نتایج جستجو برای عبارت :

آیفون ۱۲ پرومکس

همانطور که می دانید بروز رسانی 14 سیستم عامل iOS تغییرات زیادی را به همراه داشت. در iOS 14.3  امکانی اضافه شده که البته برای گوشی های آيفون 12 پرو و 12 پرومکس اضافه شده است. این قابلت با عنوان ProRAW شناخته می شود که در زبان ساده ذخیره طیف بیشتری از اطلاعات برای عکس ثبت می کند. لازم به ذکر است این امکان فعال نیست و به صورت دستی فعال می شود. این موضوع می تواند برای کسانی که بیشتر با عکس سر کار دارند جذاب باشد. اگر این برای شما سوال است که چرا آيفون 12 پرو و پرو
فروش گوشی های طرح اصلی در شهرستان طبس
آيفون/سامسونگ
مشخصات:
سیستم عامل :اندروید۹(پوسته ios ۱۳)
دوربین عقب۱۳جلو۸ رام4 ۸هسته ای باطری۳۰۰۰ دوسیم کارت
همزمان فعال رجیستر‌شده پشتیبانی از شبکه 4G
طراحی‌دقیق‌مشابه نمونه ی اصلی
گارد و گلس های اصلی به گوشی می خورد.
جهت ثبت سفارش تماس بگیرید.
 
دریافتحجم: 92.7 کیلوبایت
 
خرید حضوری/خرید آنلاین
 
ماکت و اسباب بازی نیسان آبی






قیمت : 31,000 تومان











شارژر خشابی به همراه یک عدد باطری چراغ قوه های پلیسی






قیمت : 49,000 تومان










خرید بند انداز برقی به همراه نخ و پودر مخصوص پرومکس






قیمت : 125,000 تومان
در هفته‌های اخیر تقریبا کمتر روزی را سپری کردیم که لااقل یک خبر، تصویر و شایعاتی پیرامون نسل جدید گوشی آيفون منتشر نشده باشد. در حالی که بر اساس دعوت‌نامه ارسال شده از سوی شرکت سازنده، نسل جدید آيفون قرار است هفته آینده در مقر جدید اپل رونمایی شود، شاهد درز اطلاعات جدیدی پیرامون نام‌گذاری مدل‌های جدید هستیم.
ادامه مطلب
ماکت و اسباب بازی نیسان آبی






قیمت : 31,000 تومان











شارژر خشابی به همراه یک عدد باطری چراغ قوه های پلیسی






قیمت : 49,000 تومان










خرید بند انداز برقی به همراه نخ و پودر مخصوص پرومکس






قیمت : 125,000 تومان
شارژدهی آيفون اس ای ۲۰۲۰ | میزان شارژدهی یکی از مهم ترین فاکتورهای اسمارت فون های امروزی محسوب می‌شود. اپل معمولاً امکان مقایسه ی شارژدهی آيفون ها را نمیدهد، از این رو ما تصمیم گرفتیم مشخصات لازم برای مقایسه ی شارژدهی آيفون های اپل را بررسی کنیم.
ادامه مطلب
این روزها دیگر خبری از زنگ‌های قدیمی درب منازل نیست و آيفون‌های تصویری در همه ساختمان‌ها به کار رفته و از بازار خوبی نیز برخوردار هستند. نصب آيفون تصویری کمی زمان‌بر بوده و به تخصص و حرفه نیاز دارد.
در این بین سیم‌کشی این آيفون‌ها مهم‌ترین بخش در نصب آن به حساب می‌آید که باید به درستی و با حساسیت زیاد انجام شود. اغلب سیم‌کشی آيفون تصویری در چند مرحله انجام می‌شود که می‌خواهیم در ادامه این مطلب به آن بپردازیم بس با ما همراه باشید
ادام
آموزش غیر فعال کردن سیستم ردیابی آيفون
کاربران آيفون می توانند از طریق غیرفعال کردن سیستم ردیابی خود، گوشی خود را قفل کرده و از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی خود توسط دیگر افراد و یا سارقان جلوگیری کنند.

روش غیر فعال کردن ردیابی گوشی آيفون
ادامه مطلب
آيفون 2G : استیو جابز ۲۰۰۰
آيفون 3G : بخاطر بوجود آمدن نسل ۳ ی اینترنت -البته در آمریکا- / استیو جابز ۲۰۰۸ / دوربین ۴ مگاپیکسلی / حافظه های ۸ و ۱۶ گیگی
آيفون 3Gs : استیو جابز ۲۰۰۹ / دوربین ۴ / حافظه های ۱۶ و ۳۲ گیگیآيفون 4 (نوشته بودن براش 4G، اگه اونموقع ۴ جی تو آمریکا راه افتاده، درسته) : استیو جابز ۲۰۱۰ / حافظه های ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگی / دوربین ۸آيفون 4s : تیم کوک ۲۰۱۱ / حافظه ها مثل قبلیآيفون 5 : تیم کوک ۲۰۱۲ / حافظه های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگیآيفون 5s : تیم کوک ۲۰۱۳ / حافظه
پرچمدار جدید اپل حتی زمانی که کاربر مکان یابی را غیرفعال می کند، به جمع آوری و مخابره این اطلاعات ادامه می دهد. مشکلی که به صورت بالقوه خطرت امنیتی را برای کاربران آيفون به همراه دارد.یک متخصص امنیت به نام برایان کربس»، با انتشار فایلی ویدیویی مدعی شده آيفون ۱۱ پرو برای جمع آوری. 
 
طبق شنیده‌ها، آيفون ۱۲ پرو با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی معرفی خواهد شد. همچنین، تولید آيفون SE 2 نیز از فوریه (‌اسفند) آغاز می‌شود.
تاکنون اخبار مختلفی از گوشی‌های هوشمند آيفون ۱۲ پرو و آيفون ۱۲ پرو مکس منتشر شده است. براساس آخرین اخبار، به‌نظر می‌رسد این دو گوشی هوشمند جدید اپل، سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) به بازار عرضه شوند. باتوجه‌به یادداشت‌های به‌اشتراک گذاشته‌شده‌ی Blayne Curtis، یکی از تحلیلگران Barclays و همکارانش، انتظار می‌رود گوش
والپیپرهای HDR از طبیعت برای خانواده آيفون 11
همان طور که می دانید، نمایشگر آيفون های جدید ارتقاء پیدا کرده و اهالی کوپرتینو، نام آن ها را سوپر رتینا XDR گذاشته اند. از همین رو، والپیپرهای جدید نیز روی آن ها از جذابیت بیشتری برخوردار خواهند بود. در این مطلب قصد داریم تا والپیپرهای HDR با کیفیت بالا را برای این محصولات در اختیار شما بگذاریم
اپل در سال ساری با معرفی کردن سه آيفون، به دنبال سهم بیشتری از راسته گوشی های هوشمند است. آيفون 11 برای کاربرانی ساخته شده است که عزم دارند با بانوا مناسب زیرفون امتحان ی ایستم اپل را داشته باشند. امسال، آيفون های حرفه ای تر اپل با لقپ پرو و به عنوان پرچم داران حقیقی آن در راسته حضور خواهند داشت. آيفون 11 پرو، آيفون 11 پرو مکس وسیله هایی هستند که  برای اولیه وعده درون تاریخ آيفون، از دوربین سه گانه گانه بهره می برند؛ دوربینی که با سه لنز مت
اپل ارزان‌ترین آيفون جدید خود را با قیمت ۴۰۰ دلار معرفی کرد. از سوی دیگر شرکت وان‌پلاس هم نسخه هشتم تلفن ‌همراه خود را رونمایی کرد، که از این گوشی به عنوان قاتل پرچمداران» موبایل نام برده می‌شود.
آيفون اس‌ئی جدید با قیمت ۴۰۰ دلار توسط اپل معرفی شد. این آيفون از نظر ظاهری شبیه آيفون هشت و از نظر سخت‌افزاری قطعات اصلی آيفون یازده را در خود دارد. استفاده از پردازنده قدرتمند آيفون یازده در این رده، احتمالا بسیاری از خریداران گوشی‌های پرچمد
 
شاید تب آيفون 6 برای بسیاری از مردم در سراسر جهان به حدی رسیده باشد که برای آمدن این محصول لحظه‌شماری کنند ولی ظاهر امر نشان می‌دهد که برخی از افراد به داشتن یک آيفون عادی قانع نیستند و به همین دلیل نیز در یک وب‌سایت اینترنتی امکان پیش‌خرید یک دستگاه ویژه از این گوشی ممکن خواهد بود و افرادی که پول زیادی داشته باشند می‌توانند لوکس‌ترین آيفون تاریخ از جنس طلای 24 عیار را برای خود سفارش بدهند.
 
ادامه مطلب.
اپل در تلاش است تا هزینه اضافه کردن 5G به مدل های جدید آيفون خود را جبران کند. 
اپل برخی از گرانترین تلفن های هوشمند موجود در بازار را به فروش می رساند و دوست دارد این قیمت ها را از بالاتر نبرد. بنابراین ، هنگامی که آيفون 12 با قابلیت کارآمد 5G در اواخر سال جاری وارد بازار شود ، باید انتظار داشته باشیم که یک باتری کوچکتر و ارزانتر در داخل خود داشته باشد.
ادامه مطلب
پس از گذشت نزدیک به یک سال از تولد آيفون 5C اپل به این نتیجه رسیده که
تولید محصول پلاستیکی‌اش را متوقف کند. این تلفن‌ همراه همزمان با آيفون 5S
برای جذب مشتریانی که اپل را دوست داشتند، ولی پول خریدش را نداشتند تولید
شد، اما نتوانست انتظارات کاربران را برآورده کند.
ادامه مطلب
            
فروش ویژه کیت تبدیل لنز آيفون X به آيفون 11





کیت تبدیل لنز آيفون X به آيفون 11، برای اولین بار در ایران. محافظت از لنز دوربین آيفون شما. 3 رنگ بندی فریم مشکی، رزگلد و نقره ای .




»
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپ
تعمیر آيفون تصویری در تهران
نمایندگی آيفون تصویری در تهران
خدمات درب منزل 
شرکت آيفون سازان دارای اینماد از وزارت صنعت معدن تجارت می باشد
تعمیر نصب انواع آيفون تصویری در کمترین زمان ممکن 
تمام خدمات شرکت آيفون سازان با گارانتی کتبی انجام میگیرد
نمایندگی آيفون تصویری تابا در تهران
نمایندگی تعمیر خدمات پس از فروش آيفون تصویری سیماران در تهران
 
تعمیر آيفون سیماران توسط نمایندگی آيفون تصویری سیماران در کلیه مناطق تهران .
فقط با یک تماس با دفتر کارشناسان شرکت بهینه ساز با حضور خود در محل تعمیرات آيفون سیماران را انجام می دهند.
نمایندگی آيفون سیماران
تعمیرات آيفون تصویری سیماران خود را به نمایندگی تعمیرات سیماران بسپارید .
تعمیرات آيفون تصویری خود را به متخصص آن بسپارید تا آيفونتان خراب تر از آنکه هست نشود.
نمایندگی تعمیرات سیماران در تهران، تعمیرات سیماران در منزل فقط با یک تماس ا
همان‌طور که خودتان هم در جریان هستید، اپل در این هفته از پرچم‌داران جدید خود یعنی آيفون 8 و آيفون 8 پلاس رونمایی کرد. معمولاً کمپانی به گنجایش باتری گوشی‌هایش در وب‌سایت خود اشاره‌ای نمی‌کند و ما نیز این جزئیات را بعداً در سایت‌های تأییدیه فنی یا کالبدشکافی گوشی به دست می‌آوریم.
ادامه مطلب
اپل از دارندگان آيفون 5 می‌خواهد iOS 10.3.4 را هرچه‌زودتر نصب کنند
اپل از روز گذشته اخطار مهمی را روی گوشی آيفون ۵ منتشر کرده و در آن به دارندگان این گوشی اخطار داده است که نسخه‌ی فعلی سیستم‌عامل دستگاه را تا پیش از ۳ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۲ آبان ۱۳۹۸) به‌ نسخه‌ی ۱۰/۳/۴ به‌روزرسانی کنند. اپل می‌گوید در صورت عدم به‌روزرسانی دستگاه به نسخه‌ی ۱۰/۳/۴ تا تاریخ یادشده، کاربران نخواهند توانست از طریق گوشی‌شان به سرویس‌هایی نظیر فروشگاه اپ استور، آی‌کلاو
به رسم هر سال، آيفون‌های شرکت اپل در جریان رویدادی معرفی شد. امسال سه گوشی به نام‌های آيفون ۱۱، آيفون ۱۱ پرو و آيفون ۱۱ پرو مکس پا به خانواده بزرگ موبایل‌های اپل گذاشتند اما مهمترین تغییری که در این موبایل‌های تازه وارد مشاهده شد مربوط به دوربین بود. همین دلیل هم کافی بود تا طرفداران اپل دوباره برای خرید آیفو‌ن‌های جدید، مقابل فروشگاه‌های این شرکت صف بکشند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی‌ها را از نزدیک لمس می‌کنند.
با سرعت خیلی زی
شماره تماس خدمات پس ازفروش آيفون تصویری تکنما در تهران ** 22794286021-021 لطفا فقط جهت تعمیر ایفون تکنما تماس بگیرید.
 واحد تعمیرات تک نما در محدوده شمال تهران و غرب و شرق تهران میباشیم.
 
جهت کد دهی و تغیر زنگ واحد ها با پنل اف اف d43 زنگ نوع 
 
 
فروش و نصاب ایفون تکنما در محدوده شرق و تهرانپارس ۷۷۲۲۷۲۰۵ نمایندگی آيفون تکنما در تهرانپارس جهت تعمیرات و رفع خرابی ایفون تماس بگیرید.
نمایندگی آيفون تصویری تک نما در شمال تهران نیاوران -پاسداران-اندرزگو ت
مانیتور تصویر ندارد :
 
کاربران عزیز وبسایت برق کار خوشحالیم که لحظاتی از وقت ارزشمند خود را به ما اختصاص دادید. در این بخش روش عیب یابی آيفون های تصویری را به شما آموزش خواهیم داد. محوریت مطالب ما روی عیب یابی آيفون های تصویری تابا می باشد. ولی شما میتوانید با مطالعه این بخش و همچنین مطالعه کاتالوگ سایر برندهای آيفون تصویری به راحتی رفع اشکال همه برندها را انجام دهید.
 
 
 
گام های عیب یابی :
گام اول :  تست منبع تغذیه
اولین کاری که برای عیب یا
مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته TF Securities پیش بینی کرده که فروش آيفون در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۰ درصد رشد خواهد داشت. وی دلیل این رشد را استقبال گسترده خریداران از آيفون ۱۱ و عرضه آيفون SE 2 در همان بازه زمانی عنوان کرده است.
برآورد کو از میزان فروش آيفون های ۱۱ و ۱۱ پرو در ۲۰۱۹ بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون است هرچند وی تاکید کرده اگر اپل با محدودیت تولید دست به گریبان نبود، میزان فروش حتی از این هم بالاتر می رفت.
این تحلیلگر هم م
با جیلیبرک کردن گوشی آيفون شما میتوانید به دنیای نا محدود نرم افزار و بازی های آيفون دسترسی داشته باشید.
 
 
شاید پس از جیلیبرک کردن گوشی iOS خود بخواهید یک پکیج کامل از بازی های محبوب آيفون داشته باشید و آنها را نصب کنید. با داشتن چنین مجموعه ای میتوانید هز زمان که خواستید یک بازی را به سادگی نصبکنید و از آن لذت ببرید.
 
در این مطلب بخش دوم از مجموعه عظیم بازی های آيفون را برای شما آماده کرده ایم.
 
همچنین لیست کامل این بازی ها در ادا
 
 یکی از کاربران توییتر امروز تصاویری را منتشر نمود که مربوط به پروتوتایپ ماکت آيفون۵ اس در رنگ سیاه و خاکستری تیره  می باشد که هرگز در چنین رنگی به بازار ارائه نشد. آيفون ۵ اس در سپتامبر ۲۰۱۳ به بازار معرفی شد. این وسیله مجهز به تاچ آیدی و پردازشگر ۶۴ بیتی بوده و همین طور برای اولین بار از فلش ال ای دی با تکنولوژی تروتون True Tone بهره می برد.
از دیگر خصوصیات این مدل می توان به استفاده از لنزهای ۵ عنصری با فاصله کانونی  f/2.2  و حس گر دوربینی که ۱۵ د
قیمت آيفون نسل جدید آيفون ۱۱ از ۶۹۹$ شروع خواهد شد و در مدل pro max به قیمت ۱۰۹۰$ به فروش خواهد رسید
مهمترین خصوصیات از ایفون ١١ :
 در دوسایز ۵٫۸ اینچی و ۶٫۵ اینچی طراحی شده / پشت گوشی از گلس و سایر بخش‌ها از آلومینیوم ساخته شده و رنگ سبز میانه شب برای آن تعریف شده / ۱۵ درصد بهینه سازی انرژی دارد / تراشه A13 Bionic دارد / محاسبه ۱ تریلیون محاسبه در یک ثانیه روی گوشی جدید /  نصب بهترین یادگیری ماشین» روی گوشی هوشمند/  ۴ ساعت بیشتر از آيفون ایکس اس و ۵ ساعت
براساس شایعاتی که به گوش می‌رسد شرکت اپل قصد دارد نیمه دوم سال ۲۰۱۵ تولید محصولاتی با صفحه ۴اینچی را از سر بگیرد.
این در حالی است که اپل با شعار بزرگ و بزرگ‌تر» دو محصول آيفون ۶ و ۶
پلاس را روانه بازار کرده، اما باوجود استقبال مناسب از این محصولات به نظر
می‌رسد هنوز هم کاربران سنتی آيفون علاقه بیشتری به استفاده از
تلفن‌های‌همراه با صفحه‌نمایش کوچک‌تر دارند.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مهمترین ها به روز با قرآن جهاد ادامه دارد ... مشکوکات عنوان ندارد مدلو نمونه سوالات فنی حرفه ای اسپلیت { امتحانی } لکستان معجزه مُجمَل