نتایج جستجو برای عبارت :

درس ششم تفکر سواد رسانه ای

 
 
 
 
 
نوع فايل: power point
فرمت فايل: ppt and pptx
قابل ویرايش 23 اسلايد
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
در س 3 پنجگانه سواد رسانه اي (1) به طور کلی هر فرد براي ايجاد ارتباط با دیگران و انتقال پیام هاي خود به آنها، از روش ها و وسايل مختلف استفاده می کند. مثلاً وقتی انسان می خندد، با نگاه و لبخند خود به فرد مقابل، نشاط خود را به او نشان می دهد. همچنین هنگامی که شخصی به شخص دیگر صبح بخیر می گوید، با بیان شفاهی، دوستی و صمیمیت خویش را به او می فهماند. به همین ترتیب مو
پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم
 
دانلود
 
 
کتاب تفکر و سواد رسانه اي - پايه دهم - پاورپوینت نهايی - درس دوم.pdf. 4,814 KB. صفر و یک استعلام خلافی خودرو · نرم افزار CRM · همراه اول. دریافت لینک دانلود. پاورپوینت درس چهارم تفکر و سوادرسانه اي دهم مبحث تصاویر معصوم نیستند می باشد پاورپوینت درس هجدهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم: زندگی دوم نوع فايل: power point فرمت فايل: ppt and pptx قابل ویرØ. پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم: پیام هم
پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم
 
دانلود پاورپوینت
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانهاي | درس : زندگی دوم | گاما
https://gama.ir › . › دهم › دروس انتخابی › تفکر و سواد رسانهاي
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - دانلود فايل آموزشی رايگان مقطع دوره دوم متوسطه- نظری پايه دهم رشته دروس انتخابی درس تفکر و سواد رسانهاي.
پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم | درس دوم: .
https://gama.ir › . › دوره دوم متوسطه- نظری › دهم › تفکر و سواد رسانهاي
۲۳ آبان ۱۳۹۵ -
پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم
 
دانلود پاورپوینت
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانهاي | درس : زندگی دوم | گاما
https://gama.ir › . › دهم › دروس انتخابی › تفکر و سواد رسانهاي
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - دانلود فايل آموزشی رايگان مقطع دوره دوم متوسطه- نظری پايه دهم رشته دروس انتخابی درس تفکر و سواد رسانهاي.
پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم | درس دوم: .
https://gama.ir › . › دوره دوم متوسطه- نظری › دهم › تفکر و سواد رسانهاي
۲۳ آبان ۱۳۹۵ -
 
 
 
 
 
نوع فايل: power point
فرمت فايل: ppt and pptx
قابل ویرايش 23 اسلايد
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
در س 4 تصاویر بی طرف نیستند! پس از انجام دادن فعّالیت هاي درس سوم، متوجّه شده ايد که((پیام هاي رسانه اي، ساخته می شوند)) اکنون با برخی از فنونی که در تولید پیام ها به ویژه پیام هاي رسانه اي به کار برده می شوند، آشنا می شوید و یکی از پنج سؤال کلیدی سواد رسانه اي یعنی((از چه فنونی براي جلب توجّه مخاطب استفاده شده است؟)) را تمرین خواهید کرد. فعّالیت گروهی در بحبوح
محتواي درسی و بخشی از سوالات مربوط به درس سوم کتاب تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم
اين فايل به صورت پی دی اف آماده و قرار داده شده ، میتوانید جهت مطالعه آن را چاپ کرده و استفاده نمائید.
جهت دریافت فايل pdf روی دکمه زیر کلیک کنید
محتواي درسی و بخشی از سوالات مربوط به درس پنجم کتاب تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم
اين فايل به صورت پی دی اف آماده و قرار داده شده ، میتوانید جهت مطالعه آن را چاپ کرده و استفاده نمائید.
جهت دریافت فايل pdf روی دکمه زیر کلیک کنید
 
 
 
 
 
نوع فايل: power point
فرمت فايل: ppt and pptx
قابل ویرايش 27 اسلايد
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
در س 2 پیام همبرگری در درس گذشته با مفهوم و مصداق پیام و رسانه آشنا شدید. در اين درس ضمن بررسی عناصر تولید در یک پیام مانند نور، صوت، زاویه دوربین، زاویه دید و . و تأثیرگذاری آن در تولید یک پیام مؤثر با چگونگی تحلیل تولیدات رسانه اي آشنا می شوید. گفت وگوی کلاسی با دیدن فیلم((پیش به سوی عصر رسانه ها))، تلاش کنید فرصت ها و چالش هاي پیش روی دنیاي رسانه ها را جمع
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی براي درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه اي مشتکل از دو عبارت است: سواد» و رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهاي اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صداي آنها و نحوه نوشتن آنها دانش» پیدا می کردیم. سپس مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرفت
براي دانلود روی درس مورد نظر کلیک کنید
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانه اي
 
 
پاورپوینت درس 1 سواد رسانه اي ( مسابقه رسانه ها با زمان )
 
پاورپوینت درس 2 سواد رسانه اي ( پیام همبرگری )
 
پاورپوینت درس 3 سواد رسانه اي ( پنجگانه سواد رسانه اي )
 
پاورپوینت درس 4 سواد رسانه اي ( سواد رسانه اي )
 
پاورپوینت درس 5 سواد رسانه اي ( از بازنمايی تا کلیشه )
 
پاورپوینت درس 6 سواد رسانه اي ( فنون اقناع )
 
پاورپوینت درس 7 سواد رسانه اي ( ما هم می توانیم )
 
پاورپوینت درس 8
براي دانلود روی درس مورد نظر کلیک کنید
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانه اي
 
 
پاورپوینت درس 1 سواد رسانه اي ( مسابقه رسانه ها با زمان )
 
پاورپوینت درس 2 سواد رسانه اي ( پیام همبرگری )
 
پاورپوینت درس 3 سواد رسانه اي ( پنجگانه سواد رسانه اي )
 
پاورپوینت درس 4 سواد رسانه اي ( سواد رسانه اي )
 
پاورپوینت درس 5 سواد رسانه اي ( از بازنمايی تا کلیشه )
 
پاورپوینت درس 6 سواد رسانه اي ( فنون اقناع )
 
پاورپوینت درس 7 سواد رسانه اي ( ما هم می توانیم )
 
پاورپوینت درس 8
براي دانلود روی درس مورد نظر کلیک کنید
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانه اي
 
 
پاورپوینت درس 1 سواد رسانه اي ( مسابقه رسانه ها با زمان )
 
پاورپوینت درس 2 سواد رسانه اي ( پیام همبرگری )
 
پاورپوینت درس 3 سواد رسانه اي ( پنجگانه سواد رسانه اي )
 
پاورپوینت درس 4 سواد رسانه اي ( سواد رسانه اي )
 
پاورپوینت درس 5 سواد رسانه اي ( از بازنمايی تا کلیشه )
 
پاورپوینت درس 6 سواد رسانه اي ( فنون اقناع )
 
پاورپوینت درس 7 سواد رسانه اي ( ما هم می توانیم )
 
پاورپوینت درس 8
براي دانلود روی درس مورد نظر کلیک کنید
 
پاورپوینت تفکر و سواد رسانه اي
 
 
پاورپوینت درس 1 سواد رسانه اي ( مسابقه رسانه ها با زمان )
 
پاورپوینت درس 2 سواد رسانه اي ( پیام همبرگری )
 
پاورپوینت درس 3 سواد رسانه اي ( پنجگانه سواد رسانه اي )
 
پاورپوینت درس 4 سواد رسانه اي ( سواد رسانه اي )
 
پاورپوینت درس 5 سواد رسانه اي ( از بازنمايی تا کلیشه )
 
پاورپوینت درس 6 سواد رسانه اي ( فنون اقناع )
 
پاورپوینت درس 7 سواد رسانه اي ( ما هم می توانیم )
 
پاورپوینت درس 8
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی براي درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه اي مشتکل از دو عبارت است: سواد» و رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهاي اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صداي آنها و نحوه نوشتن آنها دانش» پیدا می کردیم. سپس مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
 
 
 
 
 
نوع فايل: power point
فرمت فايل: ppt and pptx
قابل ویرايش 21 اسلايد
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
در س 5 از بازنمايی تا کلیشه در درس قبل، از شما خواسته شد به حداقل سه مورد از برنامه هاي تلویزیونی (فیلم ها، مجموعه هاي تلویزیونی، تبلیغات و مستندات داخلی و خارجی) در حال پخش دقّت کنید. تعداد، ترکیب و نقش اعضاي خانواده، چگونگی روابط خانوادگی و تعداد فرزندان را تحلیل کنید. اين جلسه تحلیل خود را در کلاس ارائه و با دیگر هم کلاسی ها مقايسه کنید. گفت وگوی کلاسی آ
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی براي درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه اي مشتکل از دو عبارت است: سواد» و رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهاي اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صداي آنها و نحوه نوشتن آنها دانش» پیدا می کردیم. سپس مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
محتواي درسی و بخشی از سوالات مربوط به درس هفتم کتاب تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم
اين فايل به صورت پی دی اف آماده و قرار داده شده ، میتوانید جهت مطالعه آن را چاپ کرده و استفاده نمائید.
جهت دریافت فايل pdf روی دکمه زیر کلیک کنید
محتواي درسی و بخشی از سوالات مربوط به درس ششم کتاب تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم
اين فايل به صورت پی دی اف آماده و قرار داده شده ، میتوانید جهت مطالعه آن را چاپ کرده و استفاده نمائید.
جهت دریافت فايل pdf روی دکمه زیر کلیک کنید
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی براي درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه اي مشتکل از دو عبارت است: سواد» و رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهاي اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صداي آنها و نحوه نوشتن آنها دانش» پیدا می کردیم. سپس مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
محتواي درسی و بخشی از سوالات مربوط به درس چهارم کتاب تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم
اين فايل به صورت پی دی اف آماده و قرار داده شده ، میتوانید جهت مطالعه آن را چاپ کرده و استفاده نمائید.
جهت دریافت فايل pdf روی دکمه زیر کلیک کنید
 
نوع فايل: power point
فرمت فايل: ppt and pptx
قابل ویرايش 27 اسلايد
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
درس 1 مسابقۀ رسانه ها با زمان بار دیگر به تصویر بالا نگاه، و خودتان را در هفتاد، هشتاد سال پیش تصور کنید.
دنیاي آن زمان با حالا چقدر فرق کرده است؟ اگر الان به شما بگویند که براي داشتن رادیو بايد مجوز بگیرید، چه واکنشی نشان می دهید؟ گفت وگوی کلاسی از عکس صفحۀ قبل، چه نکاتی در مورد آن زمان دریافت می کنید؟تفریح و سبک زندگی یک نوجوان هم سن و سال شما در آن زمان، چقدر ب
سواد رسانهاي یعنی چه؟!
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی براي درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه اي مشتکل از دو عبارت است: سواد» و رسانه». برگردیم به دوران کودکی و روزهاي اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صداي آنها و نحوه نوشتن آنها دانش» پیدا می کردیم. سپس مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی
به نام حضرت محبوب 
امسال هم در دومین همايش سواد رسانه اي و اطلاعاتی با موضوع خانواده 
برگزار گردید و امید است در ارتقاي سطح سواد رسانه اي خانواده موثر بوده باشد.
ايده راه اندازی دبیرخانه هاي استانی در 13 استان پايلوت را بنده به دبیرکل همايش دادم و 
خوشبختانه پذیرفتند و مسئولیت انجام ايده را هم به حقیر سپردند .

چند تن از مسئولین دبیرخانه هاي استانی در اختتامیه همايش 
آقايان میثم قدس پور (سمنان) سعید پورايمانی(قزوین)
 سید احسان اصلاحی(اصفهان)
یک عمر صبح زود بیدار شدیم و لباس فرم پوشیدیم. صبحانه خورده و نخورده، خواب و بیدار، خوشحال و ناراحت، با ذوق یا به زور، راه افتادیم به سمت مدرسه.
قرار بود با سواد شویم.
روی نیمکت نشستیم، صداي حرکت گچ روی تخته ی سبز رنگی که می گفتند سیاه است را شنیدیم، با زنگ تفریح نفس راحت کشیدیم و زنگ آخر که می خورد مثل پرنده که در قفسش باز می شود از خوشحالی پرواز کردیم.
قرار بود با سواد شویم.
بند دوم انگشت اشاره مان را زیر فشار قلم له کردیم و مشق نوشتیم،‌ به
علیرغم اينکه اهمیت و تاثیرگذاری رسانه ها مشهود است یک فیلتر و هدايت گر مناسبی براي آنها در نظر گرفته نشده و هدايتگری فرهنگ یک جامعه را بدون هیچ گونه گزینش و نظارتی به دست افرادی سپرده ايم که در میان آنها بی سوادانی پیدا می شود که به یک رفتار بسیاری از ارزش ها را مورد هدف قرار داده و ضد ارزش ها را بلد می کنند.
 
سلبریتی هايی که مشهور بودن و دیده شدنشان را مرهون رسانه ها به خصوص صدا و سیما هستند و مردم بیش از گذشته آنها را می شناسند متشکل از افراد
قرار بود با سواد شویم
یک عمر صبح زود بیدار شدیم.
لباس فرم پوشیدیم ‍✈️
صبحانه خورده و نخورده
خواب و بیدار 
خوشحال یا ناراحت 
با ذوق یا به زور 
راه افتادیم به سمت مدرسه 
قرار بود با سود شویم
روی نیمکت هاي چوبی نشستیم 
صداي حرکت گچ روی تخته ی سبز رنگی که می گفتند سیاه است را شنیدیم 
با زنگ تفریح نفس راحت کشیدیم و زنگ آخر که میخورد مثل یک پرنده که در قفسش باز میشود از خوشحالی پرواز میکردیم
قرار بود با سواد شویم
بند دوم انگشت اشاره مان را زیر
از کودک تا بزرگسال، 
از صبح تا لحظه خواب در تراکم اطلاعات سطحی رسانه ها هستند
بدون اينکه فرصت تحلیل داشته باشند،
در حالی که انسان یک جمله که میشنود بايد بداند:
جايگاهش کجاست؟ 
چه معنايی دارد؟ 
چه آثاری بر آن مترتب است؟ 
ولی از آنجايی که در معرض اطلاعات بی اساس (منظور غیرفکری؛ هر چند راست) است،
دیگر فرصت فکر کردن و تحلیل ندارد
تا جايی که خنثی میشود 
و قدرت تفکر نخواهد داشت، فکر کردن از یادش می رود،
و اين رویه ملکه اش می‌شود.
رسانه هاي زرد و سواد کم مخاطب
 
از دیدگاهی کُلی میتوان گفت وضعیت امروزه موسیقی رپ فارسی خیلی خوشايند نمیباشد و از جهت هايی مریض است ؛ اين مریضی که توسط عواملی همچون "حواشی ، فحاشی ، حمايت نشدن مستعد ها ، نداشتن شعور موسیقیايی مخاطب و ." مسائل به اين جسم (موسیقی رپ ايران) منتقل شده است وضعیت حال حاضر رپ فارسی را کمی بد کرده است. با نگاهی به اين عوامل منفی میتوانیم به طور‌ کلی اين مسائل را با دو جناح که از آن نأشعت میگیرد مرتبط کنیم ، "رسانه هاي ز
گوگل در برنامه‌‌ی سواد رسانهاي تلاش می‌کند تا کودکان را با اطلاعات دروغ اينترنتی و اخبار جعلی و نحوه‌ی شناسايی آن‌ها آشنا کند.
گوگل از توسعه‌ی برنامه‌ی دوساله‌ی آموزش کودکان در حوزه‌هاي امنیت و شهروندی دیجیتال رونمايی کرد. برنامه‌اي به‌نام Be Internet Awesome که از اين به بعد میزبان موضوعات سواد رسانهاي هم خواهد بود. برنامه‌ی توسعه‌‌اي جدید به‌صورت اختصاصی روی شناسايی اخبار دروغ و دیگر محتواي غلط موجود در اينترنت متمرکز خواهد ب
پرسشنامه استاندارد سواد سلامت (منتظری و همکاران، 1393)
دانلود پرسشنامه استاندارد سواد سلامت تالیف منتظری و همکاران (1393)، در قالب فايل word شامل 33 گویه و 5 مولفه، به همراه راهنماي نحوه نمره گذاری، روايی و پايايی و منبع مورد استفاده. مولفه ها عبارتند از: دسترسی، مهارت خواندن، فهم، ارزیابی و تصمیم گیری و کاربرد اطلاعات سلامت .

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

نشخوارگاه ذهنم :) www.everythings.com وب مستر The Blog That Johnny built مِهروَرزی با همه آیینِ ماست! نت آهنگ ابی تصاویر شخصی حسن سارانی کامران روانشناس امروز کبد،کلیه،معده