نتایج جستجو برای عبارت :

پسرحاجی مهرسام سپهری

چاپ پوستر تبلیغاتی یک ورق چاپی است که معمولا بر روی دیوار ها یا تابلوها نصب می شود با هدف اطلاع رسانی و تبلیغات برای عموم مخاطبان می باشد پوستر های بصورت یک رو چاپ می شوند قبل از طراحی پوستر باید در نظر گرفت که هدف از طراحی، چاپ و نصب این پوستر چیست.
چاپ پوستر با لیتوگرافی(افست)
چاپ پوستر تبلیغاتی ، رومه ها و سایر ابزارهای تبلیغاتی که روی کاغذ، تمامی با استفاده از چاپ افست به شیوه لیتوگرافی چاپ میشوند.
چاپ افست با کیفیت ترین نوع چاپ که برای
طراحی و چاپ بروشور آگاهی در مورد حرفه و کسب و کار شما است . برای تبلیغات خدمات یا محصول خود با استفاده از بروشور می توانید اطلاعاتی در مورد آنچه شما ارائه می دهید را نشان دهید.

چاپ و طراحی بروشور زیبا باعث جذب مشتری و در نتیجه باعث افزایش فروش شما می شود. محتوا و راههای ارتباطی بسیار مهم می باشد کیفیت و زیبایی بروشور را در مرجله اول قرار دهید چرا که کیفیت بروشور نمایش دهنده کیفیت کسب و کار شماست.

چاپ مهرسام آماده ارائه خدمات طراحی و چاپ انواع
طراحی سالنامه تبلیغاتی 98 و چاپ سررسید تبلیغاتی امروزه به ابزارهای موثری برای معرفی شرکتها به مشتریانشان تبدیل شده اند اما برای رسیدن به این هدف انتخاب یک چاپخانه معتبر برای طراحی سالنامه تبلیغاتی و چاپ سررسید و تقویم ضروری است .
چاپ مهرسام با خدمات چاپی اعم از چاپ کاتالوگ دیجیتال، ساک دستی، تقویم رومیزی، چاپ لوگو و ست اداری و همچنین هدایای تبلیغاتی و با افتخار اعلام می کند که آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.
مزایای طراحی سالن
. صد و شصت
روز از زادروز مهرسام می گذرد و ما آنچنان به او خو گرفته ایم که انگار روزی نبوده
است که نباشد. گویی از ازل تا به ابد، از تبار ما، در دمادم لحظات مان وجود داشته
است و حضور. بدین سان، او همهنگام، دیرینه و نوظهور، بر تمام وجوه زندگی ما پرتوئی
بی بدیل گسترانیده است. همزیستی با او، پاسداری و مراقبت اش گاه بسیار دشوار و
طاقت فرسا و در عین حال شور انگیز و شگفت آور بوده است. گاهی راه گشودن به دنیای
کوچک و در عین حال فراخ اش، پیوند خوردن با گنجین
چاپ جعبه و کارتن مهمترین و اساسی ترین نیازهای صنایع می باشد نوع چاپ جعبه و بسته بندی می تواند مانند یک بازاریاب عمل کند و در افزایش فرش و جذب مشتریان تاثیرگذار باشد.
برای انتخاب نوع چاپ جعبه و بسته بندی محصول باید به موادی توجه نمود از جمله اندازه محصول، شکل هندسی، ارزش قیمتی آن، درصورتی که ارزش محصول شما از نظر قیمتی بالا است می توانید بیشترین خدمات تکمیلی چاپ جعبه و کارتن را مانند چاپ طلاکوب و نقره کوب، برجسته کاری، روکش uv،چاپ متالایز و
طراحی فوری جعبه و کارتن مناسب باید اطلاعات کامل و دقیقی به مشتریان ارائه نماید مشتخصات ظاهری اعم از وزن محصول، مواد تشکیل دهنده، مشخصات شرکت تولید کننده، تاریخ و انقضا و بسیاری از موارد دیگر با توجه به نوع محصول از روی جعبه محصول دریافت نماید.
طراحی و چاپ جعبه و کارتن خوب و جذاب نیاز به یک طراحی حرفه ای و علمی دارد که هم از لحاظ شکل ظاهری نظر مشتری را جلب و شیفته محصول نماید.
ساخت جعبه محصولات در مهرسام
ساخت جعبه محصولات در چاپ مهرسام با ساله
چاپ جعبه و کارتن حرفه ای هم محصول شما را با ارزش می‎کند که موجب رونق کسب و کار شما می شود، چاپ جعبه و کارتن مناسب برند شما را ترویج می دهد و اطلاعات محصول شما را عرضه می کند و هم از محصولات شما محافظت می نمایید.

خدمات چاپ جعبه و کارتن حرفه ای در مهرسام
چاپ مهرسام با راه اندازی تیم خبره و خلاق در حوزه چاپ و طراحی و با استفاده از معتبرترین نرم افزارهای دنیا توانسته بصورت تخصصی در زمینه طراحی و چاپ اعم از چاپ جعبه و کارتن حرفه ای، چاپ جعبه دستمال ک
طراحی بروشور خلاقانه موجب جذب بیشتر مخاطبان میباشد. مانند طراحی بروشور آرایشی و بهداشتی ، طراحی بروشور محصولات، طراحی بروشور درسی و می باشد.

در طراحی بروشور خلاقانه باید تمامی اطاعات جزئی و خاص از جمله خاصیت محصول، نوع مصرف، قیمت، تنوع رنگ و که برای مصرف کننده مفید است و برای انتخاب محصول توسط مصرف کنند در آن درج شود.

اصول طراحی بروشور خلاقانه
چگونه میتوان یک طراحی بروشور خلاقانه انجام داد؟ در اینجا نکات حرفه‌ای را که تفاوت بین طرا
اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای داشتن یک تبلیغات موثر و تاثیرگذار حتما رعایت نمود.
استفاده از یک طرح جذاب و چشمگیر، صفحه آرایی مناسب، تصاویر با کیفیت و بسیاری موارد از این دست از جمله ویژگی های یک تبلیغات خوب است.
در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق و تاثیر گذار  آشنا کنیم با ما همراه باشید.
اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق در ابزارهای تبلیغاتی
رعایت کردن اصول طراحی تبلیغات چاپ
چاپ و طراحی سررسید اختصاصی به عنوان یکی از انواع مناسب هدایای تبلیغاتی برای سال جدید به شمار می رود. سررسید ها بسیار کاربردی هستند و در صورتی که به خوبی طراحی و چاپ شوند می توانند تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات شرکت ها داشته باشند. شرکت چاپ مهرسام آمادگی خود را در زمینه چاپ و طراحی سررسید اختصاصی 98 در مدل های مختلف و ابعاد متفاوت اعلام می دارد

 این شرکت دارای تیم طراحی مجرب بوده و قادر است تا انتظارات شما را در این زمینه برآورده نماید. ما با تو
طراحی کاتالوگ حرفه ای می تواند برای بخاطر ماندن نام برند یک شرکت در ذهن مخاطب ایجاد کند. کاتالوگ ها محصولات را به شکل کلی معرفی می کنند اگر نیاز به توضیحات جزیی بیشتری وجود داشته باشد باید از طراحی بروشور استفاده نمایید.

برای طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و کاتالوگ صنعتی بایستی توسط طراحان حرفه ای و باتجربه و همچنین ناظر طراحی و چاپ کاتالوگ انجام شود.

هدف از طراحی کاتالوگ
یکی از اهداف طراحی کاتالوگ آگاهی دادن مفید به مخاطب در خصوص کالا و خدمات به
چاپ کاتالوگ ، نام کالا ، مدل ،شماره تماس و تصویر آن با مشخصات فنی مختصر و یا توضیحات مختصر ضروری دیگر ذکر می شود تا به مشتریان در تصمیم گیری کمک کند. بعضی از کاتالوگ ها نیز برای سفارش خرید در دسترس مردم قرار داده می شود تا اجناس مورد نیاز خود را مطابق لیست کاتالوگ از فروشگاه مورد نظر درخواست نمایند.

چاپ و طراحی کاتالوگ حرفه ای نقش بسزایی در انتخاب مشتری برای تصمیم گیری راحت تر برای انتخاب کالای مورد نیاز خود خواهد داشت.

مراحل چاپ کاتالوگ
 چا
چاپ سررسید یکی از اقدامات موثری است که می توانید برای تبلیغات برند و نام تجاری شرکت یا فروشگاه خود از آن استفاده نمایید در اینجا ما شما را با بهترین و موثرترین روشهای تبلیغات چاپی آشنا می کنیم که می توان به سررسید ها و سالنامه ها در این مورد اشاره کرد که از اثرگذارترین روش های تبلیغات به شمار می روند. ما در اینجا به بررسی مزیت های چاپ سررسید و سالنامه یا تقویم اشاره خواهیم داشت با ما همراه باشید: 

بیش از یکسال تبلیغ کسب و کار با سررسید
ابزاره
چاپ سالنامه یکی از روشهای تبلیغاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد در برندسازی اثر بسیار خوبی خواهد داشت. سالنامه دفترچه یادداشتی است که در مورد وقایع یک سال اطلاعات می دهد سالنامه می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی با ماندگاری بالا به مخاطبین ارائه شود و از اثرات مثبت این کار می توان به وفادار سازی مشتری و تقویت حس صمیمیت در کارهای گروهی اشاره نمود. 

سالنامه یا سررسید همچنین از مواردی است که شما به راحت
چاپ سالنامه ها معمولا با موارد زیادی برای انتخاب روبه رو هستند، با انتخاب صحیح و مناسب از میان این موارد می توانید سالنامه و سررسید های خاص و زیبایی را برای خود و مشتریانتان فراهم کنید.  هدف از سفارش و تهیه و طراحی سالنامه ها، ارائه آن به همکاران و دیگر مشتریان می باشد، از این رو در چاپ سالنامه ها همچون دیگر اوراق تبلیغات چاپی مثل چاپ کاتالوگ ، چاپ سررسید ها و . باید مواردی را را از جمله
•درج لوگو روی جلد و درون صفحات
•استفاده از کاغذ مناسب
پاورپوینت معرفی شاعر معاصر سهراب سپهري
دانلود پاورپوینت با موضوع معرفی شاعر معاصر سهراب سپهري، در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: زندگی نامه: سهراب سپهري ۱۵ مهر ۱۳۰۷ در کاشان ولادت یافت شاعر و نقاش ایرانی که از مهمترین شاعران معاصر ایران است و شعرهایش به
امروز زادروز سهراب سپهري سراینده نامدار معاصر ایرانی است 
سهراب سپهري (۱۵ مهر ۱۳۰۷ کاشان – ۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ تهران) شاعر، نویسنده و نقاش اهل ایران بود. او از مهم‌ترین شاعران معاصر ایران است و شعرهایش به زبان‌های بسیاری از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی ترجمه شده‌اند.
برای خواندن دانستنی های بیشتر و تماشای ویدئو به دنباله نوشته سر بزنید 
ادامه مطلب
برای انجام چاپ تیراژ بالا باید از چاپ افست استفاده نمایید. این روش یکی از سریع ترین روش های چاپ تیراژ بالا انواع کاتالوگ ، بروشور ، پوستر ، تراکت و سایر موارد دیگر می باشد. علاوه بر سرعت بالای دستگاه چاپ افست می توان به مقرون به صرفه بودن هزینه های چاپ در آن نیز اشاره نمود.
اصولا این دستگاه های چاپ بسیار گرانقیمت می باشند. .لی در عوض یکی از روش های قطعی در رسیدن به کیفیت بالای چاپ می باشند. ماندگاری چاپ نیز با این دستگاه بسیار بالا می باشد. این ر
طراحی سالنامه یکی از موثر ترین روش های تبلیغات چاپی است که با وجود دیجیتال و مدرن شدن زندگی روزمره، هنوز هم یکی از پر کاربرد ترین لوازم برای هر فردی است. دلایل و عوامل بسیار زیادی در موفقیت و میزان بازده در طراحی سالنامه ها دخیل هستند که در زیر به اختصار به شرح برخی از این دلایل خواهیم پرداخت.
مهم ترین دلایل موفقیت طراحی سالنامه ها
•از کجا می توان مطمئن شد که تبلیغات شما هر روز دیده می شود ؟
•یا اگر این تبلیغات سودی برای مشتری ندارد چرا باید
 از مهم‌ترین بخش‎ها پیش از چاپ هر نوع ابزار نرم‌افزارهای گرافیکی و برنامه‌های کامپیوتری هستند، این نرم‌افزارهای کامپیوتری هستند که به سخت‌افزارها جان می‌دهند. برای انجام چاپ بهتر و مناسب‌تر آشنایی با این نرم‌افزارها ضروری است. در اینجا به بررسی نرم‌افزارهای گرافیکی می‌پردازیم. آشنایی با این نرم‌افزارها به ما کمک می‌کند تا بدانیم از کدام نرم‌افزار برای طراحی لوگو شرکت‌ها , طراحی پوسترهای تبلیغاتی و یا انواع کارت ویزیت , جعبه و
 
  سهراب سپهري (۱۵ یا ۱۴ مهر ۱۳۰۷ قم – ۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ تهران) شاعر، نویسنده و نقاش اهل ایران بود. او از مهم ترین شاعران معاصر ایران است و شعرهایش به زبان های بسیاری از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی ترجمه شده است.
 
سهراب سپهري، در ۱۵ مهرماه ۱۳۰۷، در قم، به دنیا آمد. پدربزرگش میرزا نصرالله خان سپهري نخستین رئیس تلگراف‌خانه کاشان بود. پدرش اسدالله و مادرش ماه جبین نام داشتند که هر دو اهل هنر و شعر بودند.
سپهري در سال ۱۳۳۰ نخستین
ماجراهایی از زندگی سهراب سپهري شاعر نامدار معاصر در برنامه کتاب‌شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی روایت می‌شود.
 

 
به مناسبت سالروز تولد سهراب سپهري برنامه کتاب‌شب» رادیو تهران، داستان زندگی او را براساس منابع گوناگون، در شش قسمت ۲۰ دقیقه‌ای برای شنوندگان خود روایت می‌کند. بنا بر گفته سردبیر برنامه، این ماجراها، براساس کتاب‌هایی همچون اطاق آبی، هنوز در سفرم، هشت کتاب، تا انتها حضور و تپش سایه دوست تدوین و تنظیم رادیویی شده است.
چاپ افست را می توان از پرکاربرد ترین روش های چاپ برای چاپ در تیراژ های بالا دانست. از موارد و نمونه های کاربرد چاپ افست می توان به مواردی چون:
چاپ نشریات
چاپ کاتالوگ تبلیغاتی
چاپ بروشور
و سایر ابزار های تبلیغاتی دیگر.
با خواندن این مطلب قطعا می توانید بسیار راحت تر بین روش های چاپ دیجیتال و چاپ افست بهترین روش ممکن را انتخاب نمایید.
معرفی چاپ افست
چاپ افست را می توان در تمامی جهات زندگی احساس نمود. بسته بندی مواد غذایی و سایر وسیله های مصرفی
دیر گاهی است در این تنهایی
رنگ خاموشی در طرح لب است
                                           بانگی از دور مرا می‌خواند
                                           لیک پاهایم در قیر شب است
 
 
رخنه‌ای نیست در این تاریکی:
در و دیوار به هم پیوسته
                                          سایه‌ای لغزد اگر روی زمین
                                           نقش وهمی است ز بندی رسته
 
نفس آدم‌ها 
سر به سر افسرده‌است
روزگاری است در این گوشه‌ی پژمرده‌ هوا
هر نشاطی مرده است.
نمیدونم چرا هروقت به یکی میگم یه شعر بخون تو %۹۰ اوقات میگه:
یه توپ دارم قلقلیه
سرخ و سفید و آبیه
میزنم زمین هوا میره.
شاید به خاطر اینه که همه حفظن اینو
خیلی کم پیش میاد یه شعری از سهراب سپهري،سعدی،حافظی،چیزی بخونن
واقعا به شاعر این ترانه دلنشین و محبوب که تاحالا نفهمیدم کی بوده تبریک میگم
دانلود رایگان کتاب صوتی ابری نیست، بادی نیست از سهراب سپهري با لینک مستقیم
Download Audio Book Abri Nist Badi Nist From Sohrab Sepehri
دانلود کتاب صوتی ابری نیست بادی نیست

دانلود کتاب صوتی ابری نیست بادی نیست
 
نام کتاب: ابری نیست، بادی نیست
شاعر: سهراب سپهري
صداپیشه: خسرو شکیبایی
فرمت کتاب :MP3
حجم کتاب: ۲۸.۸۱۰ مگابایت
مدت زمان: ۳۰ دقیقه و ۱۹ ثانیه
برای دانلود کتاب صوتی ابری نیست، بادی نیست به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
متن شعر ابری نیست بادی نیست اثر سهراب سپهري
اب
معتقدم که کلمات و الفاظ و اسامی قدرت دارن و از خودشون انرژی و امواج ساطع میکنن. این اعتقاد حاصل تجربه هست و مطلقا برخاسته از تاثیر کتابهای نسبتا زرد قانون جذب» ، قانون راز» ، بخواهید تا بشود!» ، بنویسید تا بشود!» ، تجسم / تصور کنید تا بشود!» نیست.
من همیشه علاقهی زیادی به استفاده از الفاظ حاوی بار منفی داشتم و شاید هنوز هم دارم. نکتهای که این بین برام جالب بود اینه که به مرور زمان اون صفت و لفظ منفی جزئی از شخصیت و رفتارم شد! الان که از چن
به نام خدا
⏳امروز یکشنبه۲6 بهمن ۱۳۹۹ 2  رجب ۱۴۴۲۱4 فوریه ۲۰۲۱
سخن امامان : 
حدیث قدسى: ماه رجب، ماه من، بنده، بنده من، و رحمت، رحمت من است؛ هر که در این ماه مرا بخواند، اجابتش کنم و هر که حاجت آورَد، عطایش کنم.
زنگ اول : تفکر نام دبیر : آقای برموده⚪ فعالیت : تدریس و پرسش تکلیف : خواندن رفتار پر خطر نوشتن خلاصه گزارش پژوهش⚠️ امتحان : _____
◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️◼️◻️
زنگ دوم : فیزیک نام دبیر : آقای ⚪ فعالیت : پرسش وتدریس تکلیف : رفع اشک
زندگی درک همین اکنون استزندگی شوق رسیدن به همانفردایی است، که نخواهد آمدتو نه در دیروزی، و نه در فرداییظرف امروز، پر از بودن توستشاید این خنده که امروز، دریغش کردیآخرین فرصت همراهی با، امید استزندگی یاد غریبی است که در سینه خاکبه جا می ماند زندگی، سبزترین آیه، در اندیشه برگزندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رودزندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذرزندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگزندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشقزندگی،
و نترسیم از مرگ
مرگ پایان کبوتر نیست
مرگ وارونه یک زنجره نیست
مرگ در ذهن اقاقی جاری است
مرگ در آب و هوای خوش اندیشه نشیمن دارد
مرگ در ذات شب دهکده از صبح سخن می‌گوید
مرگ با خوشه انگور می‌آید به دهان
مرگ در حنجره سرخ گلو می‌خواند
مرگ مسئول قشنگی پر شاپرک است
مرگ گاهی ریحان می‌چیند
مرگ گاهی ودکا می‌نوشد
گاه در سایه نشسته است به ما می‌نگرد
و همه می‌دانیم
ریه‌های لذت، پر اکسیژن مرگ است 
در نبندیم به روی سخن زنده تقدیر که از پشت چپرهای
صدا می

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سوییپر|سوییپر سرنشین دار|سوییپر دستی|سوییپر خیابانی شهید گمنام دانلود کتاب نگرشی بر طیف سنجی برهمن موثق دکتر جاویدنیا کار درمانی و سلامت آموزش رایگان برنامه نویسی مطالب سنگ شناسی وبلاگ شخصی محمد جلال آبادی eli content بهترین نمونه سوالات آزمون های استخدامی