نتایج جستجو برای عبارت :

داستان دانش آموز با معلم

همیشه برای والدین سؤال برانگیز بوده است که چرا برخی از دانش آموزان در یادگیری دروس موفق هستند و بهترین نمره ها را کسب می کنند.
خوب و موفق بودن دانش آموز نه تصادفی است و نه ربطی بین معلم و دانش آموز دارد. رمز موفقیت این دانش آموزان، پشتکارداشتن در امر یادگیری و رعایت کردن رفتارها و عادات سودبخشی است که به آنها کمک می کند تا در تحصیل هرچه بیشتر موفق شوند.
ادامه مطلب
معلم شاد و با روحیه : 
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمی توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آما
 
بخشنامه های دست و پاگیر!!
 
  هر دو قشرمعلم و دانش آموز درگیر فضای آموزشی مدرسه هستند و زمانی مدرسه دلپذیر،شاد و پرنشاط است که معلم و دانش آموز راضی از محیط باشند.محیط شاد نیازمند معلم شاد و دانش آموز شاد می باشد.معلم محترم یک مدرسه علاوه بر ارتباط با دانش آموزان ، درگیر عمل به بخشنامه های مختلفی است که باید آن ها را اجرا نماید.مدیر و معاونان مدرسه نیز همین وضعیت برایشان وجود دارد. گاهی بالارفتن تعداد بخشنامه ها باعث مشقت فرهنگیان عزیز می ش
سلام
یکی از ابزارهای سنجش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان استفاده از چک لیست هستش . در چک لیست کلیه مواردی که از یه دانش آموز انتظار میره از یک کتاب درسی یاد بگیره لیست میشه ، معلم وقتی از یه دانش آموز سوالی رو پرسید ، نتیجه رو در چک لیست مربوطه یادداشت میکنه ، این یادداشت کردن مشخص میکنه که هر دانش آموز چه مواردی رو یاد گرفته و در چه مواردی نیاز به مطالعه و تمرین بیشتر داره . 
بنده این چک لیست ها رو برای اولیای علاقمند آماده کردم ، روش استفاده از این
روش تدریس پراگماتیسمی
روش تدریس در نظر عملگرایان با ویژگیهای اساسی تفکر یکسان است و بهترین روش از نظر آنها همان روش حل مسئله است.زیرا از نظر آنها این روش نوعی آمادگی برای زندگی است.آنها توصیه می کنند که هم معلم وهم شاگرد باید به جای پیروی از ساخت سنتی محتوی درسی متوجه معلوماتی باشند که مفید بودن آنها در حل مسئله ای خاص به اثبات رسیده است. روش حل مسئله از نظر آنها قابلیت کاربرد در تمام دوره های تحصیلی را دارد.روش تدریس کاملاً فعال، تجربی، برن
االف)معلمین ب)دانش آموزان ج) محیط مدرسه د)برنامه ریزی ه)انجمن اولیاءومربیان:انجمن اولیاءومربیان به مثابه پلی است که بین خانه و مدرسه ایجاد شده و نقش ارزنده آن مسلم و مشخص است .این نکته حائز اهمیت است که برای داشتن مدرسه ای سالم ،مطلوب و شاد باید به تمامی عوامل و اجزای تشکیل دهنده آن پرداخت .
معلم شاد و با روحیه : 
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشداندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشدجهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنیددانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنیدبرای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browseابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنیدسپس دکمه
کلاس اول که بودم یک روز زنگ املا بود فکر میکنم . خانم معلم که داشت یکی یکی تکالیف بچه هارو چک میکرد وقتی به من رسید نوشته بودم سبد نمیتونستم بخونم ولی! 
کمکم کرد هِجی کنم سین ب دال گفت حالا کامل بگو گفتم سیب! زد تو گوشم. بد زد ولی هنوز که هنوزه یادم مونده که اون سبد بود نه سیب 
دست آخر هم یک نمره بیست کاشت وسط کارنامه دانش آموز هفت ساله ی خنگش تا ثابت کند که آن چک برای خودت بود نه من ، نه نمره نه هرچیز دیگری. چقدر خوب نقش مادر بودن رو ایفا میکرد .
 
 
الف)معلمین ب)دانش آموزان ج) محیط مدرسه د)برنامه ریزی ه)انجمن اولیاءومربیان:انجمن اولیاءومربیان به مثابه پلی است که بین خانه و مدرسه ایجاد شده و نقش ارزنده آن مسلم و مشخص است .این نکته حائز اهمیت است که برای داشتن مدرسه ای سالم ،مطلوب و شاد باید به تمامی عوامل و اجزای تشکیل دهنده آن پرداخت .
 
معلم شاد و با روحیه : 
 
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح
در زمینه مشاوره درسی و رفع اشکال، یادگیری در خانه یا یادگیری مع مدت زمان کمی است که وارد نظام آموزش و پرورش شده است و توانسته است تحول عظیمی بر کیفیت یادگیری دانش آموزان داشته باشد. در این روش که برای تعمیق بیشتر دروس، دانش آموزان قبل از کلاس با مباحث درسی شان آشنا می شوند و هنگام حضور در کلاس درسی می توانند مشکلات خود را برطرف کنند. عبارت یادگیری مع در اواسط سال ۲۰۰۰ توسط دو معلم شیمی به نام های آرون سامس و جان برگمن مورد استفاده قرار گ
   من طی مصاحبه ای که با خانم زهرا شکریان معلم
مقطع دبستان و پیش دبستان مدرسه حضرت معصومه(س) زیراب داشتم تجربه جدید و لذت بخش
ایشان را در درس ریاضی ثبت نمودم. 
   ایشان با موضوع عدم درک قرینه یابی توسط دانش
آموزان در درس ریاضی مواجه گشتند. برای رفع این مشکل این معلم یک بازی جالب را
طراحی کردند. در این بازی که آینه بازی آن را معرفی کردند.
    به وسیله یک طناب یا
گچ موزاییک های کلاس را به دوقسمت تقسیم می کردند. در این بازی معلم در یک سمت از
موزاییک
تجربه ای از معلم محترم پایه
دوم، ثریا عابدی با بیست و دو سال سابقه از شهرستان بابل:
   پس از گذشت دو هفته از سال
تحصیلی 93-92 ، دانش آموزی به همراه پدر و مادر خویش برای ثبت نام به مدرسه آمده
بود. با وجود اینکه تعداد دانش آموزانم در کلاس زیاد بودند، با اصرار های مادرش
قبول کردم در کلاس من باشد. بعد از گذشت چند روز متوجه شدم که این دانش آموز با
دیگر دانش آموزان بسیار با خشونت رفتار می کند. بطوریکه کنترل کلاس از دستم خارج
شده بود و تمام مدت در حال تذکر
روز اول کارم به عنوان کمک معلم، به دبیرستانی بزرگ قدم گذاشتم که بیشتر به دانشکده می مانست.کلاس کامیونیتی متشکل است از بچه های چند پایه که کمی مشکل یادگیری و یا بدنی دارند.  چیدمان میزهای دانش آموزان شبیه نعل اسب بود یعنی معلم در نقطه ای می ایستاد که به همه دسترسی یکسان داشته باشد. چند کمک معلم دیگر هم مشغول کمک به درس بچه ها بودند. همه چیز خیلی خوب به نظر می آمد.
ادامه مطلب
دانش آموز دارای حق آزادی عقیده و بیان و مصونیت پس از بیان است.
دانش آموز از حق تناسب محیط آموزش با فعالیت های آموزشی برخوردار است.
دانش آموزان حق دارند به طور یکسان از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
هیچ دانش آموزی را نمی توان بی دلیل نسبت به مکالمات تلفنی و وسایل شخصی از قبیل کمدها و لباسها مورد تجسس قرار داد.
هنگام خواندن منشور حقوقی دانش آموزان با موارد بالا مواجه شدم که بسیار به نظر بنده جالب آمد؛ مواردی که به ندرت رعایت میشوند حتی برای منی
درتاریخ 1398/2/8جلسه شورا با اتکا به الطاف خداوندی برگزار شد که در این جلسه که گرامیداشت هقته معلم مد نظر بود قرار شد در روز شنبه ویکشنبه 14و15اردیبهشت مراسم بزرگداشت مقام معلم همراه با برنامه های متنوع در مدرسه برگزار شود .
.
خانم معلم رو به شاگردهای کلاس اول گفت: بچه ها، حالا هر کس باید آخرین صحنه ای رو که دیروز یا دیشب تو منزلشون دیدن نقاشی کنه. زود باشین بچه های خوب. نیم ساعت بعد خانوم مشغول نمره دادن به نقاشی ها شد، بعضی از بچه ها خانواده شان را مشغول تماشای تلویزیون کشیدند، چند نفری میز شام را کشیدند و . تا اینکه خانم با تعجب به نقاشی یکی از بچه ها خیره شد و پرسید: ببینم کوچولو، تو مطمئنی این صحنه رو توی خونه تون دیدی؟ و کودک شش ساله قسم خورد که دیده، خانوم سری ت
معلمیکه شاد نباشد، نمی‌تواند دانشآموزان شاد تربیت کند. بر این اساس، ضرورت دارد شادی در نهاد معلم وجود داشته باشد تا بتواند آن را به دانشآموزان منتقل کند. معلم شاد برای شاد زیستن خود و دانشآموزانش برنامه دارد:
 
ادامه مطلب
وضعیت ما تو کلاس مدرسهمعلم:حضرت محمد(ص) میفرمایند:دانش آموزان:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهممعلم:آفرین!حضرت محمد(ص) میفرمایند:☺دانش آموزان:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهممعلم:میفرمایند کهدانش آموزان:کی؟؟!!معلم:حضرت محمددانش آموزان:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم      شاید حواستون نبود اما هم خندیدید و هم سه تا صلوات به نیت سلامتی آقا امام زمان فرستادین☺اگه خواستین اینو برای هرکس خواستین بفرستین تاهم بخنده و هم دریا
یک مطالعه جدید به این نتیجه می‌رسد که : در هنگام ارزیابی یک دانشآموز سیاه‌پوست , معلمان سفید انتظار موفقیت تحصیلی کمتری نسبت به معلمان سیاه‌پوست دارند . این امر به ویژه برای پسران سیاه‌پوست صدق می‌کند .
اشتراک : داستان کامل هنگام ارزیابی یک دانشآموز سیاه‌پوست , معلمان سفید انتظار موفقیت تحصیلی کمتری نسبت به معلمان سیاه‌پوست دارند . این امر به ویژه برای پسران سیاه‌پوست صدق می‌کند .

نتیج دادرسی امیدواری
باش
آغاراجاخ
گزارش دانشگا
مجموعه ای از مطالب و محتواها در رابطه باشهدای دانش آموز و نوجوانی شهدا ویژه مخاطب نوجوان:
کتاب ها:
- شیرین تر از عسل (نشر شهید هادی)
- مسافر کربلا (شهید علیرضا کریمی؛ نشر شهید هادی)
- نوجوان پنجاه ساله (شهید حمید هاشمی؛ نشر شهید هادی)
- سیزده ساله ها (نشر شهید کاظمی)
- دیدم که جانم می رود (نشر شهید کاظمی)
- بگو به جان امام (شهید علی ایرانمنش؛ استان کرمان؛ شهید پانزده ساله؛ مولف: خانم آذر همّتی)
- حسین سقای کوچولوی جنگ (زندگی دانش آموز شهید محمدحسین ذو
روزی یک معلم در کلاس ریاضی شروع به نوشتن بر روی تخته‌سیاه کرد:
9 × 1 = 79 × 2 = 9 × 3 = 279 × 4 = 369 × 5 = 459 × 6 = 54
وقتی کارش تمام شد به دانشآموزان نگاه کرد، آن‌ها دیگر نتوانستند جلوی خود را بگیرند و شروع به خنده کردند.
وقتی او پرسید چرا می‌خندید،یکی از دانشآموزان اشاره کرد که معادله اولی اشتباه است.
معلم پاسخ داد: "من معادله اول را عمدا اشتباه نوشتم، تا درسی بسیار مهم به شما دهم. دنیا با شما همین‌گونه رفتار خواهد کرد."
همان‌طور که می‌بینید من 5 معادل
چگونه می توانید مطمئن باشید که اوضاع به جایی رسیده است که نیاز به یک معلم خصوصی  برای خودتان و یا فرزندتان احساس می شود؟ چگونه می توانید مطمئن باشید که کمک های خارجی بهترین پاسخ است؟ برخی والدین احساس می کنند که استخدام یک معلم خصوصی به این معنی است که فرزندشان یادگیرنده ضعیفی است. اما این موضوع صحت ندارد. ممکن است تنها مسئله این باشد که فرزند شما برای یادگیری به یک رویکرد متفاوت نیاز داشته باشد. در حالی که دلایل زیادی برای استخدام معلم خصو
دانشآموزان مدارس ما به جای لذت دوران کودکی و فراگیری مهارت‌های زندگی مجبورند برای گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقت‌فرسا را آن هم غالبا با بی‌رغبتی طی کنند. این در حالی است که در کشورهای توسعه‌یافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه می‌گذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمی‌کند بلکه بخش عمده‌ای از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه می‌کند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وجود دارد که مدار
دانش اموزان که جمعیتی نزدیک به 14 میلیون نفر را شامل میشود میتواند در تبیین الگوی استفاده از کالای ایرانی و اصلاح فرهنگ بیگانه تاثیر بسزایی داشته باشند .
دانش آموز میتواند فضایی با نشاط برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ایجاد نماید که اینان مهمترین سرمایه های کشور و بعنوان نسل پویا ، گام اول را در خانواده ها بردارند .
-تجربه استفاده از دانش آموزان بعنوان همیار پلیس در چند سال اخیر خود گواه روشنی بر این موضوع است که آنان میتوانند
چرا ریاضی سخت است؟ چگونه آن را آسان کنیم؟؟مشکل درس ریاضیقبل از رفتن به مدرسه بچه ها از زبان پدر و مادر و خواهر و برادران بزرگشان می شنوند که ریاضی درس سختی است،در واقع قبل از آنکه بدانند اصلا درس چیست و ریاضی چیست این را یاد می گیرند که ریاضی چیزی سخت و ترسناک است،و دانش آموز هم با همین ترس و اضطرابی که از قبل به او  منتقل شده است به مدرسه می رود و با اضطراب منتظر زنگ ریاضی می شود.وقتی معلم به کلاس می آید او هم باز بیشتر از والدین بر سخت بودن ریا
در فرآیند یاددهی ـ یادگیری، نقش معلم از انتقال دهنده به تسهیل کننده یادگیری تغییر یافته و فراگیر جستجوگر، خودرهبر، محقق، خلاق و تصمیم گیرنده است. در کلاس های درس فعالیت های فردی جای خود را به فعالیت های تیمی و گروهی داده و باتوجه به پیشرفت های گوناگون، جامعه از دانش آموزان انتظار دارد که در پی کسب مهارت های اجتماعی، ارتباطی و دارای شخصیت عالی باشند. امروزه در تعلیم و تربیت، اندوختن معلومات و گسترش پاسخ های معین، مدنظر نیست، بلکه مهارت های
سلام آقای مدیر من اولین سال است که در مدرسهٔ شما درس می‌خوانم. من در آن مدرسه که بودم اصلا به شادی اهمیت نمی‌دادند اما شما سعی می‌کنید مدرسه را شاد نگه دارید. من برای کمک به شما دربارهٔ مدرسهٔ شاد می‌خواهم نظر بدهم. برای اینکه مدرسه‌ای شاد داشته باشید از نظر من باید به زنگ‌ تفریح‌ها اهمیت بدهید. بردن دانشآموزان به اردوهای تفریحی، علمی و زیارتی، غذاهای بوفه باید زیاد باشد و قیمت آن‌ها کمتر از جاهای دیگر باشد، در زنگ تفریح‌ها آهنگ‌های
تهیه پوشه کار اجزاء وعناصرپوشه ی کار فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 23حجم فایل: 74 کیلوبایت قیمت: 5000 تومانعنوان تهیه پوشه کار و اجزا و عناصر اصلی پوشه کار نوع فایل وردdoc تعداد صحفه23مهمترین اجزاءوعناصرپوشه ی کارعبارتنداز:1- پوشه 2- جلد و مشخصات روی جلد 3- فهرست محتوا 4- برگ شرح حال 5- محتوا 6- نمون برگ خودارزیابی دانش آموز 7- نمون برگ ارزیابی معلم 8- نمون برگ ارزیابی والدین 9- نمون برگ پیشرفت 10- نمون برگ ارز
سرکار خانم طنین عابدی دانش آموز پایه ی سوم دبیرستان مکتب اهرا (س) شهر خالدآباد توانست در سومین مرحله ی آزمون پیشرفت تحصیلی سال تحصیلی 97/98 رتبه ی دوم منطقه ی امام زاده را از آن خود کند . این موفقیت را به این دانش آموز ساعی در عرصه های علم و هنر , به اولیای محترمشان و پرسنل دبیرستان تبریک عرض می نمائیم .
مدرسه خانه دوم ماست!!!
 
این جمله است همه ما آن را شنیده ایم بله این درست است مدرسه خانه دوم ماست و می توان در آن هر کاری انجام داد منظور از هر کار این است که می توانیم آینده خود را بسازیم یکی دبیر یکی پزشک و دیگری پلیس پس بهتر به این خانه خود نیز اهمیت بیشتری قایل باشیم یعنب باید محیط آن شاد و پرنشاط باشید.
برای ایجاد یک جامعه خوب موثرترین عامل مدرسه است که می تواند از لحاظ روانی جامعه را بهبود دهد.
 آیا محیط مدرسه محیطی شاد و دلپذیر است؟
 
محیط
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
داستان‏های علمی و تخیلی و تاریخ علم دانلود خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مقیمی وبلاگ رسمی روستای کلاس شهرستان رودبار gam4life مونولوگ file املاک منطقه 22 / املاک چیتگر fading مجسمه تشریفات مجلل ارجمند