نتایج جستجو برای عبارت :

مهلت اعتراض به حق بیمه

زمانی که برگ تشخیص مالیات شما صادر و به درستی به شما ابلاغ شد ، اگر به آن برگ تشخیص معترض بودید باید به نکات زیر توجه کنید.
 
1 - مهلت زمان اعتراض شما سی روز از تاریخ ابلاغ است یعنی برای مثال اگر برگ تشخیص شما در تاریخ 1398/06/16 به شما ابلاغ شد آخرین روزی که میتونید اعتراض کنید تاریخ 1398/07/15 خواهد بود.
2 - خودتان یا وکیل تام الاختیار شما میتوانید مطابق با این قانون تقاضای رسیدگی مجدد را داشته باشید و اعتراض تون در سیستم ثبت کنید.
3 - اعتراض و درخواست شما
اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
 
آرای صادره از سوی کمیسیون ماه صد شهرداری پس از ابلاغ، قابل اعتراض در کمیسیون دیگری با اعضای جدید خواهد بود. و رأی این کمیسیون قطعی می‌باشد.
مرجع صالح برای اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
بر اساس بند 2 ماده 10 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دیوان موظف به رسیدگی به اعتراضات و شکایت از آرای قطعی رأی کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها از جهت نقض (رد) قوانین و مقررات آنهاست و رأیی قطعی محسوب می‌شود که پس
در شرایطی که محکوم علیه، از رای تجدید نظر شکایتی داشته باشد، امکان اعتراض به رای تجدید نظر وجود دارد.در شرایطی که رای دادگاه تجدید نظر از طریق اعاده دادرسی مورد اعتراض واقع گردد، دادگاه می ‌تواند بر حسب اعتراض به رای تجدید نظر، رای قطعی خود را تغییر دهد.
 
 تمدید مهلت ارائه اظهارنامه ارزش افزوده دوره زمستان سال ۱۳۹۸ ، تا ۳۱/ اردیبهشت ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارائه اظهارنامه ارزش افزوده دوره بهار سال ۱۳۹۹، تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارسال فهرست معاملات فصل زمستان سال ۱۳۹۸ ، تا ۱۵ تیر ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارسال فهرست معاملات فصل بهار سال ۱۳۹۹ ، تا ۱۵ مهر ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی عملکرد ۱۳۹۸، تا ۳۱ مراد ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
⭕️وظایف حسابدار به صورت روزانه،هفتگی،ماهانه،سه ماه یک بار و سالانه
1️⃣  ثبت رویدادهای مالی در سند حسابداری مهلت :به صورت روزانه
2️⃣  ثبت اسناد حسابداری در دفتر رومه مهلت:حداکثر تا15پانزدهم ماه بعد
3️⃣ انتقال از دفتر رومه به دفتر کل مهلت :بلافاصله بعد از ثبت سند در دفتررومه (توجه: اگه تحریر دفاتر رومه و کل از ۱۵ماه بعد فراتر برود باعث رد شدن دفاتر شده وشامل جریمه های سنگین می شود)
4️⃣ تهیه لیست حقوق و دستمزد در پایان هرماه
5️
⭕️وظایف حسابدار به صورت روزانه،هفتگی،ماهانه،سه ماه یک بار و سالانه
1️⃣ثبت رویدادهای مالی در سند حسابداری مهلت :به صورت روزانه
2️⃣ثبت اسناد حسابداری در دفتر رومه مهلت:حداکثر تا15پانزدهم ماه بعد
3️⃣انتقال از دفتر رومه به دفتر کل مهلت :بلافاصله بعد از ثبت سند در دفتررومه (توجه: اگه تحریر دفاتر رومه و کل از ۱۵ماه بعد فراتر برود باعث رد شدن دفاتر شده وشامل جریمه های سنگین می شود)
4️⃣تهیه لیست حقوق و دستمزد در پایان هرماه
5️⃣محا
مهلت و مراحل اعتراض کارفرما به برآورد میزان بدهی حق بيمه در سازمان تامین اجتماعی
 
وفق مادتین 1 و2 آیین‌نامه‌ هیأت‌های‌ تشخیص‌ مطالبات‌ مصوب‌ 24/5/1373شورای‌عالی‌ تأمین‌ اجتماعی‌ که اشعار می دارد :
 
ماده 1‌- نحوه‌ تسلیم‌ اعتراض‌ کارفرمایان‌ به‌ میزان‌ حقبيمه‌ و متفرعات‌ آن‌ جهت‌ رسیدگی‌ در هیأت‌ بدوی‌ به‌ شرح‌ زیر خواهد بود:
1- پس‌ از ابلاغ‌ مورد مطالبهبه‌ کارفرما از سوی‌ سازمان‌، در صورتی‌ که‌ کارفرما به‌ میزان‌ آن‌
تهران- ایرنا- بانک مرکزی براساس بخشنامه ای به همه بانک‌ها برای اخذ شناسه اختصاصی از این بانک ۶ ماه مهلت تعیین کرد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به همه بانک‌ها و شعب تابعه  به استفاده از شناسه اختصاصی اخذ شده از بانک مرکزی در همه اسناد، مکاتبات، سامانه‌های خدماتی و پرداختی، صدور دسته چک، کارت، سربرگ و سردرب شعب و باجه‌ها مم کرد.
براساس این بخشنامه بانک مرکزی ۶ ماه برای اقدام در این مورد به بانک‌ها مهلت داده است و اعلام ک
دعاوی مربوط به منابع طبیعی به دعاوی اشخاص حقیقی و حقوقی مبنی بر تضییع حقوق آنها به جهت رأی قاضی هیأت ماده واحده و تشخیص اداره منابع طبیعی گفته می شود. لذا در صورتی که اشخاص حقیقی یا حقوقی رأی قاضی هیأت ماده واحده یا برگ تشخیص را موجب تضییع حقوق بدانند نسبت به آن اعتراض نموده و خواستار حمایت حقوقشان در برابر خوانده می شوند.
به موجب ماده واحده قانون تعیین تکلیف اراضی اختلافی موضوع اجرای ماده ۵۶ قانون جنگل ها و مراتع مصوب ۲۲ شهریور ۱۳۶۷، اشخاص
استعلام :با عنایت به این‌که تبصره ماده 19 قانون کانون کارشناسان رسمی دادگستری مصوب 1381 مقرر می‌دارد، در مواردی که انجام معاملات مستم تعیین قیمت عادله روز از طرف کارشناس رسمی است نظریه اعلام شده تا شش ماه از تاریخ صدور معتبر خواهد بود؛ چنانچه با وجود سپری شدن اعتبار شش ماهه نظریه کارشناس ارزیاب ملک و همچنین با وجود اعتراض محکوم‌علیه در مهلت هفت روزه، دادگاه به اعتراض رسیدگی نکرده و دستور تنظیم سند رسمی در حق محکوم‌له را صادر کند: 1- در صور
در خصوص چگونگی ثبت طلاق ایرانیان مقیم خارج از کشور، از طرف وزارت امور خارجه ایران بخشنامه های متعددی خطاب به نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر که خلاصه مطالب اساس آنها درارتباط با وظایف و اقدامات نمایندگی ها به شرح زیر است 
۱- در صورت درخواست کتبی زوجین  برای ثبت طلاق پس از رویت حکم قطعی صادره از دادگاه کشور محل توقف و گواهی جاری شدن صیغه ی طلاق شرعی از سوی مراجع قابل قبول نمایندگی باید واقعه طلاق در دفتر مخصوص ثبت گردد
◘  انتخابات و حضور در پای صندوق های رأی در ایران ، تحریم می شود.• من به نشانۀ اعتراض به اوضاع اقتصادی و وضعیت معیشتی و همچنین فسادهای بسیار در کشور.• به نشانۀ اعتراض به اوضاع عمومی کشور و همچنین عدم ثبات در آرامش و آسایش و رفاه و همچنین زیر پا گذاشتن حقوق طبیعی افراد و هم وطنانم در ادوار مختلف در جامعه • در اعتراض به زندانی و شکنجۀ کارگران و فعالان محیط زیست و. • در اعتراض بهاجازۀ ورود ندادن بانوان کشورم به استادیوم ها برای تماشای فوتبال (
ظر به اینکه مقرر است ثبت نام اعتراض حذف یارانه ها در سال 98 از طریق شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرد ضرورت دارد تا دفاتر بر اساس اطلاعیه ها و رویه هایی که براساس اعلام رسمی دولت و همچنین صدا و سیما ، پذیرای متقاضیان اعتراض در این خصوص باشند.ثبت  اعتراض از طریق شبکه پیشخوان و ااما در دفاتر پیشخوان دولت  از روز شنبه مورخ 30/06/98 انجام خواهد شد.
 
شهروندان شهرستان ایرانشهربا توجه به اطلاعیه دفتر پیشخوان کردی واقع در بلوار بلوچ  نسبت به
همکار محترمی تصمیم گرفته در اعتراض به اتفاق دیروز و اخراج شدن یکی از پرسنل به علت صبحانه خوردن خارج از تایم صبحانه ، آتش به اختیار عمل کنه و دست به اقدامات اعتراضی بزنه 
میگم مثلا چیکار قراره کنی که نشونه اعتراض باشه ؟
میگه مثلا همیشه بین ساعت هشت تا ده صبح یک لیوان چایی میخوردم ، امروز سه تا لیوان خوردم !!!! :| :|
اعتراض به رای هیات بدوی تشخیص مطالبات
شرایط اعتراض به رأی‌ هیأت‌ بدوی‌ جهت‌ رسیدگی‌ در هیأت‌ تجدیدنظر تشخیص‌ مطالبات‌ سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد.
وفق ماده ۸ آیین‌نامه‌ هیأت‌های‌ تشخیص‌ مطالبات‌ مصوب‌ ۲۴/۵/۱۳۷۳شورای‌عالی‌ تأمین‌ اجتماعی‌ که اشعار می دارد :
ماده‌ ۸- نحوه‌ تسلیم‌ اعتراض‌ کارفرمایان‌ و سازمان‌ به‌ رأی‌ هیأت‌ بدوی‌ جهت‌ رسیدگی‌ در هیأت‌ تجدیدنظر به‌ شرح‌ زیر خواهد بود:
۱- پس‌ از ابلاغ‌ رأ
محمد حسن قاضی: من نسبت به پاره ای از مسائل، بخصوص هنگام قرائت خطبه منسوب به حضرت امام علی(ع) به نام البیان» و همچنین خطبه التطنجیه»، اعتراض می‌نمودم. زیرا محتوی و عبارات آن مبهم بودند و مطالبی بودند که برای ذهن من عجیب و غریب به نظر می‌آمد. اما هرگاه توقف می‌کردم یا اعتراض می‌نمودم، [پدرم، آیت الله قاضی] با دست به من اشاره می‌نمود که اعتراض نکنم و به قرائتم ادامه دهم.اما یک‌بار از فرصت استفاده نموده به جناب [میرزا ابراهیم] شریفی نگاهی اند
از نحوه فعالیت اغتشاشگران در روزهای اخیر، کاملا مشخص بود که این افراد، سازمان یافته و آموزش دیده بودند و در پشت این آموزش‌ها، حمایت‌هایی وجود داشت که با جدیت از سران غربی پیگیری میشد.
#بنزین#گرانی#آشوب#ناراحتی مردم
#گرانی بنزین
#رسانه ضد انقلاب
#بنزین و آشوب
#ضد انقلاب
#رسانه های ضد انقلاب
#ناآرامی
#اعتراض
#اعتراض به گرانی
#اعتراض به گرانی بنزین
طبق اخبار واصله پرداخت جرایم رانندگی برای دوبرابر نشدن تا 30 آذر بود که تمدید شد
مهلت بخشودگی جرایم دیرکرد خلافی خودرو تا '' ساعت 14 روز 4 دی ماه '' تمدید شده است. بر اساس تبصره 20 قانون بودجه 95، مالکان وسایل نقلیه تا ساعت 14 روز 4 دی ماه سال 95 فرصت دارند تا اصل جرایم معوق رانندگی ثبت شده تا پایان سال 94 را پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت، به طور سیستمی از 4 دی ماه مجددا جریمه 2 برابری برای آنها اعمال می‌شود
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ماه ۱۳۹۸ می‌رساند، با توجه به درخواست متقاضیان شرکت در آزمون‌های موصوف، مهلت ثبت‌نام آزمون‌ها تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۴ تمدید گردید و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه با مراجعه به سامانه آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
مسئول برگزار کننده آزمون اصلح:نتایج آزمون اصلح اعلام شد / ثبت اعتراض مهارت آموزان در سامانه هدف از 30 آذر
مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، از اعلام نتایج آزمون جامع مهارت آموزان ورودی سال 1398 و افراد باقی مانده از سال های قبل خبر داد و گفت: مهارت آموزان می توانند از هم اکنون با ورود به سامانه هدف به نشانیhadaf.cfu.ac.ir از نتایج آزمون مطلع و نسبت به ثبت اعتراض خود از فردا یکشنبه 30 آذر ماه اقدام کنند.
ادامه مطلب
با سلام
مهلت ارسال پاسخ سری اول تمرین #ریاضی تا ساعت 15 تمدید شد.
توجه داشته باشید که دانش‌آموزانی که تا ساعت 23:59:59 روز دوشنبه ارسال کرده‌اند نمره تمرین آنها از 20 محاسبه می‌شود.
و دوستانی که تا ساعت 15 امروز ارسال کنند 20% نمره‌ی به دلیل تاخیر از آنها کسر خواهد شد.(نمره از 16)
 
با تشکر گروه ریاضی هفتم دبیرستان علامه حلی 5 تهران
با سلام و احترام 
بر اساس اعلام مهلت دفاع توسط پژوهش 11 ام دیماه آخرین فرصت دفاع در ترم جاری می باشد. لذا متقاضیان دفاع نهایی پایان نامه در زیر همین پست اعلام آمادگی بفرمایند تا برنامه ریزی انجام شود. لازم بذکر است حداقل یک هفته قبل تمامی کارهای اداری ( شهریه - آموزش) باید انجام شود و دو نسخه از ورژن نهایی پایان نامه پرینت ( دورو) فنری شده تحویل گروه شود. 
 
موفق باشید
در زیر لیست شماره پیامکهایی که ممکنه بدرتون بخوره برای امور پلیس+10 و تامین اجتماعی+سیمکارت و غیره رو براتون آوردیم:
پیامک استعلام تعداد سیم کارت/پیامک استعلام تعداد سیم کارت/پیامک خلافی و شکایت نسبت به جریمه ها/پیامک خلافی و شکایت نسبت به جریمه ها/پیامک استعلام سابقه بيمه (سوابق کاری)/پیامک استعلام وضعیت یارانه و اعتراض حذف شدگان/پیامک استعلام وضعیت سربازی و معافیت هاپیامک استعلام تعداد سیم کارت  ارسال کد 511 به سامانه 20526پیامک استعلام تعد
کاربران گرامی از این پس میتونید در ربات خدمات خودرو توی پیام رسان گپ از امکانات زیر استفاده کنید:  استعلام آنی جرائم همراه با جزییات و توضیحات کامل استعلام نمره منفی گواهینامه☂️ استعلام صحت بيمه شخص ثالث استعلام وضعیت معاینه فنی☂️ استعلام نرخ دقیق بيمه شخص ثالث استعلام آخرین قیمت خودروها پرداخت قبض جرائم و پیگیری قبوض پرداختی یادآوری تمدید بيمه؛ تعویض روغن و . راهنمای اعتراض به جرائم وضعیت آب و هوای جاده های ایران مسیریابی و مسافت بی
 
 
مهلت برای تهیه وسایل تا دو هفته بعد از اعلام کار است.مهلت برای ارائه تا هفته سوم یعنی یک جلسه بعد از انجام کار یا بلافاصله پس از اتمام کار است.در صورت هر گونه سوال حتما نظرات خود را بنویسید.به اندازه  هفت کاشی  پنج در پنج بر روی کاغذ گلاسه پرینت گرفته شود.
ادامه مطلب
بر اساس مواد ۴۱ و ۴۷ آیین نامه اجرایی و آموزشی مدارس آخرین مهلت ثبت نام در مدارس با در نظر گرفتن کلیه موارد پایان مهرماه می باشد و بر اساس ماده ۲۶ آیین نامه مصوبه ۹۳۲ شورای عالی آموزش و پرورش آخرین مهلت چاپ دفتر آمار اول آبان ماه است
ادامه مطلب
با توجه به استقبال خوب پژوهشگران، محققان و علاقه‌مندان از همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی و به درخواست متقاضیان شرکت در این همایش و با موافقت کمیته علمی، مهلت ارسال آثار و مقالات به دبیرخانه تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد.
اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده
 
 
 
 
اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده ،توسط مودی پس از ابلاغ اوراق مطالبه مالیات بر ارزش افزوده امکان پذیر می باشد.مودی می تواند درصورتیکه اعتراضی
داشته باشد، ۲۰ روز پس از ابلاغ اوراق یاد شده اعتراض خود را به صورت کتبی به اداره امور مالیاتی مربوط جهت رفع اختلاف تسلیم نماید.
مابه التفاوت ارزش کالاها و خدمات عرضه شده با ارزش کالا و خدمات خریداری یا تحصیل شده در یک دوره معینارزش افزوده نامیده می شود.
مودیان ما
کنکور سراسری بزرگترین رقابت علمی کشورمونه و به همین دلیل سازمان سنجش علاوه بر زمان اولیه ، تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۹۹ رو واسه داوطلبای جا مونده از ثبت نام در نظر می گیره . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، سازمان سنجش بعد از تموم شدن زمان اولیه ، چند روزی رو به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 مشخص می کنه که داوطلبا می تونن تو این بازه وارد سایت بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زی
بعد از معرفی هر کدام از تلفن های اپل بسیاری از کاربرها نسبت به مشخصات آن
اعتراض می کنند. این روند به نوعی در زمان معرفی آیفون 5 شروع شد. همین
روند در سال گذشته و زمان معرفی آیفون 6 و 6 پلاس نیز صدق می کرد. بعد از
معرفی دو تلفن جدید با صفحه نمایش های بزرگ، بسیاری از کاربرهای محصولات
اپل که به صفحه نمایش 4 اینچی عادت کرده بودند، نسبت به تغییر اندازه تلفن
جدید اپل اعتراض کردند؛ هر چند این اعتراض ها در نهایت کارساز نبوده و این
دو تلفن جدیدتوانستند

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

وبلاگدهی مشاغل پزشکی straykids everywhere all around the world کرم های کامپیوتر یادداشت‌های یک جوان شیعه ویروس کرونا موسسه فرهنگی تربیت اقتصاد حکیم(مفتاح) خرید فروش کانال در پیامرسان سروش کالای پزشکی ام دی کالا مصالح ساختمانی سیمان