نتایج جستجو برای عبارت :

در محضر بزگان

نقل از: آیت الله سید احمد نجفی : در نجف مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس قوچانی که پدر زن اینجانب بود بعضی از مسایلی را که می خواست برای امام رخ بدهد. از قبل می دانست و به من هم می گفت. من به ایشان عرض کردم شما از کجا این مسایل را می دانید؟ ایشان قضیه ای را نقل کردند که: ما در خدمت مرحوم آیت الله حاج سید علی قاضی که استاد اخلاق بزرگانی مانند آقای بهجت، مرحوم آقای قوچانی، مرحوم آقای میلانی و. بودند حاضر بودیم. هر روز به محضر ایشان می رفتیم و استفاده می
دانلود اهنگ جدید شاد  دانلود آهنگ جدید معین دانلود آهنگ قدیمی دانلود
آهنگ جدید محسن چاوشی دانلود آهنگ خارجی دانلود آهنگ جدید رپ دانلود آهنگ
جدید امیر تتلو دانلود آهنگ جدید رادیو جوان سایت پو آی یو  یا همان خانه
موسیقی ایران سایتی با هدف راه اندازی مرجعی کامل از آهنگ های جدید . نت
های موسیقی برای تمام سازها دانلود موسیقی بی کلام و خبر های موسیقی و
همچنیت متن آهنگ ها راه اندازی شده است و آرشیو بی نظیر این موارد را در
اختیارتان قرار خواهد د
اگر به دنبال دفتر ازدواج شمال تهران هستید و میخواهید مراسم مجلل و زیبا داشته باشید ما به شما کمک میکنیم تا شیک ترین دفاتر ازدواج که مجهز به سالن عقد با سفره عقد زیبا و شیک هسند را معرفی نماییم.
بهترین دفتر ازدوااج که در شمال تهران است باید دارای اکسسوری های متنوع مربوط به مراسم عقد و سفره عقد باشد و هر مقدار که کیفیت و لوکیشن های متعددی داشته باشد می تواند باعث زیباتر شدن جشن عقد شما شود.  بعد از ثبت رسمی در محضر عقد می توانید یک مراسم شیک و مج
پس از قرنهای متمادی که با خودم پیمان بسته بودم دور فیلم و سینمای ایران رو خط بکشم 
امروز برادر نا اهل مان چندتا فیلم ایرانی آوردند 
من راهم از راه به در کرده میثاقی راکه باخود بسته بودم بشتم و فریب تعریف و تمجید های اخوی گرامی ره خوردم و بنشستیم پای آثار وطنی 
افتضتاااااااااااااااااحححححححح به تمام معنا برگرفته شده از چرتو پرتای جم تی وی 
فیلم اولو دیدیم (اسمشو نمیگم که تبلیغات نشه دی) دوتا زوج رفتن محضر اسم زن اینو تو شناسنامه یکی دیگه
شاید بخواهید یک سالن عقد اختصاصی جهت مراسم عقد خود انتخاب کنید از این می بایست به دنبال یک دفتر ازدواج باشید که مجهز به سالن عقد اختصاصی باشد و امکان برگزاری مراسم عقد و جشن را در آن داشته باشد.
این محضر عقد می تواند امکان پذیرایی بصورت مختصر یا بصورت شام و یا ناهار نیز داشته باشد که خود این موضوع به شما در زیباتر شدن مراسم عقدتان کمک می کند.
محضر عقد در غرب تهران می تواند از ویژگی های خاصی بهره گیرد. جشن عقد شما هر مقدار که زیباتر و با شکوه تر ب
گفته بودند :"فلانی پشت سرت بدگویی کرده ."
دست هایش را برد بالا.
گفت:"خدایا ! من بخشیدمش ، تو
هم اورا ببخش "
 ********************************
هر بار که می رفت آدم های تازه ای
با خودش می برد. می نشست وسط بیابان ،کنار قبر ،سلام می داد به همه ی انبیاء ،
خودش را می انداخت روی قبر ، سلام می کرد .  . گریه می کرد
.  .  گریه می کرد .  .
می گفت:"قبر جدم علی بن ابی
طالب است . باید همه این جا را بشناسند و بیایند زیارت . "
تا آن زمان قبر جدّش مخفی بود .
ادامه مطلب
از مرحوم حاج شیخ عبدالکریم نیز نقل می‌کردند که یک بار فرمود: من به محضر درس مرحوم فشارکی حاضر می‌شدم
که به سید استاد معروف بود. مباحثی را که ایشان در درس مطرح می‌کردند، روی کاغذ می‌آوردم و به دقت می‌نوشتم.
یک بار که دفترم را به ایشان نشان دادم، فرمود: 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم یک کلمه سخن حکمت که انسان را با حقایق آشنا نماید برای مومن شنیدنش از یک سال عبادت بهتر است پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و سلمتوفیق شنیدن و آشنا شدن با سخنان حکیمانه لطفی است که حق تعالی مقرر می کند و استفاده کردن از این لطف تنها برای کسانی ممکن است که معنای حقیقی عبادت را درک کرده باشند و بندگی خدا هر چه آگاهانه تر باشد ارزشمند تر است و کسب فیض در محضر حکیم بالاترین عبادت است و تفکر و تعقل بر حکمت ها فرصت خ
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در سوره مبارکه حجرات خداوند می فرماید آنانکه صدای خود را در محضر پیامبر ص پایین می آورد قلبش به ایمان امتحان شده است
و آنکه فریاد میزند اعمالشان پوچ و باطل شده 
و لا یعقلون هستند؟
حال وقتی عمر در محضر پیامبر فریاد میزند و در جایی اورا به هزیان گفتن متهم می کند آیا جزء افرادی نیست که لایعقلون هستند و اعمالشان پوچ و باطل شده است؟
یَآ أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَرْفَعُوٓا أَصْوَ
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت پایان کار نیست بلکه آغازهایی بی‌شمار به دنبال دارد.
شهادت بزرگ مرد جهاد و ایثار حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر و تمام مسلمین جهان و به همه‌ی دلبستگان مقاومت، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
 
طلاب بنت المصطفی
بسم الرحمن الرحیم
سلاااام روزتون بخیر. این عید بزرگ و ناب رو بهتون تبریک میگم. ان شاءالله که از شیعیان و ولایتمداران حقیقی مولامون باشیم. 
عرض تبریک به محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف
من برای نوشتن بضاعت زیادی ندارم. برای همین هم حال خوب این تبریک رو با صحبت اضافه تری خراب نمیکنم. :)
ان شاءالله که بهترین ها رو از جانب حضرتشون عیدی بگیریم.
ان شاءالله که شاهد ثمره حقیقی غدیر باشیم . 
 
والی الله ترجع الامور .
سلام
به امید خدا فردا عازمیم. 
حتما هستن دوستانی که میون کلامم یا لحن نوشته هام و نظراتم  آزرده خاطرشون کرده باشم ، همش رو بگذارید به پای نادانی و جهلی که بنده ی نافرمانی مثل من دچارشه، لطفا حلالم کنید و دعا کنید به لطف و کرم امام حسین علیه السلام،این زشتی هام هم برطرف بشه
برای هم دعا کنیم چنان بنده ای بشیم برای خدا که به قول معصوم علیه السلام زینت یارانشون بشیم و فردای م در محضر اولیاء حق سربلند باشیم.
الهی که این اربعین همه حاجت روا ب
السلام علیک یا امیرالمومنین یا علی سیدنا و مولانایکى از اصحاب خاصّ امام علىّ صلوات اللّه و سلامه علیه به نام اصبغ بن نباته حکایت می نماید:روزى در محضر امام علیه السلام نشسته بودم که ناگهان غلام سیاهى را آوردند؛ که به سرقت متّهم بود.هنگامى که نزد حضرت قرار گرفت ، از او سؤال شد: آیا اتّهام خود را قبول دارى ؟؛ و آیا سرقت کرده اى ؟غلام اظهار داشت : بلى اى سرورم ! قبول دارم ، حضرت فرمود: مواظب صحبت کردن خود باش و دقّت کن که چه مى گوئى ، آیا واقعا سرقت
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) ما داستانی را از ایشان در اختیار شما بزرگواران قرار داده ایم:
پس از ولادت حضرت زینب (س)، حسین (ع) که در آن هنگام کودک سه چهار ساله بود، به محضر رسول خدا (ص) آمد و عرض کرد:خداوند به من خواهرى عطا کرده است.پیامبر(ص) با شنیدن این سخن ، منقلب و اندوهگین شد و اشک از دیده فرو ریخت . حسین (ع) پرسید: براى چه اندوهگین و گریان شدى ؟.
ادامه مطلب
سردار قاآنی در پیامی به محضر فرماندهی معظم کل قوا ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی، برگزاری آیین های باشکوه تشییع و گرامیداشت شهیدسلیمانی و همرزمانش را رای گسترده به قبول مقاومت برابر استکبار جهانی توصیف کرد.
متن پیام فرمانده نیروی قدس سپاه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیممحضر مبارک رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام ای (دام ظله العالی) سلام عل
انا للّه و انا الیه راجعون جناب آقای حسنیمعاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه لارستان
با سلام و احترامفقدان مادر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. مصیبت وارده را  محضر حضرتعالی و خانواده  گرانقدرتان  تسلیت عرض نموده، علو درجات و غفران و رحمت  الهی برای روح آن مادر متدین و صبر و شکیبایی و سلامتی برای جنابعالی و بازماندگان از درگاه ایزد منان مسئلت می نماییم.
در محضر آیت الله العظمی محمد تقی بهجت سلام الله علیه، کسی درباره حضور قلب سوال می کند. ایشان توصیه هایی می کنند. اما یکی از نکاتی که می فرمایند، این است که زیاد صلوات بفرستید. و می گویند شاید این راحت ترین راه برای جلب محبت پروردگار باشد.
در ویدئوی زیر که کمتر از 3 دقیقه می باشد، ویدئوی مربوط به این سوال و جواب شیرین و شنیدنی را ببینید.
برای دیدن این ویدئو اینجا کلیک کنید.
 
مرحوم حاج محمد علی فشندی تهرانی تشرفاتی به طور مکرر به محضر مقدس حضرت ولی عصر ( ارواحنا فداه) داشته اند و این تشرف در مسجد مقدس جمکران اتفاق افتاده است:
در حیاط مسجد مقدس جمکران مشغول دعا و مناجات و توسل به محضر حضرت بقیه الله (روحی فداه) بودم که ناگهان سیدی با عظمت را دیدم با خود گفتم این سید از راه رسیده و شاید تشنه باشد به طرف او رفتم و لیوان آبی که در دستم بود به ایشان دادم . . .
وقتی لیوان را به ایشان دادم از او خواستم برای فرج امام زمان (ع) دع
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسین عظیمی متولد 1348 در شیراز درس سطح را در شیراز نزد مرحوم آیت‌الله سید محمد هاشم دستغیب فرا گرفت و درس خارج را از محضر حضرات آیات وحید خراسانی، سبحانی، مرحوم عباس خاتم یزدی و جوادی آملی بهره برد. ایشان مدت 25 سال است که سابقه تدریس دروس سطح و خارج را در حوزه علمیه قم دارا هستند. همچنین ایشان هم اکنون مسؤول بخش تفسیر مرکز فقهی ائمه اطهار و مدرس تفسیر هستند. ایشان در هنر نیز مانند خوشنویسی و شعر دستی دارند.
شیخ طوسى (ره) به اسناد خود، از محمّد بن احمد انصارى، نقل مى‏ کند که گفت:گروهى از مفوّضه و مقصّره ( گروهى که معتقد بودند خداوند همه چیز را به مخلوقات واگذار کرده، و کارى به کار آنها ندارد)شخصى به نام کامل بن ابراهیم مدنى» را به حضور امام حسن عسکرى علیه السّلام فرستادند، تا درباره عقائد خودشان، با امام حسن عسکرى علیه السّلام مناظره و گفتگو کنند، کامل به سوى امام حسن عسکرى علیه السّلام حرکت کرد.او مى‏ گوید: پیش خود فکر کردم که از امام حسن عسک
و تو چه میدانی مادر شهید چیست.خیلی از اوقات در اخبار و مستندات مادران شهید را میبینی که سی وچند سال منتظر و دلواپس استخوان های پوسیده فرزندانشان هستند.روز عصر پنجشنبه توفیق شد همراه ده تن از اعضای حلقه شهید همت در محضر مادر شهید حسین عسکریحاضر شویم.واقعا در آنجا معنای ضرب المثل شنیدن کی بود مانند دیدن را درک کردم.مادری که هر روز و هر روز برای بچه اش گریه می کند و چشمان نابینایش گود افتاده وسیاه شده.البته مادر قصه ی ما کمی هم اایمر گرفته.وق
سعدی رحمه الله می فرماید
تیغ بُرّان گر به دستت داد چرخ روزگار
هر چه میخواهی ببُر اما مبر نان کسی
سعدی
 
من دلپُر به محضر آن شاعر ارزنده ایران زمین می نویسم که ای سعدیا !
 
تیغ بُرّان گر به دستم داد دست روزگار
بْرّم آن دستی که بُرّد گوشه نان کسی .
دلپر
 
 
 
 
 
 
 
 
طبیعتاً یک عقد کرده فقط میتواند حدود 45 ساعت پس از عقدش وارد وبلاگش شود و میمنت و مبارکی عقدش با جان جانان را به رشته تحریر در آورد. بله. 45 ساعت پیش، یعنی حدود 7 عصر پریروز، چهارشنبه، 13 شهریور 1398 پس جریان مقدس صیغه مقدس نکاح بنده - این را اعلان می دارم که - با جان جانان، همراهِ هم‌راه و فائزه‌ی زندگی، عشقم را به تبرک ایام سید الشهدا سالار شهیدان در دفتر الهی و البته دفتر محضر ازدواج حاج آقای عزیز محمد باقر بشارتی ثبت کردم.
سید الشهدا زیر دین کسی
از آنجایی که ابوبکر وعمر هیچ فضیلتی ندارند. ابن تیمیه باز دست به دروغ زده است، تا بلکه بتواند از این راه یک فضیلت ساختگی را برای آنها به اثبات برساند.
وی در کتاب منهاج السنة که شایسته است منهاج الکذب نامیده بشود ادعا کرده است:
فقط ابوبکر در بین صحابه توانسته است در محضر نبی اکرم صلی الله علیه واله وسلم فتوا بدهد و این به جهت علم فراوان ابوبکر می باشد.
عبارت ابن تیمیه در منهاج السنة:
أَنَّ أَبَا بَکْرٍ أَعْلَمُ الصَّحَابَةِ کُلِّهِمْ، وَدَلَا
همین بس است امامی حرم نداشته باشدهمین بس است که صاحب علم نداشته باشدبمیرد این همه شاعر بسوزد این همه دفتراگر امام حسن محتشم نداشته باشدصبا ز ما برسان یک سلام سمت امام وبگو که شیعه نمرده است ، غم نداشته باشداز این به بعد برایش چنان غزل بسرایمکه هرچه نیست دگر شعر کم نداشته باشدتو گویی اول خلقت میان طالع بختشنوشته اند که جز درد و غم نداشته باشدخودش که خونجگر است و غریب ، بین بساطشخدا کند که دگر جعده "سم" نداشته باشد
 .
(حمیدرضا محسنات /94)
.
بوسیله گفته مصطفی بیات» مدیر فرهنگسرای عترت، کنفرانس جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین(ع) داخل این سنت مشارکت دارند. او با توضیح دستور کار ها گفت: مراسم با اجرای مجید یراقبافان» فاتحه می شود و حمید علیمی» مداحی می کند و وحید قاسمی» و خردسال شاعر مهدیار خراسانی» برنامه شعرخوانی خواهند داشت. تماشاخانه آیینی شهادت محضر رقیه(س) هم دستور کار دیگری است که درون راسته آیینی امام حسین(ع) عمل می شود.» به گفته مدیر فرهنگسرای عترت این مراسم ابتد
قرآن ونهج البلاغه
بسم الله الرحمن الرحیم  در محضر تسنیم  ( بحث آزاد ) موضوع : انسان در مصاف با مرگ، مرگ را می‌میراندشما الآن در تمام زیر این آسمان فقط این حرف را از وحی می‌دانید که انسان است که مرگ را می‌میراند.آنها (ائمه اطهار) هم از قرآن دارند؛ شما وقتی این حرف را مطرح می‌کنید که انسان، مرگ را می‌میراند اینها گیج می‌شوند، نگاه می‌کنند این حرف چیست؟ انسان مرگ را می‌میراند، چیست؟قرآن که نگفته کلّ نفس یذوقها الموت» فرمود: کُلُّ نَفْسٍ ذَ
حضرت آیت الله حاج شیخ محمود زاهدی قمی(دامت برکاته) در سال 1314 شمسی در خانواده ی در شهر مقدس قم  دیده به جهان گشود. پدر ایشان، مرحوم آیت الله العظمی حاج میرزا ابوالفضل زاهدی(قدس سره) ، از مراجع عظام تقلید، جامع معقول و منقول، ممحّض در ادیان و فرق و هم چنین مفسّر قرآن بود. آیت الله زاهدی که از حافظه خوبی برخوردار بود، نخستین آموزه های اخلاقی و دینی خود را در بیت فقاهت و علم فراگرفت و تربیت قرآنی یافت. وی تحصیلات حوزوی را از سال 1328 آغاز نمود
 
آغاز شده بهار و فروردین است
چون دشت ز خیل لاله ها رنگین است
برخیز و جهاد را به تصویر بکش
معنای قیام بعد سجده این است
***
در حال سجود باش در محضر دوست
چون هر چه که هست، جلوه گاهی از اوست
"قلبی که به مِهر او شود دفتر عشق
زیر و زِبر و پیش و سش چه نت"*
***
سجاده که راز دار اسرار مگوست
مهری به لبش گذاشته، حضرت دوست
با سجده خویش سر به مهرش بسپار
پیشانی تو کلید مهر لب او ست
***
باید به وضو کنم تو را آماده
ای نفسِ به دنیای دنی دلداده
آوای اذان رسید از ما
شوخی نبود که، شب عروسی بود. همان شبی که
هزار شب نمی شود. همان شبی که همه به هم محرمند. همان شبی که وقتی عروس بله می گوید،
به تمامی مردان داخل تالار محرم میشود! همان شبی که فراموش می شود عالم محضر خداست.
آهان یادم آمد! این تالار محضر خدا نیست، تا می توانید معصیت کنید!
همه و همه آمدند. اما ای کاش
امام زمانمان هم می آمد، حق پدری دارد بر ما.! مگر می شود او نباشد؟! عروس
برایش کارت دعوت نفرستاده بود، اما آقا آمده بود.
به تالار که رسید سر در تالار نوش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

ابرار پایگاه قرآنی تفسیر رضوان انتشارات زبان مهر میشو چرم تبریز ساخت سایت رو به ما بسپور || با کمترین قیمت بینش 313 وبلاگ وحید نوروزی فاطمه ملازهی مهندسی رشد و توسعه فردی.