نتایج جستجو برای عبارت :

ورابطه جنسی

اختلال عملکرد جنسي زن بررسی اجمالی مشکلات مداوم ، رابطه جنسي مکرر، میل ، ارگاسم یا درد که شما را پریشان می کند یا رابطه شما با همسرتان را متلاشی می کند،از نظر پزشکی به عنوان اختلال عملکرد جنسي شناخته می شوند. بسیاری از خانم ها در برخی از مواقع با عملکرد جنسي مشکل دارند ادامه مطلب 
‍ روابط جنسي و کهنسالی : .بر خلاف تصور اینکه افراد کهنسال، تمایلات جنسي ندارند، روابط جنسي در کهنسالی نه تنها حضور دارد، بلکه برای سالمندان واجب و ضروری استتصور عامه مردم از روابط جنسي صرفا دخول و هدف دستیابی به ارگاسم هست اما روابط جنسي شامل طیفی از : دیدن، بوییدن، چشیدن، زبان زدن، بوسیدن، رقصیدن، نوازش کردن، لمس شدن و لمس کردن، بازی کردن،  معاشقه و البته دخول و ارگاسم است. این بدان معنی است که دخول جنسي و ارگاسم تنها بخشی از رابطه جنسي اس
رابطه جنسي بسیار قدرتمند است و منجر به بهبود خلق و خو حتی باریک شدن دور کمرتان می شود. داشتن رابطه جنسي یک بار در هفته طول عمر را افزایش می دهد. این که نداشتن رابطه جنسي چه تاثیری بر بدنتان می گذارد کاملا بستگی به میزان سلامت شما دارد.

ادامه مطلب
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسي می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسي شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسي شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسي همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
رابطه جنسي منظم برای بدن مفید است
رابطه جنسي با همسر جدای از لذت فواید روحی و جسمی زیادی دارد . فقط باید رابطه جنسي شما با همسرتان منظم باشد . در ادامه مطلب بیشتر درباره فواید رابطه جنسي می خوانید
ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید
رضایت جنسي با کیفیت رابطه در ارتباط است. در واقع، توافقی عمومی بین مردم وجود دارد که نیتی جنسي را از مشکلات بزرگ روابط شویی قرار می دهد. درحالی که این نتیجه گیری به هیچ وجه یافته جدیدی نیست و زندگی های بسیاری به خاطر نبود رضایت جنسي متلاشی شده اند.
ادامه مطلب
راههای صحیح تحریک جنسي مردان در رابطه جنسي
رابطه جنسي نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسي در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسي برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است ن توانایی تحریک جنسي مردان برای رابطه جنسي به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسيشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسي نمناک شما
جایگاه اجتمایی مذکر برای مونث و مونث برای مذکر در دوره های مختلف.
.
                      مذکر برای مونث                              مونث برای مذکر 
                          در جایگاه                                        در جایگاه
 
 1- نامحرم                                                            1- دستگاه ی جنسي
 
 2- نومزد                                                              2- دستگاه ی جنسي
 
 3- دوست پسر                                                     3- دستگا
 
راههای صحیح تحریک جنسي مردان در رابطه جنسي
رابطه جنسي نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسي در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسي برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است ن توانایی تحریک جنسي مردان برای رابطه جنسي به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسيشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسي نمناک ش
افراط کلیسا در مواجهه با نیاز جنسي مانند دستور به تجرد ابدی و تحریم روابط جنسي، آنها را به چاه روابط آزاد جنسي، فروپاشی خانواده و آشفتگی روحی ونیستی اخلاق عاطفی انداخت.با تدارک مسکن ارزان، تامین اشتغال، تعلیم روابط شویی جهت زمینه سازی ازدواج، پاسخی عاقلانه و منطقی برای نیازهای جوانان آماده کنیم.
اسلام، نیاز جنسي را به رسمیت می شناسد، اما در کنار آن مسئولیت و تعهد عمل جنسي در چارچوب خانواده را اصل اساسی معرفی می کند. محرومیت و رهاسازی ن
دلایل کاهش میل جنسي مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسي یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسي کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
از زمان تولد به دختران آموزش داده می شود که باید خیلی از مسائل را رعایت کنند. مخصوصا در فرهنگ ایرانیان صحبت حتی در مورد مسائل جنسي در بین دختران زشت است و اگر دختری بخواهد در مورد نیازهای جنسي خود صحبت کند، پسندیده نمی باشد. بنابراین در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسي پیش قدم می شود، مرد است و در برخی مواقع ن و خواسته های جنسي خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند.
ادامه مطلب
آیا می دانید مشاوره جنسي و شویی چه کاربردی دارد؟ به دلیل عدم آگاهی از مسائل جنسي است که مشاوره جنسي حتی به صورت تلفنی تبدیل به یک موضوع خجالت آور و پیچیده شده است. هر چند که مشاوره جنسي معمولا مربوط به زندگی شویی و روابط زن و شوهر پس از ازدواج می شود اما صرفا مشاوره مشکلات جنسي به زندگی شویی محدود نمی شود. هر فردی، چه دختر چه پسر با رسیدن به سن بلوغ، که معمولا با بلوغ جنسي آغاز می شود، با شرایط جدیدی مواجه می شود که نیازمند دریافت آ
مزایای رابطه جنسي برای سلامتی
 
 
فواید سلامتیدر ن و مردانسلامت رواناستمناءدشمنیبردنرابطه جنسي عامل مهمی در زندگی شما استرابطه جنسي و رابطه جنسي بخشی از زندگی است. گذشته از تولید مثل ، رابطه جنسي می تواند در مورد صمیمیت و لذت باشد. فعالیت های جنسي ، مقاربت با واژینگی آلت تناسلی و یا استمناء می تواند مزایای تعجب آور بسیاری از جنبه های زندگی شما به همراه آورد:
جسمیفکریعاطفیروانشناسیاجتماعیسلامت جنسي بیش از جلوگیری از بیماری ها و حاملگی
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسي می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسي را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسي تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسي می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسي را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسي تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب

از دست دادن نعوظ حین رابطه‌جنسي
 
  
 از دست دادن نعوظ حین رابطه‌جنسي
ابتدا باید متذکر شویم که این پدیده ای بسیار متداول بین مردان است و ممکن است در هر سنی از زندگی جنسي ایجاد شود. مسائلی همچون استرس، اضطراب و درگیریهای فکری از عوامل مهم محسوب می شوند. از دست دادن نعوظ ممکن است منجر به مشکل روحی شود که به دو دلیل اصلی اتفاق می‌افتد:
ادامه مطلب

این روش های طبیعی میل جنسي تان را چند برابر می کنند!!
 
  
راه های افزایش میل جنسي
 
اگر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزایش میل جنسي هستید بهتر است دور داروهای شیمیایی را یک خط قرمز بکشید و با شیوه های طبیعی میل جنسي تان را چند برابر کنید.
بهترین عطر و بوهای طبیعی برای افزایش میل جنسي کدامند ؟
ادامه مطلب
غریزه جنسي یا لیبیدو(libido):
مادر تمام غرایز است. اقتضای اصلی غریزه جنسي این است که هرگاه تحریک شد، شود. اما از همان اوان کودکی پدر ومادر به انسان یاد می دهند که آزادی جنسي مطلق وجود ندارد وحتی به او می گویند که آلت جنسي خود را باید بپوشانی. هر قدر سن انسان بالاتر می رود، اجتماع محدودیت های بیشتری پیش پای او می نهاد. اما انسان تسلیم این محدودیت ها نمی شود. غریزه جنسي در مواجهه با این محدودیت ها سرکوب می شود و به ضمیر انسان برمی گردد؛ یعنی از ر
خوردنی هایی که باعث افزایش میل جنسي می شوند
مواردی هستند که قطعا نمی خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. چیزی وجود دارد که شاید در رتبه های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند مثل رابطه جنسي. شاید جز افرادی باشیدهنگامی که شروع می شود، دوست دارید زود تمام شود.
 
ادامه مطلب
آموزش رابطه جنسي برای خانم ها
 
تبدیل میل جنسي به ثروت و موفقیت
طول دوره: ۹ مقام در بیش از ۴۰ جلسه عالی صوتی یا صوتی-تصویریمخاطب: هر کسی که در وجودش میل جنسي داردفرمت آموزش‌ها: صوت MP3 و ویدیو MP4مدرس :جوادزارع محقق در زمینه تعالی میل جنسي
 
چگونه با کسب آگاهی متفاوتی از نیروی جنسي، معنویت، ثروت، و لذت واقعی جنسي را در زندگی خود جاری کنیم؟
 
 
آیا میل جنسي یا شهوت زیادی دارید و نمی دانید چطور آن را کنید؟
چگونه جنس مخالف را  بدون تلاش، مجذوب خ
باتمام خوردنی های افزایش دهنده میل جنسي، 30 درمان بی میلی زن و مرد باروش های افزایش میل جنسي مردان باراه های طبیعی افزایش میل جنسيبابهترین روش ها برای افزایش شهوت و میل جنسي مردها باانزال زودرس، کاهش میل جنسي و چند نکته دیگر #ازمابپرس باافزایش میل جنسي با روش های ساده + افزایش میل جنسي مرد بااین روش های طبیعی میل جنسي تان را چند برابر می کنند!!!! با5 ماده طبیعی برای افزایش میل جنسي باافزایش میل جنسي:۱۵ عادت روزانه برای افزایش میل جنسي شما باهفت
ابطه جنسي در زمان قاعدگی چگونه است؟
 
 
رابطه جنسي در زمان قاعدگی
 
روابط جنسي در دوران و قاعدگی از طرف بعضی منع می شود و بعضی هم نظر به مفید بودن آن دارند. ولی واقعیت ماجرا چیست ؟ برای بعضی از بانوان فعالیت جنسي در زمان قائدگی میتواند حتی لذتبخش تر از زمان های دیگر باشد.
بعضی مطالعات نشان میدهد که روابط جنسي میتواند علایم مربوط به زمان قاعدگی مانند گرفتگی را تسکین دهد.
ادامه مطلب
زمانی که حرف از درمان پروستات به میان می آید برخی از آقایان تا ندانند که آیا پروستات بر کیفیت رابطه جنسي شان اثر می گذارد یا خیر به دنبال درمان پروستات نمی روند. متاسفانه بله درمان پروستات بر افزایش کیفیت رابطه جنسي اثر می گذارد. 
درمان پروستات می تواند باعث بهبود عملکرد جنسي، رفع اختلال نعوظ،حفظ نعوظ تا مدت زمان مطلوب و افزایش میل جنسي می شود.
بنابراین می توان گفت درمان پروستات امری نیست که بتوان آن را به تاخیر انداخت زیرا با یکی از مم ترین

عوارض قرص تاخیری و داروی جنسي در مردان
 
 
  
ناتوانی جنسي،باعث روی آوردن مردان به استفاده از داروهای جنسي می گردد‎
 
از عوارض قرص تاخیری میتوان به سردرد، معده درد، کمردرد، دردهای ماهیچه ای، قرمز شدن پوست، آبریزش بینی، بیماری اسهال و یا تورم در پا و قوزک پا اشاره نمود.
یکی از دغدغه های مهم در بین مردان رنج بردن از مشکلات جنسي است. یکی از این مشکلات شایع مردانه زود انزالی است که مردان زیادی را به سمت قرص های تاخیری می کشد.
ادامه مطلب
بازگشت شیرین برده جنسي داعش به زادگاهش، یک زن ایزدی که بیش از دو سال در بند گروه تروریستی داعش بود اکنون به زادگاه خود شهر سنجار بازگشته است.
به گزارش چفچفک، شیرین که اکنون 25 سال دارد دو سال و هشت ماه به عنوان برده جنسي در دست گروه تروریستی داعش بود تا اینکه در جریان آزادسازی شهر موصل توسط نیروهای ارتش موفق به فرار شد.
پدر و مادر شیرین سال 2014 به دست عناصر تروریستی داعش کشته شدند قتل عامی که سازمان ملل از آن به عنوان نسل کشی ایزدی ها نام برده ا
آموزش دخول درست با عکس
 
تبدیل میل جنسي به ثروت و موفقیت
طول دوره: ۹ مقام در بیش از ۴۰ جلسه عالی صوتی یا صوتی-تصویریمخاطب: هر کسی که در وجودش میل جنسي داردفرمت آموزش‌ها: صوت MP3 و ویدیو MP4مدرس :جوادزارع محقق در زمینه تعالی میل جنسي
 
چگونه با کسب آگاهی متفاوتی از نیروی جنسي، معنویت، ثروت، و لذت واقعی جنسي را در زندگی خود جاری کنیم؟
 
 
آیا میل جنسي یا شهوت زیادی دارید و نمی دانید چطور آن را کنید؟
چگونه جنس مخالف را  بدون تلاش، مجذوب خود کنیم
فیلم آموزش روابط شویی
 
تبدیل میل جنسي به ثروت و موفقیت
طول دوره: ۹ مقام در بیش از ۴۰ جلسه عالی صوتی یا صوتی-تصویریمخاطب: هر کسی که در وجودش میل جنسي داردفرمت آموزش‌ها: صوت MP3 و ویدیو MP4مدرس :جوادزارع محقق در زمینه تعالی میل جنسي
 
چگونه با کسب آگاهی متفاوتی از نیروی جنسي، معنویت، ثروت، و لذت واقعی جنسي را در زندگی خود جاری کنیم؟
 
 
آیا میل جنسي یا شهوت زیادی دارید و نمی دانید چطور آن را کنید؟
چگونه جنس مخالف را  بدون تلاش، مجذوب خود کن
ترک خودیی
 
ترک خود یی-غریزه جنسي یکی از قویترین غرایز در بشر است، در جامعه ما، بین بلوغ جنسي در دختران و پسران تا سن ازدواج در بسیاری از موارد شاید 10 سال فاصله باشد، چگونگی گذراندن این دوران در افراد مختلف متفاوت است،گاهی غریزه جنسي در فرد بسیار شدید و آزار دهنده است و فرد اقدام به خودیی می‌کند و در بعضی موارد نیز این غریزه چندان شدید نیست.
ادامه مطلب
تفاوت رابطه جنسي و خودیی؟
 در رابطه جنسي با همسر چون ارتباط عاطفی ایجاد می‌شود (از طریق ملاعبه و …) سیستم اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک به صورت متعادل تحریک گشته و اندام‌هایی که تحت تاثیر این سیستم‌ها هستند
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد مهشید زهره‌بندیان ثبت برند و علامت تجاری اخبار روز ایران و جهان چای ساعاتی بازآفرینی اجتماع محور حرف آخر دانلود آهنگ های جدید کسب درآمد مجازی-اینترنتی