نتایج جستجو برای عبارت :

تهیه پژوهشنامه

نشریات علمی پژوهشی Q1
در موضوعات قرآن و حدیث و اخلاق
پژوهشنامه مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان: Q1 – 0/125%

پژوهشنامه نهج البلاغه دانشگاه بوعلی سینا: Q1 – 0/263%

پژوهشنامه علوی: Q1 – 0/115%

تربیت اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه: Q1 – 0/250%

پژوهشنامه اخلاق دانشگاه معارف: Q1 – 0/138%

مطالعات ترجمه قرآن و حدیث دانشگاه تربیت مدرس: Q1 – 0/5%

آموزه های قرآنی دانشگاه علوم رضوی: Q1 – 0/156%  - B71

متأسفانه در زمینه علوم اسلامی مجلات Q1 بسیار کمی وجود دارد و تا کنون مجله ای حائز
مقاله ای دیگر از دکتر محمد سبحانی
در فصلنامه پژوهشنامه نهج البلاغه
مقاله ای از دکتر محمد سبحانی یامچی، عضو هیأت علمی دانشکده علوم قرآنی مراغه، با عنوان شاخص‌های نیرویِ انسانیِ کارآمدِ نظام از منظر نهج‌البلاغه» در مجله علمی پژوهشی فصلنامه: پژوهشنامه نهج البلاغه، دوره هفتم، شماره ۲۵ صص ۸۱-۱۰۰ ، منتشر گردید.در چکیده این مقاله آمده است:
ادامه مطلب
مقاله جدید بنده با عنوان توصیف آخرامان در متون هندو و تطبیق آن بر عصر حاضر» مدتی است که در فصلنامه پژوهشنامه ادیان» (شماره سیزدهم، بهار و تابستان1398) منتشر شده است. این مقاله، به بررسی ویژگیهایی میپردازد که در متون هندو درباره آخرامان آمده است، و اینکه تطبیق دادن آن ویژگیها بر عصری که ما در آن زندگی میکنیم از چه زمانی و بر چه اساسی صورت گرفته است. این مقاله، و مقاله دیگر بنده به نام موعود آخرامان در متون هندو» که قبلاً در فصلنامه تحق
عنوان مقاله: شاخص های نیرویِ انسانیِ کارآمدِ نظام از منظر نهج‌البلاغه»
چکیده
کارآمدی و خلاقیت کارگزاران و مدیران از عوامل مهم و اساسی در کارایی نظام های ی است که همیشه مورد توجه متفکران این حوزه بوده است. نگاه توحیدی حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام به ساختار حکومت و ایفای نقش اساسی آن در شکل گیری رفتار و اخلاق جامعه و سرنوشت مادی و معنوی مردم، ایجاب می‌کند در گزینش و بکارگیری نیروی ارزشی که به عنوان سرمایه در اختیار مجموعه نیروی
 جزوه راهبردهای مدیریت منابع انسانی بهمراه نمونه سوالات
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جزوه راهبردهای مدیریت منابع انسانی بهمراه نمونه سوالات - سن فایلsnfile.com › product › جزوه-راهبردهای. Translate this page شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ،جزوه راهبردهای مدیریت منابع انسانی بهمراه نمونه سوالات را با بهترین کیفیت از سایت سن فایل دریافت نمایید. دانلود جزوه راهبردهای مدیریت مناب
دوره ۰، شماره ۱۸ - ( ۷-۱۳۹۷ )
گونه‌شناسی دلایل و شواهد کاربرد اسم خدا» به معنای اسم عینی در احادیث اهل بیت (ع) PDF
عرفان خراسان و ابن‌عربی، تفاوت‌های نظری PDF
عرفان و تصوف در منظومۀ فکری علامه مجلسی PDF
جایگاه صبر در منظومۀ فکری نجم ‌دایه PDF
جایگاه و نحوۀ تعامل فکر و ذکر در سنت اول عرفانی PDF
تمایز عرفان عملی و اخلاق از حیث موضوع PDF
تحلیل روش‌شناختی تفسیر عرفانی و مبانی آن از منظر صدرالدین قونوی PDF
مرگ ارادی (تسلط بر نفس) PDF
ملاصدرا و جمع دیدگاه عرفا
خلاصه کتاب حقوق بشر در اسلام
این بسته شامل خلاصه کتاب مبانی حقوق بشر از دیدگاه اسلام و سایر مکاتب سید علی میر و سید صادق حقیقت در حجم صفحه به انضمام مجموعه نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه با کد رشته 12236- 1223228 می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تحقیق اسناد بین المللی حقوق بشر از دیدگاه اسلام doc.articleurl.ir › doc-reference › html Translate this page دانل
برای تهيه برنامه زمانبندی چند شرط ذیل در تهيه آن دخیل هستند1-  ساختار شکست2- وارد کردن منابع3-اپدیت کردن های برنامه و تهيه گزارشات پیشرفت4-  درصد پیشرفت فیزیکی از کدام روش مورد استفاده قرار داده شوداین عوامل بر تعین قیمت تهيه یک برنامه زمانبندی تاثیر گذار هستند
 خلاصه کتاب راهبردهای پردازش و تدوین محتوای آموزش الکترونیک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در باره ماvabf.ir › BookView › راهبردهای-پردا. Translate this page صفحه اصلی جستجوی کتاب چاپی راهبردهای پردازش و تدوین محتوای آموزش الکترونیک رشته علوم تربیتی. قیمت سایت. تخفیف. قیمت. تخفیف: پدیدآوران: ناشر: ارزیابی کارکرد محتوای الکترونیکی در آموزش تاریخ در دانشگاه .criticalstudy.ihcs.ac.ir › article_3753 Translate this page
طرز تهيه لازانیا بدون فر
لازانیا یکی از غذا های لذیذ و پر طرفدار ایتالیایی محسوب می شود. این غذا نوعی پاستای ورقه ای است که به همراه گوشت چرخ شده و پنیر پیتزا تهيه می شود.لازانیا انواع مختلفی دارد و معمولا در فر درست می شود. در ادامه مقاله زیر با طرز تهيه لازانیا بدون فر آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب
امروز یکی از کامل ترین آموزشهای تهيه نقشه های توپوگرافی رو براتون تهيه کردیم . که با استفاده از اون می تونید به راحتی نقشه های توپوگرافی رو تهيه و از اونها استفاده کنید .
سرفصل‌ها:
۱- تهيه و دانلود نقشه از گوگل
۲- ورود اطلاعات استاندارد به global mapper و تهيه توپوگرافی استاندارد
۳- خروج نقشه توپوگرافی به civil3d
۴- تست مقیاس نقشه و ارتفاع‌های روی خطوط تراز
دانلود
 
سنت آلمانی:
در حالی که در آمریکا، عمدتاً روان‌شناسان، روان‌شناسی دین را پیشرفت دادند، در آلمان، این رشته بیشتر زمینه کار و در قلمرو بحث فیلسوفان و عالمان الهیات بود. برای مثال در آثار شلایر ماخر(Schleiermacher/1768-34)، دیدگاه روان‌شناختی در مقایسه با موضع الهیاتی، در درجه دوم اهمیت داشت. ویلهلم وونت(Wundt,W. /1920-32) ، فروید(Fruied/56-1939) یونگ(Jung) و اریکسون(Ericson,E.) از دانشمندان این سنت هستند.نگاه یا سنّت آلمانی که کسانی مثل فروید، یونگ، اُتو، شلایر ماخر اگر
طرز تهيه شیرینی نخودچی خانگی
طرز تهيه شیرینی نخودچی خانگی:در بین شیرینی های جذاب برای ایرانی ها، میتوان گفت شیرینی نخودچی (یا نان نخودچی) در صدر لیست قرار دارد. این شیرینی ترد و خوش طعم برای همه ی مردم ما یادآور سال نو و عید نوروز است و همه را به یاد خاطرات خوش می اندازد.
 
پس ما در کم نمک تصمیم گرفته ایم در این مطلب  طرز تهيه شیرینی نخودچی خانگی را به شما عزیزان همراه آموزش دهیم. در این دستور، ما برای تهيه این شیرینی از فر استفاده کرده ایم اما ا
نان سیر را می‌توانید همراه با انواع غذاها میل کنید و از طعم متفاوت و بی نظیر آن لذت ببرید. همه ما تنوع در خوراکی‌ها را دوست داریم، از اینرو تهيه این نان و استفاده از آن در کنار غذا‌هایی که با نان سرو می‌شود، باعث خواهد شد طعم جدید و متفاوتی را تجربه کنید. همانطور که گفته شد، طرز تهيه دو نوع از این نان را شرح خواهیم داد، اما چون نحوه تهيه هر دوی آن‌ها تا حد بسیاری مشابه است، می‌توانید آن‌ها را همزمان تهيه کنید. روشی که در ادامه شرح داده می‌ش
طرز تهيه پاپ کورن خانگی : پاپ کورن یا همان پف فیل یا ذرت بو داده شده را همه میشناسیم. پاپ کورن خیلی سریع آماده میشود و طرز تهيه آن هم بسیار ساده هست و وسایل زیادی هم نمیخواد و یکی از تنقلات خوب و خوشمزه میتونه باشه، برای تهيه پاپ کورن خانگی در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
طرز تهيه سوپ دال عدس با کدو تنبل (کدو حلوایی)طرز تهيه سوپ دال عدسسوپ دال عدس یکی از انواع غذا های ساده و خوشمزه است که به آسانی تهيه می شود و به عنوان یک وعده ی غذایی مقوی برای نوزادان و کودکان، گیاهخواران و افراد وگن محسوب می شود.
ادامه مطلب
سبزی پلو ماهی یکی از سنتی ترین غذاهای ایرانی است که در شروع سال نو و در شب تحویل سال پخت و میل می شود. سبزی پلو با ماهی را با انواع ماهی ها می توان تهيه کرد و انتخاب ماهی بر اساس سلیقه و  نظر افراد مختلف انجام می شود.
ادامه مطلب
آشنایی با طرز تهيه شربت آلبالو + نکات مهم برای تهيه شربت آلبالو

یرای تهيه شربت آلبالو از آلبالوهای اول فصل که هنوز خیلی رسیده نیست، استفاده کنید
 
شربت آلبالو، یکی از شربت های بسیار پر طرفدار در فصل تابستان است. با ما همراه شوید تا با طرز تهيه و نکات مهم در تهيه این شربت خوشمزه آشنا شوید.
ادامه مطلب
طرز تهيه سالاد اسفناج ایتالیایی
 
 
سالاد اسفناج یکی از سالادهای خوشمزه فصلی است که با استفاده از اسفناج تازه تهيه میشود. با طرز تهيه سالاد اسفناج ایتالیایی اصیل آشنا شوید.
 
سالاد اسفناج یکی از سالادهای خوشمزه و مقوی است که به روش‌های مختلفی تهيه می‌شود. همان‌طور که از نام این سالاد مشخص است، ماده اصلی آن اسفناج است که مسلما باید تازه باشد.
ادامه مطلب
تهيه نقشه زمین شناسی و توپوگرافی
از جمله خدمات شرکت می توان به تهيه نقشه های زمین
شناسی و توپوگرافی می باشد. که پس از بازدیدهای صحرایی و جمع آوری اطلاعات
زمین شناسی و توپوگرافی که شامل واحدهای زمین شناسی و برداشت نمونه جهت 
تهيه مقاطع نازک و صیقلی و همچنین برداشت نقاط توپوگرافی می باشد این
اطلاعات در اختیار کارتوگراف قرار گرفته که نقشه های مورد نیاز در محیط نرم
افزارهای جی آی اس، اتوکد و اتوکد لند تهيه می شود. در ذیل نمونه هایی از
نقشه ها
طرز تهيه حلوا زعفرانی
حلوا زعفرانی با آرد سفید یکی از پرطرفدارترین انواع حلوا ایرانی است که در ادامه این مقاله طرز تهيه حلوا زعفرانی با آرد سفید به همراه طرز تهيه شهد حلوا با گلاب و زعفران را به شما خانم های عزیز آموزش خواهیم داد اگر طرز پخت حلوای زعفرانی را نمی دانید با این مطلب از سایت سماتک همراه ما باشید.
مواد لازم برای تهيه حلوا زعفرانی
آرد سفید: ۲ فنجان سر پر
روغن جامد: ترجیحا حیوانی ۲ قاشق غذاخوری
روغن مایع: یک چهارم فنجان
شکر: یک لیوان
وت فرنگی یکی از پرطرفدارترین میوه های تابستانی با طعم و مزه بی نظیر است. برای همین جای هیچ شکی نیست که چرا مربای توت فرنگی این همه محبوب است!  مربای توت فرنگی با طرز تهيه ای آسان ولی خوشمزه می تواند لحظات شیرینی را برایتان رقم بزند. پس با ما همراه شده و این مربای لذیذ را در خانه درست کرده و نوش جان کنید.
مواد لازم برای تهيه مربای توت فرنگی
توت فرنگی: یک کیلو و هشتصد گرم
شکر: دو کیلوگرم
آب: سه لیوان

ادامه مطلب
موهیتو یک نوشیدنی خوش طعم مکزیکی است که در چند سال اخیر در منوهای بیشتر رستوران‌های ایرانی هم می‌توان آن را پیدا کرد و سفارش داد.
 
روش تهيه این نوشیدنی بسیار آسان است و می‌توانید خودتان در خانه آن را تهيه و نوش جان کنید .
ادامه مطلب
دستور تهيه پودینگ شکلاتی ساده و خوشمزه مرحله به مرحله
پودینگ شکلاتی جزو دسرهای خوشمزه و بسیار هم پرطرفدار است. پودینگ ها از ساده ترین دسرهایی هستند که با مواد ساده و به راحتی در منزل قابل تهيه هستند. پودینگ را می توان در طعم های مختلفی درست کرد. از جمله پودینگ وانیلی، زعفرانی، شکلاتی، موزی و توت فرنگی. همچنین پودینگ را می توان با ژله و یا بیسکوییت پتی بور درست کرد که بسیار خوشمزه می شود.
به هر حال اگر با طرز تهيه پودینگ شکلاتی آشنایی ندارید،
طرز تهيه قارچ سوخاری رستورانی|قارچ سوخاری پنیری و ساده خانگی
طرز تهيه قارچ سوخاری پنیری و قارچ سوخاری ساده رستورانی و قارچ سوخاری خانگیدر روزهای گرم تابستان و زمانی که به یک میان وعده و پیش غذای خوشمزه و سبک نیاز دارید می توانید این قارچ سوخاری را در خانه تهيه کرده و همراه با عزیزانتان نوش جان کنید. در مطلب امروز 2 روش برای تهيه قارچ سوخاری ساده” و یک روش برای پخت قارچ سوخاری پنیری” ارائه کرده ایم.
ادامه مطلب
 
دو مکتب تاریخی آلمان
 
مکتب تاریخی اقتصاد به جای یافتن قواعد کلی قابل کاربرد، برای توصیف ویژگی های خاص هر جامعه و اقتصاد تلاش می کند. در بخش دوم از مقاله سیدحسین میرجلیلی با عنوان آموزه های مکتب تاریخی برای تحلیل اقتصاد ایران» که از فصلنامه پژوهشنامه اقتصادی انتخاب شده است، مکتب آلمانی شرح داده می شود.
 
در نیمه دوم قرن نوزدهم، اقتصاد ی به صورت دانش مجرد و قیاسی درآمده بود. کلاسیک ها آن را جهان روا می دانستند، اما توضیحی برای تفاوت کش
طرز تهيه ژله در پوست هندوانه
 
طرز تهيه ژله در پوست هندوانه : اگه یه ایده بکر و خلاقانه برای پذیرایی از مهمون های شب یلدا میخواین، ژله در پوست هندوانه پیشنهاد ما به شماست. تهيه ژله در پوست هندوانه اصلا کار سختی نیست  و زمان زیادی را نمی طلبد و اگه کلی کار برای شب یلدا دارین، میتونین خیلی راحت این دسر رو تهيه کنین و خیالتون از بابتش راحت باشه. همچنین اگه برای تهيه ژله قالب خوشگلی ندارین یا از قالب های تکراری خسته شدین این ایده برای تهيه ژله ساده
سالاد فصل ترکیبی مناسب و خوش طعم از سبزیجات تازه ای است که در زمان تهيه سالاد در دسترس هستند . سالادهای فصل خوش طعم ، تازه و ترد ، سالم و مفید هستند و می توانند با ترکیب مناسبی از سس ها خوش عطر و خواستنی هم باشند . انواع سالاد فصل با دستورهخای مختلف را می توان تهيه نمود و سالدهای فصل می توانند با انواع سبزیجات تهيه شوند . در این مقاله پرنیان یک دستور متفاوت برای تهيه سالاد فصل آموزش داده شده است ، در این دستور یک سس بی نظیر با طعمی بسیار خاص نیز آ
طرز تهيه سس خردل خانگی منطرز تهيه سس خردل : خب عزیزان میخوام بهتون یاد بدم که چطوری در کوتاه ترین زمان ممکن در منزل بهترین سس خردل رو درست کنید و میل کنید و لذت ببرید پس حتما در ادامه همراه ما باشید با آموزش تهيه سس خردل خانگی من در سه مرحله ساده.
همانطور که ذکر شد سس خردل را می توان با روش های مختلفی تهيه کرد در ادامه این مطلب روش درست کردن سس خردل را با خامه را در سه مرحله در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
 
مواد لازم جهت تهيه سس خردل با خامه
پو
نقد
حجاب شرعی در عصر پیامبر را سال 1392 نوشتم و انتشارات نظری منتشر کرد و
حالا در سایت و اپلیکیشن طاقچه موجود می باشد. گمان می کنم برای دوستانی که
دسترسی راحتی به کتاب ندارند و به دلیل گران شدن کاغذ، تهيه کتاب براییشان
سخت است، تهيه این کتاب از طریق این سایت و اپلیکیشن ساده تر و بهتر باشد.
برای تهيه این کتاب می توانید اینجا را کلیک کنید.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

فروشگاه دهکده هنرفردوس خانه سونی مقالات طراحی سایت PARSACHOOB خادمان شهدا تلویزیون سامسونگ محمد حسین عزتی دنیای روانشناسی Xezo Games رضا بهزادی