نتایج جستجو برای عبارت :

فالمتقون فیها هم اهل

بسم الله الرحمن الرحیم
یاصاحب امان ادرکنی
الصبر والصمود فی ثقافة الانتظار
الصبر و الانتظار متلازمان مفهوما ومصداقا ای یتبادرکل منهما من الاخرولایوجد فی الخارج مصداق کل منهما الامع الاخرفلا ینتج الصبر الا مع الانتظار و لا یتحقق الانتظار الا مع الصبرو قد یلازم الصبر فی الانتظار تحمل المشاق واعتناق المصائب والظفرعلی المطلوب لایحصل الا بالصمود والاستقامه وللانتظار فی ثقافة الاسلام و  التشیع منزله رفیعه ومکانه مرقومه فی الروایات الوا
امیرالمومنین علیه السلام: فاطمه دختر رسول خدا صلى ‏الله ‏علیه ‏و‏آله همواره مورد ستم قرار گرفت و
از حقش محروم، و از میراثش جلوگیرى شد. وصیت رسول خدا صلى ‏الله ‏علیه
‏و‏آله در حقش پاس داشته نشد، و حق رسول خدا صلى ‏الله ‏علیه‏ و‏آله و حق
خداى عز و جل درباره وى رعایت نشد. حاکمیت خداوند و انتقام‏گیرى او از
ستمگران [ما را] بس است.»
چرا شبانه و مخفیانه؟!خشم صدیقه طاهره سلام الله علیها بر غاصبان خلافت تا آخر عمر، از منابع عامه
عن امیر المؤم
سوره مبارکه فصلت/ 30 - 32
 
إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاَّ تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتی‏ کُنْتُمْ تُوعَدُونَ (30)
نَحْنُ أَوْلِیاؤُکُمْ فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا وَ فِی الْآخِرَةِ وَ لَکُمْ فيها ما تَشْتَهی‏ أَنْفُسُکُمْ وَ لَکُمْ فيها ما تَدَّعُونَ (31)
نُزُلاً مِنْ غَفُورٍ رَحیمٍ (32)
سردار عزیزم هیچ انتقامی داغ نبودنِ شما رو برای دل ما سرد نخواهد کرد. 
تو باید می‌بودی تا آزادی خاورمیانه از تروریست و تکفیری و ظالم و مزدور رو با شما جشن می‌گرفتیم. ما حتماً روزی هدف شما رو محقق میکنیم ولی بدونید جای شما همیشه همیشه خالی خواهد بود.
به رهبر عزیزم تسلیت میگم و به انقلابی که تنهاتر از همیشه شده.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
+کاش میشد در تشییع پیکر مطهرت حضور داشته باشم. مطمئنم امام زمان_روحی له الفداء و ارواح مطهر د
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله :
ما مِن شیءٍ مِمّا خَلَقَ اللّه ُ أکثَرَ مِن الملائکةِ .
از چیزهایى که خدا خلق کرده، چیزى فراوان تر از فرشتگان وجود ندارد.
 
امام صادق علیه السلام :
 
و الّذی نَفسی بیَدِهِ ، لَملائکةُ اللّه ِ فی السَّماواتِ أکثَرُ مِن عَدَدِ التُّرابِ فی الأرضِ ، و ما فی السَّماءِ مَوضِعُ قَدَمٍ إلاّ و فيها مَلکٌ یُسَبِّحُهُ و یُقَدِّسُهُ ، و لا فی الأرضِ شَجَرٌ و لا مَدَرٌ إلاّ و فيها مَلَکٌ مُوَکَّلٌ بِها .
سوگند به آنکه جان
و أقوام یقولون اقاویل الاخیار و یعملون عمل الجبابرة، فمن لقی الله و لیس فیه شیی‏ء من هذه الخصال و هو یقول: لا اله الا الله» فله الجنة،
و افرادی گفتار نیکان را می گویند و کار های ستمگران را انجام می دهند. پس هرکس خدا را ملاقات کند -در حالی که در او چیزی از این خصلت ها نیست و لا اله الا الله می گویند - بهشت برای اوست.
 فان اخذ الدنیا و ترک الآخرة فله النار،
پس اگر فردی دنیا را بگیرد و آخرت را ترک کند  آتش برای اوست.
 و من تولی خصومة ظالم أو اعانه عل
امیر المومنین علیه السلام آقای وصیین و مومنین و پیشوای پرهیزگاران و کشتی نجات
علی بن ابراهیم قمی قدس الله روحه الشریف عالم و مفسر بزرگ شیعه روایت کرده است:
فاوحى إلىعبده ما اوحى» فسئل رسول الله صلى الله علیه وآله عن ذلك الوحی، فقال اوحى إلی ان علیا سید الوصیین (المومنین ط) وإمام المتقین وقائد الغر المحجلین وأول خلیفة یستخلفه خاتم النبیین، فدخل القوم فی الكلام فقالوا: أمن الله ومن رسوله فقال الله جل ذكره لرسول الله صلى الله علیه وآله قل له
 
خدایا نمی دانم هدف من از زندگی چیست، عالم و ما فيها مرا راضی نمی کند.
مردم را می بینم که به هر سو می دوند، کار می کنند ، زحمت می کشند تا به نقطه ای برسند که به آن چشم دوخته اند.
ولی ای خدای بزرگ! از چیزهایی که دیگران به دنبال آن می روند بیزارم.
اگرچه بیش از دیگران می دوم، کار می کنم . درویشم، ولگردم، در وادی انسانیت سرگردانم و شاید از انسانیت خارج شده ام، چون احساس و آرزویی مانند دیگر انسان ها ندارم و تنها آرزویم تو هستی.
 
 بخشی از نیایش های شه
بسم الله الرحمن الرحیم
سه درب بهشت به قم باز میشود

ان للّه حرماً و هو مکه ألا انَّ لرسول اللّه حرماً و هو المدینة ألا وان لامیرالمؤمنین علیه السلام حرماً و هو الکوفه الا و انَّ قم الکوفة الصغیرة ألا ان للجنة ثمانیه ابواب ثلاثه منها الی قم تقبض فيها امراة من ولدی اسمها فاطمه بنت موسی علیهاالسلام و تدخل بشفاعتها شیعتی الجنة با جمعهم
خداوند حرمی دارد که مکه‌است پیامبر حرمی دارد و آن مدینه‌است و حضرت علی حرمی دارد و آن کوفه‌است و قم کوفه کوچک
نکتۀ آخر راجع به این حدیث آن است که چون
خیلی مفصّل است، ممکن است به ذهن کسی خطور کند که شاید این از کلمات فقها بوده و اصلاً
حدیث نباشد؛ یعنی: ولو گفته: سأله سائل فقال: کم جهات معایش العباد؟» لکن انسان احتمال
می‌دهد که یک رساله و نوشتۀ فقاهتی باشد. امّا به‌‌طوری‌ که بعد از این توضیح خواهیم
داد، ما یک عدّه از نوشته‌های فقاهتی (مانند رسالة الحقوق» حضرت سجّاد، رسالۀ حضرت
صادق که اعمش به عنوان شرائع الدین» به ایشان نسبت داده و رسالۀ حضرت رضا)
هدفنا هو أن ن مختلفین عن العلامات التجاریة الأخرى فی العالم. التمیز هو میزة تجعلنا نتقدم ، لذلک فإن ما یمی عن جمیع العلامات التجاریة فی العالم واختباره فی مختبراتنا الأکثر تجهیزًا فی العالم هو ما یلی:
1- وجود درجة الحموضة القلویة الطبیعیة والتی للأسف العدید من مارکات معاییر الغذاء والدواء
المخاطر الکیمیائیة تزید درجة الحموضة.
2-الکالسیوم فی أعلى مجموعة قیاسیة یسبب تخثر الدم ونقص هشاشة العظام.
وفقدان الشعر.
3 – صفر نتریت !!!
4 – مستهلک
صلیت لمدّة أسبوعین صلاة الظهر والعصر فی مصلى الإمام الخمینی (ره) فی مقام السیدة زینب (س) وكنت ألقی كلمة قصیرة بین الصلاتین. قلت فی أحد الأیام: لقد جرت
سنة أئمة الجماعات على أن یتحفوا المصلین بروایة شریفة أو آیة قرآنیة أو مسألة
شرعیة، ولكن بودّی أن أقص علیكم الیوم قصّة خیالیة لعلّها تحدث لأحدكم لا سامح
الله. وهی أن تُ یومَ القیامة وبعد الحساب والكتاب تُفتح لك أبواب الجنان
لتدخلها خالدا فيها. ولا یسع أحدا أن یتصور مدى فرحتك یومذاك. فبینا أ
 
 
 
 
 
ای مادر
▪️اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فيها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ.
ألسَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا ألْمَظْلُومَةُ ألْمَغْصُوبَةُیَا مُمْتَحَنَةُ إمْتَحَنَکِ اللهُ ألَّذِی خَلَقَکِ قَبْلَ أَنْ یَخْلُقَکِ فَوَجَدَکِ لِمَا إمْتَحَنَکِ صَابِرَةََ
در واقع فاطمه زهرا فجر درخشانی است که از گریبان او، خورشید امامت و ولایت و نبوّت درخشیده است؛ آسمان بلند و
بسم الله الرحمن الرحیم
¤ وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ¤   
کسانی که برای (به دست آوردن خشنودی) ما (با جان و مال) کوشیدند، بی تردید آنان را به راههای خود(راه رشد و سعادت و بهشت و مقام قرب) راهنمایی می کنیم؛ یقینا خدا با نیکوکاران است.  《سوره مبارکه عنکبوت آیه۶۹》
امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف می فرمایند:
{ أمَّا الْحَوادِثُ الْواقِعَةُ فَارْجِعُوا فيها إلی رُواةِ حَد
 
اولویت انجام واجبات و ترک محرمات در خانواده مهدوی
ازاین‌رو در تشکیل زندگی نیز نباید ارزش‌های دینی را از نظر دور داشت؛ چراکه از برنامه‌های اصلی حضرت حجت (عج) اهمیت به ارزش‌های دینی است. امام صادق (ع) می‌فرماید: اذا قام القائم لایبقی أرض إلا نودی فيها شهاد ان لا إله إلا الله و أن محمد رسول الله»؛ هنگامی‌که حضرت قائم قیام می‌نماید هیچ جایی نیست مگر اینکه در آن ندای لا إله إلا الله و محمد رسول الله» سر داده می‌شود. لذا در خانواده مهدوی ان
كلنا سمع
بقصة أم موسى (ع). فإنها بعد ما أنجبته فی تلك الأیام المتوتّرة والأجواء
المتكهربة والظروف العصیبة على كلّ ولد فضلا عن موسى(ع)، خافت علیه وظلّت لا تدری
كیف تحافظ علیه. فأوحى الله إلیها وأعطاها وصفةً كانت بوصفة الموت والهلاك أشبه
منها بوصفة النجاة والحیاة. (وَ
أَوْحَیْنا إِلى‏ أُمِّ مُوسى‏ أَنْ أَرْضِعیهِ فَإِذا خِفْتِ عَلَیْهِ فَأَلْقیهِ
فِی الْیَمِّ وَ لا تَخافی‏ وَ لا تَحْزَنی‏ إِنَّا رَادُّوهُ إِلَیْكِ وَ
جاعِلُوهُ مِنَ الْ
دستورالعملی که برخی از بزرگان عرفان به آن تأکید داشتند و خود نیز عمل می کردند. از استاد حسن رمضانی این دستورالعمل را نقل می کنیم با این توضیح که: یک. اربعین کلیمی از اول ذی القعده تا 10 ذی الحجه است. دو. این دستور العمل، مجرب و نافع و فواید و برکات زیاد روحی و معنوی دارد. منتها به قصد رضایت خداوند و تقرب و نزدیکی به او بجا آورده شود خیلی بهتر است. پیشنهاد می کنیم به نیابت از همه علما و عرفا، شهدا، پدران و مادران، ذوی الحقوق و اساتید، بجا آورده شود
 
أسماء الأفعال: دلالتها فی شعر البحتری – مفهوم اسم فعل ها در شعر بحتری
أسماء الأفعال هی الأسماء التی تنوب عن الفعل فی معناه، وفی عمله وزمنه، ولا تدخل علیها عوامل تؤثر فيها، وقد عدَّها أبو جعفر أحمد بن صابر الأندلسی قسما رابعا للکلم بعد الاسم والفعل والحرف، فسمَّاها (الخالفة)[1]، وقد ادَّعى بعض المحدثین[2] أنَّ الذی أطلق مصطلح الخالفة على اسم الفعل هو الفرَّاء[3]، فهی لیست أفعالا وأسماء؛ لأنّها لا تتصرف تصرفَ الأفعال؛ ولا الأسماء، ولأنَّها
پاورپوینت روش برگزاری اردو - 14 اسلاید
پاورپوینت روش برگزاری اردو پاورپوینت روش برگزاری اردو پاورپوینت روش برگزاری اردو پاورپوینت روش برگزاری اردو در قرآن کریم  سوره نساء آمده است :   إِنَّ الَّذینَ تَوَفَّاهُمُ الْمَلائِکَةُ ظالِمی‏ أَنْفُسِهِمْ قالُوا فیمَ کُنْتُمْ قالُوا کُنَّا مُسْتَضْعَفینَ فِی الْأَرْضِ قالُوا أَ لَمْ تَکُنْ أَرْضُ اللَّهِ واسِعَةً فَتُهاجِرُوا فيها فَأُولئِکَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ ساءَتْ مَصیراً (97) تفک
⚘حضورمجلس انس است و دوستان جمعند  
      و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید⚘
همیشه برای سلامتی عزیزانمان آیه الکرسی شریف را می خوانیم .ما همه، عزیزانمان را با آیات و کلماتی از جنس نور ،از آفات و بلایای روزگار، در حصن حصین الهی حصار کرده و محفوظ نگه می داریم .
امروز در آستانه ماه محرم، بیاییم  به خود قولی دهیم ؛قول دهیم که همه مریدان،هر روز به نیت عزت روزافزون و سلامتی همراه با طول عمر و پیروزی روزافزون استاد ارزشمندمان ،جناب آقای دکتر محمد
از
دیدگاه روان شناسی ، نوجوانی یکی از بحرانی ترین و حساس ترین دوره های
زندگی انسان به حساب می‌آید. این دوران که طبق یکی از نظریه های روان
شناسی، سنین 12 تا 16 سالگی را در بر می‌گیرد، از اهمیت ویژه ای برخوردار
بوده و سرنوشت آینده خوب فرد با تصمیمات درست و منطقی و همچنین سرنوشت
آینده بد و نا به هنجار فرد با تصمیمات و عملکردهای نادرست و غیر اصولی این
دوره گره خورده است.

اِنَّما قَلبُ الحَدَثِ کَا لاَرضِ الخالِیَةِ ما اُلقِیَ فيها مِن شَیئٍ ق
- بهشت(1)رسول اکرم (صلى الله علیه و آله و سلم):الجنة بناؤ ها لبنة من فضة ولبنة من ذهب وملاطها المسک الاذفر وحصباؤ ها اللؤ لؤ والیاقوت وتربتها اعفران .؛(980)ساختمان بهشت خشتى از نقره و خشتى از طلاست ، گل آن مشک بسیار خوشبو و سنگریزه آن لؤ لؤ و یاقوت و خاک آن زعفران است .(2)رسول اکرم (صلى الله علیه و آله و سلم):فى الجنة ما لا عین راءت و لا اذن سمعت و لا خطر على قلب بشر؛(981)در بهشت چیزهایى هستند که نه چشمى دیده و نه گوشى شنیده و نه به خاطر کسى گذشته .(3)ام
تو بخش اسکرین شات های گوشیم خیلی گشتم تا اون اسکرین شات هایی که از توییتر برداشته بودم و موضوعشون دعاهای پیشنهادی برای قنوت نماز بود رو پیدا کنم ولی هر چی بیشتر بین ۱۲۰۰ تا اسکرین شات بالا و پایین کردم کمتر دستگیرم شد. بنابراین اونارو فعلا بیخیال شدم و سراغ حلیة المتقین رفتم تا دعاهای بیدار شدن برای نماز صبح رو استخراج کنم :)
البته توی این بخش دعاهای خوب دیگه‌ای هم هستن که از اونا هم میذارم
 
منقول است که حضرت رسول(ص) به رختخواب می‌رفتند می‌
إنّ معظم الذین قاموا بترجمة الکتب العربیّة بما فيها
الأدبیّة والدینیّة وغیرها إلی الفارسیّة لیسوا هم الذین درسوا الأدب العربیّ بل
الذین درسوا الأدب الفارسیّ فی الجامعة وتعلّموا العربیّة فی الحوزات العلمیّة أو
فی مدارس مفتوحة أو فی بلدان عربیّة. فما دور أولئک الذین درسوا الأدب العربیّ فی
الجامعات وأفنوا عمرهم فی قراءة الکتب العربیّة القدیمة وربّما الحدیثة؟ إنّهم تعلّموا
العربیّة لیقوموا بنقل التراث العلمیّ والأدبیّ الفارسیّ إلی ال
یکی از قدیمی ترین مسائل در عالم ، مساله شرور است.
این بحث را بطور کلی می توان به دو بخش تقسیم کرد: 1.بخش نظری 2.بخش عملییک گرایش که به دهریین نسبت می دهند یا به زبان امروز متریالیسم است : لازمه این عالم همین است تا بوده این عالم همین بوده و هست. (تا بوده چنان بوده تا هست چنین هست)از دوران های باستان کسانی قائل به ثنویت شدند . گفتند این عالم دو تا مبداء دارد یکی مبدا خیر است و دیگری مبدا شر است.آن یکی ذاتش اقتضا خیر می کند مبدا همه خیرات عالم است و دیگ
 موسس مجتمع دینی امام شافعی کنگاندرجمع مردم شهرستان خارگقسمت اول:این میرساند که امت اسلام هنوز امت اسلام است. امت اسلام یعنی امت جمع، نه امت متفرق، اگر امتی دیدید متفرق است دلش به دل برادرش راه ندارد. دست کمک به سوی برادر ندارد‌ آن نمی تواند ادای امت اسلام بکند. رسول الله میفرمایند: المومن للمومن کالبنیان یشد بعضه بعضا مومن برای مومن چون ساختمان است که هم دیگر را نگه می دارد. من یک سوال از عزیزان دارم: همه آن آجارها و مصالحی که در یک ساختمان
 موسس مجتمع دینی امام شافعی کنگاندرجمع مردم شهرستان خارگقسمت اول:این میرساند که امت اسلام هنوز امت اسلام است. امت اسلام یعنی امت جمع، نه امت متفرق، اگر امتی دیدید متفرق است دلش به دل برادرش راه ندارد. دست کمک به سوی برادر ندارد‌ آن نمی تواند ادای امت اسلام بکند. رسول الله میفرمایند: المومن للمومن کالبنیان یشد بعضه بعضا مومن برای مومن چون ساختمان است که هم دیگر را نگه می دارد. من یک سوال از عزیزان دارم: همه آن آجارها و مصالحی که در یک ساختمان
مرحوم در سخنرانی خود در مسجدالنّبیّ قزوین، در دهم ربیع الاوّل سال1382قمری(1341 شمسی) می فرمود:این دعایی است که امام صادق علیه السلام در ماه رمضان در شب بیست و سوم می‌خواندند و دستور داده‌اند که بخوانید. در مفاتیح الجنان»، حاج شیخ عباس نوشته؛ در زاد المعاد» علامه مجلسی نوشته و در سایر کتب ادعیه هم آمده است:اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِی
الان توی وبلاگ نوشتن بعد از یک ماه است. چون گمان میکنم کسی پشت میزی نشسته با زیرسفره ای گل گلی و منتظر است از من بشنود. فقط همین جا. چون مثلا جاهای دیگر مثل مترو می ماند. یا پشت بام طوفان دار. که جای حرف زدن و شنیدن نیست.
چیز مهمی نیست. دوست دارم از زایل ترین هایش بگویم. از تجربه دراگ های جدید. یک شب قبل از آزمون عملی ادبیات نمایشی تا سه شب توی باغ فردوس بودم و آنقدر های کرده بودم که چشم هایم می رفت و نمی فهمیدم کی بر میگردد. با پونزده آدمی که تا حالا
تعیین آثار تعامل پلیس ودستگاه قضایی در کشف جرم قتل
 
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود(پایان نامه مقطع ارشد)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱- مقدمهبرنامه ریزی کنید وبرنامه ریزی حقیقتاً علمی ومتکی به تجربه های دانش جهانی باشد چون این مسئله مخص

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سانا پوز کدنویسان ایرانی جهان یک زن موسسه حقوقی نوباوران مطالب ، اسکریپت و... کمیاب وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله خسروی شهرستان تکاب دانلود آهنگ جدید | نسیم آوا روزهایم با کتاب کبوتر شاهین شهر اخذ مشاوره و صدور گواهینامه ایزو