نتایج جستجو برای عبارت :

رویداد درس کاجستان چیست

داستان نثر ساده کاجستان
درکنار خط های سیم تلفن بیرون از ده دو کاج رشد کردند سال های دراز عابران پیاده آن هارا مانند دوست می دیدند روزی باد پاییزی تندی وزید یکی از کاج ها افتاد و خم شد و روی کاج همسایه اش افتاد به او گفت ای کاج همسایه مرا ببخش  من را
تحمل کن ریشه هایم از خاک بیرون است کاج همسایه با نرمی به او گفت دوستی ما هر دو را از یاد نمی برم ممکن است روزی این اتفاق برای من بیفتد دو ستی آن ها به گوش باد رسید وآرام شد کاج ریشه گرفت ومیوه های هر دو
اشتباه نکنید! این مطلب ادامه‌ی تجربیات من در رويداد لول‌آپ ۹۷ نیست و تنها بهانه‌ی نوشتن آن اتفاقی است که خارج از انتظارات من به وقوع پیوست و منجر به تغییر معادلات من برای آینده شد. روز گذشته مراسم اختتامیه رويداد لول‌آپ ۹۷ (LevelUp 97) برگزار شد و بر خلاف آن چیزی که انتظار داشتم، در این رويداد توانستم رتبه سوم را کسب کنم!
ادامه مطلب
 
 
صادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در باب برگزاری سومین دوره رويداد بازی‌های جدی صحبت کرده است.
سومین دوره رويداد جایزه بازی‌های جدی در آینده‌ای نه‌چندان دور برگزار خواهد شد. این دوره از رويداد بازی‌های جدی در قالب سه رويداد جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸، هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۸ و سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. محوریت هرکدام از این رويدادها به ترتیب معرفی بازی، ساخت بازی و ارائه مقاله خواهد بود. علاقه
دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی لرستان برگزار می کند:
اولین رويداد شتاب (استارت آپ) ملی گیاهان دارویی و بلوط لرستان
مکان: لرستان خرم آباد گلدشت غربی خیابان ارم دانشگاه علمی کاربردی 
زمان: 28 آذر ماه 1398
زمان ثبت ایده از 1 شهریور تا 15 آذر ماه
جهت ثبت نام و شرکت در رويداد به آدرس اینترنتی https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/4/oak  مراجعه نماید.
وقتی میگوییم مفهوم چیزی را فهمیدم به این معناست که مدلی یافتم که رويداد های مجود و مشاهدات و واقعیت های اکنون در مورد آن رويداد را توضیح میدهد و از طرفی کمک میکند تا در آینده وضعیت آن رويداد را بهتر پیش بینی کنم. 
این مدل در طی یک روند ایجاد شده. بهتر شده. و باز هم بهتر. به هیچ عنوان نمی توان گفت در هر مرحله مدل جدید مدل قبلی را نقض میکند. بلکه مدل جدید صرفا یک درجه بهتر از قبلی است. در مورد مدل ها همیشه با یک طیف سر و کار داریم و نه صفر و یک غلط مطل
چه انتظاراتی از رويداد Hi, Speed اپل در ۲۲ مهر داشته باشیم؟
معرفی آیفون‌های نسل جدید اپل آیفون 12
ردیاب هوشمند ایرتگز، هدفون دورگوشی ماژولار و شاید حتی نخستین رایانه‌ی مجهز به اپل سیلی؛ چه انتظاراتی از رويداد Hi, Speed اپل در ۲۲ مهر داشته باشیم؟
دومین رويداد مهم اپل در پاییز ۲۰۲۰ که شعار سلام، سرعت» (Hi, Speed) برای آن انتخاب شده چند روز دیگر به‌صورت رسمی برگزار می‌شود. مهم‌ترین اتفاقی که قرار است در جریان برگزاری رويداد پیش‌رو رخ دهد، بدون شک ر
BBC از جمله بنگاه‌های پخش خبر فعال در سطح بین‌المللی است. BBC در سایت خود، دارای بخش فارسی برای مخاطبان فارسی زبان است. وب‌سایت BBC فارسی تمرکز بیشتری بر روی مخاطبان فارسی زبان و مخصوصاً ایرانی دارد. در اغلب رويدادهای تاثیرگذار در سطح روابط بین‌الملل و موثر در ایران، BBC هوشمندانه به نقش‌آفرینی رسانه‌ای می‌پردازد. یکی از این رويدادها، اعدام شیخ نمر‌باقرالنمر بود که منجر به قطع روابط دیپلماتیک ایران و عربستان سعودی شد.
در این پژوهش با بررسی
 
رويداد همفکر چيست؟
همفکر یک بستر و رويداد هفتگی( همفکر سقز دو هفته یک بار برگزار می شود) است برای ایده پردازان، طراحان، برنامه نویسان، سرمایه گذاران، مشاوران، کارآفرینان و سایر افراد علاقه مند به ایجاد کسب و کار که می‌توانند گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات و ارتباطات حرفه ای و تجربه هایشان با یکدیگر بپردازند و در مورد کسب و کارشان، استارت آپ ها، علاقه مندی ها و ایده هایشان با یکدیگر گفتگو کنند.تا الان هفده همفکر با موفقیت برگزار شده، این
با این که همیشه به این مسئله اعتقاد داشتم که تجربه بهترین معلم انسان در طول زندگی‌اش است، اما شاید تا به این جای فعالتیم در دنیای بازی‌سازی و به خصوص بازی‌سازی از جنس مستقل نتوانسته‌ بودم به اندازه‌ی وضعیت فعلی‌ام مفهوم این یک جمله را به خوبی درک کرده باشم. دلیل این مسئله هم تنها یک چیز بوده و آن شرکت در رويداد بازی‌سازی لول‌آپ ۹۷ است که می‌خواهم مقداری از تجربیات خودم در رابطه با این رويداد و درس‌هایی که از آن گرفته‌ام را با شما در می
در یک چشم بهم‌زدنی یک سال گذشت و در عین بی‌خیالی خبر شروع رويداد Level Up 98 را مشاهده کردم. کمی سبک سنگین کردم و تصمیم گرفتم دوباره در این رويداد شرکت کنم و هم اکنون در مراحل پایانی آن تصمیم گرفتم که کمی در رابطه با این رويداد و تفاوت‌هایی که به نسبت سال گذشته برای من داشت، بنویسم. به جرئت می‌توانم بگویم که خودم هم نمی‌دانستم که چقدر اوضاع به نسبت سال گذشته برایم فرق کرده است!
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که؛
چگونه در اکسس برای کارهای مختلف از کاربر رمز بخواهیم؟
که کاربرد آن در مواقع مختلفی مشخص می‌شود؛ از قبیل:
درخواست رمز در زمان باز کردن فرم در اکسس (رويداد On Open)
در زمان فشردن یک دکمه، قبل از اجرای دستورات آن از کاربر درخواست رمز شود (رويداد On Click)
بعد از گذشت یک مدت زمان مشخص در اکسس از کاربر درخواست رمز شود (رويداد On Timer)
در زمان اجرای دستورات مختلف در اکسس از کاربر درخواست ر
فراخوانی رويداد کلیک یک دکمه در دکمه دیگر در wpf
در این پست قصد داریم فراخوانی رويداد کلیک یک Button در Button ( یا هر عنصر ) دیگری رو به شما آموزش بدهیم.
خیلی چیز ساده ای هستش . شاید بدردتون بخوره !
توضیحات بیشتر در ادامه مطلب .
 
ادامه مطلب
در این پژوهش با مقایسه این دو بنگاه خبری در پوشش خبری رويداد اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان سعودی»، سعی بر این است که تفاوت‌های این دو بنگاه را در پوشش رويداد پر ارزش‌ اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان سعودی» که اثرگزاری بسیار بالایی در روابط دیپلماتیک ایران، عربستان و برخی کشورهای دیگر داشت و علاوه بر آن تبعات آن در افکار عمومی ایران بطور جدی دنبال شد، از جهت میزان و حجم پوشش خبری و فرم‌های مورد استفاده در پوشش خبری این دو سایت بررسی شو
خورشید گرفتیِ پیش رو که در بامداد ۵ دی‌ماه ۹۸ از ایران قابل رویت است، بهانه‌ای است تا به تحلیل این رويداد طبیعی دیدنی بپردازیم. خورشید گرفتگی زمانی رخ می‌دهد که خورشید، ماه و زمین به ترتیب در یک راستا قرار بگیرند و سایه‌ی ماه روی زمین بیفتد. 
ادامه مطلب
خلال سال های گذشته، متصل یکی از بخش های جذاب نمایشگاه الکامپ، رويداد الکام استارز بوده است؛ رويدادی که با میزبانی از استارتاپ های نوپا، ایده ها و برنامه های این کلکسیون های کوچک را به بازدیدکنندگان نمایشگاه پول اعانه می گذارد و فرصتی را برای دیده شدن جوانان منتظر فراهم می کرد. ناگفته نماند که رويداد الکام استارز نه تنها برای کاربران و بازدیدکنندگان؛ بلکه بخاطر وزیر ارتباطات نیز جذابیت دارد؛ جهرمی تو روند افتتاحیه ی الکامپ ۲۵، با ستایش ش
المپیاد شبکه چيست؟
المپیاد شبکه های کامپیوتری یک مسابقه علمی و عملی می باشد که قرار است برای اولین بار در سطح استان توسط مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی، دانشگاه جامع علمی-کاربردی و همچنین با همکاری اساتید، دانشجویان و انجمن علمی فناوری اطلاعات برگزار گردد.
این رويداد دو مرحله دارد:1⃣ مرحله تئوری: که رقابت بین تمامی شرکت کنندگان می باشد و از بین آنها 20 نفر به مرحله دوم راه پیدا می کنند.
2⃣ مرحله عملی: در این مرحله افراد منتخب مرحله تئ
لف : ورود داده ها
دریک سیستم حسابداری ثبت رويداد های که بر اساس اسناد و مدارک اولیه به عنوان داده ها به سیستم شامل فاکتور های خرید، صورتحساب فروش، رسید دریافت ها وپرداخت های نقدی … انجام می شود.
ب: پردازش داده ها
پس از ورود داده ها (اسناد و مدارک اولیه) به سیستم

ادامه مطلب
تعداد صفحات                             توضیحات را بررسی کنید

فرمت فایل                                 word و قابل ویرایش

تعداد ثبت                                  100 رويداد مالی

دسته بندی                               پروژه حسابداری مالی

گردآورنده                                   فاطمه فتاحی

 این پروژه مالی شامل 100 رويداد می باشد، که بعد از انجام ثبت های مربوط  به رويداد های مالی تمامی عملیات شرکت مرحله به مرحله انجام شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دان
اقتصاد ایران: با برگزاری رويدادی نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم‌خانگی از سوی تیم‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان پاسخ داده می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، نخستین رويداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم‌خانگی از سلسله رويدادهای ارتقای تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش است که با هدف شبکه‌سازی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع استراتژیک کشور برگزار می‌شود.
 
در این رويداد نیازمندی‌های فناورانه صنایع و متولیان صنعت لوازم
ممکنه از دوستان و اطرافیان‌تون شنیده باشین که قصد راه اندازی یه استارت‌آپ رو دارن، یا از شما دعوت کنن که تو یکی از رويداد‌‌های مربوط به اون شرکت کنین؛ و براتون سوال پیش بیاد که استارتاپ چیه؟ و چه کارهایی انجام میدن؟ و هدف از ایجاد یک استارتاپ چیه؟ در این مطلب تعریف استارت‌آپ و کارهایی که واسه راه‌اندازی این مدل کسب و کارها لازمه و انواع رويدادهایی که در این زمینه برگزار میشه رو با هم بررسی میکنیم.

ادامه مطلب
 
آیا بین هیجانات من و رويداد فعالساز رابطه مستقیم وجود دارد!؟ اگر کسی  جواب سلام مرا نداد یا الفاظ ناشایستی بکار برد، در اینجا چه چیز مرا ناراحت میکند؟و یا منشا تولید هیجان و حال بد من چيست؟ ایا توهین یا سلام نکردن(رويداد) موجب ناراحتی و یا عصبانیت من شده یا علت چیز دیگریست!! کلید طلایی باز کردن درب این گنجینه و معما در اختیار خود شخص است!
 نوع نگاه شخص و معناییکه به آن اتفاق میدهد علت اصلی و منشا تولید هیجان فرد است. در مثالی که ذکر شد،نفر اول
 
دبیر ایده‌بازار تخصصی پلیمر و رنگ از رقابت 5 ایده تخصصی در زمینه صنایع پلیمر در این رويداد خبر داد.
به گزارش ایسنا محمدحسین ابراهیمی در سومین رويداد ایده بازار پلیمر و رنگ، استفاده از مواد پلیمری برگرفته از مواد پتروشیمی را یکی از چالش‌های اصلی محیط زیست امروز دانست و افزود: بخش اعظمی از این مواد زیست تخریب‌پذیر نیستند و در طبیعت باقی می‌مانند.
ادامه مطلب
 
اقتصاد ایران: با برگزاری رويدادی نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم‌خانگی از سوی تیم‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان پاسخ داده می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، نخستین رويداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم‌خانگی از سلسله رويدادهای ارتقای تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش است که با هدف شبکه‌سازی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع استراتژیک کشور برگزار می‌شود.
 
در این رويداد نیازمندی‌های فناورانه صنایع و متولیان صنعت لواز
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، کارگاه تخصصی یمن و نقش من» با هدف تولید آثار هنری و رسانه‌ای در پشتیبانی از مظلومیت و مقاومت مردم یمن 19 دی ماه برگزار می شود.

 
رويدادی مردمی که طی آن هنرمندان و اصحاب رسانه با محوریت شعار کلیدی
یمن و نقش من»  به خلق آثار هنری-رسانه‌ای می‌پردازند؛ و در نهایت
خروجی‌های رويداد با تلاش جمعی در فضای رسانه‌ای مجازی و حقیقی برای
آگاه‌سازی بشریت از ظلم ناروا علیه این مردم مظلوم به صورت حداکثری و
زبان‌های مختل
ماموت نامی آشنا در صنعت بین الملل به عنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع‌های صنعتی کشور در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آغاز نموده و در حال حاضر پس از گذشت بیش از دو دهه با احداث چندین کارخانه در وسعتی بیش از دو میلیون متر مربع مشغول می باشد. شرکت ماموت با توجه خاص مدیریت ارشد سازمان به شعار ماموت، انتظار بهترین ها” توانسته است گام‌های بزرگ و موثری را در جهت پیشبرد صنعت کشور در سطح بین المللی بردارد.

مجتمع صنعتی ماموت تصمیم گ
 
حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع» درباره گلایه‌های خود و حواشی حضور این فیلم در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری مهر- گروه هنر- محمد صابری: پرونده برگزاری جشنواره سی‌ودوم فیلم کودک و نوجوان در حالی شب گذشته در اصفهان بسته و منتخبان این رويداد معرفی شد که به نظر می‌رسد حواشی یکی از فیلم‌های جنجالی این دوره کماکان ادامه دارد؛ فیلم منطقه پرواز ممنوع» که به استناد آمار ثبت‌شد
امروز به درخواست کاربران سایت یک پروژه
مالی جدید قرار دادیم که شامل رويداد های یک شرکت می باشد که تمام این
رويداد ها و ثبت ها و صورت های مالی آن ها را در یک فایل اکسل محاسبه کردیم
برای مشاهده توضیحات در ادامه مطلب با ما همراه باشید . برای دانلود پروژه
50 ثبت حسابداری در اکسل روی لینک ادامه مطلب زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری.
دانلود
پروژه اکسل حسابداری , دانلود پروژه سیستم کامل حسابداری با اکسل , دانلود
رایگان پروژه
 
اولین جشنواره جهانی کارآفرینی با نام(( استارتاپ ویکند)) در مسجدسلیمان برگزار می گردد
این برنامه یک رويداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
این برنامه از ساعت ۱۶ بعدازظهر روز چها
امروز به درخواست کاربران سایت یک پروژه
مالی جدید قرار دادیم که شامل رويداد های یک شرکت می باشد که تمام این
رويداد ها و ثبت ها و صورت های مالی آن ها را در یک فایل اکسل محاسبه کردیم
برای مشاهده توضیحات در ادامه مطلب با ما همراه باشید . برای دانلود پروژه 50 ثبت حسابداری در اکسل روی لینک ادامه مطلب زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری.
دانلود پروژه اکسل حسابداری , دانلود پروژه سیستم کامل حسابداری با اکسل , دانلود رایگان پروژه ه
خط‌مشی‌گذاری رویکردی واحد نیست بلکه مرحله‌ای می باشد . (Anderson,2014 :ص4). کرم الله دانش فرد ( 1395: 29-30)کارکرد فرآیند خط مشی را عاملی می داند که ایده ها و الویت های دولت در حالت های مختلف برای افراد و یا مراجع تصمیم گیر مشخص می کند و همچنین می توان مشخص کردکه کدام گزینه و چه وقت باید به یک اقدام عملی تبدیل کرد .

خط مشی گذاری عمومی چيست؟ 
خط مشی شامل یک فرآیند بسیار پیچیده است که شامل چهار متغییر می باشد: 1) مسایل و رويداد های عمومی2) تصمیم گیرندگان ( ازجم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره سایت اطلاعات عمومی Mahdi Abbasi - مهدی عباسی خرید و فروش بیت کوین mohammadmtn36 جی تی ای بازان امیرمحمد قنبرپور چهارمحالی فروشگاه عمو ارشک طالبی اسبوئی آموزشی