نتایج جستجو برای عبارت :

پرونده های حقوقی نیلوفر مرموز آبی

دفاع وکیل مواد مخدر از متهم
پروندههاي مواد مخدر به پروندههاي مهم و کلان و پروندههاي خرد تقسیم می‌شود که هر دو نوع آن دارای حساسیت بسیار زیاد است.به جهت انگیزه‌هاي مالی، معمولاً اکثر وکلا چنین پروندههايی را قبول می‌کنند.
اما تعداد وکلای متخصص در این حوزه در کل کشور، کمتر از صد نفر است! فلذا اکیداً توصیه می‌شودکه در مورد پروندههاي حساس این چنینی پیگیری امور را به وکیل مواد مخدر متخصص و با تجربه بسپاریدتیم تخصصی وکلای مواد مخدر موس
استعلام :وکیلی وکالت در مطالعه پرونده دارد و با مراجعه به شعبه، مراجعه و پرونده را اخذ و مطالعه می‌کند؛ اما به سبب نیاز به تهیه تصویر از برخی اوراق پرونده، درخواست خود را به قاضی شعبه می‌دهد. قاضی موافقت کرده و مدیر دفتر شعبه با استناد به این‌که وکالت در مطالعه پرونده وکالت در ماهیت نیست؛ از تحویل تصویر اوراق به وکیل اجتناب می‌کند؛ اما وکیل موصوف با استناد قانون آیین دادرسی دادگاه‌هاي عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب 1379 این حق را برای خو
حسین امیرلی رئیس پلیس فتا تهران در مورد پرونده محسن فروزان دروازه بان لیگ برتری فوتبال که در اواخر فصل گذشته متهم به دست داشتن در شرط بندی بود گفت: این پرونده را در همان زمان به عنوان ضابط قضایی مراحلش را طی کردیم و به دادگاه برای بررسی ارائه کردیم، اما تا جایی که من اطلاع دارم این پرونده مراحل نهايی را می‌گذراند و به زودی رای در مورد این پرونده و اتهام وارده به محسن فروزان و همسرش اعلام خواهد شد.
تدبیرگران وصول گستر با تیمی از وکلای کارکشته و با تجربه در تمام مراحل پرونده هاي شما را به صورت حرفه ای پیگیری می کنند .
در مواردی که پرونده با مسایل ویژه برخورد کند از وکلای با تخصص ویژه آن پرونده جهت م دعوت می شود ، تا همراهان ما و کسانی که به ما اعتماد کرده و پرونده هاي حقوقيشان را به ما می سپارند نتیجه مطلوب را بگیرند ، انسان جایزالخطاست و در کار تیمی این خطا به حداقل ممکن می رسد .
 
با افتخار تدبیرگران وصول گستر
استعلام :وکیلی وکالت در مطالعه پرونده دارد و با مراجعه به شعبه، مراجعه و پرونده را اخذ و مطالعه می‌کند؛ اما به سبب نیاز به تهیه تصویر از برخی اوراق پرونده، درخواست خود را به قاضی شعبه می‌دهد. قاضی موافقت کرده و مدیر دفتر شعبه با استناد به این‌که وکالت در مطالعه پرونده وکالت در ماهیت نیست؛ از تحویل تصویر اوراق به وکیل اجتناب می‌کند؛ اما وکیل موصوف با استناد قانون آیین دادرسی دادگاه‌هاي عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب 1379 این حق را برای خو
در حالتی که در هنگام تحقیقات مقدماتی بازپرس وفق ماده 191 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 قرار عدم دسترسی به اوراق پرونده صادر و با اعتراض متهم، دادگاه تصمیم بازپرس را تأیید کند و بعد از گذشت مدتی متهم برای بار دوم درخواست مطالعه پرونده کرده و بازپرس موافقت کند و پرونده هم مطالعه شود و متهم برای بار سوم درخواست مطالعه پرونده کند، آیا بازپرس می‌تواند به استناد قرار عدم دسترسی سابق‌الصدور و به رغم موافقت بعدی، دسترسی به اوراق پرونده را اجازه
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران در گفت‎وگو با میزان مطرح کرد
آخرین وضعیت پرونده ۳۱۰ جلدی ورمی کمپوست/ ادامه رسیدگی در دیوان عالی کشور
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: پرونده ورمی کمپوست با ۳۱۰ جلد پرونده و بیش از ۷۲ هزار برگ اوراق منتهی به رای شد؛ اما در راستای اعتراض دادستان، برای رسیدگی در مرجع تجدیدنظر به دیوان عالی کشور ارسال گردید.
محسن افتخاری سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده ورمی کمپوست ا
تجربه ثابت کرده است که م با تیم متخصص, بهترین نتیجه در لحظه را بدنبال دارد و از اتلاف هزینه و سرمایه جلوگیری نموده و موجبات آرامش و اطمینان را برای ما به ارمغان می آورد که این مهم را می توان در گروه ( مشاور حقوقي من) یافت. 
  نکته مهم دیگر پس از طرح خواسته یا شکایت در دادگستری, پیگیری آن تا حصول نتیجه است که خوشبختانه لا استفاده از سیستم CRM به این مهم نیز دست یافته ایم و خواهید دید که ما بیش از شما پیگیر پرونده شما هستیم و در تمام مراحل در کنا
یک وکیل و مشاوره حقوقي به چه کسی گفته می شود؟
وکیل حقوقي کسی است که کارش مشاوره درمورد قانون و تهیه پرونده هاي دادگاه یا صحبت از یک طرف پرونده در دادگاه است.
ممکن است شما بارها این جملات به گوشتان خورده باشد :
- او تا زمانی که وکیل خود را ندیده بود از گفتن چیزی خودداری می کرد.
- وکیل این شرکت گفت که زمینه هايی برای اعتراض به این حکم وجود دارد.
- او یک وکیل دادگستری است که در زمینه خانواده و طلاق توافقی تخصص دارد.
یا جملاتی مانند این ها.
در واقع می
عباس جعفری‌ دولت‌آبادی در گفت‌وگو با رادیو تهران، اظهار کرد: در پرونده ورمی‌کمپوست که از پروندههاي قدیمی است متهم اصلی به ۱۰ سال حبس محکوم شده است اما مشکل اصلی رد مال است. دو متهم دیگر، فرزندان متهم اصلی هستند که در دادگاه کیفری یک در حال رسیدگی است و ۱۳ هزار شاکی دارد اما اموال کمی برای رد مال وجود دارد.
وی با اشاره مجدد به پرونده ورمی‌کمپوست گفت: یک معضلی در پروندههاي بزرگ داریم که هم شاکیان زیاد دارند یا اموال را به خارج از کشور یا ا
رییس کل دادگستری تهران گفت: دادگاه کیفری یک استان تهران در حال رفع نقص ایرادات دیوان عالی کشور در رابطه با پرونده ورمی کمپوست است.
 غلامحسین اسماعیلی در گفت وگو با خبرگزاری میزان با اعلام این خبرگفت: پس از صدور رای در بخشی از پرونده ورمی  کمپوست از سوی دادستان به رای صادره اعتراض و پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد.
وی افزود: به لحاظ برخی از نقص‌هاي تحقیقاتی رای صادر نقض و به دادگاه کیفری یک استان تهران اعاده شد.
این مقام قضایی در ادامه بیان
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده ورمی کمپوست پس از رای صادره از سوی دادگاه کیفری و اعتراض دادستانی به رای این پرونده برابر ضوابط و مقررات به دیوان عالی کشور ارسال شد.
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران در پاسخ به این سوال که اعلام شده است دادستانی به حکم پرونده ورمی کمپوست اعتراض کرده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ اظهارکرد: این اعتراض نسبت به کل پرونده صورت نگرفته بلکه بعضی از افراد در این پرونده تبرئه شدند و دادستانی به
وکیل خانم – مشاور حقوقي خانم – وکالت بانوان توسط خانم وکیل
وکیل خانم –  مشاور حقوقي خانم –  وکالت بانوان توسط خانم وکیل
وکالت و مشاوره حقوقي برای خانم ها توسط  وکیل خانم ( وکیل زن )
وکیل پایه یک دادگستری خانم و مشاور حقوقي خانم در تهران
مشاوره و قبول وکالت در پرونده هاي حقوقي ، کیفری و خانواده
تلفن مشاوره حقوقي وکیل خانم : 9099070524 (تماس از طریق تلفن ثابت)
تلفن همراه وکیل خانم : جهت تعیین وقت برای مراجعه حضوری  09125303264
 
وکیل مواد مخدر
به علت اهمیت موضوع خرید و فروش و حمل مواد مخدر دادگاه ویژه ای به نام دادگاه انقلاب و وکیل مواد مخدر به پروندههاي مواد مخدر رسیدگی می‌کند.
اختصاص دادگاه ویژه برای مواد مخدر به تنهايی بیانگر اهمیت و حساسیت پروندههاي مواد مخدر می‌باشد،طبق قانون، مجازات کسانی که به امر خرید، فروش، تولید و حمل مواد مخدر اشتغال دارند.
حبس‌هاي طولانی مدت و یا اعدام است ،ایران از معدود کشورهايی است که برای مجرمان مواد مخدر مجازات اعدام صادر می
25 آذر 1398
جلسه رسیدگی به اتهامات سه نفر از متهمان پرونده ورمی‌کمپوست در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسینی حشمتیان برگزار شد.
قاضی حسینی در ابتدای جلسه دادگاه ضمن اعلام رسمیت جلسه و تفهیم مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین دادرسی کیفری از حاضرین در جلسه خواست تا مراقب اظهارات خود باشند.
وی در ادامه از یوسفیان نماینده دادستان خواست تا کیفرخواست را قرائت کند.
نماینده دادستان ضمن قرارگیری در جایگاه گفت: بر اساس کیفرخواست صادره مته
پرونده ورمی کمپوست پس از ارجاع به دیوان عالی کشور رسیدگی و در نهايت با توجه به نقض هاي موجود در پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.
قرار است اول آذر ماه امسال دوباره متهمان به مرجع رسیدگی کننده به پرونده منتقل شوند و در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی با حضور قضات عالی رتبه کیفری مورد محاکمه قرار بگیرند.
دکتر متین راسخ در زمینه آخرین وضعیت پرونده ی میلیاردی ورمی کمپوست می گوید: پرونده ورمی کمپوست با ۳۱۰ جلد پرونده
به قلم میم-حا-کاف، همان‌طور که قول داده بودم، می‌خواهم پرونده‌ای را تحت عنوان نجات، بر اساس مستنداتی که از جریان نفوذ با رمز اصلاحات در کشور در حال رقم خوردن هست مطرح کنم. نفوذ جریان اصلاحات در ارکان کشور یکی از مباحث مهم است.
البته شاید که نه، حتما به مذاق برخی خوش نمی‌آید و قطعاً هر کسی که مخالف انتشار این مطالب مستند و عمومی هست می‌تواند خودش مهره‌ای در این جریان باشد. امیدوارم دوستانی که این مطالب را دنبال می‌کنند؛ حتما در بازنشر این
زمستان سال 75، در خانه شماره 19 خیابان گاندی تهران، جنایتی عاشفانه رخ داد که تا سال‌ها در اذهان عمومی باقی‌ماند. این پرونده از مهم‌ترین پروندههاي تاریخ جنایی ایران است زیرا موئلفه‌ها و پرسش‌هاي زیادی در خود دارد. آیا کودکان مجرمند؟ اگر نیستند پس چه کسیست؟ اگر هم باشند آیا باید مثل بزرگ‌سالان مجازات شوند؟ کوتاهی والدین چه؟ و.
این پرونده داستان عاشقی دو کودک است، سمیه و شاهرخ، هردو 16 ساله.

ادامه مطلب
جزئیات محرومیت تراکتور در پرونده استوکس
باشگاه تراکتور تبریز طبق رأی فیفا باید تا ۴۵ روز آینده مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود دیرکرد یکساله را به حساب آنتونی استوکس واریز کند در غیر اینصورت محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات در انتظار تیم تراکتور  خواهد بود.
همراه ما باشید​​​​​​​​​​​​​​
سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی درباره تأیید صلاحیت قالیباف و پرونده قائم مقام او در دستگاه قضائی اظهار کرد: در پرونده عیسی شریفی اتهامی متوجه قالیباف نیست و کیفرخواستی درباره وی صادر و اتهامی به وی نسبت داده نشده است [ادامه دارد.]
سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی درباره تأیید صلاحیت قالیباف و پرونده قائم مقام او در دستگاه قضائی اظهار کرد: در پرونده عیسی شریفی اتهامی متوجه قالیباف نیست و کیفرخواستی درباره وی صادر و اتهامی به وی نسبت داده نشده است [ادامه دارد.]
توضیحاتی در مورد وکیل ملکی
امروزه خرید و فروش، رهن و اجاره و سایر خدماتی که در حوزه املاک بوده، گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است. این امر باعث شده تا اختلافات و مشکلات بسیار زیادی نیز در این حوزه به وجود بیاید. این امر باعث شده تا افراد زیادی روزانه به وکیل ملکی مراجعه کرده و به بررسی دقیق پرونده هاي حقوقي مربوط به املاک بپردازند. پرونده هاي حقوقي مربوط به املاک معمولا بسیار تخصصی بوده و وکیل متخصص در امور ملکی می تواند به راحتی و در کوتاه ت
مشاوره تلفنی رایگان
مشاوره حقوقي رایگان
مشاوره کیفری رایگان
مشاوره ثبتی رایگان
مشاوره ادرای رایگان
مشاوره برای کلیه پرونده هاي حقوقي ،کیفری ،خانوادگی و . رایگان
توسط وکیل پایه یک دادگستری 
کانون وکلای دادگستری مرکز
تلفن
09121155598
ادامه مطلب
تفاوت بین Save و Save Asرا توضیح دهید.
. در هنگام کار با نرم افزار ها بعد از اتمام کار برای ذخیره تغییرات صورت گرفته از این از دکمه هاي as save ,saveاستفاده میکنیم.در ابتدای کار اگر ما فایلی را که وجود خارجی ندارد بخواهیم ایجاد کنیم پس از اتمام کار فرقی ندارد که کدامیک از این دکمه ها را بزنیم بالفاصله بعد از این کار یک پنجره باز میشود و ار ما میخواهد که نام فایل و محل ذخیره را مشخص کنیم.
در هنگام ذخیره یک پرونده ,سه حالت وجود دارد:
حالت اول:
اگر پرونده تاز
این روزها هر کاری نیاز به م با فرد متخصص در آن زمینه دارد.
به خصوص وقتی شما سروکارتان با یک مسئله حقوقي باشد، خیلی بهتر است تا در مورد آن با یک وکیل پایه یک حرفه ای م کنید.
با توجه به افزایش روزافزون تعداد دفاتر حقوقي و افراد متخصص در حوزه وکالت، انتخاب یک وکیل خوب نیاز به داشتن آگاهی از شرایط بهترین وکیل پایه یک دارد.
دانستن اینکه یک وکیل خوب و حرفه ­­ای چه شرایطی باید داشته باشد نکته مهم و قابل توجهی است.
در ادامه این مطلب به بررسی شرا
سرپرست دادگاه‌هاي کیفری یک استان تهران از برطرف شدن نواقص پرونده ورمی کمپوست که پیشتر دیوان عالی کشور نسبت به آن نقص تحقیقاتی گرفته بود، خبر داد.
محسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سؤالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده ی ورمی کمپوست» اظهار کرد: دیوان عالی کشور نسبت به این پرونده نقص تحقیقاتی گرفت و پرونده برای رفع نواقص، به دادسرا بازگشت که دادسرا پرونده را پس از برطرف کردن نواقص مورد نظر دیوان عالی
۲۳ اسفند ۱۳۹۵
صدور حکم دادگاه: ۱۰ سال حبس تعزیری و رد مال (با کسر سود) و جزای نقدی برای امیر شریفی و  برائت سایر متهمین
۹ شهریور ۱۳۹۶
پس از صدور حکم, دادستان به رای صادره اعتراض نمود, متعاقبا پرونده به دیوان عالی, ارجاع و نهايتا به دادگاه برگشت داده شد. دادگاه نیز در حال رفع ایرادات است. 
۲ آبان ۱۳۹۶
دادستان تهران ضمن تشکر از سرپرست دادسرای ۳۱ به لحاظ اعتراض به حکم صادره گفت: دادگاه, برخی متهمان را تبرئه کرده بود که با اعتراض سرپرست دادسرا و نقض
تشکیل ۲۳ پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی در شیروان.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیروان گفت: در نیمه نخست امسال، ۲۳ فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی در این شهرستان تشکیل شد که متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند."مصطفی سیامکی" گفت: گستره تخریب و تصرف هاي صورت گرفته در سطح بیش از ۱۰ هکتار بوده و همچنین ۶ فقره احکام خلع ید در اراضی ملی این شهرستان صادر شده است.
با سلام و احترام
 
از امشب ضبط پادکست هاي صوتی تاریخی را شروع کردم و امیدوارم کانال جدید و خوب ارتباطی برای بیان مطالب تاریخی و ناگفته شده به علاقمندان باشد.
 
اولین پرونده مربوط به بررسی پرونده جاسوسی و نفوذ سیدمحمد رضا سعادتی در سال 1357 و 1358 است که می توانید از اینجا و اینجا این فایل را گوش کنید و نظرات خود را درج نمائید.
جلسه‌ی دادگاه بود. دو متهم رو که به اتهام ضرب و جرح دستگیر شده بودن وارد جلسه کردن.
قاضی که هنوز پرونده رو باز نکرده بود گفت: آقایون! من هنوز پرونده‌ی شما رو که از کلانتری -یا آگاهی- فرستادن باز نکردم، پس از محتواش خبر ندارم، فقط عنوان پرونده روش نوشته شده. تا قبل از این‌که پرونده رو باز کنم، خودتون داستان رو صادقانه تعریف کنین، بنده هم قول می‌دم تا جایی که قانون اجازه می‌ده به خاطر صداقت در گفتارتون، بهتون کمک کنم.»
دو متهم شروع کردن به حرف

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

تولید محتوای الکترونیکی و کار با نرم افزارهای کاربردی گنجاس alimohammadi online store مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور رقاصه ای که نیستم بیا بار دیگر «خالص» باش آموزش نرم افزار هلو بهترین سایتهای بازی ps4 تور بلیط چارتری