نتایج جستجو برای عبارت :

تبلیغات نوتیفیکیشن

سرویس ارسال پوش نوتيفيکيشن
پوشه، پنل ارسال اعلان(پوش نوتيفيکيشن Push Notification) به نرم افزارهای تلفن همراه و وب. . برای کاربران ایرانی خود با تفکیک شهر، اپراتور تلفن همراه و .
‎مستندات · ‎ورود · ‎راه اندازی وب پوش · ‎راه اندازی پوش iOS
نجوا | سرویس پوش ایرانی
با استفاده از سرویس پوش ایرانی نجوا نه تنها به کاربران خود پوش نوتيفيکيشن ارسال کنید بلکه به کاربران قبلی سرویس‌های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.
نجوا - سرویس ارسال پوش نوتيفيکيشن
نجوا سروی
تعرفه های تبليغات
واقعی اجباری 1000 عضو فقط 10 تومن ( ثبت بالای 2 کا ) 5000 عضو فقط 50 تومن + 1000 عضو هدیه
واقعی اختیاریپشتیبانی 24 ساعته1000 عضو فقط 20 تومن 3000 عضو فقط 60 تومن + 1000 عضو هدیه
✅ پاپ اپ ✅✅ پشتیبانی ریزش 3 روز - بدون تگ✅ 1000عضو فقط 40 تومن ✅ 5000عضو فقط 200 تومن
⚜️نوتيفيکيشن ⚜️⚜️ پشتیبانی 14 روز + انتخاب از استان دلخواه⚜️ 1000عضو فقط 60 تومن⚜️ 5000 عضو فقط 300 تومن
تبليغات پراکسی - بازدهی 100%ساعتی 80 تومن هفتگی 300 تومن ( روزانه 3 ساعت )
عضو خانم واقعی اخت
تصور کنید بعد از یک روز کاری خسته کننده یا بعد از انجام فعالیت های ورزشی یا هر چیز دیگری ، به سراغ نرم افزار محبوب تان اینستاگرام می روید تا پست ها ، استوری ها و پیام های دایرکت ارسال شده جدید را مشاهده کنید اما بعد باز کردن برنامه متوجه می شوید که هربار که آن را رفرش می کنید ، با مشکل نبودن اینستاگرام در نوتيفيکيشن مواجه می شوید و از خودتان می پرسید چرا اعلان اینستاگرام نمیاد   ؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه چرا اعلان اینستاگرام نمیاد
با سلام خدمت کاربران عزیز وبلاگ
از این که اوقات طلائی خود را در این وبلاگ صرف می کنید بسیار خرسندیم و امیدواریم بتوانیم با مطالب پر محتوای خود اسفاده و بهره مفید از این وبلاگ را ببرید.
امروزه تبليغات آنلاین از هر نوع تبليغاتی بهتر و به صرفه تر می باشد که این امر باعث شده روز به روز بر کاربران علاقمند به علوم تبليغات نیز افزوده گردد از این رو ما نیز به همراه سیستم تبليغات آنلاین سی سی ال خواهان آنیم که بتوانیم به شما در این کار کمک کنیم 
این وب
روشی از تبليغات میخواهم به شما معرفی کنم که بدون هیچ هزینه ای شروع به تبليغات خود کنید به راحتی میتوانید عضو این سایت شوید و تبليغات خود را شروع کنید آگهی گذاشتن در سایت یکی از بهترین روش تبليغات است لذا بستری فراهم شده که شما بتوانید با خیال راحت تبليغات خود را سر سامان دهید ،میواتنید همین الآن شروع به کار کنید.
پوش نوتيفيکيشن وب چیست؟
پوش نوتيفيکيشن وب پیامی است که به کاربران از طریق مرورگر به گوشی های همراه و یا نسخه های دستکتاپ کاربران ارسال می شود. این پیام ها در صورتی برای کابران ارسال می شود که کاربر از قبل برای دریافت آن اعلام آمادگی و رضایت کرده باشد. 
 
هرینه ارسال پوش نوتيفيکيشن تبليغاتی چقدر است؟
هزینه ارسال پوش نوتيفيکيشن تبليغاتی در سنجاق حداقل 3500 تومان به ازای هر یک هزار ارسال است. 
مکانیسم قیمت گذاری در این روش به صورت مزایده ای (Biddin
دف از تولید ساعت های هوشمند این است که شما بتوانید تمام کارهایی که با گوشی موبایل خود انجام می دهید را توسط این محصولات انجام داده و در نهایت از گوشی خود بی نیاز شوید. اما همانطور که گفتیم این یک هدف است و در حال حاضر محقق نشده است. ساعت های هوشمندی که امروز می بینیم کارهای زیادی انجام می دهند. آن ها می توانند تمام نوتيفيکيشن هایی که روی گوشی شما می آیند را به شما نشان دهند. در برخی از این ساعت ها می توانید از طریق ساعت به برخی از این نوتيفيکيشن
تبليغات در فضای باز با تبليغات دیگر در خارج از خانه، هر گونه تبليغات که مصرف کنندگان در خارج از خانه و یا محل کار آنها را به نام.
که در تلاش برای معرفی تبليغات نام تجاری در بیلبوردهای تبليغاتی، اتوبوس و یا دیگر در هر نقطه عمومی یک زیر مجموعه از انواع تبليغات است.
این طبقه بندی به طور کامل علمی نیست، اما برای این نوع از تبليغات، مثلا تبليغات در فضای باز مرسوم است.
 
این کمپین را هدف قرار خواهد جمعیت گسترده، که به نام تجاری از تعداد زیادی از مردم
سلام به دوستان عزیزم امیدواریم با مطالعه این مطلب تاثیری که تبليغات اینستاگرام می‌تواند بر کسب و کار شما داشته باشد را کشف کنید.
 تبليغات اینستاگرامی یکی از روش های دیجیتالی است که از آن می‌توانید برای برندسازی استفاده کنید. احتمالا شما هم تبليغات شرکت های مطرح ایرانی را در اینستاگرام دیده اید. اما چگونه می‌توا تبلیغ کرد؟
با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
یکی از مهمترین ترفند ها در زمینه سئو در واقع نوشتن تبليغات بهینه و تاثیر گذار میباشد.
این مورد فقط در صورتی امکان پذیر خواهد بود که شما علاوه بر سئو در کنار آن یک محتوای عالی تولید کنید البته با توجه به اصول تبلیغ نویسی
در واقع این اصول تبليغات نویسی میباشد که کار شما را رونق میدهد و بر روی کاربر تاثیر میگذارد
اگر شما تبليغات نویسی را انجام ندهید حتی اگر بهترین رتبه را در گوگل داشته باشید حتی اکر بهترین سایت را داشته باشیدحتی اگر کاربر در سای
سلام بچه‌ها به این درس که مقدمه‌ی بازاریابی نمایشی (شبکه Display گوگل) هست خوش اومدید! حالا شبکه‌ی نمایش به یک حیوان کاملاً متفاوت نسبت به چیزی که در موردش صحبت کردیم تبدیل شده. در تبليغات جستجو و پیشتر در گوگل ادوردز، علاوه بر تبليغات متنی این تبليغات وجود دارن که در واقع به شکلی کاملاً متمایز از تبليغات متنی که راجع بهشون صحبت کردیم عمل می‌کنن.
ادامه مطلب
اگر به دنبال تبليغات رایگان هستین، من به شم لینکدونی روبیکا رو پیشنهاد میدم، تبليغات در این لینکدونی کاملا رایگان هست و هیچگونه هزینه ای برای شما نداره.
برای تبليغات رایگان در لینکدونی روبیکا کافی هست تا به قسمت توضیحات این لینکدونی برین و با واحد پشتیبانی لینکدونی تماس بگیرین تا این کا رو در اولین فرصت برای شما انجام بده.
بازم هم بر خودم لازم میدونم از اعتمادی که به ما دارین کمال تشکر رو بکنم و مطمئن باشید ما همیشه و در همه حال در کنار شما
اسکرین شات های جدیدی از اپلیکیشن Find My منتشر شده است که عملکرد ردیابی وسایل گم شده با اپل تگ (Apple Tag) را نشان می دهد.
در تصاویری که سایت MacRumors منتشر کرده، تب Items در اپلیکیشن Find My دیده می شود که در آن عبارت مکان وسایل روزمره خود را بدانید»، نوشته شده. در تصویر دیگر نیز جمله با تگ کردن وسایل خود با B389 هیچ گاه آنها را گم نخواهید کرد» به چشم می خورد. اپل از اسم رمز B389» برای اپل تگ استفاده می کند.
اگر کاربر وسیله ای که آنرا در لیست ردیابی قرار داده گم کن
آیا به دنبال بهترین راه برای کسب درآمد از طریق بازی موبایل تان هستید؟ کسب درآمد با تبليغات درون برنامه ای به کاربران شما اجازه می دهد که بطور رایگان بازی کنند و در عین حال شما درآمد کسب می کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر درمورد این بدانید که چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبليغات را انتخاب می کنند و بهترین روش ها برای پیاده سازی تبليغات در بازی موبایل تان را کشف کنید.
چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبليغات درون بازی ها را برمی گز
خوب به تمرین مربوط به بخش مقدماتی تبليغات نمایشی خوش آمدین! برای اینجا می‌خوام یه چند تا گزینه برای ایجاد کمپین‌های تبليغات نمایشی رو تمرین کنم و البته تعدادی از قدم‌هایی که باید برای پیشروی و ساخت کمپین‌های تبليغات نمایشی پی بگیرین.
ادامه مطلب
خلاصه کتاب مدیریت تبليغات دکتر محمود محمدیان
فرمت:pdf
تعداد صفحات خلاصه:37
این فایل شامل دو عدد خلاصه کتاب و یک بسته سوال تشریحی به همراه سه عدد پاورپوینت می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبليغات دکتر محمود محمدیان - قطره https://www.ghatreh.com › news › دانلود-خلاصه-کتاب-م. Translate this page Sep 22, 2019 - دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبليغات دکتر محمود محمدیان دانلود خل
تاثیر رسانه و مصرف گرایی❗مردم به آسانی و بطور مستقیم تحت تاثیر رسانه قرار میگیرند. رسانه ، پیوند های جامعه را تضعیف و افراد را در مقابل تبليغات تجاری و ی آسیب پذیر میکنید.اثر تبليغات از این لحاظ مهم است ک در خلال آنها راه و روش های مخصوصی را برای لباس پوشیدن ؛ خرید کردن و سرگرمی و به همه ی افراد جامعه انتقال میدهد و آن روش ها را ب فرهنگ عمومی تبدیل میکند.تبليغات با روش های مستقیم و غیر مستقیم موجب ترویج مصرف گرایی میشود رسانه ها برای اف
تبليغات پروموت در اینستاگرام
تبلیغ در اینستاگرام یکی از روش‌های تبليغاتی است که امروزه در ایران بسیار کاربردی است. روشی از تبليغات که بسیاری از کسب و کارها را به سمت خود کشانده است. تبليغات در اینستاگرام همواره می‌تواند برای کسب و کارها مفید واقع شود. یکی از بهترین و کاربردی ترین روش‌های تبليغاتی که تا به امروز دیده‌اید تبليغات اسپانسرینگ اینستاگرام یا تبليغات پروموت یا پروموشن اینستاگرام است. تبلیغ اسپانسرینگ یا پروموت در اینستاگرام
تبليغات پروموت در اینستاگرام
تبلیغ در اینستاگرام یکی از روش‌های تبليغاتی است که امروزه در ایران بسیار کاربردی است. روشی از تبليغات که بسیاری از کسب و کارها را به سمت خود کشانده است. تبليغات در اینستاگرام همواره می‌تواند برای کسب و کارها مفید واقع شود. یکی از بهترین و کاربردی ترین روش‌های تبليغاتی که تا به امروز دیده‌اید تبليغات اسپانسرینگ اینستاگرام یا تبليغات پروموت یا پروموشن اینستاگرام است. تبلیغ اسپانسرینگ یا پروموت در اینستاگرام
در خصوص جایگاه و پیامدهای فرا اقتصادی و فرا کسب و کاری تبليغات تجاری، مباحث مختلفی مطرح شده است. منظور از پیامدهای فرااقتصادی، اثرات و نتایج مثبت و منفی تبليغات تجاری در جامعه است که به کارکرد اصلی تبليغات تجاری، یعنی حوزه تجارت و تشویق افراد به خرید ارتباط مستقیمی نداشته و در ابعاد دیگری اثراتی از خود بر جای می گذارد که مهم ترین حوزه آن، حوزه فرهنگ است.
تبليغات تجاری، بازتولید کننده بخشی از نظام هنجاری جامعه است و این به عنوان یکی از نگران
یکی از دقدقه های امروز کسب و کار های تازه ساخت یافته و یا کسب و کار های قدیمی که تا کنون یا تبليغات را جزء تفکیکی و بی اهمیت می دانستند ، امروزه ارائه تبليغات به شیوه نوین و به روز می باشد که متاسفانه از آنجائی که تا قبل از این علوم تبليغات اللخصوص تبليغات آنلاین مورد بی مهری قرار گرفته بود مهندسین این علوم هم اکنون در جایی غیر از رشته خود در حال کسب درآمد هستند
به همین دیلی ما تمام تلاش خود را برای شناساندن و آموزش های جزئی و کلی از مبتدی تا پی
با سلام و احترام، وبسایت آموزشی کنکور و تحصیلی کلاسند با مشخصات زیر تبليغات میپذیرد.
این هزینه ها با توجه به رنک بالای وبسایت کلاسند به تازگی آغاز شده و یکی از بهترین راه ها برای تبليغات موسسات آموزشی شما می باشد.
وبسایت کلاسند دارای سرویس Amp می باشد و به این دلیل ممکن است تعداد نمایش ها در رتبه الکسا کمتر خواهد بود.
 
هزینه های تبليغات را در این لینک ببینید.
 
برای اطلاع بیشتر میتوانید به تلگرام مدیریت کلاسند نیز پیام دهید.
 خلاصه کتاب مدیریت تبليغات دکتر محمدیان
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبليغات دکتر محمود محمدیان - سایت .modiryat.ir › تبليغات و برند Translate this page عنوان کتاب: مدیریت تبليغات نویسندگان: دکتر محمود محمدیان منبع تمامی دروس مرتبط با تبليغات انتشارات: انشارات حروفیه منبع خلاصه: سایت مدیریت. خلاصه کتاب مدیریت تبليغات دکتر محمود محمدیان pd
خلاصه کتاب مدیریت تبليغات دکتر محمود محمدیان
نسخه:پی دی اف با کیفیت
تعداد صفحات خلاصه:37
این فایل شامل دو عدد خلاصه کتاب و یک بسته سوال تشریحی به همراه سه عدد پاورپوینت می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبليغات دکتر محمود محمدیان . saadattalar.ir › wireless › دانلود-خلاصه-کتاب-مدیریت-ت. - Translate this page دانلود خلاصه کتاب
 
دفتر اداره کل تبليغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز برگزاری چهارمین دوره جشنواره تبليغات ایران” را صادر کرد.
به گزارش دبیرخانه جشنواره تبليغات ایران”،
در این دوره جشنواره که ۵ دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد، علاوه بر معرفی
چهره ماندگار تبليغات ایران، از برترین آثار تبليغاتی کشور در سال ۱۳۹۶ با
اعطای شاهین و دیپلم افتخار تقدیر خواهد شد.
ضمناً بخش ویژه این رویداد به تبليغات کالای ایرانی اختصاص خواهد داشت.
 
چهارمین
 
حرکت در مسیر تبليغات اینترنتی کار ساده ای نیست. اگر به اصول و قوانین آن اگاه نباشیم سقوط سنگینی در انتظار ماست.
مشاوره تبليغات اینترنتی نشان دهنده راهی است که برندها برای افزایش سهم بازار و معرفی محصولات خود باید طی کنند.
داشتن مشاور تبليغات اینترنتی موفقیت یا عدم موفقیت شما را در کسب و کار رقم می زند.
برای تبليغات در فضای مجازی باید مشخص شود چه وب سایت ها و مکان هایی برای تبليغات خاص شما موثر هستند و چقدر زمان و هزینه لازم است که در این راه
خلاصه کتاب مدیریت تبليغات دکتر محمود محمدیان
نسخه:pdf
حجم فایل:3.3 مگابایت
تعداد صفحات خلاصه:37
این فایل شامل دو عدد خلاصه کتاب و یک بسته سوال تشریحی به همراه سه عدد پاورپوینت می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
رزومه - محمود محمدیان محمودی تبار simap.atu.ac.ir › . Translate this page محمدیان محمودی تبار محمود، مدیریت تبليغات از دید بازاریابی، تالیف، نشرحروفی
 
گزارش جدیدی از اریکسون سوئدی مخابرات سوئدی که این هفته منتشر کرد ، در حالی که همه گیری ها همچنان تعاملات بیشتر مصرف کنندگان را به حوزه مجازی سوق می دهد ، واقعیت افزوده می تواند به یکی از موارد استفاده جدید برای شبکه های جدید ۵G تبدیل شود.
به گزارش صنعت پنجم این گزارش بررسی کرد که چگونه شرایط قرنطینه بر انتظارات برای ایجاد بازارهای نسل جدید سرویس تلفن همراه تأثیر گذاشته است ، از جمله گسترش علاقه به واقعیت ترکیبی ، جریان ویدئویی پیشرفته و ب
امروزه کسب وکارها با استفاده از قدرت سیستمهای نرم افزاری قادر هستند تبليغات خود را به سادگی در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهند. نمایش تبليغات بر اساس هدفمند یهایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و غیره در دسترس است تا به اثر بخشی بیشتر کمپین های دیجیتال کمک کند.مدیریت زمانبندی و مشخص کردن نمایش دهندگان از دیگر مواردی هستند که تفاوت دنیای بازاریابی دیجیتال نوین را نسبت به رو شهای سنتی نمایان می سازد. بنابراین بازاریابی دیجیتال با تک
این سوال را اینگونه می‌توان پاسخ داد:
تبليغات به تنهایی کافی نیست زیرا هدف تبليغات این است که مشتری با کسب و کار شما آشنا شده و اولین خرید خود را انجام دهد خریدهای بعدی مشتری بستگی به کیفیت محصول یا خدمات شما،نوع برخورد با مشتری،خدمات پس از فروش و . است.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

خورشید تاریکی دبستان سوده پرده هوا,قیمت پرده هوا,خرید پرده هوا,پرده هوای فروشگاهی پرشین بوش باستان شناسی مبتنی بر GIS فروردین مبارزه با کوید 19 پرتال فرهنگی ذابّین مجله کودکسان کفش کلاش کردستان