نتایج جستجو برای عبارت :

تکنولوژی جراحی چشم

جراحي زیبایی بینی با جدید ترین تکنولوژي
 یکی از مشکلات رایج در عمل زیبایی بینی عدم رضایت متقاضی از ظاهر بینی خود بعد از جراحي است. افرادی که با وجود سختی و هزینه عمل بینی برای این جراحي اقدام می کنند به دنبال بهتر کردن ظاهر بینی خود هستند و وقتی این خواسته برآورده نشود دچار یاس و نا امیدی می شوند. یکی از دلایل این موضوع عدم درک متقابل میان متقاضی و دکتر عمل بینی است. 
ادامه مطلب
هزینه جراحي زیبایی ترمیمی بینیآیا هزینه عمل ترمیمی بیشتر از عمل بار اول است؟
 
گاهی نتیجه مورد نظر در جراحي بینی حاصل نمی شود و نیاز به جراحي مجدد است. در صورت نیاز به جراحي مجدد توصیه می شود حداقل یک سال بعد جراحي دوم انجام شود. معمولا هزینه جراحي ترمیمی از جراحي زیبایی بینی برای بار اول بیشتر است.
ادامه مطلب
تکنولوژي جدید اسکن سه بعدی و قالب کنترلی
با استفاده از اسکن سه بعدی و قالب کنترلی می توان تضمین کرد که پزشک خواسته متقاضی را در حین جراحي در نظر می گیرد و به قول و قرارهای خود در جلسه مشاوره عمل می کند. به این منظور قبل از جلسه مشاوره با پزشک باید به مجموعه طراح طب مراجعه کنید و توسط اسکنر سه بعدی اسکن شوید. دستگاه اسکنر سه بعدی اشعه ای تولید نمی کند و از نور طبیعی برای عکس برداری استفاده می نماید.
ادامه مطلب
رتبه جراحي بینی ایران در جهان
طبق آمارهای اعلام شده، شایع ترین عمل جراحي زیبایی در ایران جراحي بینی است و بر همین اساس ایران رتبه اول را در این زمینه دارد. همچنین از نظر تعداد اعمال جراحي پلاستیک کشور ما جزو پنج کشور اول دنیاست.رییس پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران علت شیوع زیاد جراحي پلاستیک در ایران را شکل آناتومی خاص بینی ایرانی ها
ادامه مطلب
دکتر رضا امیرزرگر، متخصص جراحي فک و صورت، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهراناعمال جراحي شامل: جراحي پلاستیک صورت و بینی، بازسازی نواقص فک و صورت، جراحي سرطانهای ناحیه فک و صورت، جراحي شکستگی های ناحیه فک و صورت و نواحی اطراف چشم، جراحي نقایص اسکلتال فک و صورت( جراحي ارتوگناتیک)، ایمپلنت های دندانیعضو #هیئت_علمی دانشگاه علوم پزشکی تهرانdramirzagraomfs.com09126998139#جراحيزیبایی #جراحيفک #جراحيپلاستیکبینی #جراحيپلاستیکصورت #جراحيزیباییبینی #جراح
هزینه جراحي بینی
یکی از مسائل مهم عمل بینی که ذهن متقاضیان جراحي زیبایی بینی را درگیر می کند هزینه جراحي بینی است. گاهی هزینه ها بیش از اندازه بالاست و گاهی بسیار پایین است. اما آیا قیمت بالا تضمین کیفیت مناسب عمل بینی است؟
ادامه مطلب
لاپاراسکوپی چیست ؟ - لاپاراسکوپی - متخصص ن
عمل لاپاراسکوپی تکنیکی از جراحي های کم تهاجم است به این معنا که برای اجرای عمل جراحي برش های کوچیکتری نیاز است و این موجب می شود زخم شما .
تعریف جراحي لاپاراسکوپی - دکتر پیمان علی بیگی
در جراحي لاپاراسکوپی از طریق چند سوراخ کوچک در جدار شکم و از طریق ویدئواندوسکوپ های بسیار دقیق و با کیفیت بالا ورود به شکم و بدون برخورد احشا داخل شکم با .
 
چه کسانی باید سراغ عمل جراحي لاپاراسکوپی بروند؟ - YJC
هموروئیدکتومی به جراحي خارج کردن هموروئیدهای خارجی و داخلی گفته می شود که بسیار گسترده و وسیع است . جراحي هموروئیدکتومی یکی از تاثیرگزارترین درمان های هموروئید است و می تواند بزرگ ترین میزان پیچیدگی ها و مشکلات را داشته باشد.
هموروئیدکتومی یا همان عمل جراحي بواسیر با لیزر در صورت وجود شرایط زیر انجام می شود :
علائم درجه 3 ، درجه 5 یا هموروئیدهای داخلی و خارجی
زمانی که وضعیت های آنورکتال به جراحي نیاز دارند.
ناشناخته بودن هموروئیدهای داخل
کوچک کردن بینی بدون عمل جراحي
 
کوچک کردن بینی بدون عمل جراحي موضوعی است که اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این روش که هم شامل کوچک کردن بینی غضروفی بدون عمل جراحي می باشد و هم عمل بینی گوشتی بدون جراحي را در بر می گیرد نسبت به عمل جراحي بینی عوارضی بسیار ناچیز و هزینه ای به مراتب کمتر داشته و در عین حال می تواند بینی شما را زیبا و خوش فرم نماید.
ادامه مطلب
سوالاتی که باید از جراح زیبایی گوش خود بپرسید
 
در روز مشاوره برای جراحي زیبایی گوش خود، می توانید از این چک لیست استفاده کنید:
آیا شما در زمینه جراحي زیبایی گوش تخصص دارید؟
جراحي زیبایی گوش را در چه محلی انجام می دهید؟
چه تعداد جراحي در این زمینه انجام داده اید؟
آیا من کاندید خوبی برای جراحي زیبایی گوش هستم؟
ادامه مطلب
بستری برای بررسی جامع تکنولوژي های روز در دنیای فناوری اطلاعات و پیدا کردن راه حل های برای حل چالش های موجود در راه یادگیری تکنولوژي های جدید .
در این وبلاگ با نوشتار های چندین توسعه دهنده نرم افزار مواجه میشید که بیشتر در زمینه یادگیری تکنولوژي های جدید ، اخبار های تکنولوژي و نکته های مفید حوزه تکنولوژي می باشند .
جراحي شکستگی لگن در سالمندان چه خصوصیاتی دارد
 
 
 
شکستگی های لگن از جمله شدیدترین و خطرناک ترین شکستگی های بدن است و در غالب موارد نیاز به درمان جراحي دارد. در این مقاله راجع به تفاوت های جراحي این شکستگی در افراد جوان و مسن بحث میشود.
ادامه مطلب
جدیدترین روش جراحي بینی
 
جراحي بینی ۲۰ سال پیش با عمل بینی امروزی کاملا متفاوت است. در گذشته، بینی به معنی واقعی کلمه در طول عمل کوبیده شده و از نو ساخته می شد. روش های قدیمی عمل بینی کل ساختار بینی را تغییر می دادند و همین باعث می شد چند نوع مدل بینی محدود در صورت تمامی بیماران دیده شود. تناسب میان بینی و دیگر اجزای صورت اهمیت چندانی نداشت و فقط بینی به زیر ذره بین جراح می رفت.
اما حالا هدف و روش جراحي بینی تغییر کرده است. امروزه عمل بینی با هدف
بلفاروپلاستی پلک چیست و این جراحي زیبایی پلک چگونه انجام میشود؟
بلفاروپلاستی نوعی از جراحي است که افتادگی پلک را درمان می کند و در این جراحي ممکن است که نیاز شود مقداری از پوست، ماهیچه یا چربی اضافه در اطراف چشم خارج شود و همزمان که سن شما بالا می رود، پلک شما کشیده می شود و عضلات آن ضعیف می شود و در نتیجه چربی اضافی اطراف پلک تجمع می کند و در زیر پلک نیز این چربی ها خانه می کند و این اتفاق باعث می شود که پلک شما شل شود و ابروهای تان افتاده شو
دکتر بهروز خسروی جراح و متخصص چشم پزشکی اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از افرادی که از عینک استفاده می‌کنند خواهان انجام عمل "رفراکتیو" هستند که این جراحي با روش‌هایی نظیر لیزیک، لازک، پی آر کی، فمتولیزیک، اپی لیزیک، ترانس پی آر کی، کارگذاری لنزهای داخل چشمی و . انجام می‌شود اما هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد که پزشک طی بررسی از شرایط بیمار روش مناسب جراحي را انتخاب می‌‌کند.
وی تصریح کرد: گاهی برخی از بیماران به واسطه
عمل بینی نوعی عمل جراحي زیبایی است که برای ترمیم و اصلاح عیوب ظاهری بینی و زیباسازی آن انجام می‌شود، به گونه‌ای که ضمن حفظ فیزیولوژی و عملکرد بینی، ظاهر و شکل آن نیز زیباتر و مناسب‌تر شود. خوب است قبل و بعد از عمل بینی برخی نکات مهم را باید بدانید و با عوارض عمل بینی استخوانی و گوشتی آشنا شوید.
جراحي زیبایی بینیجراحي بینی یکی از رایج‌ترین و شایع‌ترین نوع از جراحي‌ پلاستیک و زیبایی میان ن و مردان ایرانی محسوب می‌شود که اگر چه با هدف زیب
آیا احساس کشیدگی پس از جراحي شکم طبیعی است؟ 
پس از ۲۴ الی ۴۸ ساعت اول پس از به هوش آمدن، بسته به حجم عمل شکم حتماً باید یک فرد بزرگسال مسئول و هوشیار و عاقل و بالغ  یا یکی از اعضای خانواده شما یا یک  فرد مجرب در تمام مدت کنار شما باشد. پس از عمل زیبایی شکم در ناحیه شکم و نیز محل برش ها احساس کشیدگی و ناراحتی خواهید کرد که طبیعی است ولی جای نگرانی نیست و با دارو می توان کنترل کردبرای دیدن فیلم جراحي شکم و برای نمونه کارهای جراحي شکم روی جراحي
جراحي بینی یک عمل زیبایی بسیار محبوب است که هر ساله عده ی زیادی برای رسیدن به چهره ای زیبا تر سراغ این عمل زیبایی می روند و آن را انجام می دهند. پیش از آغاز اقدام برای جراحي بینی، دانستن مواردی که باید قبل از جراحي رعایت کرد بسیار اهمیت دارد. زیرا با رعایت این موارد می توان آمادگی کافی را برای این جراحي کسب کرد.
پیش از عمل بینی، باید مصرف سیگار و هر گونه دخانیات را از دو ماه قبل جراحي متوقف کنید. همچنین مصرف هر گونه دارو نیز باید تحت نظر پزشک باش
بینی پیچ خورده مدل (twisted nose)
تصحیح بینی با انحراف شدید در خارج یکی از مشکلات اساسی در جراحي بینی است.بررسی ضایعات تشریحی مرتبط با انحراف بینی و صورت و قرینگی صورت قبل از هر اقدام جراحي ضروری است .بینی پیچ خورده به عنوان یک مجموعه غضروفی ، استخوانی که همه قسمت ها درگیر انحراف موجود هستند مورد توجه میباشند .
ادامه مطلب
طول درمان بلفاروپلاستی چقدر خواهد بود؟
طول درمان جراحي زیبایی پلک در هر فرد متفاوت بوده و در صورت رعایت مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی طول دوران نقاهت کاهش خواهد یافت. بهبود یافتن از جراحي پلک (بلفاروپلاستی) معمولا چندین هفته طول می کشد. از 2 روز الی 1 هفته بعد از جراحي، بخیه های شما برداشته خواهد شد .در هفته اول، بیمار باید مطمئن شود که چشم هایش به میزان کافی استراحت می کنند. چشم و پلک ها به وجود می آید معمولا با گذر زمان قرمزی و تورمی که پ
علت تار شدن دید بعد از عمل پلک چیست؟
 
بعد از عمل افتادگی پلک چشمانتان احتمالا اشک آلود و دیدتان کمی تار خواهد بود این بخاطر تورم ایجاد شده ، و نیز بخاطر پمادی است که به چشمانتان بعد از جراحي پلک زده شده است. ممکن است چشمانتان بسیار پف آلود و متورم باشد و کم‌کم کبود شوند.
  برای دیدن انیمیشن جراحي پلک و برای نمونه کارها و اطلاعات بیتشر روی جراحي پلک کلیک کنید  و یا به اینستاگرام (@jarahezibai) ما مراجعه کنید
 
 
 
اگر میخواهید در مورد لیفت ابرو بدانی
آنچه شما باید در مورد جراحي فک و صورت بدانید
آیا تا به حال یک فوریت جدی دندانپزشکی داشته اید؟ ما در مورد چیزهایی فراتر از دندان کرم خورده و یا ترک خورده یا خونریزی لثه صحبت می کنیم ، هرچند ممکن است که این مشکلات نیز در زمان خود آسیب زا باشد. این بحث در مورد بلایای پزشکی واقعی مانند تصادفات و آسیب ها به صورت یا تومور در دهان است. هنگامی که فردی دچار آسیبی جدی در ناحیه دهان، فک و صورت می شود ، به یک مراقب ویژه برای دهان ، سر و فک خود نیاز دارد، که ا
دیابت چیست؟
دیابت یک بیماری متابولیک در بدن است که به علت نقص در تولید انسولین و یا مقاومت در برابر انسولین ایجاد می‌شود.
انسولین هورمونی است که از سلول‌های بتای جزایر لانگرهانس در پانکراس تولید می‌شود و نقش آن کاهش قند خون است. نقش در تولید و اثر انسولین منجر به افزایش بیش از حد قند در خون و بیماری دیابت می‌شود.
آیا انجام جراحي بینی برای افراد مبتلا به دیابت خطر دارد؟
یکی از مهم‌ترین مسائل در هنگام جراحي از جمله جراحي بینی، میزان قند خون
در بسیاری از موارد ما عبارت جراحي بینی را به جای عمل زیبایی بینی به کار می بریم. دلیل آن این است که میان اکثریت افراد جامعه مصداق جراحي بینی همان عمل زیبایی بینی است. در حالی که جراحي بینی می تواند انواع مختلفی داشته باشد. به جز جراحي زیبایی، موارد درمانی و اصلاحی مختلفی برای جراحي بینی می تواند وجود داشته باشد.
بینی عضو مهمی است که وظایف با اهمیتی را به عهده دارد. بویایی و تنفس هر کدام عملکردهای مهمی است که بینی در آن ها نقش دارد. در صورتی که د
با انجام عمل بینی چه مشکلاتی رفع میشود؟
در صورتی که بینی گوشتی باشد با عمل بینی گوشتی میتوانید حجم بینی را کاهش دهید.
سوراخ های بینی به نسبت کوچکتر خواهد شد در رتی که از قبل با جراح بینی صحبت کرده باشید.
از بین رفتن قوز و بد شکلی های بینی
کاهش نقص بینی هایی که نوک زیبایی ندارند
اصلاح کردن تیغه بینی 
اصلاح فاصله نوک بینی تا صورت
چه افرادی کاندیدای مناسب جراح بینی هستند ؟
جراحي زیبایی بینی عملی نست که هر شخصی که به آن علاقه داشته باشد بتواند اقد
امروزه جراحي‌های زیبایی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. در اصل جراحي‌های زیبایی نه تنها باعث می‌شوند اعتماد به نفس فرد بالاتر برود و شخص نسبت به خودش و بدن خودش حس بهتری داشته باشد، بلکه در مواردی، کاربردهای درمانی هم دارند. عمل تنگ کردن واژن هم جزء یکی از جراحي‌های زیبایی ن به شمار می‌آید. این جراحي، توسط متخصص ن انجام می‌شود و امروزه در سراسر دنیا بین بانوان بسیار مرسوم شده است. در ادامه سعی داریم در مورد این عمل زیبایی، بیشتر صح
جراحي بینی بسته چه عوارضی دارد؟
۳ شهریور ۱۳۹۸ بینی دکتر طاهریان
در کشور ما، عمل بینی بیشتر از سایر جراحي های زیبایی انجام می شود. در جلسات مشاوره قبل از عمل بینی، جراح و بیمار معمولا درمورد روش انجام جراحي با یکدیگر صحبت می کنند. جراحي بینی باز و جراحي بینی بسته دو روش متداول انجام عمل بینی هستند. هر یک از این روش ها مزایا و معایب مختص خود را دارند که در اینجا درمورد معایب و عوارض عمل بینی بسته صحبت می کنیم.
جراحي بینی بسته چگونه انجام می شو
 
جراحي پلاستیک صورت
جراحي پلاستیک صورت برای افرادی که مشکلات مادرزادی و یا براثز اتاق تصادفاتی دچار از دست دادن زیبایی صورت خود می شوند یک  نوع درمان و حتی راه زیبایی به حساب می آید.
انواع جراحي زیبایی صورت توسط پزشک انجام میشود مانند لیزر، میکرودرم، لیفت صورت و …
 
 
ابتدا پزشک در این خصوص. پیشنهاد میدهد که نواقص صورت توسط راه های ساده تر مانند لیزر برطرف شود و در صورتی که آنها جوابگوی درمان نشدند متخصص تصمیمی به جراحي پلاستیک صورت میگیرد
جراحي زیبایی در ایران
 

 
جراحي زیبایی در همه جای دنیا عمل است بسیار گران ولی در ایران به علت کم بودن ارزش ریال در برابر سایر ارزهای خارجی  نسبت به انجام همان عمل در کشور متبوع فوق العاده ارزانتر و به صرفه تر خواهد بود 
 
 
مراقبت های پس از جراحي پارگی گوش
پرده گوش بدلایل مختلفی از جمله عفونت، ورود جسم خارجی تیز، صدای بسیار
بلند مثل انفجار و یا ضربه مستقیم مثل سیلی ممکن است پاره شود.
علائم اصلی پارگی پرده گوش کاهش شنوایی و وزوز است ولی گاهی همراه با
ترشحات خونی ود صورت عفونی شدن چرکیست. در موارد کمتری همراه با درد و یا
سرگیجه میباشد.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

برنج طارم هاشمی دامپروری ایران روزانه های یک ذهن سالم بهترین اجاره خودرو در تهران ترجمه رسمی آهنگ های ستین هلو دانلود سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه معلم شیمی (60%)