نتایج جستجو برای عبارت :

دانلود برنامه شاداب مدرسه

پیشنهاد به مدیران 
1_نظارت های مشارکتی بر فعالیت های اموزشی و پرورشی مدرسه
2_تبادل تجربه موفق مدیران  در رابطه با شاداب سازی مدارس 
3_مطالعه در خصوص شادی و جایگاه ان در تعلیم و تربیت 
4_استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار میشود 
5_برقراری روابط حسنه در مدرسه 
6_افزایش عزت نفس در کارکنان و دامش اموزان با روش های صحیح تشویق
7_تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر ، مربی پرورشی ، دبیر ورزش ، هنر ، نماینده دبیران ، دانش اموزان  و انجمن ا
در تبیین موضوع شاداب سازی را از ابعاد مختلف می توان بررسی نمود چرا که در ابتدا شاداب کردن محیط مدرسه در کلا م به ایجاد فضای مناسب و فضاسازی ظاهری منتج می شود. لیکن با نگاهی دقیق تر باید عنوان کرد که شاداب نمودن فقط جنبه ظاهری ندارد چون داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد و
ادامه مطلب
طرح تعالی متوسطه دوم سال تحصیلی 98-97
دانلود جدیدترین برنامه سالانه طرح تعالی و تقویم اجرایی مدرسه .برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدارو تقویم اجرایی سال تحصیلی . مقام دوم استانی را کسب نمود برنامه عملیاتی خود را که شامل هشت محور طرح تعالی و جدول دانلود برنامه های عملیاتی 97-98 ستاد پروژه مهر مدارس ابتدایی , .طرح تعالی مدرسه متوسطه دوم سال تحصیلی 97,برنامه عملیاتی طرح تعالی
مدیریت مدرسه 97-96,دانلود رایگان طرح تعالی مدیریت مدرسه,دانلود ط
به اطلاع می رساند:پیرو بخشنامه شماره ۲۱۵۳۲۰ مورخ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ وزارت آموزش و پرورش به منظور اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای مدیران مدارس به منظور ابلاغ جدید و یا استمرار فعالیت مدیران مدارس در سال تحصیلی آینده، موسسه مدارس یادگیرنده مرآت دوره های اامی بخشنامه فوق را به شرح زیر به صورت الکترونیکی برگزار می نماید؛۱.نوآوری و کارآفرینی در مدرسه با کد  ۹۱۴۰۰۵۲۲۲.اصول شاداب سازی مدرسه با کد ۹۹۵۰۶۵۳۲۳.نظارت و راهنمایی آموزشی با کد۹۱۴۰۲۰۳۶۴.اصول راهبرد
 
خانواده
مدرسه ی شاد و باروح
شاداب سازی ظاهری مدرسه
فضاسازی وزیبا سازی حیاط مدرسه
زیباسازی ساختمان مدرسه
زیباسازی وتمیز بودن نمازخانه، کارگاه و کتابخانه
پوشش های ظاهری معلمان، مدیران وکارکنان
رعایت بهداشت
معلم شاد و با روحیه
جو مدرسه
شکوفایی خلاقیت درکلاس درس
جذب مشارکت دانش آموزان در اداراه ی مدرسه
 
زهرا پور محمد» مشاور رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در امور بانوان در این باره معتقد است: هدف از طرح شاداب سازی مدارس کشور که از سال۷۹ مطرح شد، فراهم کردن شرایط و امکانات رفاهی برای دانش آموزان دختر بود، چرا که دختران برخلاف پسران که از تحرک فیزیکی بالایی برخوردارند، کم تحرک اند. پژوهش های علمی نیز در این باره بیانگر آن است که کم تحرکی دختران دانش آموز از نشاط آنان در محیط مدرسه می کاهد، به تبع آن نیز بهره برداری بچه ها از درس و کلاس کم
تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس
تغییر دروضعیت فیزیکی مدارس وتوجه به نیازهای دانش آموزان وتنوع برنامه ها
توجه جدی به امور معیشتی ورفاهی معلمان به منظور حضور شاداب ترآن ها درمدارس
بها دادن به دانش آموزان شاداب وپر تحرک وکنجکاو و پرسشگر
ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد وجذاب درمحیط مدرسه
شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر واصلاح مدرسه
توجه به زیباسازی مدارس
توجه به وضعیت بهداشت محیط مدارس
توجه به نیاز
  برای دست یابی به تحقق آرمان های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد نمود.در واقع شاداب سازی مدارسرا باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جستجو کرد.
با توجه به اینکه جامعه ی فردا را فرزندان امروز ما اداره خواهند کرد.اگر خوب تعلیم بیابند و خدایی تربیت شوند جامعه نیز شاداب ومنظم و خوشبخت و سالم خواهدبود.درغیر این صورت هیچ امیدی نمی توانیم داشته باشیم .با این حال شکی نیست که در امر به سازی می
بیستمین پرسش مهر رئیس چمهور محترم چیست؟
 
 
سوال رئیس جمهور محترم به شرح زیر می باشد:
 
"آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و بانشاط است؟
برای ما بنویسید که محیط با نشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر،دلپذیرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید؟"
 
ان شاالله که در این وب نوشت در پست های مختلف سعی خواهیم کرد تا از دیدگاه خودمان به این سوال جواب دهیم.بدیهی است که از بین نظرات بی شمار و سنجیده فرهنگی
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذیرتر و شاداب‌تر برای همه شود
به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، دکتر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس آموزش و پرورش محیط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس ک
اصول استاندارد بر فعالیت های یک مدرسه شاد
- مدیریت مشارکتی
- مشارکت دانش آموزان و معلمان در فعالیت های آموزشی و تربیتی
- مشارکت خانواده ها در فعالیت های آموزشی
- توجه به اصل نگرش ، اصل دانش و اصل توانایی
- پیگیری ، نظارت و اصلاح مداوم برنامه ها
- بهره گیری از فرصت های ویژه و همچنین ایجاد محیط شاداب با برقراری تمهیدات مناسبی چون بهره گیری از رنگ ها و ایجاد زمینه های مطلوب
نمونه طرح برنامه ویژه مدرسه یا بوم با هدف تربیت مدیران برنامه ریزی آموزشی اجرا و بسط یافته است.
برنامه ویژه مدرسه نمونه طرح برنامه ویژه مدرسه که طی بخشنامه‌ای به مدیران مدارس ابلاغ شده است.
برنامه ویژه مدرسه یا بوم چیست:نمونه طرح برنامه ویژه مدرسه
این فرصت را به مدارس می‌دهد. تا دو ساعت در هفته را به توسعه مهارت‌های لازم در ساحت‌های شش‌گانه مانند :
مهارت‌های هنری، فناوری، زیبایی‌شناختی، دست‌ورزی و غیره به دلخواه و بنا به تشخیص شورای ر
آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محیط مدرسه دلپذیرتر و شاداب‌تر برای همه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محیط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس کنید در آینده
مدیران مدارس وظیفه دارند فرایند آموزش‌وپرورش را درجهت رشد و بالندگی دانش‌آموزان تسهیل کنند. بر همین اساس، آنان علاوه‌بر توجه به جنبه‌های آموزشی، باید جنبه‌های روحی و روانی دانش‌آموزان و همکاران خود را نیز مورد توجه ویژه قرار دهند. بی‌تردید، غفلت از شرایط روحی معلمان و دانش‌آموزان از سوی مدیران، دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی را با دشواری مواجه می‌کند. مدیرانیکه به جنبه‌های مختلف رفتار همکاران خود توجه دارند و برای شاداب‌سازی ب
 
دکتر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محیط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس کنید در آینده معلم خوب، پزشک حاذق، استاد دانشگاه، مدیر عالی‌مقام و مهندس خوب باشید.
وی در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سؤال کرد: آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه
اطلاعیه دوره جدید ضمن خدمت اصول شاداب سازی مدرسه»ویژه مدیرانکد 99506538تعداد ساعت : 12 شیوه آزمون: الکترونیکیمنبع آزمون : پس از اطمینان از ثبت نام در سامانه LTMS توسط کارشناسان، مدیران می توانند از دو طریق منابع را دریافت نمایند: 1 - منوی ورود به کلاس - محتوای دوره » 2 - تابلوی اعلانات سامانه LTMS
ادامه مطلب
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"
دریافت راهنمای گام اول برنامه تدبیر( آماده سازی فضای مدرسه برای آغاز سال تحصیلی ) زمان اجرا: 15 تیر 98 لغایت 31 تیر ماه 98
بیشک فضای شاداب و دوست داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زندهدلی دانشآموزان دارد. مدرسه بانشاط موجب باروری جسم
ادامه مطلب
دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه فرامرز قراملکی
دانش پژوهان گرامی ، محصول مورد نظر شامل کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه فرامرز قراملکی می باشد که با pdf در ۱۸۲ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمائید.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب اخلاق
 
دانش ‌آموزان مهم ‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می ‌شوند. شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌ کند.
عواملی که می ‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت ‌های رفتاری است که در محیط آموخته می ‌شود نه فقط محفوظات علمی. نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش ‌آموز در ب
برنامه ویژه ی مدرسه یا (بوم)در سال تحصیلی جدید 98بصورت word و pdf (برنامه عملیاتی و گزارش بصورت word)تعداد صفحات برنامه عملیاتی و تقویم و خود ارزیابی 10 صفحهتعداد صفحات گزارش برنامه بوم 70 اسلاید قابل ویرایششرح مختر فایل در یک ساحت به همراه فعالیت ها
دانلود برنامه ویژه ی مدرسه ,برنامه ویژه ی مدرسه سال 98,نمونه برنامه ویژه ی مدرسه بصورت ورد, دانلود برنامه سالانه برنامه ویژه ی مدرسه, نمونه اقدامات برنامه ویژه ی مدرسه ,فعالیت های اجرایی برنامه ویژه ی مدر
برنامه ویژه ی مدرسه یا (بوم)در سال تحصیلی جدید 98بصورت word و pdf (برنامه عملیاتی و گزارش بصورت word)تعداد صفحات برنامه عملیاتی و تقویم و خود ارزیابی 10 صفحهتعداد صفحات گزارش برنامه بوم 70 اسلاید قابل ویرایششرح مختر فایل در یک ساحت به همراه فعالیت ها
دانلود برنامه ویژه ی مدرسه ,برنامه ویژه ی مدرسه سال 98,نمونه برنامه ویژه ی مدرسه بصورت ورد, دانلود برنامه سالانه برنامه ویژه ی مدرسه, نمونه اقدامات برنامه ویژه ی مدرسه ,فعالیت های اجرایی برنامه ویژه ی مدر
دانلود صورتجلسه طرح بوم یکی از کاملترین صورتجلسات طرح بوم سال تحصیلی جدید با فرمت ورد و قابل ویرایش و بصورت کامل شده جهت دریافت دانلود بصورت کاملا جدولبندی می باشد
موضوع جلسه :تشکیل کمیته ی اجرایی برنامه ی ویژه ی مدرسهخلاصه مذاکرات:-    تلاوت آیات ملکوتی قرآن کریم
-      تشریح موضوع جلسه    -    تبادل نظر در این خصوص
-    توضیحات لازم در مورد اجرای  این برنامه  
-    توضیح این مطلب که در طول ساعات هفتگی آموزش رسمی مدرسه ، جلسات مربوط به برنا
مکتب اسلامی چیست؟    مکتب اسلامی، مدرسه غیرانتفاعی نیست، مدرسه طبیعت هم نیست، حتی مدرسه در مسجد هم نیست.
  مکتب اسلامی اساساً مدرسه نیست و چیزی کاملا مستقل از آموزش و پرورش است.
  اساس مکتب اسلامی از خشت اوّل با مبانی اسلام نهاده شده است بر خلاف آموزش و پرورش فعلی که بنیانش متعلق به فرهنگ و دین ما نیست و ارمغان فرهنگ غربی به کشور ما بوده است.
  مکتب اسلامی یک برنامه فوق برنامه نیست در کنار مدرسه، بلکه یک برنامه تمام وقت است که متعلمین در آن بی
بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانش‌آموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانش‌آموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است و لازمه تحقق و ایج
چگونگی شاداب سازی مدارس با توجه به فرهنگ اسلامی
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلا
یک مدرسه یا کلاس درس شاد مزیت های زیادی هم برای دانش آموزش و هم برای معلم دارد.
محیط درسی که شاداب و پرانرژی باشد قطعا به دانش آموزان انگیزه خوبی در جهت یادگیری بهتر مفاهیم می دهد و به آنها در بالا رفتن راندمان تحصیلی کمک شایانی خواهد کرد.
محیط تحصیل باید شاد، پرطراوت، زیبا و متناسب با روحیه یک نوجوان باشد، باید سعی شود حس بد روزمرگی از لابه لای کلاس درس پاک شود و نه تنها دانش آموزش با کم حوصلگی، بلکه با آغوشی باز هر روزش را به استقبال مدرسه بی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"
چکیده
در دنیای کنونی زندگی که متفاوت از زمان های گذشته است پدیده های جدید متنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند. البته این دانستنی ها و مهارت ها باید قادر باشند امنیت روانی و احساس زیبایی دوستی را در مواجهه با مشکلات زندگی تضمین کند. در روند استفاده از امکانات در راه مقابله منطقی و فراگیر مسایل دنیای جدید به خصوص نگرش های جوانان باید از اصول بهداشت روانی استفاده نمود،
سلام آقای مدیر من ۵ سال است که در این مدرسه هستم، نظر من در مورد مدرسهٔ شاد این است که زنگ ورزش بچه‌ها باید بیشتر شود و در هنگام صف صبحگاهی کمی نسبت به قبل نرمش کنیم.
برای آنکه بچه‌ها شاداب و با نشاط شوند مانند چند سال پیش به آن‌ها شیر دهید. برای داشتن مدرسه‌ای شاد کلاس‌های آموزشی همراه با سرگرمی برگزار کنید تا بچه‌ها خسته نباشند و مانند کشور هند که هر ۱ ساعت زنگ آب‌خوری دارند برگزار کنید تا بچه‌ها به‌خاطر کم‌خوردن آب دچار سردرد و . نشون

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مدیریت و پشتیبانی سایت های همگام همه چیز درباره انواع قهوه دمی pezhoohesh خدمات ساختمانی آبگینه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین server315 داروخانه دکتر اصدق دیجی مارکتر تصاویر دانلود اخذ مشاوره و صدور گواهی نامه ایزو