نتایج جستجو برای عبارت :

شکلات کاماگرا

دستور تهیه شکلات تخته ای شیرین و تلخ بازاری در منزل
شکلات تخته ای یکی از خوراکی های خوشمزه و پرطرفداری است که بدون شک همه دوست دارند. تهیه شکلات تخته ای در منزل کار بسیار آسانی است. تنها با کمی حوصل و سلیقه می توانید به راحتی در منزل شکلات خوشمزه ای درست کنید.
از شکلات تخته ای برای تزیین کیک و دسر استفاده می شود. همچنین می توان شکلات تخته ای را همراه با چای و نسکافه هم سرو کرد.
 

ادامه مطلب
برای روی میز اتاق پذیرایی یا روی میز اتاق نشیمن یا روز میز اداری شکلات خوری و گز خوری همیشه از واجبات و مومات است. شکلات خوری خاتمکاری یکی از زیباترین انواع شکلات خوری است که اگر یکی از این شکلات خوری های خاتم کاری شده را برای خود یا دیگران بخرید همیشه از داشتن آن لذت می برید.
خرید اینترنتی انواع شکلات خوری خاتم کاری
شکلات خوری خاتم کاری شده ظرفی مسی است که سطح آن با هنر خاتم کاری تزیین شده و می تواند به عنوان نماینده ای تمام عیار از هنرهای اصیل صنایع دستی ایرانی روی میز پذیرایی تان قرار بگیرد .
شکلات خوری مسی خاتم کاری شده اثری زیبا و دوستداشتنی است که به سرعت جایش را درمیان ظروفتان باز می کند این شکلات خوری خاتم علاوه برجنبه ی دکوری اش بسیار کاربردی نیز می باشد .
اگر قصد خرید شکلات خوری خاتم کاری را دارید می توانی
شکلات خوری خاتم کاری شده
 
شکلات خوری پایه دارخاتم کاری شده 
شکلات خوری خاتم کاری شده را می توان نمونه زیبای صنایع دستی اصفهان نامید . شکلات خوری مسی تمام خاتم کاری شده هم جنبه تزئینی و دکوری دارد و هم جنبه کاربردی برای سرو شکلات , قند , نقل , آجیل و … شکلات خوری خاتم اعلا از بهترین کیفیت برخوردار است و ماندگاری بالایی دارد.  رنگ های بکار رفته در این شکلات خوری با یکدیگر هماهنگی خاصی داشته و مورد پسند اکثر مشتریان می باشد. شکلات خوری مسی خاتم ک
مس و خاتم لوکس و زیباست. شکلات خوری مس و خاتم هم بسیار زیبا برای هدیه دادن می باشد. محصولات خاتمکاری را کادو بدهید تا طرفداران این هنر ارزنده بیشتر شوند. همین الان هم مس و خاتم بسیار طرفدار دارد. هدیه دادن شکلات خوری مس و خاتم به مادرشوهرتان می تواند رابطه ی شما را بهتر کند.
شکلات داغ سفید در واقع همان وایت چاکلت می باشد که از دسته بندی های هات چاکلت است و هیچ تفاوتی با هم ندارند فقط در رنگ شکلات مانند روز و شب می باشند یکی سفید یکی قهوه ای. برای تهیه وایت چاکلت به شکلات سفید اعلاء و با کیفیت نیاز دارید. شکلات داغ سفید در دنیا از طرفداران خود برخودار است اما شکلات سفید برعکس نام خود به هیچ عنوان شکلات نیست زیرا در ساختار شکلات از مواد جامد کاکائو استفاده نمی شود. ماجرای کشف شکلات سفید به سال ۱۹۳۶ در شرکت نستله اتفا
انزال زودرس ما به یکی از بزرگترین مشکلات مردان تبدیل شده است. بسیاری از روابط جنسی که از رویاهای خوب شروع می شوند منجر به ناامیدی می شوند و منجر به آسیب های عمیق فیزیولوژیکی و روانی هر دو طرف می شوند. انزال زودرس به معنای این است که هم زن و هم زن از روابط جنسی لذت نمی برند یا نمی توانند لذت ببرند. امروزه انزال زودرس به جایی رسیده است که هم روابط جنسی و هم روابط ژن را تهدید می کند. علل فیزیولوژیکی و روانی بسیاری از انزال زودرس وجود دارد.
بی تجربگی
 
طرز تهیه پیتزای شکلات
پیتزای شکلات یکی از محبوب ترین خوراکی های کودکان است که می توان آن را به جای صبحانه ، میان وعده و دسر میل کرد. با مجله خبری پارس مایهمراه باشید تا طرز تهیه این پیتزای خوشمزه را بیاموزید.
مواد موردنیاز:
برای 4 نفر
خمیر پیتزا
یک عدد

شکر
به اندازه دلخواه

وانیل شکری
1/2 قاشق چای چای خوری

شکلات رنده شده سفید
به اندازه دلخواه

شکلات رنده شده تلخ و شیری
به اندازه دلخواه

مارمالاد توت فرنگی 
3 قاشق غذا خوری

مارشملو 
به اندازه د
شکلات خوری خاتم کاری
 
 شکلات خوری پایه دار خاتم کاری
شکلات خوری تمام خاتم نمونه زیبایی از صنایع دستی خاتم کاری اصفهان می باشد. شما می توانیداز این
شکلات خوری خاتم کاری شده27 سانتی بر روی مس را درتزیین دکوراسیون منازل خود برای زیبایی نگه دارید و یا از آن بر روی میزهای پذیرایی ، میزهای مدیران شرکت ها برای سرو انواع تنقلات استفاده کنید

ادامه مطلب
۲-۱۰- عملیات آماده‌سازی دانه کاکائو. ۱۵۲-۱۰-۱- تخمیر دانه کاکائو. ۱۵۲-۱۰-۲- خشک کردن دانه کاکائو. ۱۶۲-۱۰-۳- تمیز کردن دانه. ۱۶۲-۱۰-۴- بودادن یا برشته کردن. ۱۶۲-۱۰-۵- پوست‌گیری ۱۷۲-۱۰-۶-آسیاب کردن و تهیه لیکور. ۱۷۲-۱۰-۷- فرایند آلکالیزاسیون. ۱۸۲-۱۱- جدا کردن پودر کاکائو از کره کاکائو. ۱۸۲-۱۲- کره کاکائو. ۱۸۲-۱۳- جایگزین‌های کره کاکائو. ۱۹۱- معادل کره کاکائو CBE 192- جانشین کره کاکائو. ۱۹۳- جایگزین کره کاکائو. ۲۰۲-۱۴- قند و جایگزینهای قند. ۲۰۲-۱۴-۱- ساکارز. ۲
شکلات گردویی یک میان وعده بسیار خوشمزه و جذاب است بخصوص کودکان که عاشق شکلات هستند. ما می توانیم با تهیه چند قلم مواد به راحتی خودمان برای بچه ها شکلات گردویی در منزل تهیه کنیم یا می تواند گزینه بسیار خوبی برای مهمونی و دورهمی باشد البته به شرطی که شکلات مرغوب تهیه کنید. شما می توانید بر اساس ذائقه خود شکلات تلخ یا شیرین بخرید و برای شکلات گردویی استفاده کنید. شکلات در زمان گذشته در آمریکای مرکزی نوعی کالای لوکس به حساب می آمده که بیشتر در ته
طرز تهیه خوراکی های با تخم مرغ
آیا به دنبال یک غذای خوشمزه هستید که در تعطیلات با یک دوست خود به اشتراک بگذارید؟ آیا دوست دارید خوراکی درست کنید که در عین سادگی ساختن آن خوشمزه باشد؟ دسته ای از تروفل های Eggnog در حالی که تهیه آنها بسیار آسان است دوستان شما را تحت تأثیر قرار می دهد. برای مطالعه بیشتر کلیک کنید
 
16 اونس (450 گرم) شکلات سفید ، تقسیم شده ، شکلات پخت پیشنهاد می شود4 اونس (114 گرم) پنیر خامه ای ، نرم شده1/4 فنجان (920 گرم) پودر قند1/4 قاشق چای خور
مواد لازم برای تهیه دسر خوشمزه شکلات گیلاسی در منزل:
 
دو ونیم فنجان:شکریک چهارم فنجان:کرهیک قاشق غذا خوری:شیریک دوم قاشق چای خوری:عصاره بادام2 فنجان:چیپس شکلاتی2 قاشق غذا خوری:روغن ترد کننده شیرینی250 گرم:مربای گیلاس یا آلبالو با ساقه
طرز تهیه دسر خوشمزه شکلات و گیلاسی در منزل :
ابتدا کف یک سینی را با کاغذ بپوشانید و کنار بگذارید، شکر ، کره و شیر را در کاسه ای بریزید و با هم زن برقی خوب هم بزنید.
گیلاس ها را با لایه ای از موادی که درست کرده اید ب
 
پری های دریایی و آواز قو ها. دشت های اکلیلی و نهنگ های پرنده. 
این دنیا جای عجیبیه.
خستگی و درد و غم یه روز یهویی اومدن سراغم، اولش گفتن بیا جلو کاری به کارت نداریم. این شکلات تلخ رو ببین، خوشمزه به نظر میاد درسته؟ 
و من هم ساده بودم. گفتم آره من شکلات تلخ دوست دارم!
تو تله افتادم، زندانی از جنس شکلات تلخ. درست مثل موشی که به خاطر یه تیکه پنیر دمش بریده میشه. 
غم بهم خندید، درد درو پشت سرم قفل کرد.
به غم گفتم چرا میخندی؟ اصلا چطور میتونی بخندی؟
بح
طراحی بسته بندی شکلات شیری با کرم توت فرنگی روکا


در طراحی بسته بندی شکلات روکا کوشیدیم اهداف و نظریه های کارفرما را با
دانش و تجربه خود عجین کنیم و طرحی زیبا و مناسب با سلیقۀ کودکان و نسل
جوان به وجود آوریم. این محصول ترکیبی از کاکائو ، شیر و کرم توت فرنگی است
و ما طبق نظر کارفرما در طراحی بسته بندی این اثر، ترکیبات محصول را در
طرحی کوچک به صورت خلاق و کاربردی به کار بستیم و تایپوگرافی برند روکا را
با تم توت فرنگی در بسته بندی استفاده کردیم
در کتاب چرا عقب افتاده‌ایم علی محمد ایزدی نقل شده است:
در کشور دانمارک با قطار سفر می‌کردم. بچه‌ای بسیار شلوغ می‌کرد. خواستم او را آرام کنم به او گفتم اگر آرام باشد برای او شکلات خواهم خرید. آن بچه قبول کرد و آرام شد. قطار به مقصد رسید و من هم خیلی عادی از قطار پیاده شده و راهم را کشیدم و رفتم.
 ناگهان پلیس مرا خواند و اعلام نمود شکایتی از شما شده مبنی بر اینکه به این بچه دروغ گفته‌ای. به او گفته‌ای شکلات می‌خرم ولی نخریدی!!! با کمال تعجب بازدا
دارم خاطرات گذشته رو میخونم، رسیدم به :
روزی که پول لته دادم اما امریکانو گرفتم
 
این هفته برای بچه های مدرسه, هفته کارآموزی هست. بچه های سال 12 بایستی یک هفته در رشته ای که میخوان توی دانشگاه بخونن, برن کارآموزی؛ مثلا علی چون تصمیم گرفته پزشکی بخونه, توی بیمارستان هست و با دکترها سر عمل های مختلف میره- دیروز رفته بود سر عمل قلب! و به نظر راضی میاد! چقدر عجیبه که فرایند رو جدی میگیرن اینجا.
 
پسر یکی از روسای اینجا, نمیدونم چی میخواد بخونه اما ا
 مواد لازم برای تهیه راویولی شکلات :
    روغن مایع:سه قاشق سوپ خوری (حدود پنجاه میلی لیتر)  آرد200 گرم  پودر کاکائوی تیره:30 گرم  تخم مرغ کامل:دو عدد  سفیده تخم مرغ:یک عدد   آب برای جوشاندن راویولی ها:یک لیتر  شکر:50 گرم  چوب دارچین:یک شاخه  مربای گیلاس سفید یا قرمز:به میزان لازم    طرز تهیه راویولی شکلات :
اول آرد و پودر کاکائو را داخل کاسه ای الک کرده و میان آن را گود می کنیم.
تخم مرغ ها و روغن مایع را داخل کاسه ای دیگر هم می زنیم تا یکدست شوند سپ
سفره خوش طعم افطاری برای روزه داران عزیز :
 
افطار جدا از اینکه لحظه مقدسی ست، لحظه ای ست که خیلی از افراد دور هم و بر سر سفره جمع خواهند شد  تا کنار یکدیگر غذایی نوش جان کنند و شکرگذار نعمت و سلامت باشند.
خیلی از ما دوست داریم که در این لحظه سفره ای درخور پذیرایی از روزه داران فراهم بیاوریم
و به نحوی لحظه افطار را جشن بگیریم.
برای زیبا و خوش طعم کردن افطاری بهترین و ساده ترین راهکار، استفاده از دسر ها می باشد .
برای اینکه در زمان بسیار کم و با حد
فراپه یونانی یا کافه فراپه یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در فصل تابستان است. این نوشیدنی برای اولین بار در سال 1957 و به صورت کاملاً اتفاقی در کشور یونان اختراع شده است. فراپه یک لغت فرانسوی و به معنای خنک شده با یخ است.
روش ها و دستورالعمل های مختلفی برای تهیه فراپه یونانی وجود دارد، اما در روش سنتی تهیه فراپه یونانی، از قهوه فوری، شکر و آب در یک لیوان بلند و دراز ریخته می شود.
در این مطلب قصد داریم تا طرز تهیه 3 نوع فراپه یونانی رو به شما عزیزان آم
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مراجعین محترم
سس شکلات تلخ سوربون در بسته بندی 800 گرمی و 3 کیلویی به  فروشگاه لوازم تخصصی قنادی بوغدا ( گندم ) اضافه شد. برای اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه آنلان بوغدا مراجعه فرمایید.
http://buvghda.ir
1-با التهاب مبارزه می کند
لوبیای کاکائوی خام سرشار از آنتی اکسیدان ها است ، که با رادیکال های آزاد ناشی از استرس ، سموم محیطی یا حتی عادات نامناسب شیوه زندگی مبارزه می کند. این به کاهش التهاب در بدن کمک می کند و از ابتلا به بیماری مزمن جلوگیری می کند. سعی کنید هر روز کمی کاکائو خام بخورید تا به طور طبیعی بار التهابی بدن کاهش یابد. 
2- سلامت قلب و عروق را پشتیبانی می کند
اگر نگران سلامتی قلب خود هستید ، باید بدانید که کاکائو خام مزایای بسیاری برا
 
 
طرز تهیه دسر آلو شکلاتی
 
مواد لازم برای آلو شکلاتی :

 شکلات نیمه تلخ
۲۲۵ گرم 

 شکلات شیری
 ۲۲۵ گرم

 روکش شکلاتی
۲۲۵ گرم 

پودر قند 
 ۲/۵ پیمانه

شوربای ذرت
۱/۴ پیمانه

کره آب شده
۱/۴ پیمانه

آب پرتقال
۱ پیمانه

آلو خشک
۲۰ عدد

 
طرز تهیه آلو شکلاتی :
آلوها را در کاسه متوسط بریزید. آب پرتقال را روی آن بریزید. روی در کاسه را بگذارید و یک شب تا صبح کنار بگذارید تا خیس بکشند. 
آلوها را به مدت دو ساعت روی دستمال حوله ای قرار دهید تا کاملا خشک شوند.
 
طراحی بسته بندی شکلات وندی

برند وندی از زیر شاخه های شرکت روکا به حساب می آید و این شرکت
حساسیت خاصی نسبت به طراحی بسته بندی محصولات خود دارد. زمانی که طراحی
بسته بندی این محصول در دستور کار قرار گرفت، کوشیدیم که هرچه بیشتر این
محصول از سبک طراحی محصولات مشابه خود در بازار داخلی فاصله بگیرد و محصولی
را طراحی کنیم که هرچه بیشتر درخور و متناسب با سلیقۀ جوانان و همچنین رده
سنی های بالاتر قرار بگیرد.
مراحل طراحی بسته بندی شکلات وندی
در مرحله
وقتی هوا سرد می‌شود خوردن یک فنجان نوشیدنی گرم بسیار می‌چسبد حال این نوشیدنی می‌تواند یک فنجان چای معمولی باشد یا یک لیوان شیرکاکائو.
به گزارش آلامتو به نقل از سلامت ایران، البته عادت به خوردن هر یک از آنها به دلیل داشتن موادمغذی مختلف، فواید گوناگونی دارد و زیاده‌روی در مصرفشان نیز می‌تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد اما آنچه هنگام نوشیدن تمامی آنها باید مورد توجه قرار گیرد، این است که نباید داغ خورده شوند زیرا به مخاط مری آسیب می‌
دستگاه تزریق شکلات مارمالاد برای تولید انواع کیک های شکلاتی و مارمالاد استفاده می شود.
بیشتر محصولاتی مانند کروسان ، شیرین های دانمارکی  و صدها مورد دیگر که نیازمند دستگاه تزریق شکلات مارمالاد می باشد، مورد بهره برداری قرار می گرید.
مشخصات عمومی

نوع چرخ
ثابت و متحرک

موتور
موتور گیربکس، موتور پمپ و مخزن

اینورتر
دارد

طراحی
طراحی متناسب با نیاز و خواسته مشتری

جنس
استیل

ظرفیت
5000 تا 15000 عدد در ساعت

ابعاد
3 متر طول، 1.4 متر عرض و 1 متر ارتفاع

ت
در این مطلب دستور پخت دونات های خانگی و خوشمزه براتون آماده کردیم که طرفدارهای زیادی داره، برای همین در طعم ها و مدل های مختلف قابل درست کردن هست. امیدواریم درست کنید و در کنار عزیزانتون لذت ببرید.
 
 
مواد لازم برای تهیه دونات خانگی
آرد: نیم کیلو
شکر: ۱۰۰ گرم
خاکه قند: ۲۰۰ گرم
ماست غلیظ: ۱ پیمانه سرخالی
تخم مرغ: ۲ عدد
روغن آبکرده: ۱۰۰ گرم
بیکینگ پودر: ۲ قاشق چایخوری
جوش شیرین: نصف قاشق چایخوری
نمک: نصف قاشق چایخوری
 
مواد لازم برای رویه دونات
د
احسان محمدی فاضل: دیشب که پیاده میرفتم سمت خونه پسرک دستفروشی صدایم کرد و گفت آقا بیا برای ولنتاینت کادو بخر. به سمتش رفتم، با خنده بهش گفتم به ولنتاینم چی بدم که خوشحال بشه ؟ با دقت به اجناس نگاه کرد شکلاتی رو انتخاب کرد، انگار که خودش دلش می خواست آن را به ولنتاینش بدهد. ازش خریدم بازش کردم لب جوی که بوی لجنش آدم را خفه می کرد نشستم. بسته شکلات را که باز می کردم صدای نفس عمیقش که از فاصله بو می کشید شنیدم انگار با تمام وجود بوی آن شکلات را میخ
بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان خارجی
نرم افزار باشگاه مشتریان آمازون در لیست بهترین اپلیکیشن باشگاه مشتریان های جهان است به طبع بایستی جایی برای آمازون پرایم نیز باشد . برای 99 دلار در سال , آمازون نه تنها ارسال مجانی را در اختیار می‌گذارد , بلکه آهنگ آنلاین برای 1سال , فیلم و تلویزیون اینترنتی , و فضای ابری برای عکس های دیجیتال و غیره را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.
آمازون با زندگی مشتریان اش هماهنگ است . برای هر که از تمام تجهیزات آماز
چند غذای بهداشتی برای بدن
 
بعضی افراد معتقدند غذاهای سالم بی مزه و کسل کننده است - اما هیچ چیز نمی تواند از حقیقت دور باشد.
در اینجا 15 غذای بهداشتی وجود دارد که طعم آنها بهتر از رایج ترین غذاهای آشغال است.
1. توت فرنگیتوت فرنگی فوق العاده آبدار است و عطر و طعم شیرین و خوشمزه ای دارد.
آنها منبع عالی ویتامین C ، منگنز ، فولات و پتاسیم و همچنین آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی هستند.
یک فنجان (145 گرم) توت فرنگی حاوی 3 گرم فیبر و حداقل 46 کالری است .
خوردن

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

پرسش مهر هواشناسی ایران Bestkonkuri انتشارات یارمند نخل هیرون روزمررگی های مونا جزوه قلم زنی روی پلاک و تابلو آزمون آنلاین MSRT، MHLE و اطلاعاتی درباره ی این آزمون ها دانلود آهنگ جدید در بهترین موزیک