نتایج جستجو برای عبارت :

تحلیل رایانش موازی، با تمرکز بر مدل های رایانش موازی مدلهای برنامه نویسی موازی

آیا می توان به جهان هاي موازي راه پیدا کرد و یا با آنها ارتباط بر قرار کرد؟ این پرسش وسوسه انگیزی است که در مورد جهان هاي موازي پیش می آید. اگر فیزیکدان ها نمی توانند امکان پذیری چند نوع جهان موازي را منتفی بدانند، آیا می شود با آنها تماس برقرار کرد؟ به آنها سر زد؟ آیا ممکن است که شاید موجوداتی از دیگر جهان هاي موازي به ما سر زده باشند؟
ادامه مطلب
آیا جهانهاي موازي واقعا وجود دارند؟ نوعی از جهانهاي موازي می تواند وجود داشته باشد که باعث سر درگمی اینشتین شده بود و هنوز هم برای فیزیکدانان دردسرساز است. این جهان موازي کوانتومی است که با مکانیک کوانتومی عادی پیش بینی می شود. پارادوکس هاي فیزیک کوانتومی گویی آنقدر حل ناشدنی اند که برنده ی نوبل ریچارد فاینمن دوست داشت بگوید که هیچکس واقعا از نظریه کوانتوم سر در نمی آورد.
ادامه مطلب
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه موازي‌کاری‌هاي بسیاری در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و دین رخ می‌دهد، عنوان کرد: دولت تدبیر و امید تلاش کرده است با کنار هم گردآوردن دستگاه‌هاي هم‌خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی در وزارتخانه و اداره‌هاي کل استانی، برای کاهش این موازي‌کاری‌ها و افزایش کیفیت برنامه‌ها گامی بردارد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - ایرنا - ایبنا -
ادامه مطلب
فاکتور هاي کارائی در مراکز داده ای رايانش ابری
ترجمه مقاله انگلیسی
PERFORMANCE FACTORS OF CLOUD COMPUTING DATA CENTERS
رویکردی بر:فاکتور هاي کارائی در دیتا سنتر هاي رايانش ابری، با استفاده از سیستم هاي صف بندی
*دپارتمان مهندسی و علوم کامپیوتر، مرکز منطقه ای دانشگاه آنا**ژورنال بین المللی اپلیکیشن ها و رايانش گرید، مارس 2013 میلادی*
تعداد صفحات انگلیسی:15 صفحه با فرمت pdfتعداد صفحات فارسی :9  صفحه با فرمت ورددانلود متن انگلیسیچکیده       افزایش روز افزودن فرضیه ی ر
نتیجهما از قضیه فوق به نتایج زیر می رسیم:
اگر P و Q نقطه میانی AB و AC هستند ، پس PQ || قبل از میلاد مسیح. ما می توانیم این را از نظر ریاضی به صورت زیر بیان کنیم:
اگر P و Q نقاطی در AB و AC باشند به گونه ای که AP = PB = 1/2 (AB) و AQ = QC = 1/2 (AC) ، پس PQ || قبل از میلاد مسیح.
همچنین ، قضیه تالس قضیه نقطه میانه نیز درست است که بیان می کند خطی که از وسط نقطه یک ضلع مثلثی که با ضلع دیگر موازي است کشیده می شود ، ضلع سوم مثلث را دو نیم می کند.
از این رو قضیه تناسب اساسی اثبات می شود.
گ
با سلام
بسته‌ای تحت پایتون برای شبیه‌سازی رايانش کوانتومی تهیه کردم که امیدوارم به کار دوستان بیاد. سعی کردم در تهیه این ابزار تا حدامکان از پیچیدگی‌هاي فیزیک دوری کنم و خروجیش چیزی باشه که یه دانشجوی ریاضی از کوانتوم نیاز داره.
https://github.com/pymuh/quantum
انتقاد یا پیشنهادی داشتین حتما در خدمتیم.
این شماره از رايانش برای من خیلی جالب بود؛ چون کلی چالش و یسری ناهماهنگی بطرز جالبی باعث شد که من این متن رو به موقع بنویسم و توی نشریه چاپ بشه!
این دومین متنی هست که برای رايانش نوشتم؛ اولی راجع به بازی‌گونه‌سازی یا Gamification بود که بصورت پادکست منتشر شده بود. ایشالا اونو هم بزودی ادامه میدم و اینجا هم می‌ذارم.
این پست بصورت متن هم در ادامه‌ی مطلب هست.

ادامه مطلب
پادشاه ابدی کاری از نویسنده به نامِ کره ای کیم اون سوک است که متاسفانه با افت ریتینگ در کره مواجه شد اما در سطح جهانی دیده شد و طرفداران بین المللی پیدا کرد.
 
~ خلاصه داستان ~
داستان درباره دو جهان موازي است؛ یکی پادشاهی کره و دیگری جمهوری کره. لی لیم شاهزاده خائنی از پادشاه کره است که دروازه ای به جهان موازي پیدا میکند و باعث میشود تعادل دو دنیا به هم بخورد. از طرف دیگر لی گون پادشاه خردمند پادشاهی کره تلاش میکند تا دوباره تعادل را برقرار کند
قدم ۱ ـ ابزار پرسپکتیو کراپ را انتخاب کنیدروی ابزار کراپ کلیک کنید و صبر کنید تا منویی باز شود. سپس گزینهٔ Perspective Crop Tool را انتخاب کنید.
قدم ۲ ـ دور عکس را داخل چارچوب کراپ بیندازیدبرخلاف ابزار کراپ که به طور خودکار دور عکس چارچوب کراپ می‌گیرد، در ابزار پرسپکتیو کراپ، خودتان باید چارچوب کراپ را ایجاد کنید. برای این کار در گوشهٔ سمت چپ عکس کلیک کنید و موس را به سمت گوشه سمت راست عکس حرکت دهید.
زمانی که دور داخل چارچوب کراپ قرار گرفت، انگشتتان را
ایتنا- از آنجا که این زبان با محیط ویژوال استودیو سازگار است، نیازی نیست که برنامه‌نویسان در فیزیک کوانتومی خبره باشند.






مایکروسافت در کنفرانس
توسعه‌دهندگان ایگنایت اعلام کرد که زبان برنامه‌نويسي مخصوص کامپیوترهاي
کنونی طراحی کرده است که در ماشین‌هاي فوق پیشرفته‌ -ای که در آینده به
بازار می‌آیند و موسوم به کامپیوترهاي کوانتومی هستند- کاربرد دارد.
محاسبات کوانتومی از راه رسیده‌اند و اکنون چندین شبه‌‌کامپیوت
● تبدیل داده : داده ها بر روی گذرگاه ( bus ) کامپیوتر به صورت موازي حرکت می نمایند . نحوه حرکت داده ها بر روی محیط انتقال شبکه به صورت سریال می باشد. ترانسیور کارت شبکه ( یک ارسال کننده و یا دریافت کننده ) ، داده ها را از حالت موازي به سریال و بالعکس تبدیل می کند.
● ارائه یک آدرس منحصربفرد سخت افزاری : آدرس سخت افزاری (MAC ) درون تراشه ROM موجود بر روی کارت شبکه نوشته می گردد . آدرس MAC در واقع یک زیر لایه از لایه Data Link مدل مرجع OSI می باشد . آدرس سخت افراری مو
هات بت 
میله هاي موازي
مردان هنگام اجرای یک سری نوسان ، تعادل و ترشحات که به قدرت و هماهنگی بالایی نیاز دارند ، در دو میله کمی بیشتر از عرض شانه فاصله دارند و معمولاً 1.75 متر (5.7 فوت) ارتفاع دارند.قهرمانان برجسته
در طول تاریخ این ورزش ، ژیمناستیک هايی که بیشترین عناوین المپیکی و / یا قهرمانی جهان را در این مسابقات کسب کرده اند ، ولادیمیر آرتموف (اگر المپیک جایگزین را حساب کنید) از اتحاد جماهیر شوروی و لی شیائوپنگ چین ، با 5 و 4 عنوان از این دست هر
بگذار برایت از ام جی بگویم .
شخصیت کتابفروشی که نقش اول داستان را دارد .
آملیایی که اورا همراهی خواهد کرد.
هیچ کدام مکمل آن دیگری نیست .
هرکدام منحصر به فردن و شاید این نقطه مقابل زوج هايی بوده است که تا به حال خوانده ام و یا دیده ام .
ام جی برای تو در ابتدای هر فصل از کتاب هايی که خوانده است در چندین پارگراف و یا چند خط میگوید! و انتخاب هوشمندانه ی نویسنده از زاویه ی دید قهرمان داستان و ارتباط موضوعی با آن فصل .
بگذار که از پابان غم انگیز کتاب برا
فرضیه جهان موازي چگونه آغاز شد یا گیتی‌هاي موازي در سال ۱۹۵۴، یک دانشجوی دکتری از دانشگاه پرینستون به نام هیو اورت ایدهٔ عجیبی را مطرح کرد که در آن: گیتی‌هايی موازي وجود دارند، دقیقاً مانند جهان و گیتی ما. همه این گیتی‌ها با ما در ارتباط هستند، در واقع آنها شاخه‌ای از گیتی ما هستند و گیتی ما نیز از دیگر گیتی‌گان شاخه گرفته شده‌است.
در این گیتی‌ها، جنگ‌هاي ما پایان‌هاي متفاوتی از آنچه می‌دانیم دارند. گونه‌هاي منقرض شده در گیتی م
گزارش شماره یک - آشنایی با دستگاه هاي آزمایشگاه
******************************************************
گزارش شماره دو - نحوه استفاده از آمپرمتر و ولت متر و بستن مدار ساده با مقاومت و منبع تغذیه
******************************************************
گزارش شماره سه- بستن مقاومتها به صورت سری و موازي
******************************************************
گزارش شماره چهار - تعیین مقاومت الکتریکی به وسیله پل تار
******************************************************
گزارش شماره پنجم- پل وتسون (غایب بودم )
******************************************************
گزارش شما
صبح چهارشنبه قبل، رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد حاج قاسم که توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسیده بود؛ درباره دو راه پیش روی دولت و ملت گفتند: 1.رفع تحریم 2.خنثی‌سازی تحریم.
این‌ها را چندی قبل در جلسه شورای عالی اقتصاد هم گفته بودند، اما در این جلسه هم تأکید کردند که: رفع تحریم به دست دشمن است، اما خنثی‌سازی آن به دست خودمان است و بنابراین باید بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشیم بر خنثی کردن آن تمرکز کنیم.»و در توضیح بیشتر مط
اجرای یک کیس نمونه از برنامه فلوئنت بر روی دو ماشین مختلف
ماشین ویندوز با پردازنده Intel Xeon که 24 هسته فیزیکی و 56 هسته منطقی دارد.
ماشین لینوکس با پردازنده AMD Opteron که 16 هسته فیزیکی و 32 هسته منطقی دارد.
همان طوری که مشاهده می‌شود، در هر دو ماشین، بیشترین تسریع (speedup) به ازای 12 تا 16 هسته به دست می‌آید و اختصاص هسته ‌هاي بیشتر، نه تنها تاثیری ندارد بلکه بیشتر از یک تعداد مشخص باعث کاهش تسریع هم می‌شود. نتایج به دست آمده با قوانین پردازش موازي همخوانی
یه بنده خدایی لینکدین پست گذاشته که:" زبان برنامه‌نويسي یاد نگیرید، برنامه‌نويسي یاد بگیرید! برنامه‌نويسي رانندگیه و زبان برنامه‌نويسي ماشین. اونی که رانندگی بلده وقتی ماشینش عوض میشه نمیره از اول رانندگی یاد بگیره اما میدونه که هر ماشینی آپشن‌هاي خودش رو داره "
بررسی تغییرات قیمت‌ها در ۴ بازار موازي نشان می‌دهد که طی هفت ماهه
ابتدایی امسال میزان افزایش شاخص بورس، فراتر از رشد قیمت دلار، سکه و مسکن
بوده است. بررسی تغییرات شاخص بازار سرمایه و تحولات بازارهاي مسکن طلا و
ارز نشان می‌دهد که میانگین بازدهی بورس در هفت ماهه نخست امسال از سه
بازار دیگر بیشتر بوده است.
به گزارش ملک رادار و به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، بورس با ۱۱٫۶ درصد سوددهی در هفت ماهه نخست امسال، پربازده‌ترین بازار رایج ایران
دانلود سریال چیزهاي عجیب Stranger Things با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی
سریال استرنجر تینگز با کیفیت 480p , 720p , 1080p
قسمت هستم فصل سوم اضافه شد
 
نام سریال: چیزهاي عجیب Stranger Things
سال ساخت: 2016-
ژانر: درام , ترسناک , معمایی
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت 51 دقیقه
امتیاز IMDb: امتیاز 8.8/10 از 715,754 رای
زبان: انگلیسی
شبکه: Netflix
کارگردان: Matt Duffer, Ross Duffer
ستارگان: Winona Ryder,David Harbour,Finn Wolfhard

خلاصه داستان سریال چیزهاي عجیب: وقایع سریال در اوایل دهه هشتاد میلادی در شهر خ
بوسیله دیدن می رسد هواوی با معرفی تند ترین خوشه ی آموزش هوش مصنوعی جهان و برنامه ریزی بخاطر سرمایه گذاری ۱/۵ میلیارد دلاری بخاطر استخدام ترقی دهندگان کند افزار، عزیمت ورودی قدرتمند بوسیله بازار رايانش ابری را دارد.ظرفیت تنخواه گذاری متاخر غول فناوری چینی بی آرامی رده با رقبایی چون علی بابا، تنسنت، آمازون، گوگل، مایکروسافت و دیگر مشارکت هاي آمریکایی حوزه ی ابری قرار می گیرد. هواوی بزرگ ترین تأمین کننده ی تجهیزات مخابراتی دنیا و دومین تو
 هماهنگی موسسات و مجموعه هاي عام المنفعه و سازمان هاي مردم نهاد نتایج زیادی داره ازجمله جلوگگیری از موازي کاری.  دیروز سری زدم به موسسه لبخند انتظار باحصور سرکار خانم ها عظیمی دخت و طارزاده. البته عکاس این صحنه هم آقای عابدنیا همسر خانم عطیمی دخت هستند.
.
  #مقاله
  مفهوم کلی برنامه نويسي
✔️  برنامه‌نويسي رایانه (اختصاری برنامه نويسي) به‌طور کلی به فرایند نوشتن و توسعه نرم افزار کامپیوتر گفته می‌شود. به بیان جزئی‌تر برنامه‌نويسي رایانه به معنای فرایند تبدیل و سوق دادن فرمول حل یک مسئله یا الگوریتم محاسباتی، به یک برنامه قابل اجرا (نرم افزار) می‌باشد.
✔️  معنای برنامه‌نويسي رایانه در فرهنگ عامه می‌تواند به تمامی فرایند توسعه نرم افزار (به انگلیسی: Software Development) اطلاق گردد که شامل فعالی
افزایش تمرکز سبب می‌شود سرعت و کیفیت انجام امور روزانه بهبود یابد. خبرهاي مربوط به مکمل هاي غذایی و مواد خوراکی باعث می‌شود تصور کنیم که آنها می‌توانند هر کاری بکنند؛ از افزایش افزایش تمرکز و تقویت حافظه گرفته تا افزایش توجه و عملکرد مغزی. اما آیا واقعا چنین مواد غذایی‌ای وجود دارند؟ مصرف کدام مواد غذایی می‌تواند باعث افزایش تمرکز شود؟
ادامه مطلب
به نظر می رسد هواوی با معرفی زننده ترین خوشه ی آموزش هوش مصنوعی جهان و دستور کار ریزی برای سرمایه گذاری ۱/۵ میلیارد دلاری برای استخدام ترقی دهندگان کند افزار، اراده ورودی قدرتمند بوسیله بازار رايانش ابری را دارد.حجم سرمایه گذاری متاخر غول فناوری چینی حزن رده با رقبایی بجای علی بابا، تنسنت، آمازون، گوگل، مایکروسافت و دیگر باهم اتحاد کردن هاي آمریکایی حوزه ی ابری قرار می گیرد. هواوی بزرگ ترین تأمین کننده ی تجهیزات مخابراتی دنیا و دومین تو
تفاوت عملکرد و ساختار GPU و CPU
واحد پردازش گرافیکی GPU را می توان نسخه اختصاصی شده از CPU به حساب آورد که هر دو در کنار هم توان عملیاتی و پردازش همزمان فرآیندها را بالا می‌برند در حالی که CPU توانایی پردازش عملیات مختلف را دارد تمرکز GPU روی انجام محاسبات ریاضی است.
➕ همچنین برخلاف CPU که کارهاي پشت سرهم را بهتر انجام می‌دهد GPUبا قدرت پردازش موازي خود در آن واحد از پس از چندین فرایند مختلف بر می آید
➕بنابراین با این که هر هسته GPU نسبت به CPU توان اجرایی
چگونه برنامه نويسي را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نويسي رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هايی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نويسي علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال هاي شما برای شروع برنامه نويسي جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نويسي شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید حرفه ا
تحقیق با موضوع برنامه مطلب تحقیق با موضوع برنامة مطلب 39صفحه قالب ورد قابل ویرایش




دسته بندی
کامپیوتر و IT

فرمت فایل
doc

حجم فایل
271 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
39

توضیحات:
تحقیق با موضوع برنامة مطلب 
39صفحه قالب ورد قابل ویرایش
بخشی ازمتن:
 
پشگفتار 
با تشکر از خداوند متعال که اینجانب را در به پایان رساندن این پروژه یاری کرد. 
در این پروژه برای انجام بخشی از کار ها از برنامة مطلب(Matlab ) استفاده شده است. برنامة مطلب یک برنامة قوی جهت دانشجویان و
برخی عادت‌هايی برنامه‌نويسي هستند که به شما اجازه نمی‌دهند تا یک برنامه‌نویس واقعا عالی شوید، بنابراین سعی کنید این عادت‌هاي بد را ترک کنید تا یک برنامه‌نویس عالی شوید. هزاران عادت بد برنامه‌نويسي وجود دارد که به شما امکان یک برنامه‌نویس خوب‌ شدند را نمی‌دهد. در این مقاله ما سعی کرده‌ایم مهم‌ترین این موارد را پوشش دهیم.
ادامه مطلب
جلسه اول
               خلقت و برنامه نويسي
               تاریخچه برنامه نويسي
جلسه دوم 
               برنامه نويسي کنسول
               مقدمه برنامه نويسي
جلسه سوم و چهارم
               آموزش دستورات برنامه نويسي
جلسه پنحم
              آموزش تبدیل هاي ضمنی و آشکار
جلسه ششم
              بررسی نمونه برنامه ها

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

برنامه نویسی و طراحی زرین فروشگاه بدلیجات زعفران و زرشک اصیل قاینات آذربو مطالب تخصصی مهندسی برق _الکترونیک بسم الله الرّحمن الرّحیم server88 برنامه نویسی واحه چو تخته پاره بر موج ...