نتایج جستجو برای عبارت :

المنت چسب حرارتی

فروش المنت میله ای با 15 سال تجربه در خیابان لاله زار تهران. گروه صنعتی تهران المنت فروش المنت میله ای با 15 سال تجربه در خیابان لاله زار تهران تا گروه صنعتی تهران المنت با قدرت بیشتری در امر طراحی و ساخت انواع المنت میله ای به کار خود ادامه دهد. برای خرید المنت میله ای و یا استعلام قیمت لطفا با ما تماس بگیرید و از مشاوره حرفه ای ما به صورت رایگان استفاده کنید.
ساخت انواع المنت میله ای
المنت میله ای در مدل های: فین دار ، پره دار ، آبگرمکنی ساخته می
المنت تسمه کش اتوماتیک:
المنت تسمه کش اتوماتیک به شکل مونتاژ شده بر روی پایه می باشد وبه صورت مجموعه کامل المنت ارائه میگردد،همچنین اجزاء این مجموعه که شامل بدنه استیل،سرامیک نسوز،کابل حرارتي و پایه و فنر می باشد به صورت مجزا در دسترس مشتریان گرامی می باشد.این محصول (المنت تسمه کش)ساخت تایوان و از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد.با خرید این محصول از شرکت راستین صنعت پوشش می توانید از گارانتی آن نیز بهره مند شوید.
بنام خدا 
باسلام.
چند اصول در رابطه با چسب حرارتي
ابتدا سعی کنید،همیشه چسب حرارتي تهیه کنید،که از کیفیت خوبی برخورداراست، تا المنت حرارتي (هیتر درونی)ان زود و بی دلیل از کار نیافتد و خراب نشود ! 
سعی کند،مدت زمان طولانی از چسب حرارتي استفاده نکنید! چون باعث میشود طول عمر ان کاهش پیدا کند، 5 تا 10 دقیقه بعد از انکه چسب حرارتي روشن شد،اقدام به کار خود کنید و سعی کنید بیشتر از 1 تا 3 ساعت از ان استفاده نکنید.
بعد از استفاده،دور اطراف را کمی تمیز و مر
ساختار های متنی در این پست میخوام دربارهساختار های متنی یا المنت های مربوط به ساختار متون توضیح بدهم.به اصطلاح به ساختار های معنایی Smentical markup میگویند.کاربرد این المنت ها برای حالت های دیداری است بصورتی که اطلاعاتی رو درباره متنی که ایجاد میکنیم میدن .
ادامه مطلب
قبل از شروع کار تعمیرات دو شاخه سیم رابط برق را از پریز جدا کنید.
مشخصات فنی دستگاه برابر است با :
ولتاژ : ۲۳۰V
فرکانس : Hz50
قدرت : w600
در پوش قهوه جوش را حدودا ۹۰ درجه باز کنید در این حالت دو محفظه داخل هم دیده می شود محفظه بزرگ و مخزن آب دستگاه می باشد و محفظه کوچک که در داخل محفظه بزرگ قرار دارد محل قرار گرفتن مخزن کوچک دو راهه و صافی قهوه می باشد.
صافی قهوه را از داخل دستگاه خارج کنید و آب را روی میز قرار دهید. این صافی از جنس پلاستیک و یک توری بسیار
کد خطا F1 – اشکال این خطا از سرمایش ضیعف دستگاه است سرد نشدن اوپراتور – دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید.
کد خطا F2 – عیب این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر میباشد– خرابی سنسور محیط فریزر مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید
کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال – خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سن
 
 
 

 
المنت برقی آب جوش آور، مناسب برای ظروفی مثل لیوان، فلاسک، تشت، سطل و . قابلیت جوش اوردن آب در دمای 100 درجه. بدون دادن طعم در طولانی مدت .
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .
 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت: 49000 توما
دستگاه دوخت پلاستیک دستی دارای تایمر جهت تنظیر دوخت میباشد این دستگاه سیار می باشد
دستگاه قابلیت حمل آسان دارد. (پرتابل می باشد)
دستگاه به راحتی و فقط با اتصال دوشاخه به برق قابل استفاده می باشد.
المنت دوخت سریع گرم می گردد.
دوخت دستگاه شفاف، یک دست و کاملا آب بندی می باشد.
دستگاه دوخت دستی در مدلهای تکدوخت، دو دوخت و دوخت وبرش عرضه میگردد.
جهت استفاده از دستگاه دوخت تنها کافی است پلاستیک را در محل مورد نظر روی المنت قرار دهید و سپس اهرم دوخت
دستگاه دوخت نایلون سپهر الکترونیک یکی از دستگاه های کارآمد ساخت این شرکت است که دارای طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب می باشد. این دستگاه از بدنه با جنس ف برخوردار است که به‌ دلیل نوع مواد به‌‌ کار رفته در آن، در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و همچنین عایقی برای جلو گیری انتقال حرارت می باشد و در این دستگاه المنتی تعبیه شده که دارای طول های متنوعی است که به وسیله نوار نسوز نصب شده بر روی المنت مانع از سوختگی و سوراخ شدن نایلون میشود. این محصول
اخبار تولید اینورتر 200C :
پس از اتمام پارت 2000 تایی اینورتر 220 محصول دیگر رونمایی می‌شود. تولید اینورتر 200c  آغاز شد.
مردی کوچک با اراده‌ای آهنین، اگر از طرفداران دستگاه‌های کوچک و پر کاربردهستید انتخاب درستی کرده‌اید.
اینورتر 200C این بار با طراحی بی نظیر و خیره کننده، کیفیت فوق‌العاده و تولید انبوه روزانه چشم خریداران و مشتریان را به خود خیره می‌کند.
اخبار تولید اینورتر 200C چیزی فرای آن چه که تا کنون از این دستگاه‌های کوچ
راهنمای خرید شومینه پارس خزر FL-1500
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شومینه برقی پارس خزر مدلFL-1500W  با طراحی فوق العاده بسیارایمن و مطمئن می باشد و جهت مصارف خانگی کاربرد دارد.
در بزرگترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین بخاری ها مشخصات فنی و بهترین قیمت ممکن و ارزان شومینه برقی پارس خزر مدل FL-1500W همراه با گارانتی معتبر و اصل جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه وهوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است.
مشخصه های کلیدی شومینه برقی پارس خزر مدلFL-1500W
مجهز به  دو عدد Rocker Swi
از لحاظ میزان مصرف برق سیستم روش سرد سوای عطر و شلوغی کار می نماید و مضافا مصرف برق آن نیز در مقایسه با روش گرم به یک بیستم است .
تاثیرات کلان اقتصادی در روش سرد دوچندان شایان توجه است
در‌این روش , روغن خرو جی نتیجه ها شده فارغ از هیچ تغییر‌و تحول و به طور کامل ارگانیک میباشد .
استهلاک دوچندان تحت در اختصار خودرو آلات ایجاد .
سالم روغن های استحصالی در مصرف بدون واسطه غذا انسانی بعنوان روغن های ۱۰۰ % طبیعی و فارغ از نیاز به تصفیه شمیمایی .
عدم آلو
فر کننده مو اتوماتیک وربنا مدل VR-6359 ساخت شرکت Verbena، دارای المنت حالت دهنده با روکش سرامیکی است. چرخش این فر کننده مو قابل تنطیم چپ گرد و راست گرد است.فر کننده مو اتوماتیک وربنا مدل VR-6359 ساخت شرکت Verbenaa، دارای المنت حالت دهنده با روکش سرامیکی است. چرخش این فر کننده مو قابل تنطیم چپ گرد و راست گرد است.چرخش مو در این دستگاه بین 5 الی 122 دور قابل تنظیم است

ویژگی های فرکننده موی اتوماتیک وربنا مدل VR-6359 :
چرخش قابل تنظیم چپ گرد و راست گرد
چرخش قابل تنظ
هیتر برقی یا بخاری برقی چیست؟
هیتر برقی یا بخاری برق  با جریان برق تک فاز (220 ولت) و سه فاز (380 ولت) در مکان هایی که دسترسی به گاز شهری یا مایع وجود ندارد قابل استفاده میباشد. این هیتر ها با داشتن المنت هایی به شکل حونی یا سشواری با تبدیل انرژی الکترونیکی گرمای محیط مورد نظر را فراهم می اورد. این هیتر ها برای گرم کردن محیط خانه ، مغازه ها ، انبار و . مورد استفاده قرار میگیرد.
 
نحوه عملکرد این هیتر ها به شکلی میباشد که ترموستات موجود در دستگاه ر
جت هیتر برقی سه فاز ، قیمت هیتر برقی صنعتی سه فاز  ، جت هیتر برقی تک فاز ، جت هیتر برقی کوچک ، جت هیتر برقی خانگی ، هیتر برقی فن دار 150 انرژی ، هیتر برقی صنعتی کوچک ، هیتر برقی نیمه صنعتی ، جت هیتر دوگانه سوز
 
گروه صنعتی تی تاک :
 
تولید کننده انواع هیتر موشکی برقی صنعتی تک فاز و سه فاز ( بخاری برقی صنعتی فن دار )
 
تلفن تماس - مهندس نکیسا :
09120578916
09356970259
099084148
09190107631
09197443453
 
از انواع هیتر برقی صنعتی  جت هیتر برقی سه فاز، از نسل هیتر موشکی با فناوری
جت هیتر برقی سه فاز ، قیمت هیتر برقی صنعتی سه فاز  ، جت هیتر برقی تک فاز ، جت هیتر برقی کوچک ، جت هیتر برقی خانگی ، هیتر برقی فن دار 150 انرژی ، هیتر برقی صنعتی کوچک ، هیتر برقی نیمه صنعتی ، جت هیتر دوگانه سوز
 
گروه صنعتی تی تاک :
 
تولید کننده انواع هیتر موشکی برقی صنعتی تک فاز و سه فاز ( بخاری برقی صنعتی فن دار )
 
تلفن تماس - مهندس نکیسا :
09120578916
09356970259
099084148
09190107631
09197443453
 
از انواع هیتر برقی صنعتی  جت هیتر برقی سه فاز، از نسل هیتر موشکی با فناوری
جت هیتر برقی سه فاز ، قیمت هیتر برقی صنعتی سه فاز  ، جت هیتر برقی تک فاز ، جت هیتر برقی کوچک ، جت هیتر برقی خانگی ، هیتر برقی فن دار 150 انرژی ، هیتر برقی صنعتی کوچک ، هیتر برقی نیمه صنعتی ، جت هیتر دوگانه سوز
 
گروه صنعتی تی تاک :
 
تولید کننده انواع هیتر موشکی برقی صنعتی تک فاز و سه فاز ( بخاری برقی صنعتی فن دار )
 
تلفن تماس - مهندس نکیسا :
09120578916
09356970259
099084148
09190107631
09197443453
 
از انواع هیتر برقی صنعتی  جت هیتر برقی سه فاز، از نسل هیتر موشکی با فناوری
تعمیر  یخچال ال جی در اصفهان
تعمیر یخچال ال جی در اصفهان
در زمان خرید وسایل برقی خانگی، یکی از معیارهایی که باید مد نظر داشت این است که خدمات پس از فروش برای آن کالا در نظر گرفته شود. برند ال جی با توجه به اعتماد مردم و در نتیجه کسب اعتبار از جانب آن ها خود را موظف می داند با تاسیس نمایندگی هایی، خدمات پس از فروش را در شهرهای مختلف به مشتریان ارائه نماید و برای مثال می توان به نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان اشاره نمود.
تعمیر یخچال ال جی
 
مقدمه – یک قالب وردپرس چیست ؟
یک قالب وردپرس شکل و ظاهر سایت شما را نمایش می دهد. شما با استفاده از قالب وردپرس می توانید طراحی و ظاهر سایت خود و  همین طور نحوه چینش المنت های مختلف در صفحات وب سایت خود را تغییر دهید. در ابتدای کار با وردپرس، بسیار ضروری است که بدانید قالب وردپرس چیست و اجزا آن چگونه در کنار هم کار می کنند.
ادامه مطلب
بهتر است که در هنگام خرید سشوار به یک سری عوامل کلیدی مانند کیفیت، میزان وات، وزن آن، و همچنین لوازم جانبی همراه آن که به شما کمک می‌کنند تا موهای خود را راحت‌تر حالت بدهید و خشک کنید، به خوبی دقت کنید.
انواع سشوار بر اساس منبع حرارت
سشوار سرامیکی
نوع تکنولوژی در این سشوار‌ها به خشک کردن مو از درون و بیرون کمک می‌کند. میزان حرارت در سشوار‌های سرامیکی بسیار خفیف است، از این جهت آسیبی به مو‌ها نخواهد رساند. دلیل نامگذاری این نوع سشوار‌ها ب
الف ):عیوب نابالانسی و لرزش :
-در صورتی که مجموعه درام دورار
یا البسه داخل درامقبل از مرحله خشک کن بالانس نشده باشد یا مقدار ان
بیشتر یا کمتر از حد مجاز باشد و در نتیجه مدت زمان برنامه برای این قسمت
طولانی شود (حداکثرزمان بالنسینگ 20 تا 25 دقیقه است ) یادر نهایت خطای UE
روی برد ظاهر می شود.موارد زیر کنترل شوند :
**اگر زمان بالنسینگ کمتر یامساوی حدود فوق باشد دستگاه در حالت عادی و استاندارد قرار دارد.
1-کنترل نحوه استفاده
2- تنظیم پایه ها و کنترل سال
مایکروویو، مایکروفر و یا سولاردوم؟

یکی از لوازمی که بسیاری از مردم در خانه هایشان استفاده میکنند دستگاه های مایکروفر بوده که بخاطر سریع بودن این دستگاه در گرم کردن غذا، بسیار کاربردی هستند.
اما این دستگاه انواع مختلفی داشته که عملکرد متفاوتی دارند و هر کدام با روش خاص خود عمل گرم کردن مواد غذایی را انجام میدهند.
سه مدل از پر کاربرد ترین این دستگاه : مایکروفر، مایکروویو و سولاردوم میباشد که بیشترین استفاده را در بین مردم دارد.
تفاوت این دس
ویژگی های پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال :
پکیج شوفاژ دیواری سونیه دوال در مدلهای F-25E(فن دار)، C-25E(بدون فن) دو مبدله مناسب برای واحد های تا 160 متر مربع ، مدل های C-30E وF-30E با مخزن 4 لیتری دو مبدله مناسب برای واحدهای تا 280 مترمربع و مدلهای F-30E ، C-30E با مخزن42 لیتری دو مبدله مناسب برای واحد های تا 350 متر مربع می باشند.
پکیج های سونیه دوال دارای دو مبدل حرارتي جهت تامین آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی بطور جداگانه می باشد.مدلهای فن دار دارای محفظه احترا
آشنایی با Ultimate Addons برای افزایش امکانات صفحه ساز WPBakery
دانلود
افزونه Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر چند ویژگی خوب به بالای صفحه
ای، که صفحه ساز WPBakery ساخته اضافه میکند. هرکدوم از این المنت های صفحه
ساز WPBakery در پکیج خیلی دقیق و با جزئیات برای هدفی ساخته شدند.و برای منعطف بودن اون ها خیلی زمان صرف شده.تا در عین سادگی بهترین امکانات رو در اختیار شما قرار بدن. این افزونه برای صفحه ساز WPBakery ساخته شده. با استورینا همراه باشید.
 
المنت های صفحه ساز WPBak
آشنایی با Ultimate Addons برای افزایش امکانات صفحه ساز WPBakery
دانلود
افزونه Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر چند ویژگی خوب به بالای صفحه
ای، که صفحه ساز WPBakery ساخته اضافه میکند. هرکدوم از این المنت های صفحه
ساز WPBakery در پکیج خیلی دقیق و با جزئیات برای هدفی ساخته شدند.و برای منعطف بودن اون ها خیلی زمان صرف شده.تا در عین سادگی بهترین امکانات رو در اختیار شما قرار بدن. این افزونه برای صفحه ساز WPBakery ساخته شده. با استورینا همراه باشید.
 
المنت های صفحه ساز WPBak
روزهای سرد سال از راه رسیده اند و امروز بسیاری از افراد خود را برای استفاده از سیستم های گرمایشی آماده می کنند. همان طور که می دانید انواع مختلفی از سیستم های گرمایشی وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید. اما اگر بخواهیم یکی از بهترین سیستم های گرمایشی تکمیل کننده را به شما معرفی نماییم، می بایست به شوفاژ برقی اشاره نماییم. اما آیا مزایای شوفاژ برقی را می شناسید؟ با ما همراه باشید تا با مزایای شوفاژ برقی آشنا شوید.
 
مزیت های شو
آشنایی با ماگ حرارتي
بسیاری این سوال را مطرح می کنند که ماگ حرارتي چیست و این لیوان جادویی به چه شکل حالت و رنگ عوض می نماید. در پاسخ به این سوال باید گفت یک ماده سیاه رنگ روی سطح این لیوان قرار دارد که به هنگام افزایش دما تغییر حالت داده و به نوعی محو می شود.
در این حالت طرح چاپی زیر آن نیز نمایان شده و این فرایند شیمیایی برای مخاطبین ایجاد یک ظاهر زیبا می نماید.
 
چاپ روی لیوان حرارتي
ماگ حرارتي محصولی است از خانواده " چاپ روی لیوان " که کاربر
لنز canon EF 500mm f/4L IS II USM یکی از بهترین لنز های سوپر تله فوتوییست که می توانید در بازار پیدا کنید.  این محصول که توسز برند کنون ساخته شده است با فاصله کانوین اش هر جسمی تا فاصله چند صد متری را جلوی چشمانتان می آورد و شفافیت تصویر را در تمام حالت ها در بالاترین میزان نگاه می دارد با اپرچر 4 که دراد نو را به خوبی عبور می دهد و در فضای تاریک هم تا حدی پاسخگوی نیاز شما هست.
موتور فوش از نوع یو اس ام بوده و در سکوت کامل و سرعت بالا و دقت باور نکردنی عمل م
وافل ساز ماهی، یک محصول ویژه و تاپ که تنها تولید کننده این وافل ساز در ایران گروه تولیدی EHC می باشد.
تاریخچه
وافل ساز ماهی دهن باز ریشه ای ژاپنی داشته و اصولا در ژاپن با تک های گوشت ماهی و سایر گوشت ها سرو می شود البته نمی توان گفت که دقیقا این محصول توسط چه کسی اختراع شده است چرا که در هیچ منعبی موجود نیست.
 
همانطور که گفته شد گروه تولیدی EHC تنها تولید کننده وافل ساز ماهی دهن باز در ایران می باشد و این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت خدمت شما عرض

کنترلر دما (ترموستات)چیست؟
کنترلر دما چیست ؟
همانطور که از نام آن پیداست، کنترلر دما دستگاهی است که برای کنترل دما بدون دخالت اپراتوری گسترده استفاده می شود. کنترلر درون یک سیستم کنترل حرارت یک سنسور حرارتي از قبیل ترموکوبل یا سنسوری از خانواده RTD (از قبیل PT100 یا PT1000 و …) را به عنوان ورودی می پذیرد و مقدار حرارت واقعی (همانی که از سنسور حرارتي می گیرد) را با مقدار حرارت دلخواه یا تعیین شده مقایسه می کند. سپس یک خروجی تولید می کند.
مثال منا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سایت خبری آوا فیلم سید کریم حسینی آموزگاری ها نقل بلاگ ایرانادا به یاد شهدا وبلاگ ادبی دشت نیلوفر مشاوره تلفنی معافیت پزشکی وبلاگ شورای دانش آموزی مدرسه ی دهخدا معرفی برترین های روز دنیا