نتایج جستجو برای عبارت :

تنظيمات نوكياايكس2

خیلی وقتا پیش میاد که لازمه تنظیمات مودم تون رو تغییر بدین اما هر
کاری می کنید ، نمی تونید وارد صفحه تنظیمات مودم تون بشید . برای ورود به
صفحه تنظیمات مودم باید IP مودم تون رو دونید . در این پست می خوام روش
پیدا کردن IP مودم در اندروید رو خدمت تون آموزش بدم . با استفاده از این
روش دیگه بریا پیدا کردن آی پی مودم تون به کامپیوتر نیازی ندارید !
ادامه مطلب
به نام خدا
با عرض سلام و احترام خدمت شما همکاران و دوستان گرامی 
یادآوری : ممکن است سوال شود که آیا می شود هنگام طراحی سوالات  ،  لایه های باز خورد را به صورت دستی سفارشی سازی نمود ؟ ( از مسیر فید بک مستر نرویم )
البته طراحی آزمون را در مکان خودش به طور کامل توضیح خواهیم داد . ولی به دلیل اینکه جلسه قبل تنظیمات فیدبک مستر را توضیح داده ایم  در اینجا لازم است  تنظیمات دستی لایه های باز خورد نیز توضیح داده شود.
تنظیمات باز خورد صحیح ، غلط و دوباره س
نمای سایت بدین صورت میباشد
کاربران 
1-موجودی حساب
2-برداشت
3-تماس با ما
4-تنظیمات کاربر
5-خروج
در صفحه موجودی اطلاعات دستگاه زمان خرید شماره دستگاه قدرت دستگاه نمایش داده میشود
2در صفحه برداشت تمامی برداشتهای ریالی و بیت کویین شمانمایش داده میشود
4در تنظیمات کاربر شامل شماره حساب ریالی وبیت کویین میباشد
تنظیمات تغییر رمز حساب
به نام خدا
با سلام و احترام
در این جلسه قبل از شروع طراحی محتوای الکترونیکی برحسب موضوع آموزش ، به تنظیمات  مقدماتی برنامه (  استوری لاین 3 ) می پردازیم که شامل مراحل زیر می باشد:
1 - نصب فونتهای فارسی و به ویژه فونت کاربردی  کتاب فارسی اول دبستان تحت عنوان Mj_FARAZ  
2 - تنظیم زبان  برنامه  و ذخیره اطلاعات برحسب دقیقه
 3- تنظیمات اندازه صفحه نمایش یا همان اسلایدها 
4 - تنظیمات اسلاید مستر از نظر نوع فونت فارسی ، اندازه ، رنگ و .
5 - تنظیمات پلیر
6 - تنظ
چگونه گوشی اندرویدی خود را به حالت تنظیمات کارخانه ای برگردانیم؟
 26

 
همون طور که می دونید یکی از روش های عیب یابی گوشی های اندرویدی Factory Reset هست که با انجام این کار، همه تنظیمات اعمال شده توسط کاربر به حالت کارخانه بازگردونده می شه و در صورتی که مشکل از تنظیمات گوشی باشه، به راحتی حل می شه؛ در واقع گوشی های هوشمند امروزی دیگه به معنای کلمه تلفن نیستن و مجموعه ای از ابرازها و امکانات گردآوری شده تو یه دستگاه هوشمند هستن که باید تا حدودی مثل
به طورکلی، برنامه های بهینه ساز که معروف ترین آنها Clean master میباشد، روی برنامه تاثیر گذاشته و باعث چنین رویدادی میشود. بنابراین لازم است وارد چنین برنامه های بهینه ساز شده و گزینه phone boost را انتخاب نمایید. در نهایت تیک تقویم فارسی را بردارید.پس از طی مرحله فوق، تنظیمات پیشنهاد شده را با توجه به نوع گوشی انجام دهید.هواوی:ابتدا به تنظیمات گوشی > تنظیمات پیشرفته > مدیر باتری بروید و تنظیمات زیر را انجام دهید:1- در بخش "حالت نیرو" آیتم کارایی را ا
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید صفحه یا صفحاتی را از گوگل کروم پرینت بگیرید و به دلیل چاپ بی کیفیت ، ریز ، درشت یا نامناسب چندین کاغذ را هدر داده باشید ، از این رو دانستن تنظیمات چاپگر در مرورگر گوگل کروم مهم است زیرا به شما کمک می کند تا یک سند آنلاین را به طور صحیح چاپ نمایید.
امروز موضوع صحبت ما ، تنظیمات پرینتر در کروم است. با مطالعه این مقاله و ترفندهایی که به شما آموزش خواهیم داد ، می توانید پرینت های خود را به گونه ای تهیه کنید ک
مشکل پرینت شدن صفحات به صورت مع
پرینت کردن صفحات به صورت مع یا به عبارت دیگر پرینت کردن صفحات به ترتیب برعکس شماره‌ی صفحه، یکی از مواردی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. سه روش کلی برای پرینت کردن برعکس وجود دارد. استفاده از تنظیمات پرینت در Microsoft Word یکی از راه‌هاست اما می‌توان از تنظیمات عمومی پرینتر در کنترل پنل ویندوز یا تغییر تنظیمات در دیالوگ‌باکس پرینت که با کلید ترکیبی Ctrl + P آشکار می‌شود هم استفاده کرد.
ادامه مطلب
در صورتی که از تنظیمات اکسپرس برای نصب کردن ویندوز 10 استفاده می کنید، به خاطر حفظ کردن حریم خصوصی و افزایش یافتن سرعت و راحتی کار با ویندوز، تنظیماتی هست که باید آنها را پیکربندی کنید. زمانی که ویندوز 10 را نصب می کنید، دو روش خیلی سریع Use Express Settings و سفارشی Customize Settings برای ادامه دادن به عملیات و انجام تنظیمات سیستم عامل برای کاربران در دسترس قرار میگیرد. گزینه Use Express Settings به شکل یک دکمه بزرگ و برجسته در صفحه مورد نظر وجود داشته ولی گزینه دیگر ی
تنظیمات استاندارد فونت پیش‌فرض در نرم افزار  Word
یکی از نکات مهم در ویراستاری، صفحه بندی متون مختلف فونت متن و اندازه آن است. هنگام تایپ متن ترجمه با انجام این تنظیمات پیش فرض در محیط نرم افزار Word، ظاهر فایل ترجمه به صورت مطلوبی از کار در می‌ آید. این تنظیمات در گروه ترجمه و ویرایش سیناپس به عنوان حالت استاندارد تایپ و ارائه متن ترجمه شده نیز در نظر گرفته شده است.
برای تنظیمات فونت انگلیسی و فارسی و اندازه و استایل آن روی علامت مشخص شده در تص
در این مطلب فیلمی برای توضیح بیشتر در مورد تنظیمات شبکه برای مسیریاب مجازی قرار داده می شه.
مدرس فیلم آمورشی: خانم مهندس شادی منفردی
 
برای دریافت قیلم اینجا کلیک کنید.
 
 
 
صفحه ی 117 کتاب تجارت الکترونیک (پودمان 3: راه اندازی مسیریاب)
 
 
 
تنظیمات کنترل والدین با رمز عبور محافظت می شود
 
 
محافظت از رمز عبور
تنظیمات کنترل والدین با رمز عبور محافظت می شود: به طور پیش فرض ، رمز ورود والدین که برای محافظت از تنظیمات کنترل والدین خود انتخاب می کنید ، رمز ورود تنظیمات برنامه در محصول ESET شما نیز خواهد بود.
اگر از کنترل والدین استفاده نمی کنید. نیاز به رمز عبور تنظیمات ندارید و بهتر است برای غیر فعال کردن پسورد Advanced setup اقدام کنید.
 
نکته:
قبل از پیکربندی ESET Parental Control
حسابهای کاربری وین
این قالب دومین ورژن قالب دانلود و سرگرمی هستش.
ریسپانسیو هم هست و خیالتون رو بابت نمایش در سایر دستگاه ها راحت میکنه.
 
تغییرات:
اول اینکه رنگبندیش تفاوت کرده که خوب معلومه و حرفی هم توش نیست.
دوما برخی کدهای css اصلاح شده
سوما کدهای css به مقدار زیادی سبک شدن
 
کارهایی که قبل نصب پوسته بایستی حتما انجام بدید:
1. از قسمت ( تنظیمات ساده ) امکان ( مطالب محبوب‌تر ) رو فعال کنید.
2. از قسمت ( تنظیمات ساده ) امکان ( پربیننده ترین مطالب ) رو فعال کنید.
3. از
در این دوره چه آموزش داده می شود؟
آموزش کار با قالب انفولد
قالب انفولد یک قالب شیک ، تمیز و کاربر پسند وردپرسی است. قالبی که رتبه سوم فروش در بین قالب های وردپرسی را از آن خود کرده. قالبی رسپانسیو (واکنش گرا) که با تمامی مرورگر ها و دستگاه های موجود سازگاری کامل دارد. این قالب یک قالب چند منظوره وردپرس مناسب راه اندازی سایت های شرکتی ، خبری ، فروشگاهی ، وبلاگی ، خدماتی و هر نوع سایتی که فکرش را کنید هست. قالب انفولد با افزونه چند زبانه وردپرس wpm
در ادامه این مطلب فایلهای تنظیمات سافت استارتر پر مصرف زیمنس سری خانواده SIRIUS 3RW30 / 3RW40 قرار داده شده است. با توجه به نیاز مشتریان گرامی کاتالوگ زیمنس و راهنمای تنظیمات سافت استارتر  پر مصرف را در سایت قرار دادیم.
انجام تنظیمات سافت استارتر  می تواند با تنظیم کردن پتانسیومترها، تغییر دیپ سوئیچها، استفاده از یک صفحه کلید، و وسایلی مشابه انجام شود.
1- شیب (ramp) استارت تنظیمات سافت استارتر
شیب استارت مقدار زمانی است که تنظیمات سافت استارتر ولتاژ
به نام خدا
با سلام و احترام 
امروز قسمت ششم از جلسه پنجم  آموزش را اختصاص می دهیم به تنظیمات بازخورد یا فیدبک ( تنطیمات کلی جهت سفارشی سازی بازخورد )
دانلود آموزش کار با فیدبک مستر و سفارشی سازی بازخوردهای صحیح ، غلط و دوباره تلاش کن 
اگر شبکتون بزرگ باشه و چند تا سرور ESXi داشته باشید، حتما بری مدیریت مرکزی از vCenter استفاده میکنید.
توی این پست میخوام نحوه Sync کردن زمان vCenter رو با هاستهای ESXi و یا یک NTP Server آموزش بدم (البته توجه داشته باشید که vCenter ما به صورت Virtual Appliance هستش)
vCenter برای کانفیگ کردن تنظیمات سیستمی خودش، یک قسمتی داره به نام Appliance Management interface که با وارد کردن آدرس زیر در مرورگر وب، میتوان بهش وصل شد:
https://hostname.domainname:5840
ادامه مطلب
اطلاعات ذخیره شده تان را پاک کنید (۳۰ ثانیه)اپلیکیشن های شما دائما بخش کوچکی از داده ها را ذخیره میکنند که به طور معمول باعث کاهش عملکرد سرعت گوشی شما میشود. پس این اطلاعات بجای کمک کردن میتوانند آزار دهنده هم باشند. در زیر نحوه ی پاک کردن آنها را میبینید:
۱-به تنظیمات گوشی –Setting- بروید.
۲- storage را فشار دهید.
۳- cached data را فشار دهید.
۴- ok را بزنید.
انیمیشن ها را غیر فعال کنید:انیمیشن ها باعث کاهش سرعت گوشی شما میشود. حتی گاهی اوقات به دلیل کم شدن سرعت
آموزش فعال کردن USB Debugging
به قسمت تنظمیات (Settings) بروید
گزینه اطلاعات دستگاه (About Phone) پیدا کرده و انتخاب کنید
حال گزینه Build Number را پیدا کرده و هفت بار آن را فشار دهید تا پیام You are now a developer” ظاهر شود
به صفحه اول تنظیمات برگشته و گزینه Developer Options را انتخاب کنید
وارد تنظیمات گوشی خود شوید و از Developer Option گزینه Usb Debugging را فعال کنید.
مجدد وارد تنظیمات شده و از قسمت Security گزینه Unknown Source را روشن کنید.
در
ادامه لازم است که گوشی و یا تبلت‌تان را با کابل USB به ک
3D PageFlip Professional
  با توجه گسترش تنوع روز افزون، کاربران چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی به دنبال طرح های خلاقانه و ایده های نو می باشند. در این بین طرح های سه بعدی بیشتر چشم گیر و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. چرا که این نوع طرح های جذابیت خاصی را برای کاربران به وجود می آروند. تهیه کاتالوگ از محصولات، دفترچه توضیحات خدمات، بروشور ها، کتاب یا رومه هااز جمله این ها می باشند. 3D PageFlip Professional نرم افزاری جهت تبدیل فایل های پی دی اف
چگونگی دسترسی به تنظیمات امنیت و حریم خصوصی در نرم‌افزار پیام رسان تلگرام، طریقه استفاده از امکانات حفاظت از حریم خصوصی و نحوه گفتگوی محرمانه آموزش‌هایی است که حالا با فراگیر شدن این پیام‌رسان ضروری است. به گزارش فارس، با وجود ادعای توسعه‌دهندگان تلگرام مبنی بر امنیت و رمزگذاری کامل ارتباطات، داشتن آگاهی از روش های افزایش میزان امنیت در هنگام استفاده از آن و دانستن تمامی امکانات امنیتی و روش های حفظ حریم خصوصی مساله ای است که نه تنها د
کاربر عزیز بر اساس مدل گوشی ها برنامه های مدیریت نیرو ممکن است از کارکرد صحیح  تقویم فارسی جلوگیری نمایند. جهت پخش اذان و عملکرد صحیح برنامه به نکات زیر دقت فرمایید.هواوی:ابتدا به تنظیمات گوشی > تنظیمات پیشرفته > مدیر باتری بروید و تنظیمات زیر را انجام دهید:1- در بخش "حالت نیرو" آیتم کارایی را انتخاب کنید.2- در بخش "برنامه های محافظت شده"  تقویم فارسی را در لیست برنامه ها یافته و فعال کنید.3- سپس مجددا به تنظیمات گوشی > پانل اعلان و نوار و
در این قبلی به نصب عامل میکروتیک روی ماشین مجازی پرداختیم در این جلسه می خواهیم به آموزش تنظیمات اولیه میکروتیک از طریق winbox از جمله دادن ip به پورت های میکروتیک ، تنظیم NTP در میکروتیک ،انتخاب اسم برای میکروتیک و … بپردازیم و به طور کلی با مفاهیم و کاربرد آن آشنا شویم.
Winbox چیست؟
ابزاری است که به واسطه آن مدیر شبکه به RouterOs (که در جلسه قبل نصب شد) متصل می شود و از طریق یک رابط گرافیکی ساده به تنظیمات سیستم عامل میکروتیک بپردازد.
مراحل اتصال winbox ب
به نام خدا
با سلام و احترام
 جلسه پنجم آموزش مقدماتی استوری لاین 3 : ( تنظیمات پلیر )

دانلود آموزش تنظیمات پلیر استوری لاین 3
پس از دانلود با کلیک راست روی فایل فشرده گزینه Extract Here را انتخاب نموده تا فایل فیلم از حالت فشرده خارج گردد.
 یک نکته مهم : که لازم دانستم برای شما دوستان گرامی یاد آور شوم  و آن تغییر مکان عنوان محتوا در پلیر می باشد.
برای این منظور بعد از انتخاب گزینه Player  به قسمت Features ( امکانات ) رفته  و در فیلد Title متن عنوان را نوشه و در ا
کنفرانس Transius در زمینه حقوق ، ترجمه و فرهنگنوشته شده در 9 آگوست 20142کنفرانس Transius در زمینه حقوق ، ترجمه و فرهنگ ، در ژنو ، 24 تا 17 ژوئن 2015 .
Transius مرکز مطالعات ترجمه حقوقی و نهادی در دانشگاه ژنو است. تنها عضو آن که من در مورد آنها شنیدم (که به معنای هیچ چیز نیست ، زیرا آنها در زبانهای مختلف تخصص دارند) سوزان بالانساست-ائبی است که مقاله ای را نوشت (2007) Probleme beim Übersetzen englischer Vertragstexte (PDF) که بسیار خوب است. . من می بینم که او در واقع ترجمه می کند، که نمی توان درب
ویژگی صفحه ساز این امکان را به شما میدهد که چیدمان و طراحی طبق سلیقه خودتان باشد با کمک صفحه سایز تولک میتوانید صفحات دلخواه خود را بسازید این صفحه ساز دارای ویجت های مختلفی است که این امکان را به شما میدهد تا لیست محصولات خودتان را با تنظیمات کاملا دلخواه نمایش دهید.
پنل تنظیمات پوسته    همچنین با استفاده از پنل تنظیمات شما می توانید تغییرات دلخواه در پوسته خود ایجاد کنید    به عنوان مثال شما می توانید تنظیم کنید که سایدبار فروشگاه در سمت
یکی از کاربردی ترین دستور های اتوکد، دستور units می باشد. این فرمان برای تنظیمات واحد اتوکد است. این تنظیمات می تواند طولی و یا زاویه ای باشد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.این دستور را باید حتما بعد از باز کردن فایل اتوکد خود اجرا کنید. زیرا اگر مقیاس کار شما درست نباشد. در آینده به مشکل خواهید خورد.هم چنین گاها پیش آمده که هنگام import کردن فایل اتوکد در نرم افزار های دیگر حجم شما تغییر شکل دهد و حجمی که وارد نرم افزار های دیگر کرده‌اید هما
این آموزش مخصوص تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ۱۰ بوده و تفاوتی نمی کند که شما از کدام ورژن ویندوز استفاده میکنید بلکه از طریق مراحل زیر میتوانید از روشن شدن لپ تاپ توسط موس در ویندوز تان جلوگیری بعمل آورید.
برای شروع ابتدا می بایست وارد بخش تنظیمات موس شوید. از منوی استارت ویندوز کلمه mouse را جستجو کنید و سپس وارد بخش تنظیمات موس (Mouse Properties) شوید.
در پنجره باز شده تنظیمات موس ، تب Hardware ر انتخاب کنید.

حال از بین لیست قابل مشاهده در بخش Devic
شما ممکن است به دلایل مختلف نیاز داشته باشید نسبت به تغییر رمز وای فای خودتان اقدام کنید. هک شدن رمز وای فای ، تکراری بودن و یا لو رفتن آن می‌تواند برخی از دلایلی باشند که شما وادار کنند رمز وای فای خودتان را تغییر دهید. ما در این مقاله از مجله تکنولوژی ژیتک قصد داریم در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را به شما آموزش دهیم.
آموزش تغییر رمز وای فای
اولین قدم برای تغییر رمز مودم وای فای ورود به تنظیمات مودم است. برای این کار آدرس آی‌پی مودم را داخل
نویسنده: چکی
توضیحات:
تعداد صفحه 34
محتوای فایل

نحوه ایجاد FCS
نحوه ایجاد HIS
نحوه تنظیمات NETWORK
تعریف Local Node
تعریف Remote Node
تعریف کارتهای ارتباطی ESB BUS مختص نودهای Remote 
تعریف کارتهای دیجیتال ورودی و خروجی
تعریف کارتهای آنالوگ ورودی و خروجی
تعریف کارتهای ارتباطی سریال
تعریف کارت ارتباطی انرنت معروف به کارت مدباس و نحوه تنظیمات شبکه آن
تعریف کارت ارتباطی فیلدباس

قیمت این فایل 4000 تومان است. پس از پرداخت به شماره کارت 6037997479969538  یک عکس از رسید پرداخت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

رول بنر خام | فروش بنر ایرانی | قیمت بنر ایرانی | بنر با کیفیت دانشجوی طب سنتی سالم زیبا پاورپوینت درس سوم زبان دهم جمهوری پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد آثار استاد اکبر محمودی خوراک حیوانات بخارا دیجی سازه وبلاگ رسمی یزدان مشایخی 24 لرن | آموزش سئو و بهینه سازی سایت