نتایج جستجو برای عبارت :

گیاه زینتی همیشه سبز مگن

آفات و بیماریهای گياهان

گياهپزشکی چیست؟
به طور کلی، در این رشته تشخیص و شناسایی آفات و عوامل بیماری گياهان زراعی، باغی، زينتي، جنگلی، مرتعی و فرآورده های گياهی و همچنین شناخت علایم و چگونگی اثر آفات و عوامل بیماریهای انگلی و غیرانگلی بر گياهان و آشنایی کامل با اصول و روشهای مبارزه، مورد بحث قرار می گیرد.‌دانش‌ گياه‌پزشکی‌ به‌ جای‌ معالجه‌ انسان‌ به‌ حفظ‌ و معالجه‌ گياهان‌ اعم‌ از گياهان‌ زراعی‌، زينتي‌ و درختان‌ میوه‌ می‌پرد
 
چند گياه زينتي هميشه سبز در خانه!
 
آگلونما
گياه هميشه سبز آپارتمانی، با ساقه کوتاه و برگ های نیزه ای شکل و هم شده که طول این برگ حدود 10-25 سانتیمتر است و پهنای 10-15 سانتیمتری دارد. لکه های برگ متفاوت بوده و اغلب نظم خاصی را رعایت می کنند. مقاوم به سایه و خشکی است. زمانی که گياه گل بدهد، به رنگ سفید نمایان می شود. 
 
 
برگ انجیری
این گياه هميشه سبز و بالا رونده است. برگ های پهنی دارد که بریدگی های عمیقی روی آن دیده می شوند. این گياه ریشه های هوایی دا
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شقایق نعمانی ژاپنی یا آنِمون ژاپنی که به نام آنِمون چینی نیز شناخته می‌شود. درخت یا درختچه‌ای زينتي است که دارای گل‌های پُر پَر فنجان شکل با پرچم‌های زرد و برگ‌های عمیقاً بریدگی‌دار یا سه برگچه‌ای و سبز است. ارتفاع آن به ۱ متر می‌رسد. گياه تنومند و پر شاخه‌ای است که در خاک‌های مرطوب و در موقعیت یا مکانی با سایه نسبی رشد و نمو می‌کند. گل‌های فنجان شکل و کم ژرفا یا کم عمق آن به رنگ سفید و صورتی و حاوی پرچم‌های زر
شفلرا
گياهی هميشه سبز، با رشد آهسته و در دو نوع سبز و ابلق
آبیاری: شفلرا خشکی خاک را تحمل می کند. دو تا سه بار آبیاری در هفته های تابستان و یک بار آبیاری در هر هفته زمستان برای این گياه توصیه می شود. غبارپاشی خصوصا در روزهای گرم تابستانی باعث افزایش رطوبت و شادابی گياه می شود.
 
نور: این گياه نور متوسط را می پسندد. نور غیرمستقیم را دوست دارد با این حال در سایه نیز نسبتا مقاوم است. نور کم باعث زرد شدن برگ ها می شود و در نوع ابلق برگ ها رنگ خود را از د
آشنایی با خواص و مضرات گياه اسپند
اسپند یک بوته چندساله است که می تواند تا 1 متر ارتفاع داشته باشد، اما معمولاً 0.3 متر ارتفاع دارد. در خاک خشک، ریشه های گياه می تواند به عمق 6.1 متر برسد ؛ یک گياه انبوه با ظاهری شبیه به سیخ، به مانند برگ های نوک تیز که به چند بخش محدود تقسیم شده است.این گياه سه کپسول را حمل می کند که در حدود 1 تا 1.5 سانتیمتر قطر دارند و حاوی بیش از 50 دانه هستند.

ادامه مطلب
 
یکی از وسایل زينتي دست آقایان تسبیح می باشد، معمولا تسبیح‌ها از سنگ‌های زينتي ساخته می شوند، که علاوه بر استفاده از خواص ذکرها از خواص نوع خاصی از سنگ هم بهره می برند. یکی از این سنگ‌ها سنگ عقیق می باشد، از تراش دادن سنگ عقیق، تسبیح عقیق ساخته می شود. معمولا درون وسایل شخصی هر مردی شما می توانید حداقل یک نوع تسبیح ببینید. ذکر کردن انسان را به خدا نزدیک می‌کند، کمتر کسی پیدا می شود که در طول روز ذکر نداشته باشد. این جاست که اهمیت ذکر و استفا
حتی ساده ترین نوع این گياه هم عجیب و جالب است. این گونه در سال 2009 کشف شده و گوشتخوار است. اعتقاد بر این است که این گياه بزرگترین گياه گوشتخوار شناخته شده در جهان می باشد و قادر به هضم موش صحرایی نیز است. دانشمندان آن را در کوه فیلیپین یافته اند.
منبع: ترسناک ترین گياهان دنیا
گلخانه ملک با کمک تیمی از برترین کارشناسان و متخصصان کشاورزی و گياه شناسی به پرورش اصولی گياهان متنوع پرداخته تا بتواند با کاهش هزینه ها، نرخ محصولات را به حداقل برساند. در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، وب سایت گلخانه ملک برای خرید اینترنتی گياه به طور مرتب بروزرسانی می شود تا پروسه خرید آنلاین گل را به تجربه و لذتی فراموش نشدنی تبدیل کند.
 
خرید اینترنتی گل و گياه آپارتمانی
در هنگامی که خطر سرمازدگی برای گياه وجود دارد با انجام آبیاری بارانی و پاشیدن آب روی شاخ و برگ میتوان گياه را از خطر یخ زدگی نجات داد. تا زمانی که دمای هوا کمتر از صفر است باید آبیاری و پاشیدن آب روی گياه ادامه داشته باشد و فقط زمانی آبیاری قطع شود که دمای هوا از صفر بالاتر شده و تمام یخ های روی گياه ذوب شده باشد.
آبیاری قطره ای
در مناطق گرم و خشک ایران آبیاری و تبخیر آب باعث میشود که هوای اطراف گياه خنک شده و همین امر فتوسنتز و رشد گياه را بهبود
رزماری یک گياه هميشه سبز است که عطر بسیار خاصی دارد و بومی منطقه مدیترانه می باشد . از این گياه به عنوان چاشنی آشپزی ، ساخت عطرهای بدن و فواید بالقوه سلامتی استفاده می شود . رزماری به همراه تعداد فراوانی از گياهان دیگر مانند پونه کوهی ، آویشن ، ریحان و اسطوخودوس از خانواده نعناع ها هستند . رزماری علاوه بر طعم بسیار خوبی که در انواع غذاها دارد ، منبع بسیار سرشاری از آهن ، کلسیم و ویتامین B-6 نیز می باشد .
ادامه مطلب
دیدن گل‌های شاداب و رنگارنگ در فضای داخلی خانه هم جذاب و
فریبنده است. اگر شما از علاقه‌مندان گل‌های رنگارنگ، لطیف و زیبا هستید
باید بدانید تنوع زیادی از گياهان گلدار آپارتمانی وجود دارد که براساس ویژگی‌ها و حتی رنگ مورد علاقه‌تان می‌توانید گل‌های زیبایی را به زندگی خود وارد کنید. اگر تمایل به خرید اینترنتی بذر گل و گياهان زينتي دارید میتوانید به فروشگاه اینترنتی روکالبا مراجعه نمایید.
آزاله آ، Azalea، فرم گياه: گل با رنگ متنوع و فرم گرد/
آلوئه ورا یک گياه رایج برای آپارتمانی است که در همه خاکی رشد می کند گياه الوئه ورا با سرما خوب نیست بیشتر باید در گرما و زیر نور خورشید نگهداری شود. این گياه که شبیه کاکتوس است خواص بیشماری دارد پایین اورنده قند خون است برای سلامت و زیبایی پوست صورت شگفت انگیز است و برای ریزش موی سر با پرچم همراه باشید تا بیشتر با خواص بی نظیر این گياه اشنا شوید.
گياه  آلوئه ورا گياهی است که به طور عمده در مناطق خشک  رشد می کند. آلوئه ورا با اینکه به خانواده زن
پاورپوینت فواید گياه اسطوخدوس
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 40حجم فایل: 2581قیمت: 20000 تومان
بخشی از متن:فواید گياه اسطوخدوسلینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل : .pptx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 40 اسلایدLavander اسطوخدوس فرانسوی Lavandula angustifoliaدسته : گياهان گلدارتیره : Labiaceaeرده : دولپه ای هاسرده : لاوانداسطوخدوس حقیقی ، خرام :نام های دیگر این گياه …خیردشتی ،آنس الارواح ، لاواند ، آلاله تلخ
سلام خدمت همه دوستان و بزرگواران، همسایه های محترم. شما هميشه موقع نیاز، کمک حال بودید و دعاگو. اول اینکه جای همه سبز، بعد ازکلی وقت، عمه جان شب یلدا بنده رو طلبیدن و بسی به یاد همه تون بودم اگر خدا قبول کنه. اما نکته مهم این که، ما به حول و قوه الهی، قراره یه شرکت بازرگانی ترویجی کشاورزی بزنیم، که از کشت و کار و خرید فروش گياه های زراعی و دارویی گرفته تا صادرات و ترویج محصولات کشاورزی رو در بر میگیره. برای پیدا کردن اسم، میخوام از شما هم کمک بگ
و زندگی تحریم شد مثل هميشهشاعر به تو تقدیم شد مثل هميشهبین خودش.و زندگی هی گیرمی کردو از وسط تقسیم شد مثل هميشه!امروز دیدم مرد را، چه روز خوبی!و وارد تقویم شد مثل هميشه! ترا من دوست دارم عاشقم باش »: گفتیو مرد هم تسلیم شد مثل هميشهآینده ای که باید از آن مرد می ساختدر ذهن زن ترسیم شد مثل هميشه :یک بازی تازه به نام عشق و بعدا
از هم جدا خواهیم شد مثل هميشه
*ترانه مثل هميشه از کتاب فرشته ها خود کشی کردند*
پیشینه و مبانی نظری گردشگری گل و گياه و تاثیر آن بر جذب گردشگر




مبانی نظری و پیشینه گردشگری گل و گياه و تاثیر آن بر جذب گردشگر




دسته بندی


جغرافیا




بازدید ها


13




فرمت فایل

انواع گل های آپارتمانی با عکس
سینگونیوم Goose foot plant
گياهی زیبا با رشد سریع و بالارونده
آبیاری: در تابستان هر هفته بین دو تا سه بار و در زمستان یک بار در هفته نیاز به آبیاری دارد. هر چند که بهتر است با توجه به شرایط محیطی که گياه در آن زندگی می کند، هر چند روز یک بار خاک را از نظر میزان خشکی بررسی کرده و آبیاری را بر این اساس انجام داد. اسپری آب بر روی برگ ها خصوصا در فصل تابستان باعث شادابی و رشد بهتر گياه می شود.
 
نور: این گياه عاشق نور ملایم است. نو
دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام ببینیم همو
Puzzle Band - Bebinim Hamo
ترانه : هادی زينتي ؛ موزیک : هادی زينتي و عماد طغرایی ؛ تنظیم : پازل بند
+ متن ترانه ببینیم همو از پازل بند


دانلود آهنگ با کیفیت اصلی دانلود آهنگ با کیفیت 128
پخش آنلاین کیفیت های مختلف (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)
ادامه مطلب
یک گونه گياهی جدید از خراسان توسط محققان پژوهشکده علوم گياهی دانشگاه فردوسی کشف شد.
این کشف متعلق به گونه‌ای از گياه گون است که نمونه‌هایی از آن برای نخستین ‌بار در سال 1383 از کوه شکرآب واقع در پارک ملی تندوره درگز توسط محققان پژوهشکده علوم گياهی دانشگاه فردوسی مشهد جمع‌آوری شد.
پس از بررسی‌های تخصصی توسط گياه‌شناسان این پژوهشکده و نیز دانشگاه خوارزمی تهران، مشخص شد که می‌توان این نمونه را به‌عنوان گونه‌ای جدید برای علم گياه‌شناسی م
روغنهای ضروری یا همان Essential Oil چیست ؟ روغنهای اساسی عصاره گياه ، هدیه ای از زمین است که برای شما تقطیر و آماده می شود تا قدرت طبیعت را به خانه خود وارد کنید.
در داخل بسیاری از گياهان - که در ریشه ها ، دانه ها ، گل ها ، پوست پوست پنهان شده است - ترکیبات شیمیایی غلیظ و بسیار قوی وجود دارد. این ترکیبات طبیعی روغنهای اساسی هستند.
روغنهای اساسی از جمله عملکردها و مزایای مهم دیگر ، بوی گياه را به گياه می دهند ، از آن در برابر شرایط خطرناک محیطی محافظت می
۱-۳-۱ پیریدوکسین و تأثیر آن بر گياه…………………………………………………………………………………………۱۲
 
۱-۳-۲ تأثیر پیریدوکسین بر رشد و جذب در گياه…………………………………………………………………………….۱۳
 
 
 
فصل دوم- بررسی منابع
 
۱-۲ مروری کوتاه بر پژوهش‌های انجام شده در زمینه‌ی پرایمینگ بر شاخص‌های جوانه زنی………………………….۱۵
 
۲-۲ مروری کوتاه بر پژوهش‌های انجام شده در زمینه‌ی اثرات پیریدوکسین بر شاخص‌های جوانه زنی………………۱۸
 
۲-۳ مروری کوتاه ب
بوم شناسی گوجی بری
این گياه بیش از 600 سال است که در حوالی رودخانه زرد چین کشت شده است و هنوز هم بصورت گسترده کشت میشود به طوری که در سال 2005 در شهرستان ژونگنینگ چین000/200 هکتار کشت شده است طبق آخرین آمار در مورد کشت گوجی بری در چین 42 در صد از زمینهای زراعی چین زیر کشت گوجی بری میباشد.
گياهشناسی گوجی بری
گوجی بری گياهیست چند ساله با ساقه های چوبی که برگهای ریز دارد وارتفاع درخت بین 1 الی 3 متر می باشد.
گوجی بری ها خودگرده افشان هستند اما ممکن است در طب
Sunday, 3 May 2020
فروشگاه آنلاین گل و گياه ایران درخت
در اولین روزهای سال 96 ، ضرورتی را تحت عنوان تامین گل و گياه در فضای اینترنت احساس کردیم؛ ولی تقریبا هیچ بستر مناسبی وجود نداشت و یا اگر بستری مناسب وجود داشت ، آن سایت محدود به یک شهر خاص میشد و یا قیمت های آن مناسب نبودند. در نتیجه به این فکر افتادیم که برای اولین بار در ایران، سرویسی را تحت عنوان تامین گل و گياه ، در سراسر ایران فراهم آوریم.
در ابتدا  فروشگاه اینترنتی گل و گياه ایران درخت تنها یک
قارچ کش بردوفیکس ، قارچ کش و باکتری کش حفاظتی تماسی است که برای درمان و کنترل انواع بیماری درختان میوه هسته دار خشکباری ، دانه ریز ، زينتي توصیه می شود . قارچ کش بردوفیکس بهترین قارچ کش و باکتری کش مسی جزو سموم معدنی سالم به شمار می آید .
ادامه مطلب
اصلی ترین ویژگی های گل گاو زبان
یکی از مهمترین گياهان دارویی در طب سنتی ایرانی و همچنین یکی ازمحبوب ترین گياهان دمنوشی در جهان را میتوان گل گاو زبان دانست.اما یکی از بزرگترین سوالاتی که در خصوص این گياه مطرح است را میتوان ویژگی های گل گاو زبان دانست.ما در ادامه این مقاله هدف را بر این امر قرار داده ایم تا علاوه بر این ویژگی ها درباره اسامی این گياه نیز صحبت کنیم.
گل گاوزبان چیست ؟ گاو زبان، گل های خشک شده گياه Echium Amoenum  از خانواده گاو زبان (Borag
"عناصر مورد نیاز گياه برای رشد چیست؟"
گياه برای رشد و نمو خود به هفده عنصر نیاز دارند. این عناصر شامل کربن، هیدروژن، اکسیژن ، نیتروژن ، فسفر ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم ، گوگرد ، کلر ، آهن ، منگنز ، روی ، بور ، مس ، مولیبدن، نیکل می باشد.
این عناصر اکثرا از طریق ریشه به گياه میرسند اما بعضی گياهان مثل گياهان گوشت خوار از طریق اندام های ویژه این عناصر را به دست می آورند.
مراقبت از گل یاس
گل یاس یک گل زينتي و معطر است، که ارتفاع آن به سه تا ۶ متر نیز می رسد. از تیره زیتونیان می‌باشد. گل یاس دارای گونه‌های مختلفی است. خواستگاه گل یاس آسیا و ایران می‌باشد. دارای گلهایی به رنگ نارنجی، صورتی، بنفش، سفید، زرد و … می‌باشد. گل یاس یا گل یاسمن که نام علمی آن است، نام گلی است زیبا و خوشبو که در رنگ‌های مختلف زرد، سفید و کبود و قرمز می باشد. در ادامه به روش های مراقبت از گل یاس خواهیم پرداخت.
گل یاس نام سرده ای از تیره زی
کنگر گياهی است خودرو با برگ های خاردار که شباهت زیادی به کرفس دارد ، این
گياه دارای خواص بسیاری برای بدن می باشد و تا حدود زیادی ناشناخته است ،
این گياه در فصل بهار رشد می کند و برای بارداری ، بیماری دیابت ، بیماری
های کبدی و پوست مفید است.
ادامه مطلب
ارزش غذایی کاسنی :
کاسنی منبع خوبی از مواد غذایی مختلف مثل روی، منیزیم، منگنز، کلسیم، آهن، اسید فولیک و پتاسیم است. ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین K نیز در کاسنی وجود دارند. تمام فواید سلامتی این گياه که در بخش سلامت نمناک گفته شده است به خاطر محتوای غنی از مواد غذایی آن است. دانه های این گياه یک خانه فروشگاهی از اسیدهای چرب اشباع شده و اشباع نشده هستند.
 
خواص و ارزش غذایی گياه کاسنی
ادامه مطلب
برای داشتن یک دکوراسیون رنگارنگ  و روح‌بخش، از گياهان در دکوراسیون منزل استفاده کنید. گياهان فضا را  دگرگون می‌کنند و باعث برجسته نشان دادن فضا می‌شوند.
  
در دکوراسیون هر اتاق می‌توان از گياهان آپارتمانی استفاده کرد. مثلاً می‌توانید قفسه‌های خود را با گياهان تازه تزیین کنید و  لوازم مورد علاقۀ خود را در آنها بگذارید. گياهان فضای خانه را لطیف و  زیبا می‌کنند و علاوه بر آن هوا را تمیز کرده و برای سلامتی هم مفید هستند.  راه‌های بسیاری ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

ناویدن چیزی آونگان شریعتی داستان های طنز(طنزستون) بیشتر درمورد هدایای تبلیغاتی جدید بدانیم فروش انواع املاک در منطقه 2 و 5 تهران مجله اینترنتی ویمگز اموزش سایت های شرطبندی آکادمی پیکسان دنیای mhds عادله