نتایج جستجو برای عبارت :

دو مثال خوب دیدن

توضیح مختلف الگوهای کلاس ششم
الگوها به صورت مرتب وچیده شده هستند وهرکدام رابطه ای دارند برای مثال دریک کارخانه مدیر کارخانه به کارگر ها می گوید بر روی هر کنسرو ماهی دو قاشق روغن بریزندواین یک‌مثال الگو است الگوها حدود صد نوع هستند الگو برای مثال از آنها الگوی زوج‌ هستند الگویی زوج مثل ۲،۴،۶،۸ رابطه ی این الگو ۲×شماره شکل است وبه ترتیب ادامه دارند الگو های دیگری نیز است مثل الگوی فرد، الگوی فرد مثل ۱،۳،۵،۷،۹که رابطه آنها برابر است با 1*2+1.
 بسم الله الرحمن الرحیم 
پاسخ به این سوال در کتاب آشتی با خدا آمده است ولی در این جا قصد ما روشن کردن و پایش مطلب استاد می باشد : 
برای فهم و درک این بحث مثال از قوه خیال انسان زده شده است چون ذهن را نزدیک به مطلب مورد نظر میکند ، و لله مثل الاعلی ؛  برای خداوند مثال بزرگی هست و ما قائل هستیم آن مثال والا و بزرگ انسان است .
 
 
ادامه مطلب
در این محتوا مفهوم انبساط گروایی بیان می شود. بعد بیان مفاهیم اولیه و مثال های متعدد حل پرسش 4-1 و فعالیت 4-3 بیان شده است. مفهوم انبساط در جامدات توضیح داده شده و در ادامه انبساط طولی در جامدات با تمامی جزئیات بررسی می شود. مثال های عددی و نکات تستی این بخش نیز بیان می شود.
 
لینک دانلود محتوا    دانلود
 
 
جهت ديدن از محصولات مورد نیاز خود و دیگر محصولات و اطلاع از قیمت روز  یکی از 5 گزینه های بالای صفحه را انتخاب نمایید
 
برای مثال از گزینه های ( اقلام فست فود ، کاغذ کاهی و کراف ، لیوان سه لایه ) در بالای صحفه استفاده کنید 
                                                                                                      
 
اصلا آدم، به‌خاطر آدم بودنش یک موجود دو ساحتیه.
یک وجه آدم دلشه و تصمیمات احساسیش
و یک وجه دیگه عقلشه و تصمیمات منطقیش
اما تو یه سری مسائل خیلی مهم انگار نمی‌تونیم همزمان هر دو تا بُعد رو استفاده کنیم. دوتا مثال می‌زنی داداش؟ بله!
تو وقت گذاشتن برای بقیه، یهو بعد احساسیمون مطلقا خاموش می‌شه و می‌شیم سراسر منطق! و خب دودوتا چهارتا اجازه نمی‌ده تفقدی کنیم درویش بی‌نوا را.
مثال بعدی؟
وقتی که کسی چشممون رو می‌گیره. اونجاست که عقل خاموش میشه
در مورد Code Refactoring و بازآرایی کد دو سال قبل یک مجموعه پست در وبلاگ منتشر شد. به تازگی آرین یک سند کاملتر و با جزئیات و مثال‌های برنامه‌نویسی در C# در مورد Code Refactoring آماده کرده و به رایگان منتشر کرده، مثال‌های عملی C# در Code Refactoring رو می‌تونید توی این سند پیدا کنید.
بهسازی کدهای کامپیوتری با مثال‌های C#
برای اعمال تم روی برنامه‌های Qt Widget کافیست یک فایل qss تم را برنامه بخوانید و به عنوان استایلشیت برنامه تنظیم کنیدبرای مثال
برای نوشتن فایل استایل ( یا همان تم ) میتوانید از مستندات موجود در لینک‌های زیر استفاده کنید :1. https://doc.qt.io/Qt-5/stylesheet-syntax.html2. https://doc.qt.io/qt-5/stylesheet-reference.html
و در صورتی که میخواهید از فایل‌های آماده استفاده کنید کافیست در نت جستجو کنید تا به مثال های آماده برسید برای مثال در لینک زیر چندین تم موجود است که میتوانید استفاده کنید
تنهایی، چیز پری است و همزمان، خالی. آدم را فرامی‌گیرد و ناگهان پرش می‌کند. می‌ریزد پشت پلک‌ها، زیر گلو، روی شانه‌ها. پاها شروع می‌کنند به سنگین‌شدن و موجب می‌شود آدم به عمق برود. آن‌قدر سنگین می‌شود که نمی‌تواند از فرورفتن سر باز بزند. در همین تنهایی است که من شروع می‌کنم به ديدن چیزهایی که آدم‌های معمولی، به چشمشان نمی‌آید. آن‌ها آن‌قدر به ديدن چیزها با دو چشم عادت کرده‌اند که توانایی حقیقی ديدن را از دست داده‌اند. حس ديدن، مانند
یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ سوال خوبی درباره تفاوت آزمایش فکری و مثال نقض پرسیده بودند که لازم دیدم آن را برای مشاهده و استفاده شما عزیزان در اینجا نیز منتشر کنم.
سلام ممنون میشم اگه بگید تفاوت مثال نقض و آزمایش ذهنی چیست؟ اصلا شباهتی دارن یا کاملا دو چیز متفاوت هستند؟
ببینید بنده سعی میکنم با توضیح ساده و روان، آزمایش ذهنی را برای شما توضیح دهم و فرق آن با مثال نقض را بیان کنم آنگاه شما خود به خود پی به نسبت این دو عبارت می برید.
آزمایش فکری ی
والدین به کودکان خود یاد می دهند باید از برخی چیزها بترسند و در مقابل خطرهای خاصی احتیاط کنند، مانند آتش یا رد شدن از خیابان. در این مثال ها اضطراب می تواند برای شما مفید باشد زیرا کمک می کند کودک از آسیب ديدن مصون بماند. با این وجود کودکان ممکن است از اشیا و موقعیت هایی ترس داشته باشند که اصلا نیازی به ترسیدن ندارد و بزرگترها آن را تهدیدکننده نمی دانند.

ادامه مطلب
 
 
زمان آینده ساده با will یا آینده با نوع اول (The future I) برای نشان دادن تصمیمات ناگهانی، فرض کردن یا وقایع آینده که نمی تواند در آنها تغییری ایجاد کرد استفاده می شود.
کاربرد ها
تصمیمات ناگهانی. به مثال زیر توجه کنید:
Come on, I will help you sort the files. (بجنب، من بهت کمک می کنم اسناد را مرتب کنی.)
نظرات، امیدها، تردید ها یا فرض ها در مورد آینده. به مثال های زیر توجه کنید:
You won’t finish it in just one day. (تو نخواهی توانست این را در یک روز تمام کنی.)
It will rain tomorrow anyway. (فردا به
class در c# منغییر ها را به صورت مرجع ارسال می کند . lمثلا در این مثال چون هر بار مقادری obj تغییر می کند در نهایت تمام حافظه ی تخصیص داده شده برای list با c,3 پر می شوند
اما struct مقادیر را به صورت کپی مقدار ارسال می کند در نتیجه اگر همین مثال را به صورت :
struct a{      public string txt;      public int num;}
تعریف کنیم مقادیر list به صورت a,1 و b,2 و c,3  ذخیره می شود
class a
{
public string txt;
public int num;
}
//-------------------
List<a> AList = new List<a>();
a obj = new a();
//-------------------
obj.txt = "a";
obj.num = 1;
AList.Add(obj);
//--
انسان با آگاهی و ارده به کنش می پردازد
با همین کنش ها در ساختن جهان اجتماعی و تداوم آن مشارکت می کند
آیا این به آن معنا است که ما همواره می توانیم هر گونه که بخواهیم جهان اجتماعی را بسازیم یا تغییر دهیم
یا جهان اجتماعی پیامدهائی دارد که بر اراده و فعالیت ما تأثیر می گذارد
مثال انوشیروان و پیرمرد.
مثال آگوست کنت و تشکیل جامعه.
مثال کلاس شما گذشته حال و آینده آن چطور خواهد بود.
جهان اجتماعی به مثابه وارد شدن در میهمانی و شرکت در گفتگو
جهان با
روش مطالعه جامعه شناسی
1)یافتن مثالهای گوناگون:برای هر مفهوم جامعه شناسی باید بتوانید چندین مثال پیدا کنید.یعنی پس از آنکه در درسنامه با مفهومی جامعه شناسی روبرو شدید وبرای آن توضیحات و مثال هایی خواندید ، باتوجه به همان مثال هایی که ذکر شده اند، دو یا چند مصداق دیگر به آن اضافه کنید.
 
2) ترکیبی خواندن مفاهیم:ترکیبی خواندن هرگز به معنای مخلوط کردن مطالب نیست.به عنوان مثال شما مفهوم ارزش را میخوانید. به تنهایی مفهومی ساده و قابل فهم است که بر
مشاوره حقوقی آنلاین یکی از خدمات سایت مشاوره حقوقی است که شما قادر هستید از طریق تلگرام یا واتس آپ با ما در تماس باشید.
در مشاوره حقوقی آنلاین هر بخش دارای دپارتمان جدا است. برای مثال اگر شما در بخش اداره کار سوال داشته باشید وکیل مربوطط به اداره کار جواب سوال شما را خواهند داد. حال برای مثال اگر سوال حقوقی داشته باشید در عنوان چت میگید که من یک سوال حقوقی مثلا در زمینه ملک دارم که تیم متخصص ملکی جواب شما را می دهند.
جهت اطلاعات بیشتر بروی لینک
 
 
طرح شبهه؛
میگوید اگر خدا جای ما در این مشکلات بود، چه میکرد ؟ آیا کفر نمی گفت؟!
 
✍جواب؛
یک مثال می زنم، زیاد حرف نمی زنم، امام حسین علیه السلام خلیفه خدا بود در مشکلات کفر گفت یا عشق کرد ؟
حضرت زینب ام المصائب بود، کفر گفت یا فرمود ما رایت الا جمیلا ؟
گرگ در هوای گرد و خاکی شکار میکند.
در مثال مناقشه نیست
 
 
در تعریف حقوق معنوی » گفته شده است: حقوقی است که به صاحب آن اختیار انتفاع انحصاری از فعالیت و فکر و ابتکار انسان را می دهد .
برای مثال، حقی که تاجر و صنعتگر نسبت به نام تجاری یا شکل خاص و علامت کالاها و فرآورده های خود دارد و حقی که نویسنده اثر ادبی یا مخترعی نسبت به آن اثر و اختراع پیدا می کند، حق معنوی است .» (36)
توضیح آن که پس از تقسیم حق » ، به حق عینی » و حق دینی » ، حقوق دیگری ظهور کردند که از جهتی به حق عینی شبیه هستند و از جهت دیگر، به حق
 تفاوت این دو شاخص را با یک مثال برایتان توضیح می دهم، فرض کنید مخاطبی از طریق Home page وارد سایت شما شده است، سپس به صفحه ی محصولات شما می رود، مجدد به Home page باز می گردد و خارج می شود. رفتار این کاربر را در زیر بهتر می توانید مشاهده کنید:
Entrance > Home Page > Product Page > Home Page > Exit

در این مثال، با این رفتار  کاربر دو Pageview بر روی Home page سایت تان ایجاد شده است ولی یک Unique pageview برای Home page شمرده می شود.
پس:
⚡️ اگر صفحه ای توسط مخاطبی "در یک سشن" ده مرتبه مشاهده ش
به نام خداسلام!
در حال ساخت یک برنامه بودم دیدم که خیلی از حجم رم کامپیوتر صرف عکس هایی میشه که در حافظه بارگذاری میشه! حتی اگه عکس شما بی کیفیت ترین عکس و کم حجمترین عکس ممکن باشه با با کیفیت ترین حجم و پرحجمترین عکس با سایز مساوی توی رم یه مقدار رو اشغال میکنن و اونم به خاظره اینه که همشون به بیتمپ bitMap تبدیل میشن! یعنی شما میتونید بگید که یک عکس 10 در 10 با هر کیفیتی چقدر حجم اشغال میکنه! برای محاسبه این مثال تعداد کل پیکسا ها رو به دست میاریم! که
miniconda نسخه سبک تر و به اصطلاح unbloated شده anaconda است. 
اما من خودم بعد از اینکه دیدم ananconda خیلی سنگین شده تصمیم گرفتم از miniconda استفاده کنم. در ادامه نحوه ایجاد محیط و سپس نصب پایتون و پکیج در conda را می بینیم.
پکیج ها از دو ریپازیتوری دانلود می شوند:
- Ananconda repository و Ananaconda cloud
- PyPI
اما در نهایت تمام محیط ها و پکیج ها در مسیر \Miniconda3 و در پوشه های envs (برای محیط ها) و Lib\site-packages قرار می گیرند. 
بعد از این که miniconda را دانلود و نصب کردیم anaconda prompt را اجرا می کنیم. در ا
کدهای کلیدی
برخی از کد های کلیدی زبان کاربردی c:
کد cout:وقتی شما میخواهید چیزی چاپ کنید باید از کد cout استفاده کنید و بعد از آن باید دو تا پرانتز بزنید و بعد اگر مطلب چاپی شما برای کامپیوتر قابل فهم باشد،کافی است که فقط مطلب چاپی را تایپ کنید.و بعد باید ; این علامت را در انتهای جمله تایپ کنید مثال:
cout<<34;
این کد باعث میشود در خروجی برنامه شما عدد 34 چاپ شود ولی اگر مطلب تایپی شما قابل فهم برای کامپیوتر نباشد باید مطلب را بین این دو علامت چاپ کنید""
1.
بازاریابی سبز و عوامل زنجیره تامین سبز را توضیح دهید.

2.
مفاهیم بازاریابی الکترونیک و بازاریابی اینترنتی را توضیح دهید.

3.
بازاریابی دهان به دهان به چه معنی است؟ مثبت و منفی بودن آن را با مثال توضیح
دهید.

4.
بازاریابی اجتمایی به چه معنی است. با مثال توضیح دهید.

5. بازاریابی غیر انتفاعی به چه معنی
است. با مثال توضیح دهید.

6.
تفاوت هدف، چشم انداز و ماموریت سازمانی چیست؟

7. مفهوم متنوع سازی متحد المرکز در
استراتژی بازاریابی را با ذکر مثال توضیح د
آشنایی با مالیات تکلیفی
مالیات تکلیفی یا (WHT (Withholding taxes)) به مالیاتی گفته می‌شود که وظیفه پرداخت آن به سازمان امور مالیاتی بر عهده فرد دیگری غیر از فرد پرداخت‌کننده آن قرار دارد. به طور مثال، مالیات حقوق نوعی مالیات تکلیفی است که از حقوق کارگر کسر می‌شود اما توسط کارفرما به سازمان امور مالیاتی پرداخت می‌شود. این مثال ساده به میزان بسیاری شما را با مالیات تکلیفی آشنا می‌کند، اما این روش اخذ مالیات، انواع مختلفی دارد که در ادامه آن‌ها را می
 
لیستی از اهداف خود تهیه کنید ، و چه کارهایی را می توانید برای دستیابی به آنها انجام دهید. حتماً به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت توجه خواهید کرد. سعی کنید فراتر از اهداف مالی و شغلی ، مانند اهداف روابط ، اهداف شخصی برای بهتر کردن خود ، چیزهایی را که دوست دارید تجربه کنید یا چیزهایی که می خواهید یاد بگیرید ، فکر کنید. جدول زمانی را ترسیم کنید که می خواهید وقتی به هر قسمت می خواهید برسید. اهداف SMART را تنظیم کنید. اهدافی خاص ، قابل اندازه گیری ، دستی
سوالی که پرسیدم به نظر سوال بسیار سختی به نظر می رسد ولی پاسخ به این سوال هر چه که باشد چه مشکلی از مشکلات ما را حل می کند؟ پاسخ اینست که جواب این سوال هیچ مشکلی را حل نمی کند چه اول مرغ باشد بعدا تخم مرغ بوجود آمده باشد و چه اول تخم مرغ باشد بعدا مرغ بوجود آمده باشد هیچ تفاوتی نمی کند. اما از بیان این مطلب چه منظوری داشتم؛منظور اینست که امروزه با بالا رفتن نرخ ارز بلافاصله و در یک چشم بهم زدنی همه فعالان اقتصادی دست به کار شده و نرخ ها را تا جایی
 
 
 
امروز می خواهیم تا در عمل یکی از استراتژی‌های محبوب دنیای سئو، یعنی متود گستوگرافی (Guestographic) را در سئو مورد بررسی قرار دهیم و یک مثال موردی و گویا رو با هم بررسی کرده و به ابعاد گوناگون آن بپردازیم.
در این مقاله به شما نشان خواهم داد که چگونه Perrin” پس از استفاده از این تکنیک به صفحه­‌ی اول گوگل راه یافت.
ادامه مطلب
 

مواد به چند دسته تقسیم می شوند ؟ هر دسته را تعریف کنید و برای هر یک مثال بزنید .الف) مواد خالص : موادی که از یک نوع ماده تشکیل شده باشند مانند نمک خوراکی و آب مقطر و مسب) مواد مخلوط : موادی را که از دو یا چند ماده تشکیل شده باشند مانند آجیل ، شربت آبلیمو ، سکه ، شکر ، دوغ
مخلوط ها به چند حالت وجود دارند ؟ مثال بزنید به سه حالت جامد، مایع و گاز وجود دارند . مخلوط جامد مانند آجیل ، مخلوط مایع مانند آبلیمو و مخلوط گاز مانند بادکنک پر از هوا
یکی از ویژگ
شیوه های موثر پخش تراکت
شیوه های موثر پخش تراکت امری است بسیار ضروری که بسیاری از افراد و کسبه به دنبال آن هستند برای ادامه این مطلب نکاتی را فراهم کرده ایم که با استفاده از آنها میتوانید به خوبی به این امر پی ببرید.
مخاطبان هدف خود را تعین کنید: یکی از مهمترین قسمت های پخش تراکت این است که شما تشخیص دهید که مخاطبان هدف شما جهت پخش تراکت چه کسانی هستد و این هم با توجه به نوع کسب و کار شما مشخص میشود. به عنوان مثال اگر شما در حوزه بانوان فعالیت
سلام
در این مطلب قصد دارم به سوالات برخی عزیزان جواب بدم
برخی سوال می پرسند و میگند که اگه که با این پکیج ها میشه پول درآورد خودتون پول در می آوردید و دیگه به سمت فروش این پکیج ها نمی رفتید !! ؟؟
در پاسخ به این دسته عزیزان میشه یه مثال زد ٬ رونالدو هم از باشگاه یوونتوس درآمد ثابت و خوبی داره پس دیگه نیازی به تبلیغ کردن تو اینستاگرام نداره پس چرا تبلیغ میکنه!!؟؟ خُب جوابش معلومه بخاطر پول بیشتر ٬به طوری که درآمد تبلیغات اینستاگرامیش از درآمدی ک
آزمون ترجمه در مقابل نمونه ترجمهغالباً مترجمان از تست ترجمه شکایت می کنند و می پرسند که چرا در عوض ، آنها فقط نمونه ترجمه های خود را نمی توانند ارسال کنند ، شاید یکی برای هر ترکیب زبان یا دیگری برای هر رشته ای که در آن تخصص دارند.
دلایل مختلفی وجود دارد که یک شرکت ترجمه ممکن است تست ترجمه را به یک نمونه ترجمه ترجیح دهد:
غالباً هدف از آزمون فقط ارزیابی کیفیت ترجمه نیست ، بلکه ديدن اینکه مترجم چگونه به خوبی دستورالعمل های داده شده توسط آزمون را

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

میلگرد آهن لوله استیل مهزیار فولاد کافه18 اپلیکیشن سفارش نان وای کدز دانش-ایران ناگفته‌های یک بانو کودک پلاس دلنوشته های یک ذهن مسافر راحت فایل سایت رسمی کاکتوس های زیبا heyvafamily