نتایج جستجو برای عبارت :

رمانی از جنس رابطه جنسی

رابطه جنسی بسیار قدرتمند است و منجر به بهبود خلق و خو حتی باریک شدن دور کمرتان می شود. داشتن رابطه جنسی یک بار در هفته طول عمر را افزایش می دهد. این که نداشتن رابطه جنسی چه تاثیری بر بدنتان می گذارد کاملا بستگی به میزان سلامت شما دارد.

ادامه مطلب
رابطه جنسی منظم برای بدن مفید است
رابطه جنسی با همسر جدای از لذت فواید روحی و جسمی زیادی دارد . فقط باید رابطه جنسی شما با همسرتان منظم باشد . در ادامه مطلب بیشتر درباره فواید رابطه جنسی می خوانید
ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید
راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی
رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است ن توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک شما
 
راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی
رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است ن توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک ش

از دست دادن نعوظ حین رابطهجنسی
 
  
 از دست دادن نعوظ حین رابطهجنسی
ابتدا باید متذکر شویم که این پدیده ای بسیار متداول بین مردان است و ممکن است در هر سنی از زندگی جنسی ایجاد شود. مسائلی همچون استرس، اضطراب و درگیریهای فکری از عوامل مهم محسوب می شوند. از دست دادن نعوظ ممکن است منجر به مشکل روحی شود که به دو دلیل اصلی اتفاق می‌افتد:
ادامه مطلب
اختلال عملکرد جنسی زن بررسی اجمالی مشکلات مداوم ، رابطه جنسی مکرر، میل ، ارگاسم یا درد که شما را پریشان می کند یا رابطه شما با همسرتان را متلاشی می کند،از نظر پزشکی به عنوان اختلال عملکرد جنسی شناخته می شوند. بسیاری از خانم ها در برخی از مواقع با عملکرد جنسی مشکل دارند ادامه مطلب 
‍ روابط جنسی و کهنسالی : .بر خلاف تصور اینکه افراد کهنسال، تمایلات جنسی ندارند، روابط جنسی در کهنسالی نه تنها حضور دارد، بلکه برای سالمندان واجب و ضروری استتصور عامه مردم از روابط جنسی صرفا دخول و هدف دستیابی به ارگاسم هست اما روابط جنسی شامل طیفی از : دیدن، بوییدن، چشیدن، زبان زدن، بوسیدن، رقصیدن، نوازش کردن، لمس شدن و لمس کردن، بازی کردن،  معاشقه و البته دخول و ارگاسم است. این بدان معنی است که دخول جنسی و ارگاسم تنها بخشی از رابطه جنسی اس
مزایای رابطه جنسی برای سلامتی
 
 
فواید سلامتیدر ن و مردانسلامت رواناستمناءدشمنیبردنرابطه جنسی عامل مهمی در زندگی شما استرابطه جنسی و رابطه جنسی بخشی از زندگی است. گذشته از تولید مثل ، رابطه جنسی می تواند در مورد صمیمیت و لذت باشد. فعالیت های جنسی ، مقاربت با واژینگی آلت تناسلی و یا استمناء می تواند مزایای تعجب آور بسیاری از جنبه های زندگی شما به همراه آورد:
جسمیفکریعاطفیروانشناسیاجتماعیسلامت جنسی بیش از جلوگیری از بیماری ها و حاملگی
رضایت جنسی با کیفیت رابطه در ارتباط است. در واقع، توافقی عمومی بین مردم وجود دارد که نیتی جنسی را از مشکلات بزرگ روابط شویی قرار می دهد. درحالی که این نتیجه گیری به هیچ وجه یافته جدیدی نیست و زندگی های بسیاری به خاطر نبود رضایت جنسی متلاشی شده اند.
ادامه مطلب

رابطه مقعدی چیست ؟ روش تشخیص رابطه مقعدی قبل از ازدواج
 
  
رابطه مقعدی
 
آمیزش جنسی مقعدی یا دخول مقعدی نام گونه ای از آمیزش جنسی است که در آن برای لذت جنسی، یک آلت مردی وارد مقعد دیگری می‌شود.دیگر انواع رابطهٔ جنسی مقعدی با یا اسباب‌بازی‌های جنسی در ناحیهٔ مقعد صورت می‌گیرد.
ادامه مطلب
تفاوت رابطه جنسی و خودیی؟
 در رابطه جنسی با همسر چون ارتباط عاطفی ایجاد می‌شود (از طریق ملاعبه و …) سیستم اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک به صورت متعادل تحریک گشته و اندام‌هایی که تحت تاثیر این سیستم‌ها هستند
ادامه مطلب
عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و شویی
برقراری رابطه جنسی و شویی فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.
همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه شویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.
قطع رابطه جنسی به بدن شما آسیب میزند
 
عوارض ترک رابطه جنسی و شویی برای بدن
به گزارش healinglifeisnatural پزشکان
از زمان تولد به دختران آموزش داده می شود که باید خیلی از مسائل را رعایت کنند. مخصوصا در فرهنگ ایرانیان صحبت حتی در مورد مسائل جنسی در بین دختران زشت است و اگر دختری بخواهد در مورد نیازهای جنسی خود صحبت کند، پسندیده نمی باشد. بنابراین در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی پیش قدم می شود، مرد است و در برخی مواقع ن و خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند.
ادامه مطلب
آیا برقراری رابطه جنسی بعد از عمل جراحی بینی ضرر دارد؟
هیجان جنسی موجب افزایش خون و حرارت در نقاط مختلفی از بدن از جمله صورت می‌شود. از آنجایی که بعد از جراحی بینی رگ‌ها هنوز به طور کامل ترمیم نشدند. این افزایش خون می‌تواند منجر به خونریزی بینی شود.
از طرف دیگر افزایش حرارت و پرخونی عروق منجر به افزایش تورم بینی می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود تا دوهفته بعد از عمل زیبایی بینی از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید تا بافت‌ها و عروق بینی شما
زمانی که حرف از درمان پروستات به میان می آید برخی از آقایان تا ندانند که آیا پروستات بر کیفیت رابطه جنسی شان اثر می گذارد یا خیر به دنبال درمان پروستات نمی روند. متاسفانه بله درمان پروستات بر افزایش کیفیت رابطه جنسی اثر می گذارد. 
درمان پروستات می تواند باعث بهبود عملکرد جنسی، رفع اختلال نعوظ،حفظ نعوظ تا مدت زمان مطلوب و افزایش میل جنسی می شود.
بنابراین می توان گفت درمان پروستات امری نیست که بتوان آن را به تاخیر انداخت زیرا با یکی از مم ترین
کاری که در اولین رابطه جنسی خود نباید انجام بدهید!








میدانید چه کار هایی در اولین رابطه جنسی نباید انجام دهید؟ این مقاله
مخصوص خانم ها است. افرادی که باکره هستند و یا میخواهند با یک فرد جدید
رابطه جنسی داشته باشند قطعا استرس و اضطراب زیادی دارند. شما سعی میکنید
که همه چیز مرتب باشد و طبق برنامه پیش برود و از قبل فکر همه جا را کرده
اید اما باید خدمتتون بگم که باز هم امکان دارد که خرابکاری ببار بیاید!
ادامه مطلب
کارهایی که مردان دده می کند
رابطه جنسی یک عمل پویا و دو طرفه می باشد پس هر عملی با عکس العمل طرف مقابل باید مواجه شود تا لذت رابطه کامل گردد و الا مردها می رفتند و با یک عروسک ازدواج می کردند ؟
 
1- زن هایی که مثل ارباب با غلامشان رفتار می کنند
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و….
بله خیلی از خانم ها هس
کارهایی که مردان دده می کند
رابطه جنسی یک عمل پویا و دو طرفه می باشد پس هر عملی با عکس العمل طرف مقابل باید مواجه شود تا لذت رابطه کامل گردد و الا مردها می رفتند و با یک عروسک ازدواج می کردند ؟
 
1- زن هایی که مثل ارباب با غلامشان رفتار می کنند
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و….
بله خیلی از خانم ها هس
توضیح خوبی ها انواع دخول به صورت درست
دخول در رابطه جنسی به عملی گفته میشود که در آن آلت جنسی مرد در دستگاه تناسلی
زن وارد میشود.انواع دخول در رابطه شویی بسیار متفاوت میباشد. زوجین میتوانند بر
اساس علایق خود و یا توانایی جسمانی خود هر نوع دخول یا همان پوزیشن را تجربه
کنند.البته برخی از پوزیشن های جنسی ممکن است باعث ایجاد درد یا ناراحتی برای مرد
یا زن ایجاد کند و از سوی دیگر برخی از انواع دخول میتواند لذت بیشتری را برای شما
و شریک جنسیتا
غذایی که قبل از رابطه جنسی نباید بخورید



قبل از رابطه جنسی چی نخوریم ؟ آیا
امیدوار هستید که بعد از یک وعده غذایی با همسر خود رابطه داشته باشید؟ بر
خلاف برخی از مواد غذایی مثل شکلات تلخ و مغزیجات که باعث تقویت قوای جنسی
میشوند، برخی مواد غذایی هم هستند که عملکرد کاملا بر عکسی دارند.




غذا قبل از رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد. البته این غذا
ها بلافاصله تاثیر خود را نشان نمیدهند. اگر قبل از زمانی که قصد رابطه
جنسی دارید از خور
قرص پیشگیری از بارداری لوونورژسترول یکی از داروهای ضد بارداری اورژانسی است که مانع از بروز حاملگی می شود. این قرص ۱٫۵ میلی گرمی به قرص صبح روز بعد” هم معروف است. ماده دارویی فعال موجود در این دارو شامل یک ماده ضد بارداری اورژانسی به نام لوونورژسترول است.
نحوه مصرف
این قرص یک داروی پیشگیری از بارداری اورژانسی است که طی ۷۲ ساعت بعد از رابطه جنسی محافظت نشده استفاده می شود. اثر بخشی قرص لوونورژسترول بسته به اینکه چند ساعت بعد از رابطه جنسی مح
برخی از کاندوم فضایی های تولیدی کارخانه ها صرفا جنبه تبلیغاتی یا سرگرمی دارد و برخی از آنها حتی کار اصلی کاندوم (جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماری های جنسی) را انجام نمی دهند.اما آشنا شدن و استفاده از برخی از این محصولات باعث می شود که شما لحظات بهتری در رابطه جنسیتان تجربه کنید.تجربه بعضی افراد نشان داده که استفاده از برخی از این کاندوم ها باعث کیفیت بیشتر در رابطه و نزدیک تر شدن به نقطه اوج جنسی شده است.تنوع کاندوم های خاص و عجیب بسی
ابطه جنسی در زمان قاعدگی چگونه است؟
 
 
رابطه جنسی در زمان قاعدگی
 
روابط جنسی در دوران و قاعدگی از طرف بعضی منع می شود و بعضی هم نظر به مفید بودن آن دارند. ولی واقعیت ماجرا چیست ؟ برای بعضی از بانوان فعالیت جنسی در زمان قائدگی میتواند حتی لذتبخش تر از زمان های دیگر باشد.
بعضی مطالعات نشان میدهد که روابط جنسی میتواند علایم مربوط به زمان قاعدگی مانند گرفتگی را تسکین دهد.
ادامه مطلب
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
خوردنی هایی که باعث افزایش میل جنسی می شوند
مواردی هستند که قطعا نمی خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. چیزی وجود دارد که شاید در رتبه های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند مثل رابطه جنسی. شاید جز افرادی باشیدهنگامی که شروع می شود، دوست دارید زود تمام شود.
 
ادامه مطلب
Drnaghisanaei@ کانال آیات و احادیث اخلاقیچه اتفاقی می افتد که مردها یک دفعه از دختری که برای ازدواج انتخاب کرده اند، کناره گیری می کنند؟ رابطه جنسی اگر پسری تنها به دلیل نیاز جنسی جهت ازدواج اقدام کرده باشد و نیاز جنسی وی در دوران نامزدی پاسخ داده شود  ممکن است از ادامه رابطه منصرف شود چرا که نیاز وی تامین شده و دلیلی برای زیر بار رفتن مسئولیت نمیبیند ترس از مسئولیت گاهی وقت ها همه چیز برای نامزد شما ساده و خوشایند و عاشقانه به نظر می رسد. اما وقتی
رابطه با فرزند خوانده در ابتدا می تواند بسیار سخت باشد. اما با کمی تلاش میتوان رابطه را بهبود بخشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید اینست که در همان ابتدا بنیان رابطه را خوب بنا کنید. اگر همه چیز خوب پیش برود این رابطه همانند آهن محکم خواهد شد. در این مقاله راه های تقویت رابطه با فرزند خوانده ها را به طور کامل گفته ایم. ادامه مطلب را ببینید. 
ادامه مطلب
 



علت تمایل افراد به رابطه جنسی خشن و علائم سادیسم جنسی
بصورت کلی علاقه و لذت بردن از خشونت در رابطه جنسی در صورتی که فاعل
لذت ببرد نشانه ای از سادیسم جنسی و در صورتی که مفعول لذت ببرد نشانه مازوخیسم جنسی میباشد.
در هر دو جنس مرد و زن تمایل به رابطه جنسی خشن میتواند وجود داشته
باشد.تعریف دقیق تر آن رابطه جنسی که در آن لذت روانی به سبب آسیب رساندن
به جسم خود یا فرد مقابل باشد نشانه اختلال و نیاز به درمان
آموزش رابطه جنسی برای خانم ها
 
تبدیل میل جنسی به ثروت و موفقیت
طول دوره: ۹ مقام در بیش از ۴۰ جلسه عالی صوتی یا صوتی-تصویریمخاطب: هر کسی که در وجودش میل جنسی داردفرمت آموزش‌ها: صوت MP3 و ویدیو MP4مدرس :جوادزارع محقق در زمینه تعالی میل جنسی
 
چگونه با کسب آگاهی متفاوتی از نیروی جنسی، معنویت، ثروت، و لذت واقعی جنسی را در زندگی خود جاری کنیم؟
 
 
آیا میل جنسی یا شهوت زیادی دارید و نمی دانید چطور آن را کنید؟
چگونه جنس مخالف را  بدون تلاش، مجذوب خ
لذت بردن از زمان رابطه جنسی داشتن
❣️ س*کـس همچون سفری مفرح است که نباید در آن همواره به فکر رسیدن به مقصد بود؛ پس یادبگیرید که از مسیرش لذت ببرید.
مقصد س*کـس همیشه تکراریست ولی مسیرش می تواند هربار مهیج تر باشد!

#پوزیشن_جنسی
پوزیشن برای خانم های چاق؛
 زن به پشت روی زمین دراز کشیده و زیر باسن خود یک بالش گذاشته و یک پای خود را ۹۰ درجه
بالا می آورد و مرد روبروی آلت تناسلی زن نشسته و یک دست روی شکم و دست دیگر مچ پای زن را می گیرد.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مروارید طب پارسیان بی قفس مهدویـّـت انواع درب فلزی دانشکده مستقل کانگ فو توآ 21 کرمان-ماهان تحلیل و نمایش آثار هنری مطرح جهان گاه نوشت های آسمان گوسفند زنده موسسه فرهنگی هنری رایانه ای سینا 123فان