نتایج جستجو برای عبارت :

باطری ‌crepower

مشخصات باطري موتور سیکلت 7 معمولی CREPOWER 12N7-3B
مدل: CREPOWERولتاژ باطري: 7Aظرفیت: 12vابعاد: 10 * 6.5 * 13.5وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:20کشور سازنده:ایران نحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سیکلت های: CGL و بنلی 150 و تریل و هندا 150 و هندا 200 و HLXدر صورت تحویل داغی ( باطري معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطري موتور سیکلت 7 معمولی CREPOWER 12N7-3B
 
مشخصات باطري موتور سیکلت باطري 3 آمپر هندا CREPOWER YB3L-BS
مدل: CREPOWERولتاژ باطري: 3Aظرفیت: 12vابعاد: 11 * 5.5 * 10وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:2019کشور سازنده:ایرننحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سیکلت های: CDI و CG غیر استارتی برای استفاده از لامپها و بوق های قوی نیاز به باطري 4.5 آمپر خواهید داشت و در صورتیکه موتور شما استارتی باشد 7 آمپر معمولی .در صورت تحویل داغی ( باطري معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطري
باطري‌های Lithium Ion که امروزه مورد استفاده لپ‌تاپ‌ها هستند با رعایت نکردن برخی اقدامات به سادگی خراب می‌گردند. نکات زیر به شما در نگهداری صحیح این باطري‌ها کمک می‌کند.
۱- در ابتدا شارژ باطري را تا ۳ درصد خالی کنید و بعد از آن کاملاً شارژ نمائید. (برای بار اول حدود ۸ ساعت شارژ شود.)
۲- شارژ باطري نباید هیچ زمانی کمتر از ۳ درصد خالی شود. خالی کردن شارژ باطري تا صفر درصد ممنوع می‌باشد و اگر این کار انجام گردد باطري به سادگی خراب می‌شود یا عمر آن ک
مشخصات باطري موتور سیکلت 4/5 آمپر  KH YB4.5-BS تایلندی
مدل: KHولتاژ باطري: 4.5Aظرفیت: 12vابعاد: 10 * 7 * 9وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:2019کشور سازنده:چین (PRC)نحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سیکلت های: cdi و CG غیر استارتی در صورت داشتن استارت از باطري 7 آمپر معمولی میبایست استفاده کنید .در صورت تحویل داغی ( باطري معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطري موتور سیکلت 4/5 آمپر  KH YB4.5-BS تایلندی
 
باتری اسکوتر برقی
در اسکوتر های هوشمند، برق مورد نیاز موتور از طریق باطري لیتیومی تامین می شود. این باطري در زیر قاب اسکوتر قرار گرفته است.این باطري دارای 20 سلول و ولتاژی حدود 42 ولت می باشد.
چرا باطري اسکوتر برقی شارژ نگه نمی داره؟
نگه نداشتن شارژ معمولا به خاطر تمام شدن عمر باطري و یا خراب بودن باطري اتفاق می افتد. در این صورت شما نیاز به یک باطري سالم برای جایگزین کردن دارید.
علایم خراب شدن باطري اسکوتر برقی چیست؟
در صورت خرابی باطري شارژ اس
باتری فرسوده موتور سیکلت
باتری فرسوده موتور سیکلت
انواع باطري فرسوده
باطري یو پی اس فرسوده
باطري مستعمل
باطري ژله ای فرسوده
باطري کتابی
باطري مستهلک
باتری اتمی
باتری اسیدی
باتری سیلد
باتری انرژی خورشیدی
باطري موتور سیکلت فرسوده
باتری موتور سیکلت ازنوع کوچک
1.باتری های12 ولت اسیدی
2. UPS
که از2 آمپر تا 12 آمپر بسته به نوع موتور سیکلت مورد استفاده قرار می گیرد.
نحوه محاسبه قیمت ضایعات باتری موتور سیکلت :
مانند باتری های  UPS برحسب آمپر ساعت و کیل
برای خرید یک باطري ماشین ابتدا  باید بدانید چند آمپر باتری برای خودروی شما مناسب است.» یعنی اگر ماشین شما ویتارا باشد، به چند آمپر باتری(باطري) نیاز دارید؟
برای خودروی ویتارا موجود در بازار ایران پیشنهاد ما باتری (باطري) ۶۰ آمپر تا ۸۰ آمپر است.
البته انتخاب این که کدام آمپر باطري(باتری) برای ماشین شما
مناسب است به میزان استفاده شما از ماشین نیز بستگی دارد. برای مثال اگر از
کولر ماشین زیاد استفاده می‌کنید، سیستم‌های صوتی و تصویری پر مصرفی
نشانه دیگری که نشان دهنده اشکال مادربرد است به هم ریختگی ساعت و تاریخ لپ تاپ است
 
باطري مادربردهمه مادربردها شامل یک باطري کوچک دایره ای شکل مخصوص هستند و اگر تا الان درب کیس یا بدنه خارجی لپ تاپ را باز کرده اید این باطري را روی مادربرد دیده اید .باطري مادربرد هسته لیتیوم دار بوده و3 ولت خروجی تولید میکند .یکی از دلیل هایی که مادربرد به باطري نیاز دارد حفظ فرمت صحیح تاریخ و زمان لپ تاپ است و حتی اگر باطري یا برق را برای مدتی از لپ تاپ جدا کنید
برای خرید یک باطري ماشین ابتدا  باید بدانید چند آمپر باتری برای خودروی شما مناسب است.» یعنی اگر ماشین شما ریو باشد، به چند آمپر باتری(باطري) نیاز دارید؟
برای خودروی ریو  موجود در بازار ایران پیشنهاد ما باتری (باطري) ۵۵ آمپر تا ۷۰ آمپر است.
البته
انتخاب این که کدام آمپر باطري(باتری) برای ماشین شما مناسب است به میزان
استفاده شما از ماشین نیز بستگی دارد. برای مثال اگر از کولر ماشین زیاد
استفاده می‌کنید، سیستم‌های صوتی و تصویری پر مصرفی روی خ
با مشاهده ویدئوی زیر در کانال آپارات سحرباتری نحوه تست باطري ماشین توسط مولتی متر را یاد خواهید گرفت.
همچنین می توانید برای افزایش سطح اطلاعات خود در زمینه باتری خودرو به سایت رسمی سحرباتری سپند بخش مقالات مراجعه نمایید.

https://aparat.com/v/ZXYDG
026047912
باتری چرخه عمیق و باتری خودرو
در این مقاله قصد داریم در مورد تفاوت باتری چرخه عمیق و باتری خودرو کمی صحبت کنیم. همانطور که می دانید باتری ها از نظر ساختار تفاوت هایی دارند که آنها را متمایز کرده و هریک کاربرد ها و طول عمر مختص خود را دارند. پس از مطالعه این مقاله شاید برایتان این سوال پیش بیاید که نوع دیگر باتری که یو پی اس یا سیلد ساکن نامیده می شود چه تفاوتی با این دو نوع باتری دارد، برای پی بردن به این مطلب می توانید مقاله تفاوت باطري خودرو
 
شرکت امریکایی NDB از تکنولوژی تا حدی باورنکردنی و شک برانگیزی به نام باطري های نانو الماس (nano-diamond) رونمایی کرده که میتونه صنعت انرژی رو به طور کامل دگرگون کنه. این شرکت گفته این باطريها در بالاتری فرمشون میتونن 28 هزار سال بدون نیاز به شارژ کردن، شارژ نگه دارن! موبایلی رو فرض کنید که میتونه 9 سال بدون نیاز به شارژ کردن شارژ داشته باشه!
◀️این شرکت گفته این باطري ها با زباله های هسته ای کار میکنن. بدین صورت که
ادامه مطلب
ظرفیت باطري برای همه کاربران تلفن همراه اهمیت ویژه ای دارد. اما منظور از ظرفیت باطري ها چیست؟ عددی که همراه با علامت درصد در بالای صفحه گوشی هایمان می بینیم به چه معناست؟ چرا گاهی این اعداد روند کاهشی سریع تری به خود می گیرند؟
اگر بخواهیم ظرفیت باطري گوشی موبایل و سایر دستگاه ها را به صورت ساده توضیح دهیم باید یک طبقه بندی فرضی سه گانه را تصور کنید. این طبقه بندی شامل، انرژی قابل استفاده (مثلا اگر ۴۰ % از انرژی باتری مصرف شده باشد، ۶۰% باقیم
❇به نام خدا وباسلام ☎️سامانه اینترنتی امداد موتور سیکلت سیار درمحل حسن احمدآبادی شعبه دیگری ندارد⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ پنچری سیارتیوپلس ماشین موتور سیکلت سیار مجهز به‌پمپ‌باد سیار جوشکاری قطعات فی موتور سیکلت تعویض‌زاپاس ماشین تنظیم باددرمحل باتری باطري سیار درمحل تهیه لوازم یدکی موتور سیکلت هندا وغیره مجهز به اکیب راکب ران همراه وسایل یدکی موتور باطري باتری ماشین موتورسیکلت تعویض لاستیک تیوبلسی بصورت حرفه ای در
خریدار باتری یو پی اس
باتریهای سیلد لید اسید
برای جلوگیری از هرگونه خارج شدن هیدروژن یا اسید باتری های سیلد لید اسید کاملا میبندن. اسید با لایه هایی از نمد یا فیبر پوشده شیده شده که آنرا سرجای خود نگاه دارد و نشت نکند.
مزایای و معایب باتری سیلد لید اسید
براحتی می توان آنها را درمسافتهای طولانی حمل ونقل کرد
درمقابل نشتی محافظت شده اند
قیمت باتری سیلد لید اسید یو پی اس در ظرفیتهای مشابه دو یا سه برابر از باتری های معمولی بیشتر است.
تمام باتری
پنل ال ایی دی مدل CN-600 DCHS 
نام برند : نانگوانگ NanGuang

_____________________________________________________________________
توان خروجی ------------------------- 36 وات
تعداد ال ای دی-------------------------600
جنس بدنه-------------------------------ف
کلوین------------------------------------ متغیر از 3200 تا 5600 کلوین با کلید
صفحه نمایشگر-------------------------LCD
درصد تطابق با نور روز-------------------95
قابلیت کار با باطري --------------------با باطري سونی 1300 آمپر V-MOUNT
قابلیت کار با دستگاه DMX
قابلیت کار با دستگاه DMX کنترل از راه دور
ابعاد (سانتیمتر)--------------
در این مطلب سعی داریم بخ بررسی تفاوت باتری های لیتیوم یون و لیتیوم پلی از لحاظ کارایی، ظرفیت و نوع ساخت آن بپردازیم. همراه ما باشید.
باتری ها امروزه بخش مهمی در زندگی انسان ها را بازی می کنند. تقریبا تمامی وسایل الکتریکی که از برق مستقیم استفاده نمی کنند برای استفاده از آنها نیاز به باتری وجود دارد. البته باتری ها هم دارای تنوع مختلف برای کاربرد های مختلف ساخته شده اند؛ از باتری که برای تنطیم ضربان قلب انسان در علم پزشکی گرفته تا تولید اتوبوس
سرباطري دیزلی راده یک سرباطري بسیار با کیفیت و پر قدرت مخصوص خودرو های دیزلی اعم از تریلر ، خاور و. میباشید که از جنس برنج بوده و یکی از پر طرفدارترین سرباطري ها در بازار ایران میباشد.
دارای پیچ های آچار خور بسیار مقاوم و عالی.
این محصول باکیفیت ساخت ایران می باشد.
 
 
سر باطري دیزلی برنجی راده RADE 
 
ایراد گیر خودروی سمند و پارسELX
اگر خودروی شما از خانواده سمند و یا پارسELX     و دارای سیستم هوشمند (گیر) میباشد جهت تنظیم ابتدا میزان حساسیت شوک سنسور را در سیستم هوشمند روی 30 – 40 تنظیم نمایید . حال جهت ریست نمودن سیستم هوشمند ابتدا توسط کلید آژیر صدای آن را قطع کرده و سپس با برداشتن سر منفی باتری و سوکت سه پایه قهو ه ای آژیر مشکی رنگ ( داخل محفظه موتور سمت شاگرد) سیستم را ریست نموده و مجدد سوکت و سرباتری نصب و سیستم آژیر را با کلید مربوطه
تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی برای خرید باطري گوشی موبایل باید دارای ویژگی هایی باشند که مشتری یا کابر با خیالی راحت و اطمینان خاطر نسبت به خرید اقلام خود اقدام کند.
باطري موبایل از جمله کالایی می باشد که ممکن است در هر سه تا چهار سال (کمتر یا بیشتر) نیاز به خرید آن داشته باشید. اما اگر در فرایند خرید تصمیم اشتباهی بگیرید، ممکن است از از خرید خود پشیمان شوید.
در صورتی که اطلاعات کاملی از باطري موبایل مورد نظر خود به دست نیاورید، ممکن است در ز
باتری موتور سیکلت یکی از مهم ترین اجزای برقی موتور سیکلت است که نقش اساسی در کارکرد موتور سیکلت بخصوص اجزای برقی دارد.
باطري موتور سیکلت عمدتا در دو نوع اسیدی و اتمی (خشک) تولید میشوند.
با افزایش قیمت دلار، قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت و بخصوص قیمت باطري موتور سیکلت به شدت افزایش یافت. بطوریکه تعمیر و نگهداری باطري موتور سیکلت بسیار به صرفه تر از خرید یک باطري جدید میباشد.
در اینجا قصد داریم یک سری نکات مهم را برای شما موتور سواران عزیز بیا
گوشی های برند سامسونگ هم مثل موبایل های دیگر برند ها از باطري های لیتیوم یونی و پلیمری بهره می‌برند و بعد از مدت زمان خاصی تعویض باتری آن ها اامی می‌شود. تعویض باطري گوشی از تعمیرات مهمی است که باید انجام آن توسط افراد متخصص صورت پذیرد. در ادامه این مطلب معرفی مهم ترین نکاتی می‌پردازیم که باید در تعویض باتری گوشی سامسونگ به آن توجه شود.
گوشی های برند سامسونگ هم مثل دیگر برندها شرایط مشابه دارند و در اینگونه مواقع باید خرید باتری سامسونگ
باطري ها در شکل و اندازه های مختلف در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.
باتری ماشین قابل استفاده برای یو پی اس نمی باشد. با توجه به توضیحاتی که در این مقاله ارائه خواهیم کرد، باتری یو پی اس تفاوت های بسیاری با باتری ماشین داشته و با توجه به همین تفاوت ها، نمی توان به جای یکدیگر از آنها استفاده کنیم.

باطري ها در شکل و اندازه های مختلف در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع باطري ها انرژی را به شکل شیمیایی در خود ذخیره کرده و به شکل الکتریکی ت
شارژ باطري و کارکرد و ماندگاری شارژ آن مسئله همیشگی کاربران گوشی هاست.عمده باتری های مورد استفاده در موبایل ها باتری های لیتیوم یونی است و این باتری ها هم چون اقلام مصرفی بعد از مدتی تحلیل رفته و در واقع فرسوده می شوند.
معمولا بعد از گذشت مدتی از خرید گوشی موبایل، متوجه کارکرد ضعیف تر باطري موبایل خود می شویم. بعد از گذشت دو سال، باتری در طول روز نیاز به شارژ چند باره پیدا می کند. بعد از گذشت دو سال، دیگر کارکرد گوشی هم بواسطه این تحلیل باتری،
تشخیص پر یا خالی بودن گاز گولر ماشینشارژ گاز کولرمواقعی ممکن در اوج گرمای تابستان بخواهید کولر خودرو را روشن کنید و به جای باد خنک از آن حرارت گرم بیرون بیاید که در این مواقع باید سراغ یه باطري ساز متخصص رفت.ابتدا برای که بخواهیمشارژ گاز کولر  را توسط باطري ساز انجام دهیم باید سرقیمت به توافق برسیم زیرا ممکن است قیمت بین 100 تا 200 تومن بسته به کیفیت آن متغیر باشد. البته افراد سودجویی هستند که اینکار را با قیمت ارزان برایتان انجام میدن البته ب
دلایل عمده خرابی باتری یو پی اس
 
دلیل اصلی بروز مشکل در دستگاه های گران قیمت یو پی اس، خرابی باطري یو پی اس می باشد. برخی از باتری های یو پی اس خیلی زودتر از انتظار خراب می شوند اما نیازی به نگرانی نیست. با مطالعه این مقاله شما 5مورد از بزرگترین دلایل خرابی باطري ups را متوجه می شوید و می توانید با رعایت نکات ذکر شده از خرابی باطري و دستگاه یو پی اس جلوگیری نمایید.
باتری یو پی اس، یک نوع وسیله الکتروشیمیایی برای ذخیره انرژی و تخلیه آن در زمان نیا
پنل ال ای دی مدل PT-680S
نام برند:تولیفو
 
پنل ال ای دی 40 وات تولیفو که با طراحی و ترکیب بندی زیبا جهت عکاسی و فیلمبرداری در استودیوهای خبری و عکاسی و فیلمبرداری ایده آل است.
این محصول با بدنه پلاستیکی اما مقاوم دارای شیارهایی برای عبور جریان هوا از پنل جهت خنک شدن و شیدر چهارپهلو جهت تنظیم و تمرکز زاویه نوری برای نوردهی است.  پنل ال ایی دی مدل PT-680S  دارای کلوین استاندارد 5600 است.
 
درصد تطابق نور این محصول با نور طبیعی روز 85 است که نشان از کیفیت و خ
بهترین باتری مناسب خودرو وانت کاپرا چند آمپر است؟
 
اگر باطري ماشین وانت کاپرا شما دچار مشکل شده و قصد خرید باتری(باطري) جدیدی دارید، راهنمایی‌های ما در این مقاله برای انتخاب باتری مناسب ماشین مورد نظرتان کمکتان می‌کند.
 
مطلب مرتبط: راهنمای خرید باتری ماشین
 
برای خرید یک باطري ماشین ابتدا  باید بدانید چند آمپر باتری برای خودروی شما مناسب است.» یعنی اگر ماشین شما وانت کاپرا باشد، به چند آمپر باتری(باطري) نیاز دارید؟
برای خودروی وانت کاپ
فروش ویژه چراغ قوه غواصی ضدآب




چراغ قوه غواصی ضدآب، مناسب برای غواصی، غارنوردی، کوهنوردی و… کارکرد تا عمق 20 متری زیر آب. 100% ضدآب .
چراغ قوه غواصی ضدآب تا عمق ۲۰ متر ضد آب است و چراغ قوه ی مناسبی برای برای غواصی، غارنوردی، کوهنوردی و . می باشد. چراغ قوه غواصی ضدآب ۴ عدد باطري AA نیاز دارد و برد نور آن ۲۵ متر و رنگ نور آن سفید است و نسبت به قیمتی که دارد یک محصول بی نظیری محسوب می شود. این چراغ قوه کاملا ضد آب بوده وتا عمق ۲۰ متری زیر آب می تو
.
.
اچ پی از کوله پشتی رونمایی کرده است که قادر است تا لپتاپ و گوشی وتبلت شما را شارژ کند در اخل این کوله پشتی از یک باطري ۲۲,۴۰۰mAh استفاده شده است و ادعا شده است که میتواند یک شارژ کامل را برای اغلب لپتاپ های اچ پی فراهم کند و حتی هر تبلت را بیش از سه بار شارژ کند و البته این امر در مورد گوشی های همراه به بیش از ده بار میرسد .

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ کود ارگانیک اکبر رضایی خدمات پرستاری در منزل -پرستار سالمند در منزل fdsf طراحی و ساخت ترموکوپل من هستم شما هم باشید درب های جدید ژست عکس آشپزی یعنی عشق به آشپزخانه و پخت و پز...