نتایج جستجو برای عبارت :

گارانتی وارانتی چیست

گارانتي در لغت نامه به معنی ضمانت ، ضمانت کردن ،تعهد و تضمین کردن تعریف شده و بسیار با کلمه وارانتي که معنی ضمانت نامه کتبی و ضمانت نامه را به خود اختصاص داده شبیه است ، اما این کلمات یعنی گارانتي ووارانتي تفاوتهای بسیار ریز و ظریفی با هم در دنیای تجارت یا همان خرید و فروش دارند که عبارتند از :
کلمه گارانتي(Guarantee) به عنوان وعده یا قولی است که بین دو فرد بیان میشود.به این صورت که یک نفر به دوستش میگوید اگر این کار را برای من انجام بدهی من گارانتي
بیمه بدنه یا گارانتي خودر
چند وقتی هست که شرکت های خودرو سازی به مشتریان خود اپشنی را ارائه میدهند که به آن بیمه بدنه میگویند.
در کنار این شرکت های خودرو سازی  شرکت های بیمه نیز بیمه خودرو را ارائه میدهند، به عنوان مثال بیمه بدنه ایران است که نوعی از بیمه خودرو است.
شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که تفاوت این دو نوع از بیمه در چيست؟
نکته که باید به آن توجه کرد این است که بیمه ای مثل بیمه بدنه ایران  از یک شرکت بیمه با مسئولیت ها و قو
یکی از دیگر از ویژگی های هیتر گازی انرژی متفاوت بودن نوع سوخت این دستگاه ها می باشد.
کلیه محصولات شرکت انرژی در صورت نصب توسط سرویسکار مجاز دارای یکسال گارانتي به جز (مینی هیتر گازی 6, مینی هیتر گازی 825 ,مینی هیتر گازی 625 ,هیتر گازی(فن آلمانی)640 , هیتر گازی(فن آلمانی)دو ظرفیتی 641 و هیتر گازی (فن ایرانی) 640) که دارای 25 ماه گارانتي وکلیه محصولات دارای ده سال خدمات پس از فروش می باشد.
 
فروش انواع بخاری گازی جهان افروز با بهترین قیمت و خدمات عالی ارسال به تهران و تمام شهرستان ها دارای گارانتي و خدمات عالی از جمله ویژگی های مهم بخاری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 
مجهز به گاورنر
گازسوز
سیستم جرقه زن
مدل شومینه
دودکش دار
1 سال گارانتي اصلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به وبسایت فروشگاه اینترنتی بخاری ها مراجعه بفرمایید.
 
 
تفاوت بیمه بدنه و گارانتي خودرو
قبلا راجع به بیمه بدنه که توسط شرکت های بیمه صادر میشود مانند بیمه بدنه ایران  توضیحاتی داده شده بود که میتوانید در مقالات قبلی آنها را مطالعه کنید. در این بخش میخواهیم به تفاوت های این دو شکل از بیمه بپردازیم.
باید توجه داشت بیمه یک قرارداد بین بیمه گذار و شرکت بیمه گر میباشد، شرکت بیمه گر موظف است بیمه را تحت شرایط بیمه مرکزی ارائه دهد، حال آنکه گارانتي بدنه یک قرارداد بین شما و شرکت خودرو سازی است پس این قرا
نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب با توجه به اینکه توضیحات کامل جهت نصب همراه دستگاه فرستاده میشود، با داشتن کادری مجرب از تکنسین های متخصص جهت نصب و یا تعویض فیلتر این امکان را برای مصرف کنندگان عزیز فراهم نموده که با تضمین از فروشگاه ما خرید انجام نمایند. گارانتي دستگاه های متفاوت با توجه به کارایی و نوع برند آن متفاوت می باشد.جهت اطلاع از گارانتي دستگاه تصفیه آب خود با ما تماس بگیرید
نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه
کولر گازی ال جی ساخت کجاست؟
کولر گازی اسپلیت ال جی از سری تجهیزات سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات ساختمان می باشد و برای تامین هوای سرد ، سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد.
تمامی قطعات کولر گازی اسپلیت ال جی ساخت کره جنوبی می باشد، اما بعضی مدل های آن در چین هم ساخته می شوند و وارد بازار می شوند که بدون گارانتي هستند
انواع کولر گازی ال جی
کولر گازی اسپلیت ال جی در مدل های نیو تایتان New Titan ، نکست تایتان Next Titan، نکست تایتان سری جدید Next titan 2، نکست فای
دستگاه پرداخت فات چيست؟
دستگاه پرداخت فات چيست؟ این نوع دستگاه به عنوان بخش اصلی پرداخت کاری مورد استفاده قرار میگیرد.
به طور معمول دستگاه پرداخت برای پولیش کاری مورد استفاده قرار میگیرد.
به عنوان مثال نام هایی که برای این نوع کالا مورد استفاده قرار میگیرد به شرح زیر میباشد.
دستگاه پرداخت پولیش،دستگاه پولیشینگ،دستگاه پولیش،دستگاه پرداخت کاری،دستگاه پولیش کاری،دستگاه پرداخت فات
دستگاه پرداخت،دستگاه پرداخت موشکی،دستگاه پرداخت ا
کولر گازی سامسونگ
کولر گازی اسپلیت سامسونگ از سری تجهیزات سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات ساختمان می باشد و برای تامین هوای سرد ، سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد.
تمامی قطعات کولر گازی اسپلیت سامسونگ ساخت کره جنوبی می باشد، اما بعضی مدل های آن در چین هم ساخته می شوند و وارد بازار می شوند که بدون گارانتي هستند و در شهرهای مرزی مانند بانه به وفور یافت می شود.
انواع کولر گازی سامسونگ
کولر گازی سامسونگ در نوع معمولی و اینورتر در مدل های بوراکای
فاکتور رسمی چيست؟بیشتر فاکتورهایی که صادر می‌گردد به صورت فاکتورهای رسمی است. در اصطلاح از این فاکتورها تحت عنوان فاکتور مورد تایید اداره دارایی و مالیاتی یاد می‌کنند؛ زیرا تا زمانی که مورد تایید سازمان امور مالیاتی قرار نگیرد به عنوان فاکتور فروش رسمی سندیتی ندارد.به طور کلی می‌توان گفت فاکتور رسمی در قالب فاکتورهای مالیاتی، دارایی، صورتحساب فروش کالا و خدمات مورد استفاده جای می‌گیرند.
مطابق با قانون مالیات بر ارزش افزوده تمامی واح
با بهرمندی از خدمات رسانی مجموعه سلامت از همکاری با ما اطمینان حاصل نمایید:1 – یک سال گارانتي 2-15 سال خدمات پس از فروش 3-نصب رایگان 4-دارای ضمانت نامه کتبی5-ارایه یک دست فیلتر رایگان6-ارسال رایگان به استان های مجاور7-پذیرش نقد و اقساط8-اطلاع به مشتریان جهت تعویض فیلتر9- پرداخت مبلغ بعد از نصب و تست کیفیت توسط کارشناسان10- تضمین اصالت کالا11- در مدت گارانتي در صورت خرابی ، به صورت کاملا رایگان رفع عیب خواهد شد
مدیریت:عظیمیهمراه : 305 97 95 912- 56 254 913یزد
آشنایی با برند ان ای سی
ان ای سی NEC در سال  1390 تاسیس شده و از جمله شرکت های ایرانی فعال در حوزه ابزار آلات صنعتی می باشد.محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده و از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار گرفته است.این شرکت در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز، نزدیک به 50 نمایندگی خدمات پس از فرش در تمامی نقاط ایران دایر نموده است.از جمله محصولات تولید شده توسط این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بتن کن
کمپرسور
چکش تخریب
دستگاه جوش
ابزارآلات باغبانی
انوا
پرداخت کاری فات چيست ؟
پرداخت کاری فات چيست ؟ در ادامه مطلب به توضیحات می پردازیم.
پرداخت کاری فات شامل جلادادن و یا پولیش به فاتی میباشد که احتیاج به براق شدن دارند.
فاتی همچون:
پرداخت کاری برنج،پرداخت کاری استیل،پرداخت کاری لوله،پرداخت کاری آلومینیوم،پرداخت کاری مس،پرداخت کاری
شیرآلات،پرداخت کاری لوستر،پرداخت کاری طلا،پرداخت کاری نقره،پرداخت سطح فات میباشد.
پرداخت فات:
پرداخت فات با توجه به نیاز مشتری و همچنین پرد
باتری سپاهان بی شک بهترین باتری برای خودرو شما میباشد هم از لحاظ کیفیت ونوسان هم از نظر گارانتي که دو بار گارانتي میباشد .در نظر داریم در شهرمان بهترین خدمات را به همشهریان عزیز ارایه بدهیم.
سعی داریم در پست های بعدی انواع باتری سپاهان رو معرفی کنیم
اصولا ترازوی آشپزخانه از قدرت تحمل وزن کمتری نسبت به ترازوی فروشگاهی برخوردار است و فقط جهت استفاده در منازل، کافی شاپ ها و کاربرد دارند. حداکثر قدرت اندازه گیری این محصولات از 2 کیلوگرم الی 10 کیلوگرم میباشد به همین جهت باید توجه داشته باشید برای توزین های سنگین تر از مدل های دیگر مقیاس ها باید استفاده نمایید.
مقیاس های توزین در آشپزخانه خانگی معمولا با تنوع بالایی ارائه میگردد و از لحاظ ظاهری در دو نوع کفه ای ( تخت ) و کاسه ای ( گرد ) تولید
Your browser does not support the audio element.
همه می‌پرسند:
چيست در زمزمه مبهم آب؟
چيست در همهمه دلکش برگ؟
چيست در بازی آن ابر سپید
روی این آبی آرام بلند
که تو را می‌برد این گونه به ژرفای خیال
چيست که در خلوت خاموش کبوترها؟
چيست در کوشش بی حاصل موج؟
چيست در خنده جام؟
که تو چندین ساعت
مات ومبهوت به آن می‌نگری؟
 
ادامه مطلب
شرکت اهایتل از شرکت های صاحب نام در زمینه واردات و پخش عمده سیستم های حفاظتی و نظارتی است که فعالیت خود را از سال 1389با نام هایتل آغاز و با کسب امتیاز نمایندگی انحصاری بیش از 6 برند بین المللی در ایران توانسته است نام خود را در بین 5 شرکت برتر ایران در این حوزه تثبیت نماید.
از مهمترین دستاوردهای این شرکت داشتن واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش با نام تجاری گارانتي امرتات می باشد.
این واحد بصورت بسیار مدرن و مکانیزه اداره می گردد، به گونه ای که به
طراحی لوگو چيست؟
طراحی آرم چيست؟ به نظر می رسد اساسی ترین سؤالات است.
همه می دانند طراحی آرم چيست. ما هر روز آرم ها را می بینیم. آنها ما را احاطه کرده اند.
شرط می بندم اگر همین حالا به اطراف خود نگاه کنید ، حداقل 5 آرم را مشاهده خواهید کرد. من می توانم طرح های آرم را ببینم؛ HMRC ، EDF ، Homepride ، دیزنی و اپل. و این فقط با بالا بردن سر من از کامپیوتر است.
راحی لوگو ما را احاطه کرده است. همه یک آرم دارند.
اما ، طراحی آرم چيست؟ و آرم چه کاری انجام می دهد؟
بی
دلیل ترکیدگی لوله ها در ساختمان چيست؟
 
دلیل ترکیدگی لوله ها در ساختمان چيست؟
 
دلیل ترکیدگی لوله ها در ساختمان چيست؟
 
دلیل ترکیدگی لوله ها در ساختمان چيست؟
 
دلیل ترکیدگی لوله ها در ساختمان چيست؟
 
دلیل ترکیدگی لوله ها در ساختمان چيست؟
بذر خیار کوکومبر هیبرید رقمی زودرس،پربار و با بوته ای قوی و محکم و مقاوم در برابر انواع بیماری ها و افت ها 
بیضی شکل و دارای طول عمر بالا
رسیدگی میوه 45 روز پس از کاشت
جهت کسب اطلاعات بیشتر،سفارش محصول و مشاوره رایگان با شماره های 
09059148214
09059148216
09059148215
09059148217
تماس حاصل نمایید
 
تمامی محصولات با گارانتي و خدمات پس از فروش و امکان مرجوعی تا 14 روز ارائه میگردند
عقد قرارداد قبل از واریزی مبلغ
و ارسال 3 روز کاری 
تضمینی و دارای گارانتي و ارالئه با فا
محصولات شرکت الماس استیل  شرق تماماً از جنس استیل مرغوب ۳۰۴ میباشند و تمامی سیفون ها و سوسک ها از مرغوب ترین جنس و به روز ترین و همچنین نوع استاندارد های روز دنیا می باشد لذا تمامی محصولات دارای ۱۲ سال خدمات پس از فروش و ضمانت و گارانتي میباشد و هیچ جای نگرانی ندارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات به شماره ی پشتیبانی زیر تماس حاصل بفرمائید.  091560202  آدرس:مشهد ،برج تجارت ،بلوک۲،واحد‌۲۱۴  آدرس کارخانه تولیدی:شهرک صنعتی توس،فاز شم
هر بازرگانی در کسب و کار خود به دنبال درآمدزایی بیشتر و ارتقا کسب و کار خودش است و در این حین تلاش هایی انجام میدهد تا سودآوری خود را بیشتر کند. و بعضا رعایت نکاتی بسیار کوچک باعث افزایش سود در واردات شده و کسب و کارشان رونق بیشتری میگیرد.
برای سودآوری بیشتر باید به نکاتی توجه داشت که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.
افزایش سود در واردات
۱– انتخاب کالای وارداتیانتخاب کالا از مهم ترین بخش های تجارت هست که تا حدودی تعیین کننده سوددهی بیزنس شما
کولر گازی جنرال ساخت کجاست؟
 
کولر گازی اسپلیت جنرال از سری تجهیزات سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات ساختمان می باشد و برای تامین هوای سرد ، سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد.، تمامی قطعات کولر گازی جنرال ساخت کشور چین می باشد.
 
انواع کولر گازی جنرال
کولر گازی جنرال در مدل های مختلف، طرح لبخند ، SH ، ZH ، GOLD در بازار ایران عرضه می شود در کولر گازی جنرال از گازهای R22 گاز هیدروکلوروفلوئورومتان و R410 گاز هیدروفلوئوروکربن استفاده می شوند 
 
کولر گازی
محصولات فروشگاه هزارویک چيست ؟
این فروشگاه در زمینه لوازم خانگی و صوتی تصویری و همچنین لوازم سرمایشی گرمایشی در حال فروش می باشد که در پایین می توانید با شاخه های فروش ان بیشتر اشنا شوید.
لوازم خانگی : لوازمی نظیر یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و مایکروویو و جاروبرقی و سرخ کن و کولر گازی و تلویزیون می باشد.
لوازم صوتی تصویری : لوازمی نظیر تلویزیون و سینما خانگی و میز تلویزیون و دستگاه های دی وی دی پلیر و بلوری پلیر و لوازم جانبی
تلویزیون سامسونگ SAMSUNG
با گارانتي
بدون گارانتي

تلویزیون دوو DEAWOO
تلویزیون هایسنس HISENSE
تلویزیون اسنوا SNOWA
تلویزیون بلست BLEST
تلویزیون تی سی ال TCL
تلویزیون ایکس ویژن X-VISION
تلویزیون شارپ SHARP
تلویزیون ایسر ACER
تلویزیون مجیک MAGIC
تلویزیون مارشال MARSHAL
تلویزیون شیائومی XIAOMI
تلویزیون فیلیپس PHILIPS
تلویزیون مستر تک MASTER
تلویزیون آر تی سی RTC
تلویزیون ایلیا ELIA
تلویزیون آنستار ONSTAR
تلویزیون سینگل SINGLE
تلویزیون سونیا SUNIYA
تلویزیون هوریون HORION
تلویزیون شهابSHAHAB
تلو
مزیت های خرید از دکتر ابزار
فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار از جمله فروشگپاه هایی است که انواع محصولات صنعتی از مطرح ترین برندهای جهان نظیر جنیوس را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند.در این فروشگاه می توانید از امکاناتی نظیر مشاوره تخصصی و مقایسه فنی بهره مند شوید.این مجموعه با تمرکز بر بخش فروش و برخوردرای از کادری مجرب و متخصص بهترین خدمات ارسال را برای شما عزیزان در نظر گرفته اند.مهم ترین هدف ما کسب رضایت شما سروران گرامی می باشد.در این قسمت
بررسی تخصصی رادیوگرافی DC مدل Elite
بررسی تخصصی رادیوگرافی DC مدل Elite

ولتاژ
60-70kv

جریان تیوپ
4ma – 7ma متغیر

فوکل اسپات
7

عیب یابی
اتوماتیک

لامپ
توشیبا ژاپن

قابلیت کار
با RVG و PSP را دارد

صفحه نمایش
دیجیتال

زمان اکسپوژر
0/02-3/20

بازویی
سه شکن پانوراما

موجود در مدل های
دیواری، پایه دار، نصب بر روی یونیت

گارانتي
1 سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش

سفارش از طریق سایت، تماس، دایرکت .برای مشاهده ویدیوهای بیشتر به وبسایت ما www.farshiddental.ir مراجعه کنید.شما
تومور مغزی آستروسیتوما نوعی سرطان است که ممکن است در مغز یا نخاع شکل بگیرد و از سلول های حمایتی ستاره ای ایجاد می شود. علایم و عوارض تومورهای آستروسیتوما بستگی به نوع و محل تشکیل آنها دارند و از سردرد تا فلج بدن متغیرند. سرعت رشد و میزان خطر آنها در هر مورد متفاوت بود و لازم است به سرعت درمان شوند. دکتر محمد صمدیان به همراه تیم پزشکی خود در کلینیک جامع قاعده جمجمه و هیپوفیز ایران به عنوان یکی از بهترین مراکز درمان تومور مغزی آستروسیتوما با سر
فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد
13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را ا
اسپرینکلر 8 اینچ برج خنک کننده
اسپرینکلر 8 اینچ چيست ؟
اسپرینکلر 8 اینج  برج خنک کننده قطعه که ازسه قطعه جدا از یکدیگر درست شده است . این 3 قطعه به وسیله یک شفت و لوله مرکزی به یکدیگر متصل می شوند. اسپرینکلر 8 اینج برج خنک کننده دارای 3قطعه می باشد که شامل قسمت ثابت .قسمت متحرک. روکش شفت می باشد که این سه قطعه به وسیله شفت مرکزی به یکدیگر متصل شده است. گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید کننده نمونه در قطعات برج خنک کننده می باشد. کلیه تولیدات ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل معتبر ترین فروشگاه ابزار گارگاهی و صنعتی هایک ویژن جدید ترین تجهیزات ایمنی سفر، بند نگهدارنده چمدان نوروفیدبک خانه دوست زندگی با عطر لیمو اپلیکیشن سفارش نان وای کدز beamerboy آیتک موزیک | دانلود آهنگ جدید