نتایج جستجو برای عبارت :

واحدهای مسکن ملی

به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد این افراد با نیروهای کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که این دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ایجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
هدایت عنوان کرد با ورود دادستانی و نیروی انتظامی این افراد بازداشت شدند و تعداد دیگری از دلالان که متواری بودند نیز تحت پیگرد قان
فرماندار اردستان گفت:به افراد بورس باز در حوزه مسکن و زمین هشدار جدی داده شده است.
به گزارش خبرنگار ارگ‌دستان؛حمیدرضا تأملي در نشست خبری با اصحاب رسانه ،اظهار کرد:امسال به حوزه مسکن بصورت ویژه ای نگاه خواهد شد.
وی افزود: هیات مدیره جدید انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان مشخص شده است و محدودیتی جهت واگذاری زمین برای خیرین جهت ساخت مسکن وجود ندارد.
تاملي با بیان اینکه به افراد بورس باز در حوزه مسکن و زمین که باعث ایجاد حباب شده اند هشدار می دهیم،خ
درد را از هر طرف بنویسی درد است.» این جمله را شاید بار‌ها شنیده باشید. درد که بیاید فرقی نمی‌کند از کجا شروع شود و کجا را درگیر کند مهم آن لحظه‌ای است که به دنبال یک قرص مسکن تمام خانه را زیر و رو می‌کنید. همان طور که درد جزء جدا نشدنی زندگی است مسکن‌ها هم نقش روزانه خود را ایفا می‌کنند. در هر کیفی یک ورقه قرص مسکن وجود دارد با نام‌ها و دوز‌های مختلف.
قرص‌های ایرانی و خارجی که تنها با عنوان مسکن شناخته می‌شوند، اما چقدر در موردشان می‌دانی
نوسانات نرخ ارز در ماه ها و هفته های اخیر، بازار مسکن را نیز تحت الشعاع قرار داده است.
البته عقبه این تاثیرپذیری نه در چارچوب معادلات و هنجارهای اقتصادی، بلکه ریشه در فعالیت و تحرکات برخی دلال‌ها و واسطه‌ها دارد و در صورت استمرار این روند، به طور قطع شاهد بروز مشکلات اقتصادی عمیق تری در کشور خواهیم بود.
با نیم نگاهی به تنش های قیمتی در بازار مسکن به این واقعیت پی می‌بریم که
ادامه مطلب
 خبر گزاری یوزنیوز: در یک تحقیقات میدانی ,تنوعی از فایل های واحدهاي مسی به شکل رهن کامل ویا ترکیبی از رهن و اجاره ماهانه مورد بررسی قرار گرفت.
 
قیمت های ارائه شده از طرف موجران در مناطق و محلات مختلف تفاوت چشمگیری دارد اما طی آخرین تحقیقات در مدت یک هفته گذشته نشان دهنده آن است کف قیمت های ارائه شده رهن کامل حدود 100 تا 150 میلیون تومان برای واحدهاي 40 تا 90 متر مربع است.
اما قیمت های پیشنهادی کمتر از 100میلیون در برخی محلات به چشم می خورد . مستاج
همزمان با ورود بازار معاملات مسکن به فاز رونق، انتظارات فراوانی از
سوی گروه‌های مختلف درخصوص وضعیت این بازار در حوزه‌های مختلف مطرح می‌شود
که عمده این انتظارات در نهایت به طرح یک پرسش اساسی درخصوص نحوه انتخاب
بهترین استراتژی برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن در شرایط فعلی،
می‌انجامد.
به گزارش ملک رادار و به نقل از دنیای اقتصاد،
بازار معاملات خرید و فروش واحدهاي مسی پایتخت درحالی آذرماه امسال
همزمان با رشد ۵۰ درصدی حجم معاملات خر
  
 ✔ بخشنامه جدید بانک مسکن
✔ خانه‌های ۲۵ ساله مشمول وام اوراق شد
مقام مسئول بانک مسکن از پرداخت تسهیلات اوراق حق تقدم به واحدهاي مسی ۲۵ ساله خبر داد. پس از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت مسکن طی یکسال اخیر، تقاضا برای اوراق مسکن به شدت کاهش یافته و به همین میزان قیمت هر برگ اوراق به زیر ۴۰ هزار تومان سقوط کرده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد حسن مرادی اظهار کرد: سقف انفرادی تسهیلات اوراق مسکن در شهر تهران 60 میلیون تومان، مرا
گران شدن مسکن در ماه‌های گذشته و فشار بر مصرف‌کنندگان باعث شده طرح مالیات بر عائدی مسکن بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کند؛ در این باره رئیس اسبق سازمان امور مالیاتی معتقد است تا زمانی که یک بانک اطلاعاتی جامع درباره املاک وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم از مالیات بر مسکن صحبت کنیم.



ادامه مطلب
منابع مالی و اعتباری شرکت‌های تعاونی مسکن
از آنجایی که مسئله مسکن یکی از مسائل مهم کشور ما محسوب می‌گردد منابع مالی در شرکت‌های تعاونی مسکن محدود و منحصر به سرمایه شرکت نمی‌باشد بلکه دولت در این زمینه پیشگام گردیده و با در اختیار گذاشتن اعتبارات بانک مسکن ایران در حدود قوانین و مقررات و در مورد شرکت‌های تعاونی کارگری با قرار دادن اعتبارات بانک رفاه کارگران، شرکت‌های تعاونی مسکن را در انجام مقاصد و اهداف خود مساعدت و یاری می‌نماید. بر
بانک‌ها نقش اساسی در گرانی مسکن دارند | ۸۰ درصد نقدینگی نظام بانکی در بخش مسکن زمین‌گیر شد!
کمال اطهاری اقتصاددان و کارشناس مسکن:
یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن با وجود کاهش تعداد معاملات وجود معاملات صوری در بازار مسکن ایران است.
بخش عمده‌ای از سرمایه‌های بانک‌ها در بخش مسکن و مستغلات سرمایه‌گذاری شده‌است. بنابراین به نظر می‌رسد قیمت گذاری بالای املاک بانک‌ها که به منظور بالا بردن دارایی‌های آن‌ها در ترامه صورت می‌گیرد، یک
در حالی که پیش‌تر این مسکن توسط وزیر مسکن مزخرف خوانده شده بود مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب گفت: تکمیل ۵۰۰ هزار مسکن مهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که در حال حاضر این عدد به ۴۲۰ هزار واحد رسیده است و در واقع از زمان شروع به کار وزیر جدید ۸۰ هزار مسکن مهر تحویل شده است. 

وی با تأکید بر اینکه دفتر اسکان بشر در سازمان ملل، ساخت مسکن مهر را جزو تجربه‌های منحصر به فرد و قابل انتقال به مجامع بین‌المللی اعلا
علی‌رغم پیش‌بینی‌ کارشناسان  مبنی بر ادامه‌دار بودن شرایط ایستای بازار مسکن پایتخت تا پایان سال 98،  برخی از مناطق پایتخت با تنوع آگهی‌های پیشنهادی و افزایش معاملات مواجه  شده‌اند.
  
تا همین چند هفته گذشته، بخش تقاضا در بازار مسکن و خرید‌ و فروش ملک از یافتن آگهی پیشنهادی با قیمت مناسب ناامید بود، اما گزارش‌های میدانی اخیر از انعطاف طرف های معاملات مسکن در مناطق ۴ و ۵ تهران خبر می‌دهند. مناطق 4 و 5 معمولا” جزء مناطق فعال در  معاملات خ
☑️ مسکن و احتمالات پیش رو
در رابطه با بازار های مالی یک امر کاملا مشخص  می باشد.
زمانی ک تورم ایجاد می شود اولین جایی که خود را نشان می دهد  در نرخ ارز و  طلا هست، زمانی که این بازار رشد قابل توجهی داشت سرمایه گذاران  بزرگ به سمت بازار هایی می روند که رشد کمتری داشته اند.
نرخ دلار  در این 5 سال حدود 100% رشد داشته است. 
بعد از بازار ارز  و طلا  سرمایه گذاران یا به سمت بازار مسکن متمایل می شوند یا بازار بورس، بازار بورس نیاز به یک سری مولفه دارد تا
به گزارش مهندس  دوستی روشن ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز در راستای خدمات رسانی و فراهم نمودن زیرساخت ها طی جلسه امروز ۳۰ دی ماه ۹۹   با حضور مدیریت آبفا شهرستان اوز و بنیاد مسکن شهرستان اوز اجرای شبکه آب در شهرک فاز دو فیشور در دستور کار قرارگرفت .تهیه طرح اجرایی شبکه آب توسط آبفا انجام ،خرید لوله به میزان ۳ کیلومتر توسط بنیاد مسکن از اعتبارات داخلی و لوله گذاری توسط دهیاری انجام می گیرد .در ادامه دستور طراحی شبکه آب در فاز ۳ ش
  بخشودگی سود و جرائم تسهیلات بانک مسکن در سال 98
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، بر اساس دستورالعمل اجرایی ماده 2 آیین نامه اجرایی تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه سال 1395 بانک مسکن امکان بخشودگی سود و جرایم برخی از انواع تسهیلات بانکی که پیش از پایان سال 1395 سررسید شده اند پیدا کرده است.
ادامه مطلب
سلام دوستان سایت خبرگزاری یوزنیوز جدیدا یک مقاله در باره قیمت رهن و اجاره مسکن در جنوب تهران منتشر کرده که در این مقاله قیمت برخی مناطق در جنوب تهران را طبق تحقیقات دقیق بیان کرده برایه مطالعه این مطلب میتونید به سایت یوزنیوز و مقاله قیمت رهن و اجاره مسکن در جنوب تهران مرجعه فرمایید 
در طی چند سال اخیر با توجه به رکود در بازار مسکن، کمتر کسی حاضر به
سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن می‌شود، زیرا هیچ کسی از آینده این بازار خبری
ندارد، اما با این حال به تازگی امیدهایی برای سروسامان گرفتن این بازار
پیش‌بینی شده است، از این رو کسانی که میل به سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن
دارند دوست دارند بدانند چه مسکن‌هایی بخرند برنده هستند؟ مسکن‌های کوچک یا
بزرگ؟ کلنگی یا آپارتمانی؟ شرق، غرب، شمال یا جنوب تهران؟ پاسخ برخی از
مشاوران املاک ب
مشکلات و راه حل های بازسازی مسکن
ترجمه مقاله انگلیسیHousing and regeneration: the problem or the solutionمسکن و بازسازی : مشکلات و راه حلها تعداد صفحات انگلیسی: 11 صفحهتعداد صفحات ترجمه فارسی: 10 صفحهدانلود متن انگلیسیمقدمه : مسکن منبع مشکلات فعلیت مسکن به طور سنتی تمرکز ارائه یک خانه مناسب و معقول برای هر خانواده و با یک قیمت مناسب می باشد. که در آن خانه مناسب و معقول از نظر ویژگیهای فیزیکی خانه و فضای آن تعریف شده است. ( سازمان حمایت محیط زیست 1977-1971) ت متمرکز
برندگان قرعه کشی بانک مسکن ۹۸.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مربوط به سال 1397 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، عضو هیات مدیره بانک و نیز مدیران امور ، روسا و کارشناسان ادارات برگزار شد .
ادامه مطلب
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ت دولت دوازدهم حمایت از افزایش میزان وام و کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن است.
حامد مظاهریان اظهار کرد: ت کلان ما حمایت از نرخ پایین بهره، افزایش رقم و نیز طولانی شدن مدت بازپرداخت تسهیلات مسکن است. شرط این مساله هم این است که نظام بانکی بتواند خود را از دارایی های سمی آزاد کند.
وی افزود: پیشنهاد و دفاع هر روزه ما در برابر اقتصاد کلان این است که
رقم تسهیلات در جهت بالا بردن قدرت خرید متقاضیان مسکن افزایش پیدا ک
سهراب دل‌انگیزان، رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: در حوزه مسکن به نظر نمی‌آید در سال آینده افزایش قیمت شدید و محسوسی داشته باشیم. با اینکه پیش‌بینی افزایش قیمت آن‌چنانی برای ملک در سال آینده نمی‌شود اما به نظر می‌رسد با همین قیمت‌های موجود تعداد خرید و فروش افزایش پیدا کند.
وی ادامه می‌دهد: در سال 98 همزمان با افزایش قیمت شدید مسکن، مردم سردرگم شده بودند و پول نداشتند و نمی‌توانستند آن را تا
قراردادهای امضا شده معاملات  مسکن در شهریورماه سال جاری نشان می‌دهد که تعداد معاملات با منفی ۷۴ درصد  به پایین‌ترین سطح خود طی شش سال اخیر رسیده و بازار مسکن همچنان بر رکود  پافشاری می‌کند.
  
به رغم پیش‌بینی فعالان و مسوولان بازار مسکن مبنی بر کاهش تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن در نیمه دوم سال 98 و عمیق‌تر شدن رکود بازار مسکن؛ تعداد قراردادهای  امضا شده خرید و فروش در تهران تا نیمه مهرماه امسال  در مقایسه با  همین  مدت درشهریور ماه
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
 سهم  اجاره از کل هزینه خانوار‌های تهرانی
دنیای
اقتصاد نوشت: طبق بررسی‌های انجام شده از سوی بانک مرکزی در مهرماه امسال
شاخص اجاره‌بها در شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته
است که این عدد معادل یک‌سوم هزینه‌های سبد خانوارهای تهرانی است.
براساس گزارش تحولات بازار مسکن در مهرماه
امسال که به تازگی از سوی بانک مرکزی منتشر شده است، طبق آمارهای ارائه‌شده
در مهرماه سال ۱۳۹۷ شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و در کل
تاثیر نرخ ارز در افزایش قیمت مسکن از حباب تا واقعیت!!
واقعا مسکن گران میشود ؟؟
در حال حاضر سود سازندگان مسکن در اغلب شرایط بطور میانگین در یک دوره حداقل دوساله از زمان شروع به ساخت تا پایان کار و بازگشت سرمایه برای ساختمانهای معمولی مسی حدوداً چهار یا پنج طبقه ۸ تا ۱۰ واحدی که از دو تا سه سال بازگشت سرمایه آن بطول می انجامد حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد بطور میانگین می باشد، که این سود.
ادامه مطلب
شرایط ویژه در بازار اجاره مسکن
بازار اجاره واحدهاي مسی در آستانه آغاز فصل اوج جابه‌جایی‌ها در یک شرایط ویژه قرار گرفته است؛ این شرایط ویژه بیش از آنکه ناشی از تحولات اخیر بازار معاملات مسکن باشد بیشتر از جو روانی حاکم بر بازارها و متغیرهای بیرونی تاثیر گرفته است؛ در حالی که طی ماه‌های اخیر سرعت رشد اجاره‌بهای مسکن از سرعت رشد قیمت واحدهاي مسی کمتر بوده است،
 
اما وضعیت فایل‌های اجاره پیشنهاد شده به بازار مسکن در روزهای اخیر نشان
وام مسکن برای زوج‌های غیر تهرانی و زوجهای تهران چقدره؟آیا میدانستید حتما باید برای دریافت وام مسکن برگه تسهیلات مسکن تهیه کنین؟
در حال حاضر قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن حدود 80 هزار تومان است و زوج های ایرانی بسته به اینکه در کدام شهر زندگی می‌کنند می توانند با خرید ۱۱ تا ۱۸ میلیون تومان اوراق از وام مسکن ۶۰ تا ۱۱۰ میلیون تومانی استفاده کنند.
در این روزها قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن حدود ۸۰ هزار تومان است که نسبت به ماه های گذشته
مقایسه قیمت اجاره مسکن در مناطق مختلف تهران
دنیای اقتصاد با انتشار دو گراف و جدول زیر، روند نرخ رشد قیمت و اجاره بهای مسکن و نیز تغییرات اجاره بها را نشان داده است

مقایسه قیمت اجاره مسکن در مناطق مختلف تهران
دنیای اقتصاد با انتشار دو گراف و جدول زیر، روند نرخ رشد قیمت و اجاره بهای مسکن و نیز تغییرات اجاره بها را نشان داده است
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید
برج B6 که به برج خلبانان معروف شده در ۳۹ طبقه در پهنه A شهرک چیتگر توسط نیروی هوایی ارتش در حال ساخت است و همانطور که از نامش پیداست مخصوص خلبانان نیروی هوایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران میباشد ,ساخته می شود.محل آن در منطقه۲۲  پهنه A شهرک چیتگر ضلع جنوبی مجتمع تجاری و تفریحی  ایران مال , ضلع شمالی اتوبان حکیم و نزدیک باغ گیاهشناسی میباشد.تمامی واحدهاي برج خلبانان ۱۰۵، ۱۱۴ و ۱۳۳ متری هستند جز ۲ طبقه بالای برج که واحدهاي ۳ خوابه ۱۵۵ و ۱۶۵ متری می با
شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک مسکن
شرایط دریافت دستگاه کارتخوان سیار بانک مسکن
بانک مسکن، بانک دولتی ایرانی است، و چهارمین بانک دولتی ایرانی می باشد که تمرکز اصلی آن بر ارائه خدمات بانکداری خرد، بانکداری سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات مسکن معطوف می‌باشد.
بانک مسکن، در حال حاضر مالک شبکه‌ای از ۱۲۵۵ شعبه بانک در سراسر ایران است. شعبه مرکزی این بانک در تهران قرار دارد. بانک مسکن در سال مالی ۱۳۹۱ با درآمدی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد توما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

برق، ابزار و یراق مشق های مانی حسینب استعدادیابی وبلاگ تحقیقاتی متالورژی کـــــــــل کـــــــــــــلــــــــــــــو هــــــــــــــــــــــــــــــا✌ کارخانه تولیدی متین لاستیک/پلاست امام طرید موزیک 64 الکترون‍‍ــــ هنری