نتایج جستجو برای عبارت :

سایت ایرانی خاکبرسرس

 
در این مطلب دومین سايت کسب درآمد ايراني را معرفی می‌کنیم. در یکی از پست‌های قبلی، سايت ايراني آی‌پی ايراني را معرفی کرده بودیم. در اینجا یک سايت ايراني دیگر که از طریق روش‌های مختلفی از آن کسب درآمد کنید. این سايت میترا رنک نام دارد و یکی از سايت‌هایِ مجموعه‌ سايت‌ها میترا می‌باشد. شما می‌توانید از طرق زیر از این سايت کسب درآمد کنید:
ادامه مطلب
دانلود فیلم و سریال ايراني
سايت فیلمجو مرجع دانلود فیلم و سریال های ايراني با کیفیت عالی و لینک مستقیم.
معرفی کننده بهترین فیلم و سریال های ايراني با موضوعات زیر:
عاشقانه
کمدی
اجتماعی
خانوادگی
درام
اکشن
کودک و نوجوان
جنایی
دفاع مقدس
هیجان انگیز
تاریخی
ورزشی
موزیکال
معمایی
فانتزی
ماجراجویی
زندگی‌ نامه‌
برای دانلود فیلم ها و سریال ها وارد سايت فیلمجو شوید و قانونی و با کیفیت بالا دانلود کنید.
 
پونک باکس یک سايت ptc (کلیکی) ايراني است که شما با کلیک بر روی تبلیغات میتوانید به کسب درآمد ریالی برسید . همچنین امکان خرید سهام از سايت و دریافت سود سهام هم برای کاربران سايت وجود دارد . همچنین امکان زیرمجموعه گیری هم فراهم است . فضای سايت به زبان فارسی و کار کردن و ثبت نام بسیار ساده است.
خلاصه مشخصات سايت:
تعداد تبلیغت روزانه:+17
قیمت کلیک ها :5 تا 100 تومان (برای تبلیغات طلایی 100 تومان پرداخت میشود)
حداقل برداشت :5000 تومان
مدیریت سايت : پونک رجبی
لی
با توجه به شرایط فعلی اینترنت کشور و قطع شدن دسترسی به سايت‌ها و سرویس‌های بین‌المللی نظیر گوگل، کاربران اینترنت با مشکلات زیادی برای دسترسی به برخی سرویس‌ها روبرو شده‌اند. در حال حاضر سايت‌هایی که میزبانی آنها در داخل کشور انجام می‌شود در دسترس کاربران ايراني قرار دارد.
ادامه مطلب
معرفی سايت جدید جذاب موزیک
در این سايت موزیک  های جدید ايراني با کیفیت های مختلف قرار می گیرد و بر خلاف دیگر سايت ها این و سايت قدیمی ترین آهنگ ها به همراه آهنگ های جدید و یروز را قرار می دهد تا شما در کنار آهنگ های جدید دسترسی کاملی به آهنگ های که قبلا شنیده بودید داشته باشید.
 
دانلود آهنگ
شاید شما هم از طرفدارهای موسیقی و موزیک باشید که دوست دارید همیشه به آرشیو کامل آهنگ های ايراني و قدیمی در اختیار داشته باشید در این سايت که می خواهم معرف
معرفی سايت کلیکی ايراني partclick
پارت کلیک partclick کسب درآمد از پارت کلیک سايت کلیکی ايراني، کسب درآمد از تبلیغات کلیکی، اموزش پارت کلیک
افزایش رتبه گوگل, افزایش رتبه الکسا, افزایش بازدید, سايت کلیکی ايراني پارت کلیک و چگونگی کسب درآمد از آن, کسب درآمد از اینترنت با پارت کلیک . ادامه .
ادامه مطلب
سايت های کلیکی ايراني بسیاری با ویژگی ها و ت های کاری متفاوت فعالیت می کنند. معمولا این سايت ها به صورت واسط بین نمایش دهندگان آگهی و صاحبان آگهی عمل می کنند.
برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .
ادامه مطلب
سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی ؛
دیروز داشتم داخل گوگل سرچ می کردم یک سايت ايراني را دیدم که کارش معرفی سايت های کسب درآمد از اینترنت بود . وقتی وارد سايت می شوید تعداد زیادی سايت ايراني و خارجی را معرفی کرده که می تونید ازش کسب درآمد کنید پایین هر بنر هم آموزش کار با اون سايت را قرار داده است .
آدرس سايتش هم : درآمد باران    daramadbaran.ir   هستش .

چیزی که این سايت را نسبت به بقیه متفاوت کرده آموزش های کامل کار با سايت هاست که به صورت رایگان قرار داده
فروش بنر ايراني ارزان در اصفهان 
فروش ویژه بنر ايراني تا پایان اردیبهشت 98 
بنر ايراني با کیفیت فقط 7800 تومان 
بنر ايراني دو رو روکش شده جهت لیفه با چسب پذیری بالا
رول بنر خام عرض 80
رول بنر خام عرض 100
رول بنر خام عرض 120
رول بنر خام عرض 130
رول بنر خام عرض 150
رول بنر خام عرض 0
رول بنر خام عرض 200
رول بنر خام عرض 220
رول بنر خام عرض 250
رول بنر خام عرض 280
رول بنر خام عرض 300
به زودی فروش رول بنر خام ايراني عرض 320
برای خرید مستقیم بنر ايراني با کیفیت از سايت دیجی
عناصر معماری خانه های ايراني
 
عناصر معماری خانه های ايراني : معماری ايراني بیش از ۶۰۰۰ سال تاریخ پیوسته دارد که پیشینه آن به حدود هزاره هفتم پیش از میلاد می‌رسد. از آن زمان تاکنون، پیوسته این هنر در ارتباط با مسائل گوناگون، به ‌ویژه علل مذهبی، توسعه و تکامل‌ یافته است. معماری ايراني به عنوان یکی از معروف‌ترین سبک‌های معماری در جهان شناخته‌ شده است که در مقایسه با کشورهای دیگر جهان ارزشی ویژه دارد. شکوه معماری ايراني که هنر معماران ایرا
سلام دوستان،
نمیدونم تا حالا از فایلهای موسیقی هیپنوتراپی که شامل امولج مغزی هستند استفاده کرده اید یا خیر. کلآ این نوع فایلهای صوتی هیپنوتیزم پیشرفتی بزرگ داشته اند و از تکنولوژی های مختلف استفاده میکنند. سايتهای ايراني مختلفی در این زمینه وجود داره اما طبق تجربیات خودم میتونم بگم قویترین و پیشرفته ترین فایلهای صوتی هنوتراپی متعلق به سايت راستمرد دات کام است. این سايت محصولات مفیدی داره که میتونه زندگی شما رو متحول کنه. بعضی هاش کاملآ م
سلام دوستان،
نمیدونم تا حالا از فایلهای موسیقی هیپنوتراپی که شامل امولج مغزی هستند استفاده کرده اید یا خیر. کلآ این نوع فایلهای صوتی هیپنوتیزم پیشرفتی بزرگ داشته اند و از تکنولوژی های مختلف استفاده میکنند. سايتهای ايراني مختلفی در این زمینه وجود داره اما طبق تجربیات خودم میتونم بگم قویترین و پیشرفته ترین فایلهای صوتی هنوتراپی متعلق به سايت راستمرد دات کام است. این سايت محصولات مفیدی داره که میتونه زندگی شما رو متحول کنه. بعضی هاش کاملآ م
مقایسه سايت سازها : مقایسه بهترین سايت ساز های ايراني
در این آنالیز و تحلیل می خواهیم به مقایسه سايت سازها : مقایسه بهترین
سايت ساز های ايراني را مورد بررسی دقیق قرار دهیم تا بتوانید بهترین
سايت ساز های ايراني را انتخاب کنید.
مقایسه سايت سازهای ايراني دغدغه خیلی از افراد هنگام انتخاب
بهترین سايت ساز است.
همانطور که می دانید با پیشرفت کسب و کار های آنلاین، افراد به دنبال
راه اندازی سریع سايت شان هستند و این مسئله برای آنها حائز اهمیت است
که
سلام
بخاطر محدود بودن اینترنت این روزها فقط می تونیم از سايت هایی استفاده کنیم که سرور آنها داخل ایران قرار دارد ( بعضی ها تصور می کنند که سايتهایی که دامنه آنها ir هستش رو میشه باز کرد، نه ،حتی سايت هایی که دامنه ir دارند اگر سرورشان خارجی باشد نمی شود باز کرد).
خوب طبیعتا ما به یه مرورگر احتیاج داریم. چند مرورگر ايراني رو بهتون معرفی میکنم که بتونید جستجو هایتون رو با انها انجام بدید.
http://parsijoo.ir (ِاین مرورگر رو خودم هم امتحان کردم کار میده، الب
❎❎❎❎فالوور ايراني❎❎❎❎
✅فالوور 100 %ايراني و فعال هر هزار عدد تومان ♨️درجه یک ✅ فالوور نیم واقعی (ايراني خارجی) هر هزار عدد تومان♨️ ((مناسب و فعال در پیج های شخصی ☑فالوور فیک بدون 1%ریزش هر هزار عدد . تومان♨️ با ظاهری کاملا واقعی ((تمام فالوور ها پروفایل پست و بیو دارن)) ☑فالوور فیک با ریزش نامشخص هر هزار عدد تومان ♨️ ❎خدمات لایک کامنت ویو و بازیابی پیج های از دست رفته نیز انجام میشود ❎❎دوستان عزیز به به دلیل ايراني بودن فالوور ها
تار ايراني
هرکسی که به موسیقی
سنتی علاقه داشته و یا به دنبال یادگیری آن است قطعا با تار ايراني آشنایی
دارد. تار ايراني یکی از ابرازهای موسیفقی است که در نواختن آهنگ‌های سنتی
از آن بهره برده می‌شود. این تار در ایران بسیار محبوب بوده و افراد زیادی
به دنبال یادگیری آن هستند. خرید تار ايراني کار چندان سختی نیست ولی بهتر
است که قبل از خرید آن بخصوص اگر در این حوزه متخصص نیستید اطلاعات کافی در
مورد تار ايراني بدست آورید و سپس اقدام به خرید کنید
 
سايت ايراني که در اینجا معرفی خواهد شد، سايت بسیار خوب و مطمئن پیسی‌رنک می باشد. این سايت جایی برای افزایش بازدید کننده از سايت‌ها و یا وبلاگ‌های مختلف است. وب‌مسترها یا صاحبان وبسايت یا وبلاگی که خواهان افزایش بازدید کننده از سايت خود و افزایش رنک و رتبه سايت خود می‌باشند، مبلغی را به سايت پیسی‌رنک به ازای اینکه پیسی‌رنک بازدید کننده برای آنها بفرستد، پرداخت می‌کنند. اما کسانی که می‌خواهند از سايت پیسی‌رنک کسب درآمد کنند، همان با
سايت myfc (که طراحی و اجرای آن کاملاً ايراني است) در تیر ماه سال ۱۳۸۸ رونمایی شد. در این بازی استراتژیک، هر کاربر تیم فوتبال مجازی خود را مربیگری کرده و سعی می‌کند که با مدیریت صحیح تیم خود را به قهرمانی برساند. این سايت در دی ماه سال ۱۳۹۶ به کار خود خاتمه داد.   مدیران این سايت در دسترس نیستند ما منتظر آن ها هستیم در رابطه این کار دلایل خود را منتشر کنند.

از طرف  کاربران سايت MYFC
درآمد زایی از طریق سايت رنک ايراني :
 
روش کسب درآمد از طریق این سايت بسیار ساده است :
 
در این سايت شما از دو طریق می تونید شروع به کسب درآمد کنی:
 
1. کسب درامد از طریق بازدید خودکار
 
2. کسب درامد از طریق جستجوی گوگل
 
---------------------------------------------------------------------------------------
 
حالا اگر بدون زیر مجموعه این کارو شروع کنید میتونید ماهیانه حدود 40 هزار تومان کسب درآمد کنید
ولی اگه دوستان خودتونم به این کار دعوت کنید میتونید سهم درآمد زایی خودتونم افزایش بده
چرا نام سگ بند برای فیلم انتخاب شده است؟
مراحل ساخت فیلم ايراني سگبند
درورد بیکران بر همه ی شما دوستان
به نظر می رسد یکی از بهترین فیلم هایی که تا کنون ساخته شده است فیلم سگ بند باشد که برای دانلود فیلم سگ بند  شما میتوانید از سايت شب دی ال محتوای خود را دانلود نمایید. دانلود سریال  ارزشمند است. از این جهت که با دیدن سریال ها و فیلمها حال روحی افراد دگرگون می شود.
فیلم ايراني سگ بند یک فیلم کمدی ايراني است. که مهران کارگردان آن است. سیروس
شماره مجازی بخاطر تحریم ها خیلی وقت ها ثبت نام در برخی سايت ها با شماره های ايراني امکان پذیر نیست. از طرفی برخی افراد هم مایل نیستند شماره واقعی خودشون رو جهت ثبت نام در برخی سايت هایی که مورد تایید ایران نیست وارد نمایند. سايت "شماره تلفن" شرایطی برای شما بوجود می آورد که در صورت تمایل بتوانید با دریافت شماره های مجازی و فیک از امکانات اینترنتی که مم به داشتن شماره های خارجی می باشد استفاده نمایید. امید داریم بتوانیم برای شما مثمر ثمر با
دانلود گلچین بهترین و پرطرفدارترین آهنگ های 8 بعدی ايراني و خارجی و شاد و بیس دار و هندی و عربی 98 - 2019
در این بخش از وب سايت رز موزیک، دانلود بهترین آهنگ های 8 بعدی از ايراني گرفته تا خارجی و . با بالاترین کیفیت mp3 بهمراه پخش آنلاین.
ادامه مطلب
معروف ترین دسرهای ايراني
برنج و کباب در غذاهای ايراني بسیار مورد توجه است ، اما در مورد دسرها چطور ؟ مسافران به ایران دسر را در معنای سنتی پیدا نخواهند کرد، سه عنصر اصلی در هر ترکیبی در دسرهای ايراني عبارتند از زعفران، گلاب، و هل. ايرانيان در فرهنگ خود عاشق چای هستند، چای برای هر گونه مراسم رایج است و از نوشیدن آن بسیار لذت می برند. در اینجا ۱۰ دسر و شیرین محلی ايراني را به شما معرفی میکنیم که باید حتما امتحان کنید.
 

ادامه مطلب
همانگونه که مشخص هست امروز مردم به موسیقی پاپ ايراني علاقه بیشتری دارند. بخش زیادی از زمان خود را به صرف گوش دادن موسیقی های پاپ و سنتی می کنند. سايت های دانلود آهنگ بخش موثری در این زمینه هستند. ولی به ندرت سايتی می تواند پیدا کرد که یک آرشیو کامل از آهنگ های خوانندگان مجزا داشته باشد. سايت کافی میکس سعی میکند تا بهترین آهنگ ها رو به شما معرفی کند و شما با ورود به این سايت می توانید آهنگ ها را گوش کنید و سپس دانلود کنید.
شما همچنین از اخبار آ
سلام
مدتی هست که من تصمیم گرفتم در اینترنت و فضای مجازی تا حد امکان از پلتفرم‌ها و سرویس‌های ايراني استفاده کنم. از پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا اپلیکیشن‌های مسیریاب و سرویس‌های ایمیل. این کار علاوه‌بر حمایت از جوانان و نخبه‌های ايراني، حس خوبی رو هم به من منتقل میکنه. البته ناگفته نماند که حتما کیفیت هم برای من و همه‌ی کاربران ايراني مهم هست و امکان حمایت از این خدمات و سرویس‌ها بدون توجه به کیفیت اون‌ها وجود ندارد.
ادامه
این سايت ها و سامانه های وطنی را به خاطر بسپارید. در روز مبادا به درد می خورند:
موتورهای جستجو
yooz.ir
parseek.ir
parsijoo.ir

جستجوی علمی، مقالات و کتابها
elmnet.ir
sid.ir

مسافرت
safar724.ir
alibaba.ir

سايت های خبری
isna.ir
basna.ir

پیام رسانها و شبکه های اجتماعی
بله bale.ai
ایتا eitaa.ir

عکس و فیلمaparat.ir
یادداشت منتشر شده رییس مرکز ملی فرش ایران در خبرگزاری مهر
 
با نامگذاری سال 1397 به حمایت از کالای ايراني»، سوگیری گفتار و کردار نهادهای مختلف کشور به این حوزه مشهود است و البته که هر بخشی از ظن خود یار این نام می شود.
نه به عنوان رییس مرکز ملی فرش ایران که به عنوان یک ايراني علاقه مند به فرش دستباف باور دارم که دستبافته های این سرزمین را می توان ايراني ترین کالایی نامید که بایسته است مورد حمایت قرار گیرد.
فرش از دیرباز به عنوان یک عنصر قابل ات
ايراني جماعت نمیتونی محدود کنی.
از صبح درحال تلاشم که برم تلگرام، چون میدونستم اونجا حتما میتونم روشای دیگه ای برای دور زدن محدودیت اینترنت پیدا کنم توی یه گروهی عضو شدم که همه درحال چت گفتن روش های دور زدن اینترنت :))
بعله دیگه ما ايراني ها همچین ادمایی هستیم :)
 
نگران نباشید هرچی یاد گرفتم میام به شمام میگم :))
 
  معرفی ۲۱۲ غذای ايراني خوشمزه دیگر + تصاویر
غذا‌های
ايراني جزو غذا‌هایی محسوب می‌شود که اکثر افراد در هر کجای این کره خاکی
تمایل دارند تا حتی یک بار هم که شده یکی از آن‌ها را تست کند و مزه اش را
بچشند؛ البته از حق نگذریم که این غذا‌های سنتی خوشمزه در هر نقطه از ایران
طعم و مزه خاص خودش را به یدک می‌کشد و شما نمی‌توانید مزه‌ای تکراری در
آن‌ها پیدا کنید.


اینجا بخوانید: بهترین غذاهای ايراني / معرفی 212 غذای ايراني خوشمزه +تصاویر
فیس نما
 
برگزیده✅✅درجه اطمینان: ۱۰ از ۱۰✅وضعیت: درحال پرداخت✅مدت فعالیت: بیش از ۶ سال 
لینک عضویت ()
⚙️روش های کسب درآمد:مشاهده تبلیغات کلیکیدارای بازدید خودکار می‌باشدسرچ گوگلپورسانت ۲۰ درصدی از فعالیت زیرمجموعه
‍♂نتیجه: فیس نما یکی از معتبرترین شبکه های اجتماعی ايراني و سیستم های کسب درآمد کلیکی در بین تمامی سايت های فعال در این زمینه میباشد و از سابقه طولانی در این زمینه برخوردار است و فعالیت در این سايت معتبر پیشنهاد میشود.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سبک زندگی دنیای حقوق خلوت دل kash313 گروه نرم افزاری تابش | Tabesh Softwar Group انلاین کده روزنوشته‌های مهسا دوره آموزشی نورپردازی گرگان دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید مرکز اجاره شبانه اسکان قشم