نتایج جستجو برای عبارت :

فیوز ۱۱ چیه

مشخصات روی فيوز مینیاتوری و جریان هایی که روی فيوز نوشته شده است
در فيوز مینیاتوری دو نوع جریان مطرح است:
۱ جربان لحظه ای
۲ جریان نامی
جریان لحظه ای : روی فيوز ها جریانی نسبتاً بزرگ نوشته شده مانند ۶۰۰۰ یا ۳۰۰۰ و معمولاً این عدد در یک کار مستطیل شکل قرار دارد، جریان لحظه ای به جریان گفته میشود در یک لحظه ( کمتر از یک ثانیه ) فيوز توانایی تحمل این جریان را دارد.
جریان نامی: به حد اکثر جریان مجازی گفته می شود که یک فيوز توانایی تحمل آن را دارد و اگر
روشن نشدن خنک کننده
علت روشن نشدن خنک کننده به‌احتمال بسیار نرسیدن جریان برق به موتور است . احتمال دارد فيوز جدا یا این که خراب‌شده باشد . با امداد یک فازمتر محل ورود و خروجی سیم فاز را به فيوز محاسبه نمائید . در حالتی‌که فاز از فيوز بیرون نمیشود به‌این مفهوم است که فيوز خراب‌شده و بایستی تعویض شود .
ادامه مطلب
فيوز مینیاتوری تک پل 16 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل MS1PB16 ، دارای قدرت قطع 6KA و تیپ B می باشد. کلیدهای مینیاتوری سری M ساخت دورمن اسمیت، بازه ی وسیعی از جریان را در بر می گیرند.
این فيوزهای مینیاتوری دورمن اسمیت یا به اختصار MCB، از بهترین برندهای فيوز مینیاتوری می باشند که مطابق با انواع استانداردهای بین المللی ساخته شده و کیفیت مرغوبی دارند.
فيوز مینیاتوری MS1PB16، به عنوان یک محافظ در تجهیزات و مدارهای الکتریکی به کار برده می ‌شود تا در صورت عبو
آموزش نصب فيوز مینیاتوری در تابلو برق همراه با تصویر : نصب کلید مینیاتوری گاهی یکی از ترس آورترین موارد در کارهای الکتریکی مناطق مسی می باشد بنابراین خیلی از افراد خود مبادرت به انجام چنین کاری نمی کنند. با این حال نصب فيوز مینیاتوری در بسیاری تابلو های برقی مسی ومی ندارد که خیلی خطرناک یا پیچیده باشد. با درک نقشه تابلوی الکتریکی که دارید و در نظر گرفتن احتیاط های کافی در طول فرآیند نصب شما خود می توانید به صورت ایمن یک فيوز مینیاتو
فيوز مینیاتوری چهار پل 50 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل MT4PB50 ، دارای قدرت قطع KA 10 و تیپ B می باشد. کلیدهای مینیاتوری سری M ساخت دورمن اسمیت، بازه ی وسیعی از جریان را در بر می گیرند.
این فيوزهای مینیاتوری دورمن اسمیت یا به اختصار MCB، از بهترین برندهای فيوز مینیاتوری می باشند، که مطابق با انواع استانداردهای بین المللی ساخته شده و کیفیت مرغوبی دارند.
انتخاب درست کلید مینیاتوری برای یک کاربرد خاص کاری است که باید آن را به دقت انجام دهید تا حفاظت قابل
 فيوز مینیاتوری چهار پل 32 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل MT4PB32 ، دارای قدرت قطع KA 10 و تیپ B می باشد. فيوزهای مینیاتوری تیپ B عموما در مصارف خانگی و روشنایی مورد استفاده قرار میگیرند. کلیدهای مینیاتوری نوع B، در جریان اضافه بار بین 3 تا 5 برابر جریان نامی در زمان مشخص، مدار را قطع میکنند و حساسیت مناسبی برای کاربردهای عادی خانگی دارند. کلیدهای مینیاتوری تیپ B به فيوزهای مینیاتوری تندکار نیز معروف هستند.
کلیدهای مینیاتوری سری M ساخت دورمن اسمیت، ب
فيوز مینیاتوری دو پل 32 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل MS2PB32 ساخت کشور انگلستان تیپ B بوده و دارای  قدرت قطع 6KA می باشد. کارکرد اصلی این فيوز دو فاز قطع مدار در حالت اضافه‌بار یا اتصال کوتاه می باشد. کلیدهای مینیاتوری سری M ساخت دورمن اسمیت، بازه ی وسیعی از جریان را در بر می گیرند.
 این فيوزهای مینیاتوری دورمن اسمیت یا به اختصار MCB، از بهترین برندهای فيوز مینیاتوری می باشند، که مطابق با انواع استانداردهای بین المللی (EN/IEC 60947-2) ساخته شده و کیفیت مرغوبی
مانیتور تصویر ندارد :
 
کاربران عزیز وبسایت برق کار خوشحالیم که لحظاتی از وقت ارزشمند خود را به ما اختصاص دادید. در این بخش روش عیب یابی آیفون های تصویری را به شما آموزش خواهیم داد. محوریت مطالب ما روی عیب یابی آیفون های تصویری تابا می باشد. ولی شما میتوانید با مطالعه این بخش و همچنین مطالعه کاتالوگ سایر برندهای آیفون تصویری به راحتی رفع اشکال همه برندها را انجام دهید.
 
 
 
گام های عیب یابی :
گام اول :  تست منبع تغذیه
اولین کاری که برای عیب یا
فيوز مینیاتوری تک پل 10 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل MS1PB10 ، دارای قدرت قطع 6KA و تیپ B می باشد. کلیدهای مینیاتوری سری M ساخت دورمن اسمیت، بازه ی وسیعی از جریان را در بر می گیرند.
این فيوزهای مینیاتوری دورمن اسمیت یا به اختصار MCB، از برترین برندهای فيوز مینیاتوری هستند که مطابق با انواع استانداردهای بین المللی ساخته شده و کیفیت مرغوبی دارند.
فيوز مینیاتوری MS1PB10، به عنوان یک محافظ در تجهیزات و مدارهای الکتریکی به کار برده می‌ شود تا در صورت عبور
راد الکتریک نمایندگی انحصاری شرکت   WESTCODE انگلیس در ایران، آمادگی خود را جهت ارائه انواع فيوز، جا فيوزی و میکروسوئیچ اعلام می‎دارد.
فيوز تندسوز بغل پیچ خور در ولتاژهای  690 ولت الی  1300 ولت شرکت وستکُد انگلیس.
فيوز تندسوز بغل پیچ خور در آمپرهای 63  آمپر الی  2500 آمپر شرکت وستکُد انگلیس.
فيوز تندسوز استوانه‎ای در سایزهای 38×10 شرکت وستکُد انگلیس.
فيوز تندسوز استوانه‎ای در سایزهای 51×14 شرکت وستکُد انگلیس.
فيوز تندسوز استوانه‎ای در سایزهای 58×22 ش
جعبه فيوز
تیبا و ساینا


مدل های
مختلف تیبا، از قبیل تیبا ۲ و حتی ساینا، از یک نوع جعبه فيوز و نقشه برخوردارند و
به همین علت با داشتن راهنمای یکی از این مدل ها می توان همه این مدل ها را عیب یابی
نمود. همچنین شما می توانید از طریق مطالعه مطلب نحوه تعویض فيوز خودرو به مطالب بیشتری
در این زمینه دست یافته و چگونگی تعویض فيوز خودرو را فرا بگیرید.



نام        ظرفیت
(آمپر)         وظیفه

P/W ۳۰ A    شیشه بالابر
برقی

FAN ۴۰ A       فن رادیاتور

FOG ۲۰ A      
راد الکتریک توزیع کننده محصولات شرکت‎ LOWSON انگلیس، در ایران، آمادگی خود را جهت ارائه انواع فيوز، جا فيوزی و میکروسوئیچ اعلام می‎دارد.
1.  انواع فيوز قطع سریع جهت حفاظت نیمه هادی از رنج 16/0 الی 100 آمپردر سایزهای  38×10   -   51×14   -  58×22 شرکت لاوسون انگلیس.         
2.  فيوز کاردی  HRC جهت تابلو برق و مصارف صنعتی از 10 الی 1250 آمپر شرکت لاوسن انگلیس.
3.  فيوز DC تند سوز در سایزهای 60×27 -  127×20   - 190× 20 شرکت لاوسون انگلیس.
4.  فيوز سیلندری جهت دستگاه  نساجی و
راد الکتریک توزیع کننده محصولات شرکت‎ LOWSON انگلیس، در ایران، آمادگی خود را جهت ارائه انواع فيوز، جا فيوزی و میکروسوئیچ اعلام می‎دارد.
1.  انواع فيوز قطع سریع جهت حفاظت نیمه هادی از رنج 16/0 الی 100 آمپردر سایزهای  38×10   -   51×14   -  58×22 شرکت لاوسون انگلیس.         
2.  فيوز کاردی  HRC جهت تابلو برق و مصارف صنعتی از 10 الی 1250 آمپر شرکت لاوسن انگلیس.
3.  فيوز DC تند سوز در سایزهای 60×27 -  127×20   - 190× 20 شرکت لاوسون انگلیس.
4.  فيوز سیلندری جهت دستگاه  نساجی و
قوانین که در برقکاری ساختمان باید رعایت شود. ✳️ بسیار کاربردی ✳️ قسمت اول ✍️فاصله کلیدها از کف تمام شده ساختمان باید بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر باشد.✍️فاصله ی پریزهای برق, تلفن و آنتن از کف باید بین ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر باشد.✍️فاصله ی جعبه فيوز از کف ساختمان باید بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ سانتیمتر باشد.✍️فاصله جعبه فيوز از لوله های آب و گاز باید ۱ متر باشد.✍️فاصله ی پنل و گوشی آیفون از کف باید ۱۴۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر باشد.✍️فاصله ی آویز لامپ ها از سقف ساخت
راد الکتریک توزیع کننده محصولات شرکت‎  SIBA آلمان  در ایران، آمادگی خود را جهت ارائه انواع فيوز، جا فيوزی و میکروسوئیچ اعلام می‎دارد.
1.فيوز استوانه‎ای در سایزهای 38×10 ، 51×14 و 58×22 و در کلاس‎های  GG  -  AM  - FAST شرکت سیبا آلمان.
2.فيوز دو طرف پیچ خور، کاردی و F&U در آمپرهای 50 تا 1400  با ولتاژ 690 الی 1350 ولت شرکت سیبا آلمان.
3.فيوز لیفتراکی، فشار قوی ( HIGH VOLTAGE ) ، فشار متوسط و حفاظت جریان تا 36  کیلوولت شرکت سیبا آلمان.                                  
امروزه در سیستم‌های برق کشی یک ساختمان به مبحث ایمنی توجه زیادی می‌شود که در این راستا از وسایل مختلفی برای تامین اصول امنیتی در مدارهای الکتریکی و برق کشی یک ساختمان استفاده می‌شود یکی از این وسایل کلید مینیاتوری است که مدارهای الکتریکی را در برابر جریان غیرمجاز محافظت می‌کند. به این شکل که اگر جریانی بیش از جریان اسمی یک مدار از فيوز عبور کند، برای حفظ امنیت و جلوگیری از اتصال کوتاه شدن جریان برق را قطع می‌کند و از آسیب دیدن مدار جلوگی
راد الکتریک نمایندگی انحصاری شرکت‎های  WESTCODE انگلیس و FERRAZ SHAWMUT ( MERSEN )  فرانسه و توزیع کننده محصولات شرکت‎های  SIBA آلمان ، LAWSON انگلیس، BUSSMANN انگلیس در ایران، آمادگی خود را جهت ارائه انواع فيوز، جا فيوزی و میکروسوئیچ اعلام می‎دارد.
 
انواع فيوز قطع سریع جهت حفاظت نیمه هادی از رنج 16/0 الی 100 آمپردر سایزهای  38×10   -   51×14   -  58×22 مارک فراز شاموت فرانسه.         
فيوز کاردی  HRC جهت تابلو برق و مصارف صنعتی از 10 الی 1250 آمپر مارک فراز شاموت ( مرسن ) فرا
راد الکتریک نمایندگی انحصاری شرکت‎ FERRAZ SHAWMUT ( MERSEN )   فرانسه در ایران، آمادگی خود را جهت ارائه انواع فيوز، جا فيوزی و میکروسوئیچ اعلام می‎دارد. 
 
1.   انواع فيوز قطع سریع جهت حفاظت نیمه هادی از رنج 16/0 الی 100 آمپردر سایز  38×10  شرکت فراز شاموت ( مرسن ) فرانسه.
2.   انواع فيوز قطع سریع جهت حفاظت نیمه هادی از رنج 16/0 الی 100 آمپردر سایز  51×14  شرکت فراز شاموت ( مرسن ) فرانسه.
3.   انواع فيوز قطع سریع جهت حفاظت نیمه هادی از رنج 16/0 الی 100 آمپردر سایز 58×22 شرک
راد الکتریک نمایندگی انحصاری شرکت‎ FERRAZ SHAWMUT ( MERSEN )   فرانسه در ایران، آمادگی خود را جهت ارائه انواع فيوز، جا فيوزی و میکروسوئیچ اعلام می‎دارد. 
 
1.   انواع فيوز قطع سریع جهت حفاظت نیمه هادی از رنج 16/0 الی 100 آمپردر سایز  38×10  شرکت فراز شاموت ( مرسن ) فرانسه.
2.   انواع فيوز قطع سریع جهت حفاظت نیمه هادی از رنج 16/0 الی 100 آمپردر سایز  51×14  شرکت فراز شاموت ( مرسن ) فرانسه.
3.   انواع فيوز قطع سریع جهت حفاظت نیمه هادی از رنج 16/0 الی 100 آمپردر سایز 58×22 شرک
راد الکتریک توزیع کننده محصولات شرکت‎ BUSSMANN انگلیس در ایران، آمادگی خود را جهت ارائه انواع فيوز، جا فيوزی و میکروسوئیچ اعلام می‎دارد.
1.   فيوز استوانه‎ای در سایز 38×10  و در کلاس‎ FAST شرکت باسمن انگلیس.
2.   فيوز استوانه‎ای در سایز، 51×14 و در کلاس‎ FAST شرکت باسمن انگلیس.
3.   فيوز استوانه‎ای در سایزهای 58×22 و در کلاس FAST شرکت باسمن انگلیس.
4.   فيوز استوانه‎ای در سایز 38×10  و در کلاس‎هایAM  شرکت باسمن انگلیس.
5.   فيوز استوانه‎ای در سایز، 51×14 و در
جدول فيوز ها

تشریح
شماره فيوز

ناظر فشار باد تایر
F1

چراغ بار
F2

چراغ چرخ پنجم
F3

برق سوئیج
F4

برق مستقیم پشت آمپر
F5

عطسه زدن هوا یا توقف هوا
F6

برد Vechil
F7

برق سوئج پشت آمپر
F8

نیم دنده
F9

ناکس سنسور(Ad Blue)
F10

دسته دنده
F11

ECU گیربکس
F12

برف پاکن
F13

چراغ مرکز داشتبورد و فندکی
F14

آب گیر و گرمکن مسیر سوخت
F15

قفل کن دیفرانسیل و PTO
F16

ECU چراغ ها(LCM)
F17

بوق برقی و بادی
F

برق سوئیجکلید کولر و بخاری
F19

بخاری درجا
F20

فن کولر و بخاری
F21

چراغ های داخل کابین
F22

برق مست
گروه تاسیساتی یزد تهویه افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسی را فراهم آورد
تراست از اتحاد چند شرکت در کشور های تایوان و ژاپن و هند که کالایی مشابه به هم تولید می کنند و سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارند به وجود آمد. و به دلیل مدیریت منسجم توانست سهم بزرگی از بازار را از همان ابتدای شروع (سال 1980) به خود اختصاص دهد
گروه تاسیساتی یزد تهویه افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسی را فراهم آورد
تراست از اتحاد چند شرکت در کشور های تایوان و ژاپن و هند که کالایی مشابه به هم تولید می کنند و سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارند به وجود آمد. و به دلیل مدیریت منسجم توانست سهم بزرگی از بازار را از همان ابتدای شروع (سال 1980) به خود اختصاص دهد
گروه تاسیساتی یزد تهویه افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسی را فراهم آورد
تراست از اتحاد چند شرکت در کشور های تایوان و ژاپن و هند که کالایی مشابه به هم تولید می کنند و سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارند به وجود آمد. و به دلیل مدیریت منسجم توانست سهم بزرگی از بازار را از همان ابتدای شروع (سال 1980) به خود اختصاص دهد
جعبه فيوز
"جعبه فيوزها" به هر شکل، اندازه و رنگی وجود دارند و از آنها برای همسان سازی و کاهش جریان الکتریکی که از طریق سیم ها عبور می کند استفاده می شود تا از صدمه دیدن الکترونیک از برق زیاد جلوگیری کند. غالباً فيوزها به شکل مستطیل یا لوله مانند در می آیند. یک فيوز مستطیل شکل از دو کانکتور فشار داخل متصل شده است که توسط یک سیم فيوز در یک پوشش محافظ متصل شده است، به طور معمول از پلاستیک ساخته شده است، که در صورت بارگیری بیش از حد می سوزد یا می وزد
گروه تاسیساتی یزد تهویه افتخار دارد که با اتکا به سال ها تجربه در زمینه مشاوره و با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ، آمادگی همکاری با پروژه های اداری و مسی را فراهم آورد
تراست از اتحاد چند شرکت در کشور های تایوان و ژاپن و هند که کالایی مشابه به هم تولید می کنند و سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارند به وجود آمد. و به دلیل مدیریت منسجم توانست سهم بزرگی از بازار را از همان ابتدای شروع (سال 1980) به خود اختصاص دهد
مینیاتوری سه فاز لگراند
مینیاتوری سه فاز لگراند: فيوز یا کلید مینیاتوری یک وسیله محافظتی در مدارها و تجهیزات الکتریکی است که هرگاه جریانی بیشتر از حد نیاز از آن عبور کند، جریان مدار را قطع می‌کند تا سایر تجهیزات آسیبی نبینند. فيوز یا کلید مینیاتوری در چهار نوع: کلید مینیاتوری تک فاز، دوفاز، سه فاز و چهار پل موجود می‌باشد. یکی از بهترین و رایج ترین انواع مینیاتوری، مینیاتوری سه فاز لگراند می‌باشد. در ادامه به توضیح بیشتر در رابطه با شرکت ل
قبل از شروع کار تعمیرات دو شاخه سیم رابط برق را از پریز جدا کنید.
مشخصات فنی دستگاه برابر است با :
ولتاژ : ۲۳۰V
فرکانس : Hz50
قدرت : w600
در پوش قهوه جوش را حدودا ۹۰ درجه باز کنید در این حالت دو محفظه داخل هم دیده می شود محفظه بزرگ و مخزن آب دستگاه می باشد و محفظه کوچک که در داخل محفظه بزرگ قرار دارد محل قرار گرفتن مخزن کوچک دو راهه و صافی قهوه می باشد.
صافی قهوه را از داخل دستگاه خارج کنید و آب را روی میز قرار دهید. این صافی از جنس پلاستیک و یک توری بسیار
 
علت یخ زدن کولر گازی پنجره ایاگر با صحنه یخ زدگی در کولر گازی پنجره ای مواجه شدید نگران نباشید و علت این یخ زدگی را در موارد زیر بررسی کنید:
1-مسدود شدن شبکه اپراتور
2-کم بودن گاز کولر گازی
3-گرفتگی در لوله ها یا قطعات داخلی کولر گازی
4-خرابی فن های پنل  داخلی یا پنل خارجی کولر گازی
5- خرابی سنسور بیرونی کولر گازی
6- یکسره کار کردن کمپرسور
چکه کردن آب از پنل داخلی کولر گازی پنجره ایوضعیت کولر در پنجره را چک کنید تا مطمئن شوید کولر به سمت بیرون شیب
 


فيوز مینیاتوری هیوندای
فيوز مینیاتوری هیوندای
شرکت هیوندای یکی از بهترین تولیدکنندگان فيوز های مینیاتوری می باشد، این محصولات دارای استاندارد CE اروپا و IEC انگلیس هستند. در این مقاله به برسی انواع فيوز های مینیاتوری هیوندای می پردازیم و مشخصات کامل آنها را به اشتراک می گذاریم.
توضیحات
فيوز مینیاتوری هیوندای
شرکت هیوندای یکی از بهترین تولیدکنندگان فيوز های مینیاتوری می باشد. محصولات این شرکت دارای استاندارد CE اروپا و IEC انگلیس هستند. د

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

متن های زیبایی مذهبی...# [[قاسم سلیمانی]] اخبار ارزهای دیجیتال - بیت کوین نیوز - اتریوم نیوز - news خلاصه کتاب مدیریت اسلامی رضا نجاری گردونه سوار آیــتــک یادداشت های یک زن خانه دار لاغری و تناسب اندام- زیبایی پوست و مو سه قلعه سرزمین خوبان کانون فرهنگی شهید احمد دهقانی مجله اینترنتی جوان