نتایج جستجو برای عبارت :

ي قديمي ترکيه

ترکیه
ترکیه کشوری است اوراسیایی، ترکیه زمان زیادی است که می خواهد عضو اتحادیه اروپا شود اما موفق به این کار نشده است.
ترکیه در شرق با کشورهای ایران، نخجوان، ارمنستان، و گرجستان؛ در جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از غرب با دو دریای کوچک مرمره و اژه و از جنوب غرب با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.
اد
در سالهای اول جمهوری ترکیه که آتاتورک کبیر بنیانگذاری کرد، معماری کشور ترکیه کاملا  تحت تاثیر معماری دوران قبلی یعنی سلجوقی و عثمانی بود. اما مسئولین دهه 1930 از معماران آلمان و اتریشی دعوت نمودند تا معماری مدرن را با معماری سنتی ترکیه ادغام کنند. از آن دوره ترکیه به دنبال یک معماری مدرن اما ملی گرا بود.
ادامه مطلب
ما در این صفحه سعی داریم تعدادی از اماکن تاریخی و دیدنی ازمیر ترکیه را برای شما باز گو کنیم که دانستن آن خالی از لطف نیست. ازمیر یکی از کلان شهر های ترکیه است و مقاوم سوم را در ترکیه از آن خود کرده است. ما در این بخش به موضوعات زیر می پردازیم:
ادامه مطلب
ترکیه در سال های اخیر توانسته به یکی از کشور های بزرگ توریستی در بیاید و هر سال امار توریست در کشور خود را افزایش داده است ترکیه از همین زمینه توانسته سرمایه خوبی را برای کشور خودش بدست بیاورد.
شهرهای توریستی ترکیه
1-آنکارا 
آنکارا امروزه یک شهر مدرن است که پایتخت ترکیه محسوب می شود و آسمان خراش ها یک محیط دیدنی از آنکارا را به ارمغان آورده است.
2-ماردین
ماردین یک شهری است که را فراز کوه ها قرار گرفته است و این منظره آن را دیدنی تر کرده و شما می
تور ترکیه یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است که از ایران برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام کی سفر،  در این نوشتار سعی کرده‌ایم چند نکته‌ی مهم درباره‌ی خرید تور ارزان ترکیه را با شما در میان بگذاریم؛ نکاتی که نمی‌خواهند شما بدانید!
با دانستن این چند نکته، می‌دانید تور ترکیه را کی بخرید، چطور بخرید و با رعایت چه دقایقی در هزینه‌های تور ترکیه‌ی خود صرفه‌جویی کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
جم بلوی ، که اثر خود پس از این” را برای دوستداران موسیقی به ارمغان آورد. وی کنسرت هایی را در کپنهاگ ، استکهلم و اسلو برگزار کرد. این هنرمند حدود 30 هزار عاشق موسیقی در کنسرت ظاهر شد.
منبع:پرشین ترک
 
#اخبار جدید هنرمندان ترکیه #اخبار خوانندگان ترکیه #اخبار هنرمندان ترکیه #اخبار هنرمندان ترکیه ای# #جم بلوی #فوندا ارار
یکی از موضوعات مهم و مورد توجه خارجیان در ترکیه ، شروع کار و فعالیت و کسب درآمد می باشد. اغلب افرادی که به ترکیه مهاجرت می کنند باید بحث مسئله درآمد را نیز در نظر داشته باشند.
شروع کسب و کار در ترکیه و داشتن درآمد از دغدغه های اصلی هر شخص در هنگام اقدام به مهاجرت می باشد. زیرا مهاجرت مسئله ای مهم است و داشتن درآمد در کشور مورد نظر بسیار مهم می باشد.
همچنین تجار و صاحبان شرکت ها، برای تجارت راحت تر بین ایران و اروپا، اقدام به ثبت شرکت در ترکیه می ک
 
کشور ترکیه به دلیل همسایگی با کشور ما، اشتراکات فرهنگی و غذایی زیادی با ایران دارد؛ به همین دلیل در سفر به ترکیه از نظر خورد و خوراک و غذا هیچ مشکلی نخواهید داشت و اکثر غذاهای ترکیه از نظر ما خوشمزه و لذیذ هستند. ترکیه غذاهای بسیار متنوعی دارد و هر شهر نیز غذاهای خاص خود سرو می کند. با این حال برخی از خوشمزه ترین و محبوبیتترین غذاهای ترکیه را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کنیم. در سفر به ترکیه و شهرهایی مثل استانبول، آنتالیا و کو
 
آنتالیارزیدنس ترکیه
کلیه امور ملکی درآنتالیا ترکیه(خرید،فروش و اجاره) کلیه امور اقامتی کشور ترکیه(موقت،دائم) مشاوره و اطلاع رسانی در ترکیه(مهاجرتی،بازرگانی و.) خدمات توریستی در آنتالیا ترکیه خدمات ترانسفر شهری و برون شهری   صدور انواع بیمه نامه  اجاره و فروش انواع خودرو کلیه خدمات ارزیترجمه رسمی مدارک توسط مترجم قسم خورده
دوستانی که مایل به بازگشایی و ثبت شرکت در ترکیه هستند لطفاٌ به دقت به اطلاعات ذیل توجه نمایند و در صورتیکه اطلاعات بیشتری لازم دارید با فرستادن ایمیل یا تماس مستقیم با نماینده ما تماس بگیرید. ثبت شرکت در ترکیه یکی از راه های مطمئن برای دریافت اقامت این کشور است که البته کار چندان ساده ای نیست و نیاز به اطلاعات کامل در این زمینه و هم چنین داشتن حداقل بودجه برای انجام این کار است. مراحل و قوانین مختلفی در مورد ثبت شرکت در ترکیه وجود دارد که آشن
مالیات در کشور ترکیه مانند هر کشوری پرداخت می شود و مبلغ مالیات در ترکیه نسبت به ایران بیشتر است به طوری که اقتصاد کشور به آن وابسته است. همانطور که گفته ایم مالیات ترکیه بخض عمده اقتصاد این کشور را در بر می گیرد و انواع مالیات عبارت است از: مالیت بر دارایی، مالیت بر درآمد و مالیات بر هزینه مانند ارزش افزوده. در ادامه بیشتر به مالیات در کشور ترکیه می پردازیم. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
ثبت نام در دانشگاه های ترکیه
سلام دوستان
دوستانی که برای تحصیل می خواهند به ترکیه مهاجرت کنند به دنبال دانشگاه مناسب می گردند. ثبت نام امتحان ورودی مقطع لیسانس در دانشگاه های ترکیه آغاز شده است برای گرفتن مشاوره می توانید در پستی زیر که در سامانه کاوالا گذاشته شده است مراجعه فرمایید.
می توانید از پست های دیگر سامانه کاوالا در این باره استفاده کنید.
 
http://kavala.ir/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%b
برای مردم محلی خرید ملک در ترکیه سریعتر است از نظر اسناد و مدارک. آنها می توانند اسناد عنوان را ظرف چند روز بدست آورند. به عنوان یک فرد خارجی ، ابتدا باید مراحل دریافت مجوز از ارتش را طی کنید. شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک بسیار نزدیک به پایگاه های نظامی نیستند. برنامه ها در سطح محلی ادامه می یابند ، با این حال ، زمان انتظار می تواند تا 4 هفته طول بکشد. خرید ملک در ترکیه - خلاصه مهم است که ابتدا در مورد بازار و آنچه در دسترس است تحقیق کنید.
 قیمت
دانلود آهنگ های ترکیه ای استانبولی شاد و غمگین جدید 98 – 2020
درود ، جوان موزیک برای شما عزیزان گلچین آهنگ های شاد و غمگین ترکیه ای جدید و قدیمی ۲۰۱۹ را فراهم کرده است . در ادامه میتوانید آهنگ های ترکی استانبولی را با لینک مستقیم
 
دانلود آهنگ ترکیه ای بیس دار ماشین رافت الرمان Tesekkurler Turkiyem
 
آهنگ ترکی معروف و شاد ابراهیم تاتلیس گل گل Gal Gal- Ibrahim Tatlises
 
آهنگ بیس دار ترکی استانبولی برای ماشین – مصطفی سندل دون دونیا Mustafa Sandal – Don
 
بهترین آهنگ ترکیه ای
سفر با تور ترکیه، سفر به شهر ساختمان های بی
نظیر تاریخی و موزه های با ارزش دنیاست. مکان های دیدنی و گردشی استانبول کم نیست
و هزینه ورودی هر یک از آنها مشخص است. اما جالب است بدانید که ورودی و تماشای
برخی از آنها در روزهای مشخص کاملا رایگان است و بازدید برای عموم آزاد می باشد.
در طول سفر با تور ترکیه، در شهر استانبول تفریحات جالب زیادی وجود دارد که در هیچ
یک نیازی به کیف پول شما نیست. بازدید از این جاذبه ها و لذت بردن از سفر به طور
رایگان را می توا
دولت ترکیه عملا پروسه ثبت نام پناهجویان_افغان را متوقف کرده است فقط به بعضی از پناهجویان که شرایط خاص داشته باشند کملیک(کارت شناسایی) داده میشود آنهم ماها و حتی بیشتر از یک سال طول میکشد.
از همه خواهشمندم که این پیام را به تمام اقوام دوستان و آشنایان تان برسانید که اگر قصد آمدن به ترکیه را دارند در تصمیم شان تجدید نظر کنند.
ترکیه کشوری اوراسیایی است که دو بخش دارد. بخش بزرگ آن یعنی آناتولی در شمال غرب آسیا و بخش کوچک آن یعنی ترکیه در جنوب غرب اروپا واقع‌ شده است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، ترکیه در بین شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی قرار دارد و با کشورهایی مانند ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، سوریه و عراق همسایه است. ویژگی دیگری که از لحاظ جغرافیایی موقعیت مناسبی به این کشور می‌دهد، ارتباط این منطقه از سه طرف با دریاهای سیاه، مرمره، اژ
امروز به صورت خیلی اتفاقی داشتم صحبت های فردی رو میشنیدم که در مورد قیمت
خانه در ترکیه صحبت میکرد و اینکه حتی گران ترین خانه های استانبول که
بزرگترین شهر ترکیه هم هست در حد مناطق متوسط تهران یا حتی 5 کلانشهر دیگر
کشور(مشهد-تبریز-اصفهان-شیراز و اهواز) هست؛همین شد رفتم دنبال قیمت خانه
در ترکیه:)
استانبول بزرگترین شهر ترکیه هست مساحتش حدود 1500کیلومتر مربع تقریبا
دوبرابر تهران،جمعیت 14 میلیونی اش هم 1.5 برابر جمعیت 9میلیونی کلانشهر
تهران است(ال
خرید ملک در ترکیه برای گرفتن پاسپورت ترکیه یا اقامت ترکیه ، یکی از راهکارهای حقوقی اخذ اقامت یا پاسپورت ترکیه می باشد. 
در اینجا با دو بحث جداگانه رو به رو هستیم. این بحث در مورد مبلغ ملک مورد نظر می باشد. ملک خریداری شده در ترکیه به دو قسمت تقسیم می شود. ملک با ارزش بالای 250 هزار دلار و یا کمتر از 250 هزار دلار.
اگر ملک خریداری شده کمتر از 250 هزار دلار باشد، با آن می توانید اقامت توریستی سالانه بگیرید. و باید هر سال تمدید کنید. و تا زمانیکه سند به ن
تحصیل در کشور ترکیه این روزها رونق گرفته و دانشجوهای بسیاری از سراسر دنیا به خصوص از کشورهای آسیایی و خاورمیانه ای به ترکیه میرن جهت ادامه تحصیل.
کشور ماهم مستثنی نیست و هستند افرادی که سودای تحصیل در ترکیه رو در سر دارن. با این وجود داشتن اطلاعات کافی قبل از هرگونه تصمیم گیری شرطی هست که نباید از یاد برد. ما هم در این مجموعه مقالات همین اطلاعات رو آوردیم براتون. اطلاعاتی راجیع به تحصیل در ترکیه . پس با بخش اولش همراه باشید.
هزینه تحصیل در ترک
صنایع چوب سامی راد 
با ٨ سال سابقه پیمانکاری دکوراسیون داخلی و ٣ شعبه در ایران و ترکیه 
آنکارا ،تهران ،تبریز 
در اینستاگرام با ما باشید و جدیدترین تولیدات ما را دنبال کنید
آدرس اینستاگرامی ما : صنایع چوب سامی راد samiraddoor
09129512950
09361228709
 
 
اگر قصد گرفتن پاسپورت ترکیه را دارید ، یا می خواهید اقامت توریستی و معمولی ترکیه را بگیرید، باید در ترکیه ملک بخرید. خرید ملک در ترکیه اگر به منظور اخذ پاسپورت ترکیه باشد، باید مبلغ و ارزش ملکی که خریداری می شود، حداقل 250 هزار دلار آمریکا باشد.
اما اگر به منظور دریافت اقامت معمولی و سالانه باشد، محدودیت قیمت ندارد. و با هر مبلغی می توان اقامت گرفت. اما باید توجه داشته باشید که ملکی که برای اقامت سالانه می خواهید بخرید، باید مسی باشد و همچن
آیا می دانستید که سفر به کشور ترکیه به اخذ ویزا نیاز ندارد ؟ نه تنها ترکیه بلکه کشور های دیگری نیز هستند که برای رفتن به آنجا نیازی به داشتن ویزا نیست . ولی بسته به قوانین مدت محدودی را میتوانید اقامت کنید . به عنوان مثال در طول 6 ماه شما فقط 90 روز اجازه ی اقامت در ترکیه را دارید . شما می توانید یک بار سفر کنید و 90 روز اقامت داشته باشید یا در طول 6 ماه چندین بار سفر کنید و مجموع اقامت شما در سفرهایتان به 90 روز برسد . اگر در کمتر از 6 ماه شما 90 روزتان
دانلود سریال در انتظار آفتاب دوبله فارسی

سال انتشار »2013
ژانر »درام
محصول »ترکیه
زبان »دوبله فارسی_ترکی
زمان »2 ساعت
امتیاز »6.8 از ۱۰
کیفیت »کیفیت بالا 1080 720
کارگردان »
نویسنده »
بازیگران »Kerem Bursin Yagmur Tanrisevsin Ismail Ege Sasmaz Emre Kinay
در انتظار آفتاب سریالی محصول سال 2013 ترکیه است . دمت که مادر زینب است به همراه زینب در شهر گلیازی زندگی میکند . دمت در شغلش شکست میخورد و او همه چیزش را از دست میدهد . در آن هنگام یکی از دوستان قدیمی اش به نام ژاله به آنها کمک
جدیدترین اثر دکتر اسماعیل اقبال با عنوان "قدرت نرم ترکیه در دوره اسلامگرایان" در بهار 1398 منتشر شد. 
 این کتاب  به بررسی قدرت نرم ترکیه در دهه اول حاکمیت اسلامگرایان(2012-2002) در دو سطح ملی و فراملی پرداخته است؛ با توجه به اینکه مقطع مزبور به عنوان یک دوره مهم در شکل‌گیری قدرت نرم ترکیه محسوب می‌شود، بنابراین نگارنده در صدد است تا با هدف شناخت هر چه بیشتر از اسلامگرایان ترکیه، مولفه های قدرت نرم این کشور را به عنوان یک نظام لائیک با حاکمیت اسلا
برای سرمایه گذاری در ترکیه راه های مختلفی وجود دارد. سرمایه گذار یک شخص یا سازمان می باشد که سرمایه خود را در اختیار شخص یا سازمان دیگری قرار می دهد و هدف او از این سپرده گذاری سرمایه دست یافتن به سود می باشد. ترکیه یکی از کشورهایی می باشد که مهاجرت و اخذ اقامت آن مورد توجه تعداد زیادی از ایرانیان قرار گرفته است. برای اینکه با چگونگی سرمایه گذاری در این کشور بیشتر آشنا شوید در ادامه این بخش سعی داریم مطالب جامع و مفیدی را در اختیار شما قرار داد
ازدواج بین المللی در ترکیه از آن جهت بین المللی می گویند که مدرک آن مورد تایید سایر کشورها می باشد. و میتوان سند ازدواج ترکیه را به عنوان یک مدرک معتبر در سایر کشورهای اروپایی ، آمریکا و کانادا ارائه داد.
ازدواج در ترکیه ارتباطی با دین و مذهب ندارد. افرادی هستند که می خواهند با یک فرد مسیحی ازدواج کنند. و نگران این موضوع هستند. اما باید گفت که عقد بین المللی در ترکیه ، عقدی مذهبی نیست.
و افراد صرف نظر از هر دین و مذهب و ملتی می توانند در ترکیه با
در این بخش قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با زندگی در ازمیر ترکیه مورد بررسی قرار دهیم. با هورامان گشت در ادامه این مطلب همراه باشید. ازمیر سومین شهر در ترکیه از لحاظ وسعت می باشد که در ساحل دریای زیبای اژه قرار دارد. ازمیر شهری زیبا و ساحلی، همراه با چشم اندازهای باشکوهی از دریای اژه می باشد. جمعیت این شهر با توجه به سرشماری که در سال 2017 صورت گرفته بالغ بر ۴ میلیون ۲۲۴ نفر بوده است.
ادامه مطلب
فرم راندوو اقامت ترکیه (‌ثبت نام اقامت ترکیه) موضوعیست که هر خارجی برای اقامت خود با آن مواجه خواهد شد.شهروندان ایرانی که قصد دارند بیش از 3 ماه در ترکیه اقامت کنند بایستی اقامت ترکیه را گرفته باشند.همانطور که در مطلب مربوط به اقامت ترکیه توضیح دادیم یکی از این نوع اقامتها، اقامت کوتاه مدت توریستی میباشد.
پر کردن فرم راندوو (وقت مصاحبه) اقامت ترکیه
برای گرفتن این اقامت شما بعد از اینکه بیمه‌ی یکساله‌ی خود را گرفتید اقدام به اخذ راندوو (وقت
راهنمای سفر به استانبول ترکیه
استانبول
یکی از قدیمی ترین و وسیع ترین شهرهای ترکیه است که قدمتش به بیش از هزار
سال پیش بر می گردد، زمانی که به عنوان پایتخت روم شرقی قدرت نمایی می کرد.
هم اکنون این شهر باستانی، وسعتی ۱,۵۳۹ کیلومتر مربعی دارد و حدود ۱۴
میلیون نفر را در خودش جای داده است. جالب است بدانید که بخشی از استانبول
در قاره آسیا و بخش دیگرش در قاره اروپا قرار دارد و به همین سبب با عنوان
پلی میان دو قاره» شناخته می شود.

ادامه مطلب.

برا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

معماری نوین ایرانی واحد پهنه و معادن شرکت فولاد غدیر نی ریز ترجمه آهنگ های ترکی برترین ها راد الکتریک توزیع کننده انواع منابع تغذیه تابلوئی (مبدل برق AC-DC) می نویسم... ایرانی 21 سوم ابتدایی کانون هواداران دورتموند