نتایج جستجو برای عبارت :

تبدیل طیف نوری به ولتاژ در مانیتورینگ

فروش کیت رگولاتور ولتاژ DC به DC.
دامنه ولتاژ ورودی : 0 - 40 ولت DC.
دامنه ولتاژ خروجی : 1 - 30 ولت DC.
آمپرهای خروجی : 5 ، 10 ، 15 ، 20 آمپر.
ولوم کنترل سطح ولتاژ خروجی
فقط ولتاژ خروجی قابل تنظیم میباشد.
جهت سفارش خرید محصول تماس بگیرید.
شماره تماس : 05133752141  -  09155599577
دیود چیست و انواع آن کدامند ؟ 
دیود قطعه ایست که تشکیل شده از دو لایه سیلیسم در کنار یکدیگر که کاربرد جالب و مهمی در الکترونیک داردکه در ادامه مطلب با آن آشنا می شوید.    یک دیود معمولی می تواند جریان الکتریکی را وقتی که از ولتاژ بایاس کرد از یک سمت عبورداده و از سمت دیگر مانع عبور جریان شود.
به عبارت ساده تر مانند یک آبشار که فقط آب را از بالا به پایین میریزد و از پایین مانع عبور آب به بالا می شود.
انواع دیود و کاربرد تک تک آنها:
1- دیود معمو
تعمیرات تخصصی رگولاتور ولتاژ AVR
رگولاتور AVR چیست ؟ و چه کاربردهایی در ژنراتور دارد ؟
رگولاتور AVR در ژنراتور نصب می شود و وظیفه کنترل ولتاژ خروجی را در ژنراتور دارد و برای مصرف کننده ولتاژ ثابت و تعریف شده ای را در شرایط مختلف ایجاد می کند. رگولاتور ولتاژ ورودی و تغذیه خود را از پسماند های مغناطیسی درون ژنراتور تأمین می کند و در خروجی ولتاژ ثابت و DC برای قسمت تحریک ژنراتور ایجاد می کند.
شاید فکر کنید ژنراتور در حالت عادی ولتاژی ندارد ولی در واق
 
 
مدار ساعت ماشین یک تراشه منفرد  PCF117930 
CMOS ۴.۱۹ مگاهرتز است که عملکرد ساعت ، دقیقه و ثانیه را ارائه می دهد. این دستگاه برای رانندگی نمایشگر ۴  رقمی کریستال مایع دوبلکس (LCD) طراحی شده است. دو سوئیچ خارجی تک قطبی تک پرتاب (SPST) تمام عملکردهای تنظیم زمان را انجام می دهند. کالیبراسیون زمان و تنظیم ولتاژ از طریق EEPROM روی تراشه قابل برنامه ریزی هستند. مدار از طریق یک تنظیم کننده ولتاژ داخلی و یک مقاومت خارجی باتری کار می کند.
صفحه LCD با انرژی کارآمد ت
آموزش طراحی منبع تغذیه سوییچینگ (بار)
 
 
- وظایف منبع تغذیه تثبیت شده یک منبع تغذیه تثبیت شده باید ولتاژ DC را به صورت زیر در اختیار کاربر قرار دهد : الف ) با تغییر بار ، تغییرات کمی داشته باشد (رگولاسیون بار)〖∆V〗_O/〖∆I〗_O =0⁄(1%)~ 1% = رگولاسیون باراین تغییرات باید هم برای حالت پایدار و هم حالت گذرا ، درحد تعریف شدۀ بالا باشد (شکل1)
شکل(1)- رگولاسیون بار حالت گذرا و حالت دائم پایدار
آموزش طراحی منبع تغذیه سوییچینگ (ورودی)
 
ب) با تغییرات ولتاژ ورودی ،
رله چیست
رله یک قطعه الکترونیکی است که مانند کنتاکتورهای الکتریکی عمل می کند، اساس کار و کاربرد اصلی رله در آن است که وقتی ولتاژی به سیم پیچ آن برسد باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی شده و این میدان مغناطیسی نیز باعث قطع  و  وصل شدن کنتاکتهای موجود در خود رله می شوند که می تواند به وسیله این کنتاکتهایش بسیاری از وسایل الکتریکی و الکترونیکی را قطع و وصل و کنترل نماید، به طور کلی رله یک کلید الکترونیکی میباشد که به جای اینکه به صورت دستی به آن فشار
آیا منبع تغذیه لیزر من واقعاً خراب است یا لوله من بد است؟ این فیلم آموزشی را ببینید تا مشخص شود منبع تغذیه لیزر CO2 در چین واقعا بد است. شامل چندین شاخص منفرد است که منبع تغذیه دیگر کار نمی کند یا به درستی کار می کند. در اینجا یک لوله لیزر بد نشان داده شده است ، منبع تغذیه بد نیست - به این فیلم مراجعه کنید.
 
برای Instructionable کلیک کنید: نحوه آزمایش و تنظیم منبع تغذیه لیزر CO2 ساخت چین (چین) برای داشتن عمر طولانی از لوله لیزر CO2 برای سیستم حکاکی لیزری و دس
در ادامه این مطلب فایلهای تنظیمات سافت استارتر پر مصرف زیمنس سری خانواده SIRIUS 3RW30 / 3RW40 قرار داده شده است. با توجه به نیاز مشتریان گرامی کاتالوگ زیمنس و راهنمای تنظیمات سافت استارتر  پر مصرف را در سایت قرار دادیم.
انجام تنظیمات سافت استارتر  می تواند با تنظیم کردن پتانسیومترها، تغییر دیپ سوئیچها، استفاده از یک صفحه کلید، و وسایلی مشابه انجام شود.
1- شیب (ramp) استارت تنظیمات سافت استارتر
شیب استارت مقدار زمانی است که تنظیمات سافت استارتر ولتاژ
خاصیت های جریان متناوب
 
 
آهنگ تغییر:
جریان AC معمولا به تعداد 50 تا 60 بار در هر ثانیه جهت خود را تغییر می دهد؛ سیستم الکتریکی هر کشوری می تواند بر تعداد این ارقام تأثیر بگذارد. تعداد تغییرات جهت نوسان در واحد زمان، فرکانس نامیده می شود و بنابراین فرکانس جریان AC معمولا یا 50 هرتز و یا 60 هرتز است.
چراغ ها و لامپ ها:
بسیاری از وسایل الکتریکی مانند لامپ ها تنها به حرکت الکترون ها نیاز دارند و این که آن ها از درون سیم حرکت می کنند یا مسیر حرکت خود را ت
وریستور VDR چیست و چه کاربردی دارد؟؟
این قطعه مقاومت غیر تابع عوامل فیزیکی است و وابسته به ولتاژ می باشد.
وریستور  Vdr دو پایه دارد و از لحاظ شکل ظاهری شبیه به خازنهای سرامیکی است .
در حالت سالم این قطعه هیچ امپدانسی ندارد ولی در صورتی که معیوب شود دارای مقاومت با مقادیر متفاوت می شود.
در گذشته برای محافظت از مسیرهای حساس از دیود زنر استفاده می شد، ولی چون سرعت عمل دیود کم بود از دور خارج شد و به جای آن vdr بکار رفت.
میکروفن، اسپیکر، سوکت نرم افزار،
مبدل DC / DC 15V 1A با خروجی 15V 1A یک برد کوچک است که با استفاده از ترانسفورماتور از Renco و از آی سی  LM2587-ADJ IC  ساخته شده است. منبع ورودی ۱۸ و ۳۶ ولت دی سی می باشد،تنظیم کننده های LM2587 مدار یکپارچه است که به طور خاص برای برنامه های پرواز برگشت ، پله پله (تقویت) و مبدل به جلو طراحی شده است. سوئیچ پاور یک دستگاه 5.0A NPN است.
محافظت از سوئیچ برق مدارهای محدود کننده جریان و حرارتی و مدار تحت فشار ولتاژ هستند. این آی سی حاوی یک اسیلاتور داخلی فرکانس ثابت 100 کیلوهرتز
مشکلات اصلی دستگاه یو پی اس 
مشکلات مربوط به منبع تغذیه معمولاً در هر سال منجر به زیانهایی نزدیک به میلیاردها دلار می شود. موارد زیر هفت مشکل اصلی برق است که توسط یک سازمان بین المللی استاندارد ، موسسه مهندسان برق و الکترونیک مشخص شده است.
گذرا
گذرا آسیب پذیرترین نوع مشکلات برق است. اینها تغییرات ناگهانی در قدرت است و از آن به قدرت افزایش یا سنبله قدرت یاد می شود. در این شرایط قدرت از حد طبیعی خود فراتر رفته و باعث اضافه بار می شود که به نو
بنام خداوند یگانه و یکتا
باسلام.
اگر تازه کار الکترونیک هستید،یا اینکه،قصد دارید وسیله ای بسازید،یا قصد دارید اطلاع پیدا کنید،که وسایل و اجسام نزدیکتان به چه میزان ولتاژ نیاز دارند،می تونید از ابزار اونلاین که در اینجا معرفی شده استفاده کنید
به کمک این ابزار می توانید،ولتاژ موتورها،باتری ها،خطوط برق و لوازم دیگر را پیدا کنید (اگر ابزار کاربردی برای شما باشه،در اینده،لیست و قابلیت های اون رو افزایش میدم،انشالله)
استفادهاز این ، این ابز
فروشگاه برق صنعتی آباد الکترو تبریزفروش و تأمین تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون و صاعقه گیر
مشاوره، طراحی و تأمین تجهیزات صاعقه گیر و برقگیر برای سازه های صنعتی، تجاری، اداری و خانگی توسط دکتری مهندسی برق با تجربه بیست ساله و تدریس دوره‌های آموزشی ساختمان های بلند مرتبه.
انواع برقگیر و صاعقه گیر اکتیو، پسیو، میله ای، محاسبات گردیان ولتاژ، محاسبات چاه اتصال زمین صاعقه گیر، تأمین همه تجهیزات صاعقه گیر و برقگیر در سطوح ولتاژ فشار متوسط و فش
اولین منبع تغذیه متغیر DC ، LM317می توانید ولتاژ خروجی 1.25 ولت تا 30 ولت را در 1.5A تنظیم کنید.این مدار را می توان با یک آی سی واحد منبع تغذیه متغیر مبتنی بر lm317 ایجاد کرد.سری LM317 یا LM117 از تنظیم کننده های ولتاژ مثبت 3 ترمینال قابل تنظیم قادر به تهیه بیش ازیک و نیم آمپر تا محدوده خروجی ۳۷ولت هستند.
 
ترانسمیتر دما هد مونت PCT380, WT Sensor با تنها یک ورودی است. این ورودی می‌تواند ترموکوپل، RTD، مقاومت و یا منبع ولتاژ باشد. تمامی این ورودی‌ها خطی‌سازی شده و به سیگنال خروجی صنعتی 4 تا 20 میلی‌آمپر تبديل می‌شوند.
مشخصات ترانسمیتر دما هد مونت PCT380, WT Sensor:
 
توانایی تبديل همه‌ی ورودی‌ها به 4 تا 20 میلی‌آمپر
امکان دریافت ورودی از ترموکوپل، RTD، مقاومت و یا ولتاژ
امکان تنظیم با کامپیوتر یا PDA
جبران‌سازی داخلی نقطه‌ی سرد
شما می توانید محصولات هد مونت  ر
دیود زنر نوع خاصی از دیود است ، برخلاف دیودهای معمولی ، جریان در دو جهت جریان دارد. این دیود قلب تنظیم کننده ها و مدارهای ولتاژ است و ولتاژ مرجع تقویت کننده دیفرانسیل را تولید می کند. مشخصه اصلی دیود زنر جهت جریان دو طرفه است.دیودها عمدتا از نیمه هادی های بهم پیوسته تشکیل شده اند. خصوصیات این دو نیمکره متفاوت است. یکی از آنها الکترون یا به عبارتی بار مثبت یا دیافراگم اضافی (نیمه رسانای نوع p) ندارد و دیگری دارای الکترون اضافی (نیمه رسانای نوع n)
صرفه جویی انرژی در الکترونیک صنعتی
1- اقدامات مربوط به طراحی موتور
2- اقدامات مربوط به بهره برداری از موتورها
اقدامات مربوط به بهره برداری از موتورها در الکترونیک صنعتی
1- اقدامات روی موتور، نظیر تهویه، روغنکاری، و بارگذاری
2- استفاده از درایو یا کنترل کننده دور موتور
معایب انتخاب موتور بزرگتر از نیاز در الکترونیک صنعتی
1- با افزایش توان موتور قیمت آن یعنی هزینه اولیه افزایش می یابد .
2- با افزایش توان موتور هزینه های نگهداری و تعمیرات آن افزا
این نوع فن ها دارای ایمنی بالا در برابر شوک الکتریکی بوده.این فن ها نسل جدیدی از فن های AC با توان 8 وات می باشند که با ولتاژ ورودی از 100 ولت تا 240 ولت توانایی استارت را دارند.( افزایش یا کاهش برق شبکه هیچ اثری در سرعت و یا ایجاد نقص فنی در آن نداشته و به همین اساس نیز ، سیم استفاده شده در این نوع فن ها به دلیل ولتاژ متغیر آن حتما باید سیم مس با خلوص 99.9% باشد تا  کنترل سرعت فن در ولتاژهای مختلف یکسان باشد.)
 
** از صفات مهم این نوع فن ها را می توان به ولت
خانواده STM32 از میکروکنترلرهای 32 بیتی مبتنی بر پردازنده Arm® Cortex®-M طراحی شده اند تا درجه های جدید آزادی را برای کاربران MCU ارائه دهند. این محصول با ترکیب عملکرد بسیار بالا ، قابلیت های زمان واقعی ، پردازش سیگنال دیجیتال ، عملکرد کم ولتاژ / ولتاژ کم و اتصال ، ضمن حفظ ادغام کامل و سهولت توسعه ، ارائه می دهد.دامنه بی نظیر میکروکنترلرهای STM32 که بر اساس یک هسته صنعتی استاندارد ساخته شده است ، با انتخاب گسترده ای از ابزارها و نرم افزارها برای پشتیبانی
ترانسرهای لرزشی (Seismic) معمولاً برای مواقعی که فرکانس ارتعاشات بالا می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند. ترانسرهای مجاورتی (Proximity) معمولا برای مواقعی که فرکانس ارتعاشات پایین باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای سفارش انواع ترانسرها و سیستم‌های مانيتورينگ ارتعاشات برندهای معتبر از جمله بنتلی‌نوادا و متریکس با ما تماس بگیرید.
 
تجهیزات دوار دارای انواع مختلفی هستند که دارای کاربرد بسیار گسترده‌ای در صنایع مختلف نفت، گاز،
با اختلاف فراوان نسبت به دیگر پنل‌ها، مانیتورها به صورت معمول به یکی از سه پنل TN یا IPS یا VA مجهز هستند. اگر قبلا مشغول تحقیق برای خرید یک مانیتور بوده باشید، به طور یقین این نام‌ها به گوش‌تان آشنا هستند و باید یک چیز را از همین ابتدا بدانید: نوع پنل قرار است انبوهی از اطلاعات مختلف راجع به عملکرد مانیتور در اختیار شما قرار دهد. در این مقاله به مقایسه این سه پنل با دیگر پرداخته و نقاط قوت و ضعف‌شان را از نظر رد می‌کنیم. اما پیش از اینکه به صورت
 
علت داغ شدن شارژر گوشی های موبایل چیست؟
 
 
 
احتمالا تا به حال متوجه داغ شدن شارژر گوشی خود شده اید. وقتی که گوشی یا هر وسیله دیگری را شارژ می کنید، شارژر داغ می شود. آیا جای نگرانی دارد؟ اصلا! در ادامه دلیل این داغ شدن را برایتان شرح خواهیم داد.
 
 
اساس کار شارژر
اگر روی شارژر گوشی یا لپتاپ خود نگاه کرده باشید، خروجی ولتاژ و آمپر آن نوشته شده است. عمدتا 5 ولت بوده و جریان ها با توجه به نوع گوشی و تبلت از 1 تا 3 آمپر متغیر هستند. خیلی مهم هست که ا
امروزه با توجه به تعدد وجود وسایل برقی در منازل مسی و ادارات و ضرورت جلوگیری از بروز آسیب ها ، حوادث و ایجاد هرگونه خلل در کارها  نیاز به استفاده از رابط برق یا محافظ ولتاژ بیش از پیش احساس می شود؛ از این رو شاهد حضور طيف وسیعی از برند های تولید کننده رابط ها و محافظ ها هستیم که اقدام به فروش طرح ها و مدل های مختلف این وسایل می کنند. آنچه در وهله اول به ذهن خریدار می رسد این مسئله است که فاکتورهای انتخاب و ویژگی های بهینه این وسایل چیست؟ 
تعد
کلید اتوماتیک کامپکت حرارتی - مغناطیسی (قابل تنظیم) 3 پل 250 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل LM4S3P250TA، دارای قدرت قطع 36KA و ولتاژ کاری 415V AC می باشد.
از کلید های اتوماتیک کمپکت یا به اختصار کلید mccb، می توان در محدوده ی وسیعی از ولتاژها استفاده نمود.
کلیدهای اتوماتیک برند دورمن اسمیت، در تیپ های مختلف LM ،YM و YS به بازار عرضه شده است.
در بعضی از شبکه های توزیع می بایست، به محض برگشت جریان (ولتاژ) یا افت بیش از حد مجاز ولتاژ، مدار به طور خودکار قطع و آلارم های ل
کلید اتوماتیک کامپکت حرارتی - مغناطیسی (قابل تنظیم) 3 پل 630 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل LM6J3P630TA، دارای قدرت قطع 65KA و ولتاژ کاری 415V AC می باشد.
از کلید های اتوماتیک کمپکت یا به اختصار کلید mccb، می توان در محدوده ی وسیعی از ولتاژها استفاده نمود.
کلیدهای اتوماتیک برند دورمن اسمیت، در تیپ های مختلف LM ،YM و YS به بازار عرضه شده است.
در بعضی از شبکه های توزیع می بایست، به محض برگشت جریان (ولتاژ) یا افت بیش از حد مجاز ولتاژ، مدار به طور خودکار قطع و آلارم های ل
کلید اتوماتیک کامپکت حرارتی - مغناطیسی (قابل تنظیم) 3 پل 400 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل LM5J3P400TA، دارای قدرت قطع 50KA و ولتاژ کاری 415V AC می باشد.
از کلید های اتوماتیک کمپکت یا به اختصار کلید mccb، می توان در محدوده ی وسیعی از ولتاژها استفاده نمود.
کلیدهای اتوماتیک برند دورمن اسمیت، در تیپ های مختلف LM ،YM و YS به بازار عرضه شده است.
در بعضی از شبکه های توزیع می بایست، به محض برگشت جریان (ولتاژ) یا افت بیش از حد مجاز ولتاژ، مدار به طور خودکار قطع و آلارم های ل
کابل افشار نژاد خراسان
 

 کابل کنترل انعطاف پذیر مشابه استاندارد IEC 60227-7 , DIN VDE 0245
 دامنه حرارتی:
حداکثر دمای مجاز در هادی
 در عملکرد نرمال : C+70
 در اتصال کوتاه : C+150
در سطح کابل
 در حالت خم شو : C-5 تا C+50
 در نصب ثابت : C-40 تا C+70
 ولتاژ نامی: U0/U=300/500 V
 تست ولتاژ: 2KV a.c. 50Hz , 5 min
Cu / PVC / PVC
 هادی مس کلاس ۵ مطابق IEC 60228
 عایق PVC/D
 رشته‌ها بدون دشته مرکزی استرند می‌شوند
 روکش  PVC/ST9 70C
برای کنترل و اتصال در ماشین‌ها، تسمه نقاله‌ها، خطوط تولید، صنایع اب
شارژ باطری و کارکرد و ماندگاری شارژ آن مسئله همیشگی کاربران گوشی هاست.عمده باتری های مورد استفاده در موبایل ها باتری های لیتیوم یونی است و این باتری ها هم چون اقلام مصرفی بعد از مدتی تحلیل رفته و در واقع فرسوده می شوند.
معمولا بعد از گذشت مدتی از خرید گوشی موبایل، متوجه کارکرد ضعیف تر باطری موبایل خود می شویم. بعد از گذشت دو سال، باتری در طول روز نیاز به شارژ چند باره پیدا می کند. بعد از گذشت دو سال، دیگر کارکرد گوشی هم بواسطه این تحلیل باتری،
سلام و روز بخیر
این پروژه‌ای بود که در زمان کارشناسی بنده در طول ترم به عنوان پروژه درس الکترونیک صنعتی باید انجام می‌شد
مدار این پروژه رو آقای مهندس شبیری زحمتش رو کشیدن و استاد درس هم دکتر ناصر اسکندریان هستن.
فعلا عکس مدار رو داشته باشیم تا بعد:
در مدار زیر، ترانس سر وسط استفاده شده از نوع ۲۲۰/۹ یا ۲۲۰/۱۲ می‌تونه باشه. همچنین پل دیودی، خازن‌های الکترولیت 2200uf, 25v که پلاریته‌هاشون مهمه در نحوه‌ی بستن مدار، رگولاتور ولتاژ (تثبیت کننده‌ی و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

بانک مشاغل ایران پیچ و رولپلاک نما بدون داربست راپلکو دانلود رایگان قسمت 23 سریال آقازاده کافه موزیک - موزیک های ایرانی و خارجی پخش و خبر های بروز جهان کسب درآمد اینترنتی به دلار وبلاگ شخصی فاطمه صدرا اپلیکیشن شبکه خبری کرمان دانلود کتاب کاراته شوتوکان بلفاروپلاستی