نتایج جستجو برای عبارت :

اگر بخواهیم

تذکرة الاولیاء نوشته ی عطار نیشابوری کتابی است شیرین و نغز که به معرفی اولیای الهی، شرح حال، زندگی و مرامشان می پردازد. این کتاب تیمناً و تبرکاً با شرح مختصری از حال و مرام امام صادق شروع شده و به امام محمد باقر علیهما السلام ختم می شود. سال ها قبل جناب امیرخانی گفته بود اگر بخواهيم اخلاق را به جامعه بازگردانیم باید خواندن گلستان سعدی را اقامه کنیم و چنانچه بخواهيم به آیین جوانمری بازگردیم می بایست تذکرة الاولیاء عطار را به پای داریم.
غ
اگر بخواهيم در مورد پایتون صحبتی داشته باشیم اینه که پایتون یک زبان تقریبا ساده و قوی و شیءگرا هست.
کتابخانه های بسیاری برای کدینگ داره.
مناسب برای پردازش تصویر، صوت و . هست.
و چیزای دیگه که بخواهيم بگیم زیاد میشه
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که؛
چگونه در اکسس برای کارهای مختلف از کاربر رمز بخواهيم؟
که کاربرد آن در مواقع مختلفی مشخص می‌شود؛ از قبیل:
درخواست رمز در زمان باز کردن فرم در اکسس (رویداد On Open)
در زمان فشردن یک دکمه، قبل از اجرای دستورات آن از کاربر درخواست رمز شود (رویداد On Click)
بعد از گذشت یک مدت زمان مشخص در اکسس از کاربر درخواست رمز شود (رویداد On Timer)
در زمان اجرای دستورات مختلف در اکسس از کاربر درخواست ر
آنچه که ما برای رسیدن به اهداف بزرگ در ابتدای هر حرکتی احتیاج داریم، شناخت صحیح از مسیر است. پیش از هر اقدامی ما نیاز داریم تا نقشه راه را بدانیم و اگر بخواهيم در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود برسیم می بایست کوتاه ترین و در عین حال صحیح ترین مسیر را شناسایی کنیم.
اگر بخواهيم مسیر و فرآیند ایده پردازی و ثبت اختراع را در یک کلام خلاصه کنیم؛ تصویر بالا گویا ترین حالت آن است. این نمودار که در صفحه 104 کتاب شما هم مخترعید» آمده، تمام آنچه را که در ا
سلام. اگر پارامتر STANDBY_FILE_MANAGEMENT در استندبای برابر manual باشد، زمانی که بخواهيم در دیتابیس اصلی دیتافایلی را اضافه کنیم، این کار بصورت اتوماتیک در استندبای رخ نمی دهد و باعث از کار افتادن استندبای تا حل این موضوع خواهد شد.
ادامه مطلب
سلام. برای همه ما پیش اومده که مثلاً بخواهيم backup ی که گرفتیم رو با دستور scp به سرور دیگه ای انتقال بدیم. در این حین به علت قطع شدن session ممکنه تو حجم بالا، عملیات انتقال با مشکل مواجه بشه. برای این کار می توان از ارسال این دستور به background به روش زیر استفاده کرد:
ادامه مطلب
نتیجه کلی پرسش از بچه ها هفت تا ده ساله که خدا چیست :سه کودکی از آن هادپرسش به عمل آمد اینگونه پاسخ دادن: که خدا را ما نمیبنیم و شاید پس از مرگ خدا را  از نزدیک ببینم ،خداا خیلیی بزرگ است و در اسمان  زندگی میکنه و وقتی بخواهيم می توانیم با خدا درد دل کنیم و خیلیی مهربانست .
نتیجه:پس از تفکر درباره ی این پاسخ ها به درک پاک و بی آلایش کودکان از خداوند پی بردم.
تازیخ:28\9\99
ساعت:00:50
دوستان زیادی این سوال را پرسیده اند که هدلایت فن دار بهتر است یا هدلایت بدون فن ؟
لازم دانسیتم تا این مقاله را بنویسیم تا سوال شما دوستان را پاسخ دهیم تا خریدی مناسب و معقول بعد از تصمیم گیری صحیح داشته باشید پس در ادامه ای این مقاله با ما همرا باشید تا شما راه با هر کدام از این نوع هدلایت ها آشنا کنیم.
مزیت های هدلایت های فن درا

هدلایت های فن دار دارای نور بشتری اند ، به علت وجود فن خنک کننده ای هوشمند در پشت این مدل از هدلایت نور بسیار بیشتری
کانتینر یخچالی نوعی از کانتینر است که قابلیت حمل و نقل مواد غذایی و فاسد شدنی را مهیا می کند. به این ترتیب می توانیم با کمک این کانتینر ها گوشت، سبزیجات، میوه ها و دیگر مواد غذایی را منتقل کنیم بدون آنکه بخواهيم نگران از بین رفتن آن ها باشیم.
در این مطلب که از سایت دپوکانتین تهیه شده می خواهمی به بررسی این محصول بپردازیم و توضیحاتی را راجع به آن و خرید این محصول ارائه بدهیم.
ادامه مطلب
 درون و بیرون              11فروردین
ارزش واقعی ما در عمل کردن بر اساس شخصیت خودمان است.»
کتاب پایه
v
وقتی قدمها را کار می‌کنیم، مجبوریم برخی از حقایق اساسی را درباره خود کشف کنیم. فرآیند آشکارسازی اسرار، برملا کردن آنها و جستجوی شخصیت خود سرشت واقعی ما را نشان میدهد. وقتی از خود شناخت پیدا میکنیم، باید تصمیم بگیریم که فقط خودمان باشیم.
شاید بخواهيم به آنچه به سایر معتادان انجمن و دنیا ارائه میدهیم نگاهی بیندازیم و ببینیم آیا با آ
روز جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری، اسمی طولانی، بزرگ و سنگین است. دور به نظر می‌رسد. انگار که در گوشه‌ی امنی نشسته باشیم و فقط بخواهيم احتیاطا تلاشی بکنیم تا در معرض ترکش خشونت جهان متعفنی که ربطی آن چنانی هم به ما ندارد، نباشیم. اینقدر دور به نظر می‌رسد که سخت درموردش می‌نویسم: خشونت، افراطی‌گری و من؟! احتمالا شما هم اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد داعش است، نمونه‌ی عینی خشوت و افراطی‌گری. اما نه، این بار نزدیک‌تر و ملموس‌تر به خشونت
به این دلایل امام خود را دعا کن .
#قسمت.دوم
اجابت دعای ما به برکت امام‏ بدان که از جمله نعمت‏های بزرگ خداوند متعال بر ما این است که به ما اجازه داده تا او را بخوانیم و دعا کنیم و حاجت‏های خود را از او بخواهيم و خداوند متعال به لطف و کرمش دعای ما را مستجاب می‏فرماید. و چون در جای خود ثابت است که تمام نعمت‏های الهی به برکت وجود امام زمانمان به ما می‏رسد و نیز پرواضح است که اجابت دعا از بهترین نعمت‏هاست، بلکه مهم‏ترین نعمت است. زیرا که به وسیله
به نام آنکه معنا بخش معناست 
بررسی آمار و احوالات درونی نشان میدهد انسان ها به طور عمده از خود بودن گریزانند . خب گریزانی ازچه ؟ و به کجا ؟ نکته ی جالب این است که هیچ کس شاید هم بجز عده ی معدودی نمیداند . بعضی ها هم عذاب وجدان میگیرند از این فرار از خود . ولی در کل نه معلوم است که جریان چیست و نه چیز دیگر 
فقط می دانیم که یک چیزی در درون مدام مارا اذیت می کند و ریشه ی مشکلات از آن است . 
شناخت کامل خود ریشه ی حل مشکل خود است وقتی که بخواهيم ریشه را در
روش وارد شدن از خیابان فرعی یا کوچه به خیابان اصلی
برای وارد شدن از خیابان فرعی یا کوچه به خیابان اصلی حتما باید
ایست کامل کرد و صد متر زود تر راهنمای هر طرفی که قصد وارد
شدن به آن را داریم بزنیم. در خیابان یک طرفه راهنمای سمت
راست و برای خیابان های دو طرفه راهنمای هر طرفی که بخواهيم
برویم.فرمان را به سمتی که می خواهیم وارد شویم می چرخانیم
ماشین که در لاین سمت راست صاف شد فرمان را صاف می کنیم و
حرکت می کنیم.وقتی از فرعی بخواهيم به سمت چپ خیابان
د
یا مهربان ❤️سلام عزیزان❤️❤️این روزها حال دلتان چطور است ؟این روزها خیلی ها تراز امیدشان یک طرفی شده است .این روزها دروغ زیاد می شنویم .دروغ تلویزیونی ،دروغ تلگرامی اینستا گرامی ،دروغ های کوچه بازاری وذهن باید راست باشد تا دروغ در آن اثر نکند .اگر ذهن ما کاغذی و سبک باشد در گردباد دروغ به فنا می رود و حتی بدتر این که خودش اعتیاد پیدا می کند به شنیدن دروغ های بیشتر .گمشده همه ما یک کلمه است و آن" ایمان" است .در این فرصت مغتنم ماه رمضان به حبل
نگامیکه بخواهيم از چراغی در پروژه های نورپردازی و
روشنایی استفاده کنیم، حتما برایمان پیش خواهد آمد که هنگام انتخاب رنگ نور
منبع نوری چراغ با واحد کلوین آن را می سنجند.اما چرا از واحد کلوین برای سنجش رنگ نورهای طیف سفید استفاده می شود و آن را بر چه اساس تعیین می کنند؟
برای مطالعه ادامه این مطلب به این لینک مراجعه فرمایید.
این سوال، برای خیلی ها مطرح می شه که وقتی به حرم رفتیم از حضرت چه بخواهيم؟
جدا از اینکه خودشان فرمودند هرچه می خواهید از ما بخواهید حتی نمک طعامتان را، اما یک نکته کلیدی هست که باعث میشه وقتی وارد حرم میشیم برای عرض حاجت دست و پای خودمان را گم کنیم.
ادامه مطلب
 
حمایت از اقتصاد داخلی

فرهنگ از اقتصاد هم مهم تر است. چرا؟ چون فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید، چه بخواهید، چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما؛ اگر این هوا کثیف باشد، آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هوا است؛ اگر درست باشد، آثاری دارد. الان درباره ی تولید داخلی حرف میزدیم؛ اگر بخواهيم مصرف تولیدات داخلی به معنای واقعی کلمه تحقّق پیدا کند، باید فرهنگ [مصرف] تولید داخلی در ذه
طراحی
گوشی‌های جدید سری گلکسی M و گلکسی A سامسونگ شباهت‌های زیادی به هم دارند و
اگر بخواهيم انتخاب کنیم که گلکسی A50 به کدام عضو خانواده M بیشتر شبیه است، پاسخ آن بدون شک M30
خواهد بود. البته وجه اشتراک این دو گوشی 100 درصدی نیست و سامسونگ برای
متمایز کردن این دستگاه‌ها از یکدیگر دست به تغییراتی در گوشی A50 زده است.
به‌عنوان مثال برخلاف M30 که قاب پشتی آن دارای بدنه‌ای با رنگ‌های ثابت
است، گلکسی A50 از رنگ‌های گرادینت بهره می‌برد. این گوشی در رن
عکس نوشته پسرانه زیبا و جدید اسم اشکان ashkan به معنی اجتماعی و کوشا برای پروفایل,دانلود بهترین تصاویر فانتزی و کارتونی طراحی شده از نام اشکان بصورت انگلیسی و فارسی برای پروفایل,دانلود آلبوم تصاویر اسم اشکان با ملد طرح فونت سه بعدی قلبی و عاشقانه در اشکال مختلف و جذاب لوگوی اسم اشکان زندگی بسیار کوتاه تر از آنست که بخواهيم بعضی از کلماتِ مهم را ناگفته نگه داریم ! ✔مثل دوستت دارم✔ ‌ツ
اسم اشکان
گ
عکس نوشته اشکان
خشم: کالایی گران بهااگر بخواهيم زندگی کنیم، باید خشم را کنار میگذاشتیم. بدخلقیو آشفتگی فکری راهگشا برای ما نبوده است. شاید آنها برای آدمهای عادی کالایی گران بها باشد، اما برای الکلیها سم است.(الکلی های گمنام)"کالای گران بها ." چندبار این کلمات را شنیده ام . فقط عصبانیت نیست که برای غیر الکلی ها ضرر ندارد، من فهرستی تهیه کرده ام که شامل خشم متعادل، دلسوزی برای خود، قضاوت، خودخواهی، غرورکاذب و تواضع کاذب می شود. من همیشه از خواندن این جمله متعج
 
اگر بخواهيم شاخص های و طلبه تراز انقلاب را از کلام امام و بزرگان استخراج کنیم به لیست بلند بالایی برمی خوریم که عصاره آن را می توان این گونه تجمیع کرد:
ـ عالم و برخوردار از فضل علمی و اخلاقی
ـ با تقوا و بصیر
ـ خردمند و با حکمت
ـ مسؤولیت پذیر و زمان شناس
ـ برخودار از روحیه جذب حداکثری بویژه در مواجهه نسل جوان
ـ ساده زیست و با عزت نفس
ـ مردمی و دارای روحیه خدمت
ـ دارای روحیه کار دسته جمعی
ـ صبور و شکیبا در برابر مشکلات و ناملایمات
ـ با نشا
تفاوت بین عملکرد تابع() sort و()sorted در این است که عملکرد تابع() sort لیست مورد نظر ما را تغییر می دهد.ولی تابع()sorted یک لیست جدید با یک نسخه مرتب شده از لیست داده شده را ایجاد می کند.
زمانی می توانیم از تابع() sorted استفاده کنیم که لیستی را بخواهيم مرتب کنیم اما هنوز نسخه اصلی مرتب نشده را داریم.
تفاوت دیگر این است که تابع()sorted لیستی را بر می گرداند.پس باید داده های برگشتی را به متغییر جدید اختصاص دهیم.
عملکرد تابع() sort لیست را در محل اصلاح می کند و هیچ مقدا
افزونه وردپرس یواست سئو
سئو و بهینه سازی یکی از مواردی است که می تواند در افزایش موفقیت کسبو کار شما نقش مهمی داشته باشید. به طور کلی اگر بخواهيم سئو را معنی کنیم باید بگوئیم که سئو یا بهینه سازی سایت یعنی سازگار کردن سایت با موتورهای جستجو تا با سایت ما دوست شده و بتوانند مخاطب را به سمت سایت ما هدایت کنند. در این مطلب به شما ابزاری معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی به وسیله آن سایت خود را بهینه نمائید. پس همراه ما باشید.

ادامه مطلب
یک دهه قبل ایده اتصال گوشی موبایل به تلویزیون شاید کمی مسخره و بی‌استفاده به نظر می‌رسید اما امروز دلایلی زیادی وجود دارد که شما بخواهید گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل کنید.
امروزه ما در عهد گوشی‌های هوشمند همه اطلاعاتمان را در کامپیوترهای جیبی خود ذخیره میکنیم، اطلاعاتی مانند عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد، موسیقی، اطلاعات خصوصی و محرمانه و تقریبا هرچیز دیجیتالی که متعلق به ما باشد. اگر بخواهيم این اطلاعات را با سایرین به اشتراک بگذاری
درباره کلایمر,کلایمر چیست؟,جایگزین داربست
اگر بخواهيم به صورت کلی و کوتاه درباره کلایمر توضیح دهیم میتوان آن را جایگزین داربست های سنتی معرفی نمود اگر بخواهيم از مزایای کلایمر توضیح دهیم از مزایای کلایمر میتوان به نصب و راه اندازی سریع و ارزان بودن کلایمر اشاره کرد اگر بخواهيم از امنیت کلایمر توضیح دهیم در مقایسه با داربست میتوان گفت کاملا بی خطر و موارد امنیتی در آن همه جانبه لحاظ شده است. اگر مشتاق کسب اطلاعات بیشتر درباره کلایمر هستید
قسمت مهمی از روند جابجایی در اسباب کشی، بسته بندی اتاق کودک است. بسته بندی اسباب و اثاثیه اتاق فرزند شما یک پروسه سخت است که زمان و توجه زیادی می خواهد. اگر بخواهيم به اینکه در خانه جدید چه وسایلی را می توان برد و چه وسایلی را نمی توان برد دقت کنیم تصمیم گیری ها برای شما سخت میشود.
ادامه مطلب
شاید قبل از ازدواج و قبل از تشکیل خانواده می‌توانستیم با هر کسی که بخواهيم معاشرت کنیم و دوست باشیم ولی وقتی زندگی را شروع می‌کنیم و مسئولیت یک خانواده را بر عهده می‌گیریم دیگر اجازه نداریم معاشرت و رفت و آمدی بر خلاف شأن و منزلت خانواده داشته باشیم
اگر بخواهيم از قدیمی ترین سازهای ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته توسط بشر بگوییم قطعا به سازهای بادی اشاره می کنیم. صدای سازهای بادی از دمیدن انسان در اشیائی نظیر شاخ حیوانات، صدف های دریایی و … ایجاد می شود. در این مقاله می خواهیم نگاهی به ساز دوزله داشته باشیم که از سازهای بادی محسوب می شود.    ادامه این مقاله را در وب نوازان بخوانید.
یک بحثی مطرح است که می گویند اگر بخواهيم حرف ها مون رو به مردم دنیا برسونیم باید شبکه های اجتماعی خارجی رو پر کنیم از مطالب و حرف های خودمون
این تصور کاملا اشتباهه زیرا شبکه های اجتماعی توانایی این رو دارند که کاربران خودشون رو بدون اینکه متوجه باشه فیلترینگ حبابی بکنند یعنی کاربر فکر میکنه محدودیت نداره و همه صحبت های او را میبینند در صورتی که چنین نیست لذا اجازه تأثیرگذاری بر افکارعمومی کشورهای دیگر را به شما نمی دهند و شما را در یک لوپ ف

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

بیمه دان |||| مرجع دانستنی های بیمه شرکت فنی مهندسی افق نت 2NE1 X BLACKJACK بیماری های چشم هزوارش دایرکتوری تبلیغاتی ثبت کن فروش عسل ترفندهای مختلف طراحی وب My love is BTS بهترین دبیر فیزیک کنکور