نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه درست آیدی در ایتا

پیام رسان ايتا یکی از رقبای اصلی تلگرام در ایران هست و در همان ابتدا هم لیستی از بهترین کانال های خود را برای عضویت کاربران ايتا ایجاد کرده است، ما در این مطلب لیست این گرو ه ها رو برای عضویت شما عزیزان قرار میدیم،
این کانال های پیام رسان ايتا با موضوعات مختلف هست و شما میتونید با توجه به علاقه خودتون عضو یکی از این کانال ها بشین.
شما هم میتونید در بخش نظرات نام کانال و لینک کانالتون رو بزارین

کانال خبری ايتاکانال طنز و سرگرمی ايتاکانال ورزش
در این بلاگ تمامی مطالب بدست آمده از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان کرمان اعلام خواهد شد.
برای ارتباط با ما می توانید با آيدي زیر در پیام رسان های ايتا و سروش پیام دهید
@kgutsu
یا در شبکه اجتماعی هورسا به آيدي زیر پیام بدهید
@mohammadnasir
به نام خدا
چنل کیبورد اقا حسین مانصتر کبیر ايتا بدین وسیله اعلام میکنم چنل کیبورد ايتا معتبر ترین چنل  ايتا هست و بدون رات و  بدون هر گونه بد افزار دیگه
و این چنل کیبورد ايتا نرم افزار های کاربردی در اختیار مردم میگذارد
با 4.2kعضو بزرگترین چنل طراحی و تولید کیبورد در ايتا لطفا به چنل ايتا ما
جویین بدید به نشانی ⬇️⬇️⬇️
https://eitaa.com/joinchat/397148214Cbb4b75d3a6
در روزهای اخیر و پس از راه افتادن شایعه ای نادرست در مورد ايتا مبنی بر اینکه بدون اجازه کاربر از او عکس می گیرد، رتبه ايتا در کافه بازار و مایکت بالاتر رفت.
این یعنی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
برخی کانال های تلگرامی می خواستند از این مطلب به نفع تلگرام جاسوس و به ضرر پیامرسان بومی ايتا استفاده کنند اما نمی دانستند بااینکارشان ايتا را بیشتر به دیگران معرفی کرده اند و محبوبیت اش را بین طرفدارانش بیشتر کرده اند! نکن آقا؛ ای کاش بجای اینکه منف
این پارتیشن جنبه دکوراتیو داشته، به‌راحتی درست می‌شود.

این پروژه کمی پرکارتر است. هدف ایجاد دکور دیواری زیباست.مراحل کار ساده است. در ابتدا از دو عدد تخته باریک به اندازه جای مورد نظر استفاده کنید.روی آن‌ها به فاصله مساوی به اندازه رد شدن طناب‌ها سوراخ ایجاد کنید.
سر طناب‌ها را گره بزنید. طناب را از تخته‌ها رد کنید.
در آخر تخته‌ها را به صورت یک باکس چوبی مکعب مستطیل درآورید تا گره‌ها پوشانده شوند.یک باکس را به سقف و باکس بعدی را به زمین و
چگونه دست های خود را صحیح بشوییم تا از مبتلا به ویروس کرونا نشویم.برخی از مردمبه دلیل این‌که دست های خود را درست نمیشورن ، ویروس در دست ها می‌ماند و در نتیجه مبتلا به ویروس کرونا می‌شوند. در ادامه با نحوه صحیح شستن دست ها برای پیشگیری از ابتلا با کرونا آشنا می شویم:
 
 
 
مشاهده انیمیشن نحوه درست شستن دست ها برای پیشگیری از کرونا
طبق بررسی های آماری به دست آمده از مقایسه بازدید مطالب بین دو کانال مشابه با مدیریت واحد در دو پیامرسان ايتا و سروش، گرچه اعضای اسمی برخی کانال های سروش بیشتر از ايتا است، لکن بازدید مطالب در ايتا به مراتب بیشتر است.
این تحقیقات نشانگر این است که سروش ریزش زیادی داشته است و ايتا بهتر توانسته است کاربران موجود خود را حفظ کند. بعبارتی سروش گذشته خوبی داشته و ايتا آینده خوبی خواهد داشت.
اگر شما نیز مایلید این تحقیقات را خودتان انجام و از نتیجه ا
با توجه به فیلتر تلگرام انتظار میرفت تا مردم به سوی پیام رسان های داخلی، مخصوصا ايتا که ظاهری شبیه تلگرام دارد مهاجرت کنند که عملا هرگز چنین اتفاقی نیفتاد، من در اینجا میخواهم تا دلایل شخصی خودم رو در این مورد بیان کنم.
دلایل فنی عدم تمایل مردم به ايتا:
1- امکانات کم: تلگرام امکانات بسیار زیادی داشت که این امکانات در حین کار کردن خود را نشان میداد، همانند ربات که واقعا کار را خیلی ساده کرده بود و باعث شده بود تا به تلگرام رونق بدهد.
2- سرعت کم: س
طرز تهیه فلافل آبادانی اصل و ترفند های خوشمزه ترشد آن
فلافل از جمله غذاهای خوشمزه و لذیذیست که علاوه بر کودکان و نوجوانان در بین بزرگسالان هم طرفدارن ویژه ای دارد و از نخود که یکی از مقوی ترین ترین حبوبات است تشکیل می شود.
فلافل با اینکه جزو فست فود ها محسوب می شود اما بسیار ارزان و سریع آماده می شود و آن را در قالب ساندویچ همراه با سس خردل می توانید میل کنید و نهایت لذت را از این غذای خوشمزه ببرید.

ادامه مطلب
چندی است که ايتا از سامانه تحت وب خود به نام ايتا یار» رونمایی کرده است که قابلیت های جالبی را درون خود تعبیه کرده است.
در این سامانه، ادمین کانال میتوانند مطالبی را به صورت زمان دار و با جزئیات قابل تنظیم، به کانال خود ارسال کند. این قابلیت برای ادمین هایی که سفر خارجی یا مشغولیت فراوان دارند مفید است. همچنین کانال دار هایی که چندین کانال دارند، می توانند در اوقات فراغت روزانه مطالب را تنظیم کرده و وارد زمان بندی کنند.
ادامه مطلب
مواد لازم جهت تهیه فلافل با نخود و عدس سبز :
عدس :1 پیمانه
نخود :1 پیمانه
پیازچه خرد شده :1/4 پیمانه
جعفری خرد شده :نصف پیمانه
گشنیز خرد شده :نصف پیمانه
پیاز سفید کوچک :1 عددکوچک
سیر :3 حبه
انبه پودر شده :2 قاشق غذا خوری
زیره سبز:  2 قاشق چای خوری
جوش شیرین :1 قاشق غذا خوری با کنجد برای هر پیمانه از موادی که درست میکنید
نمک :    2 قاشق غذا خوری
 

ادامه مطلب
شما می توانید در کانال رسمی نویسنده( حامد اصغرزاده) در ايتا با لینک
@hamedasgharzadeh   عضو شوید و برای راحتی داستان ها را با فایلpdf
داشته باشید . عضو شوید و ما را دنبال کنید این وبلاگ را به دوستان خود هم معرفی کنید 
همچنین نظرات شما هم می تواند به ما در ادامه ایث راه کمک کند 
 
با تشکر 
سایت انلاک اپل ایدی با قابلیت انلاک تمام اپل آيدي های موجود در بازار مانند اپل آيدي های کارتی فعالیت خود را آغاز کرده استلطفاً برای ارتباط با ما به آيدي یا مانال تلگرام ما پیام بدیدکانال تلگرام : UnlockAppleID1@آيدي تلگرام : idUnlocker@
نحوه ی شستن درست موها
شاید در نگاه اول شستن موها کار ساده ای به نظر برسد اما نحوه‌ی صحیح شستشو مو از اهمیت زیادی برخوردار است. این امر علاوه بر اینکه در سلامت موها نقش مهمی دارد، دارای قواعد و آداب خاصی می‌باشد که باید آنها را رعایت کنید. در واقع یکی از موضوعاتی که متخصصان پوست و مو بر آن تاکید دارند، این موضوع به ظاهر ساده می‌باشد زیرا تنها یک اشتباه ساده باعث آسیب رساندن به موهايتان خواهد شد.
ادامه مطلب
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ايتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
برایپخت یک کیک و یا دسر خوشمزه علاوه بر آنکه میزان مواد مورد استفاده بسیار مهم هستند فر ی که از آن استفاده خواهید کرد نیز بسیار مهم خواهد بود. امروز می خواهیم نحوه پخت کیک با سولاردام ال جی را برای شما آموزش دهیم. که بدانید با یک دستگاه سولاردام هم می توان یک کلافوتی بی نظیر درست کرد.
مواد لازم:
ارد سفید ۱ پیمانه
کره نرم شده ۱۱۰ گرم
شکر ۱.۲ پیمانه
تخم مرغ ۳ عدد
بیکینگ پودر ۱.۴ ق چ
وانیل ۱.۴ ق چ
میوه تازه یا کمپوت گیلاس ، البالو یا سیب

ادامه مطلب
یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران پیامرسان های موبایلی این است که صاحبان پلتفرم مورد استفاده شان بیشترین سعی را در مشتری مداری و توجه به علایق و سلایق کاربرانش داشته باشد. روحیه تنوع طلبی و دوستدار پیشرفت و به روز بودن -که ره آورد گسترش بیش از پیش فضای مجازی است- این آیتم را به پارامتری حساس در حفظ کاربران فعلی مسنجرها تبدیل کرده است و حتی در درازمدت می تواند اقبال به یک اپلیکیشن را تا حد زیادی تنزل دهد.ارائه آپدیت های کارگشا و رفع کننده اشکا
 
جهت اطلاع سریع از دروس ، دریافت صوت کلاس ها ، در کانال و گروه استاد حسینی نسب در ايتا عضو شوید ( اکثر فعالیت ها در کانال و گروه میباشد )
 
آدرس کانال در پیام رسان ايتا : HoseiniNasab@
 
 
لینک کانال استاد حسینی نسب در ايتا
 
 
لینک گروه شاگردان استاد حسینی نسب در ايتا
کانال رسمی اطلاع رسانی ايتا لحظاتی پیش اینطور اعلام کرد:
اطلاعیه مهم:با گذشت بیش از نُه ماه از فرایند واگذاری شناسه کانال‌های تلگرام در ايتا، تعداد زیادی از صاحبان کانال برای دریافت شناسه خود اقدام نموده‌اندبدینوسیله به اطلاع می‌رساند مهلت درخواست شناسه‌ی کانال‌هایی که در تلگرام بیش از 5k عضو دارند و شناسه آن‌ها در ايتا توسط سایر کاربران ثبت شده است پانزدهم آذرماه 1397» به پایان می‌رسد و پس از این تاریخ هیچ درخواستی پذیرفته نمی‌شودت
تفاوت در نحوه مقابله با استرس یا فشار روانی در زن و مردتفاوت در نحوه مقابله با استرس یا فشار روانیزن و مرد در نحوه مقابله با استرس یا فشار روانی نیز با همدیگر متفاوت هستند و به شکل مختلفی عکس العمل نشان می دهند. به گونه ای که می توان گفت این اختلاف در مواجه با استرس بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم . نتیجه هم ایجاد مشکل در زندگی مشترک زوجین می شود البته اگر به این تفاوت توجه نداشته باشند.
ادامه مطلب
 
#نشر_حداکثری جهاد یاری رسانی
فراخوان نیروی جهادی برای #موج_دوم_کرونا در تهران
عرصه های خدمت:  همیار بیمار⚰ غسالخانه موکب سلامت روضه های خانگی کمک مؤمنانه و غیره
شیوه های ثبت نام
1⃣ ثبت نام از طریق سایت #خانه_طلاب_جوان
http://www.khanetolab.ir/jahadgaran-form/ 2⃣ ثبت نام از طریق ارسال عدد ۱ از طریق پیامرسان ايتا به آيدي @gohari_67
3⃣ ارسال عدد ۱ به شماره تلفن +۰۹۱۶۹۵۸۹۸۹۲
#قرارگاه_جهادگران_سلامت 
☑️☑️ خانه طلاب جوان http://eitaa.com/joinchat/27302626C6597703c2f
بذر تمام بدبختی‌های ما در سال‌هایی کاشته می‌شود که با آدم‌هایی سر و کار داریم که معتقدند، نه تنها دریافته‌اند چه چیزهایی برای خودشان درست است، بلکه صلاح دیگران را نیز می‌دانند.آنها با توسل به این اکتشاف خود و سنت مخربی که هزاران سال است بر فکر آنها سایه افکنده، احساس می‌کنند وظیفه دارند ما را مجبور کنند کاری را که از نظر آنها درست است، انجام دهیم.بزرگترین بدبختی انسان نحوه مقاومتش در برابر این اجبار است؛ نظریه انتخاب مخالف سنت باستانی
 
 
پوست موجودات زنده به عنوان مانعی برای از بین بردن ویروس ها و سایر مضرات بدن نیست. اگر به خود صدمه بزنید ، باکتری ها می توانند وارد زخم شده و سپس در داخل یا اطراف آن تکثیر شوند و منجر به عفونت های جدی شود که می توانند در کل بدن شما پخش شود. به همین دلیل دانستن نحوه تمیز کردن و ضد عفونی صحیح زخم بسیار مهم است. وقتی به خود صدمه می زنید ، باید جلوی آن را بگیرید تا از عفونت های احتمالی و پیامدهای جدی جلوگیری کنید.
ادامه مطلب
چگونه یک کنفرانس خوب داشته باشیم؟
 هدف از یک ارائه چیست؟!
هدف از نحوه ارائه می تواند شامل : دادنِ اطلاعات به مخاطبان باشد و همچنین قانع کردنِ آنها درموردِ چیزی ، یا تربیت، جذب کردن و برانگیختنِ مخاطبان در موردِ چیزی باشد.
همچنین باید به یاد داشته باشیم در نحوه ارائه شیوه‌ی نزدیک شدن به موضوع نیازمندِ اینست که پس از اتمامِ ارائه ، چه اثری بر مخاطبان بگذاریم. هدف باید هم برای ما (ارائه دهنده) و هم برای مخاطبان مفید باشد.
 
 مخاطبین خود را شناسا
خبر فوری
پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در شبکه های اجتماعی ايتا، سروش و اینستاگرام راه اندازی شد.
 
اینستاگرام: instagram.com/mousavifard_ir
سروش: sapp.ir/mousavifard_ir
ايتا: eitaa.com/mousavifard_ir
شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواهید از روی id کسی با اون در ارتباط باشید یا بخواهید با افرادی از طریق تلگرام ارتباط برقرار کنید ولی دوست نداشته باشید که کسی شماره شما را داشته باشه . یکی از مهمترین مزایای یوزر نیم یا آيدي همینه .

در اینجا 4 روش به شما معرفی میکنم، که به راحتی بتونید وارد آيدي مورد نظرتون بشید.

روش اول :
در این روش از جستجوی خود تلگرام استفاده می کنیم . بر روی علامت جستجو در صفحه اول تلگرام بزنید .
بعد آيدي مورد نظرتون رو در
چقدر به نحوه پیمایش دفترچه آزمون فکر کرده‌اید؟ پس از دردست‌گرفتن دفترچه سؤال‌ها چه کار می‌کنید؟ از کدام درس شروع می‌کنید؟ کدام درس را برای آخر می‌گذارید؟ نحوه پیمایش دفترچه آزمون نقشی مهم در رتبه‌ی کنکور شما دارد. شما باید برای آزمون‌دادن استراتژی داشته باشید. باید از همین حالا بدانید با چه رویکردی خودتان را برای آزمون آماده کنید. در این مطلب ما نحوه پیمایش دفترچه آزمون و درواقع استراتژی آزمون‌دادن را برای شما شرح خواهیم داد. به شما
چنل رسمی کیبورد حسین مانصتر کبیر  
بزرگ ترین چنل کیبورد ايتا  
 
با مدیریت حسین مانصتر کبیر معروف
 
لطفا نظراتون در  اینجا هم بگین
 
لطفا همه عضو چنل کیبورد ايتاشید با تشکر مدیریت چنل کیبورد ايتا حسین مانصتر کبیر
https://eitaa.com/joinchat/397148214Cbb4b75d3a6
 
بسم الله الرحمن الرحیم
گام به گام کامل ریاضی هفتم برای تمامی فصل های کتاب. حل تمامی تمرین ها , کار در کلاس ها و فعالیت های کتاب . 
 
 
گام به گام ریاضی هفتم
برای دانلود گام به گام ریاضی هفتم اینجا کلیک کنید
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------
کانال ما در پیامرسان ايتا : Gambegam_padars@
برای ورود به کانال ما در ايتا اینجا کلیک کنید
جدیدترین حق ثبت پتنت تاچ آيدي زیر نمایشگر
امروز حق ثبت اختراع پتنت تاچ آيدي زیر نمایشگر توسط Patently Apple منتشر شد. یکی از مزیت های این سنسور این است که سایز نسبتا بزرگتری از صفحه نمایش را دربر میگیرد. به بیان دیگر میتوان گفت به جای اینکه انگشت شما در یک مکان خاص قرار گیرد، میتوان اثرانگشت را در همه‌ی قسمت های صفحه نمایش شناسایی کرد.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

حوالی خدا انجمن هنرهای رزمی بادیگاردی ایران دانستنی های روز پیشنهاد در سطح مدرسه اتاق کوچیکِ من در مسیرِ شدن قلم می نویسد.... ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ وبلاگی برای همه گوگل ادز درب آکاردئونی | حفاظ شاخ گوزنی | حفاظ پنجره