نتایج جستجو برای عبارت :

فیروز مخضن آب

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه خدمات کتابخانه ای به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)  جلسه ی جمع خوانی و خلاصه نویسی توسط دانش آموزان مدرسه ابراهیمی نوجه ده در کتابخانه عمومی فيروز تشکری نوجه ده برگزار  و جوایزی به برگزیدگان اهدا گردید.
داستانی واقعی از یک پزشک!
توی بیمارستان فيروز آبادی دستیار دکتر مظفری بودم. روزی از روزها دکتر مظفری ناغافل صدایم کرد اتاق عمل و پیرمردی را نشان ‌دادن که باید پایش را بعلت عفونت می‌بریدیم. دکتر گفت که این بار من نظارت می‌کنم و شما عمل می‌کنید.
ادامه مطلب
گاهی وقت‌ها که شکست می‌خوردم، بابا جمله‌ای از سارتر را برایم می‌گفت: یه معلول اگه قهرمان دو المپیک نشه، تنها خودش مقصره». من این جمله را قبول نداشتم، هنوز هم ندارم؛ اما افرادی بودنده‌اند که ورای قبول داشتن یا نداشتن من، با جملات و آرزوی‌هایی مشابه به محقق شدن این جمله کمک‌کرده‌اند. بگذارید شما را با یکی از این جملات مشابه آشنا کنم.
سری به وب‌گاه کارخانهٔ فيروز بزنید. می‌توانید صفحهٔ دربارهٔ ما‌اش را هم ببینید. در نگاه اول به نظر یک ک
24 آبان ماه روز کتاب و کتاب خوانی
نشست کتاب خوان

به گزارش مسئول کتابخانه عمومی فيروز تشکری
نوجه ده، نشست کتاب‌خوان » این کتابخانه روز پنجشنبه بیست و چهارم آبان ماه سال
1397مصادف با روز کتاب و کتابخوانی با حضور جمعی از اعضاء فعال کتابخانه عمومی استاد فيروز تشکری نوجه ده برگزار
شد.
در این نشست، کتاب‌های طلسم جادوی
سیاه» نوشته تونی ابت، توسط خانم الهه سلطانی ؛ راز قلعه» نوشته تونی ابت، توسط خانم
ریحانه اسکندرپور؛ داستانهای شیرین ایرانی»
وسط سوز سرما و باران ایستادیم تا اتوبوس بیاید، هوا آن‌قدر سرد است که شب چله‌ی تهران، یه لبخند کجکی می‌چسبانم روی صورتم و بی‌هوا می‌گویم: لیلی داره بهار میادها، عید نوروز :) یک طور عمیقی نگاهم می‌کند انگار که بخواهد یک پرونده‌ای را از آرشیو مغزش بکشد بیرون و کمی بعد با هیجان می‌گوید: آخ جون عید، آخ جون عید! بعد عمو نوروز میاد مثل سانتا* به ما کادو میده! می‌گویم: آره مامان جانم، تازه می‌خواهیم برویم مقدمات سفره هفت سین را آماده کنیم، سبزه د
خلاصه ای از صحبت های دکتر فيروز نادری در مورد شایعه شهاب سنگ در تاریخ 22 اسفندماه :
 اول اینکه اسم شهاب سنگ برای این جرم واژه مناسب تری هست، برای توضیح اینکه این سیارکها چطور به وجود آمدند باید برگردیم به پروسه ی تشکیل منظومه شمسی، خورشید ما تقریبا چهار و نیم میلیارد سال پیش به وجود آمده، یکی از چهار میلیارد ستاره کهکشان راه شیری خورشید ماست و همگی بسیار شبیه به خورشیدند. علاوه بر این ستاره ها مقدار قابل توجهی گاز هیدروژن وجود دارد که با یک ات
ایجاد مسابقه بین فرزندان و داوری عادلانه 
انجام مسابقه و رقابت بین فرزندان باعث می شود که مهارت های اجتماعی بیشتری بیاموزند. می توانند با سخت کوشی، اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و احساس خشنودی داشته باشند. و نیز سبب می شود کودک فعالیت گروهی را بیاموزد و مهارت حل مشکل گروهی را نیز به دست آورد. داوری نیز در این بین باید از روی حق و عادلانه باشد و طوری نباشد که یکی از فرزندان ناراحت شوند. در سیره تربیتی حضرت فاطمه سلام الله علیها به موارد زیاد
برای دیدن و دانلود سریال آچمز ابتدا در سایت ما یعنی شب دی ال
به گشت و گذار بپردازید و سپس آن را دانلود کنید 
این سریال دیدنی برای شما عزیزان ساخته شده است و می توان گفت در نوع خود هم بی نظیر است. به یاد داشته باشید
مجموعه های زیادی پیش از این ساخته شده اند
از جمله مجموعه ی زیبای پاور چین
و ساختمان پزشکان ولی دانلود سریال آچمز به گونه ای دیگر است یعنی هم درام و هم کمدی
را با خود دارد و جدای از هم نیستند
حال متن زیر را در نظر بگیرید
مهرداد خوشبخت ک
بعضی وقتا فکر میکنم به اینکه میشه چند سال دیگه بشینم کنار یکی که فکر میکنه ته خطه و آخر دنیاست و دستاشو بگیرم بهش بگم:" عزیز جان گرفتاری من از این روز های تو بیشتر بود ولی غصه نخور همه چیز درست میشه فقط توکل کن و صبر داشته باش " یا قراره همه چیز همینجوری بمونه یا بدتر شه .این روزا پر از تلاطمه برام . ح دستش خالیه و کلی هزینه داره پیش روش .تو شغلش به مشکل برخورده و هر چی تلاش میکنه برای بهبود وضعیت تغییری حاصل نمیشه .
خودم سال سختی رو گذروندم . ر
    بچه ها آینده سازان ایران
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسابقه ی نقاشی با موضوع "ایام مبارک دهه فجر "و "بچه ها آینده سازان ایران" روز پنجشنبه بهمن ماه 1397 در کتابخانه ی عمومی فيروز تشکری نوجه ده با حضور جمعی از اعضاء کودک و نوجوان علاقه مند برگزار گردید.
حراج ویژه بدلیجات دستبند مردانه
دستبند مردانه طرح نخ مدل بافت28,000توماندستبند مردانه طرح چرم مدل پیچ28,000توماندستبند مردانه طرح چرم و نخ28,000تومان
 
حراج ویژه گوشواره
گوشواره نه طرح چوب32,000تومان
گوشواره نه طرح ترنج35,000تومان
گوشواره نه طرح بیضی35,000تومان
گوشواره نه طرح چشم35,000تومان
گوشواره نه طرح بیضی35,000تومان
گوشواره طرح مکعب35,000تومان
گوشواره نه طرح چشم35,000تومان
گوشواره نه طرح چوب32,000تومان
گوشواره نه طرح چوب32,000تومان
گ
خلاصه کتاب روانشناسی نوین آزادی شخصی دکترویلیام گلاسر
خلاصه کتاب روانشناسی نوین آزادی شخصی دکترویلیام گلاسر خلاصه کتاب روانشناسی نوین آزادی شخصی دکترویلیام گلاسر با فرمت pdf در 432 صفحه مترجم مهرداد فيروز بخت .
دریافت فایل
ر
بوسیله گزارش ایسنا، حکیم فتح الله امی رییس پژوهشگاه هوافضا با اشاره بوسیله تجربیات این پژوهشگاه در زمینه پرتاب محموله زیستی و میمون تا بلندی زیر مداری، گفت: بر اساس مدرک تمامیت توسعه هوافضای ملک لازم است به جانب گسیل فضانورد به هوا رفتار کنیم که تو این راستا کپسول هایی را برای این قصد در اذن کار داریم که داخل فاز اول رباتی تا ارتفاع ۱۵۰ کیلومتری پرتاب می شود و سپس از ۵ پرتاب فيروز وارد پروژه گسیل انسان خواهیم شد. رومه محیط وی طراحی و ساخ
اگر تمامی کتاب های تاریخ را ورق بزنیم تا ببینیم که اولین شعر فارسی را چه کسی سروده است،شاید به جواب نرسیم،چون اغلب این کتاب ها به زمانی بر می گردند که نشانه های مکتوبی پیدا شده باشد،مثلا کتیبه ی سنگی بر سر گوری یا کتاب قدیمی یا چیز هایی از این قبیل.گروهی از تاریخ نویسان هم معتقدند،زرتشت پیامبر ایرانی،اولین شاعر بوده است اگر چه اطلاعات دقیقی از تاریخ تولد زرتشت در دست نیست،اما برخی تاریخ نویسان می گویند او هزار سال پیش از تولد مسیح به دنیا ا
شعر عمو نوروز
باز عمو نوروز اومده
با حاجی فيروز اومده
هدیه داره خیلی قشنگ
خوردنی‌های رنگارنگ
سفره هفت سین داره او
نقل و نبات، چلو و پلو
عیدی میده به بچه‌ها
خنده می‌کاره رو لبا
تو این خونه، تو اون خونه
هرکی ببینی، خندونه
انگاری که عروسیه
موقع دیده بوسیه
 
شعر درخت زمستان
درخت زمستان
چه آرام خواب است
و در زیر برفی که تا زیر زانو رسیده
در اندیشه آفتاب است
درخت زمستان
پر از خواب و رؤیاست
خیالش پر از کودکانی است
که با خنده آنجا بیایند
درخت زمست
ایسنا نوشت: تو ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۶ دیدار برگزار شد. در یکی از احساساتی ترین و جذاب ترین دیدارها دو تیم بایرن مونیخ و تاتنهام به نبردگاه هم رفتند. در این بازدید نتیجه عجیبی نما خورد و تاتنهام فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا با بود آنکه درون بناء از بایرن پذیرایی می کرد اما با مولود نوظهور و دور از غبطه هفت بر دو تن به شکست قسط. تاتنهام در این بازی فاتحه بیش خوبی داشت و در دقیقه ۱۲ توسط سون هیونگ مین به تراب رسید
مکان نیوز - به نقل از دنیای‌اقتصاد – رعنا نیک‌رفتار : معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان نقشه‌های هوایی (طرح کاداستر) تهیه شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: طرح کاداستر به معنی حدنگاری است تا حد زمین هر کس مشخص و برای آن سند ارائه شود.
فيروز باقرزاده در جلسه کارگروه نظام نوین ترویج، با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان جهاد کشاورزی استان و سا
آقا سید هاشم وکیل با تشکیلات وکالت در ایران گره خورده است، وی فرزند سید علی‌نقی، است که در سال ۱۲۶۵ در شهر سامره به دنیا آمد. سید هاشم وکیل از کودکی به فراگیری علوم دینی، قرآن، فقه، اصول، احکام و روایات، منطق، بیان، ادبیات فارسی و عرب پرداخت و در این علوم به آگاهی کامل رسید.در سال ۱۲۸۹مقررات اصول تشکیلات و محاکمات عدلیه به تصویب رسید و او در بیست و چهار سالگی شروع به وکالت در دعاوی کرد و این امر تا سال۱۲۹۴ ادامه داشت. در زمان وزارت نصرت الدول
 
کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت خانواده درمانی نظریه استراتژیک (راهبردی) جی هی لی در 88 اسلاید قابل ویرایش بصورت کامل و جامع در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خانواده درمانی نظریه استراتژیک (راهبردی) جی هی لی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 7
جی هی لی
جی هی لی یکی از چندین فرد مهم در ایجاد نظریه ی خانواد
دانلود سریال دارا ندار

دانلود سریال دارا ندار
 
بازیگران سریال دارا ندار:فتحعلی اویسی، رضا رویگری، علیرضا خمسه، شهره لرستانی، مرجانه گلچین، نگار فروزنده، سام درخشانی، رضاتوکلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، سحر ولدبیگی، مریم کاویانی، مریم سلطانی، سیدجواد هاشمی، یوسف صیادی، رامین راستاد، شهاب عباسی، رضا بنفشه‌خواه و…
 ماجرای سریال دارا ندار:تیمور گلچین مرد مسن، خودخواه و ثروتمندیست که تمامی دارائیش را فروخته و در امر ساختمان سازی در د
آدرس
کرج - پل آزادگان - خیابان مطهری - نبش شاهد دو - سالن سیروس صابر



قیمت بلیت ها (ریال)

300,000

350,000









♦ پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 20:30




 کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط 
+ اعضای گروه :
شایان فرهانی.ویولنمحسن خاکی فيروز.گیتار باسهادی کلانتری .گیتاراحمدرضا جاهد.گیتارهانی رجبی.آکاردئون/کیبوردایمان جمشیدی.تارآرش ملک.سنتورسید پیام حسینی.دفسید سجاد فر.دف/سنتورمیلاد عسکری.دفعلی حیدری زاده.دفآتنا روشن سعادت.دفرعنا فراهانی.دفمحمد رضا قربانی.
گنج نامه شیخ بهایی گنج نامه احمد وزیر و گنج نامه خواجه نصیر کاملترین نسخه موجود سه گنج نامه در پکیج فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 411حجم فایل: 150266قیمت: 12000 تومانبخشی از متن:
گنج نامه شیخ بهایی گنج نامه احمد وزیر و گنج نامه خواجه نصیر کاملترین نسخه موجود سه گنج نامه در پکیج
محتوای پکیج :
گنج نامه شیخ بهایی نسخه کامل و نایاب شامل 2100 محل گنج در 105 صفحه
گنج نامه احمد وزیر در 210 صفحه
گنج نامه وزیر خواجه نصیرالدین طوسی در 96 صفحه
د
شاید اگر بدانید موهای شما چند صد هزار تومان یا چند میلیون تومان ارزش دارد، بعد از این هرگز موهایتان را بدون پول به دست آرایشگر نسپارید. در بهترین آرایشگاه نه در استان تهران موهای شما بر اساس اندازه ،سن ،  حجم ، رنگ طبیعی و  سلامت مو  ( بدون رنگ /دکلره/موخوره/) قیمت گذاری  می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های  09221101290 - 09111101270 تماس حاصل فرمایید.
 
  
 
موهای شما چه قیمتی دارد 09221101290؟
شاید بعد از اطلاع از امکان فروش موها تصم
تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب غرب تهران (فيروز بهرام) با ظرفیت ۵۲۹ هزار متر مکعب بر شبانه‌روز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدرضا بختیاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصفیه‌خانه فاضلاب در زمینی به مساحت نزدیک به ۴۵ هکتار در جنوب غرب تهران منطقه فيروزبهرام»  در چهار مدول در حال احداث است.
وی ادامه داد: ساخت این تصفیه‌خانه با ۱۲۵ میلیون یورو  اعتبار از محل بانک توس
 کتاب بودجه بندی نوین دولتی علی سیف الهی همراه خلاصه و نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتب دانشجوییfilemall-byn.atrinblog.ir Translate this page + به همراه خلاصه کتاب بودجه بندی نوین دولتی علی سیف الهی در ۱۰۲ صفحه. + به همراه خلاصه کتاب و جزوه تالیفی دانشجو در ۱۶۸ صفحه. + به همراه نمونه سوالات پایان ترم . کتاب بودجه‌بندی نوین دولتی: براساس طبقه‌بندی نظام (GFS) و .www.gisoom.com › book ›
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی منصوب شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در پی اتمام ماموریت علی فيروز که بیش از 14 سال مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی بود، منوچهر جعفری از معاونین اداره کل کتابخانه های استان آذربایجان شرقی ,  با حکم دبیرکل، به عنوان سرپرست  اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی منصوب شد.
جعفری روز شنبه ۹ شهریور در جلسه شورای اداری استان با حضور حسام قربانعلی مد
ایسنا به نقل از شبکه خبری العالم نوشت: سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تو ابتدای این سخنرانی گفت: آستان عالم حسین کورانی از ابتدای مسیر همه ملاحظات شخصی را پهلو گذاشت و از همان مبدا در این امتحان فيروز بود. افراد بسیاری درون حزب الله اصرار دارند که او داخل این امتحان موفق بود؛ امتحان اخلاص، تجربه صداقت، امتحان آمادگی برای فعالیت درون هر جایی. پست و مقام برایش اساسی نبود بلکه مهم برایش این بود که تو هرجایی هست، در مسیر خدمت به مقاومت، خ
به گزارش شهرنوشت، قهرمان حناچی داخل سنت رعایت روز جهانی گردشگری که صبح دوشنبه هشتم مهر در حصار میلاد برگزار شد، با رمز به پیشینه تاریخی تهران گفت: زیاد از ۲۰۰ سال از پایتخت شدن تهران می گذرد و این شهر از ظرفیت های بی بدیلی برخوردار است. امروز ما نه فقط از تهران بلکه از پهنه جنوبی البرز گپ می کنیم. او افزود: روز جهانی گردشگری فرصتی بخاطر دیدن و شناساندن مزیت ها و قابلیت های تهران است. اصفهان و تهران از ظرفیت های هم ارز از شمارش ظرفیت های گردشگر
عیسای روح‌الله» (خاطرات حاج عیسی جعفری، خادم امام)
پدیدآور: محمدعلی صدرشیرازی
ناشر: مرکز اسناد انقلاب اسلامی
تعداد صفحات: ۱۷۶
شهید بهشتی رحمت‌الله‌علیه تعبیر بسیار حکیمانه‌ای دارند. ایشان می‌فرمایند: اغلب انسان‌های به ظاهر با عظمت، هر قدر بهشان نزدیک شوی در نظرت کوچکتر می‌شوند، سعی کنید در زندگی به سراغ  کسانی بروید که هر قدر بهشان نزدیک شدید، بر عظمتشان در نظرات بیشتر شود.
این کتاب خاطرات یکی از نزدیک‌ترین انسان‌ها به مرحوم امام ر
سازمان حج و زبارت فهرست اسامی جان‌باختگان فاجعه منا را منتشر کرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اسامی جان‌باختگان منا به این شرح است؛
ردیف /نام/  نام خانوادگی/نام پدر/استان/مدیر/ کاروان/ شهر
1 نوربخش ابراهیمی عباس مازندران عباس جعفری چمازکتی 30278 قائمشهر
2 عبدالرسول ابراهیمی مصیب فارس احمدعلی تقوی 24010 آباده
3 ابراهیم احمد جامی _ خارج از کشور _ 48017 تهران
4 محمدابراهیم احمدابادی حسن خراسان رضوی غلامرضا شورگشتی 19033 نیشابور
5 مردان ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

تولیدى کیف Chlick بازسازی کفسابی، نماشویی، پیچ و رولپلاک نما گومیز بازگشت همان جسم. هالی. دنباله‌دار اینبار نامتناوب. bankeazmoon ما عاشق دلداده ء بی عنوانیم! آب معدنی دیاگ|انژکتورشور|شستشوانژکتور|دستگاه دیاگ|بالانس|لاستیک درار|جک|دیسک تراش