نتایج جستجو برای عبارت :

برنامه بدون استفاده از متغیر کمکی مقدار دو عدد متغیر با هم جابه جا کند

متغير پایتون یک مکان حافظه رزرو شده برای ذخیره مقادیر است. به عبارت دیگر ، یک متغير در یک برنامه پایتون داده ها را برای پردازش به کامپیوتر می دهد.
هر متغير در پایتون نوع داده یا datatype دارد. انواع داده های مختلف در پایتون عبارتند از: Numbers ، List ، Tuple ، Strings ، Dictionary و غیره. متغيرها را می توان با هر اسم یا حروف الفبا مانند a، aa، abc و غیره بیان کرد.
در این آموزش ، موارد زیر را یاد خواهیم گرفت:
نحوه تعریف و استفاده از متغير
به مثال زیر توجه کنید. متغير a” ر
انواع داده ای در Visual Basic
برای تعریف یک متغير در ویژوال بیسیک  از عبارت Dim استفاده می شود. برای مثال چمله زیر یک متغير جدید به نام myVar تعریف می کند: Dim myVarهنگامی که یک متغير مانند فوق بدون در نظر گرفتن نوع آن تعریف شود، آن متغير بعنوان یک شئ (Object) در نظر گرفته می شود. یک متغير از نوع شئ در  می تواند شامل انواع داده از قبیل رشته، عدد یا انواع پیچیده تر مانند کلاس باشد.اغلب نیازی نیست که از متغيرهای از نوع شئ در برنامه استفاده شود چرا که این متغيرها با
در برنامه نویسی اطلاعات و داده هایمان (ارقام،حروف و رشته ها و .) باید در مکانی از حافظه ذخیره شوند تا بتوانیم در طول برنامه از آن داده استفاده کنیم.
فرض کنیم برنامه ای میخواهیم که از کاربر نامش را بگیرد و در کنسول عبارت زیر را چاپ کند:
Hello " user name"
و بجای عبارت user name مقدار اسم کاربر نمایش داده شود.
دراینجا ما ابتدا باید از طریق کیبورد مقدار نام کاربر را بگیریم و در جایی از حافظه ذخیره کنیم،سپس در دستوری باید اسم کاربر که در قسمتی از حافظه کامپیوت
سلام،خب سریع بریم سراغ اموزش،مبحث اول در اموزش جاوا و سایر زبان های برنامه نویسی،متغير (variable)ها هستند،خب متغير یعنی چی؟ میتونیم متغير رو یک ظرف در نظر بگیریم که یک مقدار داده ای رو ذخیره میکنه،این مقدار میتونه عدد صحیح باشه،عدد اعشاری باشه،متن،باشه و . به عکس زیر توجه کنید.
 
 
 
خب ما توی زبان جاوا،چطوری متغير رو تعریف میکنیم و چند نوع متغير داریم؟ الان میگم،ببینین ما الان میخوایم چندتای اصلی(شاید این حرف اشتباه باشه که اصلی ولی خب بهرحا
شرکت حمل بار ایرانکس با مجوز رسمی از اتحادیه باربری بیش از یک دهه است که در زمینه حمل و جابه جایی کالا فعالیت می نماید . این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود از تهران به شهرستان نیز کالاها را جابه جا می نماید . 
نرخ ارائه شده از سمت این شرکت به صورت کارشناسی شده می باشد . این شرکت به دلیل استفاده از نیسان های برگشتی نرخ های مناسبی را ارائه می دهد .
تمامی وسایل نقلیه ای که از این شرکت جهت بارگیری اعزام می شوند مجهز به امکانات لازم هستند و می توان ب
سلام رفقا
توی این پست می‌خوام روش ساده‌ای برای بدست آوردن دنباله‌ی فیبوناچی با استفاده از دستورات متلب رو براتون توضیح بدم.
برای این کار پیش‌نیاز زبان برنامه‌نویسی متلب (پایه‌ی زبان C) و اندکی هم فلوچارت نویسی هست که البته اصلا نگران نباشید اگر این‌ ها رو بلد نیستید. چون زبانی بسیار ساده‌ست و به راحتی می‌تونید تحلیلش کنید
همونطور که می‌دونید دنباله‌ی فیبوناچی این شکلیه:
1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 و.
اگر کمی بهش دقت کنید متوجه می‌شید که در مرحله
از آن وقت هایی است که دلم یک عالمه تغییر می خواهد
یک عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمه
استارت اولیه ی بدون برنامه ریزی اش را هم از پنج شنبه زدم
البته بعد از خریدن کلی عطر از روز قبل!
و حالا یک خدای بزرگ
  یک انگیزه
  یک خواستن برای تغییر

+ خدا ، کمک .
باربری در محدوده ستارخان / باربری ستارخان حرفه ای ارزان قیمت و متخصص در زمینه حمل و نقل
بار و اثاث خود را با باربری در محدوه ستارخان / باربری ستارخان حمل و نقل و جابه جا کنید
با کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت ممکن بار و اثاث خود را با شرکت ما حمل و نقل و جابه جا کنید
به صورت بسیار ویژه و عالی و مخصوص بار و اثاث خود را با شرکت ما حمل و نقل و جابه جا کنید به صورت
بسیار حرفه ای و عالی و ویزه در زمینه حمل و نقل و حابه جایی هرگونه بار و اثاث منزل اداری
باربری محدوده اشرفی اصفهانی حرفه ای و متخصص در زمینه حمل و نقل و جابه جایی هرگونه بار و اثاث منزل اداری شرکتی و غیره
باربری محدوده اشرفی اصفهانی
 
ارسال هرگونه بار و اثاث به تمام نقاط تهران و حومه تهران با بهترین روش ممکن
بار و اثاث خود را با باربری محدوده اشرفی اصفهانی حمل و نقل و جابه جا کنید
شرکت ما بار و اثاث شما را به تمام نقاط تهران و حومه تهران با بهترین روش ممکن بار و اثاث شما را 
حمل و نقل و جابه جا می کنیم به صورت سریع اسان و راحت و حرف
به بخش جدید آموزش سی شارپ خوش آمدید.
در این درس قصد داریم تا شما را با مفهوم کلاس ( class ) در C# و کاربرد آن ها آشنا کنیم. همچنین به بیان نحوه تعریف کلاس ها در برنامه و تعیین خواص و متدها برای آن ها خواهیم پرداخت. اول از همه با مفهوم کلاس Class در C# شروع می کنیم. یک کلاس، مجموعه ای از خاصیت ها، متغيرها و متدهای مرتبط با هم است. یک کلاس خصوصیات ذکر شده را توصیف و پیاده سازی کرده و برای استفاده از آن در کد برنامه، بایستی یک نسخه از آن را (که به آن شی یا object می
اولین منبع تغذیه متغير DC ، LM317می توانید ولتاژ خروجی 1.25 ولت تا 30 ولت را در 1.5A تنظیم کنید.این مدار را می توان با یک آی سی واحد منبع تغذیه متغير مبتنی بر lm317 ایجاد کرد.سری LM317 یا LM117 از تنظیم کننده های ولتاژ مثبت 3 ترمینال قابل تنظیم قادر به تهیه بیش ازیک و نیم آمپر تا محدوده خروجی ۳۷ولت هستند.
 
شی Object برای دسترسی و مقداردهی خصوصیات و بطور کلی هر مولفه ای که در کلاس تعریف شده , باید یک شی یا اشیایی از آن کلاس new کنیم. با اجرای برنامه , object متد سازنده کلاس را فراخوانی کرده سپس عملیات مقداردهی به مولفه های کلاس انجام می شود. در صورت عدم ایجاد سازنده , کامپایلر یک سازنده پیشفرض می سازد.
 
Interface (رابط) مفهومی شبیه به کلاس ها می باشند که می توانند مولفه های مختلف از جمله متد, متغير و . داشته باشند با این تفاوت که بدون بدنه تعریف می شوند.  باید
۲-۱۳)موانع و مشکلات کیفیت زندگی کاری ۴۴۲-۱۵)برنامه های کیفیت زندگی کاری ۴۶۲-۱۶)نقش واحد منابع انسانی در کیفیت زندگی کاری ۴۷۲-۱۷)مدل مفهومی تحقیق ۴۷۲-۱۸) سابقه تحقیقات انجام شده: ۴۹فصل سوم-روش اجرای تحقیق۳-۱)مقدمه ۵۴۳-۲) روش  تحقیق: ۵۴۳-۳) جامعه و نمونه آماری ۵۵۳-۴) روش ها وابزار جمع آوری اطلاعات ۵۷۳-۵)روایی پرسشنامه ۵۸۳-۶)پایایی پرسشنامه ۵۸۳-۷) روش تجزیه وتحلیل داده ها و اطلاعات: ۶۰۳-۸) جمع بندی فصل سوم ۶۱فصل چهارم–تجزیه و تحلیل اط
تابع سازنده (constructor) :
برای مقدار دهی اولیه به مقادیر کلاس به کار می رود و می تواند ورودی بگیرد یا حتی بدون ورودی باشد.
تابع سازنده مقداری را بر نمی گرداند و void هم نیست و حتما باید هم نام با کلاس باشد ، همان طور که گفته شد می تواند به دفعات به صورت بدون مقادر ، با دریافت مقدار و با دریافت مقدار به صورت پیش فرض تعریف شود.
برنامه به صورت پیش فرض تابع سازنده دارد اما برای اینکه با مقادیر کلاس هنگام تعریف مقدار دهید باید از تابع سازنده استفاده کنید.
ت
گاهی نیاز داریم برخی مقادیر را در برنامه ی خود ذخیره کنیم تا در دفعات بعدی اجرای برنامه این مقدار را از دست ندهیم.
برای این کار از SharedPreferences ها استفاده میشود که قصد معرفی آن و برخی متدهای مربوط و کاربردی آن را داریم
ادامه مطلب
۲-۲-۳)چهارچوب شناسایی برند. ۲۶۲-۲-۴)  ارزش ویژه برند. ۲۷۲-۲-۵ ) مزایای ارزش ویژه برند. ۲۹۲-۲-۶) دیدگاه های مطالعه ارزش ویژه برند. ۳۰۲-۲-۷-۱) مدل ارزش ویژه برند   ۳۲۲-۲-۷-۲) مدل ارزش ویژه برند کلر. ۴۲بخش سوم) پیشینه تحقیق۲-۳-۱) مقدمه. ۴۷۲-۳-۲) پیشینه داخلی ۴۷۲-۳-۳) پیشینه خارجی ۴۹بخش چهارم) آشنایی با صنعت لوازم خانگی۲-۴-۱) مقدمه. ۵۵۲-۴-۲) صنایع لوازم خانگی ایران. ۵۵۲-۴-۳)اهداف و برنامه های وزارت صنعت،معدن و تجارت در بخش صنعت لوازم خانگی ۵۸۲-۴-۴) بررسی آثا
امروز قصد داریم تا ریشه های معادله درجه دو را به وسیله زبان برنامه نویسی پایتون به دست آوریم.
معادله درجه دو بدین صورت است:
ax2 + bx + c =0
کد برنامه به صورت زیر است :
import cmath
a = 1
b = 5
c = 4
delta = (b**2) - (4*a*c)
solutions1 = (-b-cmath.sqrt(delta))/(2*a)
solutions2 = (-b+cmath.sqrt(delta))/(2*a)
print("The solution are {0} and {1}".format(solutions1,solutions2))
در این برنامه از ماژول cmath برای حل معادله درجه دو استفاده کرده ایم. ابتدا مقدار delta را محاسبه می کنیم و در مرحله بعد ریشه را محاسبه می کنیم.
با استفاده از عبارت:
cmath.sqrt(delta)
gameover.blog.ir
Static member `' cannot be accessed with an instance reference, qualify it with a type name instead
فرض کنید یک اسکریپت یا کلاس دارید به اسم A.cs به این صورت :
public class classA{
   static  public String x="salam chetori";
}

اگر  یک متغير جدید از نوع کلاس A ایجاد کنیم بعدش اسم متغير و نقطه و سپس
اسم متغير عضو اون رو بیاریم یعنی مثل  زیر خطا خواهیم داشت:
public class classB{
   classA instance1=new classA();
Debug.Loog(instance1.x);
}
Static member `' cannot be accessed with an instance reference, qualify it with a type name instead
حل:برای دسترسی به متغير از نوع استاتیک x ، از طریق یک
 
موضوعات تحقیق دارای مفاهیمی مجرد و ذهنی هستند. برای اینکه عملاً تحقیق را انجام دهیم. مفاهیم باید به متغير تبدیل شوند. مفاهیم وقتی به متغير تبدیل می شوند که بتوانیم به آنها مقدار و درجات آنها را تعیین کنیم. هم چنین باید بین متغير های وابسته، مستقل و کنترل و بین متغير های گسسته و پیوسته تفاوت قائل شد( ایران نژاد، 1382، ص 47) این تحقیق با عنایت به فرضیه ها و نوع پرسشنامه طراحی شده متغير های مستقل و متغير های وابسته ای را دارا می باشد که هر کدام متنا
هر چیزی که بتواند ارزش های گوناگون و متفاوت را بپذیرد، به آن متغير می گویند. بنا به تعریف دیگر، متغير یک مفهوم است که بیش از دو یا چند ارزش یا عدد به آن اختصاص داده می شود. به عبارت دیگر، متغيربه ویژگی هایی اطلاق می شود که می توان آن ها را مشاهده یا اندازه گیری کرد و دو یا چند ارزش یا عدد را جایگزین آن ها قرار داد. (دلاور) در غالب پژوهش ها به ویژه پژوهش های کمی، مقوله متغير همواره مطرح بوده و حساسیتی ویژه یافته است. برای پژوهشگران و دانشجویان دوره
کد متلب تابع درون یاب و برون‏ یاب درجه سه cubic spline با توضیحات کامل در ورد


دسته : ریاضی


تعداد صفحات : 5 صفحه



فرمت فایل اصلی : rar


حجم : 8 بایت



قیمت : 15000 تومان

دید کلی :


اسپلاین (spline) در ریاضیات یک تابع هموار چندضابطه‌ای
چندجمله‌ای است که برای درونیابی داده ها استفاده می شود و از دقیق ترین
چند جمله ای های درونیاب است این برنامه کد متلب این روش درون
در سی شارپ شما می توانید نوع (type) ها را در قالب یک متغییر برگرداند و جا به جا کرد. این نوع ها می توانند انواع متغير ها و یا کلاس ها و در کل هر شئ موجود باشند. به طور مثال اگر کلاس های مشتقی دارید می تواند کلاس پایه و تمامی کلاس های مشتق را به گونه ای بنویسید که توع خود را در غالب یک متغير اعلام کنند
ادامه مطلب
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
کد زیر را در نظر بگیرید:
def main():
print hello world!”
print Guru99”
در اینجا ما دو قطعه از چاپ را داریم که یکی در یک تابع اصلی تعریف شده است که hello world” و دیگری مستقل است که Guru99” را چاپ می کند. وقتی تابع ()main را اجرا می کنید :
فقط Guru99” چاپ می شود
و از کد ” hello world” خبری نیست.
زیرا تابع فراخوانی”if__name __ ==” __main__ را اعلام نکردیم.
هنگامی که مترجم پایتون یک سورس فایل را بخواند ، تمام کدهای موجود در آن را اجرا می کند.
وقتی پایتون ” source file” را به عنوان برنامه اصل
زعفرانیه یکی از مناطقی است که در شمال شهر تهران قرار گرفته است . این منطقه به دلیل آن که در کوهپایه های رشته کوه البرز واقع شده است بسیار مرتفع است و جز گران ترین مناطق به حساب می آید .
این منطقه از شمال به ارتفاعات توچال ، از جنوب به خیابان ولیعصر ، از رشت به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می شود .
این منطقه در ابتدا یک منطقه روستایی بوده است و تمام زمین های آن زراعی بودند . در ابتدا این منطقه به دلیل ادره برقی که در آن جا وجود داشت برق بام
بدون شک هرکدام از ما دستکم یکبار اسباب کشی داشته ایم و می دونید که اسباب کشی اضطراب زیادی دارد. بویژه جابجایی و حمل اثاثیه منزل به منزل جدید نیاز به شناخت و تبحر کافی دارد.
حمل اثاثیه سنگین یکی از کمرشکن ترین کارهاست که بدون شک به تنهایی نمیتوان انجام داد. یکی از اثاثیه بزرگ و سنگین موقع جابجایی یخچال است. از آنجایی که خانم ها در مورد اثاثیه آشپزخانه شان خیلی حساسند حتما موقع حمل اثاثیه و جا بجایی یخچال در اسباب کشی نگران هستند که آسیب و ض
امروز یکم وقت گذاشتم و ماژول رو آپدیت کردم و امکان استفاده از placeholder برای جایگذاری کردن مقدار ها در متن ها رو بهش اضافه کردمبا این ویژگی جدید دیگه لازم نیست متن ها رو با مقدار های مختلف که توی برنامه عوض میشه و از کاربر معمولا دریافت میشه رو تیکه تیکه و چند بار درخواست کنیم و با مقدار ها جمع کنیمکافیه مقدار هارو بصورت یه شی به تابع اصلی ماژول(تابع درخواست ترجمه) ارسال کنیمحالا اگر متن های نوشته شده در فایل ترجمه دارای علامت مشخص %{object-field-name} با
شرکت اسباب کشی مناسب از افرادی که مهارت و مناسب را داشته باشد استخدام میکند. کارگر وظیفه اش فقط بلند کردن نیست. شرکت اسباب کشی خوب کارمندان خود را برای امور متفاوت اماده میکنند.
کارگر بی تجربه اصلی ترین گزینه در خسارت در اثاث کشی و باربری است.
برای انتقال و جابه جایی  وانت ها به  دو کارگر لازم است.
برای انتقال و جابه جایی کامیون و …  به  سه  یا  چهار کارگر اکتفا میشود.
شرکت اسباب کشی مناسب  با پرورش افرادی متخصص و کارامد در  اسباب کشی آماده ف
شمارش (Enum  : (Enum ها نوعی از داده هستند برای وقتی که ما چند مقدار محدود ثابت داریم مانند چند کتاب از یک کتابخانه.در صورت خالی تعریف کردن یک شمارش می توان با ایجاد نمونه ای از آن و بدون new کردن آن را مستقیما مقداردهی کرد. شمارش ها مانند کلاس ها می توانند دارای انواع متد مانند constructor و همچنین متغيرها باشد. هر enum بطور پیشفرض از نوع final,static و public می باشد. برای تعریف آن هم اول enum ذکر شده سپس نام آن قید شود. تفاوت آن با کلاس در این می باشد که نمی توان از آن م
آشنایی با روش های حکاکی شیشه ( مات کردن شیشه )
 
شیشه یک متریال پر مصرف و دوست داشتی است و قرن هاست که به زندگی ما وارد شده و استفاده از شیشه روز به روز گسترده تر می شود، فکر می کنم دلیل آن علاقه ناپیدا و مبهم انسان به شیشه باشد. شیشه ها در ساختمان های مدرن و معمولی در خودروهای گران و ارزان و در لوازم آشپزخانه و خوردن و نوشیدن حضوری پر رنگ دارند و صنعت حکاکی شیشه هم به دلیل گستردگی استفاده از شیشه، روش های متنوعی را معرفی کرده است. حکاکی شیشه به دل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

untitled شیرین بازی سیاهچال در کافه بازار آسیاب مصباح بلاگ زنگ انشاء دانلود کتاب قلاب بافی فارسی گروه کوهنوردی داغچیلار ساخت استخر در تهران و کرج | اجرای انواع طرح های کاشی کاری |سازنده استخر پیسی رنک p30rank کسب درآمد همراه با افزایش بازدید