نتایج جستجو برای عبارت :

دانلودسریال چینی قصریانژی

لاغری در طب سنتی چيني
آیا طب سنتی چيني می تواند به کاهش وزن کمک کند؟ این سوالی است که زیاد پرسیده می شود و جالب است بدانید که طب سنتی چيني علاوه بر اینکه می‌تواند به لاغری کمک کند باعث بهبود و افزایش سلامت کل بدن نیز خواهد شد. روش های مختلفی برای لاغری وجود دارد اما باید بدانیم که بسیاری از این روش ها  مقطعی و کوتاه هستند و شما ممکن است برای مدت کوتاهی به وزن ایده آل خود برسید و دوباره بعد از مدتی چاقی را تجربه کنید.
ادامه مطلب
زغال چيني 
زغال های چيني ! با وجود انواع مختلف ، اندازه ها و اشکال زغال سنگ که می توان از بین آنها انتخاب کرد ، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام زغال چيني برای شما بهتر کار می کند دشوار است. ما برای مقایسه انواع زغال چيني در یک نگاه این لیست را برای شما جمع آوری کرده ایم.
زغال چيني در دو دسته اساسی وجود دارد:
سبک
سریع و طبیعی
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه تأثیر نوع زغال چيني بر نحوه کشیدن قلیان ، از طریق سایت ما در مورد نحوه کشیدن قلیان - زغال
سخن چيني و بازگو کردن غیبت شخصی برای خود آن شخص، در احادیث با عنوان "نَمّامی" یاد می شود و تاکید بر بی اعتنایی به حرف نمام (سخن چین) است.
نمامى و سخن چینى آن است که فردی میان دو دوست یا دو خویشاوند یا دو همکار را جدایى بیندازد ولى سَعایَت این است که نزد شخص بزرگى بدگویى از کسى کند و کار او و جان او را به خطر بیندازد. لذا سعایت در بسیارى از روایات به عنوان سعایت نزد سلطان و مانند آن بکار رفته است. اما نزدیک بودن افق هر دو معنى، سبب شده که گاهی تحت یک
از جمله مشکلاتی که اکثرا خودمون همکارا با تبلت های چيني داریم اینه که با یک بورد انواع برند ها بیرون میاد. قبلا با گرفتن یک رام مخصوصا تبلت ها با پردازشگر Allwinner و بورد یکسان روی اکثر تبلت ها رایت میکردیم اما الان . اما نکته پردازشگر های مدیاتک هستن که زرتی بعد فلش خاموش میشن :-/ .
تو اکثر سرچ هایی که میکنیم چیزی پیدا نمیکنیم در اینجا ما تا جایی که تونستیم چند نمونه از فایل فلش تبلت Q709A MB V1.2 را گذاشتیم. این فایل های فلش برای تبلت های ACTION A7 ، ATOUCH
سرما خوردن به زبان چيني چه می شود؟
دریافت
اگر برای کارهای بازرگانی و تجارت یا برای تحصیل و گردشگری به چین سفر کردید، ممکن است دچار سرماخوردگی شوید و برای تهیه دارو به داروخانه بروید.
اولین جمله ای که در آنجا خواهد گفت، این است که من سرما خورده ام.
فعل سرماخوردن در زبان چيني می شود: گَن ماو   
感冒 و به صورت پینین gǎnmào
مثال: اگر بخواهیم بگوییم این بچه سرما خورده است.   
孩子感冒了。
Háizi gǎnmào le.
تلفظ: هایزه گَن ماو لا
 
۱- چينيزبانی که بیشترین تعداد صحبت کننده را در جهان دارد و سخت ترین زبان برای یادگیری فارسی زبانان است‌. اگر قصد سفر به کشورهای آسیایی را دارید، چيني یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری است. در واقع این زبان جزء غیر عادی ترین زبان هاست و ۳۰ زبان دیگر را در خود جای می دهد. ماندارین نیز به طور گسترده در جهان صحبت می شود. تمام این زبان ها به دلیل ادبیات و نوشتار یکسان، چيني محسوب می شوند. دیگر نمونه های شناخته شده، Wu و Cantonese می باشد.
منابع همچنین نشا
افت 92 درصدی فروش خودروی چین به دلیل کروناویروس !
▪️سازمان خودروهای مسافربری چین از کاهش 92 درصدی فروش خودرو در این کشور و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.
▪️بنابر اعلام این نهاد چيني، این کاهش فروش مربوط به دو هفته نخست ماه فوریه است و فروش خودرو حتی در هفته نخست با کاهش 96 درصدی مواجه شد و کار به جایی رسید که در سرتاسر بازار چین، روزانه 811 دستگاه خودرو به فروش رسیده است.
▪️پیش‌بینی می‌شود که در مجموع ماه فوریه، فروش خودرو با کاهش 70
نتیجه استفاده از داروی طب سنتی کرونا
اینجا چند تا اسکرین شات از استفاده کننده های دمنوش چيني درمان کننده کرونا میزارم
واثری که روشون گذاشته
اینهارو از پیج علی آقا برداشتم که اهل ووهان هستن
 
دوستان شما هم نتایجتون رو برای ما بفرستید تا اینجا منتشر کنید بلکه بتونیم کمک بیشتری به هم وطنانمون که در ترس و وحشت هستن بکنیم
 
 
چین قصد دارد به زودی از ربات‌‎های مجهز به هوش مصنوعی برای روایت کردن داستان‌های صوتی استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چيني‌ها قصد دارند به زودی برای روایت کردن داستان‌های صوتی از ربات‌های هوشمند و مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنند. البته استفاده از این نوع ربات‌ها در چین مسئله جدیدی نیست و پیش از این نیز به جای مجریان خبر در برخی از رسانه‌های چيني از ربات‌های هوشمند استفاده می‌
در فرمول ساخت زغال چيني از ریز ترین ضایعات چوب (خاک اره) که ارزان قیمت و دور ریختنی هستند استفاده می کنند که  باعث جلوگیری از قطع درختان و نیز نگهداری جنگلهای طبیعی می شود.
زغال فشرده از ضایعات حاصل از صنایع چوبی، پوسته گردو، بادام و… به دست می آید.
زغال فشرده از ضایعات خشک نظیر چوب حاصل از هرس درختان, ضایعات حاصلاز صنایع چوبی, خاک اره, پوسته شلتوک و کاه درختان به دست می آید.
به دلیل کمبود منابع چوبی, وجود مناطق صعب العبور و مسائل زیست محیطی ایر
۱- به خاطر بسپارید که نیازی نیست در حد یک پروفسور یا محقق به گرامر زبان چيني مسلط شوید!در واقع، قوانین اصلی گرامر خیلی محدود هستند.
اگر می خواهید تمام قوانین گرامری را یک به یک در دریایی از کتاب های درسی بیاموزید، باید بدانید که متأسفانه هرگز یادگیری را تمام نمی کنید. اما هرگز فراموش نکنید که هدف شما از یادگیری دستور زبان، درک جمله و مقاله است، نه خود دستور زبان.به یاد داشته باشید که افراد معمولاً اطلاعات کمی در مورد قواعد و گرامر زبان مادری
دسته نرم افزار آموزشی زیردسته بانوان
آموزش ساخت عروسک چيني شامل یک دی وی دی فارسی به صورت فیلم آموزشی شما در حال مشاهده بخش فروشگاه اینترنتی سایت هستید ما در این سایت محصولات مفید آموزشی و کاربردی را هم به شما ارائه می کنیم . ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم در این بخش محصول آموزش ساخت عروسک چيني شامل یک دی وی دی فارسی به صورت فیلم آموزشی ارائه شده استجهت سفارش آموزش ساخت عروسک چيني شامل یک دی وی دی فارسی به صورت فیلم آموز
فایل فلش تبلت چيني ENET E721A

     



شما می توانید با این فایل رام تبلت چيني ENET E721A را فلش نمایید.
حل مشکل خاموشی و ویروسی بودن و ترمیم بوت و هنگ روی لوگو
توجه: کاملا تست شده و بدون مشکل
این رام برخلاف رامهای موجود در سایتهای دیگر کاملا بدون مشکل و با لوگوی اصلی شرکت می باشد.
سابقه ما ضمانت خرید شماست.
لینک دانلود بصورت مستقیم با سرور پرقدرت برای دانلود در یک فایل تکست Text ضمیمه شده است و همچنین قابلیت Resume را نیز دارد.

خرید و دانلود - 8000 توما
فایل فلش تبلت چيني epad A738MTKA

     



فایل فلش تبلت چيني epad A738MTKA
با مشخصه برد 0712B-MT6572
و شماره لیبل زده شده روی برد به شماره 67
حل مشکل خاموشی و ویروسی بودن و ترمیم بوت و هنگ روی لوگو
توجه: کاملا تست شده و بدون مشکل
این رام برخلاف رامهای موجود در سایتهای دیگر کاملا بدون مشکل و با لوگوی اصلی شرکت می باشد.
سابقه ما ضمانت خرید شماست.
لینک دانلود بصورت مستقیم با سرور پرقدرت برای دانلود در یک فایل تکست Text ضمیمه شده است و همچنین قابلیت Resume را نیز دا
ویرایش نیتیو مقالات انگلیسیویرایش مقالات انگلیسی توسط ویراستاران بومی چیزی جز صیغل دادن زبان و نوشته نخواهد بود
 
در ویرایش نیتیو علاوه بر تسلط کامل بر زبان مولفه های مهم خطی و نوشتاری , ساختاری ,جداول,اشکال حتی در پیچیده ترین مقالات برای همه ویرایشگران صادق است
ویراستاران بومی روی شفافیت پیام متون تمرکز دارند , آنها با دانش , مهارت و شایستگی خود قادرند لیست دقیق از خطاهایی که مستعد بالفعل شدن دارند را شناسایی و برطرف نمایند .
نکته مهمی که
سریال چيني زن پادشاه The King Woman
48 قسمت کامل با زیرنویس فارسی 
مشخصات
ژانر :تاریخی،ملودرام، رزمی، عاشقانه
تعداد قسمت : 48
شبکه پخش : ZJTV
حجم:200 مگابایت
سال تولید:2017
 
خلاصه داستان
گونگ سان لی، دختر بزرگ و شاگرد فرمانده نظامی گونگ سان یو است. جینگ کی (شاگرد اول) و سان لی دوستان دوران کودکی هستند و زمانی که نیروهای چيني حمله کردند، مجبور به فرار شدند. زیبایی سان لی،علاقه ی امپراتور چین، یینگ ژنگ را به خود جلب می کند و او را به کاخ خود می برد و بعد متوجه
۱- برخی از واژگان پایه را بیاموزید. اولین کاری که باید در هنگام یادگیری یک زبان جدید انجام دهید این است که چند کلمه ساده اما مهم آن زبان را به خاطر بسپارید و هرچه سریعتر با آنها تمرین کنید. اگرچه مواردی مانند گرامر و ساختار جمله نیز مهم هستند، اما تا زمانی که شما به واژگان اساسی تسلط پیدا نکنید، گرامر و ساختار جمله بی معنا هستند. در اینجا یک لیست کوتاهی آورده ایم که مواردی برای شروع فرآیند یادگیری شما را ارائه می کند:
سلام = nǐhǎo ، تلفظ می شود: [ne
شرکت تولید لاستیک چيني کوریو
شرکت تولید لاستیک چيني Koryo Tire در کلاس جهانی به بیش از 100 کشور و منطقه در آسیا ، خاورمیانه ، اروپا ، آفریقا ، استرالیا و آمریکای شمالی و جنوبی توزیع لاستیک دارد.
در سال 2014 ، این شرکت دفتر مرکزی جدید خود را (America Koryo، Inc.) در جنوب کالیفرنیا افتتاح کرد.
این دفتر به این شرکت چيني کمک کرده است تا بتواند به بازار ایالات متحده گسترش یافته و محصولات خود را به طور متنوعی بفروشد.
محصولات شرکت تایر Koryo دارای استاندارد ایالات مت
کودکان به محض تماشای دروس چيني از طریق کارتون‌های پرتحرک و شگفت‌انگیز، شروع به یادگیری زبان چيني خواهند کرد. یادگیری زبان چيني برای کودکان با اهدای جوایز، یکی از راه‌های آسان و ثمربخش برای یادگیری زبان چيني است.
بازی‌های چيني برای بچه‌ها
شامل بازی‌های متنوعی از قبیل تطبیق حافظه، کلیک و گفتن و آزمون‌ها است. این بازی‌ها بعد از هر درس چيني به صورت استراتژیک قرار می‌گیرند تا پیشرفت یادگیری چيني کودک را اندازه‌گیری کنند.
کتابهای چيني
ک
با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم 
فروشگاه آیل فیدار تمامی محصولات شیرآلات و چيني آلات لوکس خارجی و ایرانی و دارا هست 
پیشنهاد میکنم حتما بهش سر بزنید
آدرس سایت:
Aconeilfidar.com
شماره فروشگاه آیل فیدار:
028060001
واتساپ: 
09370000226
ادامه مطلب
دانلود سریال چيني The Four 2015
لینک مستقیم
نام انگلیسی: The Four
نام فارسی: چهار
ژانر: تاریخی / عاشقانه / فانتزی
تعداد قسمت: 48
تاریخ انشار: 2015
ساخت: 2015
امتیاز: 7.8/10
زیرنویس انگلیسی دارد
بازیگران

خلاصه داستانداستان سریال در مورد چهار جوان خونسرد - الکی - بی عاطفه و مشت اهنی هستش که هر کدوم در شیوه های مختلف هنرهای رزمی پیشرفت میکنه و از استعداد خود برای کاهش فساد و ظلم استفاده میکنن
ادامه مطلب
شرکت لیمون چيني آراد تولید کننده انواع ظروف آشپزخانه چيني در سال 93 با اندیشه ایجاد تحول و تاثیر گذاری در کیفیت و تنوع انواع ظروف آشپزخانه چيني با ظرفیت تولید سالیانه 2500 تن به بهره برداری رسید،این شرکت با دیدگاه توسعه پایدار و شعار ” همیشه یک گام جلوتر”” در سال 97 موفق به راه اندازی واحدهای تحقیق و توسعه و طراحی و قالب سازی گردید که در این راستا موفق به طراحی ، ثبت طرح های صنعتی ، ساخت و تولید انواع ظروف اشپزخانه چيني سخت شده است.در حال حاضر
دانلود سریال چيني Shanghai Bund 2007
لینک مستقیم
نام انگلیسی: Shanghai Bund
نام فارسی: باند شانگهای
ژانر: اکشن / تاریخی / عاشقانه
تعداد قسمت: 42
تاریخ انتشار: 2007
ساخت: چین
امتیاز: 7.9/10
زیرنویس انگلیسی دارد
بازیگران
خلاصه داستانداستان سریال در مورد یه باند خلافکار توی شانگهایی و اتفاقاتی که میوفته.
ادامه مطلب
مواد لازم:
مرغ آب پز خرد شده=یک پیمانه
جعفری خرد شده=یک پیمانه
هویج رنده شده=یک پیمانه
پیاز خرد شده= 3 قاشق غذاخوری
مایونز کم چرب=1/4 لیوان
خامه کم چرب=1/4 لیوان
نودل (رشته چيني) آماده=یک بسته
طرز تهیه:سس مایونز و خامه را در یک ظرف جداگانه با یکدیگر مخلوط می کنیم.
در یک کاسه بزرگ مرغ ، جعفری پیاز و هویج را مخلوط می کنیم. سپس مخلوط مایونز و خامه را به آن اضافه می کنیم.
نودل را (در حدود ۳ تا ۴ دقیقه) در آب جوش قرار می دهیم و آن را آبکش کرده و به مخلوط سبزیجا
سمساری قلهک بالاترین خریدار و قیمت گذار کلیه لوازم منزل در تمامی نقاط تهران به صورت فوری و یکجا.
خریدار انواع ظروف آنتیک قدیمی,ظروف چيني,چيني آلات قدیمی و جدید
خریدار انواع سرویس کریستال ,سرویس چيني ,بارفتن و.
خریدار انواع سرویس آرکوپال
خریدار انواع صفحه گرام ,نقره,خرده ریزه و غیره
خریدار انواع رادیو لامپی ،آپارات،دوربین قدیمی و سماور زغالی
خریدار انواع فرش ماشینی ,دستباف, ابریشم و تابلو فرش
خریدار انواع یخچال ,لباسشویی,گاز,ماکروفر,
خر
 
ترجمه‌ی بیوگرافی ویکی‌پدیا یوشین 
 
 
 لیو یوشین ( Liu Yuxin/刘雨昕) متولد ۲۰ آپریل ۱۹۹۷ ( ۳۱ فروردین ۱۳۷۶) که با اسم استیجش ، شین لیو (Xin Liu) هم شناخته میشود؛ آیدل چيني است. او در برنامه‌ی youth with you 2 اول شد و سنتر گروه دناین ( The9) شد. او در گذشته عضوی از گروه لیدی بیز ( LadyBees ) بود و همچنین به صورت سولو در سال ۲۰۱۸ دبیو کرد.
نام های دیگر: 
Sarah Liu Yuxin
Yuxin
لقب: Xqueen
فندوم: UM (Yusan)
معنی فندوم: یو ام مخفف Umbrella به معنی چتر هست و دلیلش اینه که یو در یوشین به چيني به معنی
زیرنویس فارسی سریال چيني Xuan-Yuan Sword: Han Cloud 2017
زیرنویس فارسی تا قسمت 07 آماده ست
برای این سریال زیرنویس انگلیسی موجود نیست و من دارم این سریال از زبان چيني به فارسی ترجمه میکنم
قیمت زیرنویس ها قسمتی هزار تومنه و شما میتونین زیرنویس هر تعداد قسمت و هر قسمتی رو که میخواین ، خریداری کنین
لینک دانلود سریال هماهنگ با زیرنویس
برای خرید زیرنویس این سریال به آیدی من @cdrama_subs در تلگرام پیام بدین

 
کاهش سریع فشار خون بالا کاهش سریع فشار خون بالا” برای حفظ جان فرد مبتلا با راه و روش طبیعی ممکن است. درست است که داروها در این زمینه خوب عمل می کنند ولی بدون دارو هم می توان فشار خون را کاهش داد.                                                                                                                                                                     
ادامه مطلب
دانلود سریال چيني The Secret Angel 2012 با زیرنویس فارسی
 بازی کیم سو ایون و یورا
لینک مستقیم
نام انگلیسی: The secret angel
نام فارسی: فرشته مخفی
ژانر: عاشقانه
تعداد قسمت: 10
تاریخ انتشار: 2012
ساخت: چین
امتیاز: 7.4/10
زیرنویس فارسی دارد
بازیگران

خلاصه داستانiهان شی یونگ عکاس حرفه اییه ک در تصادف کشته میشه ولی فرشته ای به نام ال با گردنبندش اونو به زندگی برمیگردونه حالا ال ب خاطر اشتبا و رعایت نکردن قوانین باید به زمین بیاد و
ادامه مطلب
دانلود سریال چيني A Fist Within Four Walls 2016
لینک مستقیم
نام انگلیسی: A Fist Within Four Walls
نام فارسی: مشتی درون چهار دیوار
ژانر: رزمی
تعداد قسمت: 28
تاریخ انتشار: 2016
ساخت: چین
امتیاز: 8.3/10
زیرنویس انگلیسی دارد
بازیگران

خلاصه داستاندر مورد پسریه که خانواده اش از دست داده و فقط یه خواهر گمشده داره که برای پیدا کردنش به شهر میره  و هویت واقعیشو مخفی میکنه که در هنرهای رزمی مهارت زیادی داره و .
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مبلمان اداری و صندلی اداری نوین چیر چاپ کتاب ارزان قیمت از سراسر ایران خانه قبرس مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی . تعمیرات تجهیزات پزشکی امیرمحمد قنبرپور چهارمحالی با ما از سفر خود لذت ببرید صُحُفٍ مُطَهَّرَه جزوه فیزیک کنکور ریاضی