نتایج جستجو برای عبارت :

ذخیره فیلم های غیرقابل ذخیره در اینترنت

شما ببین ایرانسل هدیه دادنش هم آدمیزادی نیست. ساعت 17:30 دقیقه پیام داده که 50گیگ اينترنت برای امروز با پرداخت هزار تومن، مرسی عزیزم ولی آخه چرا انقد دیییییر.
هیچی دیگه خودم و رو وحشیترین حالت ممکن تنظیم کردم اما بدبختانه هرچی فکر میکردم یادم نمیومد که چیا میخواستم و از اونجا که انسان موجود بدبختیست که زمان محدودش کرده فقط وقت شد 20گیگ دانلود کنم و همین هم ذخيره‌ای شد بر روزهاي بی‌نتی پیش رو که درگیرشم.


پ. ن: با امید رسیدن بقیه‌ی حجم‌ها ب
معرفی لینوکس دارای سیستم و ابزار هاي قدرتمندی برای مدیریت دیوایس هاي سخت افزاری از قبیل درایو هاي ذخيره سازی ( Storage drives ) دارد. در این مقاله که تلاش شده است در سطح بالا به چگونگی ارائه این دیوایس ها توسط لینوکس و اینکه چگونه یک ذخيره ساز خام به یک فضای قابل استفاده … مفاهیم مختلف ذخيره ساز در لینوکس
منبع : وبلاگ ایران سرور
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخيره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام هاي ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخيره می کند.
برنامه هاي کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و.
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
گاهی لازم است فونت متن ذخيره شده بر روی فایل word را ذخيره کنید ، در این صورت دیگر نیازی به pdf کردن آن نخواهید داشت از این نظر که در هر جای دیگر که فونت متن شما را نصب بر روی سیستم خود نداشته باشند فونت مورد نظر بر روی فایل شما ذخيره گردیده و فونت شما به هم نخواهد ریخت: 
ادامه مطلب
تفاوت بین Save و Save Asرا توضیح دهید.
. در هنگام کار با نرم افزار ها بعد از اتمام کار برای ذخيره تغییرات صورت گرفته از این از دکمه هاي as save ,saveاستفاده میکنیم.در ابتدای کار اگر ما فایلی را که وجود خارجی ندارد بخواهیم ایجاد کنیم پس از اتمام کار فرقی ندارد که کدامیک از این دکمه ها را بزنیم بالفاصله بعد از این کار یک پنجره باز میشود و ار ما میخواهد که نام فایل و محل ذخيره را مشخص کنیم.
در هنگام ذخيره یک پرونده ,سه حالت وجود دارد:
حالت اول:
اگر پرونده تاز
حتما ‌می‌دانید برای اینکه بتوانید متنی را در قالب فایل ورد به سیستم دیگری منتقل کنید به طوری که متن شما به هم نریزد و با فونتی که شما انتخاب کردید نمایش داده شود حتما باید فونت موردنظر شما در آن سیستم موجود باشد. بعضی افراد برای حل این مشکل بعد از تایپ متن خود در ورد آن را در قالب فایل PDF ذخيره و به سیستم دیگری منتقل می‌کنند. ولی در فایل PDF امکان ویرایش متن وجود ندارد و برای ویرایش متن باید در سیستم خود متن را ویرایش و دوباره آن را به شکل PDF ذخی
انرژی پتانسیل گرانشی با حرکت دادن جسم در خلاف جهت نیروی گرانشی در جسم ذخيره می‌شود. انرژی پتانسیل گرانشی در کره زمین به انرژی ذخيره شده در جسم بخاطر ارتفاع از سطح زمین گفته می‌شود. در این تعریف مبداء انرژی پتانسیل
ادامه مطلب
ownCloud یک سرور اشتراک گذاری فایل است که به شما اجازه می دهد، محتوای شخصی خود، مثل اسناد و تصاویر را در یک مکان متمرکز ، بسیار شبیه Dropbox ذخيره کنید. تفاوت مهم ownCloud رایگان و متن باز بودن آن است. با این ویژگی ها به هر کسی اجازه را می دهد تا آن را مورد آزمایش و استفاده قرار دهد. همچنین ownCloud امنیت و کنترل اطلاعات حساس شما را فراهم می کند، بنابراین استفاده از خدمات هاست ابری شخص ثالث حذف می شود. نصب ذخيره فایل ابری OWNCloud در Ubuntu 16.04 – بخش اول
منبع : وبلا
نحوه دانلود و ذخيره ویدیو آنلاین در حال پخش و غیر قابل دانلود از اينترنت
شما با استفاده از افزونه video download helper می توانید از سایت هاي YouTube,Vimeo و سایت هاي دیگر فيلم هاي در حال پخش را دانلود کنید. روی سه خط عمودی در سمت راست مرورگرتان کلیک کنید و Add-ons را انتخاب کنید.
افزونه video download helper را پیدا کنید این افزونه هم در گوگل کروم  
(https://chrome.google.com/webstore/detail/video-downloadhelper/lmjnegcaeklhafolokijcfjliaokphfk)
و هم در موزیلا فایرفاکس
(https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/video-downloadhelper/)
وجود د
دانلود فيلم و عکس از اینستاگرام خیلی سریع و آسان
با سلام خدمت کاربران عزیز سایت تله ویکی، امروز با یک آموزش کاربردی و خوب دانلود فيلم و عکس از اینستاگرام در خدمت شما عزیزان هستیم، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه هاي اجتماعی اشتراک گزاری عکس و فيلم مخصوصا در ایران هست، که روزانه تعداد زیادی فيلم و عکس داخلش به اشتراک گزاشته شود، ولی همیشه ذخيره کردن این فيلم ها و عکس ها یکی از دغدغه هاي کاربران این برنامه محبوب بوده و هست،با ما همراه باشید
اگر این سوال شما است، به جای درستی آمده اید!کسب و کار ذخيره سازی ظرف چند ساله نام هاي مختلفی برای محصولات خود ایجاد کرده است. اکثر این اسامی به لحاظ قانونی مترادف یکدیگر از نظر مشتری ​​شما می باشند. تمام کانتینرهاي حمل و نقل، جعبه هاي فولادی بزرگ و مقاوم در برابر آب و هوا هستند که برای حمل و نقل و حمل بار در دریاها استفاده می شوند، اما در طول زمان، کانتینر هاي حمل و نقل نام هاي مختلفی را جمع آوری می کنند. در زیر برخی از نام هاي مختلف و مدل هاي م
کاربرد نانوالکترونیک در صنعت :
با استفاده از این فن آوری میتوان ظرفیت ذخيره‌سازی اطلاعات را تا 1000 برابر یا بیشتر افزایش داد که این منجر به ساخت ابزارهاي ابر محاسباتی به کوچکی یک ریزپردازنده منتهی می‌شود. ظرفیت نهايی ذخيره اطلاعات به حدود چند ترابیت در هر اینچ مربع رسیده، و این امر موجب ذخيره‌ سازی بیش از صد عدد DVD یا بیشتر در یک هارد دیسک با ابعاد یک کارت االکترونیکی می‌شود. ساخت تراشه‌ها در اندازه‌هاي فوق‌العاده کوچک به‌عنوان مثال د
 با آمدن هوای سرد و خنک در کشور، وقت آن است که درباره همه لوازم تابستانی خود  مانند موتور سیکلت  و تجهیزات ورزشی مانند دوچرخه و یا سه چرخه و کایت هاي ورزشی و  … که برای تفریح در تابستان بوده فکر کنید ​​، و آنها را ذخيره کنید.* لطفا هنگام خواندن این پست توجه داشته باشید که به دلایل ایمنی ، باید تمام مخازن سوخت لوازم خانه شما قبل از نگهداری در کانکس حمل و نقل ذخيره سازی خالی شوند* با ما همراه باشید با ادامه مقاله ذخيره سازی انواع تجهیزات در کان
به هنگام کار با نرم افزارهايی مانند نرم افزارهاي خانواده office و adobe بعد از اتمام کار برای ذخيره تغییرات صورت گرفته از این از دکمه هاي save و save as استفاده میکنیم.
 
 
در ابتدای کار اگر فایلی را که وجود خارجی ندارد بخواهیم ایجاد کنیم پس از اتمام کار فرقی نمیکند که کدامیک از این دکمه ها را بزنیم بلافاصله بعد از این کار یک پنجره باز میشود و از ما میخواهد که نام فایل و محل ذخيره را مشخص کنیم (البته در برخی موارد قادر به تغییر پسوند فایل نیز هستیم).
اما ا
همانطور که در پست قبلی اشاره شد؛ یکی از عوامل تأثیر گذار در پهنای باند مصرفی دوربینهاي مداربسته، فرمت فشرده سازی یا کدینگ (Codec) تصاویر می باشد.

همزمان با ظهور تکنولوژی و قابلیتهاي جدید در سیستمهاي مداربسته، ساختار فشرده سازی و ضبط تصاویر در دستگاههاي DVR و دوربینهاي مداربسته نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. با ورود دوربینهاي مداربسته جدید با رزولوشن و کیفیت مگاپیکسلی، طبعا حجم تصاویر این دوربینها نیز افزایش می‌یابد و لذا به فضای ذخيره سازی (
امروزه دیگر کمتر کسی شماره هاي تلفن دوستان و اشنایان خود را داخل دفترچه ی تلفن یادداشت می کند و به جای آن داخل گوشی وارد و ذخيره می نماید این کار علاوه بر مزیت هاي زیادی که دارد روش بهتری برای ذخيره ی شماره ها می باشد.
ادامه مطلب
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، جزوه و خلاصه کتاب ذخيره و بازیابی اطلاعات تالیف هادی شریف مقدم، رحیم علیجانی می باشد که در قالب پی دی اف در حجم 28 صفحه تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
دانلود خ
تازگی ها یک فيلم تهیه کردم که اسمش مرا به یاد یک آلبوم موسیقی از "پینک فلوید" می انداخت. فيلم "مادر قلب اتمی"، و باید اعتراف کنم که تنها از روی کنجکاوی آن را تهیه کردم. چون چند سالی هست که دیگر حوصله ی فيلم دیدن را از دست داده ام. به ویژه فيلم به زبان شیرین پارسی را.
باید اعتراف کنم ای کاش این کار را نمی کردم چون به همان اندازه که از دیدن این به ظاهر فيلم هیچ چیزی نفهمیدم، احساس می‌کنم صد برابر آن وقتم را تلف کردم!
به نظر من بهتر است بودجه ی این فیل
بررسی سرور HP ProLiant DL0
بررسی سرور HP ProLiant DL0
انتخاب سرور مناسب برای سازمان و کسب و کارتان مسئله ای مهم و اساسی است، در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از سرورهاي نسل 9 اچ پی بپردازیم؛سرور HP ProLiant DL0 که به گونه ای طراحی شده تا عملکرد و قیمت مناسب را باهم ترکیب کند و با انعطاف پذیری بالا قابل پیکربندی با طیف گسترده ای از دستگاه هاي ذخيره ساز می باشد.
HP ProLiant DL0سروری است که هدف از طراحی آن ترکیب عملکرد بالا و قیمت مناسب بوده، این سرور همچنین طیف
در برنامه نویسی اطلاعات و داده هايمان (ارقام،حروف و رشته ها و .) باید در مکانی از حافظه ذخيره شوند تا بتوانیم در طول برنامه از آن داده استفاده کنیم.
فرض کنیم برنامه ای میخواهیم که از کاربر نامش را بگیرد و در کنسول عبارت زیر را چاپ کند:
Hello " user name"
و بجای عبارت user name مقدار اسم کاربر نمایش داده شود.
دراینجا ما ابتدا باید از طریق کیبورد مقدار نام کاربر را بگیریم و در جایی از حافظه ذخيره کنیم،سپس در دستوری باید اسم کاربر که در قسمتی از حافظه کامپیوت
oCam Screen Recorder
 نرم افزاری خوش ساخت و رایگان به منظور عکس برداری و فيلم برداری از روی صفحه دسکتاپ می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید از هر لحظه ای در دسکتاپ خود عکس یا فيلم تهیه کنید و با بهترین کیفیت ممکن آن را ذخيره نمایید.
ادامه مطلب
دانلود فيلم و عکس از اینستاگرام خیلی سریع و آسان
اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه هاي اجتماعی اشتراک گزاری عکس و فيلم مخصوصا در ایران هست، که روزانه تعداد زیادی فيلم و عکس داخلش به اشتراک گزاشته شود، ولی همیشه ذخيره کردن این فيلم ها و عکس ها یکی از دغدغه هاي کاربران این برنامه محبوب بوده و هست،با ما همراه باشید با آموزش دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام .
کلیپ آموزشی ذخيره کردن عکس و فيلم از اینستاگرام:

توی این مقاله ما دو روش ساده و پرکاربر
Wondershare Video Editor
برنامه ای ساده برای ویرایش فيلم هاي شماست . این برنامه با تمامی ابزارهايش شما را قادر میسازد تا فيلم خود را در حد یک فيلم هالیوودی ویرایش کنید . این برنامه قادر است فيلمهاي شما را بر روی شبکه هاي اجتماعی و سرویسهاي اشتراک ویدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید همچنین این برنامه توانایی ذخيره فيلم را بر روی دستگاهاي دیگه مانند Ipod و همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا میباشد.
ادامه مطلب
قالب سایت فيلم و موزیک جهان فيلم با امکاناتی بی نظیر شامل پنل مدیریت پیشرفته ، امکان دریافت خودکار اطلاعات و استفاده از imdb ، قابل استفاده به عنوان قالب سایت موزیک و آهنگ وردپرس و سایت دانلود فيلم و سریال یکی از بهترین گزینه ها می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد.
برخی از امکانات قالب حرفه ای فيلم و موزیک جهان فيلم
دریافت خودکار اطلاعات IMDB
با این ویژگی به راحتی می توانید اطلاعات فيلم یا سریال مورد نظرتان را از کتابخانه عظیم IMDB دریافت کنید و
مشاوره و نظارت در زمینه تعمیر و راه اندازی دستگاهها و تجهیزات در حال کار و یا معیوب نظیر : الواتور، کانوایرهاي مارپیچ یا اسکرو،چین کانوایر یا همان کانوایرهاي زنجیری،آسیاب،میکسر،گردگیر یا غبارگیر،آشغالگیر یا فیدکیلینر،مخازن ذخيره،سیلوهاي ذخيره،دریچه هاي پنوماتیک و .
یکی از نرم افزار هاي معروف و کاربردی برای ویرایش فيلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار هاي تخصصی در زمینه برش فيلم است.
نرم افزار هاي متعددی برای برش فيلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فيلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهاي دلخواه فيلم را برای انوا
 
 
مدیریت رمزعبورهاي ذخيره شده در گوگل کروم اندروید
 


گوگل کروم امروزه به یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین مرورگرهاي دنیا تبدیل شده است. روزانه بسیاری از کاربران کارهاي روزمره خود را با این مرورگر انجام میدهند. اما یکی از نگرانی هايی که در مورد این مرورگر هست، این بوده که مرورگر کروم در اندروید به صورت مکرر در از کاربران درخواست می کند که رمزعبورشان را ذخيره کنند. یکی از ویژگی هاي گوگل کروم این بوده که کاربران قادر به دسترسی و مدیریت پسو
۱- SugarSynce از شرکتی به وجود آمده که تمرکز آن روی همگام‌سازی تصاویر در چندین دستگاه بوده است. این وب‌سایت آپلود رایگان را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین راه‌هاي تهیه آنلاین بکاپ به حساب آورد که به کاربران، امکان ذخيره، مشاهده، ویرایش، همگام‌سازی، اشتراک‌گذاری و دسترسی ایمن به فایل‌ها را خواهد داد.
SugarSynce
این پلتفرم دارای طرح‌هاي مختلفی بوده و در زمینه استفاده شخصی یا تجاری، کاربرد دارد. همچنین مقیاس SufarSynce فراتر از دو ترابایت فضای ذخيره
پخش و فروش دی وی دی بینگو پرینتیبل:
هر دیسک قابلیت ذخيره سازی با ظرفیت 4.7 گیگابایت اطلاعات (موسیقی، ویدئو و یا سایر اطلاعات) را دارد. این DVD دارای حداکثر سرعت ذخيره سازی (رایت)  24x است  و مناسب برای ذخيره سازی فيلم ، موسیقی، عکس و دیگر اطلاعات، با تمامی فرمت ها می باشد.
 دی وی دی  تایوان در بسته هاي باکس  50 عددی عرضه می شود و سازگار با  اکثر دستگاه هاي پخش و ذخيره سازی  می باشد.
 
 
 قیمت دی وی دی پرینتیبل Bingo:
تعداد در بسته : 50 عدد
قابلیت چاپ : دارد
ح
2-تفاوت استفاده از تابع () sort با تابع () sorted برای مرتب سازی لیست ها چیست؟
تابع sort لیست مربوطه را مرتب نموده و مقدار آن را در خودش ذخيره میکند و خروجی برنمی گرداند اما تابع sorted خروجی داشته و می توان آن را در یک متغیر ذخيره نمود.در واقع sort متودی از یک iterable می باشد و از این رو نیازی به معرفی لیست موردنظر به عنوان ورودی ندارد اما به تابع sorted  باید iterable موردنظر برای مرتب سازی به عنوان ورودی داده شود.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

فرجِ بعدِشدت Spice Shop لیزر موهای زائد نازیلا تاپ تن تاپ وکیل خانواده در نازی آباد +آدرس وکیل در نازی اباد 55082352 علیرضا داوری چنل دارک انتخابات مجلس یازدهم اصفهان دوربین هایک ویژن آموزش آشپزی و شیرینی پزی آنلاین