نتایج جستجو برای عبارت :

رسانه چند نو مخاطب دارد ؟نام ببرید؟

مهم ترین مصداق های حقوق مخاطب در برابر رسانه!1: حق دسترسی به اطلاعات
2:حق حفظ و احترام ب حریم خصوصی
3: حق شکایت از رسانه 4: مخاطب حق دارد از رسانه ک در حق او ظلمی روا داشته ب مراجع صالح قانونی شکایت کند.
 ما چنین رسانه ای از مسئولین خواستاریم✌️‼️✅
نوع گزینش مخاطب
در فیلم و تصویری که می‌بیند،
صدا و موسیقی که می‌شنود،
قلم و متنی که میخواند،
در سطح ارزشمندی تولید رسانه ای موثرست؛ 
موثر در پاسخ به نیازهای حقیقی مخاطب.
نتیجه ی هوشمندی مخاطبان، مشاهده محتوای ارزنده ترست.
سنجه تفکر با همراهی نمودن هوشمندی مخاطب، غنی ترین به روز آوری‎ها را هدیه می دهد.
مک کوایل می نویسد: اصطلاح مخاطب همانند بسیاری از مفاهیم به ظاهر ساده در علوم اجتماعی، نظیر جامعه و افکار عمومی ماهیتی انتزاعی و قابل بحث دارد. همچنین، واقعیتی که واژه مخاطب به آن بر می گردد متنوع و مستمرا در حال دگرگونی است. برای نمونه واژه مخاطب را می توان به طور یکسان در مورد گروه خوانندگان داستانهای اوایل قرن هجدهم یا مشترکان برنامه های تلویزیون های ماهواره ای قرن بیستم به کار برد، در حالی که دو پدیده فوق بسیار متقاوت اند. 
مخاطبان هم مح
مخاطب شناسی شرط لازم در تبلیغ
اگر میخواهید[شما طلاب] تبلیغِ خوب بکنید، از قبل مخاطب خودتان را انتخاب کنید. میخواهید با جوانها حرف بزنید؛ خیلی خوب، اگر مخاطب خودتان را انتخاب کردید - که جوانها هستند - باید بدانید سؤال او چیست.یک طلبه‌ای بود، مشهد درس ما میآمد؛ بعد مدتی بود، نبود؛ او را توی درس نمیدیدم. بعد از مدتی او را دیدم، گفتم کجا بودی؟ گفت فلان جا - یکی از شهرهای دور استان خراسان - مشغول تبلیغ بودم. گفتم خب، بالاخره چی؟ گفت به نتیجه‌ای که ر
   عمده عکس های ارائه شده در آژانس های عکاسی تحت عنوان عکاسی مستند ( و خبری )، امروزه به غایت تحت تأثیر گفتمان های رسانه ای هستند و در واقع به جای بازنمود واقعیت یا به قولی دیگر ایجاد واقعیت، مؤید واقعیتی هستند که توسط رسانه های جمعی و به اقتضای گفتمان مسلط منتشر می شود. عکاسی مستند به این شکل از ساحت هنری فاصله گرفته و از میدان تولید مستقل هنری خارج و به میدان تولید رسانه ای وارد شده اند. قالب اسناتدارد سازی شده عکاسی مستند امروزه خود مبیین هم
✅ فقه نظام رسانه و رابطه فقه رسانه، فلسفه رسانه و اخلاق رسانه
 
فقه نظام در اندیشه نظام سازی و طراحی نظام های اجتماعی جدید مبتنی بر دین و در راستای تمدن نوین اسلامی است.
در نظام سازی، صرفا از فقه به معنای مصطلح استفاده نمی شود، بلکه از ظرفیت های سایر علوم نیز بهره گرفته می شود.
در این صورت و برای طراحی نظام رسانه ای دینی، فلسفه رسانه  (هستی شناسی رسانه) و اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه) نیز به تعامل با فقه رسانه می پردازند.
رسانه های زرد و سواد کم مخاطب
 
از دیدگاهی کُلی میتوان گفت وضعیت امروزه موسیقی رپ فارسی خیلی خوشایند نمیباشد و از جهت هایی مریض است ؛ این مریضی که توسط عواملی همچون "حواشی ، فحاشی ، حمایت نشدن مستعد ها ، نداشتن شعور موسیقیایی مخاطب و ." مسائل به این جسم (موسیقی رپ ایران) منتقل شده است وضعیت حال حاضر رپ فارسی را کمی بد کرده است. با نگاهی به این عوامل منفی میتوانیم به طور‌ کلی این مسائل را با دو جناح که از آن نأشعت میگیرد مرتبط کنیم ، "رسانه های ز
سخنوری فنی است که بوسیله آن گوینده،شنونده را به سخن خود اقناع می کند .پس قصد و غرض ما از سخنوری همین دو نتیجه است که شنونده ، سخن ما را بپذیرد .هر سخنرانی‌ که می خواهد سخنرانی کند باید از این سه اصل مهم : چه گفتن ، چگونه گفتن و چرا گفتن پیروی کند . این سه اصل مهم گویندگی در گفتگو های روزمره هم به کار می رود.با توجه به آداب‌ و احوال مخاطب کاری کنید که دل شنونده را بدست بیاورید ، مخاطب را به درک مطلب حرفتان برسانید و در آخر در دل مخاطب انگیزه ، شور و
 
در فیلم زیر کنترل مغز موش از راه دور را مشاهده می کنید و اینکه چگونه می توان مغز را تحت تاثیر قرار داد تا در تصمیم گیری موش تاثیر کذاشت :
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



مدت زمان: 1 دقیقه 8 ثانیه
 
از دیدگاه علوم شناختی نقش رسا
برای دانلود روی درس مورد نظر کلیک کنید
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانه ای
 
 
پاورپوینت درس 1 سواد رسانه ای ( مسابقه رسانه ها با زمان )
 
پاورپوینت درس 2 سواد رسانه ای ( پیام همبرگری )
 
پاورپوینت درس 3 سواد رسانه ای ( پنجگانه سواد رسانه ای )
 
پاورپوینت درس 4 سواد رسانه ای ( سواد رسانه ای )
 
پاورپوینت درس 5 سواد رسانه ای ( از بازنمایی تا کلیشه )
 
پاورپوینت درس 6 سواد رسانه ای ( فنون اقناع )
 
پاورپوینت درس 7 سواد رسانه ای ( ما هم می توانیم )
 
پاورپوینت درس 8
 
 
 
 
 
نوع فایل: power point
فرمت فایل: ppt and pptx
قابل ویرایش 23 اسلاید
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
در س 4 تصاویر بی طرف نیستند! پس از انجام دادن فعّالیت های درس سوم، متوجّه شده اید که((پیام های رسانه ای، ساخته می شوند)) اکنون با برخی از فنونی که در تولید پیام ها به ویژه پیام های رسانه ای به کار برده می شوند، آشنا می شوید و یکی از پنج سؤال کلیدی سواد رسانه ای یعنی((از چه فنونی برای جلب توجّه مخاطب استفاده شده است؟)) را تمرین خواهید کرد. فعّالیت گروهی در بحبوح
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ، هر نوع بازاریابی است که با کمک رسانه‌ها و ابزارهای دیجیتال انجام می‌شود. ایمیل، پیامک، تلویزیون‌های شهری، سایت، رسانه‌های اجتماعی و … نمونه‌هایی از ابزارهای دیجیتال هستند. البته امروزه وقتی درباره دیجیتال مارکتینگ صحبت می‌شود منظور بیشتر بازاریابی اینترنتی است، یعنی استفاده از وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌هایی مانند ایمیل برای معرفی و فروش محصولات و خدمات. در بسیاری از متون وقتی ا
یکی دیگر از مولفه های سواد رسانه ای بعد شناختی سواد رسانه می باشد که به طور کلی می توان اینگونه تعریف کرد: افزایش دانش افراد و کسب دانش لازم درباره یک موضوع از چند منبع مختلف.  هدف اصلی سواد رسانه‌ای می تواند این باشد که بر اساس آن بتوان محصول نهایی یک رسانه را از این جنبه شناخت که آیا بین محتوای یک رسانه به مثابه یک محصول نهایی با عدالت اجتماعی رابطه‌ای وجود دارد یا خیر.
ادامه مطلب.
در این مقاله قصد داریم نکاتی مخصوص چاپ ست اداری را به شما بگوییم تا هم یک انتخاب درست داشته باشید و هم با کاربردهای اقلام ست اداری آشنا شوید.
همیشه نمی توان به روش های بازاریابی مختلف اعتماد کرد و برای تبلیغات شرکت از این روش ها کمک گرفت گاهی آنقدر هزینه تبلیغات بالا می رود که افراد بیخیال تبلیغات می شوند.
البته بهتر است بگوییم تبلیغات بهترین روش برای جذب مشتری و افزایش درآمد می باشد برای این که بتوانید تبلیغات را با هزینه کم انجام بدهید می
واقعا روزگار عجیبی شده دیگه خبری از فیلم خوب نیست اگرم باشه مخاطب نداره. روز چهارشنبه ای رفته بودم به تنها سینمای هنر و تجربه شهرمون دریغ از یک مخاطب . فیلم به واسطه حضور تنها یک نفر اکران شد! تا آخر نشستم. فیلم پنج رو دوست داشتم. پر بود از صحنه هایی که از دوران بچگی بخاطر داشتم و انگار از اون روزها ،هزار سال گذشته و نیست شده اند. کاش کمی حمایت میشدند این فیلم ها و سینماهایی که اسم سنگین هنر و تجربه رو به دوش میکشند.
به نام خدا
و ان شاء الله برای رضای خدا
"علمی فراموش شده به نام مخاطب شناسی"
در فقه علم مخاطب شناسی در سطح فردی و اجتماعی فقه به دست فراموشی سپرده شده است یعنی فعلا نداریم و در سطح فردی فقه بدون درنظر گرفتن شرایط خصوصی و شخصی فرد برای مسائل وی حکم و فتوا صادر میشود و متاسفانه به طریق اولی در فقه اجتماعی هم مخاطب شناسی نداریم و به این معنی که شرایط اجتماع و جامعه را برای صدور حکم و فتوا مدنظر نمی گیریم و آثار ، تبعات و تاثیرات حکم و فتوای صادر شده
چند مرحله برای انتخاب یک هدف مناسب برای ربات اینستاگرام شما وجود دارد:
1- مخاطبان خود را بشناسید:
باید فهمید که مخاطب هدف شما کیست. چه کسی از محصول یا خدمات شما استفاده می کند؟
2- مخاطب خود را تحلیل کنید
سعی کنید در مورد منافع آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید تا صفحات و هشتگ هایی را که دنبال می کنید هدف قرار دهید. اهداف می توانند برای شما سودمند باشند زیرا افرادی که با آنها تعامل دارید قبلاً به مطالب شما علاقه مند هستند. و شما مشتریان بیشتری از آنها
یکی از حوزه های کار گرافیست ها، طراحی و چیدمان قالب هایی برای تبلیغات چاپی می باشد . طرح معرفی و بازاریابی برای محصول ها و خدمات کمپانی ها، از راه‌های مختلف  طراحی کارت ویزیت  فیس می گیرد . یکی از این طرق، چاپ و نشر آگهی ها می باشد .تبلیغات چاپی خواه جهت بازاریابی منتشر شده باشند و خواه جهت معرفی و اطلاع رسانی، شامل دو حوزه می باشد: تبلیغات چاپ گردیده در مطبوعات ، تبلیغات چاپ گردیده غیر مطبوعاتیبه آندسته از تبلیغات که برای چاپ در خبر نامه ها،
سلام

 
 
اول میخوایم ببینیم که صحنه چیه؟! : صحنه کوچکترین بخش کامل داستانی است. رمان ها معمولا از 70 صحنه و فیلم های سینمایی از 100 صحنه تشکیل می‌شوند و شامل شخصیت ها؛ مکان و زمان و اتفاقات خاصی در داستان هستند.
معمولا با تغییر مکان؛ زاویه دید و یا زمان پایان یک صحنه و آغاز دیگری را نشان می‌دهیم.
اگه بخوایم یه پازل صد تیکه ای رو تصور بکنیم هر کدوم از یک تکه ها صحنه ی جدایی هستند . 
وفتی از صحنه مفید در داستان صحبت میکنیم منطور ما چیه؟! 
هر صحنه
تا زمانی که مهارت ارتباط موثر» نداشته باشید، نمی‌توانید به یک انسان موفق اجتماعی تبدیل شوید. البته منظور من این نیست که بیایید و حراف شوید! برای تبدیل شدن به یک شخص با توانایی برقراری ارتباط موثر، می‌توانید فرض کنید دنیا برای شما مثل یک دانشگاه است و باید مدام چیزهایی از آن یاد بگیرید. حتی چیزهایی فراتر از آنچه که در دانشگاه می‌توان آموخت. در کلاس درس ما یاد می‌گیریم روی بیان‌مان، کلمات،‌ شخصیت‌، دستور زبان و… تمرکز کنیم اما نکات ظریف
تاثیر رسانه و مصرف گرایی❗مردم به آسانی و بطور مستقیم تحت تاثیر رسانه قرار میگیرند. رسانه ، پیوند های جامعه را تضعیف و افراد را در مقابل تبلیغات تجاری و ی آسیب پذیر میکنید.اثر تبلیغات از این لحاظ مهم است ک در خلال آنها راه و روش های مخصوصی را برای لباس پوشیدن ؛ خرید کردن و سرگرمی و به همه ی افراد جامعه انتقال میدهد و آن روش ها را ب فرهنگ عمومی تبدیل میکند.تبلیغات با روش های مستقیم و غیر مستقیم موجب ترویج مصرف گرایی میشود رسانه ها برای اف
بازدیدکنندگان پورتال خبری نفت‌آنلاین (NaftOnline.ir) در ۶ ماه گذشته بیشتر از کدام مناطق کشور بودند؟ (تصویر پیوستی)هر یک درصد در نقشه پیوستی به معنای هزاران بازدید در همان منطقه مربوطه در #روز است.بیشترین مخاطبین نفت‌آنلاین به ترتیب از اهواز (۲۶ درصد)  ،تهران (۲۰ درصد) ، شیراز (۷ درصد) ؛ اصفهان (۶ درصد) و سایر نقاط کشور ( ۴۱ درصد) هستند.این اطلاعات ازطریق هاست وب سایت به دست آمده است.پ‌ن:پورتال خبری نفت آنلاین با رتبه آلکسا ۴ هزار یکی از پربازدیدتری
برای دانلود روی درس مورد نظر کلیک کنید
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانه ای
 
 
پاورپوینت درس 1 سواد رسانه ای ( مسابقه رسانه ها با زمان )
 
پاورپوینت درس 2 سواد رسانه ای ( پیام همبرگری )
 
پاورپوینت درس 3 سواد رسانه ای ( پنجگانه سواد رسانه ای )
 
پاورپوینت درس 4 سواد رسانه ای ( سواد رسانه ای )
 
پاورپوینت درس 5 سواد رسانه ای ( از بازنمایی تا کلیشه )
 
پاورپوینت درس 6 سواد رسانه ای ( فنون اقناع )
 
پاورپوینت درس 7 سواد رسانه ای ( ما هم می توانیم )
 
پاورپوینت درس 8
برای دانلود روی درس مورد نظر کلیک کنید
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانه ای
 
 
پاورپوینت درس 1 سواد رسانه ای ( مسابقه رسانه ها با زمان )
 
پاورپوینت درس 2 سواد رسانه ای ( پیام همبرگری )
 
پاورپوینت درس 3 سواد رسانه ای ( پنجگانه سواد رسانه ای )
 
پاورپوینت درس 4 سواد رسانه ای ( سواد رسانه ای )
 
پاورپوینت درس 5 سواد رسانه ای ( از بازنمایی تا کلیشه )
 
پاورپوینت درس 6 سواد رسانه ای ( فنون اقناع )
 
پاورپوینت درس 7 سواد رسانه ای ( ما هم می توانیم )
 
پاورپوینت درس 8
برای دانلود روی درس مورد نظر کلیک کنید
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانه ای
 
 
پاورپوینت درس 1 سواد رسانه ای ( مسابقه رسانه ها با زمان )
 
پاورپوینت درس 2 سواد رسانه ای ( پیام همبرگری )
 
پاورپوینت درس 3 سواد رسانه ای ( پنجگانه سواد رسانه ای )
 
پاورپوینت درس 4 سواد رسانه ای ( سواد رسانه ای )
 
پاورپوینت درس 5 سواد رسانه ای ( از بازنمایی تا کلیشه )
 
پاورپوینت درس 6 سواد رسانه ای ( فنون اقناع )
 
پاورپوینت درس 7 سواد رسانه ای ( ما هم می توانیم )
 
پاورپوینت درس 8
✅ فقه نظام رسانه چیست؟
در تعریف فقه نظام تفاوت نظراتی وجود دارد؛ اما می توان در مجموع آن را ورود فقه برای بازطراحی نظام های اجتماعی بر اساس مبانی دینی دانست.
در این رویکرد، هدف پاسخ به مسائل شرعی فردی و اجتماعی نیست، بلکه هدف، طراحی یک نظام اجتماعی جدید است، یک نظام سازی اجتماعی.
نظام سازی امری مهم در راستای تمدن سازی است: نظام‌سازی کار بزرگ و اصلی شما است. این کاری پیچیده و دشوار است. نگذارید الگوهای لائیک یا لیبرالیسم غربی، یا ناسیونالیس
وقتی که فیسبوک آمد خیلی از وبلاگ نویس ها به فیسبوک مهاجرت کردند. بعضی هم سر این دوراهی، وبلاگشان را ترک نکردند. آن روزها من وبلاگ نداشتم و سر هیچ دوراهی نبودم. ولی با این حال همان روزها هم به ویژگی‌ها و کاربردهای این دو و البته رسانه‌های دیگر فکر می‌کردم. به این فکر می‌کردم در هرکدام هر کاری که بخواهیم را می‌توانیم انجام دهیم یا بهتر است از هر کدام برای همان منظوری که طراحی شده‌اند  استفاده کنیم؟
ولی این روزها من هم با شروع ضبط پادکست سر ی
 
پس از خلق هر تبلیغی، اولین و بهترین تصوری که به ذهن ما می‌رسد، چگونگی استفاده بهینه از آن است. در این زمینه، سئوالات زیادی مطرح می‌شوند: چه افرادی مهم هستند؟ چگونه با آنها تماس برقرار کنیم؟ در چه زمانی و چه مکانی می‌توانیم تبلیغات خود را در اختیار آنها قرار دهیم؟ این ارائه تبلیغات، چه مقدار برای ما هزینه دارد؟
سئوالات فوق‌الذکر و سئوالات متعدد دیگر، سئوالات و مسائل مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گرفته و در مورد پاسخگویی به آنها تصمی
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: سواد» و رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها دانش» پیدا می کردیم. سپس مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرفت
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، شبکه فاکس که پخش تشریفات جوایز تلویزیونی مادری را برعهده داشت، اطلاع دادن کرد برای دومین سال پیاپی میزان مخاطبان تلویزیونی این رسوم به رکورد کمترین میزان خود رسید.   مراسم امسال درون مجموع ۶.۹ میلیون مخاطب از شبکه فاکس داشته که در مقایسه با رسم سال گذشته که از شبکه ان بی سی پخش شد حاکی از کاهش ۳۲ درصدی مخاطبان است. پیش از این رکورد کمترین مخاطب جوایز امی ۱۰.۲ میلیون نفر وجود.   شبکه فاکس تو سال

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

نقد و برسی قطعات دلــ نوشتـ♥ـ food maker برنامه نویس PHP برای رشد:) دانلود آهنگ جدید کارگر و کارفرما و قوانین دانلود فایل 5040 تربت حیدریه زعفران جهان