نتایج جستجو برای عبارت :

برنامه روبیکا

سوال پخش زنده روبيکا کجاست 
سوال اکثر کاربران اینترنتی درباره روبيکا

با سرویس رسانه تصویری روبيکا، امکان انتخاب ترتیب پخش برنامه ها یا توقف و پخش مجدد آنها را دارید. همچنین میتوانید از مشاهده برنامه ‏های پخش زنده اینترنتی تلویزیونی لذت ببرید.
ادامه مطلب
اپلیکیشن روبيکا – Rubika یکی از محبوبترین های اندرویدی می باشد که کاربران با استفاده از آن هزاران برنامه و بازی موبایل را به صورت یکجا برروی موبایل خود خواهند داشت. با دانلود روبيکا تمام نیاز های کاربر اعم از نصب بازی و برنامه، تماشا و دانلود فیلم و سریال، خدمات پرداخت قبض و کارت به کارت و… برطرف خواهد شد. اگر قصد دارید به صورت یکجا چندین ابزار و امکانات مختلف را در گوشی خود داشته باشید در ادامه می توانید نصب روبيکا را از سایت ایران دانلود انج
با روی کار آمدن روبيکا میلیونها ایرانی به اپلیکیشن محبوب آمدن و عضو شدن و روبيکا هم به پاس این موضوع اقدام به راه اندازی گروه و کانال همانند اپلیکیشن تلگرام کرد.
خیلی از افراد کانال خود را در روبيکا ایجاد کردند و بعضی دیگر نیز در حال راه اندازی کانال روبيکا خود هستند، پس شما هم همین الان کانال روبيکای خودتون رو ایجاد کنید.
بعد از ایجاد کانال روبيکا میتونید کانال خودتون رو در لینکدونی روبيکا تبلیغ کنید تا افزایش ممبر روبيکا داشته باشید و همچ
روبيکا 2.0.6 دنیای فیلم و سریال و پخش زنده تلویزیون
روبيکا
 اپلیکیشن اندرویدی جامع که برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس های متعدد، متفاوت و جذابی را یکجا گرد هم آورده است تا بتوانند فقط از طریق این اپلیکیشن با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود متصور هستند، دسترسی داشته باشند.
دنیای فیلم و سریال (Mega Video)با روبيکا، می‏توانید به دنیایی از فیلم و سریال و برنامه‏ های مورد علاقه خود بر روی همه دستگاه‌ های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیو
برای عضویت در گروههای روبيکا به روشی که در ادامه توضیح میدم اقدام کنید و بعد از انجام مراحل زیر میتوانید عضو گروههای روبيکا بشین.

ابتدا روبيکا رو بر روی گوشی خودتون نصب کنید، برای دانلود روبيکا میتوانید روی لینک روبرو کلیک کنید.
لینک دانلود برای گوشی اندروید   لینک دانلود برای گوشی اپل       دانلود تحت وب
بعد نصب یک وارد روبيکا بشین و مشخصات خودتون رو کامل کنید
خوب بعد از اینکه روبيکا رو نصب کردین باید عضو لینکدونی روبيکا بشین.
الان میتون
حتما شما هم دوست دارید تا در گروههای چت روبيکا عضو بشین، برای همین ما در اینجا به شما لینکدونی گروه روبيکا رو معرفی میکنیم و تلاش میکنیم تا هر روز گروههای جدید روبيکا رو در کانال خودمون قرار بدیم.
لازم به توضیح است در حال حاضر تبلیغ گروه در لینکدونی روبيکا کاملا رایگان می باشدو اگر شما دوست عزیز گروه خودتون رو  در روبيکا ایجاد کردین میتونید جهت تبلیغ گروه خود در روبيکا به لینکدونی ما مراجعه کنید و لینک خودتون رو کاملا رایگان تبلیغ کنید.
الب
 
 
 
کانال های مهم روبيکا
 
 
کانال آموزش در روبيکا  برای ورود به کانال کلیک کنید  
آموزش های وب | آموزش های اینترنت | آموزش های گرافیک | آموزش های تخصصی در این کانال در روبيکا 
نام ایدی در روبيکا : IRAN_STUDY
 
کانال فونت در روبيکا  برای ورود به کانال کلیک کنید
برترین فونت های فارسی عربی انگلیسی در این کانال در روبيکا
نام ایدی در روبيکا : MY_FONT
 
کانال گرافیک در روبيکا  برای ورود به کانال کلیک کنید
برترین رابط های کاربری اپلیکیشن و وب در این کانال د
اگر به دنبال تبلیغات رایگان هستین، من به شم لینکدونی روبيکا رو پیشنهاد میدم، تبلیغات در این لینکدونی کاملا رایگان هست و هیچگونه هزینه ای برای شما نداره.
برای تبلیغات رایگان در لینکدونی روبيکا کافی هست تا به قسمت توضیحات این لینکدونی برین و با واحد پشتیبانی لینکدونی تماس بگیرین تا این کا رو در اولین فرصت برای شما انجام بده.
بازم هم بر خودم لازم میدونم از اعتمادی که به ما دارین کمال تشکر رو بکنم و مطمئن باشید ما همیشه و در همه حال در کنار شما
 توجه : پست های جدید به کانال ما در روبيکا ارسال خواهد شد و ر کانال تلگرام پست جدید ارسال نخواهد شد
کانال جدید مان در روبيکا با همین نام فعال می باشد. 
www.Rubika.ir/LTghalam
کانال تلگرام لوازم التحریر
telegram.me/LTghalam
LTghalam@
ID Admin : @KalatehArabi
به دلیل تغییر قیمت لوازم التحریر  لطفا قیمت ها را از طریق کانال روبيکا پیگیری کنید.
 توجه : پست های جدید به کانال ما در روبيکا ارسال خواهد شد 
کانال جدید مان در روبيکا با همین نام فعال می باشد. 
www.Rubika.ir/LTghalam
تلفن ادمین کانال
09381247208
به دلیل تغییر قیمت لوازم التحریر  لطفا قیمت ها را از طریق کانال روبيکا پیگیری کنید. به دلیل نواسانات قیمت اعتبار قیمت ها دو هفته می باشد
کانال پرسپولیسی ها در کانال روبيکا با مدیریت علیرضا رجایی یک کانال بسیار کامل از انواع اخبار ها و حواشی های پرسپولیس است و ما از شما دعوت میکنیم تا به این کانال بپیوندید و از آخرین اخبار ها خبردار شوید 
 
 
لینک کانال: https://rubika.ir/persepolisi_ha
 
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و.
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
برخی عادت‌هایی برنامه‌نویسی هستند که به شما اجازه نمی‌دهند تا یک برنامه‌نویس واقعا عالی شوید، بنابراین سعی کنید این عادت‌های بد را ترک کنید تا یک برنامه‌نویس عالی شوید. هزاران عادت بد برنامه‌نویسی وجود دارد که به شما امکان یک برنامه‌نویس خوب‌ شدند را نمی‌دهد. در این مقاله ما سعی کرده‌ایم مهم‌ترین این موارد را پوشش دهیم.
ادامه مطلب
یه بنده خدایی لینکدین پست گذاشته که:" زبان برنامه‌نویسی یاد نگیرید، برنامه‌نویسی یاد بگیرید! برنامه‌نویسی رانندگیه و زبان برنامه‌نویسی ماشین. اونی که رانندگی بلده وقتی ماشینش عوض میشه نمیره از اول رانندگی یاد بگیره اما میدونه که هر ماشینی آپشن‌های خودش رو داره "
برای اینکه بتونید یه برنامه نویس خوب بشید نیاز به استاد ندارید فقط گوگل و کمی صبر و حوصله نیاز دارید بعدش شما بهترین برنامه نویس می شوید.
البته کمی هم زبان باید بلد باشید.
توانایی حل مسئله بزرگترین کمکیه برنامه نویسی با شما می کنه
 
اگر عبارت برنامه‌ی صبحگاهی را در گوگل جست‌وجو کنید با ۲۰ میلیون نتیجه مواجه می‌شوید. برنامه‌ی صبحگاهی باعث افزایش عملکرد و همچنین سطح رضایت افراد می‌شود. این نوع برنامه اجازه می‌دهد تا مادرهای گرفتار به اهداف خود برسند و مدیران نیز بتوانند خود را برای یک روز پر از جلسه آماده کنند. در ضمن هر دوی آنها می‌توانند برای شام خانه باشند. اما داشتن یک برنامه‌ی صبحگاهی فقط نیمی از این معادله است. یک برنامه‌ی صبحگاهی قوی با یک برنامه‌ی شبانگاهی
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
جلسه اول
               خلقت و برنامه نویسی
               تاریخچه برنامه نویسی
جلسه دوم 
               برنامه نویسی کنسول
               مقدمه برنامه نویسی
جلسه سوم و چهارم
               آموزش دستورات برنامه نویسی
جلسه پنحم
              آموزش تبدیل های ضمنی و آشکار
جلسه ششم
              بررسی نمونه برنامه ها
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید حرفه ا
برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم
برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنا
سلام
میخوام آموزش هک کردن پرداخت درون برنامه‌ای برنامه‌ها و بازی‌های مارکت‌های مختلف رو بزارم.(از جمله گوگل‌پلی، کاف‍ ‍ه‌ب‍ ‍ازار و .)
این برنامه نیازمند روت می‌باشداول از همه برنامه‌ی Lucky Pather را دانلود کنید
۱-وارد برنامه Lucky Pather بشید و اجازه روت رو بهش بدید۲- سپس از منوی پایین برنامه گزینه Toggles رو انتخاب کنید۳- گزینه ی Google Billing Emulation رو فعال کنید۴-روی بازی یا برنامه مورد نظر در منوی برنامه کلیک کنید۵-گزینه Open Menu of Pathes رو انتخاب کنید۶-گ
این پست برای ایده هاید برنامه نویسی هست که به هر زبانی میتوان نوشت
هرکس ایده ای داره بگه تا بزارم:

سطح:مبتدی
برنامه ای که اعداد اول بین ۱ تا ۱۰۰ رو توی خروجی نمایش بده(غیر گرافیکی)
برنامه ماشین حساب(غیر گرافیکی)
برنامه چاپ اعداد اول بین دو عددی که از کاربر گرفته شده(غیر گرافیکی)
برنامه چاپ اعدادی که توانی از دو هستند(غیر گرافیکی)

سطح:متوسط
ادامه مطلب
برای تهیه برنامه زمانبندی چند شرط ذیل در تهیه آن دخیل هستند1-  ساختار شکست2- وارد کردن منابع3-اپدیت کردن های برنامه و تهیه گزارشات پیشرفت4-  درصد پیشرفت فیزیکی از کدام روش مورد استفاده قرار داده شوداین عوامل بر تعین قیمت تهیه یک برنامه زمانبندی تاثیر گذار هستند
Your Uninstaller Pro 7.5.2014.03
نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.
ادامه مطلب
۱- بلند پروازی نکنید؛ برنامه را بیش از حد توان تنظیم نکنید، واقع بین باشید!
۲- مباحث پیچیده و سخت را زمانی مطالعه کنید که کارایی و توان ذهنی بیشتری دارید.
۳- رعایت تنوع مطالعاتی در یک روز؛ حتما حتما در برنامه ی یک روز درس های متفاوتی را قرار داده و تنها یک درس خاص را مطالعه نکنید.
۴- تک برنامه ای باشید؛ از آشفته کردن ذهنتان با چند برنامه ای بودن و برنامه های درهم و نامنظم خودداری کنید.
۵- تا حد ممکن تعداد تست هایی که قراراست در یک هفته کار کنید را
ممکنه بعد از مهاجرت به ویندوز 10 هنوز با برنامه مشاهده عکس این ویندوز کنار نیومده باشید
و بخاید که از همون برنامه  Windows Photo Viewer قبلی ویندوز 7 استفاده کنید
نگران نباشید . برای فعال کردن این برنامه کافیه فایل رجیستری پیوست مطلب رو دانلود کنید و اون رو Merge ( یا اون رو باز ) کنید. 
توجه داشته باشید که بعد از باز کردن فایل پیوست برنامه به بخش برنامه های باز کننده عکس اضافه می شود و شما باید این برنامه رو پیش فرض باز کردن عکس کنید

ادامه مطلب
واقعا درآمد برنامه نویس در ایران چه قدر هستش ؟
دوستان عزیز چند مدل داریم برای درآمد زایی از برنامه نویسی که باید دونه به دونه این موارد رو مورد بررسی قرار بدیم تا به درآمد برنامه نویس در ایران برسیم. این مدل ها درآمدی را در بخش پایین لیست کردم که ببینید و هر کدوم رو توضیح میدم.
مدل کارمندی 
مدل آزاد کاری (فریلنسری)
مدل ایده سازی 
مدل کارمندی :
درآمد برنامه نویس در ایران در این مدل به این صورت هستش که برنامه نویس در شرکت ها یا موسساتی که برنام
محمد اسم مستعار خود را در اینستاگرام و فضای مجازی ب mohammad_nr تغییر داده است و این اِن آر آخ اسمش هیچ معنی خواصی ندارد و فقط برای داشتن ی آیدی خوب در اینستاگرام این اسم را انتخاب کرد محمد 3 تا پیج اصلی در اینستاگرام داره ک مجموع هر س تای این پیج هاش ب 10 هزار فالور میرسه و محمد از خود کلیپ های زیادی منتشر کرده و این بخاطر علاقه او ب یکی از تیک تاکر ها بوده است ولی با گذشت زمان محمد فهمید ک باید خودش باشد و از هیچکسی تقلید نکند و برای خودش ی کاری بکند و
برنامه و بازی رایگان
همایت کنید .دنبال بازی های دیتا دارمیگردی .یا پول بی نهایت هستی در این کانال پیدا میکنیدنبال برنامه های پولی هستی ؟؟ولی هزینه دارن دیگه نگران نباش .ما رایگان در اختیار شما قرارمیدهیم.برترین برنامه وبازی های گوگل و بازار با ما همراه باشید.
╭┅═ঊঈjoinঊঈ═┅╮                   @pulyapp_bazarvogoogail              برنامه و بازی رایگان
بروی ورود به کانال کلیک کنید…
از زمان شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، بحث اینکه مسئله آموزش به چه طریقی برای دانش آموزان دنبال خواهد شد برای همگی سوال شد و آموزش و پرورش اعلام کرد که به زودی با پروژه شاد» و با کمک پیام‌رسان‌ها و اپراتورها این مساله را برای دانش‌آموزان حل و فصل خواهد کرد. مقرر شد تا ۵ پیام رسان برتر کشور در این طرح شرکت کنند و مدارس بعد از انتخاب هر یک از پیام‌رسان‌ها، فعالیت آموزشی‌شان را در آن بستر ادامه دهند اما این قول و قرار با تصمیم جدید وزارت آموزش و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

کتابها و نرم افزارهای آموزشی مرکز پخش قطعات لوازم خانگی عشق من آموزش - تولید - عرضه معرفی شرکت اسپیلت البرز parsertebat یک دعا شرکت پلیران poliran 021-66133673 پلی ران اتصال رنگی شبیهِ نور یادداشت های یک f