نتایج جستجو برای عبارت :

اسپری پاششی سورملینا

شرکت بیتا رز آریا که یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های تولید اسپري آئروسل در کشور میباشد دارای سایت گازی با وسعت زیاد است که به تنهایی در یک شیفت کاری قادر به تولید تولید 80000 اسپري از هر نوعی میباشد.شرکت بیتا رز آریا اسپري های بدن با برند های متنوعی تولید کرده کرده است که هر کدام با فورمولاسیون خاص خود دارای رایحه های مختلف با ماندگاری بسیار بالا میباشد.کارخانه بیتا رز آریا با استفاده از ظرفیت خالی خود برای متقاضیان صاحب برند تولید سفا
اسپري  MTECH Instant detailer مادرز : 

یک راه سریع برای دستیابی به درخشش اتومبیل
بدون دردسر اثر انگشت ، لکه ، گرد و غبار و موارد دیگر را حذف کنید
مناسب برای انواع رنگ ، از جمله پوشش های شفاف
سایز:   710 میلی لیتر
ساخت کشور:  امریکا
تعداد در کارتن:   6 عدد
شناسه محصول : 28224
مو به عنوان یکی از مهمترین بخش‌ های بدن افراد در زیبایی شناخته می ‌شود که می ‌تواند زیبایی خوبی را به آنها بدهد. نگهداری از موی سر دارای بخش های متفاوتی می باشد. اسپري دوفاز مو دارای نمونه های مختلفی می باشد که افراد می ‌توانند با استفاده از این اسپري ها نسبت به بالا بردن سطح کیفیت خود اقدام نماید. اسپري های مختلفی از اسپري دوفاز مو وجود دارد که افراد می توانند با استفاده از آن بهترین کیفیت را برای خود به وجود آورند.

ادامه مطلب
شرکت بیتا رز آریا در سال 1386 تاسیس و فعالیت تولیدی خود را از سال 1390 در زمینه تولیدات محصولات شوینده خانگی، محصولات مراقبتی خودرو تیک آف، تولید محصولات آرایشی،اسپري های ضد عفونی کننده دست و سطوح  و تولید انواع اسپري با خاصیت آئروسل آغاز نموده است.این شرکت با به کارگیری از تجربه و تخصص ارزشمند مدیران ارشد سازمان در شرکت های بزرگ آرایشی و بهداشتی و همچنین با تکیه بر دانش فنی روز دنیا در زمینه فورمولاسیون و تکنولوژی خطوط تهیه و تولید خود، هموار
اسپري فوم موتور شوی تیک آف  با قابلیت پاک کنندگی و حلّالیت بالا، باعث از بین بردن لکه و اجرام روغنی و دوده از روی سطح موتور شده و به دلیل دارا بودن مواد براق کننده، سطح موتور را پس از شستشو جلای ویژه ای می دهد.
 
 
 
 
 بهترین زمان استفاده هنگامی است که موتور هنوز سرد نشده باشد. ظرف را قبل از مصرف به خوبی تکان داده، سپس بر روی سطوح و اجزاء فی تشکیل دهنده موتور اسپري نموده به گونه ای که مطمئین شوید تمامی سطح اسپري شده کاملا با کف پوشانده شده با
شرکت بیتارزآریا با سابفه درخشان خود در تولید تافت، توانسته است تا با کمک خداوند متعال، همواره در جذب مشتریان حدید موفق عمل کند و محصولات و برندهای جدیدی را به سبد خود اضافه کند. از این رو اسپري حالت دهنده موی سر را با 5 برند معتبر و عالی از لحاظ کیفیت تولید و به بازار ارائه داده است.کارخانه بیتا رز آریا ا استفاده از ظرفیت خالی خود برای متقاضیان صاحب برند تولید سفارشی نیز ارائه میکند.
 
انواع اسپري حالت دهنده در بیتا رز آریا به شرح ذیل میباشد:
خرید فوری اسپري چربی زدای نانوسان آلمان از فروشگاه فرانک
اسپري چربی زدای نانوسان را آیا تا به امروز استفاده کردید؟ آیا می دانید این محصول فروشگاه اینترنتی سارا چقدر عالیه؟ چرا آن را امتحان نمی کنید؟
اسپري چربی زدای نانوسان آلمان را از دست ندهید!
 
اسپري چربی زدای نانوسان آلمان
اگر به دنبال یک نوع اسپري عالی و جدید برای تمیز کردن گاز و چدن گاز، هود، مایکروفر و حتی تمام ظروف و قابلمه هایی که سیاه شده اند و یا جربی سختی بسته اند می گردید ما به
اسپري ضدآفتاب فوراور
همیشه یک اسپري ضد آفتاب آلوئه به همراه داشته باشید. این اسپري حاوی فاکتور محافظت در برابر خورشید (فاکتور ۳۰) و آلوئه ورای طبیعی است تا پوست شما را در برابر سالخوردگی و اثرات ناشی از پرتوهای خورشیدی نگه دارد.
 
 
اسپري ضدآفتاب منحصر به فرد فوراور
 
اگر شما و خانواده تان از سبک زندگی پر تحرک و پویا لذت می برید، پس باید همیشه خود را آماده نگه دارید. شاد نگه داشتن خانواده بر عهده شماست، پس وقتی می خواهید خود و خانواده تان را بر
اسپري ضد عفونی کننده دست و سطوح حناسی 500 میلی حناسی به صورت اسپري با خاصیت easy use یا استفاده آسان، به دلیل داشتن ترکیبات خاص دارای قدرت اثر بخشی قوی در نابود کردن انواع میکروب، باکتری و ویروس ها از سطح دست و سایر سطوح و اشیائی که می تواند در معرض تماس با دست انسان بوده را دارد و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان یا حیوانات ندارد.
 
 
 
 
 اسپري را قبل از مصرف به خوبی تکان داده و از فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتی متری بر روی پوست دست اسپري نموده و دستان خود را به
اسپري ضد عفونی کننده دست و سطوح حناسی جیبی 100 میل با رنگ آبی و رایحه بولگاری به صورت اسپري با خاصیت easy use یا استفاده آسان، به دلیل داشتن ترکیبات خاص دارای قدرت اثر بخشی قوی در نابود کردن انواع میکروب، باکتری و ویروس ها از سطح دست و سایر سطوح و اشیائی که می تواند در معرض تماس با دست انسان بوده را دارد و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان یا حیوانات ندارد. این محصول با کیفیت طوری طراحی شده تا به راحتی در کیف و جیب جا میگیرد.
 
 
 
 
اسپري را قبل از مصرف ب
اسپري ضد عفونی کننده دست و سطوح جیبی حناسی 100 میل رایحه عطرگل یاس به رنگ نارنجی به صورت اسپري با خاصیت easy use یا استفاده آسان، به دلیل داشتن ترکیبات خاص دارای قدرت اثر بخشی قوی در نابود کردن انواع میکروب، باکتری و ویروس ها از سطح دست و سایر سطوح و اشیائی که می تواند در معرض تماس با دست انسان بوده را دارد و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان یا حیوانات ندارد. این محصول با کیفیت طوری طراحی شده تا به راحتی در کیف و جیب جا میگیرد.
 
 
 
 اسپري را قبل از مصر
اسپري ضد عفونی کننده دست و سطوح حناسی 500 میل با رنگ آبی و رایحه خوش بولگاری به صورت اسپري با خاصیت easy use یا استفاده آسان، به دلیل داشتن ترکیبات خاص دارای قدرت اثر بخشی قوی در نابود کردن انواع میکروب، باکتری و ویروس ها از سطح دست و سایر سطوح و اشیائی که می تواند در معرض تماس با دست انسان بوده را دارد و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان یا حیوانات ندارد.
 
 
 
 اسپري را قبل از مصرف به خوبی تکان داده و از فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتی متری بر روی پوست دست اسپري ن
اسپري ضد عفونی کننده دست و سطوح حناسی 500 میل سبز بدون رایحه  به صورت اسپري با خاصیت easy use یا استفاده آسان، به دلیل داشتن ترکیبات خاص دارای قدرت اثر بخشی قوی در نابود کردن انواع میکروب، باکتری و ویروس ها از سطح دست و سایر سطوح و اشیائی که می تواند در معرض تماس با دست انسان بوده را دارد و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان یا حیوانات ندارد.
 
 
 
 
اسپري را قبل از مصرف به خوبی تکان داده و از فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتی متری بر روی پوست دست اسپري نموده و دستان خ
اسپري ضد عفونی کننده دست و سطوح حناسی 100 میلی جیبی با رایحه انحصاری سانتا مونیکا و رنگ بنفش به صورت اسپري با خاصیت easy use یا استفاده آسان، به دلیل داشتن ترکیبات خاص دارای قدرت اثر بخشی قوی در نابود کردن انواع میکروب، باکتری و ویروس ها از سطح دست و سایر سطوح و اشیائی که می تواند در معرض تماس با دست انسان بوده را دارد و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان یا حیوانات ندارد. این محصول با کیفیت طوری طراحی شده تا به راحتی در کیف و جیب جا میگیرد.
 
 
 
 
اسپري
شرکت بیتا رز آریا با سابقه درخشان خود در زمینه تولید انواع اسپري و همچنین با استفاده از کادر مجرب خود توانسته است با کمک شرکای تجاری خود دو محصول جدید را با برند تی آر ایکس (TRX) تولید و روانه بازار کند. اسپري خوشبو کننده بدن 150 میل تی آر ایکس در ۷ رایحه ادکلنی روز دنیا و مطابق با تمامی استاندارد های جهانی اسپري خوشبو کننده هوا 400 میل تی آر ایکس در ۶ رایحه دلنشین مناسب برای استفاده در منزل، محل کار و …. کارخانه بیتا رز آریا با استفاده از ظرفیت خ
انواع بطری اسپري
یکی دیگر از محصولات آرایشی بهداشتی انواع ظرف اسپري است که مدل های متنوع می تواند داشته باشد و معمولا با کیفیت های متفاوت و قیمت های ارزان تا گرانی عرضه می شود. ظرف اسپري معمولا در حجم های 50 میلی لیتر تا 200 میلی لیتر عرضه می شود که البته حجم های بالاتر نیز موجود است که برای مصارف غیر عمومی مثل آرایشگاه ها و غیره کاربرد دارد.
متریال مورد استفاده برای تولید ظرف اسپري معمولا از پلاستیک، اکریلیلک، شیشه و یا آلمینیوم می باشد که با ت
اسپري ضد عفونی کننده دست و سطوح حناسی250 میلی بدون رایحه سبز به صورت اسپري با خاصیت easy use یا استفاده آسان، به دلیل داشتن ترکیبات خاص دارای قدرت اثر بخشی قوی در نابود کردن انواع میکروب، باکتری و ویروس ها از سطح دست و سایر سطوح و اشیائی که می تواند در معرض تماس با دست انسان بوده را دارد و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان یا حیوانات ندارد.
 
 
 
 اسپري را قبل از مصرف به خوبی تکان داده و از فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتی متری بر روی پوست دست اسپري نموده و دستان خو
اسپري تاخیری و کمک به انزال زودرس
26 ژانویه 2007 - طبق تحقیقات انجام شده توسط این شرکت که اسپري آزمایشی را انجام می دهد ، یک اسپري بی حس کننده بیش از دو برابر زمان "پایدار" برای مردان با انزال زودرس است.
دوز اندازه گیری شده ، اسپري آئروسل ترکیبی از لیدوکائین و پیلوکائین بیهوشی است. 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی بر روی نوک آلت تناسلی پراکنده می شود.
قبل از استفاده از اسپري ، 54 مرد دگرجنسگرا در مطالعه ، به طور متوسط ​​یک دقیقه پس از نفوذ واژن ، انزال کرد
اسپري سیلی داشبورد تیک آف با طراحی ویژه در فرمولاسیون خود و قدرت پاک کنندگی بالا، لکه های سطحی را از روی داشبورد، سطوح ونیلی ، لاستیکی و چرم مصنوعی موجود در اتومبیل شما پاک می کند و براقیت خاصی را در سطح داشبورد ایجاد کرده و با خاصیت آنتی استاتیک مانع از جذب هرگونه پرز و ذرات معلق گرد و غبار می شود و به دلیل دارا بودن ترکیبات anti UV در فرمول خود مانع از ترک خوردگی در اثر تابش نور مستقیم آفتاب شده و از سطح داشبورد در مقابل نور خورشید محافظت کر
شرکت بیتارزآریا که تولید کننده انواع اسپري و محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد آماده است تا با استفاده از ظرفیت خالی خطوط تولید خود، به سایر شرکت های مالک برند خدمات تولید سفارشی ارائه نماید. از خدماتی که در این شرکت ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تولید ظرفیت خالی اسپري بدن
تولید ظرفیت خالی اسپري خوشبو کننده هوا
تولید ظرفیت خالی بادی اسپلش
تولید ظرفیت خالی تافت
تولید ظرفیت خالی اسپري آبرسان صورت
تولید ظرفیت خالی مایع لباسشویی
اسپري بادی اسپلش لدورا یک خوشبو­­کننده مناسب برای پوست بدن است. مواد مؤثر منحصر­به‌فرد موجود در این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی، به شادابی و جوان­سازی آن کمک می­کند. از آن جایی که این اسپري بدن مرطوب کننده قوی پوست است، خشکی پوست را برطرف کرده و با آب­رسانی کامل، باعث نرمی، لطافت و کاهش چین و چروک های سطحی پوست می­شود. اسپري بدن لدورا با ماندگاری بالا و رایحه مطبوع و دلپذیر خود آمور میو (Amor mio) – سانتا مونیکا (ُSantamonica)
جهت مطالعه مطلب تخصصی انواع اسپري لاستیک و معرفی ۵ محصول برتر به این سایت گنجی مگ مراجعه کنید.
اسپري لاستیک انواع مختلفی دارد که در کیفیت‌ها و برندهای مختلف عرضه می شود. همین نکته، باعث می‌شود قیمت اسپري های لاستیک متفاوت شود و انتخاب از بین آن‌ها کمی دشوار گردد.
برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید از ویژگی‌های اسپري‌ لاستیک هایی که در بازار موجود هستند آگاه باشید و میزان سودمندی آن‌ها را بسنجید. اسپري لاستیک قادر ا
جهت مطالعه مطلب تخصصی انواع اسپري لاستیک و معرفی ۵ محصول برتر به این سایت گنجی مگ مراجعه کنید.
اسپري لاستیک انواع مختلفی دارد که در کیفیت‌ها و برندهای مختلف عرضه می شود. همین نکته، باعث می‌شود قیمت اسپري های لاستیک متفاوت شود و انتخاب از بین آن‌ها کمی دشوار گردد.
برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید از ویژگی‌های اسپري‌ لاستیک هایی که در بازار موجود هستند آگاه باشید و میزان سودمندی آن‌ها را بسنجید. اسپري لاستیک قادر ا
محافظ اسپري نانو سطوح چرم هندلکس Hendlex
استفاده
سطح باید تمیز، خشک و گریس باشد. قبل از استفاده، خوب لرزش کنید. اسپري بر روی سطح و به طور مساوی با پارچه پخش می شود. صبر کنید تا سطح خشک شود یا حداقل 1 ساعت.
پوشش نانو برای چرم برای محافظت و نرم شدن چرم طراحی شده است، رنگ تازه کردن، اثر هیدروفوبی را بهبود می بخشد و از رطوبت و خاک محافظت می کند. این محصول آب و بی بو است. پوشش به سطح جدیدی می بخشد و به درخشش طبیعی می دهد.
خواص:
پوشش نانو سطح را براق کرده و
اسپري خوشبو کننده بدن تی آر ایکس ضمن خوشبو کردن بدن ولباس از به وجود آمدن بوی بد جلوگیری می کند و باعث شادابی و طراوت پوست می شود. این محصول با کیفیت در ۷ رایحه ادکلنی روز دنیا تولید شده و از لحاظ کیفیتی مشابه محصولات خارجی می باشد. کارخانه بیتا رز آریا با استفاده از ظرفیت خالی خود برای متقاضیان صاحب برند تولید سفارشی نیز ارائه میدهد.
 
 
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تولید سفارشی با ما در تماس باشید.
02634259649
09121693451
اسپري بدن می تو 200 میلی ضمن خوشبو کردن لباس و بدن باعث از بین رفتن بوی نامطبوع شده و باعث شادابی و طراوت پوست می گردد. این محصول با کیفیت و شکیل در ۱۲ رایحه ادکلنی سیلورسنت، کرید اونتوس، کوکو چنل، دانهیل بلو، هوگوباس رد، منت بلانک لجند، ایفوریا، بلک افغان، بلک اپیوم،چنس چنل، لاویه استبل، ۲۱۲ روز دنیا تولید شده است. کارخانه بیتا رز آریا با استفاده از ظرفیت خالی خود برای متقاضیان صاحب برند تولید سفارشی نیز ارائه میدهد.
 
 
 
برای کسب اطلاعات ب
شرکت بیتا رز آریا با سابقه درخشان خود در تولیدات محصولات شوینده، بهداشتی، خودرویی و آرایشی توانسته است تا در تمامی زمینه ها محصولات با کیفیت را به بازار ارائه کند. اسپري خوشبو کننده هوای تیک آف که در کارخانه بیتا رز آریا تولید میشود جز محصولات برتر و پر فروش این شرکت محسوب میشود. با تلاش شبانه روزی مدیران و کارمندان این مجموعه، مواد اولیه برای این محصول از بهترین و با کیفیت ترین نوع در بازار داخل و خارج از کشور استفاده میشود. از جمله این موا
اسپري ضد عفونی کننده 100 میلی جیبی دست و سطوح حناسی به صورت اسپري با خاصیت easy use یا استفاده آسان، به دلیل داشتن ترکیبات خاص دارای قدرت اثر بخشی قوی در نابود کردن انواع میکروب، باکتری و ویروس ها از سطح دست و سایر سطوح و اشیائی که می تواند در معرض تماس با دست انسان بوده را دارد و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان یا حیوانات ندارد. این محصول با کیفیت طوری طراحی شده تا به راحتی در کیف و جیب جا میگیرد و در ۴ طرح که ۳ تای آن با رایحه های دلنشین و یکی بدون را
فرمول تولید پودر چربی گیر صنعتی 1
این فرمول برای ساخت پودر چربی گیر صنعتی کاربرد دارد.  این چربی گیر مخصوص چربی زدائی از سطح قطعات فولادی در خط پری تریتمنت بوده و قبل از فسفاته انجام می شود.  این چربی گیر به صورت محلول در آب با دمای حدود 70 درجه و به حالت پاششي مورد استفاده می باشد.  این چربی گیر قلیایی بوده و حاوی مواد فعال کننده سطحی برای آماده سازی سطح برای فسفاتاسیون تری کاتیونیک می باشد. پوشش فسفاته بعد از چربی گیری کاملا یکنواخت و با کریست
اسپري ضد عفونی کننده دست و سطوح حناسی 100 میل جیبی با رنگ بنفش و رایحه انحصاری سانتا مونیکا به صورت اسپري با خاصیت easy use یا استفاده آسان، به دلیل داشتن ترکیبات خاص دارای قدرت اثر بخشی قوی در نابود کردن انواع میکروب، باکتری و ویروس ها از سطح دست و سایر سطوح و اشیائی که می تواند در معرض تماس با دست انسان بوده را دارد و هیچ گونه ضرری برای پوست انسان یا حیوانات ندارد. این محصول با کیفیت طوری طراحی شده تا به راحتی در کیف و جیب جا میگیرد.
 
 
 
 
 اسپري

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

فروش مخزن آب پلی اتیلن - مخزن پلاس vps جدید ترین ها الحقائق الاسلامیة آقای زنگ آهن وبلاگ بی کمپلکس دانلود خلاصه درس و جزوه کتابخانه عمومی الغدیر اوج هنر