نتایج جستجو برای عبارت :

اگر کاندید شورای اسلامی شوم پیامم را چگونه به مردم میرسانم

نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شوراي اسلامي در پیامی به  اعضای شوراي شهرستان اوز، انتخاب این شورا به عنوان شوراي برتر استان فارس را تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
 اعضای محترم شوراي شهرستان اوز
انتخاب آن شورا به عنوان شوراي برتر در سال ۹۹ به لحاظ، عمل به وظایف مقرر را خدمت شما و مردم خوب و عزیز شهرستان اوز تبریک عرض می‌کنم. 
از خداوند منان برای شما توفیقات بیش از پیش خواهانم و بنده در جایگاه نمایندگی مجلس برای انجا
طبق نتیجه آرای انتخابات سال 1396 اعضای شوراي منتخب مردم عبارت اند از:
1- عزیزمراد کریمی
متولد 1352
رئیس شوراي اسلامي
همراه: 0993337584

2- عزیزمحمد مظفری
متولد 
نائب رئیس شوراي اسلامي
همراه: 099910835

3-یارکرم کریمی
متولد 1342
منشی و خزانه دار شوراي اسلامي
همراه: 

و دهیار انتخاب شده این دوره:
سیاوش کریمی
متولد 1347
کارشناس حقوق
همراه: 093315272
پکیج تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی سال 1400
این پکیج تبلیغات انتخاباتی می تواند ضامن موفقیت شما در انتخابات شوراي شهر سال 1400 باشد. چرا؟ شما زمان ندارید تا همه چیز را تجربه کنید. هر آنچه برای موفقیت در انتخابات شوراي شهر یا مجلس شوراي اسلامي لازم است در این پکیج آموزشی به شما گفته شده است. لازم نیست از طریق آزمون و خطا به موفقیت برسید. ما شیره ی تجربیات کانديدای گذشته را در اختیار شما قرار میدهیم. لازم نیست چند دوره کانديد بشوید، کلی هزینه کن
مشاور تبلیغات و انتخابات در اسلامشهر و رباط کریم و بهارستان و چهاردانگه و جنوبغرب استان تهران
 
شرکت ما (شرکت تبلیغاتی آسایش) از اواخر سال 1389 مشغول به فعالیت در حوزه ی تبلیغات و مشاوره تبلیغاتی می باشد. ما میتوانیم بهترین خدمات مشاوره ای و تبلیغاتی را در حوزه ی انتخابات شوراي شهر و اصناف، به شما کانديدای محترم ارائه دهیم. صفر تا صد خدمات مشاوره انتخاباتی و تبلیغاتی اعم از تنظیم متون سخنرانی کانديدا، شیوه  بهینه ی برگزاری جلسات با تیم ستاد ا
از " مجلس شوراي اسلاميبه عنوان " نمایندگان ملّت "، می خواهیم هر چه زودتر " رای عدم کفایت رئیس جمهور " را صادر کند تا " تصمیم اخیر خارج از قانون افزایش قیمت بنزین " با " از دست دادن یکی از ارکان خود "، قدرت اجرائیش را از دست بدهد؛ البتّه اگر " مجلس شوراي اسلامي " هنوز، خود را " نماینده ملّت " به حساب می آورد. در غیر این صورت، به هیچ وجه، دل خوش ندارند که مردم با ایمان و اشتیاق، در انتخاباتهای آتی، شرکت نمایند. 
جناب آقای دکتر سعید ساعدیرئیس محترم شوراي اسلامي شهر شیروان
استاد حسن اسکندریان نایب رئیس محترم شوراي اسلامي شهر 
دکتر علی عاقل عضو محترم شوراي اسلامي شهر شیروان از دکتر اسدی
مهندس عباس فیاض عضو محترم شوراي اسلامي شهر شیروان
#اخلاق#عقلانیت#تخصص#صداقت#پاکدستی
پویش مردمی حامیان دکتر اسدی 
نویسنده:محمد ارشیا پوردهقان
 
مسجد چگونه جایی است؟
در حکومت اسلامي،مسجد نقش اصلی را بازی میکند;به طوری که مسجد در جامعه اسلامي مأمن و پناهگاه مردمان آن جامعه محسوب میشود.فرد هنگامی به پناهگاه پناه می آورد که خطر یا به عبارتی(شری) اورا تهدید کند و این مسجد است که در همه ادوار پذیرنده پناه جویان به رب بوده است.مسجد را میتوان نشانه ای از سوی رب برای مردم در زمین دانست که به وسیله آن هدایت و به سوی رب شان حرکت کنند.وجود مسجد در جامعه ای جریان ساز ا
مجلس در نظام جمهوری اسلامي ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری ها، قانونگذاری ها، برنامه ریزی ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است. 
ادامه مطلب
۱. قرارداد اجتماعی بین مردم و حکام در زمان معینی منعقد شده است و حکام با انتشار قرارداد و مردم با پذیرشش آن را مورد قبول قرار داده اند. حال سوال اینجاست: شخصی که پس از این قرارداد به وجود آمده است و هیچ موافقتی با آن قرارداد انجام نداده است را چطور میتوان مجازات کرد؟ چگونه میتوان او را مجبور به رعایت قرارداد کرد؟ با توجه به اینکه اکراه در پذیرش قرارداد موجب عدم نفوذ قرارداد میشود.
۲.قرارداد اجتماعی به هدف حفظ جان مردم و حکام به وجود آمده است. ح
بسم الله الرحمن الرحیم
22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامي فرصت مغتنمی است که مردم غیرتمند ایران اسلامي و استان خوزستان با آرمان‌های جاودان حضرت امام خمینی و افکار و مواضع انقلابی مقام معظم رهبری و راه شهیدان بیعت مجدد نمایند.
امسال 22 بهمن رنگ و بوی دیگری دارد و شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یارانش شور و حرکت خاصی به حضور میلیون‌ها ایرانی بخشیده به ویژه اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامي مصادف با چهلمین روز شهادت این سردار شهی
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتب معتبر آمده است پیامبر لعنت کرد کسی را که به جیش اسامه نرود، صحابه نرفتند ،پیامبر بارها تکرار فرمودند و باز صحابه نرفتند،و آنانکه نرفتند جانشین پیامبر شدند.
یا مردم برای حرف پیامبر ارزش قائل نمی‌شدند
یا جانشین پیامبر را مردم انتخاب نکردند
یا کتب اهل سقیفه بی اعتبار است.
یا اینکه
کتابها درست نوشته اند و مردم برای حرف پیامبر ارزش قائل بودند و آنانکه جانشین پیامبر شدند به انت
نماینده مردم اصفهان در دهیمن دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: انصاف نیست با طرح عدم بکارگیری بازنشستگان موافق باشم اما برای یازدهمین انتخابات مجلس شوراي اسلامي کانديدا شوم.
حیدرعلی عابدی با اشاره به دلایل ثبت نام نکردنش در انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: در مجلس دهم قانونی با عنوان عدم به کارگیری بازنشستگان در دولت، تصویب شد که بنده پیشنهادی با عنوان مشمول شدن این قانون برای نمایندگان مجلس دادم که در مجلس شوراي اسلامي مورد استقبال نمایندگان
دکتر محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب مردم تهران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوراي اسلامي با انتشار پیامی روز ارتش جمهوری اسلامي را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است: "روز ارتش را به تمام ارتشیان دلاور، جان‌برکف و غیوری که عمر خود را فدای راحتی و امنیت مردم ایران عزیزمان کرده‌اند تبریک می‌گویم. نیروهای مسلح ایران سرفراز، در هر حادثه‌ای جان خود را به خطر می‌اندازند و تمام ظرفیت خود را به کار می‌گیرند تا خم به ابروی
با توجه به اتفاقات اخیر و تصویب طرح افزایش قیمت بنزین همراه با سهمیه بندی آن در جلسه سران قوا یک پیشنهاد برای تغییر قانون اساسی داشتم که به استحضار می رساند:
 
1- ساختار فعلی مجلس شوراي اسلامي ملغی اعلام شده و در ساختار جدید فقط یک نماینده که عنوان ریاست قوه مقننه را خواهد داشت انتخاب شود و به عنوان نماینده قوه مقننه در جلسات مجلس شوراي اسلامي سران قوا شرکت کند.
2- نهاد جدیدی با نام مجلس شوراي اسلامي سران قوا تشکیل شود و اعضای آن را تنها عضو قو
نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه درمجلس شوراي اسلامي دراین رابطه ادامه داد:درجلسه امروز با فروش خدمت سربازی براساس قوانین نیروی انتظامی موافقت شد.
عضوهیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 95 مجلس شوراي اسلامي گفت: در جلسه امروز بحث بخشش جرائم ناشی از دیرکرد در پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی بررسی شد که براین اساس درصورت تسویه صورتحساب جریمه راهنمایی و رانندگی تا پایان سال 95،جرائم ناشی از دیرکرد در پرداخت بخشیده خواهد شد.
به گزارش عصرحباد؛ عبدالله بنهری فرماندار شهرستان برخوار در مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان ، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: خوشا به حال مردم ولایتمدار شهرستان برخوار که این روزها را به عنوان روز شهرستان خود انتخاب کردند؛ روز حماسه و ایثار مردم ولایتمدار شهرستان برخوار
وی افزود: فرزندان این آب و خاک با پوست و گوشت و استخوان خود جلوی زره و فولاد دشمنان ایستادند و مقاومت کردند و این حماسه را آفریدند.
بنهری خاطر نشان کرد: این عزیزان رفتند و کار
از سوی دفتر موتلفه اسلامي اسفراین برگزار گردیدجلسه پرسش و پاسخ با دکتر قوامی نماینده مردم در مجلس شوراي اسلامي به گزارش روابط عمومی دفتر حزب موتلفه اسلامي جلسه پرسش و پاسخ با دکتر قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شوراي اسلامي در محل دفتر حزب و به دعوت موتلفه برگزار گردیددر این جلسه که فضایی کاملا صمیمانه شفاف برگزار گردید دکتر قوامی به سوالات طرح شده پاسخ گفتندقوامی در پایان این جلسه گفت برگزاری این جلسات به رفع ابهامات و نزدیکی دلها و
1-سبک زندگی چیست؟
2-سبک زندگی چه چیز را مشخص می کند؟
3-سبک زندگی هرفرد چگونه مشخص می شود؟
4-سبک زندگی ایرانی - اسلامي چه چیز را مشخص می کند؟
5-سبک زندگی هر فرد متأثر از چیست؟


پاسخ سوالات

1-سبک زندگی شیوه ای است که یک فرد ، خانواده،گروه ،طایفه یا یک ملت بر اساس باورها،عقاید،احساسات،تجربیات،افکار،علایق و محیط جغرافیایی برای خود انتخاب می کند.
2-سبک زندگی مشخص می کند که یک فرد در برابر خداوند،خود،دیگران و طبیعت چه وظایفی دارد.
3-توسط خانواده،اعتقا
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
معرفی کتاب: شطرنج با ماشین قیامت 
نویسنده: حبیب احمدزاده
 
افتخارات:
برنده جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور
برنده جایزه ادبی اصفهان (۱۳۸۵)
تنها رمان تقدیر شده در کتاب سال دفاع مقدس(۱۳۸۵)
کانديد کتاب سال انجمن نویسندگان و منتقدان مطبوعات کشور(۱۳۸۵)
کانديد قلم زرین و کانديد کتاب سال جمهوری اسلامي ایران(۱۳۸۵)
ترجمه انگلیسی این اثر، در بخش ادبیات مدرن خاورمیانه» در #دانشگاه مریلند تدریس می‌شود.
همچنین کتاب شطر
ستاد انتخابات کشور برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوراي اسلامي را منتشر کرد.
 
کلیات برنامه زمانبندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي به شرح زیر است:
۹۸/۲/۱۰: اعلام رسمی تاریخ ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شوراي اسلامي از طریق رسانه‌های گروهی توسط وزارت کشور
۹۸/۳/۱۰ تا ۹۸/۳/۱۶: مهلت استعفای داوطلبان مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۱۶: دستور شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان
1-مقررات چند دسته اند؟  نام ببرید.
2-قانون چیست؟
3-افراد در برابر قانون اند.
4-مهم ترین قانون هر کشور آن کشور است.
5-قانون اساسی . قانون ها است و سایر قوانین در . آن تصویب می شوند.
6-در قانون اساسی هر کشور چه چیز هایی معین شده است؟
7-پس از پیروزی انقلاب اسلامي، .برای نوشتن قانون اساسی جمهوری
اسلامي ایران تشکیل شد.
8- خبرگان مجلس خبرگان از سویانتخاب می شوند.
1-رهبر       2-رییس جمهور            3
به تازگی طرحی با عنوان محدودیت 3 دوره ای نمایندگی مجلس شوراي اسلامي توسط نمایندگان تصویب گردیده است. حال این سوال به ذهن می رسد که این طرح واقعاً برای جوانگرایی و اشتغال نیروهای نخبه جدید به مجلس است یا قرار است جریانات جدید راه یافته به مجلس شوراي اسلامي ، به طیف انقلابی ها رکب زده و باقیمانده اصولگرایان و انقلابی گران را که معمولاً از شهرهایی مذهبی با دید انقلابی هستند - و اکثراً کانديدهای انقلابی دارند- را با این حربه از مجلس بیرون کنند.
در تاریخ 1398/08/01 شوراي دانش آموزی دبستان طالقانی توسط 208 نفر دانش آموز با سیستم سنتی انتخابات ساعت 9 صبح مشخص گردید و کار خود را آغاز نمود در این برنامه بعد از ثبت نام دانش آموزان جهت کانديد شورا ، مدت پنج روز تبلیغات بود که دانش آموزان با هیجان خاص ،به وسیله ی بنر ، پوستر و نوشتارهای کودکانه در مشارکت اجتماعی شرکت نمودند سپس در مراسم آغزین به معرفی خود پرداختند .تعدادی از روی نوشته؛ تعدادی با گفتار کودکانه ، و بعضی با تصویر و نوشته جهت انتخاب ش
فرهنگ قوی اسلام توانست سرزمین های بزرگی مانند ایران .عراق.مصر.شام.عربستان.یمن.آسیای میانه.بخش های وسیعی از آفریقا و بخش هایی از اروپای شرقی را بصورت یک کشور درآورد و در قالب حکومت واحد  ، در چند قرن اداره کند آنچه که در ابتدا قلب مردم سرزمین هایی مانند ایران را به اسلام پیوند داد ، عدالت اسلامي بود که متاسفانه حاکمانه بنی امیه و بنی عباس مسیری در خلاف جهت آن پیش گرفتند .این شیوه حکومت داری به تدریج به جدایی مردم از حکومت انجامید  و حکومت مرکز
با توجه به اتمام رسیدگی به کتاب اول لایحه تجارت» و ابهاماتی که در خصوص بررسی و تصویب آن در مجلس شوراي اسلامي بخصوص از سوی اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی مطرح است، نکاتی به شرح زیر تقدیم خوانندگان عزیز می‌شود:
1-    لایحه اصلاح قانون تجارت، ابتدائا در سال 1384 تقدیم مجلس شوراي اسلامي شد. این لایحه نیز مانند رویکرد اتخاذ شده توسط مجلس شوراي اسلامي، اصلاح کلی قانون تجارت را مدنظر قرار داده بود. طی بررسی‌ها و تغییراتی که در مجلس شوراي اسلامي ات
به گزارش کوچان نیوز :جبار کوچکی‌نژاد ، با بیان اینکه مردم تاکنون از سهام خود اطلاعات درست و دقیقی نداشتند و بحث آزادسازی سهام عدالت به شفاف‌سازی در این مورد کمک شایانی می‌کند اظهار داشت: امکان سوء‌استفاده از سهام عدالت با طرح آزادسازی آن منتفی می‌شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي ساماندهی سهام عدالت را در قالب آزادسازی آن اقدامی درست و به‌جا تلقی کرد و با تأکید بر اینکه این کار باید مدت‌ها قبل‌تر از این‌ها انجام می‌شد ابراز
عصر امروز علیرضا جهانگیری با هفت رای موافق رئیس شوراي اسلامي دوره پنجم شهر شاهین‌شهر شد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر  امروز ۲ مهرماه ۱۳۹۸ تکلیف رئیس شوراي اسلامي شهر شاهین شهر بعد از مدت یک هفته از رفتن نرگس السادات و آمدن مجدد علی فتحی به جمع اعضای شوراي اسلامي این شهر مشخص شد.
در ادامه علیرضا جهانگیری توانستند با هفت رأی موافق (علی فتحی، اسماعیل فرهادی، مهرداد مختاری، حسین ابراهیمی ناغانی، سجاد قهرمانی فرد، پر
تجلیل از پیشکسوتان ورزشی خراسان رضوی در شوراي اسلامي شهر مشهد‎؛ در نشست روز  ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوراي اسلامي شهر مشهد، از تعدادی از پیشکسوتان ورزشی در رشته‌های جودو، کشتی، فوتبال، دومیدانی و هندبال تجلیل شد. دو گزارش تصویری حاضر برگرفته از سایت های: فتوشهر وابسته به مؤسسه ی فرهنگی رسانه ای شهرآرا نیوز و خبرگزاری رسمی ج.ا.ایران ایرناست که تقدیم می شود. >>> دریافت گزارش تصویری اول .    >>> دریافت گزارش تصویری دوم
قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه 6831 کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شوراي اسلامي مطابق اصل هشتاد و پنجم ) 38 ( قانون اساسی جمهوری اسلامي ایران که به مجلس شوراي اسلامي تقدیم گردیده بود، پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، 6831 به تایید شوراي نگهبان رسید /7/ در جلسه علنی مورخ 63 31 جهت /7/ و در تاریخ 58 اجرا طی نامه ای از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ گردید
می توانید آیین نامه را از اینجا دانلود کنید
بنام خداامسال بیست و دومین روز از ماه بهمن سال ۱۳۹۸ را به گونه ای گذراندیم که مردم عزیز شهر رشت علاوه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی که دولت حاضر برای کل کشور به ارمغان آورده مشکل بحران مدیریت راهم لمس کردند که البته در طی سالیان متعدد در مسائل مختلف این بی کفایتی و سوء مدیریت مشهود بوده.مسئولان کشوری و استانی و شهری از سویی شعار تدبیر و امید سر می دهند که هیچ تدبیر و امیدی رابرای مردم به ثمر نرساندند و همراهان این قافله بی کفایت هم سلبریتی ها یا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مرجع معرفی فیلم های خارجی قیمت موبایل وارث فدک خرید انواع هواکش صنعتی تک فاز Threat hunting شرکت اوج پیمای آتیس آموزش Escape-cube آرامش حقیقی والارین