نتایج جستجو برای عبارت :

معنی کلمه temp

#include "stdafx.h"#include <iostream>using namespace std;class Array{ int cap; int len; int *arr;public: Array() //constructor { cap=0; len=0; arr=new int; } Array(int x) //constructor  { cap=x; len=0; arr=new int[x]; } Array(const Array &temp) //copy constructor { cap=temp.cap; len=temp.len; arr=new int[cap]; for(int i=0;i<temp.len;i++) arr[i]=temp.arr[i]; } ~Array()  //destructor { delete [] arr; } void set(int x) { if(len<cap) { arr[len]=x; len++; } else { int *temp=new int[cap]; //new array for(int i=0;i<cap;i++) //set member of arr to new array named temp temp[i]=arr[i]; delete [] arr; //delete arr  int *arr=new int[cap*2]; //new arr with more capacity for(int i=0;i<cap;i++) //get back member of old arr to new arr with temp
#include "stdafx.h"#include <iostream>#include <vector>#include <string>#include <algorithm>using namespace std;class l_int{ vector <int> vec;protected: void fix(l_int & temp) { if(vec.size()<temp.vec.size()) for(int i=vec.size();i<temp.vec.size();i++) vec.push_back(0); else if(vec.size()>temp.vec.size()) for(int i=temp.vec.size();i<vec.size();i++) temp.vec.push_back(0); } void zero(l_int & temp) { for(int i=0;i<temp.vec.size();i++) temp.vec.at(i)=0; }public: l_int(const string txt="0") { vec.resize(txt.length()); for(int i=0;i<txt.length();i++) vec.at(i)=txt[txt.length()-1-i]-48; } l_int(l_int &temp ) { /* vec.resize(temp.vec.size()); for(int i=0;i<temp.vec.size();i++) vec.at(i)=temp.vec.at(i); */
شرح:
این برنامه شامل تابع سازنده و سربارگذاری عملگر های >> ، << ، + ، -  ، * ، =، () و [] روی کلاس polynomial است. به علاوه یک تابع (analys) برای خواندن string و تبدیل آن به term ها دارد. هر چند جمله ای از چند شی از کلاس term تشکیل می شود.
 
کلاس polynomial:
شامل یک آرایه به طول 20 از کلاس term است. متغییر count شمارنده سلول های پرشده است(با پر شدن هر خانه(سلول) یک واحد به مقدار آن اضافه می شود)
class polynomial
{
private:
term cell[20];
int count;
//add similar value to each other
void clear();
//this function convert string math expersio
پوشه Temp ویندوز چیست؟ نحوه حذف فایل های اضافی این پوشه

آیا نام پوشه Temp در ویندوز را شنیده اید؟ این پوشه فایل هایی را به صورت موقت برای انجام کار های ویندوز و برنامه های مختلف نگهداری می کند که متاسفانه پس از اتمام کار ویندوز یا برنامه به دلایلی ممکن است آن ها را حذف نکنند و در نتیجه فضایی را از هارد دیسک شما را بدون استفاده مفید، اشغال می کنند. امروز در وبلاگ امیر گرافیسر این پوشه را معرفی می کنیم و همچنین نحوه حذف پوشه Temp را به شما آموزش می دهی
خلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی 2 حسن یوسفیان
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی 2 حسن یوسفیان | mad خلاصه مبانی اندیشه اسلامی 2 حسن یوسفیانxخلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی 2 حسن یوسفیانxخلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی 2 حسن یوسفیان pdfxدانلود خلاصه مبانی اندیشه اسلامی 2 حسن یوسفیانxدانلود خلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی 2 حسن یوسفیانxدانلود
بزرگترین ناوگان حمل و نقل اثاثیه منزل
به‌صورت شبانه روزی درسطح شهر 
شــهــروشــهــرســتـان #09104536229 
هـــدف مــا جــلــب رضــایــت مــشــتری 
کارگر خالی را از مــا بخــواهـــید 
خاور بزرگ نیسان وانت 
تماس با مدیریت موسسه 09104536229 ☎️02156432305 
عبارت A = B + C را در نظر بگیرید به A,B,C عملوند و به +,= عملگر می گویند . در c++ می توان نحوه کار هر عملگر را تعیین کرد.
 درواقع وقتی می نویسید A+B تابعی مانند
 A.operator +(B);
در برنامه فراخوانی می شود .
همانطور که مشخص است عملگر + (operator +)  یک تابع از شی A است که تنها یک ورودی می گیرد . این ورودی می تواند از جنس A (یعنی A و B هر دو از جنس یک کلاس هستند ) باشند یا حتی از یک جنس نباشند مثلا A از جنس کلاسی مانند test و B عددی int باشد.
برای مثال کلاس test را در نظر بگیرید . در تعریف
زبان انگلیسی یکی از دشوارترین زبانها برای یادگیری افراد غیر بومی است. یکی از دلایل آن این است که زبان انگلیسی قوانین بسیار زیادی دارد و تقریباً استثناهای تقریباً بسیاری از این قوانین!بعضی اوقات این مسئله دانشجویان را گیج می کند. به عنوان مثال ، تنظیم کلمات در یک جمله می تواند دشوار باشد.دلیل دیگری که یادگیری زبان انگلیسی دشوار است این است که تلفظ کلمات آن همیشه با هجی قابل پیش بینی نیست. به عنوان مثال ، حداقل شش روش برای تلفظ گروه حروف نوشته
گاهی وقت ها نیاز داریم تا معني یک کلمه و یا تعریف یک چیزی رو در منابع انگلیسی ببینیم ؛ اما چون انگلیسیمون خوب نیست ، نمیتونیم مطلب رو به طور کامل درک کنیم ! اما چاره چیه؟
با اضافه کردن کلمه eli5 به اول عبارتی که میخواید سرچ کنید ، میتونید منابعی رو پیدا کنید که عبارت مورد نظر شما رو خیلی ساده توضیح دادن ؛ جالبه که بدونید خود کلمه eli5 ، مخفف عبارت " explain like i'm five " هست که معنيش میشه : " جوری توضیح بده که انگار من یه بچه پنج ساله ام "
برای مثال : eli5 bitcoin ؛ با
چند روزه میخوام بیام و از "Colloid" بگم.یادم میاد کم سن و سال تر که بودم زنگ شیمی دبیر برای اولین بار کلمه" suspension"به زبون آورد!یه کلمه که هیچ وقت تا به اون روز نشنیده بودمش،دوستش داشتم و فکر میکردم اونطور که باید نمیتونن درست تلفظش کنن!حس خوب من از اون زمان تا به الان هنوز نسبت به این کلمه باقی مونده.سوسپانسیون!این کلمه اولین و اخرین کلمه ای که دوست داشتم نبود و نیست.
بعد خوندن اجباریِ شیمی با کلوئید آشنا شدم،پلیمر هم کلمه جالبیه!
از این رو دوست دا
گیلاس و گیله و گیلانار به چه معني هستند؟ گیلاس کلمه ای ترکی هست که از دو کلمه گیله و آس تشکیل شده گیله به معنای دانه و آس به معنای آویزان هست یعنی دانه ای که آویزان
http://barishsesi.com/%da%af%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%8c-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c/
از عجایب روزگار این که عده ای گمراه  که با نام شهید خود را سر سفره ی انقلاب نشانده اند کلمه ی چند سانتی متری شهید را باعث راه گم کردن مردم  میداننداما عکس های چند متری نی را که وسیله ی تبلیغ کالا قرار داده اند راه کسی را گم نمی کند.
بعنوان فردی که وبسایت طراحی میکنید و یا دارنده یه وبسایت هستید حتما اسم " متا تگ ها " رو شنیده اید و یا اینکه اهمیت نقش آن ها را در سئو وبسایت متوجه شده اید! در این پست میخام انواع مختلف متا تگ ها رو توضیح بدم.
 
متا تگ چیست ؟
تگ (بر چسب ) به معني مخفف کلمه ای ست که برای شناسای یک شی به آن نسبت داده میشود.
تگ های متا بین تگ <head .</head> قرار میگیرن و با کلمه meta شروع میشن! 
<head>
<meta name="" content="">
</head>
انواع متا تگ ها
ادامه مطلب
حس و حال تعریفی نداره. روزه تاریکه. اتاق در بسته. پرده کشیده. چهره بی احساس. روح خسته. فاز منفی. حس بی حال. 
اما آدم وقتی می نویسه دیگه مهم نیست. بزار دنیا هر طوری دلش می خواد ساز خودشو بنوازه. اما من فقط با صدای سکوت به نوشته هام نگاه می کنم. کاری به کار هیشکی ندارم. هیچی. دلم می خواد بنویسمو بخوابمو بعد دوباره بخوابم. می دونی چرا؟؟ چون برای بیدار شدن انگیزه ای ندارم. 
اصلاً کلاً حس و حالش نیست. گاهی اوفات آرامش فقط در یه کلمه خلاص
کسب در امد از اینترنت
 
کسب در امد از اینترنت تضمین شده و مدام العمر با پشتیبانی تلفنی
 
شاید شما هم دیده اید که خیلی از افراد نزدیک و اشنا به راحتی از اینترنت کسب در امد می کنند و شما هم می خواید به عنوان شغل دوم و یا حتی شغل اول از اینترنت کسب در امد بکنید. شما از طریق این اموزش به راحتی می توانید از اینترنت کسب در امد کنید بدون پرداخت هیچ هزینه و فقط ماهیانه کافی هست چند ساعت وقتتون برای این کار بزارید و به در امدی که تو فکر دارید برسید.
فقط با
اولین مشقی که استاد جدید داستان نویسیم داده اینه که بنویسیم هدفمون از نوشتن چیه. یعنی بگیم که چرا می‌خواهیم بنویسیم. من فکر می‌کنم این از اون سوالاییه که می‌شوندت روی صندلیِ اعتراف‌گیری و یه چراغ می‌ندازه تو صورتت و تو از ترس تموم دانسته‌هاتو فراموش می‌کنی. استاد پرسیده چرا می‌خوای بنویسی و من انگار تازه با خودم مواجه شدم و ایستادم رو به روی خودم و به خودم می‌گم اون خودکارو بذار زمین. تو چشمام نگاه کن و بگو از جون این کلمه ها چی می‌خوای
​​​​​30 حقایق جالب زبان  انگلیسی 
 
 
ریشه زبان انگلیسی از زبانهای هلندی و آلمانی شمال غربی است.
به باور بسیاری عبارت long time no see» ترجمه‌ی تحت اللفظی عبارت محلی آمریکایی یا عبارتی چینی است؛ از آنروی که از نظر گرامری اصلا درست نیست.
Go!» کوتاه‌ترین جمله‌ی درست از نظر گرامری در زبان انگلیسی است.
کلمه butterfly» در اصل flutterby» بوده است.
هر ساله در حدود 4000 کلمه به زبان انگلیسی اضافه می‌شود.
دو کلمه‌ی پر استفاده در زبان انگلیسی کلمات I و you هستند.
ح
پروفایل روز مادر
وقتی چشم به جهان گشودم قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شد و با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پر مهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد مادر عزیزم ای بهترینم ای کسی که به بودنش افتخار و غرور می‌کنم از ته قلبم می‌گویم روزت مبارک
ادامه مطلب
کم کم مغازه ها فروشگاه های فیزیکی جاشونو میدن به فروشگاه های مجازی .به نظر شما دلیلش چیه ؟؟؟؟
چنتا دلیل داره اولا اینکه شما تو خونه میشینی و با یک گوشی یا کامپیوتر هر محصولیو که نیاز داشتی سفارش میدی مستقیم میارن در خونت !!و دیگه نیازی نیست کلی راه بری به جاهای مختلف تا دنبال رفع نیاز هات بگردی !!
ادامه مطلب
 
 
قشنگ ترین چیزی که الان به ذهنم میاد، یک نوشته زشت هست مثل همین نوشته؛ زشتیش منظورم از اول تا نوشته هست یعنی اون که بعد از کلمه همین هست و قسمت قشنگش از زشتیش تا قسمت . که فعلا وجود ندارند.دیگه چه چیزی میون این کلمات پریشانِ با نظم متن رو قشنگ تر میکنه، شاید یک کلمه تصادفی؛ و اینکه هرچه بیشتر کلمه بهش اضافه کنم زشتیش قشنگ میشه "شوریده" مثل الان که گفتم زشتیش قشنگ میشه "شوریده" و الان که گفتم الان که گفتم زشتیش قشنگ میشه "شوریده" و . 
 
(شوریده
کشور آلمان یکی از مهم ترین کشورهای صنعتی و پیشرفته جهان است ، که هر ساله گردشگران زیادی به جهت تفریحی ، اقامت و یا کسب و کار و یا تجارت به این کشور سفر می کنند. به همین جهت سوالاتی در مورد چگونگی اخذ و دریافت روادید یا ویزای آلمان وجود دارد ما امروز در توتک سفر قصد داریم تا درباره راهنمایی اخذ و دریافت روادید کشور آلمان برای شما عزیزان اطلاعات کامل و جامعی را بگوییم پس حتما با ما همراه باشید .
 
جهت ادامه مطلب لطفا روی گزینه ویزا آلمان کلیک کن
Photo Slideshow 23401602 Videohive - Free Download After Effects Templates
After Effects Version CC 20, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6 | No Plugins | 1920x1080 | 13 Mb

Project Features:
Easy to edit
No plugins required
Free font
Photo are not included!
Soundtrack are not included!
Great soundtrack you can find Just Believe
برای مشاهده ویدئو پروژه آماده اینجا کلیک کنید.
ادامه مطلب
کلمه‌ی ذهن آگاهی مترادف‌های بسیاری دارد که از جمله‌ی آنها می‌توان به
آگاهی، توجه، تمرکز، حضور و هشیاری اشاره کرد. اما متضاد ذهن آگاهی ذهن
ناآگاهی» نیست، بلکه این کلمه با مفاهیمی همچون پریشان‌حواسی، بی‌توجهی و
عدم مشغولیت متضاد است.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
قرآن کریم عده ای را پست تر و بی ارزش تر از حیوانات میداند
________________
هنوز هنری از خود نشان نداده
معني کلمات را بلد نیست
چون پول دارد و میتواند دونفر را با پول بخرد و نام بادیگارد بر آنها بگذارد
چون پول دارد و میتواند اتومبیل بخرد
وجود بادیگارد را مم میداند
نمیدانم کلمه مم را از کجا آموخته 
خودش را هنرمند میداند
چقدر مسئولان نظام در تربیت این نسل موفق بوده اند
انقلاب برای چه بود
اختلاف طبقاتی و ثروت سرسام آور
حتی خرید
Flexible Slideshow 1079 Videohive - Free Download After Effects TemplatesAfter Effects Version CS5.5 | No plugins | 1920x1080 | 1 MbFlexible Slideshow:: is an Adobe After Effects cs5.5 + project file.21 placeholders for texts and media(pictures ,videos)Full HD resolution,fast render time – 25-30 min.
برای مشاهده ویدئو پروژه آماده اینجا کلیک کنید.
ادامه مطلب
When the soul became strong so the influence of pollution becomes less and the focus goes up so the spirit health index is the amount and power of focusattention to spiritual needsAttention to GodAttention to society and take the attention from the societyAttention to yourselfAttention to God
Rituals
Prayer
Mention
Mention
The effect of the words is not what we thinkGod has many names Gracious , kindOne of the names of God is Allahthe mental state of the word is differentThe word itself is like the echo of our own voice and thought, but something stronger than our ownusing the word of Allah strengthens the soul (as mention)Increases self-esteemCreates authority in behavior and speechIt enhances one's thinking
تاثیر کلمات حتما آن چیزی را که فکر می کنیم ن
تارگاه (وبگاه، website) از ترکیب واژه تار و پسوند گاه تشکیل شده است. کلمه تار معادل فارسی وب است که همان اصطلاح وب نیز در فارسی پذیرفته‌شده و متداول است. پسوند گاه نیز به جای کلمه site که به معنای مکان است به کار می‌رود.
تنوع:
تارنوشت (وبنوشت، weblog)
ویکی (wiki)
انجمن (forum)
فروشگاه
.
شاید شما هم این کلمه ی جدید را شنیده باشید.
شاید شنیده باشید که مردم به طور مداوم درباره اش حرف می زنند یا اخباری درباره ی آن از تلویزیون و یا جاهای دیگر به گوشتان خورده باشد.به خاطر همین کلمه عجیب است که ما به مدرسه نمی رویم ،تمام روز را در خانه می مانیم و نمی توانیم دوستانمان را به صورت حضوری ملاقات کنیم.
این کلمه چیزی
ادامه مطلب
فن فیکشن یا فن فیک چیست ؟
ممکنه این کلمه رو تاحالا خیلی شنیده باشین ،و یا شاید هم نه این اولین بار باشه که باهاش مواجه میشید .
بهرحال این وبلاگ با توجه به اسمش، با هدف نشر انواع فن فیکشن ها ساخته شده و بهتره ابتدا درموردش مقداری بحث بشه.
توی این مطلب سعی کردم توضیح مفیدی برای بیان معني و مفهوم این کلمه رو قرار بدم و امیدوارم مطلب براتون مفید باشه
برای خواندن این مطلب ،به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
اوت باربری و اتوبار چیست؟
در زمان های دور جا به جایی و حمل و نقل اکثرا به صورت زمینی و از طریق چهار پایان صورت می گرفت. با توسعه و پدیدار شدن علم و فناوری و دگرگونی هایی که در زندگی انسان ایجاد شد، برای حمل و نقل و باربری نیز از روش های مختلفی استفاده شد. در نتیجه مدل ها و روش های مختلفی در سطوح پیشرفته ی حمل و نقل را طی این سال ها شاهد بودیم.
 
انواع مختلفی از وسایل که برای باربری از آن‌ها استفاده شد شامل:
مدل های مختلف اتومبیل های باربری، هواپی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مشاوره و آموزش بازاریابی نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان مطالب مفید در مورد مشاوره خانواده، روانشناسی، تحصیلی، نظام وظیفه شراره های موج زن ایستاده با مشت مجسمه انجمن عکاسان گناوه نمونه جدیدترین فایل ها وبلاگ شرکت مهاجرتی اورانتا دگمه | آنا جمشیدی