نتایج جستجو برای عبارت :

روش اتصال اینترنت ملی به جهانی

شب گذشته اتصال اينترنت خانگی در ۱۰ استان انجام شد و تقریبا یک سوم کشور به فضای اينترنت بین‌المللی برگشتند.
اتصال اينترنت که از دو شب و در سطح اينترنت ادارات، شرکت‌ها و دانشگاه آغاز شده بود، شب گذشته به اينترنت خانگی در ۱۰ استان رسید. مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اينترنت جهاني وصل شدند.
طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا ام
تنها راه اتصال با نرم افزار هست  
•• روش جدید اتصال کل گوشی به اينترنت تبدیل اینترانت ملي به اينترنت جهاني
‍ برنامه ی Your Freedon رو نصب کنید؛ فایلش زیر این پست قرار میگیره!
سپس مسیر زیر رو دنبال کنید
•• از بخش Configure وارد بخش Connection شوید
•• سپس در قسمت اول Your freedome addresses یک ems و یک عدد نوشته شده مانند ems04 شما فقط این عدد را میتوانید از 01 تا 36 تغییر دهید تا به سرعت خوبی دست پیدا کنید (توجه کنید که فقط عدد را تغییر دهید و به باقی آدرس دست نزنید)
•• پس ا
‍ آموزش اتصال کل گوشی به اينترنت جهاني!
1⃣اول برنامه التراسرف را دانلود کرده!
لینک دانلود
 
برنامه مورد نظر: Ultrasurf از منابع معتبر دیگر هم میتونید دانلود کنید. ازجمله گوگل پلی استور2⃣سپس بالا سمت راست روی سه نقطه بزنید؛قسمت اول(پروکسی رو بزنید)، بعد گزینه دوم یعنی HTTP پروکسی رو زده
گدینه های socks 4 , sock5  دارد که اگر انتخاب شود پس باید پروکسی های همون نوع  وارد شود 
Proxy Address:5.105.4.57Proxy Port:8888✅به این صورت تنظیم کنید،برگشت بزنید و اتصال رو بزنید!
✅ا
پلی ران اتصال فروش و نمایندگی رسمی با بهترین قیمت 
برای دریافت لیست قیمت محصولات پوش فیت معممولی و سایلنت پلی ران اتصال 
و لوله و اتصالات پلی اتیلن فاضلابی و پیچی پلی ران اتصال به وب سایت مراجه کنید 
www.poliranetesal.irپلی ران اتصال
امروزه اتصال به اينترنت یکی از مومات هر دستگاه الکترونیکی است ما با لپتاپ ، گوشی و کامپیوتر خانگی مان به اينترنت متصل می شویم برای اتصال هم می توانیم از وای فای خانگی یا اينترنت گوشی استفاده کنیم ، حال اگر امکان استفاده از وای فای خانگی فراهم نباشد آیا این امکان وجود دارد که لپتاپ و سایر دستگا ها را با استفاده از اينترنت داده گوشی مان به اينترنت متصل کنیم؟
جواب بله است و باید به شما بگویم که خوشبختانه این امکان وجود دارد، ما این فرآیند را
بعضی اوقات پیش میاد با لپ تاپ به مودم می تونید وصل بشی و اينترنت لپ تاپ اوکی هست ولی با گوشی اينترنت قطعه ولی حجتی رمز وایرلس مودم رو با گوشی درست می زنید و حتی می نویسه connected یعنی به مودم وصل شده ولی گوشی نت نداره.
علت اینه که توی تنظیمات مودم ، به احتمال زیاد اندروید شما یا آی پی گوشی شما بلاک شده.
باید برید تو مودم ( توی مرورگر بزنید 192.168.1.1  و بعدش یوزر پس رو admin  admin بدید)
سپس از لیست بلاک ها درش بیارید:
روش‌های رفع عدم اتصال تلویزیون به اينترنت
سال‌هاست که تلویزیون به یکی از اجزای اصلی خانه‌ها در سراسر دنیا تبدیل شده است. این وسیله مانند دیگر لوازم زندگی بشر همواره در حال تغییر و ارتقاست. این تغییر و ارتقا با همگام شدن عصر اينترنت شکل می‌گیرد. امروزه قابلیت اتصال به وای فای یکی از ویژگی‌های بارز تلویزیون‌های هوشمند برندهای مطرحی چون شارپ می‌باشد.
با اتصال تلویزیون خود به اينترنت می‌توانید تمامی فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های آنلا
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیر عامل راه‌آهن خبر داد: عمليات اتصال خطوط راه‌آهن و سکوهای مسافری به شبکه مترو انجام شده است و به زودی در ایستگاه جوانمرد قصاب در تهران افتتاحیه خواهیم داشت.
 

متن کامل خبر: اتصال خطوط راه‌آهن و سکوهای مسافری به شبکه مترو
با نام و یاد خدا، سلام خدمت کاربران گرامیدر جلسه قبل نحوه اتصال میکروتیک به اينترنت را با یک میکروتیک مجازی یاد گرفتیم در این جلسه می خواهیم با یک میکروتیک واقعی کار کنیم و اتصال مودم ADSL به میکروتیک را با هم بررسی کنیم.(حتما قبل از این آموزش ، آموزش اتصال میکروتیک به اينترنت را مطالعه کنید)در بسیاری از شرکت ها، منازل و … که از سرویس اينترنتی ADSL استفاده می کنند ، علاوه بر مودم  یک میکروتیک هم وجود دارد تا از امکانات فوق العاده آن روی شبکه ا
#فوریدسترسی به اينترنت در حال برقراری است
منابع آگاه اعلام کردند اينترنت به تدریج در کشور در حال اتصال است.براساس این اطلاعات، شورای امنیت کشور دسترسی دوباره به اينترنت را برای برخی مناطق صادر کرده است و با توجه به گزارش‌های دریافتی، تاکنون قطعی اينترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران برطرف شده است./فارس
امروزه بسیاری از کاربران از شبکه‌های وای‌فای به منظور اتصال به اينترنت استفاده می‌کنند. اما در این شرایط افراد دیگر نیز می‌توانند از طریق شبکه وای‌فای دیگران به اينترنت متصل شوند. اگر از جمله کاربرانی هستید که نمی‌خواهید دیگران از وای‌وای‌ شما استفاده کنند در ادامه این آموزش با دنیا آی تی همراه باشید.

ادامه مطلب
شرکت پلیران اتصال  66133673
پلی ران اتصال در اوایل دهه 1350 با آگاهی و درک عمیق از اهمیت و کاربرد رو به رشد انواع ترموپلاستیک ها در ساخت لوله و اتصالات مورد نیاز طرح های فاضلاب ، انتقال آب ، آبرسانی ، شبکه های آبیاری و زه کشی اقدام به تولید و ارائه اولین سری از محصولات خود نمود .توجه دائمی به ارتقاء کیفیت ، نوآوری ، توسعه مستمر امکانات تولید و بهره گیری از بهترین و مناسب ترین مواد اولیه و جدیدترین فن آوری ها در تولید انواع اتصالات و لوله های پلی اتی
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت اتصال نیروگاه های خورشیدی در شبکه منبع: کتاب طراحی سیستم های انرژی خورشیدی-مهندسی برق قدرت در 12 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است.
بخشی از متن :
به طور کل دو نوع اتصال نیروگاه های خورشیدی به شبکه وجود دارد:
1- نیروگاه های مستقل از شبکه
2-نیروگاه های متصل به شبکه
نیروگاه های مستقل از شبکه :
طراحی سیستم های مستقل از شبکه به گونه ای است که مستقل از شبکه برق سراسری عمل نموده و جهت تغذیـه بـار الکتریکی DC و یا AC ط
با نام و یاد خدا، سلام خدمت کاربران گرامیدر در این جلسه درباره مفهوم NAT توضیحاتی دادیم و گفتیم که NAT سبب میشود که IP خصوصی (Private) شما در برابر شبکه عمومی (Public)  مخفی شود. این مسئله سبب می شود دو مفهوم با نام های Destination NAT و Source NAT به وجود آید که از مفهوم Source NAT برای اتصال میکروتیک به اينترنت استفاده می کنیم. در این جلسه به آموزش Source NAT در میکروتیک به صورت گام به گام و تصویری می پردازیم و در جلسات بعد Destination NAT را خواهیم گفت.
Source NAT یعنی چه؟
برای ای
از ساعات ابتدایی دیروز ٬ ۲۵ آبان ماه ۹۸ با گسترش اعتراضات و شلوغی ها در برخی مناطق کشور ٬ شبکه اينترنت با قطعی مواجه شد.
در این قطعی ها امکان اتصال به شبکه جهاني گوگل از کاربران سلب شده است و بسیاری نمیتوانند به شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشند .
مناطقی مانند ملارد و اطراف و نیز سایر نقاط کشور همچنان با اختلال گسترده شبکه اينترنت مواجه اند.
هنوز اطلاعیه رسمی ای از مراجع معتبر  اعلام نشده که علت این مشکل چه بوده است؟
 
بنظر میرسد همان طور که
لوله و  اتصالات پلی اتیلن پیچی آبرسانی شرکت پلیران اتصال شامل اقلام زیر میباشد     لوله پلی اتیلن 4 بار ( اتمسفر ) در سایز های 50 ، 63 ، 75 ، 90 ، 110 ، 125 ، 160 ، 200 ، 250 میلیمتر پلیران اتصال    لوله پلی اتیلن 6 بار ( اتمسفر ) در سایز های  25 ، 32 ، 40 ، 50 ، 63 ، 75 ، 90 ، 110 ، 125 ، 160 ، 200 ، 250 میلیمتر پلی ران اتصال    لوله پلی اتیلن 10 بار ( اتمسفر ) در سایزهای  20 ، 25 ، 32 ، 40 ، 50 ، 63 ، 75 ، 90 ، 110 ، 125 ، 160 ، 200 ، 250 میلیمتر پلیران اتصال    زانو پیچی پلی اتیلن پلیران ( جنس : پلی پروپ
اگر احساس می کنید سرعت اينترنت گوشی شما پایین است می توانید از اپلیکیشن ها افزایش سرعت اينترنت استفاده کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن های افزایش سرعت اينترنت Speedifyاست.
به کمک این نرم افزار سرعت اينترنت شما در اتصال به وای- فای و یا اتصال به اينترنت سیم کارت بهبود می یابد. این افزایش سرعت زمانی که از اينترنت سیم کارت استفاده می کنید بسیار محسوس است و از نتیجه بسیار راضی خواهید بود.
به کمک این نرم افزار علاوه بر افزایش سرعت ارتباط اينترنت، ارتبا
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اينترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهاني(اينترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
اتصال ماده پلی اتیلن
اتصال ماده پلی اتیلن از مجموعه اتصالات پیچی می باشد که مصرف بسیار گسترده ای در صنایعی که در آن از لوله های پلی اتیلن برای انتقال آب استفاده میشود دارد. اتصال ماده نیز همانند اتصال منر عمل میکند با این تفاوت که یک سر اتصال ماده رزوه شده بود و قابلیت پیچ شدن به دیگر اتصالات را داشت. در اتصال ماده هم یک سر رزوه دارد اما دیگر اتصالات به این بخش پیچ میشوند.
اتصال ماده از متصل شدن چند بخش که نام برده شده تشکیل میشود :‌
سرپیچ که می
 
کاربرد های بولت و مهره در صنعت خودروسازی
برای هر مهندس یا مدیر یک پروژه ضروری است که با جنبه های مختلف و مشخصات اتصال دهنده های مورد نیاز مانند بولت ها و مهره ها در ساخت خودروها آشنا بوده و بداند که چه میزان نیروی گشتاور برای این اتصالات باید اعمال شود. با این حال اطلاعات در مورد سفت کردن اتصالات خودرو، متأسفانه کمیاب است که جنبه اساسی از اتصال خودکار می باشد که نیاز به روشن سازی بیشتر دارد.همچنین اصول استفاده از بولت ها و روش های سفت شدن ات
دنیای تکنولوژی پر از ناشناخته هایی است که هر کدام از ما تنها توانسته
ایم بخش کوچکی از آن را درک یا تجربه کنیم، هر روز با عبارات و پدیده های
جدیدی روبرو می شویم که ناخودآگاه ذهن جستجوگرمان را به کاوش وا می دارند،
عرصه وب نیز به عنوان زیر مجموعه ای از این دنیای پهناور، ناگفته ها و
ناشناخته های زیادی می تواند در خود به صورت نهفته داشته باشد که دانستن
تمام آنها نه لازم است و نه مقدور، اما برخی از موارد را می توان به عنوان
دانش عمومی وب، مطالعه
تصلا– فناوری کنونی و استفاده از آن در تبادل اطلاعات شبکه، بسیاری از قابلیت‌ها را برای مخاطبان فراهم کرده است و اکنون، رسیدن به سرعت‌های تبادل چند مگابایتی دور از انتظار نیست. با این شرایط، ممکن است اينترنت خانگی جوابگوی نیازهای کاربران نباشد که در این صورت، گزینه‌ای به نام اينترنت بی‌سیم ۴G وجود دارد. اينترنتی که با مودم ۴G ارائه می‌شود و چند سال از عرضه آن می‌گذرد، اکنون سرعت عالی را فراهم کرده است و می‌توان گفت مشکلات اتصال قبلی را ن
سیستم جامع مدیریت کاربران اينترنت به هتل ها، رستوران ها ، کافی شاپ ها و دیگر مراکز خدمات عمومی اجازه کنترل و مدیریت کاربران را میدهد از مزایای این سامانه به موارد زیر میتوان اشاره نمود. لاوان شبکه تخصص و تجربه کافی جهت ارائه راهکار در این زمینه را دارا می باشد .
اتصال به شبکه و ورود به سایت سازمان
دسترسی رایگان به تعدادی از سایتها ( در صورت فروش اکانت اينترنت )
دسترسی به سایر سایتها از طریق صفحه Log in
تخصیص نام کاربری و گذر واژه ( با توجه به صلاح
باتشکر از همراهی دوستان وب لاگ همیار دوربین
همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم انواع روش های سیم کشی اصولی دوربین مدار بسته معرفی شد و در این قسمت به جمع بندی ان خواهیم پرداخت پس اگر قسمت اول یا قسمت دوم را ندیده اید از دو لینک زیر وارد شوید
قسمت اول 
قسمت دوم
نصب دوربین های شما
هنگامی که سیم خود را به محل دلخواه خود اجرا می کنید می توانید دوربین خود را وصل کنید. در مواردی که کابلها از طرف اتصالهای آن خارج میشوند، سیمهای خود را می توان با هم وص
اتصالات استنلس استیل
اتصالات استنلس استیل یا همان استیل ضد زنگ از اتصالات با جنس ف استیل هستند که در صنایع مختلفی به کار می روند. این اتصالات برای اتصال انواع خطوط لوله سیالات و گاز ها مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از استیل ضد زنگ موجب می شود این اتصالات در برابر زنگ زدگی و خوردگی به شکل کامل مقاوم باشند و بدین ترتیب طول عمر بسیار زیادی داشته باشند. در ادامه در خصوص انواع و کاربرد های اتصالات استنلس استیل بیشتر توضیح خواهیم داد.
اتصا
مایکروسافت اعلام کرد هدف گذاری پروگرام ی ایرباند، همراهی ۴۰ میلیون نفر به شبکه ی جهاني اينترنت تا ژوئیه سال ۲۰۲۲ است. این برنامه که سال ۲۰۱۷ با هدف اتصال افراد بیشتر درون ایالات متحده راه اندازی شد، به سمت مناطقی از آمریکای لاتین و مناطق جنوبی صحرای بزرگ آفریقا فراخ خواهد شد.تو حال فراهم مایکروسافت درون ایالات متحده از TVWS (طیف فرکانس های بلااستفاده ی رادیو تلویزیونی) روی فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز برای همراهی ۳ میلیون شهروند این قلمرو به شبکه ی ا
مایکروسافت اعلام کرد مرام گذاری دستور کار ی ایرباند، اتصال ۴۰ میلیون نفر به شبکه ی جهاني اينترنت تا ژوئیه سال ۲۰۲۲ است. این برنامه که سال ۲۰۱۷ با شعار یکدلی افراد بیشتر در ایالات متحده راه اندازی شد، به سمت مناطقی از آمریکای لاتین و مناطق جنوبی صحرای بزرگ آفریقا گسترده خواهد شد.در حال فراهم مایکروسافت در ایالات متحده از TVWS (طیف فرکانس های بلااستفاده ی رادیو تلویزیونی) روی فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز برای اتصال ۳ میلیون شهروند این ملک به شبکه ی اینت
اتصال فلنجدار پلی اتیلن
اتصال فلنجدار پلی اتیلن یکی از پر کاربرد ترین اتصالات پلی اتیلن را ابندا بشناسید تا با آگاهی بهترین خرید را انجام دهید.
احتمالا دسته بندی اتصالات پلی اتیلن را میشناسید و با آنها آشنا هستید اگر هم نیستید باید بدانید  اتصال فلنجدار از دسته بندی اتصالات پیچی می باشد. این اتصال دارای کاربرد بسیار خاصی می باشد که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید.
این اتصال هم مانند بقیه اتصالات پیچی تشکیل شده از چند بخش می باشد. بخش های م
مودم FD I40» محصولی از شرکت ایرانسل» است که در گروه مودم‌های سیم‌کارتی قابل‌حمل و رومیزی قرار می‌گیرد. این مودم از نسل‌های ۳ و ۴ اينترنت همراه پشتیبانی می‌کند که با آن می‌توان سرعت خوبی را برای دانلود و آپلود تجربه کرد.
ابعاد این مودم بسیار کوچک است؛ به‌طوری‌که به‌راحتی می‌توان آن را درکیف دستی قرار داد و بعد از اتصال به برق شهر همیشه از وجود اينترنت بی‌سیم لذت برد.
سرعتی ‌که شرکت تولیدکننده‌ی محصول برای انتقال اطلاعات توسط FD-I40 ارا
سلام علیکم حتما شما که دارید این پست رو میخونید از ساعت حدوداً 10 اينترنت وای فای و ثابتتون و از عصر دیروز اينترنت موبایلتون کامل قطع شده بود شاید اوایل می گفتید اختلال بخاطر اعتراضات سراسری ولی همونطور که خودتون متوجه شدید بعد از 1 ساعت اينترنت وصل اما با تغییر عجیب سایت های خارجی به هیچ وجه بالا نمیومد چه عجیب نه ؟ :)
باید عرض کنیم اينترنت جهاني ما کامل برداشته شد و به اينترنت ملي وصل شدیم. 
از این ب بعد هیچ و پروکسی و هرچیزی که سرور

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

ردیاب وایزر سئو وب ایران سئو وبلاگ معرفت الله مهـــی نوشـــــــت روزها با ماژیک آهنگ رپ ایرانی فروش دستگاه های تصفیه آب و هوا ای ار داک در جستجوی معنی زندگی