نتایج جستجو برای عبارت :

گوسفند شالی

چندقلوزایی گوسفند نژاد پربازده شال  رومانف در  تهران آغاز شد    
به گزارش ایرنا، از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حقی‌زاده روز سه‌شنبه تصریح کرد: گله تحت پوشش طرح گوسفند نژاد پربازده که پایه مادری آن نژاد شال است، برای دورگ‌گیری و افزایش راندمان تولیدمثل، با نژاد رومانف» تلقیح شد و اکنون پس از گذشت پنج ماه از زمان شروع دوران بارداری، میش‌های گلهبا بارداری دوقلوزایی ۱۱۰% موفق شده اند
وی با تاکید بر اینکه رکورد پنج قلو نیز در این گله
خرید گوسفند از مراکز فروش گوسفند زنده به طور حتم یکی از مواردی است که اگر به آن دقت کنید می توانید گوسفند سالم و در عین حال با قیمت مناسب خریداری نمایید که در این مقاله قصد داریم تعدادی از مهم ترین ویژگی ها و خدمات ارائه شده در مراکز معتبر فروش گوسفند زنده را بیان نماییم.
خرید گوسفند زنده در تهران از مراکز فروش گوسفند زنده با قیمت مناسب
یکی از مواردی که در هنگام خرید گوسفند زنده باید به آن توجه شود این است که افراد باید به مراکز معتبر و دارای م
قزوین - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: طرح اصلاح نژاد گوسفند شال با هدف ارتقای بهره وری واحدهای دامی در استان بزودی اجرا می شود.
فاطمه خمسه شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح در راستای پیشبرد پروژه ملی اصلاح نژاد گروهی گوسفند در کشور انجام می شود.وی اظهار داشت: در حال حاضر قزوین به همراه 2 استان دیگر به عنوان پایلوت اجرای این طرح ملی گوسفند شال  انتخاب شده است.رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین همچنین گفت
گوسفند زنده از حیواناتی است که به دست انسان اهلی شده است . دامداران گوسفندان را برای استفاده از پشمشان ، گوشتشان و  . پرورش می دهند .
بسیاری از افراد نمی دانند که باید برای تهیه گوسفند زنده از کجا اقدام نمایند . در ابتدا باید توجه نمایید که محلی که دام در آن جا نگهداری می شود بهداشتی و تمیز باشد . 
دام زنده را از مراکزی خریداری نمایید که دام های خود را به روش ارگانیک پرورش می دهند و برای رشد دام ها از هیچ گونه داروی هورمنی استفاده نمی کند .
در زم
آیا ذبح گوسفند در عید قربان، برخلاف حقوق حیوانات است ولی کشتن بوقلمون در روز شکرگذاری در آمریکا خیر؟!
امروز در آمریکا روز شکرگزاری بوده و همه آمریکایی‌ها از جمله جوجه روشنفکران ایرانی ساکن اونجا دارن بوقلمون درسته کباب می‌کنن و می‌زنن به بدن. اینا همونان که عید قربون به ما گیر میدن چرا گوسفندای بیچاره رو قربانی می‌کنید؟ خون گوسفند از بوقلمون رنگین‌تره؟!
اطلاعات بیشتر: https://fa.wikipedia.org/wiki/
افزایش دوقلوزایی گوسفند نژاد شال توسط محققان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی قزوین در دست بررسی قرار دارد.
گوسفند نژاد شالبه گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی قزوین پنج شنبه بیست و هشتم آذر اظهار داشت: این کار در ایستگاه تحقیقاتی دام مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی در سگزآباد بویین‌زهرا در حال انجام است.
بابک قرالی افزود: میزان دوقلوزایی در جمعیت این نژاد دامی بیش از دو سوم است و ب
اگر قصد خرید گوسفند زنده در تهران و پرورش گوسفند را دارید لازم است که با انواع نژاد های گوسفندان آشنایی داشته باشید تا با انتخاب بهترین نژاد گوسفند که بیشترین سود دهی را داشته باشد بتوانید به کسب و کارتان رونق دهید.
برای انتخاب نژاد گوسفند مناسب در ابتدا لازم است که با انواع آنها آشنایی داشته باشید. در مقاله نژادهای گوسفند انواع آنها شامل گوسفندان نژاد پشمی، گوشتی و شیری را معرفی کردیم.
 محبوب ترین نژاد گوسفندان در ایران، نژادهای گوشتی هست
با استفاده از گوشت قرمز می توان غذاهای خوشمزه تهیه نمود . این گوشت دارای درصد بالایی امگا 3 می باشد . گوشت گوسفند دارای درصد بالایی پروتئین می باشد . 
قسمت فیله و دنده از گرانترین قسمت های گوشت گوسفند است . قسمت ارزان آن شانه نام دارد . گوشت گوسفند به دلیل وجود ویتامین های گروه ب دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و هضم آن بسیار راحت است .
چربی این گوشت بسیار بیش تر از سایر گوشت ها است اما در دست چربی های مفید قرار دارد . در این گوشت مقدار قابل توجه
نژاد گوسفند رومانوف به خاطر ویژگی زایش های متوالی و پر تعداد از نژادهایی به شمار می رود که مورد استقبال گله داران سراسر دنیا قرار گرفته است. این نژاد خاص به خاطر ویژگی های فیزیکی که دارد و همچنین گوشتی بودنش استفاده های فراوانی برای پرورش دهندگان گوسفند داشته و همین عامل سبب شده تا صاحبان گله از قوچ رومانوف برای اصلاح گله های خود کمک بگیرند. در این مقاله قصد داریم نژاد گوسفند رومانوف را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن ها را بررسی نماییم.
خری
گوسفند یکی از دام هایی است که دامپروران برای مصارف گوناگون آن را پرورش می دهند . امروزه افراد زیادی به خرید و فروش گوسفند زنده می پردازند و از این راه کسب در آمد می نمایند . 
از گوشت گوسفند برای خوردن استفاده می شود . این گوشت دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است . شما عزیزان با مصرف گوشت گوسفند می توانید انرژی لازم برای انجام فعالیت های روزانه را پیدا نمایید . 
پروتئین موجود در این گوشت بسیار بالاست و برای سلامتی انسان بسیار مفید می باشد .
با تمام
برای خرید گوسفند زنده مرغوب باید به سلامت دام توجه داشته باشید.
دامی سالم است که پوست سالمی داشته باشد، دهان و بینی ان اسیب ندیده باشد و گوشت در کل بدن ان به طور یکنواخت پخش شده باشد و مهمتر از همه اینکه دام باید از مواد سالم تغذیه کند.
از حضرت امام صادق (ع) نقل شده است که بهتر است برای فرزند خود گوسفند عقیقه کنید.
برای خرید گوسفند زنده بهداشتی اینجا کلیک کنید.
 
یکی از معروف ترین نژاد های گوسفندان در سراسر جهان، گوسفند نژاد شاروله است، زیستگاه اصلی این نژاد کشور فرانسته است اما در کشور های دیگر هم پرورش داده میشود. این دام نژاد گوشتی-شیری است.این گوسفندان تولید گوشت خیلی بالایی دارند و بیشتر در مراتع آزاد پرورش داده میشوند، جفت گیری این دام در فصل پاییز است.همچنین این گوسفند یکی از نژاد های دوقلوزا محسوب میشود، و بره های این دام سنگین و بدون چربی هستند. بره های این نژاد رشد بسیار سریعی دارند و از ن
نگهداری از گوسفندان هم اصول و اقدامات خاصی دارد که باید حتما آنها را رعایت کرد تا بتوان گوسفندان سالم پرورش داد، برای نگهداری گوسفند زنده باید اصول استاندارد نگهداری از آنها را رعایت کنید، اگر در نگهداری دام این استاندارد ها را رعایت نکنید با بروز بیماری های دامی و رشد میکروب ها مواجه خواهید شد.
خرید گوسفند زنده در تهران
مواد لازم چغور پغور برای یک نفر
جگر مرغ یا گوسفند      300 تا 400 گرم
روغن        دو قاشق غذاخوری
پیاز متوسط         یک عدد
نمک، فلفل، زردچوبه       به مقدار کافی
فلفل قرمز      در صورت تمایل
رب گوجه فرنگی      یک قاشق غذاخوری

ادامه مطلب
فواید و مزایای پرورش گوسفند
1. گوسفند یک حیوان نسبتاً خوش بنیه ای است که آب و هوای متغییر و خشک را تحمل می کند و با فقیرترین علوفه و غذل ها را رشد خود ادامه می دهد.
2. بوسیله گوسفند می توان زمین های نا مرغوبی که برای کشت و زرع مناسب نیست با ایجاد مرتع مصنوعی مورد استفاده قرار داد.
3. گوسفند در مقایسه با سایر دام ها به جیره نگهداری کمتری احتیاج دارد و بیشتر غذایی را که دریافت می کند صرف تولید رشد و نمو خود مینماید. به همین سبب در بیشتر کشورهای دنیا ا
تعداد 40 راس میش 2 تا 4 ساله شال متعلق به موسسه تحقیقات دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران انتخاب شد. در فصل بهار همزمانی فحلی بوسیله استفاده از سیدر دارای هورمون پروژسترون به مدت 12 روز و تزریق 300 واحد بین الملل هورمون PMSG در زمان خارج سازی سیدر انجام شد. اسپرم از پنج راس قوچ شال بوسیله مهبل مصنوعی اخذ و پس از ارزیابی، نمونه های مناسب با یکدیگر مخلوط شدند. رقیق سازی اسپرم با شیر استریلیزه و هموژنیزه گاو در دمای 30 درجه سانتی گراد انجام شد. پایوت های 0.2
امروز قصد معرفی نکاتی جالب در مورد انواع گوسنفدان را داریم که می تواند برای شما جذاب باشد .

در حدود یک میلیارد راس گوسفند از حدود 900 نژاد گوناگون در سراسر دنیا وجود دارد.
گوسفندان موجوداتی اجتماعی هستند و برای خود دوستانی انتخاب می کنند.
گوسفندان یکی از مهم ترین حیوانات در ادیان مختلف شناخته می شود و شغل چوپانی در بین پیامبران رایج ترین شغل بوده است.
در سال 2009 سال یک گوسفند به قیمت بیش از 300 هزار دلار در استکاتلند فروخته شده است
گوسفند دارای ح
هـــــرمون گذاری در گوسفند شال دانشگاه تهران:
 
تعداد 40 راس میش 2 تا 4 ساله شال متعلق به موسسه تحقیقات دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران انتخاب شد. در فصل بهار همزمانی فحلی بوسیله استفاده از سیدر دارای هورمون پروژسترون به مدت 12 روز و تزریق 300 واحد بین الملل هورمون PMSG در زمان خارج سازی سیدر انجام شد. اسپرم از پنج راس قوچ شال بوسیله مهبل مصنوعی اخذ و پس از ارزیابی، نمونه های مناسب با یکدیگر مخلوط شدند. رقیق سازی اسپرم با شیر استریلیزه و هموژنیزه گا
در این پست به معرفی مزایا پرورش و نگهداری از گوسفند زنده خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .
1 . گوسفند یک حیوان تقریبا خوش بنیه ای است که آب و هوای متغییر و کم آب را تحمل می نماید و با فقیرترین علوفه و غذاها می تواند رشد داشته باشد و محصولات دامی تولید کند .2 . توسط گوسفند می توان زمین های نا مرغوبی که برای کشت و زرع مطلوب نیست با ساخت مرتع تصنعی مورد استفاده دوباره قرار داد.3 . گوسفند در مقایسه با بقیه دام ها به جیره محافظت کمتری احت
حیوانات گوسفند و بز دو مورد از حیواناتی هستند که برای تولید شیر، گوشت و . از آنها استفاده میشود، این دو حیوان تفاوت های زیادی باهم دارند و پرورش هر یک از آنها متفاوت است، در ادامه این نوشته به تفاوت های این دو میپردازیم.
پرورش گوسفندگوسفندان یکی از انواع گاوسانان سم دار و نشخوار کنندگان هستند که به صورت اهلی و وحشی یافت میشوند. انسان ها از گوشت، پشم، پوست و شیر این دام برای تولید محصولات خود و همچنین تهیه غذا استفاده میکنند.گوسفندان کوچک تر
 
مواد لازم:
بلغور گندم : 1 پیمانه
لوبیا قرمز : 1/2 پیمانه
لوبیا سفید : 1/2 پیمانه
عدس : 1 پیمانه
نخود : پیمانه
بادمجان سرخ شده : 1 کیلوگرم
قلم گوسفند : 1 عدد
کشک : 1 شیشه متوسط
پیاز داغ و نعنا داغ : به میزان دلخواه
نمک و فلفل سیاه و زرد چوبه : به مقدار لازم
 
طرز تهیه آش بادمجانابتدا حبوبات ها را جداگانه بپزید.
قلم گوسفند را نیز روی شعله قرار دهید تا با حدود یک لیتر آب بپزد تا نرم شود.
سپس بلغور ها را  شسته و حدود یک ساعت در آب نگه دارید، سپس به آب قلم اضافه
سیرابی گوسفند و گاو همواره به عنوان یک غذا سالم شناخته می شود که طرفداران مخصوص خود را دارد.سیرابی گوسفند و گاو حاوی مقادیر زیادی از  پروتئین ،ویتامین و مواد معدنی ضروری است ،همچنین این ماده ی غذایی درصد چربی ، کالری و کلسترول پایینی دارد.
در این مقاله شما می توانید درباره خواص و طرز تهیه سیرابی مطلع شوید :
با خواص و طرز تهیه سیرابی بیشتر اشنا شوید
گوسفند و گاو در دسته نشخوارکنندگان قرار دارند.این جانوران به دلیل خوردن غذای زیاد در فرصت کم
گوسفندان نژاد قشقایی به دلیل داشتن خصوصیات ذاتی برتر در دسته بهترین گوسفندان ایرانی قرار میگیرد. اصولا نام گذاری گوسفندان بنا به محل زندگی آنها صورت میگیرد و به همین شکل گوسفندان این نژاد هم با نام زیست بومشان شناخته میشوند. در ادامه این نوشته اطلاعات کاملی برای آشنایی با این نژاد در اختیارتان قرار خواهیم داد.
گوسفند نژاد قشقایی یکی از اتنواع گوسفندانی است که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری از افرادی که قصد نگهداری دا
گوسفند زنده
گوسفند در اصل نوعی دار به شمار می آید که جزو حیوانات سم داران محسوب می شود همچنین از این نوع داران می توان در گروه نشخوار کنندگان و همچنین خانواده گاوسانان یاد کرد 
در دنیا به انواع نژادهای مختلف تقسیم‌ بندی می‌شوند و همچنین در کشور ایران دارای انواع نژاد مانند گوسفند افشاری ،  گوسفند مغانی ، گوسفندان کردی و … می باشند. و از این داران می توان استفاده های بسیار زیادی کرد به عنوان مثال نژاد پشمی و گوشتی در راستای
آورده اند که مردی پارسا بود و بازرگانی که روغن گوسفند و شهد فروختی با او همسایگی داشت ، و هر روز قدری از بضاعت خویش برای قُوت (غذا ) زاهد فرستادی ، زاهد چیزی به کاربردی باقی را در سبویی(کوزه ای) کردی و در ظرفی بنهادی ، آخر سبو(کوزه ) پر شد ، روزی در آن می نگریست اندیشید که اگر این شهد و روغن به ده درهم بتوانم فروخت و آن را پنج گوسفند خرم ، هر پنج بزایند و از نتایج ایشان رمه ها (گله گوسفند)پیدا آید ، و مرا استظهاری (پشت گرمی) باشد ، و  زنی از خاندان بز
گوشت گوسفند منبع تامین انرژی و همچنین انواع مواد مغذی نظیر پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که باید همواره به میزان مصرف آن توجه کرد .
از فواید مصرف آن می توان به کمک کردن به افزایش سلامت پوست ، پیش گیری از استرس و افسردگی ، تقویت ذهن ، افزایش سلامت استخوان ها ، قوی کردن سیستم ایمنی بدن و . اشاره کرد .
 به شما عزیزان پیشنهاد می کنم برای اینکه از خواص باورنکردنی گوشت گوسفندی اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما مقاله مربوط را در سایت بازار
گوسفندان حیواناتی هستند که برای استفاده از پشم ، گوشت ، شیرشان پرورش داده می شوند . دامداران از این طریق سود بسیار زیادی کسب می نمایند .
افراد زیادی در شهر تهران دغدغه این را دارند که گوسفند مورد نظرشان را از کجا می توانند تهیه نمایند .
در ابتدا افراد باید به مکان هایی مراجعه نمایند که گوسفندان خود را در محیط های سالم و بهداشتی پرورش می دهند .
برای خرید به نشانه های ظاهری دام توجه نمایید تا از سلامت دام اطمینان حاصل نمایید . پشم حیوان نباید به آ
گوسفند حیوانی است که دارای گوشت حلالی است . این دام برای مصارف گوناگون پرورش داده می شود .
این دام به جهت استفاده از پشم ، گوشت ، شیر و . پرورش داده می شود و دامداران از طریق پرورش این دام سود بسیار زیادی کسب می نمایند .
حتی از فضولات این دام به عنوان کود برای زمین های زراعتی و باغ ها استفاده می شود .
جالب است این نکته را بدانید که گوسفندان چربی ها و موادی را تولید می نمایند که به عنوان مواد خام در صنعت هایی مانند ساخت لوازم بهداشتی و آرایشی استفا
هر گونه گوسفندی دارای ویژگی های خاصی است. به عنوان مثال برخی گونه ها وجود دارد که به دلیل داشتن دنبه بسیار مشهور هستند. این نوع چربی در قسمت پشت گوسفند در دو طرف دنبه آن در 3 تا 5 مهره اول جمع شده است. دنبه تا 15 درصد از کل وزن لاشه را تشکیل می دهد و به آن Allyah گفته می شود. وزن این قسمت می تواند تا 30 کیلوگرم اندازه گیری شود و در غذاهای آسیایی و کشورهای عربی به دلیل عطر و طعم غنی، از آن بسیار استقبال می شود. روغن حیوانی هیچگاه در رگ ها رسوب نمیکند و تازه
یکی از چیزهایی که باید در دوران آبستنی به آن توجه نمود مراقبت های مربوط به دو ماهه آخر است . زیرا بیش از دو سوم وزن گیری جنین در دو ماه آخر صورت می گیرد . اگر به تغذیه در این مدت توجه ویژه ای نشود هم برای جنین و هم برای مادر خطرات جبران ناپذیری به وجود خواهد آورد .اگر گوسفند دو قلو باردار باشد باید میزان تغذیه دام را به دو برابر افزایش داد .تحرک داشتن در این زمان نیز بسیر مهم است و میش هایی که تحرک ندارند در زایمان مشکل خواهند داشت .باید آخور و آبخ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل بهترین ویدیو کاراوکه ها و آهنگهای بدون کلام دیجی کتاب لذت آشپزی مجله ماشین بهترین محصولات چاقی لاغری زناشویی و AHCC پشت کوهها فرزندان صالح بهشتی AVACS help021 دانلود زیرنویس فارسی