نتایج جستجو برای عبارت :

کد های ترومهک دوربین

مزایای دوربين هاي آنالوگ:-قیمت پایین-تنوع گسترده در بازار ایران-سادگی نصب نسبت به دوربين هاي دیجیتالمعایب دوربين هاي آنالوگ:-کیفیت آنالوگ : کیفیت پایین تر نسبت به دیجیتال-امکان نویز پذیری: به دلیل استفاده از سیستم آنالوگ-هزینه بالای سیم کشی-ارتباط بیسیم با کیفیت پایین و نا امنهمانگونه که اشاره گردید هنوز دوربين هاي آنالوگ در بازار ایران به عنوان دوربين هاي مداربسته متداول بکار می روند. شاید بتوان یکی از دلایل عمده آن را عدم نیاز به دانش شب
دوربين مدار بسته چیست  ؟
دوربين مداربسته به انگلیسی  closet circuit television  و اختصار cctv به دوربين هايی گفته می شود که در جای خود ثابت  بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. دوربين هاي مدار بسته بیشتر برای حفاظت ، نظارت و سیستم هاي مانیتورینگ امنیت بکار می رود  و توانایی این را دارند که به عنوان دوربين هاي ویدیو تلفن و کنفرانس نیز استفاده شوند .
ادامه مطلب
این دوربين ها در واقع دوربين مداربسته آنالوگی هستند که پرت خروجی شبکه نیز در آنها تعبیه شده است. کیفیت آنها آنالوگ است و امکان استفاده از آنها بصورت دوربين آنالوگ و یا دوربين تحت شبکه وجود دارد.
استفاده از این دوربين ها تنها زمانی توصیه می شود که سیستم مداربسته از نوع آنالوگ بوده اما اتصال یک یا چند دوربين بصورت مستقیم به شبکه مورد نیاز است.
دوربين مداربسته دومنظوره برای مکانهاي استفاده میشود که هدف راه اندازی یک سیستم دوربين مداربسته مبت
WDR در دوربين هاي مداربسته یا به عبارتی wide dynamic range برای فیلتر کردن نورهاي مزاحم جهت ارائه تصاویر با واظحتر در دوربين هاي مداربسته به کار برده می شود.
زمانی که دوربين مداربسته در محیطی نصب شده که که در آن محیط تشعشات نوری بسیاری وجود دارد و از جهات مختلف نور به لنز دوربين می تابد در این زمان اگر دوربين مجهز به سیستم WDR نباشد نمی تواند تصویری واضح از محیط و سوژه مورد نظر نمایش دهد و تصویر را بصورت تار و نامفهوم نمایش می دهد. در زیر چند نمونه تصویر
در این مقاله قصد داریم تفاوت هاي دو دوربين مدار بسته دام و بولت را مورد بررسی قرار دهیم. مقایسه بین دوربين مدار بسته دام و بولت به انتخاب بهتر آن ها برای یک کاربرد خاص، کمک شایانی می‌کند. بنابراین برای انتخاب یک دوربين مداربسته مناسب خواندن این مقاله کمک بسیاری می‌کند.
کلمه دوربين مداربسته از واژه انگلیسی Closed Circuit Television به‌اختصار CCTV گرفته شده است. امروزه کاربرد این دوربين‌ها به دلیل پوشش امنیتی مناسبی به وجود می‌آورند، بسیار فراگیر شده
با پیشرفت شبکه هاي کامپیوتری، دوربين مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه هاي کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربين هاي تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهاي ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه هاي تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربين مداربسته تحت شبکه از قابلیت هاي نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربين هاي آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
دستگاه ضبط تصاویر در زنجان - نصب دوربين مداربسته در زنجان - انواع دوربين مداربسته در زنجان - قیمت دوربين مداربسته در زنجان - خرید دوربين مداربسته در زنجان - طراحی و نصب سیستم هاي امنیتی در زنجان - خدمات ساختمان در زنجان - سیستم هاي حفاظت و امنیت در زنجان - دوربين مداربسته مخفی در زنجان - دوربين مداربسته وایرلس در زنجان - بهترین فروشگاه دوربين مداربسته در زنجان - تجهیزات ایمنی در زنجان - دوربين مداربسته داهوا در زنجان - دوربين مدارب
دوربين ضد آب مینی SQ12 با کیفیت 12MP یک دو ربین با کیفیت بالا برای ثبت تصاویر ورزشی است . این دوربين به دلیل ابعاد کوچک و وزن کم ، قابلیت نصب روی انواع کواد کوپترها، ماشین هاي کنترلی ، دوچرخه، کلاه ایمنی سفر و . را دارا می باشد. علاوه بر این یک کاور ضد آب هم همراه این دوربين هست که امکان ثبت تصاویر تا عمق 30 متری آب را فراهم میکند. 
این دوربين قابلیت بسیار خوبی در تصویر برداری در نور کم دارد به همین دلیل میتوان از آن به عنوان دوربين شب هم استفاده کرد.
پکیج دوربين مداربسته
پکیج دوربين مداربسته به مجموعه چند دوربين مداربسته دستگاه دی وی ار وتجهیزات جانبی مانند سیم و کابل آداپتور ( منبع تغذیه ) هارد و فیش هاي BNC  و فیش آداپتوری میگویند که با توجه نیاز مشتری و مکان مورد نظر برای نصب بر اساس کارشناسی انجام شده تعریف میگردد .
در پکیج دوربين مداربسته با توجه به محلی که میخواهیم دوربين قرار دهیم نوع دوربين مشخص میشود ، مانند دوربين بولت یا دوربين دام که بیشترین مصرف را در پکیج دوربين مداربسته دا
دوربين مدار بسته پین هول یا مخفی به دوربين هايی گفته می شوند که نسبت به دوربين هاي دیگر کوچک تر هستند در این مقاله قصد داریم به بعضی از ویژگی هاي کاربردی دوربين مدار بسته پین هول بپردازیم. پس با من همراه باشید.
دوربين هاي مدار بسته پین هول
دوربين مداربسته پین هول یا مینیاتوری، دوربين مداربسته ای است که اندازه کوچکی دارد. امکان دارد بدنه خود دوربين مداربسته مینیاتوری کوچک نباشد، اما لنز این دوربين ها به اندازه ای کوچک است که معمولا می توان از
 
امروزه گوشی هاي هوشمند رقابت شدیدی در دوربين هاي عکاسی خود دارند و بسیاری البته این رقابت را در بالاتر بودن رقم مگاپیسل دوربين ها میبینند. اما مگا پیکسل» چیست؟ چه نقشی از دوربين عکاسی و تصویر نهايی بازی میکند و دوربين عکاسی گوشی هوشمند ما به چه میزان مگاپیکسل» نیاز دارد؟
دوربين ضد آب مینی SQ12 با کیفیت 12MP یک دو ربین با کیفیت بالا برای ثبت تصاویر ورزشی است . این دوربين به دلیل ابعاد کوچک و وزن کم ، قابلیت نصب روی انواع کواد کوپترها، ماشین هاي کنترلی ، دوچرخه، کلاه ایمنی سفر و . را دارا می باشد. علاوه بر این یک کاور ضد آب هم همراه این دوربين هست که امکان ثبت تصاویر تا عمق 30 متری آب را فراهم میکند. 
این دوربين قابلیت بسیار خوبی در تصویر برداری در نور کم دارد به همین دلیل میتوان از آن به عنوان دوربين شب هم استفاده کرد.
دوربين 80d شرکت کانن یکی از دوربينهاي خوب شرکت کانن است که جایگزین 70d شده است و یکی از دوربينهاي نیمه حرفه ای محسوب میشود .این دوربين دارای یک سنسور 24 مگاپیکسلی میباشد.دوربين Canon EOS 80d با قابلیت عکاسی و فیلمبرداری قابل توجه و عملکرد عالی در بخش فو خودکار به شمار میاید .ادعای کمپانی کانن 80 دی این است که این دوربين میتواند عکس هاي با رزولوشن و وضوح بالا را با کمترین نویز ثبت میکند.کاربران برای خرید دوربين 80d میتوانند به فروشگاه اینترنتی doorbin.store
گوشی هاي خود را آنر V30 و آنر V30 Pro را طی مراسمی در پنکن به طور رسمی معرفی نمود. جالب است بدانید که هردو اولین گوشی هاي این کمپانی می باشند که از فناوری 5G و دوربين پنج گانه(سه دوربين در پنل پشتی، دو دوربين در پنل جلو قرار گرفته) برخوردار هستند. با همراه باشید تا نگاهی کامل به مشخصات این گوشی داشته باشیم.
ادامه مطلب
دوربينهاي امنیتی ابزارهايی
اجتناب‌ناپذیر برای خانه‌ها یا کسب‌وکارها هستند. بنابراین اگر می‌خواهید
که از خانه، دفتر و یا کسب‌وکار خود حفاظت کنید، باید بهترین دوربين هاي امنیتی را خریداری کنید. وقتی‌که این دوربين‌ها را راه‌اندازی کردید، دیگر هیچ نگرانی در مورد امنیت خانه یا محل کارتان ندارید.
ادامه مطلب
فروش ویژه دوربين مداربسته دیجیتال در شیراز، شامل ۴ عدد دوربين دید در شب ۳۰ متر بولت با کیفیت ۱/۳ مگل پیکسل واقعی منو دار ، دستگاه NVR با قابلیت poe یعنی نیازی به سیم کشی برق ندارد و p2p انتقال تصویر ، ضبط تصاویر با کیفیت 960h و 80 متر کابل cat6 سوکت خورده در چهار قطعه ۲۰ متری ، فقط نیاز به هارد دارد جهت نصب ، بدون نیاز به تخصص در زمینه دوربين IP , فوق العاده با کیفیت تر از ۱/۳ مگاپیکسل آنالوگ AHDو ارزانتر، فروش فقط 1490000 تومات
 10 % تخفیف برای مشتریان جدید
همه مناطق تهران
تعمیرات سانترال پاناسونیک مرکز تلفن دوربين مداربسته سرویس کل تهران
نصب برنامه ریزی دستگاه سانترال مراکز تلفن
خدمات در محل سرویس کار
نصب و راه اندازی خدمات ریست پسورد دی وی ار DVR
اپراتور گویا کالرایدی
کالر ایدی
تلفن 7730
تلفن مادر
مرکزی
انتقال تصویر اینترنتی دوربين مداربسته روی موبایل تبلت
رفع خرابی خطوط داخلی سانترال
رفع نویز نصب مودم و اینترنت
پروگرم کردن
عمیر سانترال پاناسونیک دوربين مداربست
شما از این شرکت می توانید بهترین دوربين هاي آنالوگ، شبکه، اچ دی و رمز گذارهاي ویدوئی را بخواهید. این شرکت با رزومه موفق خود در سطح جهان حرف هاي زیادی برای گفتن دارد و جزو برترین برندهاي دوربين مدار بسته می باشد. تصور کنید که کلیه دوربين هاي مدار بسته سطح شهر مدرنی چون سنگاپور از پروژه هاي بین‌المللی این شرکت است و در کشور چین دو پروژه مهم استادیوم ملی المپیک پکن و پروژه شهر امن” شهر چونگ کینگ از سوابق اجرایی این شرکت شده است.
به جز سوابق بی
سوالی که مطرح می شود این است که آیا مگاپیکسل بیشتر به معنی دوربين باکیفیت تر و بهتر است؟ هواوی آنر وی 20 دوربين  48 مگاپیکسل را برای استفاده در گوشی جدید خود انتخاب کرده است.
هواوی آنر وی 20 (Huawei Honor V20) با بهره‌گیری از دوربين پشتی 48
مگاپیکسلی و دوربين سلفی درون صفحه‌ای معرفی شد. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر
به امکانات، ویژگی‌ها و مشخصات هواوی آنر وی ۲۰ خواهیم داشت.
بعد از معرفی گوشی نوا 4، حالا دومین موبایل دنیا و هواوی با دوربين 48
مگاپیکسلی پیش ر
خب امروز میخوام یه چیز جالب بهتون یاد بدم برا مواقع بیکاری که مثلا خودم 20 و خورده ای ساله درگیرشم به کارتون میاد!
 
اگه خواستید دوربين هاي مدار بسته از سراسر دنیا ببینید کافیه جمله پایین کپی کنید و در در داخل گوگل جستجو کنید
inurl:"cgi-bin/guestimage.html"
 
حالا می توانید دوربين هاي مدار بسته که از سراسر دنیا که روی اینترنت به اشتراک گذاشته شدند را ببینید :)
اکثرا مناظر دیدنی و گردشگری هستن فقط نمیدونم چرا آدم وجود نداره داخلشون!
 
نکته اول:
اون دکمه ای که د
s06
نصب دوربين مداربسته مخفی در منزل و فروش انواع دوربين مداربسته مخفی در فروشگاه دوربين مداربسته مالکت :
نصب دوربين مداربسته مخفی در منزل و مزایای دوربين مداربسته در سالهاي گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این به عنوان محافظت برای هر خانه ، مشاغل و یا هر تاسیسات است. استفاده از دوربين هاي امنیتی مانند بررسی هاي اخیر دوربين هاي امنیتی  ، دفاع از هرگونه املاک را افزایش می دهد.
خرید دوربين مداربسته در حال حاضر بخشی از اولویت هاي منزل یا ت
دوربين مداربسته رباط کریمدوربين مداربسته چشم ماهی ( Fish eye ) اکثر مشتریان در خواست دوربين سقفی ( چشم ماهی ) دارند و
میخواهند از تعدد دوربين ها کم کنند اما آگاهی
کاملی نسبت به تصویر دریافتی ندارند من در این بخش قصد
دارم هم دوربين چشم ماهی شرکت هايک ویژن (جز برندهاي
معتبر ) را نشان دهم و هم تصویر آنرا تا مشتریان با این نوع
دوربين بیشتر آشنا شونددوربين چشم ماهی هايک ویژن (Fish eye )تصویر دوربين چشم ماهی ( Fish eye )امیدوارم این مطلب کمکی به انتخاب بهتر شم
در سال ها اخیر با کاهش ارزش پول ملی، شاهد افزایش سرسام آور قیمت کالاهاي با کیفیت از جمله دوربين هاي مداربسته بوده ایم. 
اکثر مردم دیگر توان خرید دوربين هاي مداربسته برند هاي معتبر اروپایی و جینی را ندارند و به ناچار روی ه دوربن هاي بی کیفیت موجود در بازار می اورند.
ما در فروشگاه آنلاین آیس پلاس ، با همکاری واردکنندگان سیستم هاي امنیتی به مونتاژ و تولید دوربين هاي مداربسته ارزان قیمت و متناسب با خرید مردم پرداخته ایم و کیفیت و گارانتی این محص
دوربين مدار بسته تحت شبکه یا دوربين هاي بدون سیم امروزه در بسیاری از محیط ها استفاده می شود و امکانات زیادی به آن ها اضافه شده، امروز می خواهیم در مورد امکانات و مزایا و معایب دوربين هاي مدار بسته تحت شبکه صحبت کنیم. پس با من همراه باشید.
انواع دوربين مدار بسته تحت شبکه
بی سیم آنالوگ
دوربين بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنال‌هاي تصاویر به سیگنال‌هاي رادیویی امکان انتقال انها را فراهم می اورد. خروجی فرکانسی این دوربين‌ها با توجه به برد آن
گیر کردن بین دو راهی خیلی سخت و دشوار است به ویژه زمانی که تصمیم دارید محصولی را خریداری کنید اما در انتخاب بین دو برند مطرح گیر می‌کنید. این داستان برای خیلی از کاربرانی که تصمیم دارند دوربين بخرند پیش می‌آید چرا که در حال حاضر مطرح‌ترین و بهترین برندهاي تولید کننده دوربين عکاسی و فیلمبرداری، برندهاي کانن و نی هستند. از آن جایی که هر یک از دوربينهاي کانن و نی فوق‌العاده هستند کاربران بین انتخاب دوربين کانن یا نی گیر می‌کنند و
راهکار نظارت تصویری پارکینگ
 
بهترین دوربين مداربسته برای پارکینگ
در شرایط فعلی، افزایش جمعیت در شهرها موجب افزایش چشمگیر اهمیت وجود پارکینگ ها و نظارت بر آنها با دوربين مداربسته نسبت به گذشته شده است. پارکینگ ها بهره وری هاي متفاوتی دارند که از مهمترین آنها می توان به پارکینگ مجتمع هاي تجاری اشاره کرد. پارکینگ مجتمع هاي مسی و پارکینگ هاي شهری نیز از دیگر کاربری هاي مهم پارکینگ ها در سطح شهر هستند که در راه مدیریت هر کدام، مشکلات مختلف
در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کارت هاي حافظه میکرو اس دی برای گوشی هاي هوشمند، دوربين هاي DSLR و دوربين هاي فیلم برداری و همچنین دوربين هاي امنیتی بپردازیم؛ اما در ابتدا تفاوت هاي کلی کارت هاي حافظه با یکدیگر را بیان می کنیم.
 

ادامه مطلب
حتما تا الان با تصاویری از دوربين هاي مداربسته رو به رو شده اید که دچار نویز و خط و خش شده اند. قابل ذکر است که اگر کارشناس این سیستم ها نیستید با مطالعه این مقاله تحت عنوان عیب یابی و تعمیر دوربين مداربسته ، که در سایت آیس پلاس منتشر شده است براحتی و مانند یک حرفه ای می توانید این عیوب را برطرف نمایید.
حتما این مقاله را مطالعه فرمایید و نظرات خود را کامنت کنید.
سریکم در سال 2020 مدل هاي مختلف دوربين هاي وایرلس خود را با کیفیت تصویر 3 مگاپیکسل عرضه کرده که اولین موردی که وارد بازار شده مدل sh029 می باشد که یک دوربين ضد آّب با کیس پلاستیکی است و هم مناسب برای فضای داخلی و هم برای فضای خارجی می باشد این دوربين وایرلس همچنین با توجه به قابلیت ضدآب بودن دارای اسپیکر و میکروفن برای صدای دوطرفه نیز می باشد . 
اطلاعات بیشتر در مورد دوربين وایرلس sh029 بر روی لینک بزنید 
:::::: دانلود اپلیکیشن srihome از مایکت 
 
دوربين مداربسته بی سیم تحت شبکه مدل 3D VR Camera:دوربين تحت شبکه چشم ماهی VR CAM با کیفیت تصویر HD و با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی حداکثر تا 64 گیگا بایت بدون نیاز به سیم کشی و نصب اسان در کمتر از چند دقیقه دارای سنسور دید در شب IR CUT و دارای قابلیت MOTION DETECTION یا سنسور تشخیص موجود زنده که قابلیت استفاده به عنوان گیر را دارد.
بدین صورت که وقتی این قابلیت را در نرم افزار دوربين چشم ماهی فعال کنید به محض اینکه موجود زنده ایی مقابل لنز دوربين به حرکت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

ادبیات فارسی هفتم گرمسیر آلبالو بیز استور ...ᶤᶠ ᶤ ᶜᵒᵘˡᵈ ᶠˡʸ خا طرات من یه منبع کامل از همه چیز تاریخ ملل های جهان سید امیرمهدی عادل احمدیان قیمت گذاری سیم کارت - قیمت سیم کارت