نتایج جستجو برای عبارت :

ایجادفرایندی مشخص واستاندارد برای ثبت ونگهداری ازاطلاعات مالی سبب بوجود امدنشده است

این عبارت، لطیفه ای قدیمی بود که؛
"نادانی یک دو ریالی سوراخ پیدا کرد، پنج ریال داد تا آن را برايش لحیم کنند".شاید در نگاه اول بگوئیم که هیچ کس چنین کاری نمی کند اما این واقعیتی است که در زندگی بسیاری از انسانها وجود دارد.گاهی یک مشکل بوجود می آید که مقداری خسارت مالي ایجاد می کند، برخی افراد مبالغی بیش از آن خسارت را هزینه می کنند تا به خیال خودشان آن خسارت را جبران کنند. شما این کار را نکنید.
/نبوغ مالي 
هرگز حَسَد نبردم بر منصبیّ و مالي
الّا بر آن که دارد با دلبری وصالی
دانی کدام دولت در وصف می‌نیاید –
چشمی که باز باشد هر لحظه بر جمالي
خرّم تنی که محبوب از در فراز-اش آید –
چون رزقِ نیک‌بختان، بی زحمتِ سؤالی
همچون دو مغزِ بادام، اندر یکی خزینه،
با هم گرفته انسی، وز دیگران ملالی
دانی کدام جاهل بر حالِ ما بخندد –
کو را نبوده باشد در عمرِ خویش حالی
سالِ وصال با او یک روز بود گویی
واکنون – در انتظار-اش – روزی به‌قدرِ سالی
ایّام را، به ماه
1⃣طبق استاندارد ایران سرقفلی منفی شناسایی نمیشودو از دارایی های غیر جاری کسر میشود،مطابق استاندارد بین المللی سرقفلی منفی به عنوان درامد دوره شناسایی میشوددلایل عدم شناسایی سرقفلی منفی به عنوان درامد طبق استاندارد ایران:در خرید های معمول اگر بهای تمام شده کمتر از ارزش منصفانه باشد،درامد شناسایی نمیشود بلکه دارایی به بهای تمام شده شناسایی میشود2⃣ارزش منصفانه بسیاری از دارایی ها مبتنی بر قضاوت و براورد است و دقت ان پایین3⃣شناخت درامد د
با سلام خدمت خوانندگان و خودم!
پس از حدود 5 ماه مجددا وبلاگ نویسی رو شروع کردم و علتش مشکلی که در تنظیمات بلاگم بوجود اومده بود و امکان ارسال مطلب رو برام با مشکل مواجه کرد.
توی این 5 ماه خیلی اتفاقات خاصی برام افتاد و هم خیلی خوب و هم خیلی بد.!
اتفاقات خوبی که برام بوجود اومد همش لطف خداوند بوده و خیلی شاکر هستم و اما اتفاقات بد زندگیم رو ناشی از سوء مدیریت آدمها بخصوص مسئولین میدونم نه چیز دیه.
واقعا آدم وقتی توی جریان کاری قرار میگیره بخاطر
سوالی که پرسیدم به نظر سوال بسیار سختی به نظر می رسد ولی پاسخ به این سوال هر چه که باشد چه مشکلی از مشکلات ما را حل می کند؟ پاسخ اینست که جواب این سوال هیچ مشکلی را حل نمی کند چه اول مرغ باشد بعدا تخم مرغ بوجود آمده باشد و چه اول تخم مرغ باشد بعدا مرغ بوجود آمده باشد هیچ تفاوتی نمی کند. اما از بیان این مطلب چه منظوری داشتم؛منظور اینست که امروزه با بالا رفتن نرخ ارز بلافاصله و در یک چشم بهم زدنی همه فعالان اقتصادی دست به کار شده و نرخ ها را تا جایی
باور محدود کننده همان افکار تکراری است که باعث می شود ما به خواسته هایمان نرسیم، به عبارتی خواسته را جذب نکنیم.
⛔️ باورهای منفی سبب بوجود آمدن افکار منفی می شوند.
➖ افکار منفی سبب بوجود آمدن احساس منفی می گردند و احساس منفی سبب بوجود آمدن ارتعاش منفی می شود که همه این ها سبب می شود ما به خواسته های خود نرسیم.      
پس تمام تلاش را باید بکنیم تا افکار محدود کننده را از بین ببریم.
https://inoti137.blog.ir


بدون سختی و شکست، موفقیت به دست نمی‌آید. 
اجازه
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
اهل سقیفه
خود را پیرو سنت پیامبر میدانند،ادعای کذب و دروغ 
اگر پیرو سنت پیامبر بودند ، وقتی اعتقاد دارند که پیامبر رحمت براي خود جانشینی مشخص نفرمودند،چرا ابوبکر بر خلاف سنت جانشین مشخص کرد و عمر هم شورا مشخص نمود؟؟؟؟
اللهم عجل لولیک فرج 
دانلود خودکار یک فایل در یک زمان مشخص در لینوکس
 
درود به همه .
 
در این قسمت میخوایم یه اسکریپت فوق العاده کاربردی برا خودمون بنویسیم .
 
خیلی وقتا هست که ما میخوای یه فایل در یک زمان مشخص دانلود بشه . همچنین نمیخوایم سیستم زیاد روشن باشه بنابراين اگر پس از دانلود یک فایل در یک ساعت مشخص سیستم خودکار  خاموش بشه هم خیلی خوب میشه :)
ادامه مطلب
 
پمپهای اسلاری سانتریفیوژ جهت انتقال مواد جامد در صنایع مختلفی از جمله صنایع معدنی، صنایع دریایی و نیروگاه ها به کار می روند. ذرات جامد موجود در اسلاری هنگام انتقال با برخورد به سطوح داخلی پمپ، سایش و فرسایش زیادی را در پمپ بوجود می اورند که این امر علاوه بر مسایل اقتصادی موجب اتلاف منابع انسانی و زمان نیز می‌شود.  
✅ در پژوهش ذیل، بهینه سازی طراحی پمپ انجام شده و سپس پمپ بهینه سازی شده با نسبت تشابه هندسی 1:0.408 تولید شده است. در نهایت با اند
شکست بازار:
حالتی است که بازار نتواند به حالت بهینه عمومی یا بهینگی پارتو دست پیدا کند.
بهینگی پارتو یا همان بهینگی عمومی حالتی است که در آن نتوان لذت یا خوشحالی یک نفر را بدون پایین اوردن لذت یا خوشحالی افراد دیگر بالا برد.اگر این بهینگی اتفاق نیفتد یعنی به اصطلاح بازاری که مد نظر ماست بوجود نیاید بازار شکسته شده است.
حال این شکست بازار  به وسیله تنظیم گری که ممکن است توسط  دولت،نهاد یا هر‌چیز دیگری که مداخله انجام دهد و بازاری را بوجود آور
گروه معماری هومن سرابی  با داشتن 3 شعبه در شهرهای تهران ، کرج و رشت  در زمینه طراحی ، نظارت و اجرای معماری و دکوراسیون داخلی واحدهای مسی - ویلایی - اداری - تجاری- هتل- مراکز فرهنگی تفریحی - مراکز آموزشی - رستورانها و غرفه های نمایشگاهی فعالیت می نماید.
تیم مهندسین ما با استفاده از ایده ها واستاندارد های روز دنیا و بکارگیری مصالحی با کیفیت بالا در امر طراحی واجرای معماری ودکوراسیون داخلی موفق شده و توانسته گامی موثر دراستای صرفه جویی هزینه و
1-سبک زندگی چیست؟
2-سبک زندگی چه چیز را مشخص می کند؟
3-سبک زندگی هرفرد چگونه مشخص می شود؟
4-سبک زندگی ایرانی - اسلامی چه چیز را مشخص می کند؟
5-سبک زندگی هر فرد متأثر از چیست؟


پاسخ سوالات

1-سبک زندگی شیوه ای است که یک فرد ، خانواده،گروه ،طایفه یا یک ملت بر اساس باورها،عقاید،احساسات،تجربیات،افکار،علایق و محیط جغرافیایی براي خود انتخاب می کند.
2-سبک زندگی مشخص می کند که یک فرد در برابر خداوند،خود،دیگران و طبیعت چه وظایفی دارد.
3-توسط خانواده،اعتقا
نگاهی به هنر دوران سلجوقی
در عصر سلجوقیان هنر معماری به شکوفایی و کمال رسید و هنرمندان و معماران آثار فراوانی بوجود آوردند. در این دوره از تلفیق‌ حیاط چهار ایوانی و تالار مربع گنبددار (چهار‌طاقی)، مسجد بزرگ ایرانی بوجود آمد. 
به‌گونه‌ای که حیاط مرکزی و چهار ایوان اطراف آن اساس معماری مذهبی در ایران گردید. نماسازی دیوار بناها با آجر بود و از امکانات هنری آن استفاده می‌شد و نقوش متنوعی از آجر به‌وجود می‌آورند. هنر آجرتراشی و تزئین بناها ب
تمام حکمت انسانی در دو واژه خلاصه می شود: شکیبایی و امید               (الکساندر دوما)

 امروز یکی از بهترین اتفاقهای این دوره از سرگروهیم بوجود آمد گاهی اوقات امید بخشیدن و مهربانی در وجود آدم معجزه ای بوجود میاره که تا مدتها اثر مثبتش باقی میمونه و امروز یکی از این اتفاقها بعد از مدتها افتاد این اتفاق خوب رو مدیون سرکار خانم مهندس ناظریان و سرکار خانم مهندس میری و مدیریت محترم کاردانش حضرت رقیه زهک سرکار خانم خمری هستم از این عزیزان براي
پلمپ دفاتر مالي در کرج
همه شرکتهای تجاری موظف هستند که کلیه مراودات مالي خود را در دفاتر
مالي و حسابداری که در اداره ثبت شرکتها پلمپ شده است را درج نمایند و در
پایان سال مالي ، سود و زیان شرکت مشخص می گردد . پلمپ دفاتر مالي در کرج

پلمپ دفاتر
مبنای محاسبه مقدار ماليات هر شرکت همین سود و زیان می باشد .
لذا مدیرعاملین همه شرکتها موظف هستند که قبل از آغاز هر سال مالي ، دفاتر مالي پلمپ شده مربوط به شرکت خود را دریافت نمایند .
موسسه حقوقی و ثبت شرکت
                                 
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها براي افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند.
ادامه مطلب
برخی از افراد تصور می کنند که عمل بینی فقط براي زیبایی انجام می شود اما نمی دانند که عمل بینی بیشتر براي کارهای درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اهداف جراحی بینی در مشهد، اصلاح میزان انحراف بینی است. شاید می پرسید که انحراف بینی چیست و چه معایبی دارد؟ عمل انحراف بینی چگونه انجام می شود؟ عمل بینی استخوانی با عمل انحراف بینی چه تفاوتی دارد؟ در ادامه بصورت کامل به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد، فقط کافی است که با ما همراه
كوتاه درباره اتیمولوژی (ریشه شناسی) واژه آدم
نویسنده:دكتر ویدا (دانا كامران)
آدم از ریشه عبری (آدوم) مشتق شده و معنای آن زمین شخم زده شده یا زمین انسانهاست.از سویی دیگر در قرآن كریم و در سوره مباركه الرحمن خداوند ماده خلقت انسان را "صلصال كالفخار" معرفی فرموده است(خلق الانسان من صلصال كالفخار). از این دو مطلب می توان اینطور نتیجه گرفت كه آدم به راستی هویتی پویا ، استحاله پذیر و كیمیاگرانه است،همچنان كه زمین كشاورزی براي بذر پاشی و برداشت
زمانی که HTML پا به عرصه دنیای اینترنت گذاشت، فرض بر این که این زبان تنها براي نمایش متن و عکس بوجود آمده است. عملا در آن زمان، کسی حتی فکر آن را نمی کرد که روزی برسد که اینترنت به خانه های صدها میلیون آدم و بر روی کامپیوترهای شخصی نفوذ کند.HTML زبانی بود که بسیاری از موارد پیشرفته در طراحی در آن لحاظ نشده بود. بعلاوه اینکه این زبان قابلیت تغییر، کاربر پسندی و بسیاری دیگر از مباحثی که در دنیای برنامه نویسی و طراحی با گذشت زمان بوجود آمده اند را در خ
در این بخش قصد دارم که به صورت خیلی کوتاه در مورد مطالعات اقلیمی با نرم افزار Revit Architecture ، توضیح بدهم.
1-نور و سایه :
در این نرم افزار شما می توانید پس از ترسیم ساختمان ، موقعیت جغرافیایی
بنا را به صورت دقیق مشخص نماییید و پس از آن کافی است که تاریخ و ساعت را
در یک روز مشخص و یا در یک بازه زمانی مشخص ، تنظیم نمایید.بعد ازانجام
این 2 مرحله اطلاعات سایه اندازی و نحوه حرکت خورشید و سایه به طور کاملا
دقیق خروجی داده می شود.
2-میزان جذب انرژی خورشید :
ض
سنگ تراورتن دره بخاری یکی از سنگ های بسیار عالی و بی نظیر براي نمای ساختمان می باشد. دره بخاری یکی از سنگ های برند می باشد که سابقه بسیار خوبی در ساختمان سازی دارد. این سنگ از سالیان پیش در تمامی آب و هوا های کشور در نقاط مختلفی از ایران زمین، به اجرا در آمده و کیفیت و جنس ماندگار خود را حفظ کرده است. از این رو بسیار مورد توجه پیمانکاران و مهندسین کشور قرار دارد. 
سنگ دره بخاری، از جنس سنگ های تراورتن می باشد. این سنگ ها به خاطر تخلخل بالای خود به
بسیاری از افراد عادت دارند بعد از حمام، سریعاً یک لیوان آب خنک می‌نوشند و دلیل این کار هم عطش و گرمای درون حمام است که تشنگی را بوجود می‌آورد. از طرفی هم در بین مردم و مقالات اینترنتی می‌خوانیم که نوشیدن آب بعد از حمام کار درستی نیست و این کار نهی می‌شود!!
ادامه مطلب
 
1- عمارت "ارگ کلاه فرنگی" بیرجند یادمانی منحصر به فرد در خراسان جنوبی
این اثر تاریخی که زمانی مقر حکومتی بود از یادگارهای اواخر دوره زندیه و اوایل دوره قاجار می‌باشد. : عمارت ارگ صرف نظر از فرم ویژه "زیگوارتی" و "شش اشکوبه" از چند بخش مهم تشکیل شده است. بخش هم کف بنا با داشتن کاملترین نقشه و فضاسازی، جایگاه ویژه‌ای در این بنا دارد. فضای ورودی ارگ جلوتر از طبقه هم کف ساخته شده و با چند قوس زیبا و چشمگیر طاقهایی را در آن بوجود آورده است.
این ارگ به
تعمیر و سرویس پکیج آریستون درکرج : تعمیر پکیج آریستون در کرج با استفاده از علم روز و تکنسین های ماهر در مجموعه کرج بوران صورت می گیرد . این شرکت با داشتن چندین سال سابقه کار در این زمینه با هدف جلب رضایت مشتریان توانسته است با ارائه خدمات رسانی فوری و استفاده از مواد با کیفیت به عنوان برجسته ترین مجموعه فعال و کارآمد در سراسر استان البرز شناخته شود .
فراموش نکنید که تیم کرج بوران، در امور فروش پکیج در کرج، نصب پکیج در کرج، تعمیر و سرویس پکیجدر
در اخبار امروز استقلال درج شده بود که قدرت های سنتی آسیا در این دوره راه سخت و پر فراز و نشیبی را باید طی کنند. به غیر تیم ملی فوتبال کشورمان که خبرش را خواندیم عربستان خیلی ضعیف ظاهر شده است بطوریکه با یمن به تساوی دو بر دو رسید و در این گروه فلسطین با برد مقابل ازبکستان و باخت به سنگاپور شرایط ویژه ای را در این گروه بوجود آورده است.
در 
 
امیرعبداللهیان، معاون وزیر خارجه، درباره علت مرگ رکن‌آبادی گفت: با توجه به آزمایش‌هایی که در ایران انجام شد و با توجه به شواهد، مشخص شد که او نیز مانند سایر حجاج در عربستان به دلیل گرمای شدید هوا و البته عدم رسیدگی مناسب و تشنگی جان باخته.
parsine.com
تکذیب!
پزشکی قانونی تکذیب کرد: هنوز علت فوت مرحوم رکن‌آبادی مشخص نیسترییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: هنوز جوابی در مورد علت فوت مرحوم رکن آبادی نداده‌ایم
پرینت پیامک
️طبق قانون جرایم رایانه ای اپراتورهای تلفن همراه مکلفند که اطلاعات تماس و پیام را تا شش ماه ذخیره و نگهداری کنند. بنابراين فقط پرینت مکالمات شش ماه آخر آن هم با طرح شکایت مثل رابطه نامشروع با دستور مقام قضایی براي مرجع رسیدگی کننده ارسال می شود .️باید گفت صرف اتهام (شک) به همسر یا فرد دیگری دلیلی براي دادگاه نمی شود که پرینت تلفن همراه کسی را بگیرد.️چنانچه بازپرس یا دایار تشخیص بدهد که متن پیام ها را از مخابرات بگیرد باید درخواس
یک لپ تاپ با لپ تاپ دیگر نابرابر است. در مرحله مرور پیشنهادات در فروشگاه ها ، س basicالات اساسی بوجود می آیند: کدام لپ تاپ را بخریم؟ کدام یک براي برنامه من بهترین است و ارزش کدام یک را دارد؟ به هر حال ، امکانات زیادی وجود دارد و هر کاربر نیازهای مختلفی دارد.
ادامه مطلب
زله اغلب باعث بوجود آمدن تغییرات بنیادی در ایستم های مرتبط با آب می شود گاهی اوقات، محیط های تازه بوجود آمده و عوامل همراه آنها مانندph و درجه حرارت باعث رشد نوع خاصی از ویروس ها و باکتری های بیماری زا می شود وجود بیش از حد میکروب ها در آبهای سطحی، بیماری های مرتبط با آب های آلوده سریعتر گسترش می یابد .همچنین تغییرات آب و هوا باعث افزایش شیوع بیماری وبا در سراسر جهان شده است گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده اراِئه خدمات در زمینه های

*فروش ف
 
محصول دریچه هوا (دریچه گاز) درواقع پس ازانژکتوری شدن سیستم احتراقی خودروها بوجود آمد ووظیفه اصلی آن تنظیم میزان هوای ورودی به محفظه احتراق میباشد.درحال حاضر دونوع مکانیکی و الکترونیکی ازاین محصول برروی موتورها بسته به نوع خودرو نصب میگردد.
 
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

خانه هوشمند - شهر هوشمند (TR) تکنیک رایانه لوگو طراحی نمایندگی یعقوبی کد1383005 شهرستان بهارستان دانلود + تفریحی + آموزشی آموزش کسب و کار پاورپوینت سازان نشریه مهر نو طراحی لوگو آرم طراحی برند مهران موزیک