نتایج جستجو برای عبارت :

فن فیک بی تی اس کاک بلاک

کیف پول بلاک چین داتکام (Blockchain.com) با نام و آدرسِ سابق بلاک چین دات‌‌اینفو (Blockchain.info) یکی از مطرح‌ترین و قدیمی‌ترین کیف پول‌های بيت کوین است که به جز بيت کوین، از چند ارز دیجیتال دیگر از جمله اتریوم، بيت کوین کش و استلار پشتيبانی می‌کند. در این مطلب، ضمن معرفی کامل این سایت، نحوه ساخت کیف پول و کار با آن را به صورت تصویری آموزش می‌دهیم.
کیف پول Blockchain چیست؟


ادامه مطلب
در روزهای اخیر مشاهده شده که بسیاری از کاربران ایرانی در اینستاگرام به اصطلاح بلاک شده‌اند.
به‌تازگی بسیاری از دوستان خود را دیده‌اید که در اینستاگرام به اصطلاح بلاک شده‌اند و در واقع از شما می‌خواهند برایشان کامنت انگلیسی بگذارید. اما دلیل و چاره چیست؟
هنگامی که با یا VPN وارد اینستاگرام می‌شوید، این شبکه IP شما را در مکانی خارج از کشور قبلی تشخیص می‌دهد. در نتيجه احتمال می‌دهد که اکانت شما هک شده است.
ادامه مطلب
بانک کره در نظر دارد برای تقویت بازدهی مراکز تجاری خود و با ایجاد اصلاحات گسترده سازمانی، دپارتمان نوآوری های دیجیتال (دپارتمان ویژه بلاک چین و هوش مصنوعی) خود را در نیمه دوم سال جاری راه اندازی کند.
این دپارتمان قرار است به صورت ویژه در حوزه تکنولوژی بلاک چین و هوش مصنوعی فعالیت داشته باشد.

این دپارتمان وظیفه نهادینه سازی تکنولوژی های دیجیتال نوظهور و گسترش زیرساخت های دیجیتال را در سراسر کره به عهده خواهد داشت.
پیش از این بانک کره از تکنو
حتما شما هم درباره بلاک چین یا زنجیره بلوک ها شنیده اید ، معروف ترین بلاک چین ها ارز بيت کوین است که به تنهایی بسیار با قدرت حجم بالایی از معاملات ارزی اینترنتي را به خود اختصاص داده است. حالا به تازگی چندین شرکت به این موضوع علاقه مند شده اند . تلگرام ، و اخیرا فیسبوک و اما حالا نوبت گوگل رسیده است که وارد این مجموعه شود.
گوگل دومین شرکت سرمایه‌گذار بزرگ در دنیای بلاک چین است. این شرکت
تصمیم دارد فعالیت خود را متمرکز کرده و یک تکنولوژی شبيه
بلاک اینستاگرام
اگر اینستاگرام تشخیص دهد که شما اطلاعات غیر مفیدی را انتشار می دهید یا فعالیت های اسپم با حساب کاربری خود انجام می دهید، حساب شما را بلاک می کند و شما قادر به لایک کردن، کامنت گذاشتن یا پشت گذاشتن نخواهید بود.
 
در این موقعیت شما به اصطلاح Block Action شده اید.
 
آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام : برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام (Block Action) چند راه وجود دارد. راه های آن را امتحان کنید تا از بلاک خارج شوید.
 
چرا اینستاگرام حساب کاربری
✔️ چرا در اینستاگرام بلاک میشویم؟
 
هنگامی که با یا وارد اینستاگرام می شوید این شبکه IP شما را خارج از کشور قبلی تشخیص می دهد .
 
در نتيجه احتمال می دهد که اکانت شما هک شده است .
 
راه حل چیست ؟
راه حل کامنت انگلیسی نیست . بلکه باید VPN بسته سپس به تنظیمات پروفایل اینستاگرام رفته و از اکانت خارج شوید سپس بدون یا VPN ای و رمز وارد کرده و دوباره وارد اکانت شوید .
 
برای دوستای بلاک شدت بفرست
از زمان به وجود آمدن بيت کوین در سال 2009 میلادی علاقه مندان زیادی وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند و این در حالیست که در حال حاضر بيش از 1500 رمزارز مختلف برای خرید، فروش و تجارت وجود دارد. با این حال مهم ترین نکته ای که باید به آن اشاره شود تکنولوژی می باشد که به وجود آورنده این تحول عظیم بوده است که به آن تکنولوژی بلاک چین (BlockChain) گفته می شود. تکنولوژی که بيت کوین و سایر ارزهای دیجیتال براساس آن عمل می کنند.
اگر شما از دنبال کنندگان سیستم های بانک
ترفند بلاک کردن افراد مزاحم در شبکه های اجتماعی
بلاک کردن در تلگرام ( Telegram )
ابتدا وارد صفحه ی چت با فرد مورد نظر شوید سپس روی تصویر یا اسم فردی که می خواهید آن را بلاک کنید ، بزنید تا به پروفایل او وارد شوید . حالا در بالای صفحه ی پروفایل فرد مورد نظر ، باید روی قسمت سمت راست صفحه که سه نقطه ی افقی است بزنید و بعد از آن روی گزینه ی Block بزنید . در آخر فرد مورد نظر بلاک است .
برای آنبلاک کردن در تلگرام
برای در آوردن فرد از بلاک ، باید به منوی سمت را
بعضی اوقات پیش میاد با لپ تاپ به مودم می تونید وصل بشی و اینترنت لپ تاپ اوکی هست ولی با گوشی اینترنت قطعه ولی حجتي رمز وایرلس مودم رو با گوشی درست می زنید و حتي می نویسه connected یعنی به مودم وصل شده ولی گوشی نت نداره.
علت اینه که توی تنظیمات مودم ، به احتمال زیاد اندروید شما یا آی پی گوشی شما بلاک شده.
باید برید تو مودم ( توی مرورگر بزنید 192.168.1.1  و بعدش یوزر پس رو admin  admin بدید)
سپس از لیست بلاک ها درش بيارید:
در سال ۲۰۰۸، جرقه یک انفجار بزرگ در سیستم مالی جهان زده شد. فرد یا افرادی به اسم ساتوشی ناکاموتو مقاله ای را منتشر کردند که در آن از ساخت پروتکلی برای پول دیجیتال به اسم بيت کوین خبرداده شد. بيت کوین مانند ارزهای دیگر ارزش دارد و می تواند برای خرید و فروش، تبادلات و تمام فرایندهای مالی مورد استفاده قرارگیرد.
تفاوت اصلی بيت کوین با ارزهای سنتي غیرمتمرکز بودن آن است. بيت کوین روی یک پایگاه داده غیرمتمرکز به اسم بلاک چین فعالیت می کند.
اما بلاک
بلاک چین فناوری اصلی ارز دیجیتال است که حیات یک پلتفرم بدون وابستگی به نهاد مرکزی را تضمین می‌کند و می‌توان از آن در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.
امروزه اجتناب کردن یا نادیده گرفتن بلاک‌‌چین و ارزهای رمزنگاری‌شده غیرممکن است. این فناوری‌ها به همه‌ی حوزه‌ها نفوذ کرده‌اند و به نظر نمی‌رسد نرخ رشد آن‌ها کاهش پیدا کند. از طرف دیگر، اطلاعات و توکن‌های مبتنی بر بلاک‌چین، فرصت‌های جدیدی را برای کارآفرینان به وجود آورده‌اند. فناوری بلاک
توکن اکو اسمارت با علامت اختصاری ecs ارز دیجیتالی است که خودش بلاک چین مستقل ندارد. اگر این تعریف برای شما نامفهوم است، نگران نباشید و این مطلب را تا پایان دنبال کنید. در این مطلب ابتدا با بيانی کاملاً ساده توضیح می‌دهیم که تفاوت کوین و توکن در بازار ارزهای دیجیتال چیست و سپس مزیت‌های ایجاد توکن اکو اسمارت به‌جای ایجاد یک بلاک چین اختصاصی را بررسی می‌کنیم.همچنین چگونگی ذخیره‌سازی توکن‌ ecs در کیف پول‌ها را توضیح داده و در پایان انواع دسته
ماینینگ یا استخراج چیست؟ 
استخراج بيت کوین، ستون فقرات شبکه این ارز دیجیتال است. ماینرها یا استخراج کنندگان برای تامین امنیت و تایید تراکنش های بيت کوین، نقش حیاتي ایفا می‌کنند. بدون وجود ماینرها، شبکه مورد حمله قرار می‌گیرد و ناکارآمد خواهد بود. استخراج بيت کوین توسط کامپیوترهای خاصی انجام می‌شود و وظیفه ماینرها این است که شبکه را امن کرده و تراکنش بيت کوین را پردازش نمایند. ماینرها با حل یک مساله محاسباتي به جوابي دست می‌یابند که به آ
رقابت بر سر فناوری بلاک‌چین بين کشورها به‌شدت گرفته است. چین انتظار دارد تا سال ۲۰۲۳ به ابرقدرت جهانی بلاک‌چین تبدیل شود.
زمانی، ایالات متحده آمریکا در رأس هر تکنولوژی نوینی قرار داشت؛ اما این دوران بسیار دور شده است. یکی از فناوری‌های نوینی که این روزها بحث‌های فراوانی حول محور آن وجود دارد، بلاک‌چین و کاربرد‌های بسیارِ آن است. چین و آمریکا دو بازیگر اصلی در این حوزه هستند و هر دو تلاش می‌کنند گام‌هایی پیشگامانه در این حوزه بردارند
 

 آرت بلاک ممکنه برای هر هنرمند یا هر کسی که کار خلاقانه تولید می کنه پیش بياد.یعنی ذهن فرد برای مدتي دچارمه گرفتگی می شه و هیچ ایده ایی به ذهنش نمی رسه که اون رو بتونه به عنوان جواب حل مساله ارایه بده که حالا می تونه دلیلش وجود استرس یا کمبود زمان ، کمالگرایی ، ترس از قضاوت شدن ، اعتماد به نفس پایین ، ناشناخته بودن و عدم آگاهی کافی نسبت به اون مساله ، مقایسه کردن ایده های خودش با نمونه آثار افراد حرفه ایی تر از خودش و . باشه.
ادامه مطلب
اموزش های قبل چگونگی استخراج بيت کوین به صورت رایگان و ساخت کیف پول رایگان بلاک چین را توضیح دادیم و اگر شروع به کسب درآمد کرده باشید حتما میخواهید بدانید که چگونه بيت کوین هایی که تاکنون جمع کردید را به کیف پولتان انتقال بدید . در ادامه همراه باشید
ادامه مطلب
تلگرام را باید یکی از سرویس‌های پیام‌رسانی خواند که به دلیل داشتن
ویژگی رمزنگاری قوی، به رقبایی نظیر واتساپ تاخته و محبوب‌ترین اپلیکیشن
پیام‌رسان در کشورمان است. بر اساس شنیده‌ها، تلگرام در نظر دارد فناوری
بلاک‌چین اختصاصی خود را راه‌اندازی کند و ارز رمزنگاری اختصاصی خود را نیز
در اختيار علاقه‌مندان قرار دهد. اطلاعات موجود نشان از این دارد که
پلتفرم بلاک‌چین تلگرام با عنوان The Open Network یا به‌اختصار TON شناخته
خواهد شد و فناوری آن ب
 
 
بسیاری از کسانی که به جهان بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده وارد می‌شوند، به درستي تعریف کوین و توکن و تفاوت آن‌ها را درک نمی‌کنند. اما بين کوین و توکن تفاوت‌های بسیار بزرگی وجود دارد.امروز قصد داریم تفاوت های این دو را به زبان ساده و با مثال هایی توضیح دهیم با ما همراه باشید.
 
کوین (Coin) چیست؟
سوالاتي که اکثر کاربران کرپیتوکارنسی ها آن را مطرح می سازند به چند دسته تقسیم می شود:
توکن چه تفاوتي با کوین (Coin) دارد؟
آیا توکن همان ارز دیجیتال اس
گروه BMW آسیا، اینتل (Intel) و نیلسن (Nielsen) هم اکنون شرکای پروژه شتاب‌دهنده بلاک چین ترایب (Tribe) هستند که توسط دولت سنگاپور پشتيبانی می‌شود.
شتاب دهنده ترایب این خبر را در روز جمعه اعلام کرد و اذعان داشت که این سه شرکت دانش و تخصص خود را در زمینه‌های مرتبط برای کمک به ساخت یک ایستم جامع آماده برای صنعت 4.0»، با استارتاپ ترایب به اشتراک خواهند گذاشت.
به عنوان مثال، گروه BMW آسیا کلاس‌های آموزشی پیشرفته و جلسات مشاوره‌ای در خصوص این‌که چگونه می
سامسونگ گوشی نوت 10 را روانه بازار خواهد کرد
شرکت سامسونگ در نظر دارد نسخه مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین گوشی گلکسی نوت 10 را به زودی روانه بازارهای جهانی کند. به گزارش منبع خبری این شرکت بزرگ فناوری، گوشی جدید شرکت سامسونگ این قابلیت را دارد تا به صورت پیش فرض انواع رمزارزها را ذخیره سازی کند.
گوشی نسل جدید شرکت سامسونگ با پشتيبانی از اپلیکیشن های بلاک چین و کیف پول های رمزارز، انقلاب جدیدی در صنعت تلفن های هوشمند ایجاد خواهد کرد
به گزارش وال اس
چگونه سایت بلاک شده توسط نود ۳۲ را باز کنیم؟
چگونه سایت بلاک شده توسط نود ۳۲ را باز کنیم؟: ممکن است شما نیز با خطا آشنای Website is blocked زمانی که یک سایت ایرانی را باز می کنید و نرم افزار نود ۳۲ روی سیستم نصب دارید مواجه شده باشید. گاه این مسدود سازی به دلیل رعایت نشدن قانون نشر توسط نود ۳۲ مسدود شوند یا گاهی به دلیل فروش غیر مجاز برای خرید لایسنس نود ۳۲ یک سایتي که محصولات آنتي ویروس نود ۳۲ را ارائه میدهد توسط ESET مسدود شده باشد. حال به هر دلیل شما ت
 
 
مهم‌ترین ویژگی ارز دیجیتال در غیرمتمرکز بودن آن است. یعنی هیچ نهاد، سازمان یا دولتي، آن را تحت نظارت و کنترل ندارد.
در نتيجه، دیگر خبری از دخالت دولت‌ها در مدیریت و پیشبرد پروژه‌های موجود در شبکه بلاک‌چین نیست.
شبکه بلاک چین، شبکه‌ای وسیع و گسترده است که ارزهای دیجیتالی در بستر آن تبادل می‌شوند.
استفاده از انواع ارز دیجیتال برای تراکنش‌های مالی مختلف از نقاط گوناگون دنیا مقدور است. برای انجام هرگونه تراکنش با ارز دیجیتالی در بستری
 
به دلیل انقباض اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا سرمایه گذاری در صنعت بلاک چین در سال جاری 63 درصد کاهش پیدا کرده است. با اینکه در سال جاری حال و اوضاع اقتصاد چندان رو به راه نیست با این اوصاف 2000 شرکت بزرگ جهان در نظر دارند برای کسب مزیت رقابتي در چشم انداز دوران پسا کرونا، از تکنولوژی بلاک چین و دفتر کل توزیع شده استفاده کنند.
 
نتایج یک پژوهش علمی نشان می دهد تکنولوژی بلاک چین در 12 ماه آینده به یکی از 5 نهاد نوظهور تکنولوژی تبدیل خواهد شد که سرم
آموزش بلاک چین و تحلیل کریپتوها در فرهاد اکسچنج توسط فرهاد مقدم سلیمی
⚡️کاربران گرامی لطفا توجه بفرمایید⚡️دوره ی آموزش بلاک چین و تحلیل کریپتوها در چهار روز هفته: دوشنبه، سه شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه منتشر می شود.در روزهای جمعه، شنبه و یک شنبه انتشار دروس و تحلیل های جدید نداریم.
 
تحلیل ها و سیگنال ها صرفا جنبه آموزشی دارند و ما هیچ گونه مسئولیتي در مقابل سود یا زیان شما قبول نمی کنیم.تحلیل ها رایگان هستند.با ریسک خود استفاده کنید. 
 جل
آموزش کسب درآمد دلاری بيت کویین
ابتدا بر روی لینک زیر کلیک و ثبت نام نمایید.
لینک ثبت نام بيت کویین رایگان
بعد از ثبت نام و ورود با هرساعت گزینه freebouns بيت کویین رایگان دریافت نمایید درضمن می توانید در lottery rooms (بخت ازمایی) شرکت  نموده البته هر لاتاری مبلغی از بيت کویین شما کم می کند پس باید اول به اندر ه کافی بيت کویین کسب نمایید واگر برنده شوید دوبرابر آن بيت کویین می دهد البته احتمال برنده شدن زیاد است سپس به سایت بلاک چین رفته و ثبت نام نمو
اخبار رمزارز و بلاک چین در سایت خبری سکه نیوز
در دنیای بي انتهای رمزارزهای دیجیتال، آگاهی از اطلاعات و داده های به روز دنیا میتواند کاربران را در مسیر رسیدن به اهداف خود یاری رساند. اخبار رمزارز و بلاکچین در سایت خبری سکه نیوز به صورت جامع در اختيار کاربران قرار می گیرد تا ایشان بتوانند ضمن آگاهی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه رمزارزهای دیجیتال، با آمادگی بيشتری وارد این عرصه شوند.
 
 این سایت خبری تلاش می کند ضمن ارائه خبرهای روز
سرمایه گذاری در بيت کوین آری یا خیر؟
 
بيت کوین اولین تجربه عملی استفاده از بلاک چین است و آن هم چه تجربه موفق عملی از آن.
در حال حاضر هم خیلی از افرادی که بلاک چین تدریس می کنند اول به سراغ بيت کوین می روند و بيت کوین تدریس می کنند.البته همانطور که بيت کوین مسیر پیشرفت را طی می کند بلاک چین هم در حال پیشرفت است و انواع و اقسامی به خود دیده است از بلاک چین عمومی که نمونه معروف آن بيت کوین است تا بلاک چین خصوصی.
در حقیقت به طور کاربردی ما دو نوع بلا
دریک کوین (dariccoin) اولین کوین ضرب شده در ایران توسط یک ایرانی خوش ذوق می باشد. این کوین که از دسته ارزهای دیجیتال غیر متمرکز می باشد و بر پایه ی تایید بر زنجیره ای از بلاک ها یا اصطلاحا بلاک چین قرار گرفته است از الگوریتم اسکریپت (scrypt) پیروی می کند . نظر به این که این کوین با استفاده از بلاک چین و تایید تراکنش ها توسط ماینرها فعال است دخل و تصرف به این کوین تقریبا صفر می باشد و تراکنش های آن از امنیت بالایی برخوردار است . براساس اظهارات سازنده ی این
لایت کوین یک شبکه پرداخت متن باز مبتنی بر بلاک چین است. در این پروتکل می‌توان دارایی‌های دیجیتالی به نام لایت کوین یا به اختصار LTC را بدون هیچ واسطه و نهاد مرکزی و به صورت کاملا غیرمتمرکز در سراسر جهان منتقل کرد.
همانند بيت کوین، امنیت شبکه لایت کوین هم با رمزنگاری و فرایند اثبات کار (استخراج) تضمین شده است. تراکنش های لایت کوین تقریبا چهار برابر سریع تر از بيت کوین هستند.
در حالی که هویت ساتوشی ناکاموتو، خالق بيت کوین بعد از حدود ۱۰ سال هنوز
تراکنش تایید نشده بيت کوین به تراکنشی اطلاق می‌شود که در صف تایید برای جابجایی بيت کوین موردنظر قرار می‌گیرد. در این محتوا در باره تایید تراکنش بيت کوین، دلیل تایید نشدن تراکنش بيت کوین، چگونه متوجه شویم تراکنش بيت کوین تایید نشده؟، لغو تراکنش تایید نشده بيت کوین و آیا کیف پول با کارمزد پویا بر تایید تراکنش تاثیر دارد؟ صحبت خواهیم کرد.
تایید تراکنش بيت کوین
زیاد شدن تعداد تراکنش‌ها در شبکه بيت کوین سبب پر شدن تعداد بيشتری از بلاک‌ها م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

کشتی کج واقعی است ؟ blosuren اخذ مشاوره و صدور گواهی نامه ایزو ادبی فروش ملک در استانبول آموزشی آگهی املاک ده فجر عمومی اخذ ویزای کانادا و ویزای شینگن