نتایج جستجو برای عبارت :

کیت استقلال


به گزارش برترین ها :
حنیف عمران زاده مربی استقلال در روز گذشته تست کرونا ایشان مثبت بوده و امروز دوشنبه 20 بهمن ماه  سر تمرین استقلال نرفته و تا زمان منفی شدن تستی بعدی ایشان در قرنطینه خانگی قرار گرفته و حق شرکت درتمرین های استقلال را ندارد. 
اخبار جدید استقلال تا این لحظه خبر از برد استقلال با نتیجه یک برصفر میدهد که مهدی قایدی زننده گل استقلال به نفت مسجد سلیمان میباشد.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. بر همین اساس استراماچونی؛ سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و دیاباته را در ترکیب قرار دا
بازی استقلال پیکان سه شنبه 9/11ساعت 16:15
بازی استقلال وپیکان در استادیوم شهر قدس برگذار می گردد باشگاه استقلال باید سه امتیاز بازی را بگیرد تا به قهرمانی نزدیک تر شود اگر استقلال بازی را ازدست بدهد وسپاهان به تواند پیروز میدان باشد استقلال در رده چهارم قرار می گیرد استقلال باید با روی برد از میدان خارج شود تاروی قهرمانی را ببیند به امید برد تیم محبوب استقلال
یک مشکل به مشکلات استقلال اضافه شد
مدافع بلغاری تیم فوتبال استقلال هم از این تیم شکایت کرد.

به گزارش مشرق، نیکولای بودورف مدافع بلغاری استقلال که قبل از ایام کرونا راهی کشورش شد، قرارداد خود را به صورت یکطرفه با این باشگاه فسخ کرد.
این بازیکن فرصتی 15 روزه به استقلال داد تا مطالبات 60 هزار دلاری‌اش پرداخت شود اما با عدم پرداخت این رقم، شکایتی را تنظیم کرد و خواستار دریافت کل رقم قرارداش شده است.
قرارداد این بازیکن با استقلال برای مدت 5 ماه 125
پشت پرده حضور علی کریمی در باشگاه استقلال
علی کریمی که یکی از بازیکنان موثر استقلال در فصل جاری است دیروز با حضور در باشگاه استقلال جلسه‌ای با احمد سعادتمند برگزار کرد.

به گزارش افکارنیوز،  علی کریمی که یکی از بازیکنان موثر استقلال در فصل جاری است دیروز با حضور در باشگاه استقلال جلسه‌ای با احمد سعادتمند برگزار کرد.
اخبار ورزشی- به نظر می‌رسد موضوع اصلی جلسه علی کریمی با احمد سعادتمند بحث مسائل مالی بوده که در این فصل حسابی آبی‌پوشان را
مدل اشباع شده
بر این مبنا که مدل اشباع شده به عنوان مدلی تعریف می شود که در آن همه مسیرهای ممکن ترسیم شده اند می توان آن را نقطه مقابل مدل استقلال دانست، اگر مدل استقلال مدلی است که در آن کای اسکوئر به حداکثر ممکن می رسد مدل اشباع مدلی است که در آن مقدار کای اسکوئر حداقل ممکن  یا صفر خواهد بود.
مدل استقلال
مدل استقلال مدلی است که در آن متغییرهای موجود در مدل فاقد هر گونه رابطه یک سویه یادو سویه با یکدیگرند و کوواریانس میان آنها صفر فرض شده است.
تماشاچی -در حالی که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر جدایی میلیچ از باشگاه استقلال شنیده می‌شد اما این مدافع کروات تیم استقلال تهران تایید کرد قرار نیست قراردادش را با این باشگاه فسخ کند.بازیکن کروات تیم استقلال تاکید کرد به جمع آبی پوشان بازخواهد گشت.در چند وقت اخیر اخبار مختلفی در خصوص ماندن یا رفتن هرویه میلیچ به خاطر عدم پرداخت مطالباتش مطرح شده است و باعث شده درباره حضور میلیچ در استقلال نگرانی های به وجود بیاید. در این رابطه هرویه می
یعنی واقعا این جمعه من بازی استقلال عزیزم رو میبینم؟
دیشب به سیامک میگفتم که همه میدونیم که این وزرات ورزش و دیگر دوستان شاخص در حق استقلال اجحاف میکنن، با ناداوری، با همه ی اتفاقاتی که همه میدونیم دیگه که چه خبر بوده و گفتنش تکرار مکرراته
بهش گفتم امیدوارم تیم استراماچونی جوری بازی کنه این فصل که با هزارتا ناداوری و به نفع تیم رقیب گرفتن هم کسی کاری از پیش نبره
امیدوارم دیگه امسال وزرات بذاره که استقلال هم روی خوشی رو ببینه. البته تا اونجا
باشگاه استقلال فرصت زیادی برای پرداخت پول به شیخ دیاباته ندارد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
درخشش فوق العاده شیخ دیاباته در ترکیب استقلال باعث شده تا او خیلی زود به یک چهره محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل بشود.دیاباته اما مثل سایر بازیکنان خارجی لیگ برتر بعد از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورش سفر کرد و دقیقا از همان زمان بود که شایعاتی در مورد اینکه تا او دیگر به ایران باز نخواهد گشت به راه افتاد.
در نهایت پیش
خبرورزشی نوشت: با توجه به قیمت بالای دلار گران‌ترین بازیکن استقلال شیخ دیاباته است، ولی سوال اینجاست که گران‌ترین بازیکن داخلی استقلال کیست.خیلی‌ها وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال را گران‌ترین بازیکن داخلی این تیم می‌دانند و عده‌ای دیگر نام حسین حسینی را می‌آورند. البته برخی هم معتقدند علی کریمی قرارداد بیشتری نسبت به سایر بازیکنان ایرانی با باشگاه استقلال دارد.کریمی از اروپا راهی استقلال شد و طبعا اگر گران‌ترین بازیکن داخل
 
 
هتل استقلال تهران، بزرگترین هتل پنج ستاره پایتخت است و متشکل از دو برج غربی و شرقی می باشد که برج غربی در سال 1341 به بهره برداری رسید. 10 سال بعد، در سال 1351 برج شرقی هتل نیز افتتاح گردید. امکانات هتل استقلال تهران به اندازه یک شهر است! فروشگاه، مجموعه ورزشی، زمین تنیس، استخر و ماساژ و گالری و ده مدل مختلف رستوران، تنها بخشی از امکانات این هتل لوکس تهران است. هتل استقلال در میان هتل های تهران سابقه درخشانی دارد و توانسته از کاربران ایران هتل آ
فایده‌هایی که استقلال مالی برای شما به همراه دارد، گامی مهم در راستای کنترل و مدیریت زندگی‌تان است. وقتی به لحاظ مالی مستقل باشید، گزینه‌های زیادی پیش رو خواهید داشت. مجبور نیستید نگران باشید که حساب بانکی‌تان می‌تواند از پس تعویض آبگرمکن خانه یا خرید خوار و بار برای مادر تنهایی که شغلش را از دست داده است بر بیاید.

ادامه مطلب
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش مصاف مهمی را از نساجی برده و از این بابت خوشحال است.
یه گزارش ایسنا، آندره استراماچونی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر نساجی حاضر شد و اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی برای ما خواهد بود. با توجه به سیستم بازی ما، کار کردن در چمن مصنوعی سخت است. در این چمن سرعت توپ کم می‌شود و اگر تجربه نداشته باشید، کار سخت می‌شود. نساجی در نیمه اول خوب بازی کرد و ما به مشکل خوردیم. در نیمه دوم بیشتر شبیه استقل
باشگاه استقلال فرصت زیادی برای پرداخت پول به شیخ دیاباته ندارد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
درخشش فوق العاده شیخ دیاباته در ترکیب استقلال باعث شده تا او خیلی زود به یک چهره محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل بشود.دیاباته اما مثل سایر بازیکنان خارجی لیگ برتر بعد از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورش سفر کرد و دقیقا از همان زمان بود که شایعاتی در مورد اینکه تا او دیگر به ایران باز نخواهد گشت به راه افتاد.
در نهایت پیش
اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار شهرآورد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی خود را در خصوص مسابقه شهرآورد تهران اعلام کرد.ش

 
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از فدراسیون فوتبال، متن  رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در فصل 98 – 99 به شرح زیر اعلام شد:
نظر به حوادث به وجود آمده در مسابقه فی ما بین پرسپولیس و استقلال تهران مورخ 31/6/98 از هفته چهارم رقاب
 پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، بازیکنان تیم استقلال پس از تعویق مسابقات هفته بیست و دوم مقابل سایپا تهران و همینطور هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الوحده امارات با نظر فرهاد مجیدی تمرین آبی‌ها به مدت 10 روز تعطیل شد.
ادامه مطلب
       
 
در حالی که باشگاه استقلال مبلغی را از یکی از اسپانسرهایش دریافت کرده بود، مشخص نیست چرا این پول صرف پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی آبی‌پوشان نشده است.
 
 
⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
 
هیئت مدیره باشگاه استقلال در بیانیه روز چهارشنبه خود درباره برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال، در بین دلایل خود به پرداخت نشدن مطالبات وینفرد شفر و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان اشاره
❗️اخبار جدید استقلال درباره لیگی که  مهدی تاج قول اجرای عدالت داده بود هنوز به هفته سوم نکشیده این کارها رو کردن:
1⃣ لغو محرومیت قطعی هواداران لنگ و لحاظ نکردن ۳ جلسه محرومیت تعلیقی بیرانوند (چون دربی را از دست می‌دهد) ولی محرومیت سیاوش یزدانی اعمال شد!
2⃣ محرومیت ۶ ماهه بلبلی بازیکن استقلال در حالیکه قانون فیفا می‌گوید نهایتا ۴ ماه و در مقابل محروم نکردن باشگاه فولاد برخلاف قوانین فیفا
3⃣ صادر نکردن کارت بازی چند بازیکن استقلال در هفته
امیرحسین موسایی در استانه پیوستن به نوجوانان استقلال تهران. متولد۱۳۸۷.فرزند ایرج.
او در بچه گی به فوتبال علاقه داشت و او را ادامه داد .او در بچگی خود با کاپیتان تیم ملی فوتسال هم عکس گرفته و اورا ملاقات کرده.امیرحسین موسایی در شهرستان سروستان ۸۵ کیلومتری شیراز زندگی میکند.
شنیده میشود که او با تیم نوجوانان استقلال تهران قرارداد بسته است.
و این رویداد هنوز رسمی نشده است
بازی تیم امید ما با امید ازبکستان با نتیجه یک برصفر به نفع ازبکستان تمام شد.در این بازی گل جالبی نخوردیم واز یک حفره دفاعی بهمون گل زدند.که خیلی باز وداع ما کند بودند انشالله آقا فرهاد این تیم را آماده میسازد بازی تدارکاتی برای شناخت میباشد. فرهادمجیدی با شناختی که داریم قطعا تیک را سروسامان میدهد و اخبار روز استقلال را با رفتن به المپیک میبندیم
مدافع استقلال که به شکلی غیرقابل پیش بینی در دو هفته اول در ترکیب استقلال بازی می کند این فرصت را دارد تا در بازی با فولاد ثابت کند در ادامه فصل هم می تواند در ترکیب آبی ها به میدان برود.
 
به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی بازیکنی است که فصل قبل از امیدهای پیکان با استقلال قرارداد امضا کرد و در فصل اول شفر حتی یک دقیقه هم به این بازیکن بازی نداد.
 
با این حال شرایط برای طاهرخانی طوری رقم خورده است که او در دو هفته اول لیگ برتر در ترکیب آبی ها به
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به دلیل بارش باران در سالن وزنه برگزار شد.
خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ امروز به دلیل بارش باران تمرینات آماده سازی خود را در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری کرد.
*مهدی قائدی بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت.
*فرشید اسماعیلی مثل روز گذشته در تمرین امروز حضور داشت و این بازیکن هم مشکلی برای دیدار با ذوب آهن ندارد.
*شیخ دیاباته، فرشید باقری و سیاوش یز
خیابان استقلال استانبول یکی از زیباترین و معروف ترین گذرگاه های استانبول به شمار می رود همه ساله هزاران گردشگر از این خیابان بازدید می کنند. خیابان استقلال مملو از مراکز خرید ، کافه و رستوران می باشد. که در تمامی ساعت شبانه روز در حل خدمت رسانی به گردشگران و مسافران استانبول هستند به همین دلیل یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول در آژانس های مسافرتی بازدید از این خیابان معروف استانبول است. خیابان استقلال علاوه بر زیبایی و شهرت بسیا
 
به نام خدا
استقلال یا پرسپولیس؟مسئله این است.
دانلود بهترین ، جدیدترین و باکیفیت ترین والپیپر و پس زمینه گوشی از بازیکنان و باشگاه استقلال تهران.‏اپلیکیشن کاربردی مخصوص طرفداران ۲ آتیشه باشگاه استقلال تهران.
اپلیکیشن استقلالیا یک برنامه رایگان و کاربردی برای شما عزیزان می باشد. در این برنامه لیست گلچینی از پس زمینه های باشگاه استقلال با کیفیت بالا قرار داده شده است که میتوانید هر کدام از آن ها را انتخاب و به عنوان پس زمینه و یا بعبارتی
استقلال تهران در یک بازی تدارکاتی با نتیجه سه بریک مقابل گل ریحان البرز به پیروزی رسید. بعد از بازی محمد نصرتی درباره استراماچونی حرفهای جالبی به زبان آورد.
سرمربی گل ریحان البرز گفت: یک خاطره از بازی تیم ملی با تیم رم ایتالیا که قبل از جام جهانی بود، برای استراماچونی تعریف کردم.
به گزارش خبرورزشی، محمد نصرتی بعد از شکست در بازی دوستانه مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول بیشتر از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند
 برنامه های فرهاد مجیدی برای فصل آینده استقلال
مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان هر دو معتقدند استخوانبندی و شاکله تیم استقلال برای فصل آینده باید حفظ شود.

به گزارش افکارنیوز، ت میان‌مدت باشگاه استقلال برای ماه های پیش رو، حفظ شاکله و استخوانبندی تیم برای فصل آینده می باشد. عملکرد خوب اکثر بازیکنان این تیم در فصل جاری و رضایت سرمربی از عملکرد این بازیکنان باعث شده تا فرهاد مجیدی معتقد به حفظ شاکله تیم برای فصل بعد و تنها ترمیم برخی نقاط با
بیست دیدار پرتماشاگر تاریخ لیگ قهرمانان آسیا متعلق به پرسپولیس و استقلال است
صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که ۲۰ دیدار پرتماشاگ
به گزارش خبرگزاری تسنیم، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار تصویری از ورزشگاه آزادی، از ثبت رتبه‌های اول تا بیستم پرتماشاگرترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه خبر داد.
 
AFC در این پُست با انتشار تصویر ورزشگاه آزادی نوشت: آیا می‌دانید بیشترین حضور تماشاگران در این ورزشگاه بوده ا
بوسیله گزارش ایلنا، با غرض سرمربیاستقلال سجاد آقایی و میلاد زکی پور از جناب در تمرینات این تیم محروم شدند. ظاهرا به دلیل مسائل انضباطی این دو بازیکن نمی توانند در تمرینات استقلال شرکت کنند قرار است جلسه کمیته انضباطی این دو ورزشکار برگزار گردیده و آنها دفاعیات خود را بوسیله کادر متخصص ارائه دهند. آویشن فوتبال استقلال در هفته پنجم رقابت های لیگ کسی را عزیز خطاب کردن مقابل ذوب آهن در اصفهان به تساوی رسید.
قبل از شیوع ویروس کرونا، تیم استقلال در جریان مسابقات لیگ برتر با لشکری از مصدومان همراه بود و بازیکنان مطرحی مثل، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، محمد بلبلی، عارف غلامی و فرشید اسماعیلی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.
به گزارش استقلال نیوز ،قبل از شیوع ویروس کرونا، تیم استقلال در جریان مسابقات لیگ برتر با لشکری از مصدومان همراه بود و بازیکنان مطرحی مثل، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، محمد بلبلی، عارف غلامی و فرشید اسماعیلی را به علت مصدومیت د

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سوشیالیست soft86 بلاگ وال استودیو شکرگذاری خرما های با کیفیت ایران یاد مدرسه نمونه ابن سینا « زمانی » بخیر iranian surgery هانی موزیک شنوایی سنجی و تکنولوژی سمعک خلاصه فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه اسفندیار فرج وند