نتایج جستجو برای عبارت :

چرا وقتی مو ناخن را کوتاه میکنیم دردی احساس نمیکنیم

هنگامی که قسمتی از بدنمان زخم می شود یا ضربه می بیند احساس درد می کنیم؛ ولی چرا موقع کوتاه کردن مو و ناخن هایمان احساس درد نمی کنیم؟
به طور کلی 20 ناخن در انگشتهای پا و دستهایمان داریم. موقع کوتاه کردن آن ها دردي احساس نمی کنیم چون آنها از سلول های مرده تشکیل شده اند. ساختمان ناخن از جنس لایه های خارجی پوست بدن و از ماده ای سخت به نام کراتین است. کراتین نوعی پروتئین مرده است. قسمت اصلی ناخن درون پوست انگشت قرار دارد. پوست زیر ناخن شبیه پوست قسمت ه
دست‌هایتان را تمیز بشویید.بهتر است از یک قیچی نوزاد، ناخن‌گیر ظریف یا ناخن‌گیر مخصوص نوزاد استفاده کنید.هنگام گرفتن ناخن‌ها، نور کافی برای دیدن دست نوزاد داشته باشید.هنگام کوتاه کردن ناخن‌ها دست کودک را نگه دارید.نوک انگشت نوزاد را به عقب فشار دهید تا از بریدن پوست جلوگیری شود.ناخن‌های دست را موازی با انحنای انگشت کوتاه کنید.برای صاف کردن گوشه‌های تیز ناخن از سوهان ناخن ظریف استفاده کنید.ناخن‌های پا را نیز فرموش نکنید و آنها را صاف ک
 
در این مقاله مطالبی درمورد سوهان کشیدن ناخن ها را برای شما آماده کرده ایم . امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد .
با سوهان کشیدن ناخن ها می توانید زیبایی خاصی  به دستان خود دهید . افرادی که دارای دست های کوتاه و تپلی دارند ، می توانند با سوهان کشیدن ناخن هایشان و دادن حالت نوک تیز ، دست خود را بلند و باریکتر نشان دهند . سوهان کشیدن  به زیبایی ناخن و هم مراقبت از ناخن شما کمک بسیاری می کند در اینج  ا به شما روش اصلی سوهان کشیدن ناخن را بطور کام
کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه اول را به خود اختصاص داده است. در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن طبیعی می‌چسبد و به اندازه‌ دلخواه کوتاه می‌شوند. سپس مواد به ضد قارچ و در نهایت به مواد کاشت آغشته می‌شوند. بعد از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان ب
نواع کاشت ناخن
 
آموزش کاشت ناخن قالبیدر این نوع کاشت ناخن مواد را درون قالب آماده ناخن مصنوعی بریزید تا به شکل ناخن درآید سپس بعد از زدن مواد ضد قارچ روی ناخن ، با مهارت قالب را روی صدف ناخن ها قرار می دهند و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میدارند و سپس طراحی آن را شروع می کنند .
معایب روش قالبی کاشت ناخن
 
 
این روش کاشت ناخن دوام اندکی دارد.متاسفانه در این روش ناخن خیلی زود شکسته می شود و قابلیت بسیار زیادی در هواگیری د
کاشت و طراحی ناخن در شیراز
کاشت و طراحی ناخن به دلیل بخشیدن جلوه و زیبایی به دست ها طرفداران زیادی دارد. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها از دلایل کاشت و طراحی ناخن است. بهترین کاشت ناخن کاشتی است که علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام نیز داشته باشد.
کاشت و طراحی ناخن به  روش های مختلفی انجام می شود.از جمله روش های طراحی و کاشت ناخن می توان به کاشت ناخن قالبی، کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژله ای و کاشت ناخن میکس اشاره کرد. البته بهتر است افرادی که بی
مانیکور با روغن یکی از روش های زیباسازی و تمیز نمودن ناخن می باشد که با استفاده از آن پوست اطراف ناخن ریش ریش نشده و همواره نرم و لطیف باقی می ماند. با توجه به اینکه انواع خدمات ناخن مانند طراحی ناخن و کاشت ناخن در استایل بانوان و مرتب بودن آنها نقش اساسی دارند لذا خدمات مانیکور و پدیکور نیز دارای طرفداران بسیاری است. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص یکی از روش های زیباسازی ناخن با عنوان مانیکور با روغن صحبت نماییم.

ادامه مطلب
برای هر دختر یا خانمی که ناخن های ضعیفی دارد و به طور مرتب با شکسته شدن آن ها رو به رو می شود، هیچ خبری بهتر از آن نیست که بتواند سرعت رشد ناخن های خود را بالاتر ببرد. افرادی که ناخن های شکننده و حساسی دارند، با مشکلات زیادی رو به رو هستند که در زمان های مختلف می تواند آن ها را کلافه کند.
ادامه مطلب
این روز ها کاشت ناخن در کشور ما رواج بسیاری پیدا کرده. از این رو هر روزه افراد زیادی رو به کاشت ناخن و طراحی ناخن می آورند. داشتن ناخن های سالم و مرتب در زیبایی دستان شما تاثیر زیادی می گذارد. دلایل مختلفی ممکن است باعث شود تا کاشت ناخن انجام دهیم. 
ادامه مطلب
استفاده از لاک ناخن، یکی از بهترین و پرطرفدارترین روشها برای افزایش زیبایی ناخن‌هاست و جذابیت ویژه‌ای رو برای دست خانم‌ها به وجود میاره. این روزها تنوع خیلی زیادی در رنگ لاک ناخن وجود داره و میتونید متناسب با سلیقه و نظر خودتون، طرح و رنگ لباس و استایل و حتی متناسب با فصل سال، بهترین و مناسبترین رنگ لاک ناخن رو استفاده کنید و زیبایی دستها و ناخنهاتون رو چند برابر کنید!
ادامه مطلب
همه خانم ها به دنبال داشتن ناخن های زیبا هستیم. در این مقاله میخواهیم به شما 15 کار که باعث زیبا تر شدن ناخن ها میشوند را معرفی کنیم . با مجله خوشکل شو همراه شو.

برای برخورداری ناخن هایی بلند و درخشان موارد جالبی هست که در ادامه به بیان آنها اشاره خواهیم کرد:
1- از ناخن های خود استفاده ابزاری نکنید، به عنوان مثال هنگام باغبانی و یا در آوردن اجسام سفت و سخت مانند منگنه از ناخن های خود استفاده ننمایید.
2- قبل از انجام کارهایی که با خاک در ارتباط است،
خوردن ناخن یکی از مشکلاتی است اغلب کودکان در برهه ای از زمان به آن دچار می شوند و عده ای ممکن است به مدت طولانی درگیر آن شوند. این مشکل در کودکان می تواند علل مختلفی داشته باشد. در ادامه در نیک صالحی می خواهیم چند علت ناخن جویدن کودکان را بررسی کنیم.

ادامه مطلب
طرح‌های سه بعدی و برجسته دیزاین ناخن








طرح‌های خاص و زیبای دیزاین ناخن
 
بعد از
چهره و صورت شما دست‌هایتان در نقطه توجه قرار قرار دارند، شما می‌توانید
با دیزاین‌های خاص و جذاب ناخن‌، زیبایی دستانتان را تا دو چندان کنید. در
این بخش ما مدل‌های جدید دیزاین برجسته و یا سه بعدی ناخن را جهت ایده
گرفتن در اختیارتان قرار داده‌ایم.
مدل جدید دیزاین سه بعدی و برجسته ناخن
ادامه مطلب
ما فراموش نميکنيم تعطیلی کارخانه ها رو
ما فراموش نميکنيم گرانی اجناس رو
ما فراموش نميکنيم به جهنم بروید ها رو
ما فراموش نميکنيم فاجعه منا رو
ما فراموش نميکنيم فرودگاه جده رو
ما فراموش نميکنيم طرح اخراج ایرانی ها زا آمریکا رو
ما فراموش نميکنيم کلیپ ترامپ جلوی دستشویی رو که میگه رئیس جمهور ایران مراقب حرفاش باشه
ما فراموش نميکنيم ی های روز به روز از بیت المال رو
ما فراموش نميکنيم تمدید های تحریم ها بعد از برجام رو
ما فراموش نميکنيم .
لاک ناخن را با مواد اولیه بسیار ساده می‌توانید در خانه درست کرده و از اینکه زیبایی دستانتان با ساخته خودتان تکمیل می‌شود لذت ببرید، برای درست کردن لاک ناخن در منزل کافیست کمی خلاقیت و حوصله به خرج دهید و با روشی که در این مطلب خواهیم گفت: برای زیباتر شدن ناخن هایتان خود زحمت بکشید تا با یک لاک ساخته شده توسط خودتان دستانتان را زیباتر کنید و از اینکه رنگ لاک مورد پسند خود را در دسترس دارید لذت ببرید.
ادامه مطلب
1. ناخن‌های‌تان از کراتین ساخته شده
کراتین نوعی پروتئین است که سلول‌های بافت ناخن از آن تشکیل شده‌اند. کراتین نقش مهمی در سلامت ناخن دارد. کراتین ناخنرا قوی و مقاوم می‌کند تا آسیب نبینند.
2. کراتین همان چیزی است که موهای‌تان را می‌سازد
کراتین، تشکیل دهنده‌ی سلول‌های موهای‌تان نیز هست. همچنین سلول‌های بخش اصلی غدد و غشای درونی ارگان‌ها نیز از کراتین ساخته شده است.
3. بخشی از ناخن‌تان که دیده می‌شود مُرده است
ناخن در زیر پوست شروع به
کاشت ناخن از نظر شرعی
برای عده ای از بانوان که در کاشتن ناخن تردید دارند، سوالاتی نظیر صحیح بودن غسل و وضو و هم چنین صحت انجام این عمل از نظر فقهی وجود دارد. در  زیر، نظر 5 تن از مراجع عظام تقلید در این باره را بخوانید
آیت الله ایسوال:
1- کاشت ناخن مصنوعى براى بانوان چه حکمى دارد؟
2-اگر کسى ناخن مصنوعى بکارد، براى وضو و غسلش چه باید بکند؟
پاسخ:
1- کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود.
2- در صورت کاشت ناخن،
​  بهترین مراکز کاشت و طراحی ناخن در شیراز را در پایین مشاهده میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مراکز کاشت و طراحی ناخن در شیراز وارد سایت کارشد شوید.
بهترین مراکز کاشت و طراحی ناخن در شیراز را مشاهده کنید.
 
ناخن و تقویت ناخن
مزایا و معایب کاشت ناخن هلویی فرنچ
این نوع از کاشت ناخن در عین سادگی بسیار شیک می باشد.
کاشت ناخن هلویی فرنچ نیاز به ژلیش ندارد.
کاشت ناخن هلویی فرنچ نیاز به طراحی ندارد اما می توان با طراحی های ظریف بر روی ناخن زیبایی کاشت را دوچندان کرد.
ترمیم این نوع کاشت در صورت تمایل مشتری به داشتن کاشت کوتاه سخت بوده و بهتر است ریمو و کاشت مجدد انجام شود.
 
هزینه کاشت هلویی فرنچ
هزینه کاشت هلویی فرنچ با توجه به مکان سالن و مهارت ناخن کار متفاوت می باشد اما
لاک زدن روی ناخن به مهارت کافی نیاز دارد. هرچند که لاک زدن توسط یک سالن آرایشی مانیکور، توصیه بهتری است؛ اما خودتان نیز می‌توانید با کمی دقت، لاک‌های مورد علاقه خودتان را روی ناخن‌هایتان امتحان کنید. اگر این کار را به صورت حرفه‌ای و ماهرانه‌ای انجام دهید، لاک تا یک هفته روی ناخن دوام دارد.چه چیز‌هایی نیاز دارید؟
ادامه مطلب
 
 اگر ناخن هایتان بعد از یک مدت لاک زدن زرد می شود، باید از محلول های محافظتی سطح ناخن استفاده کنید. لاک ها، به علت مواد شیمیایی که دارند بعد از مدتی استفاده و در طی زمان باعث تغییر رنگ ناخن شده و ظاهر آن را کدر می کند. این مشکل با دستان توانا تاپ کد قابل حل است. تاپ کد محصولی از شرکت گلدن رز بوده که توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده، این محلول باعث خشک شدن سریع لاک شده و یک لایه محافظ تقویتی بین لاک اصلی و ناخن ایجاد می کند که مانع از زردی
راهنمای مطالعه:
۱- ژلیش ناخن چیست؟
۲- مزایای ژلیش ناخن
۳- معایب ژلیش ناخن
۴- بهترین مراکز ژلیش ناخن
ژلیش ناخن چیست؟
ژلیش ناخن همان لاک های موقتي است که بر روی ناخن قرار می گیرد. ناخن کار در ابتدا با منقاش کل ناخن های دستان شما را تمیز و مرتب می کند. سپس رنگ و طرح مورد علاقه تان را بر روی ناخن شما میزند و ماده ژلیش را جهت ماندگاری لاک بر روی آن زده و سپس به ترتیب ناخن دستانتان را زیر دستگاه LED قرار می دهد تا خشک شود.
مراحل ژلیش ناخن:
 در ابتدا ناخن ها
هزینه ترمیم کاشت ناخن هلویی
هزینه ترمیم کاشت ناخن هلویی با توجه به مکان سالن و مهارت ناخن کار متغییر است. اما به طورکلی هزینه ای بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان هزینه ای منطقی می باشد. در گذشته به علت تفاوت قیمت پودر هلویی با کلییر هزینه ترمیم کاشت ناخن هلویی با کلییر متفاوت بود اما در حال حاضر تفاوتی بین هزینه ترمیم این دو کاشت وجود ندارد.
نکته
می توان در زمان ترمیم کاشت ناخن کلییر رنگ کاشت را تغییر داد و از پودر هلویی برای ترمیم کاشت ناخن استفاده ک
شرابط کلاسهای  آموزش کاشت ناخن بصورت حرفه ای و کامل -  آموزشگاه کاشت ناخن کلبه آرزو برگزار می کند :
کاشت ناخن ما در 21 متد جدید می باشد که عبارتند از :
1- کاشت ناخن با پودر .-2-کاشت ناخن مادر با قلم. 3- کاشتناخن  بدون تیپ ،فورمینگ. - 4- کاشت ناخن بدون سوهان کشی ،فورمینگ - 5- کاشت ناخن فرنچ با تیپ. 6- کاشت ناخن فرنچ با مواد -  7- کاشت ناخن بدون لیکویید|کاشت ناخن دیپینگ. - 8- بزرگ کردن صدف ناخن.  9- کاشت ناخن موزائیک . 10- کاشت ناخن سرامیک. 11- کاشت ناخن بیبی بومر. 12-
مراحل مطالعه:
مانیکور ناخن چیست؟
پدیکور چیست و تفاوت های آن با مانیکور در چیست؟
ست وسایل مانیکور و پدیکور
مراحل مانیکور
مانیکور ناخن چیست؟
مانیکور ناخن به معنای ساده از بین بردن گوشت ها و پوست های اضافی اطراف ناخن بدون آسیب رساند به بافت اصلی پوست می باشد.
پدیکور چیست و تفاوت آن با مانیکور در چیست؟
پدیکور نیز به مانند مانیکور از بین بردن گوشت های اضافه دور ناخن است. با این تفاوت که پدیکور به زدودن گوشت اطراف ناخن های پا گفته می شود.
ست وسایل
در کاشت موقت کاشت مواد گذاری انجام نمیشود و فقط مراحل چسباندن تیپ را انجام میدهیم مدت ماندگاری این کاشت از چندین ساعت تا١٠روز میباشد و بستگی به نوع نگهداری مشتری دارد.
این نوع کاشت ۷ مرحله دارد .
۱- مانیکور خشک را انجام میدهیم بدین صورت که با عقب زن چربی و گوشت های اضافه را به عقب میکشانیم
۲- سطح ناخن را توسط سوهان خش میندازیم
۳- تیپ اندازه صدف ناخن  را جداکرده چسب میزنیم و می چسبانیم
۴- سپس خط تیپ را با سوهان برقی یا ترجیحا دستی محو ميکنيم.
۵- در
ا سلام و خسته نباشید خدمت شما.واقعا مطالبتون عالیه.خیلی ازتون ممنونم چون خیلی استفاده کردم و به اطلاعاتم اضافه شد.ممنون میشم لطف کنیدو به سوالات من هم پاسخ بدید:
اگر در کار پودر یا میکس تیپ ناخن شکست چه کار باید بکنیم؟
اگر بعد از کاشت، طرحی انجام شد و مشتری در زمان ترمیم خواست مدل طرح را تغییر دهد چطور عمل کنیم؟
لطفا اگر مقدور است چند طرح ساده و زیبا را با تصویر آموزش دهید.
برایتان سلامتی آرزومندم.
جواب : 
 سلام
اکر تیپ ناخن در هر کاشتی شکسته ش
چند مدل جدید و جذاب برای لاک ناخن زمستانی
هرچیزی که در حیطه مد و زیبایی جای می‌گیرد ترندها و مدل‌های خاص خود را دارد، مدل‌هایی که بر اساس زمان، فصل و موقعیت انتخاب می‌شوند. لاک ناخن هم از این قاعده مستثنی نیست و اگر می‌خواهید سبک و استایل شما از هر نظر به روز باشد باید مدل لاک خود را متناسب با فصل و موقعیت انتخاب کنید. لاک ناخن زمستانی هم یکی از سبک‌های آرایش ناخن است که در رنگبندی و طرح‌های مورد استفاده تا حدی با سبک‌های فصل‌های دیگر تفا
   
 
 
بهترین مارک مواد کاشت ناخن چیست؟
 
 
میتوان گفت این سوال کاملا اشتباه است. مارک های زیادی از مواد کاشت ناخن وجود دارند و نمیتوان یک برند را به قطعیت بهترین مارک مواد کاشت ناخن دانست. با گران شدن قیمت دلار و مواد کاشت ناخن باید موادی را انتخاب کنید که علاوه بر بالا بودن کیفیت قیمت مناسبی نیز داشته باشد. هر برندی محصولی معروف دارد. سعی می کنیم در مطلبی کوتاه راهکاری برای انتخاب مواد کاشت ناخن به شما ارائه دهییم تا بتوانید نسبت به میزان مه
ترمیم ناخن
امروزه بیشتر دخترها و خانم های جوان برای زیبایی دستان خود و راحت بودن برای لاک نزدن و خراب نشدن آن ها به کاشت ناخن روی آورده اند که کاشت ناخن هم دوره ای دارد و باید ماهی یک بار به ترمیم ناخن پرداخت که هم برای بهتر ماندن ناخن ها و هم برای اینکه زیر آن ناخن خودتان بلند می شود، اامی است.
مراحل ترمیم ناحن
ناخن هایی که کاشت می شوند حتی اگر دچار شکستگی نشود و هواهم نگیرد و ترک هم برداشته نشود هرماه باید ترمیم شوند به دلیل اینکه ناخن های

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

شرکت میراث نفیس دستها WɪɴTᴇʀ ʙᴇAʀ one-music Barely Human, Barely Alive نصاب سقف شیبدار شیروانی شینگل بام تایل رایگا اردواز تور های چین ماشین های اداری پیام FILMLOG بهبود جامع - CQI360 D E D S E C