نتایج جستجو برای عبارت :

گروه تلگرامی صادرات به عراق

لینک گروه تلگرامي تجارت

لینک گروه تلگرامي صادرات

لینک سوپرگروه تلگرامي واردات

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان کشاورزی

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان دامداری

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان صادرات به روسیه

لینک گروه تبلیغات رایگان تلگرامي

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان تلگرام

لینک گروه تلگرامي صادرات به عمان

لینک گروه چت روم اقتصادی تلگرامي

لینک گروه تلگرامي تاجران عراقی

لینک گروه کتاب زرد عراق عمان تلگرامي
صادرات حبوبات به عراق امروزه به صورت چشم گیری افزایش یافته است و به صورت گسترده ای آن را به کشور های دیگر از جمله عراق و قطر صادر می نمایند.
صادرات حبوبات به عراق تحت شرایط خاصی و با توجه به قوانین کشور به صورت عمده و انبوهی صارد می گردد و مشتریان می توانند در نوع دلخواه خود ان را سفارش داده و تهیه نمایند ، کشور های عراق و قطر از جمله کشور هایی هستند که خواهان حبوبات ایران بوده و خرید بیشتری را دارند و موجب رونق اقتصادی کشور می شوند.
ادامه مطلب
صادرات ۷۷۳ میلیون دلاری چدن، آهن و فولاد ایران به چین
ارزش صادرات چدن، آهن و فولاد ایران به چین در دوره ۹ ماهه ۹۹ به رقم ۷۷۳ میلیون دلار رسید که در واقع سومین گروه کالایی بزرگ صادراتی جمهوری اسلامی به این کشور بود.
برپایه جداول آماری گمرک ایران، در مدت یاد شده سهم چدن، آهن و فولاد از کل صادرات به چین ۱۵ درصد ثبت شد
حمل بار به عراق
شرکت حمل و نقل کوثر در زمینه حمل کالا به صورت زمینی از مقصد ایران به مقصد کشور به عراق فعال میباشد
بازار عراق برای ایران بسیار مهم میباشد. ایران سومین تامین‌کننده نیاز بازار کالایی (غیرنفتی) عراق پس از ترکیه و چین است. در سال 96 عراقی‌ها حدود 14/5 درصد از کل صادرات غیرنفتی ایران را خریداری کرده‌اند که در مقایسه با خرید فقط سه درصد از کالاهای غیرنفتی ایران توسط 28 کشور عضو اتحادیه اروپا، صادرات به عراق رقمی بسیار چشمگیر است.
همکا
به گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، نیمه ابتدایی سال جاری نسبت به همین مدت در سال 97، بسیاری از محصولات معدنی و فی از دو نظر رشد پیدا کردند. از لحاظ ارزشی، به میزان 7.11 درصد و از لحاظ وزنی به مقدار 23.7 درصد رشد یافتند.
آمار و ارقام‌ها در گمرک ایران نشان می‌دهند که محصولات معدنی فی در 6 ماه ابتدایی سال جاری میزان صادرات به طور تقریبی 8.15 میلیون تن و 3891 میلیون دلار صادرات انجام شده‌است. این رقم‌ها حاکی از آن است که میزان صادرات محصولات معدنی ف
صادرات سفیداب روشور : حلما به عنوان مرجع صادراتی سفیداب روشور در ایران ، در زمینه تولید و تامین سفیداب روشور صادراتی حرف اول را در ایران می زند . خرید و فروش سفیداب روشور با کیفیت جزو برنامه بازرگانی حلما می باشد . هیچ گاه ما کیفیت را فدای درآمد بیشتر نمی کنیم ؛ بلکه سود ما اگرچه اندک است انشالله در فروش زیاد جبران می شود . در حال حاضر صادرات سفیداب روشور به کشور ترکیه در حال انجام است و مقدمات صادرات سفیداب به کشور چین ، ارمنستان ، عراق و امار
قاسم سلیمانی از فرماندهان مبارزه علیه داعش در عراق و سوریه است.داعش گروهی سلفی بود که پس از سقوط صدام در عراق و خلاء قدرت در این منطقه،‌ پدید آمد. ایران برای حفظ امنیت و کنترل منطقه، مبارزه با این گروه را آغاز کرد. به نقل از خبرگزاری ایسنا، در سال ۲۰۱۱م نیروهای تحت فرمان سلیمانی از جمله لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون جهت مبارزه با داعش و نیروهای شورشی راهی سوریه شدند.
همچنین در سال ۲۰۱۴ شهر موصل به تصرف داعش درآمد و بغداد، پایتخت عراق نیز تا مرز
چرا باید صادرات هندوانه انجام شود؟
طبق رسمی ترین گزارش ، نگرانی اصلی ایران آب است و کارشناسان در انتقاد از استفاده محصولات آب بر نظیر هندوانه ، گوجه فرنگی شرکت کردند . در حقیقت ، در بین تولید کنندگان هندوانه به ازای هر کیلوگرم از این محصول از 500 لیتر بالاتر آب مصرف کردند ، در صادرات این نهصد هزار تن هندوانه در حقیقت چهارصد و پنجاه هزار لیتر آب استفاده شده است.
طبق گزارش خبری موج،حسین اصغری گفت هم اکنون هشتصدهزار هکتار سطح زیر کشت صیفی جات قرا
اتباع افغانستانی دارای پاسپورت ماشین باید ویزای عراق را اخذ نمایند
 
به گزارش موکب اطلاع رسانی اربعین مهاجرین؛ مهندس سلیمانی مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان در جلسه مسول کمیته های ستاد اربعین حسینی افغانستانهای استان اصفهان گفت: اتباع افغانستانی مقیم ایران که دارای پاسپورت ماشین خوان با اقامت معتبر هستند اعم از دانشجویان و تبدیل وضعیتی ها جهت سفر به عراق مم به اخذ ویزا از سفارت عراق در تهران می‌باشند و پس از ا
تحولات اخیر عراق اگرچه به ادعای تطاهرکنندگان در اعتراض به ت اقتصادی دولت وقت است ولی شعارها و مطالبات لیدرها و فعالان اصلی ورای این را نشان می دهد.
جریان صهیونیسم و آمریکائیها و سعودی ها و بعثی ها با شکست از جبهه مقاومت، اینک در آستانه حماسه پیاده روی اربعین حسینی، با طیف عظیم پیروان اهل البیت علیهم السلام مواجه هستند. 
تشکل عظیم و میلیونی اربعین حسینی، قدرت طرفداران خاندان عصمت را که با محور عزتمندی در همه عرصه ها شکل داده، با اندیشه
رجوی یکبار هم شعار بفرمایید مذاکره و صلح کنید، خواهش می‌کنیم مذاکره و صلح کنید.» را در خاک عراق و بعد از قطعنامه ۵۹۸ ملل متحد در ارتباط با جنگ ایران و عراق سر داد. ولی دیری نگذشت که با کله به زمین خورد و نهایتا سر از آلبانی درآورد. حال باید دید با تکرار این شعار در پیام اخیرش، این گروه مزدور و بی وطن و در عین حال وطن فروش اینبار از کدام جغرافیای این کره خاکی سر برخواهند آورد.
گروه تلگرامي برای پیدا کردن آهنگ مورد نظر خود
در این گروه تلگرامي هر آهنگی رو که میخواین در گروه اعلام کنید و آهنگ مورد نظرتون رو پیدا کنید
هر آهنگی که دوست دارید میتوانید بفرستید چه آهنگ بیکلام چه آهنگ خواننده ها
۲۰۰ نفر در گروه عضو هستند که به شما پاسخ میدهند
برای عضویت به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
حمل خرده با ر به کشور عراق
حمل خرده با چیست؟
هنگامی که قصد صادرات به کشور عراق دارین . اما حجم بار به میزانی نیست که به حد نصاب کانتینر برسد از این خدمات میتوانند استفاده کنند.
هنگامی که حجم کالای صادراتی به کشور عراق کم باشد . میزان هزینه ارسال بار و نیز هزینه های گمرک و حق ترخیص کالا بسیار می شود . اما اگر از خدمات حمل خرده بار استفاده شود . هزینه ها به طور چشمگیری کاهش پیدا میکند.در بعضی موارد بیش از یک سوم کاهش هزینه دارد
حمل خرده بار به چه صور
موارد قابل ذکر»
مدیرمسئول پرتال جامع ادوات ایمنی و امنیتی
عاملیت فروش و صادرات صاایران (وزارت دفاع)
نماینده بازاریابی شرکت هما شیشه
مدیریت فروش و بازاریابی گروه گنجینه (نفت و گاز)
نماینده بازاریابی و فروش شرکت ایمن ساخت (نفت و گاز)
سرپرست فروش گروه صنعتی کاوه (بانکها و موسسات)
نماینده احداث فضاهای امن گروه TTM(نفت و گاز)
نماینده گروه ترنج (تجهیزات الکترونیک)
شرکت سلسال (تجهیز کامل)
موارد بسیار دیگر
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمینه موبایل براتون مشکلی پیش اومده باشه و بخواهید برای حل این مشکل از انجمن های تلگرامي استفاده کنید.
گروه تلگرامي حل مشکلات موبایل که در پایان لینکش رو براتون میزارم برای همین موضوع ایجاد شده اند و شما کافی هست تا در این گروه مشکلی که برای موبایلتون ایجاد شده رو بنویسید و منتظر پاسخ همکاران ما باشید.
البته این گروه به مشکلات شما در زمینه کامپیوتر هم کمک میکنه و شما میتوانید مشکلات کامپیوتری خودتون رو د
پشت‌پرده آشوب این روز‌ها در عراق/ متولیان ناشناخته‌ای که آتش‌بیار معرکه در خاک این کشور شده‌اند!در حالی که کمتر از سه هفته تا برگزاری مراسم اربعین حسینی در عراق مانده، در دو روز گذشته چندین شهر این کشور درگیر تظاهرات مشکوکی شده است.در حالی که کمتر از سه هفته تا برگزاری مراسم اربعین حسینی در عراق مانده، در دو روز گذشته چندین شهر این کشور درگیر تظاهرات مشکوکی شده است.پشت نا آرامی‌های مشکوک در عراق چه جریانی قرارگرفته است؟گزارش‌های رسیده
برای انجام دور اظهاری صادرات در پنجره واحد ابتدا بایستی از منوی کاربر» و دور اظهاری صادرات» اقدام به دور اظهاری نمایید، پس از مطالعه قوانین و توافق نامه،بارگذاری اطلاعات فاکتور (در صورت انجام دور اظهاری صادرات با فاکتور) و تکمیل باقی اطلاعات اظهار، در صورتی وم مجوز های مورد نیاز را اضافه نموده و سپس  اسناد لازم را بارگذاری و با تأیید نهایی شماره سریال را دریافت و ثبت کوتاژ نمایید.
شما می توانیدشرح کامل این مراحل و تمام قسمت های مشاهده
آموزش های رزمی و نظامی به دختران پیشمرگه در یک اردوگاه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دهها دختر کُرد تحت آموزش نظامی قرار دارند.
به گزارش چفچفک، بیش از 300 داوطلب در این اردوگاه که در شرق اربیل قرار دارد آموزش های رزمی و نظامی می بینند.
یکی از فرماندهان پیشمرگه که مسئول آموزش این دختران است می گوید داوطلبان در چهار ماه انواع آموزش کار با سلاح های سبک و متوسط را می گذرانند و وظایفی که بر عهده آنان قرار داده می شود می پذیرند.
به گفته این فرماند
 
روی لینک زیر کلیک کنید
https://t.me/joinchat/BNFVoxcyDhOeNdgHlJEq2g
 
ilamtelegram.blog.ir › لینک-سوپر-.  Web results  لینک سوپر گروه ایلام تلگرام دختر پسر 95 - تلگرام ایلام - بلاگ  لینک سوپر گروه ایلام تلگرام دختر پسر 95 گروه خفن ایلام | سوپر گروه جدید ایلامی گروه دختر پسرای ایلام . this page Mar 15, 2016 - لینک جدیدترین و شلوغ ترین گروه های تلگرامي + لینک کانال + لینک .  You visited this page on 3//19.  ilamgroup.blog.ir  سوپر گروه استان ایلام تلگرام  Mordad 4, 1376 AP · گروه استان ایلام سوپر گروه استان ایلام گ
سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه
فارس:صبح امروز بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه مورد سرقت قرار گرفت. 
در ساعت 10:24 امروز 3 نفر با صورت هایی پوشیده، یکی از شعب بانکی در شهرستان ساوه را مورد دستبرد قرار دادند.
بنابر اظهارات شاهدان یکی از این افراد مسلح به سلاح گرم و 2 نفر از آنان دارای سلاح سرد بوده است. 
تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شده است و هرگونه اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد. 
این دومین باری است
به گزارش رومه نگار مهر، تورنمنت چهارجانبه هندبالاصفهان با پیشگاه چهار تیم، هندبال مردان بزرگسال، فوتبال جوانان، محفل فولاد و تیم ملی عراق تو این شهر آغاز شده که درون دو دیدار نخست این رویداد تیم ملی اسب سواری کشورمان برابر آویشن جوانان و تیم ملی عراق به پیروزی رسید.  درون مانور عصر امروز پنجشنبه چهارم مهرماه، تیم ملی هندبال مردان کشورمان موافق آویشن ملی عراق ایستاد و توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۲ بوسیله پیروزی برسد. دومین دیدار بین آویشن
معاون اول رئیس جمهور گفت:پس از تحریم بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از درآمد‌های ارزی ما کاهش یافت، اما وزارت نفت توانست رکورد صادرات نفت و فراورده‌های نفتی را بشکند و صادرات فراورده‌های نفتی بیش از چهار برابر افزایش یافته است.
ادامه مطلب
قاسم سلیمانی (۱۳۳۵-۱۳۹۸ش) فرمانده سپاه قدس. او در دوران جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود.
قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۹ش از سوی آیت‌الله ‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. او در ۱۳ دی ۱۳۹۸ توسط نیر
https://globaltradehelpdesk.org/en
تمام اطلاعاتی که در مورد صادرات یک محصول به یک کشور خاص نیاز دارید را از این وبسایت به راحتی بیابید
1️⃣ محصول من در کدام کشورها مشتری دارد2️⃣ اامات صادرات به یک کشور خاص چیست3️⃣ مشتریان احتمالی محصول من در کشور هدف چه شرکت هایی هستندو بسیاری موارد دیگر
امروزه تلگرام به یکی از پرکاربرترین شبکه های اجتماعی ایران تبدیل شده و بنا به اعلام تیم مدیریت تلگرام، نزدیک به 30 میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. 
بعد از گسترش تلگرام کانال هایی تحت عنوان لینکدونی ایجاد شد تا به معرفی کانال ها ،گروه ها و کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی بپردازد. این کانال ها یکی از راه های افزایش ممبرهای کانال ها و گروه هاست. 
حال با ما همراه باشید تا بهترین کانال های لینکدونی تلگرام را برایتان معرفی نمای
امروزه تلگرام به یکی از پرکاربرترین شبکه های اجتماعی ایران تبدیل شده و بنا به اعلام تیم مدیریت تلگرام، نزدیک به 30 میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. 
بعد از گسترش تلگرام کانال هایی تحت عنوان لینکدونی ایجاد شد تا به معرفی کانال ها ،گروه ها و کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی بپردازد. این کانال ها یکی از راه های افزایش ممبرهای کانال ها و گروه هاست. 
حال با ما همراه باشید تا بهترین کانال های لینکدونی تلگرام را برایتان معرفی نمای
 خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی صادرات
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی و صادرات pdf – پروژه .mfadigitallibrary.ir › unique › دانلود. Translate this page نکات مهم و کلیدی و امتحانی ****** جامع + کامل +خلاصه+ کاربردی ****** معرفی اجمالی: خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی و صادرات نوشته محمد ابراهیم گوهریان pdf این . دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی صادرات گوهریان PDFdanshjo20.4kia.i
فرماندهی سپاه قدسسردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۹ش از سوی آیت‌الله ‌ای به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. بر اساس گزارش نقل شده از مرکز ویژه اطلاعات اسرائیل، سپاه قدس در سال ۱۹۹۰م جهت افزایش فعالیت برون‌مرزی ایران شکل گرفت و سلیمانی پس از احمد وحیدی دومین فرمانده سپاه قدس ایران شد.طبق این گزارش، قاسم سلیمانی نقش کلیدی در تقویت نفوذ ایران در خاورمیانه به ویژه در ناآرامی‌های منطقه‌ای معروف به بیداری اسلامی (بهار عربی) ایفا کرده
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سنت قرعه کشی مسابقات اسب سواری قهرمانی زیر۲۳ سال آسیا ۲۰۲۰ تو بانکوک انجام و قرعه آویشن ها بوسیله تطویل تحت مشخص شد: گروه اول: تایلند - عراق - استرالیا - بحرین گروه دوم: قطر - ژاپن - عربستان - سوریه دسته ثالث: ازبکستان - اجبار جنوبی- چین - ایران گروه چهارم: ویتنام- جبر شمالی - اردن - امارات این مسابقات ۱۸ دی تا ۶ بهمن ۱۳۹۸ به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد و سه تیم گرامی این مسابقات به صورت مستقیم راهی المپ
قاسم سلیمانی پس از انقلاب اسلامی ایران، در سال ۱۳۵۹ش عضو سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شد و هم‌زمان با شروع جنگ ایران و عراق، چند گردان را در کرمان آموزش داده و به جبهه‌ها فرستاد.
وی در دوره‌ای فرماندهی سپاه آذربایجان غربی را بر عهده داشت. سلیمانی در سال ۱۳۶۰ش با حکم محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسدارن، به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله منصوب شد.
وی در جنگ عراق علیه ایران، از فرماندهان عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۴ و کربلای ۵ بود. عملیات کربل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

این راه من بود فروشگاه اینترنتی شاپ تی سربازان جنگ نرم گیمر عطر و ادکلن -خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه لیلیوم ارائه ی بهترین نوع هود و گاز زبان و ادبیات انگلیسی روزمرگی های یک ذهن شلوغ تعمیرات تجهیزات پزشکی مرکز فروش اینترنتی روغن سنتی شفا کرمان