نتایج جستجو برای عبارت :

تو بگو دریای سیاه

تور بلغارستان و حمام آفتاب در سواحل درياي سياه
با تور بلغارستان به کشوری در اروپای شرقی و سواحل درياي سياه و وانگهی کوه های بالکان و کوه‌ های ویتوشا و لولین سفر کنید ، بلغارستان مشهور آشنا برای تمام دهه شصتی هاست ، چرا که در قدیم یکی از پنیرهای خوشمزه ای که برای ناشتایی میل می کردیم ، پنیر بلغاری بود که طعم پنیر لیقوان را داشت ، پیمان گرفته است ، تور بلغارستان نیز همانند تور گرجستان یکتا از بهترین تورهای برگزاری است که از محبوبیت خاصی برخور
ترکیه
ترکیه کشوری است اوراسیایی، ترکیه زمان زیادی است که می خواهد عضو اتحادیه اروپا شود اما موفق به این کار نشده است.
ترکیه در شرق با کشورهای ایران، نخجوان، ارمنستان، و گرجستان؛ در جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با درياي سياه، از غرب با دو درياي کوچک مرمره و اژه و از جنوب غرب با درياي مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.
اد
لذت بردن ایرانیان از درياي خزر همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا خبرگزاری فرانسه عکس هایی از ساحل درياي خزر منتشر کرده است.
به گزارش چفچفک، عکس هایی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده مربوط به ساحل ایزدشهر یکی از شهرهای استان مازندران است. در این عکس ها ن و مردان در ساحل درياي خزر دیده می شوند.
بسیاری از رسانه های خارجی نیز تصاویر خبرگزاری فرانسه را با عنوان لذت بردن ایرانیان از درياي خزر منتشر کرده اند.
عکس های این رواید
 
 
 
پروژه آینده ما به اسم درياي سياه برای Ets 2 ، بسیاری از نقاط دیدنی در سفر را کشف خواهید کرد. از قلعه های تاریخی چشمگیر گرفته تا کلیساهای زیبا و پل های قابل توجه ، هرگز نمی دانید در سفر خود از طریق این سرزمین های جدید چه چیزهایی را کشف خواهید کرد.
تهیه و ترجمه: #Persian_SCS_MOD #خبر #یورو_تراک_۲ #SCS_Software #ETS2 #news
 
http://scs-mod.blog.ir                  ↯★ perѕιαɴ ѕcѕ мod ★              φ(._.) ¤ j๑ท ¤ @scs_mod
احتمال وقوع سونامی در درياي خزر وجود دارد فروردین 1398
ایا در درياي خزر احتمال وقوع سونامی هست
اخرین خبرهای از وقوع سونامی در درياي خزر فروردین 98
سونامی زمانی شروع می‌شود که حجم عظیمی از آب دریا به‌سرعت براثر زمین‌لرزه بلند شود و به خانه‌ها و تأسیسات حاشیه‌ای آن آسیب بزند درحالی‌که هیچ رویدادی به جهت بروز زله رخ نداده است.
به گزارش فارس، امشب در ساعت هفت و ‌۱۲ دقیقه زله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری درياي خزر رخ داد که مرکز
 سياه دانه یکی از دانه های گیاهی است که اغلب برای تهیه ی روغن گیاهی از ان استفاده می شود .سياه دانه عمدتا در روغن گیری و شیرنی پزی و نانوایی کاربرد دارد.نام دیگر سياه دانه سياه تخمه یا کمون هندی است.
سياه دانه طعم تلخی دارد و به عنوان ادیه در غذا و ترشیجات استفاده می شود.
سياه دانه دارای طبع گرم است و اهن و پتاسیم فراوانی دارد.
خواص سياه دانه:
به عنوان ضد انگل-ضد باکتری و مسهل است-برای ن شیرده مفید است-در درمان دیابت و سل و بیماری های قلبی مفید
تمام خواص و فواید سياه دانه
 سياه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سياه دانه و فواید روغن سياه دانه و درمان های طب سنتی با سياه دانه و عسل آشنا کنیم.

ادامه مطلب
تمام خواص و فواید سياه دانه سياه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سياه دانه و فواید روغن سياه دانه و درمان های طب سنتی با سياه دانه و عسل آشنا کنیم.
ادامه مطلب
جالب است بدانید درياي شمال کشورمان جزء آن دسته از دریا‌های جهان محسوب می‌شود که ماهی‌های گرانبهایی را در دل خود پرورش می‌دهد.
در سواحل جنوبی درياي خزر و رودخانه‌های منتهی به این سواحل بیش از ۷۸ گونه و ۴۸ زیر گونه از ۱۷ خانواده شناسایی شده است.
ادامه مطلب
سياه چاله به دلیل اینکه نور از آن خارج نمی گردد، نامرئی است. اما می تواند بودن خود را از راه کنش و واکنش با مواد پیرامون خود نشان دهد یعنی ناحیه ای بسیار خمیده از " فضا _ زمان " که حتی نور نیز نمی تواند از آن فرار کند، پس چون نور نیز نمی تواند از سطح سياه چاله بازتابیده شود ما آنها
را نمی بینیم. تنها راه مشاهده و درک یک سياه چاله این است که به دنبال یک چیز توده ای در فضا باشیم که دیگر اجرام به دور آن می گردند. همانند
سياه چاله هایی که در مرکز کهکشان ه
بیانیه‌ گارد ساحلی عربستان درباره حادثه نفتکش ایرانی
گارد ساحلی عربستان با صدور بیانیه‌ای درباره حادثه روی داده برای نفت‌کش کشورمان در درياي سرخ، تاکید کرد که ریاض به حفاظت از امنیت دریانوردی بین‌المللی پایبند است. واکنش عربستان به هدف قرار گرفتن نفتکش ایرانی در درياي سرخ چه بوده است؟
ادامه خبر
تُرکیه (به ترکی استانبولی: Türkiye) با نام رسمی جمهوری ترکیه (به ترکی استانبولی: Türkiye Cumhuriyeti)، کشوری اوراسیایی است که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در شمال غرب آسیا و خاورمیانه واقع است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان (منطقه‌ای در جنوب شرق اروپا) قرار دارد.
ترکیه در شرق با کشورهای ایران، نخجوان، ارمنستان، و گرجستان؛ در جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه ا
در فروشگاه تهران آهن انواع ورق های فولادی اعم از ورق سياه ، ورق گالوانیزه ، ورق رنگی ، ورق آجدار و غیره ارائه می گردد. شما عزیزان می توانید بر حسب نیاز خود به صورت رول یا شیت این ورق ها را تهیه فرمایید. توجه داشته باشید قیمت ورق سياه و انواع دیگر ورق به دلیل تقاضای بالا ، تأثیر مستقیمی بر بازار فولاد می‌گذارد.
این تاثیرگذاری به این دلیل است که :
ورق سياه به دلیل تولید از طریق فرآیند نورد گرم ، قیمت پایین‌تری نسبت به انواع مشابه خود دارد. برای
ریشه نام ممنوعه
نام دیگر برنج سياه برنج ممنوعه است. اما این بدان معنا نیست که نباید از آن استفاده کرد. این برنج در چین باستان ریشه دارد، جایی که فقط امپراتور چین یا خانواده سلطنتی، اجازه خوردن آن را داشتند، زیرا کمیاب، خوشمزه و مغذی بود. بنابراین، خوردن آن برای مردم عادی ممنوع شد. برنج سياه، همچنان کم‌یاب و یکی از سالم‌ترین غذاهاست.
این برنج، منبعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. ارزش تغذیه‌ای برنج سياه از برنج سفید و قهوه‌ای موجود در باز
قیمت زالو کنار درياي خزرقیمت زالو کنار درياي خزر با پرورش شرکت های زالو پرور به تناسب دچار نوسان گردید این شرکت ها و تعاونی ها با گسترش زالوی طبی در مزارع و مراکز آبی و خاکی زمینه کنترل قیمت زالوی درياي خزر واقع در نوار ساحلی شمال ایران را فراهم نمودند. پزشکان و زالو درمانان با استفاده از مراکز معتبر خرید و فروش زالو با قیمت مناسب و کیفیت بالا موجب افزایش راندمان زالو درمانی در ایران شدند زیرا رقابت در تولید زالو باعث افزایش کیفیت زالو و متع
دریافتآیا تاکنون تنها، تنهای مطلق روی ماسه‌های یک درياي (اقیانوس) وحشی قدم زده‌اید؟! 
درياي وحشی، مست، خشن! دريايی که هنوز به همان صورت دست نخورده اولیه‌ی طبیعت است. 
*من هیچ جا رو مثل این ساحل حس نکرده‌ام، هیچ جای طبیعت در هیچ نقطه دیگر جغرافیا. 
رسول یونان عزیز جای می‌گوید:
"کنار دریا
عاشق باشی
عاشق‌تر می‌شوی
و اگر دیوانه
دیوانه‌تر
این خاصیت دریاست
به همه چیز وسعتی از جنون می‌بخشد
شاعران 
از شهرهای ساحلی
جان سالم به در نمی‌برند."
(متا
 خواب دیدم
  در دریا بودم
  درياي پر موج
 درياي متلاطم.
 باد های پشت سر هم،
 خوف ناک بود وصف حالم.
 ترسیده بودم.
 دلبسته ی دریا بودم
 ولی
 ترسیده بودم.
 کشتی آمد.
 حالا،
 سوار بر کشتی بودم.
 کشتی که یک پهلویش،
 شکسته بود.
 مرا برد
 برد
 از میان موج هایی
 که
 پی در پی می آمدند،
 برد
 و
 به ساحل رساند.
 چه آرامش عجیبی داشت
 رسیدنم به ساحل.
 بلند شدم.
 دوباره خوابیدم.
 باز همین خواب را دیدم.
 با این تفاوت که این بار
 با همان کشتی،
 دوست
قبول نمایندگی از طرف صاحبان کالا و شرکت ها و کارخانجات
فراهم کردن انواع کشتی برای صادرات کالاهای شما، در بندر امیرآباد
صادرات انواع کالا از بندر امیرآباد به کشورهای حاشیه درياي خزر
ترانزیت انواع کالاها به بندر امیرآباد و به کشورهای حاشیه درياي خزر
ترخیص و انجام امور گمرکی مربوط به واردات 
پروانه رسمی از گمرک ایران
کارگزار رسمی گمرک.
فرجی کوتنائی :   09117896605    ،   091135226
Mfaraji691@gmail.com
 
برخی خواهند گفت که آرم های سياه و سفید کسل کننده هستند. به این گفته ما می گوییم همه چیز به ایجاد و پیامی بستگی دارد که می خواهید تصویر برند شما داشته باشد. چندین شرکت از این دو رنگ بسیار درخشان استفاده کرده اند. این ترکیب جلوه ای بی انتها به آرم شما می بخشد. اگر مثلاً می خواهید آرم خود را سالها نگه دارید یا می خواهید روی نام شرکت خود تمرکز کنید ، این باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین ، آرم های سياه و سفید اغلب کنتراست شدیدی دارند که خوانایی را افز
نشست پنج جانبه فرماندهان نیروی دريايی کشورهای حاشیه درياي خزر با امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه‌های مختلف آموزشی، عملیاتی، امداد و نجات و تبادل اطلاعات پایان یافت.
به نقل از روابط عمومی ارتش، در سومین و آخرین روز حضور دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دريايی ارتش در چهارمین اجلاس فرماندهان نیروی دريايی حوزه خزر، این نشست پنج جانبه با امضای تفاهم نامه همکاری بین نیروهای دريايی کشورهای شرکت کننده به کار خود پایان داد.امیر خانزادی با اش
تمام خواص و فواید سياه دانه
سياه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سياه دانه و فواید روغن سياه دانه و درمان های طب سنتی با سياه دانه و عسل آشنا کنیم.
سياه دانه چیست؟
سياه دانه طعمی تلخ دارد و به عنوان ادویه در مواد غذایی به خصوص ترشیجات استفاده می شود.این دانه بومی جنوب غربی آت و از قدیم به عنوان ضد انگل، ضد باک
سیر سياه چیست و چه فوایدی دارد؟ 
سیر سياه یک ماده غذایی کاربردی است که از سیر تازه تولید می شود و از طریق تخمیر سیر کامل یا پالپ های پوست کنده شده در محفظه ای انجام می شود که دمای آن بین (60-90 درجه سانتیگراد) و رطوبت آن (70-90٪) تنظیم شده و در یک دوره زمانی 30 تا 90 روزه آماده می شود . سیر سياه دارای مقدار زیادی ترکیبات آنتی اکسیدانی در مقایسه با سیر تازه است.
 
 
Your browser does not support the video tag.
در این بخش قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با زندگی در ازمیر ترکیه مورد بررسی قرار دهیم. با هورامان گشت در ادامه این مطلب همراه باشید. ازمیر سومین شهر در ترکیه از لحاظ وسعت می باشد که در ساحل درياي زیبای اژه قرار دارد. ازمیر شهری زیبا و ساحلی، همراه با چشم اندازهای باشکوهی از درياي اژه می باشد. جمعیت این شهر با توجه به سرشماری که در سال 2017 صورت گرفته بالغ بر ۴ میلیون ۲۲۴ نفر بوده است.
ادامه مطلب
خب هممون تو کارتونای دوران طفولیت شنیدیم که مثلا حاکم ظالم شهر دستور میده:" بندازینش تو سياه چاله! "و سياه چاله ها هم همیشه یه زیر زمین یا گودال تنگ و تاریک بوده! خب حالا یه پدیده ای هم تو فضا به همین اسم وجود داره که خیلی خفنه!ببینید اول از همه میریم سراغ نحوه پیدایش این پدیده.(از اونجایی که این موضوع واقعا پیچیده و سخته تخصصیش نمیکنم و ساده میگم:) ) سياه چاله ها درواقع باقی مانده
ادامه مطلب
طرز تهیه سالاد لوبیا سياه 

سالاد لوبیا سياه را قبل از سرو داخل یخچال بگذارید تا خنک شود
مواد لازم برای سالاد لوبیا سياه :

 لوبیا سياه پخته و آبکشی شده
۴۲۰ گرم

ذرت پخته
یک و نیم فنجان

 پیازچه خرد شده یا موسیر
 نصف فنجان

 فلفل هالاپینیو تازه بدون دانه و خرد شده
نصف یک عدد

* گوجه فرنگی ریز بدون دانه و خرد شده
۳ عدد

آبلیمو
۲ قاشق غذاخوری

روغن زیتون
۱ قاشق غذاخوری

آواکادو پوست کنده، بدون دانه و خرد شده
۱ عدد

شکر
یک قاشق چایخوری

نمک و فلفل
برای
روزقیامت،اهل جهنم باچهره سياه
واهل بهشت باچهره سفیدمحشور میشوند:
یوْمَ تَبْیَضُّ وُجُوهٌ وَتَسْوَدُّ وُجُوهٌ
فَأَمَّا الَّذِینَ اسْوَدَّتْ وُجُوهُهُمْ أَکَفَرْتُمْ بَعْدَ إِیمَانِکُمْ فَذُوقُوا الْعَذَابَ بِمَا کُنْتُمْ تَکْفُرُونَ
روزقیامت اهل بهشت باچهره‌هائی سفید،
اهل جهنم باچهره سياه محشور میشوند
اما آنها که صورتهایشان سياه شده، به آنها گفته می‌شود:
آیا بعد از ایمان، کافر شدید؟! پس بچشید عذاب را، به سبب کفرتان.
وأَمَّا الَّ
یک باور جمعی در میان دانشمندان رو به گسترش است که در مرکز بیشتر کهکشان ها یک سياه چاله ی کلان جرم وجود دارد که کل کهکشان با 
سرعت بالایی به دور آن می چرخد. برای نمونه در مرکز کهکشان راه شیری یک ابر سياه چاله به نام " ساگیتاریوس آ " وجود دارد که جرمی برابر 
4 میلیون برابر خورشید دارد. 
کیفیت بالای تحصیلات در کشور اوکراین و با توجه به نسبت آن به هزینه ها به ویژه در دانشگاه های دولتی این کشور برای دانش آموز بومی این کشور و همچنین دانش آموزان بین المللی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه بوده است و هر ساله متقاضیان زیادی را جهت تحصیل در این کشور ترغیب می کند.مطالعه در این کشور مزایای متعدد برای دانش آموزان در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را فراهم می کند. این کشور برای گردشگری و سفر بسیار ارزان است. این کشور دارای ش
بازی اشباح سياه : میدان جنگ یک بازی survival  یا بقا است که در مورد فردی به نام زین الدین» یکی از فرماندهان ارتشی مخفی به نام اشباح سياه است که برای بدست آوردن شمشیر آتشین که او وارث آن است وارد جنگی بزرگ می شود و باید با طی کردن مراحل مختلف خود و ارتش خود را ارتقا دهد.
 
در حال طراحی و ساخت در استودیو ماج آرتز
زمان انتشار : به زودی.
 Black Ghosts : Battleground
اشباح سياه : میدان نبرد
رییس مرکز اقیانوس‌شناسی درياي عمان و اقیانوس هند گفت: طی چند سال گذشته به دفعات شاهد بروز پدیده کشند قرمز در خلیج فارس بوده‌ایم که در برخی موارد خساراتی به تاسیسات دريايی و حتی آبزیان وارد کرده از این رو پایش این پدیده ضروری است.
امیر قاضی‌لو در نشست دستاوردهای پژوهشی درياي خزر، خلیج فارس و درياي عمان در پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی افزود: مدت سه سالی است که بر روی این پدیده مطالعه می شود موارد زیادی از بروز آن مشاهده شده است ، ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

گرما سرما پرسش مهر بیست و یکم رئیس جمهور کرونا ویروس یادداشتهای قاسم بهرامیان معرفی فایل های پی دی اف در سراسر وب Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell پایگاه مقاومت بسیج خواهران ثاراللّه نامبرساز | نرم افزار های شماره مجازی یاسین علیزاده Filmupto