نتایج جستجو برای عبارت :

نسخه ای از شهر های نظامی متعلق به چه قرنی است؟

از فتوشاپ نسخه 7 تا نسخه 2020 براي تايپ فارسی بايد یک سری اقدامات خاص براي تايپ فارسی انجام دهیدنسخه 7 فتوشاپ : براي تايپ فارسی در نسخه فتوشاپ 7 بايد فارسی نویس نصب کنید.نسخه CS فتوشاپ تا نسخه CS5 فتوشاپ : از نسخه CS تا نسخه CS5 بايد نسخه ME ( نسخه خاورمیانه ) فتوشاپ رو نصب کنیدنسخه CS6 تا نسخه 2020 فتوشاپ : نسخه CS6 تا نسخه 2020 با یک سری مراحل می تونید در فتوشاپ فارسی تايپ کنید.در مقالهنوشتن فارسی (تايپ فارسی ) در فتوشاپ کامل توضیح دادم. 
طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ايران و با توجه به بررسی ها و تحلیل هاي شرکت فرا ترخیص آریا می توان اين گونه بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ واردات و ترخیص ازگمرک غرب تهران از لحاظ وزنی بیش از ۲۰۱ هزار تن و از لحاظ ارزش دلاری بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده است. در نتیجه سهم ارزشی گمرک غرب تهران در اين سال نسبت به کل واردات معادل ۲٫۱۶ درصد و سهم وزنی آن ۰٫۶ درصد می باشد. واردات به گمرک غرب تهران از کشورهاي مختلف صورت می پذیرد به گون
بیست دیدار پرتماشاگر تاریخ لیگ قهرمانان آسیا متعلق به پرسپولیس و استقلال است
صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که ۲۰ دیدار پرتماشاگ
به گزارش خبرگزاری تسنیم، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار تصویری از ورزشگاه آزادی، از ثبت رتبه‌هاي اول تا بیستم پرتماشاگرترین بازی‌هاي لیگ قهرمانان آسیا در اين ورزشگاه خبر داد.
 
AFC در اين پُست با انتشار تصویر ورزشگاه آزادی نوشت: آیا می‌دانید بیشترین حضور تماشاگران در اين ورزشگاه بوده ا
اولین نسخه آزمايشی macOS Catalina 10.15.3 ارائه شد | بررسی تغییرات
با آن که مدت زمان زیادی از عرضه نسخه عمومی macOS Catalina نمی‌گذرد، اما به تازگی شاهد انتشار اولین نسخه آزمايشی مک او اس کاتالینا 10.15.3 بودیم. اين نسخه با شماره ساخت 19D49f در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.
اين متن برنده جايزه ادبی کوتاه آلمان شد
مردی
درحال
مرگ بود
وقتی که
متوجه
مرگش شد
خدا را با
جعبه اي
در دست دید
*خدا* :
وقت رفتنه
*مرد* :
به اين زودی؟
من نقشه هاي
زیادی داشتم
*خدا* :
متاسفم
ولی وقت
رفتنه
*مرد* :
در جعبه ات
چی دارید؟
*خدا* :
متعلقات
تو را
*مرد* :
متعلقات
من ؟
یعنی
همه چیزهاي
من ؛
لباسهام
پولهايم و ـ ـ ـ
*خدا* :
آنها دیگر
مال تو
نیستند
آنها متعلق به
زمین هستند
*مرد* :
خاطراتم چی ؟
*خدا* :
آنها متعلق
به زمان
هستند
*مرد* :
خانواده و
دوستانم ؟
*خدا* :
نه
نسخه HEC-RAS 5.0.4 منتشر شد.
جهت دانلود به اين لینک مراجعه فرمايید.
ویژگی‌هاي جدید اين نسخه:
- Faster computation speed- Ability to pre-process all 1D elements in RAS Mapper without GEO-RAS.- Additional hydraulic structure options- Variable computational time step- RAS Mapper enhancements- Internal boundary conditions- 2D polygon mesh refinement- Interface Bug Fixes
جهت مشاهده معرفی کامل تغییرات اين نسخه به اين فايل مراجعه نمايید.
پیام‌رسان متعلق به فیس‌بوک با ۲ میلیارد کاربر ت حفظ حریم خصوصی خود  را تغییر می‌دهد.
WhatsApp  پیام‌رسان متعلق به فیس‌بوک که مدعی است ت رازداری در خون و DNAاش است(!) به بیش از دو میلیارد کاربر خود هشدار داد: اشتراک‌گذاری داده‌هاي شخصی خود را با شبکه‌هاي اجتماعی -فیسبوک و شرکاي تجاری‌اش- بپذیرید و یا اکانت خود را حذف کنید!!
اين نیاز از طریق یک هشدار درون برنامه‌اي به کاربران نمايش داده می‌شود تا کاربران را به توافق با تغییرات گسترده د
 
نسخه‌ی ۳.۹.۱۵ جوملا منتشر شد. در اين نسخه که بیشتر به عنوان پچ امنیتی از آن یاد می‌شود، تغییری روی امکانات جوملا اتفاق نیفتاده است و کلیه تغییرات بصورت امنیتی و باگ فیکس است.
برخی از تغییراتی که در اين نسخه شاهد بودیم:
تغییر در ايمیل‌هاي ارسال شده در ActionLog و آدرس‌هاي مطلق هنگام ارسال ايمیل
اشکال یابی قالب Beez
اشکال یابی در ویرايشگر TinyMCE
و چند ايراد جزئی در ايمیل کاربران کتابخانه‌ی هسته‌ی جوملا
بروز نگه داشتن جوملا باعث برقراری امنیت نسبی
دانلود زیرنویس فارسی فیلم 12 Strong 20
دانلود زیرنویس فارسی فیلم دوازده نیرومند 20
زیرنویس فیلم 12 Strong 20 هماهنگ با تمام نسخه ها
| دانلود زیرنویس فارسی فیلم 12 Strong 20 نسخه BluRay |
| دانلود زیرنویس فارسی فیلم 12 Strong 20 نسخه WEB-DL  |
| دانلود زیرنویس فارسی فیلم 12 Strong 20 نسخه HDRip  |
| دانلود زیرنویس فارسی فیلم 12 Strong 20 نسخه HDTS  |
| دانلود زیرنویس فارسی فیلم 12 Strong 20 نسخه HDCam  |

ژانر : اکشن | درام | تاریخی
امتیاز : 7.0/10
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
خلاصه داستان : داستان ف
دقايقی هست که ویندوز ده 1909 بر روی سرورهاي مايکروسافت براي دانلود قرار داده شده.
حجم اون براي نسخه ی 64 بیتی 5.048 گیگابايت هست و در حال دانلود اون هستم.
به علت حجم بالاي درخواست ها براي دانلود، سرعت دانلود به یک پنجم کاهش پیدا کرده!
بعد نصب کنم ببینم مشکلاتی که در نسخه ی 1903 بود برطرف شده یا نه.
خب وقتی یک افزونه مثل یوست سئو نصب می کنیم و خطا در ورژن نسخه php میدهد بايد وارد سی پنل بشیم و نسخه php را ارتقا دهیم. براي اين کار گزینه اي هست که کاملا مشخصه و عنوانش تغییر نسخه php هستش. 
اگه دوباره خطا داد 
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function
بايد وردپرس را آپدیت کنیم. اين کار نیز به راحتی از قسمت تنظیمات در داشبورد وردپرس امکان پذیر است. 
معمولا یک لینک با عنوان وردپرس خود را اپدیت کنید نیز در بالاي داشبورد دیده می شود که از هر دوی اين روشها میتوان
دانلود رايگان نسخه Font Awesome Pro v5.8.2ین نسخه رايگان ۱,۱۰۹ آی و در نسخه PRO شامل ۱,۸۷۷ آی جدید به نسخه رايگان اضافه شده است که در بیش از ۴۶ دسته قرار دارند. همچنین SVG هاي جدیدی به همراه Javascript وجود دارند که استفاده از آنها کاملا بدون مشکل انجام می شود. تا بحال بیش از ۱۰۰ میلیون وب سايت از Font Awesome در طراحی صفحات شان استفاده کرده اند. در حال حاضر استفاده از وب فونت Web Font در اکثر سايت هاي روز دنیا استفاده می شود و یکی از کتابخانه هاي مطرح و کامل در اين ز
ايجاد سازگاری در بین نسخه‌هاي مختلف یک API کاری‌ست که براي مطمئن بودن از قابلیت تعامل با API بايد انجام شود. شما در اين روال با ارائه نسخه جدیدی از یک API بايد مطمئن شوید که مشتریان‌تان که از نسخه قدیمی استفاده می‌کنند هنوز قابلیت تعامل با آن را دارند. در اين مطلب از وبسايت راکت قصد داریم در ارتباط با اين موضوع نکاتی را ارائه کنیم.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
تولید ايرانی فقط کالا
نیست
امسال سال حمايت از تولید
ايرانی نامیده شده است. وقتی از تولید ايرانی صحبت می­کنیم منظور فقط کالاي تولید
شده ايرانی که (به صورت فیزیکی) از فروشگاه تهیه می­کنیم نیست؛ بلکه خدمات ارائه
شده را هم شامل می­شود. به عنوان مثال یک نفر در یک روز براي چه مواردی پول می­پردازد؟
وقتی کالايی تهیه می­کنیم درصدی از قیمت آن به فروشنده پرداخت می­شود. به راننده
تاکسی یا اتوبوس پول پرداخت می­کنیم. براي شارژ سیمک
 
 
 
اخیرا در توئیتی که به نظر می رسد از سمت FCC باشد تصاویری از لپ‌تاپ‌هاي سرفیس 4 و سرفیس پرو 8  فاش شده است و جزئیات زمان رونمايی نیز مشخص شده است.
 
طرفدارن لپ تاپ‌هاي سرفیس شرکت مايکروسافت که امسال منتظر نسل 4 اين مدل لپ تاپ‌ها بودند ناامید شدند. اين شرکت خبر داده است که از سری Surface Laptop Go یک مدل مقرون به صرفه به بازار خواهد آمد. اکنون، تصور می شود که تصاویر منتشر شده در وب متعلق به سرفیس 4 و سرفیس پرو 8 هستند که جزئیات مربوط به زمان ورودشان نی
 
نسخه جدید نرم‌افزار "TextNow" منتشر شد! (5.41)
همان‌طور که می‌دانید، در بیشتر سايت‌ها و شبکه‌هاي اجتماعی براي ساخت یک حساب کاربری و دریافت پیام تايید، نیازمند یک شماره تلفن هستیم.
حال به جهت رفع اين نیاز، ما نرم‌افزاری را جهت دانلود قرار داده‌ايم که با آن خواهید توانست بدون داشتن سیم‌کارت، اقدام به ايجاد شماره تلفن مجازی کنید.
شما با استفاده از اين شماره تلفن‌ها خواهید توانست پیام‌هاي حاوی کد تائید را بدون هیچ مشکلی دریافت کنید.
نام اين ن
دانلود ترجمه کتاب مسیرهاي پالپ
تعداد صفحات:۹۱۹
نسخه:پی دی اف با کیفیت بالا
نویسنده : استیون کوهن ، کنت هارگریوز مترجم : لیلا آتش‌بیزیگانه ، ساره افلاکی ، منصوره عباسی
 
دانلود فايل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رايگان کتاب مسیرهاي پالپxدانلود رايگان کتاب مسیرهاي پالپ pdfxدانلود نسخه کامل کتاب مسیرهاي پالپxدانلود نسخه کامل کتاب مسیرهاي پالپ pdfxدانلود کتاب مسی
GBWhatsApp بهترین، کامل ترین و بی مشکل ترین نسخه مود پلاس واتس آپ براي اندرویداست که با امکانات فوق العاده اش کاری میکند که قید نسخه اصلی و رسمی واتس اپ را بزنید! اين برنامه کاری به نسخه اصلی ندارد و در کنار نسخه اصلی و غیره نصب می شود و با ان می توانید شماره جدیدتان را ثبت کنید.
ادامه مطلب
رندرهاي گلکسی بادز پلاس منتشر شد
هدفون‌هاي گلکسی بادز پلاس سامسونگ اوايل هفته جاری در وبسايت Bluetooth SIG مشاهده شد و به اين ترتیب نام اين گجت، شماره ساخت (SM-R175) و تأییدیه نسخه پنجم بلوتوث آن مشخص شد. البته Bluetooth 5.0 امکانی است که نسخه اصلی Galaxy Buds نیز به آن مجهز بود و افرادی که انتظار بلوتوث نسخه 5.1 را داشتند، مطمئنا از شیندن اين موضوع ناامید خواهند شد.
 آپدیت نسخه هاي جدید شرکت گوگل براي سیستم عامل اندروید باعث شده تا کاربران بعد از خرید گوشی هاي هوشمند از جدید ترین نسخه هاي اندروید عقب بمانند. اما چگونه بايد گوشی هاي اندرویدی را بروزرسانی کنیم؟ آیا آپدیت کردن گوشی اندروید باعث کند شدن و ضعف در عمل کرد آن می شود؟ آیا لازم است نسخه فعلی اندروید خود را به روزرسانی رسانی کنیم؟
 
ادامه مطلب
خلاصه داستان:رییس پلیس قدیر همسر و فرزندش را در یک حادثه تروریستی از دست می‌دهد. او که دیگر ادامه دادن به زندگی برايش عذاب بزرگی است، تصمیم می‌گیرد با تصادف در هنگام رانندگی به زندگی خودش پايان ببخشد. زندگی قدیر، زینب، کرم و جمره از طریق تصادف در یک تقاطع به هم گره می‌خورد و …
 
(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)
[قسمت 01 نسخه 720p] 
[قسمت 02 نسخه 720p]
[قسمت 03 نسخه 720p]
[قسمت 04 نسخه 720p]
[قسمت 05 نسخه 720p]
[قسمت 06 نسخه 720p]
[قسمت 07 نسخه 720p]
[قسمت 08 نسخه 720p]
[قسمت 09 نس
نام مجموعه اي از برنامه هاي کاربردی رايگان کوچک است که در رايانه هاي بدون استفاده از پاورپوینت زبان یازدهم نصب شده ، نگریستن ، پروژه یا چاپ (اما برپايی یا ویرايش نمی شود) در رايانه ها بهره‌گیری می شود. [167]
نسخه اول با به کارگیری پاورپوینت زبان یازدهم 3.0 در سنه 1992 معرفی شد تا امکان ارائه ارائه هاي الکترونیکی با استفاده از کامپیوتر هاي اتاق کنفرانس پیش بینی شود و به صورت مجانی پخش شود. در ویندوز ، از خاصیت جدید تعبیه فونت هاي TrueType در پرونده هاي
انتشار نسخه اندرویدی جمله چین !!
 
نسخه اندرویدی جمله چین منتشر خواهد شد
بازخورد جمله چین تحت ویندوز براي ما بسیار ارزشمند است. به همین سبب براي اينکه اکثر مردم بتوانند از جمله چین استفاده کنند ، تلاش می کنیم که نسخه اندرویدی جمله چین را نیز منتشر کنیم .
نسخه بی‌کیفیت شبی‌که‌‌ماه‌کامل‌شد» لو رفت| شیوه‌اي جدید براي اخاذی از سینماگران
محمد حسین قاسمی تهیه کننده شبی که ماه کامل شد » در واکنش به قاچاق نسخه کم‌کیفیت اين فیلم از شیوه‌اي جدیدی براي اخاذی از سینماگران صحبت به میان آورد و گفت: متاسفانه برخی افراد در زمان تماشاي فیلم در سینما با موبايل از پرده سینما تصویربرداری می‌کنند و بعد در کانالی تلگرامی قرار می‌دهند سپس با صاحب فیلم تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند که نسخه غیرقانونی ف
ضمن تشکر صمیمانه آثار ادبی براي مطالعه و نظرخواهی منتشر می گردد.خارج از هر گونه ت زدگی و است.همچنین اين آثار متعلق به نویسنده آن بوده و کپی برداری از آن مجاز نیست.به نظرات سازنده بازدیدکنندگان ارجمند براي پیشرفت بهتر نیاز داریم.
 user agent string  به طور خلاصه رشته‌اي است که توسط مرورگر کاربر به کارساز(سرور) ارسال میشود و اطلاعات رايانه‌ی کاربر را مشخص میکند. اين اطلاعات شامل سیستم‌عامل و نسخه‌ی آن، مرورگر و نسخه‌ی آن یا براي یک بات تنها نام و نسخه‌ی آن است.البته اين رشته در قرارداد(پروتکل) هاي دیگر نیز استفاده میشود.
ادامه مطلب
آپدیت نسخه اندروید براي تمامی کاربران گوشی هاي هوشمند که سیستم عامل آنها
Android است امری بسیار ضروری است با ارائه هر نسخه از اندروید توسط گوگل
همه ما به دنبال اين هستیم که بدانیم آیا سیستم عامل گوشی ما قابلیت ارتقا
به نسخه جدید Android را دارد، اگر چنین امکانی باشد پس شما و گوشیتان خوش
شانس هستید اما اگر مدل گوشی شما در لیست سیاه باشد چه؟ آیا بايد به دنبال
گوشی جدید تری بود؟ آیا راهی براي ارتقا وجود دارد؟ آیا می توان به صورت
دستی نسخه اندروید گ
 براي دانلود به ادمه مطلب بروید
,دانلود براي تلگرام کامپیوتر,دانلود براي تلگرام کامپیوتر با لینک مستقیم,دانلود تلگرام براي کامپیوتر فانوس,دانلود براي کامپیوتر براي تلگرام,دانلود قوی براي تلگرام کامپیوتر,دانلود براي تلگرام روی کامپیوتر,دانلود براي تلگرام در کامپیوتر,دانلود خوب براي تلگرام کامپیوتر,دانلود بهترین براي تلگرام کامپیوتر,دانلود برنامه
دانلود سریال فصل اول کفشدوزکی
اين سریال کارتونی زندگی دو نوجوان معمولی اهل پاریس با نام هاي مارینه‌ته و آدریان را به تصویر میکشد که پس از مشاهده تهدیدهاي یک موجود شرور، اين دو شخصیت به دو ابرقهرمان به نام هاي لیدی باگ و کت نویر تبدیل میشوند تا از پاریس در مقابل تبهکاران محافظت کنند و…
 

(دانلود نسخه دوبله فارسی)
[قسمت 01 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 02 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]
[قسمت 03 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لین
چکیده :
 
در سال 89 میلادی در کاوش هاي دمرگان Domorgan در ارمنستان تعدادی از اين حلقه ها بدست آمد. در کاوشهاي موهنجودارو Mohenjo-Daro در پاکستان میله هايی از جنس مس کشف گردید که متعلق به 3000 سال پ.م. می باشد. که میتوان آنها را قدیمیترین وسیله مبادله تا قبل از اختراع سکه دانست . در حفاریهاي شوش نیز حلقه ها و میله هايی از جنس نقره متعلق به 2000 سال پیش از میلاد بدست آمده است.سکه شناسی
در خرابه هاي شهرهاي آشور شمش هاي طلا و نقره که متعلق به 2500 تا 1200 پ.م. است کشف گر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

در جست و جوی زمان ِ از دست رفته‌ هوشمندی به سادگی همه چیز درباره پاوربانک ها تعمیر لباسشویی و ظرفشویی در کرج کسب درآمد اینترنتی VLIGHT ساده، سبز ، آسمانی ketabkam-ir.blog.ir لاغری و تناسب اندام- زیبایی پوست و مو روژیات