نتایج جستجو برای عبارت :

قالب وبلاگ جدید

قالب جديد وبلاگ | قالب وبلاگ
قالب-جديد-وبلاگ
از شما دعوت می شود از این قالب وبلاگ زیبا برای وبلاگ خود استفاده نمایید ، قالب وبلاگ جديد برای سیستم های بلاگفا ، بلاگ اسکای ، میهن بلاگ ، لذا از این طریق، از همه .
قالب وبلاگ بلاگفا - قالب بلاگفا قالب وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب پیچک بلاگفا ghaleb blogfa weblog theme blogfa template blog . قالب بلاگفا | قالب وبلاگ بلاگفا | قالب جديد 
قالب بلاگفا جديد قالب عاشقانه برای وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب سه ستونه بر
قالب وبلاگ بلاگفا
قالب بلاگفا قالب وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب پیچک بلاگفا ghaleb . لطفا روی لوگوی قالب وبلاگ بلاگفا مربوطه کلیک کنید و به بخش دریافت کد قالب .
قالب وبلاگ | گلچین از مفیدترین قالب های وبلاگ ایران | قالب وبلاگ بطور کلی قالب بلاگفا را اکثر سرویس ها مثل پارسی بلاگ و رزبلاگ و دیگر سرویس دهنده هایی که کد قالب بلاگفا برایشان قابل استفاده است را می توانند استفاده .
قالب وبلاگ بلاگفا · ‎قالب وبلاگ پاییز · ‎قالب وبلاگ منظره ·
قالب وبلاگ امام زمان | قالب وبلاگ 
قالب-وبلاگ-امام-زمان
قالب وبلاگ امام زمان ، این قالب وبلاگ بسیار زیبا ، توسط سایت ماه اسکین ارائه گردید. . قالب وبلاگ حضرت مهدی,قالب وبلاگ خانه کعبه,قالب وبلاگ کعبه,قالب وبلاگ .

قالب وبلاگ حضرت مهدی | قالب وبلاگ 
روی تصویر زیر کلیک کن:

قالب-وبلاگ-حضرت-مهدی
قالب وبلاگ امام زمان (عج) توسط سایت ماه اسکین طراحی و سئو شده و در آن بیشتر از رنگ های فیروزه ای، آبی و سیاه و اسامی و القاب حضرت مهدی (عج) استفاده شده است.
قالب وبلاگ سئو شده با موضوع پرسش مهر 19 ریاست جمهوری
قالب حرفه ای پرسش مهر 19 با طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو برای بلاگفا
قالب وبلاگ پرسش مهر 19
قالب سئو شده آموزشی با موضوع پرسش مهر 19
برای دریافت قالب پرسش مهر 19 روی تصویر زیر کلیک نمایید:

پرسش مهر 19:
سال قبل چه مهارت هایی را یاد گرفتید و برای امسال چه انتظاراتی دارید؟
قالب وبلاگ جديد
قالب های وبلاگ جديد برای بلاگفا و میهن بلاگ و بلاگ بیان.
قالب رایگان بلاگ بیان - قالب وبلاگ جديد
 قالب وبلاگقالب بلاگ بیان
برای مشاهده جديدترین قالب ها روی تصویر زیر کلیک کنید:
قالب رایگان جديد بلاگ بیان - قالب های رایگان حرفه ای و مدرن بلاگ بیان.
انتخاب قالب جديد 
/انتخاب-قالب
اگر روی گزینه قالب در منوی وبلاگ کلیک کنید و در زبانه‌ی گشوده شده اولین گرینه . آنها برای استفاده در بیان باید با ساختار بیان منطبق بشوند و در غیر ا
یکی ازارکان مهم سایت و وبلاگ قالب اون سایت یا وبلاگ میباشد .قالب وبلاگ ، به سایت یا وبلاگ شما جلا میده و باعث زیبایی و افزایش وروی به سایت شما میشود.از این نکته هم نباید بگذریم که کاربران دو چیز به یادشون خواهد ماند :اولی محتوا و کیفیت مطالب سایت یا وبلاگدومی هم زیبایی سایتکیفیت و مطلب حرف اول را میزند اما کافی نیست چون کاربر دوست دارد که مطلبی رو از سایتی یا وبلاگی بخونه
ادامه مطلب
در این مطلب نحوه تغییر قالب وبلاگ بلاگ بیان blog.ir را آموزش خواهیم داد:
ابتدا یک قالب وبلاگ حرفه ای و خوب متناسب با محتوای وبلاگ یا وبسایتی که در بیان ایجاد کرده‌اید پیدا می کنید:
برای این کار کافیست یکی از عبارت های "قالب بلاگ بیان" یا "قالب بیان" و یا "قالب حرفه ای بلاگ بیان" را در نوار جستجوی گوگل وارد کرده و از میان سایت‌های پیشنهادی گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
توصیه ما قالب وبلاگ حرفه ای ارائه شده توسط سایت بست سورس است.
پس از آن کد دریافتی
حماسه ی ، حماسه اقتصادی - قالب سال تولید ملی
قالب سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مخصوص بلاگفا ، طراحی شده . این وبلاگ را ایجاد نمودم تا بتوانم گامی کوچک در خصوص سال تولید ملی، حمایت از کار .
قالب وبلاگ تولید ملی مخصوص بلاگفا 
قالب_وبلاگ_تولید_ملی_مخصوص_بلاگفا. قالب وبلاگ حرفه ای تولید ملی مخصوص بلاگفا.  صفر و یک استعلام خلافی خودرو · مستر بلیط · همراه اول. دریافت لینک دانلود. لینک دانلود دانلود فایل. بلک میرور.
تولید | قالب
قالب های وبلاگ بلاگ اسکای ، دو ستونه (قالب های دو ستونه ، در یک ستون نوشته ها و مطالب درج می شود و یک ستون کناری برای لینک ها و اطلاعات در کنار آن قرار دارد) .پس از کلیک بر روی لینک ایمیل شده، به وب سایت بلاگ اسکار هدایت . را یادداشت کنید زیرا برای بروز رسانی و نوشتن مطلب جديد در وبلاگ خود با .
http://film1dastan.blogsky.com
شما می توانید قالب مورد علاقه تون برای سیستم وردپرس رو بفرستید ؛ حالا بصورت لینک ، اسکرین شات یا نام قالب مورد نظر ؛ ترجیحاً لینک قالب رو بفرستید تا قالب مدنظر به بلاگ بیان تبدیل بشه و تو وبلاگ های بیان ازش لذت ببرید.شما میتوانید از این صفحه درخواست تون رو بفرستید.دقت کنید به قالبی که بیشترین طرفدار رو داشته باشه تو اولویت قرار خواهد گرفت.
قسمت قبلی : مقدمه
آموزش ساخت قالب بلاگ بیان : بخش اول ساختار فایل های قالب بلاگ بیان
در بخش اول ما از قسمت اصلی و چارچوب قالب سایت و وبلاگ مان شروع میکنیم که ساختار قالب نام دارد. همانطور که می دانید برای ساختن هر چیزی طرح و نقشه اولیه لازم هست ، قالب های سایت و وبلاگ هم از این قضیه مستثنی نیستند.
ادامه مطلب
چند روز پیش داداش کوچیکم تصمیم گرفت آموزش مداحی به زبان ترکی را در اینترنت نشربده و یک وبلاگ به نشانی http://matafeyar.blogfa.com/ راه اندازی کردند و قالب زیبایی داره اما هدر قالب مربوط به مداحان فارس هستش حالا قراره کدهای سی اس اس ش رو بردارم و هدر رو بردارم تغییر بدم در یک هاست اپلود کنم تا هدر هم عکس مداحان خوب ترک زبان نمایش داده شود.
به شما آموزش میدم که چطور یک وبلاگ بسازید و اون رو مدیریت کنید، وبلاگها ابزارهای مناسبی مخصوصا برای افراد تازه کار هستند، سرویس های وبلاگدهی امکانات بسیار خوبی رو در اختیار شما قرار میدن، به وسیله این ابزارهای کاملا رایگان می‌تونید مطالب خودتون رو با دیگران به اشتراک بگذارید و خودتون رو به دیگران معرفی کنید، همچنین میتونید از وبلاگتون کسب درآمد هم بکنید.
 در آموزش ساخت وبلاگ چه چیزی یاد می گیریم؟
آشنایی با برترین سیستم های وبلاگدهی کشور
وبلاگ ماشکید 
️هدف وبلاگ ماشکید :معرفی منطقه ماشکید       +روستاهای ماشکید +جاهای دیدنی ماشکید 
 ️تاریخ ساخت وبلاگ:99/3/21
 ️ساعت:19:32:57
️تخت مدیریت:الیاس البلوشی(ماشکیدی)
جهت ارتباط با مدیریت وبلاگ با راههای زیر اقدام نماید:
✔ایمیل:hamekare.ir@gmail.com 
️ اگر کسی در مورد ماشکید اطلاعاتی داشت می خواست در وبلاگ ثبت شوند به ایمیل بالا پیام دهد یا توی خود وبلاگ به عنوان نظر بگه 
یا الله مدد
عید مبعث بر همه کاربران عزیز بیان مبارک!
فهرست وبلاگ‌های برتر سال ۹۶ که مطابق روال گذشته بر مبنای محاسبه خودکار امتیازات معیارهای اعلام شده برگزیده شده‌اند منتشر شد.
این فهرست شامل ۱۰۰ وبلاگ برتر جديد و ۷۹ وبلاگی است که قبلا هم در فهرست وبلاگ‌های برگزیده قرار داشته‌اند و امسال نیز حدنصاب لازم را برای کسب عنوان وبلاگ برتر دارا بوده‌اند. به این معنی که امتیاز آنها بالاتر از امتیاز صدمین نفر از وبلاگ‌های برتر جديد سال ۹۶ بوده است.
 
امیدوا
هممون چون عشق به نوشتن داریم اومدیم اینجا و باید یه مکان خوب بی نقص در اختیار داشته باشیم:)
بیان کلی خدمات قشنگ و مفید داره اما من خودم دو تا مشکل دارم :)
اول اینکه پیدا کردن قالب کار سختیه و تنوع قالب های خود بیان کمه. 
و دوم، کاش میشد وبلاگ هایی که توی  سامانه های دیگه فعالیت میکنن رو هم دنبال کنیم:)
ممنون از دعوت پرتو عزیزم❤️
دعوت میکنم از همه کسایی که توی بیان فعالیت دارن و این مطلب رو میخونن^~^
با سلام خدمت دوستان؛ وبلاگ نویس بخصوص فیلمی ها!!!
در حال طراحی و کدنویسی قالب مخصوص برای وبلاگ های که فیلم و سریال منتشر می کنند هستم! که تقریبا در مراحل آخری هستش!
امکان مهم و عالی که باعث شد انتشار قالب سین (SEEN) اینقد طولانی بشه ؛ فراخوانی اطلاعات فیلم از سایت IMDB بود که با موفقیت کدنویسی شد.حتی می توان یه صفحه جداگانه برای قالب کدنویسی کرد که فقط مخصوص بررسی اطلاعات فیلم بطور مستقیم از سایت IMDB باشد تا کاربران پس از بررسی بتوانند فیلم مورد نظر
قالب > انتخاب قالب جديد > ایجاد یک قالب جديد
نام قالب رو هر چی دوس داشتین بذارین .
کد HTML که از زیر هر قالب دانلود کردین رو تو این قسمت قرار بدین و ذخیره رو بزنین .
اگر میخواین تصویر پیش نمایش قالب نشون داده بشه لینک عکس قالب رو کپی کنین و در قسمت نمایش
تصویر پیش نمایش قرار بدین .
ادامه مطلب
شاید برای شما پیش آمده که بخواهید تاریخ و زمان روز را مثل بعضی از سایت ها و وبلاگ در قالب تون به نمایش بگذارید ،شاید هم بخاطر هزینه بر بودن امکان جاوا اسکریپت در بلاگ از داشتن این امکان صرف نظر کرده اید!  می خواهم نحوه ی نمایش تاریخ روز در قالب های بلاگ  بدون جاوا اسکریپت را بهتون بگم که چه جوری هست.اگر دوست دارید این امکان را به وبلاگ خود اضافه کنید کافیه چند خط زیر رو بخوانید و یه تگ با حال از بلاگ هدیه بگیرید.
ادامه مطلب
با سلام  خدمت بلاگ نویسان ، از امروز شما میتوانید قالب های بلاگی ( قالب اورجینال بلاگ ) خودتان را به صورت رایگان ریسپانسیو کنید ! 
و این ویژگی یا قابلیت مهم را به کاربران وبلاگ و سایت خودتان  هدیه بدهید ! برای این کار فقط کافیه قسمت نظرات همین مطلب عنوان سایت و قالب مورد استفاده خودتان را ارسال کنید! و کاملا بصورت رایگان تحویل بگیرید ؛ شما می توانید برای کمک به همه وبلاگ نویسان بلاگ برای داشتن قالب ریسپانسیو یه لینک به این مطلب در بلاگ خودتان
ترجمه قالب های محبوب شما به سیستم بلاگ به صورت رایگان.
برای ترجمه به صورت رایگان دقت کنید 
فقط قالب وبلاگدهی بلاگفا ، میهن بلاگ ، رز بلاگ
انتشار قالب به صورت عمومی در وبلاگ
دادن لینک به مترجم
فقط برای استفاده شخصی
درج ایمیل برای دریافت قالب ( اختیاری )
فقط تا 3 تغییر در قالب به صورت رایگان انجام می شود. ( تغییرات درخواستی در پست هر قالب ارسال شود در غیر اینصورت پاسخ داده نمی شود)
فقط   ۴ قالب به صورت کاملا رایگان تبدیل می شود ( بقیه قالب ها بسته ب
طراحی و کدنویسی قالب شخصی (نوشتاک) برای بلاگ بیان ، قالب مناسب برای وبلاگ های شخصی و یاداشت های روزانه می باشد.این قالب در سه نسخه ( استایل اصلی ) متفاوت ایجاد شده. 1 = استایل صفحه نخست 2 = نمایش مطالب به صورت لیست 3 = نمایش مطالب به صورت جدولی 
ویژگی های این قالب
ادامه مطلب
در این ساعت در خدمتون هستم با مطلب ترجمه رایگان قالب جديد بلاگفا به بلاگ - درخواستی کاربر : شمیم زندگی
این قالب چهارمین قالب ترجمه شده به صورت رایگان برای بلاگ هست که تقدیم همه بلاگ نویسان ! 
دوستان دقت کنند هرگونه سوال در مورد استایل و تغییرات این قالب داشتید فقط زیر همین مطلب  ارسال کنید تا پاسخ بدهم.موفق باشید.
مسیر ویرایش قالب --> پنل مدیریت ---> قالب --> ویرایش ساختار قالب فعلی ؛ برای کد ساختار قالب | ویرایش Css قالب فعلی ؛ برای کد استایل
اغلب وبلاگ نویسان از سیستم وبلاگدهی بلاگفا استفاده می کنند من نرم افزاری
رو چند وقت پیش دانلود کردم که قالب بلاگفا طراحی می کرد و کار باهاش خیلی
راحته و در طول چند ثانیه این امکان برای شما فراهم میشه که یک قالب
اختصاصی داشته باشید.دانلود نرم افزار
وبلاگ هنوز هم از جذاب‌ترین بخش‌های اینترنته و این روزها وسوسه میشم بهش برگردم. گاهی به خودم میگم کاش هنوز عضوی از این جمع دوست‌داشتنی بودم. من از اول هم با تلگرامی شدن مخالف بودم.این چند روز وبلاگ‌های جديد زیادی خوندم، و تصمیم گرفتم چندتایی رو هم دنبال کنم. شناخت تعدادی از همین آدم‌ها بعد از مدت‌های طولانی بهم دلگرمی داد و حالم از بودنشون خوب شد. 
راستش چون سرگرمی های خیلی کمی دارم،
تنها وقت گذرونی م وبلاگ خوندنه.
کاشکی مثل 10 سال پیش، هر بار وقتی صفحه ی وبلاگ رو باز می کردم، کلی مطلب جديد برای خوندن بود.
اینستاگرام و کانال و. باعث شده وبلاگ نویسی کمرنگ بشه.
بلاگرهای موفق دیروز، اینستاگرامرای امروزی هستن
اما این کجا و اون کجا.
قبل ها وبلاگ زیپ و زیگ زاگ رو میخوندم. که بعد دیگه ننوشت. حتی تو اینستاگرام هم کمرنگ شد. (صاحب گالری سینز)
از وبلاگ های دیگه، پیچ و مهره بود که طرفدارش بودم. الان ای
بسم الله الرحمن الرحیم
دردسرهای ایجاد وبلاگ هر چند که استاد فرموده بودند که ایجاد، وبلاگ چند دقیقه بیشتر وقت ما را نمیگیرد ولی با توجه به اینکه  اولین باری بود که در این فضا قرار میگرفتم و باید وبلاگ را حتماً امروز ایجاد می کردم تمام همت خود را به کار بستم و هر چند که گزینه ها را پر میکردم و مجدد پیغام خطا دریافت می‌کردم بدون خستگی به کار خود ادامه دادم و بالاخره موفق شدم که وبلاگ را ایجاد کنم و این اولین روز نوشت من بود که در این وبلاگ قرار د
امروز وقتی به وبلاگ های به روز شده سر زدم.وبلاگ هایی رو دیدم که خیلییی خوب مینوشتن و سابقه خوبی هم توی بیان داشتند.ولی پست هایشان را که نگاه میکردی نه نظرینه لایکینه چیزی.یک سری ها هم که کلا قطع امید کرده بودند و همه ی در و دیوار های وبلاگ رو بسته بودند. واقعا وبلاگ نویسی یعنی این؟ اصن این روزها حوصله خوندن همون چهار خط نوشته ی خوب رو داریم؟به وبلاگ های جديد سر میزنیم؟ توی سه ماه اخیر چند تا دوست جديد بیانی پیدا کردیم؟چند تا وبلاگ جديد ر
 
کاربر گرامی! از این که یکی از قالب های سهراب وب را انتخاب کرده اید از شما سپاسگذاریم.
:: عنوان قالب : دانلود قالب میهن بلاگ لوازم الکتریکی
:: مناسب برای سیستم وبلاگ : میهن بلاگ
:: وضوح نمایش استاندارد : ۷۶۸ * ۱۰۲۴
:: مرورگرهای سازگار : Internet Explorer | FireFox | Opera
:: حجم کلی قالب : متوسط
ویژگی های قالب
سرعت لود بالا
بهینه سازی برای موتورهای جستجو
دارای برچسب های قوی
ابزار جستجو در گوگل
اسلایدر حرفه ای
امکان ثبت لینک توسط کاربران
:: راه اندازی و سئو : سهراب وب
هدرم به روانشناسا می‎خوره؟! :)
نمی دونم ساخت این وبلاگ کار درستیه و می تونه کمکم کنه یا نه ولی تا مدتی دیگه ان شاء الله مشخص خواهد شد. تو این وبلاگ صحبتی جز درس مطرح نمیشه و به همین دلیل نمایش در لیست به روز شده ها رو (جز در موارد خاص) غیرفعال می کنم. با این وجود اگه اینجا رو می خونید، اینجا وبلاگ یه عدد تجربی خوانده ی از ابتدا علاقه مند به علوم انسانی و معارف زخم خورده و پشیمان از چند کنکور پیاپی تجربی می نویسه که می خواد دلو بزنه به دریا و از صفر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

آمادگی دفاعی متوسطه دوم نجف آباد فروشگاه دنیای نگین ندا شیمی باطری ماشین شهر هنر زندگی در قشم ماهنامۀ گیلانˇاؤجٰا درمان در منزل Scratch فروشگاه جامع و تخصصی فایل های دانشگاهی کلیه رشته ها